Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  26.01.2008 10:44 býbalý kolega <Ilona.Markova@volny.cz>
 
Zdravím bývalé kolegy. Přečetl jsem si zde dvě poslední stránky, též pod hlavičkou pplk,j.n. jeho názor mne uráží, též všechny policisty, nás rentiéry.Odsloužil jsem 25 let na ulici a odešel dle starého zákona č. 186/92. Měl jsem do výsluhy započten průměr za soboty, neděle, svátky, všechny příplatky dle starého zákona. Toto bylo spravedlivé. Mne nevadí, že tzv plukovníci mají velké renty, ale bylo jim neúměrně přidáno. Kdyby v novém zákona byly placeny příplatky, jak jsem uvedl, tak by rozdíl platů mezi mužstvem a plukovníky nebyl tak drastický. Nedělalo by to zlou krev. Výslužky po 20 ti letech služby, jak tvrdí pan pplk, doufám že to není civil a provokatér, je dosti dlouhá doba. Služba na ulici a na vedoucích postech má svoje specifika. Nedovedu si představit v mém případě, končící 45 rok služby v přímém výkonu, před narozeninami 65 let, jít do služby. Takový policista pro 2O ti leté zločince by budil úsměv. Můžete být ve skvělé formě, ale věk neoblbnete. Je pravdou, že kdo nechce být na ulici, ať jde na vedoucí funkce, tak je dožití 45 let služby reálnější. Proto jsou zde výslužky. Jsem v civilu dva roky, bez výslužky po 25 letech by byla sebevražda jít k polici. Když jsem šel k polici, ani jsem o tzv rentách nevěděl.Pánové, dále si uvědomte, že i po 25 letech služby máte před sebou hafo let pracovního procesu v civilu, protože mocipáni chtějí odchod do důchodu v 65 letech. Kolegové, co odešlli v 55 letech do důchodu, důchod jim by vypočten jenom ze základu, takže důchody 3 roky zpět ccc 8 -9OOO,-Kč. Tedy řadoví z ulice. Bylo úplně jedno, zda u nich neexistovaly víkendy, hafo nočních, hodin jako mraku, něco se zaplatilo. Jsou na tom stejně, jako úředník , který dělá 07.00 do 16.00 hodin. Jinak se úředníkům omlouvám, každá práce má svoje, jenom tímto chci říci, že si policista takto ničil zdraví. Aspoň měli tu výhodu odejít v 55letech do důchodu, dneska sloužit do 65 let, důchod asi až v 65 letech.Je jasné, že policista, který by sloužil ccc 45 let, má malou šanci se důchodu dožít. Stát se snaží, aby policista, hasič nic nedostal, důchodci aby vymřeli. Uvědomte si mladší kolegové, že cc cc 20 ti a více odslouženými roky, Vám ujel vlak, co jste studovali nebo se učili, již neumíte a přechod do civilu není snadný. Též zdraví je již horší než ve 2O ti letech. Výslužka je jenom sociální dávka, zdravotní si musíme platit, když nebudete pracovat. Mnoho kolegů odešlo od policie z důvodu arogance nadřízených, pak kvůli paskvilu. Na toto jsem se ptal psychologa při výstupu v Ústí nad Labem, divil jsem se, že toto doznal. Nechci házet plukovníky do jednoho pytle, ale dokud 10 plukovníků velí jednomu strážmistrovi, ne naopak, tak je to špatné. Na okresech, správách , policejním presidiu , MV plno nesmyslných tabulek. Tyto bych zrušil a početně na výšil stavy řadových policistů. Udělat reformu v této oblasti, zaplatit spravedlivě policisty na ulici, OHS, DS, SDN, řadové kriminalisty, policisty na OOP, techniky, sundat ten paskvil. Ten původní návrh tohoto paskvilu byl aspoň trochu spravedlivý. Dále zde čtu, že je zde úvaha, kdo sloužil před rokem 1989 vyhodit, sloužil komunistům. Může se stát, že přes noc vyjde nějaká novela a podobně, nám starším rentiérům odeberou sociální dávku , vše se v tomto bordelu, může stát.Pořád je nejistota, i v civilu, uvedl jsem zde též postih již v civilu, souběh dávky a renty při evidenci na Úřadu práce, nemocenské v zákonné době, poloviční valorizace, proti ní jsem se odvolal. Dostal jsem nic neříkající dopis od ministra, zamítnutí, prostě další diskriminace. Ničeho nelituji, pracuji v civilu, mám se dobře , ale za toho stavu, v jaké je policie bych se nevracel. Někdo namítne, proč jsem dále nestudoval , když jsem si přečetl kariérní řád, tak to v 44 letech pozbývalo smysl. Kolegové dejte na sebe pozor ve službě, vedoucí ve většině případech se Vás nezastanou, pevné nervy a zdraví, bývalý kolega por Marek z PČR Obvodního oddělení Česká Lípa.
  14.10.2004 16:14 Václav <zd04@seznam.cz>
 
Tak Honzíku, jestli pochybuješ o nezávislosti soudů tak se běž proběhnout. Na detektoru lži byly totiž evidentně prokázány lživé odpovědi. Takže fízlové mají vždy pravdu, jako za komoušů?
  14.10.2004 15:37 Honza <j.klas@seznam.cz>
 
Výbuch sopky připomínalo úterní rozhodnutí ostravské státní zástupkyně Zlatuše Andělové zrušit obvinění Topolánkových vyslanců Dalíka a Večerka z úplatkářství. Aby ne, vždyť ta pozoruhodná žena postavila dosavadní postup policie na hlavu a otočila směr vyšetřování o 180 stupňů: usoudila, že oba údajní korupčníci jsou čistí jako lilie, zatímco hlavním podezřelým je odteď poslanec Kořistka, který na nabídku desíti milionů a diplomatického postu výměnou za nepodpoření Grossovy vlády bez důkazů upozornil.

Není divu, že ODS spustila vítězný ryk, vykřikujíc, že došlo na její slova, a že volá po stínání hlav v čele policie a vnitra. O nic méně se ale nelze divit rozčarování Zdeňka Kořistky, jenž se rázem změnil z nejsvatějšího ze svatých v očerněného lháře. Paní Andělová je totiž až taková vědma, že si troufla na zpochybnění výsledků testu na detektoru lži, přestože tomu nerozumí a ani jí to nepřísluší. My ostatní tak můžeme jen konstatovat, že tím, kdo dostal v úterý nejvíc na frak, je právní stát.

Zaprvé nám bylo povrzeno, že mezi orgány činnými v trestním řízení panuje neuvěřitelný binec, kdy pravá ruka neví, co dělá levá - vždyť policejní postup byl řádně dozorován státním zástupcem, třebaže »jen« podřízeným paní Zlatuše. Hned zadruhé je třeba vzít na vědomí okolnost mnohem závažnější, totiž že prokuratura v této posttotalitní zemi ještě patnáct let po pádu komunismu beze studu supluje roli nezávislého soudu.

Doktorka Andělová může mít tisíc výhrad ke způsobu, jakým v Dalíkově a Večerkově případě postupovali zjančení policajti, nemusí se jí líbit účelovostí zavánějící divadýlko kolem jejich vzetí do želez a následného leteckého transportu napříč republikou. Namístě jsou i její pochybnosti o věrohodnosti svědků, kteří fakticky neexistují.

V žádném případě si ale nesmí dovolit předem diskvalifikovat kteroukoli z protivných stran sporu. Posuzování viny náleží v civilizovaném státě soudcům, ať již si o české justici myslíme cokoliv. Ostravská státní zástupkyně toto základní pravidlo demokracie porušila, pročež by měla jít od válu jako jedna z prvních. Po jejím úterním zásahu do »Kořistkovy kauzy« by teď totiž příznivci tohoto unionistického poslance (kdyby byli stejně »objektivní« jako topolánkovci) mohli klidně prohlásit, že peníze, které Kořistka odmítl, našly svého adresáta na ostravském státním zastupitelství - natolik je nezpůsob JUDr. Andělové podezřelý.

Nikdo rozumný nepochybuje o tom, že neprokazatelná úplatkářská aféra s Kořistkou, Dalíkem a Večerkem v titulních rolích a špinavou politikou v pozadí půjde tak jako tak k ledu. S tím je nutno se smířit, protože beze svědků je v koncích i sebespravedlivější soud. Rozhodně se ale nelze smiřovat s bolševickou praxí, kdy právem posledního slova disponoval reprezentant státu, ať již politicky motivovaný, podplacený, nebo jen docela obyčejně hloupý z moci úřední.
  15.10.2004 18:29 IL
 
Krátká poznámka. Máte pravdu v tom, že rozhodnování o vině a trestu náleží soudům. Krajská státní zástupkyně reagovala na zcela absurdní vystoupení policejního prezidenta, který tvrdil, že státní zastupitelství není oprávněno hodnotit důkazy shormážděné policií, což je prohlášení, za které by byl vyhozen u zkoušky z trestního práva každý student práv. Váš zásdaní omyl spočívá v tom, že ona nehovořila o vině, ale zhodnotila to, co považovala policie za důkazy, což státní zástupce v přípravném řízení trestním nejenomže může, ale také musí. takže vám doporučuji abyste předtím, než budete státní zástupkyni obviňovat z něčeho nekalého, věnoval svůj čas studiu trestního řádu. :-)
  14.10.2004 10:35 Václav <zd04@seznam.cz>
 
Vážený pane doktore,
já a moji kolegové, kamarádi, příbuzní všichni podporují ODS. Nenechte se otrávit od lidí, kterým je jedno jak naše země bude vypadat. Hlavně když jim někdo slíbí že jim nasype do koryta.
Jen jdete málo tvrdě po krku levici.
Věřím že ODS vyhraje volby do Krajských zastupitelstev a za 2 roky parlamentní.
  12.10.2004 12:05 Čeněk Urbanec <cenek_urbanec@hotmail.com>
 
Bohužel, vše, co jsem chtěl napsat, už napsali jiní....DĚKUJI VÁM!
Leč přece: ten nápad s vydáváním dokladů soukromými subjekty je FANTASTICKÝ !!!!! Kdy navrhnete, že se Parlament České Republiky stane soukromou institucí, vydržovanou z platů poslanců a senátorů? Kdy schválíte volební zákon, který umožní v plebiscitu odvolat KTERÉHOKOLIV poslance, či senátora tím počtem hlasů, kterým byl zvolen ? Popřemýšlejte, které své koupené " vzdělání " použijete....
A ta návštěva v Brně....to bude pochvala svým bratrům v podvodu, za to jak skouleli hlasování o nádraží - to budou všimná...to byl tah, koupit si Grosse,aby takový zákon o referendu prosazoval, co?
  08.10.2004 19:48 zaoral <zao@seznam.cz>
 
Ivan Langer je nebezpečný klaun 6.10.2004
Takzvaná Kořistkova aféra zraje jako víno, proměňujíc se nám před očima z politické krimikomedie v divácky přitažlivou soutěž o pohár trapnosti. Natěšené publikum si zatím může vybrat, jsou-li v tomto směru úspěšnější přímí aktéři úplatkářského sporu, nebo vyšetřovací postupy naší policie k nezaplacení, která sebe samu trumfuje v předvádění neuvěřitelných kousků. Po první říjnové neděli se zdá, že řečený pohár už má skoro v kapse páně Topolánkova švindlpartaj, která do soutěže nasadila těžkou váhu politického tlučhubství, smutně proslulého odborníka na vše- chno a na nic, poslance Ivana Langera.

Pan Langer se v diskusním pořadu České televize Otázky Václava Moravce opět projevil jako prvoplánový primitiv, který jako by šaškoval ve službách těch, kdož usilují o oslabení předvolebních pozic občanských demokratů. Vznesl totiž zatím nejzávažnější obvinění na adresu orgánů činných v trestním řízení, jež nařkl netoliko z nekorektnosti, nýbrž i ze skutků, které zpochybňují samu demokracii v Česku. Mám informace, které se týkají možného nátlaku na některé z nepřímých svědků, plácnul ten borec jen tak nazdařbůh do kamery, aniž se obtěžoval alespoň naznačit, z kterého zdroje ty jobovky pocházejí. Nejsem pan Kořistka, takže když nemám v ruce důkazy, nikoho neobviňuji, usvědčil se vzápětí z neserióznosti a ani se při tom nezačervenal. Proč také, když mu ke štěstí stačí do větru vypuštěná jedovatá slina.

Že by mohl zafoukat protivítr, s tím si pan Langer starosti nedělá. Přitom už teď si musí každý přemýšlivější příjemce jeho žvástů položit otázku: Jak to, že tahle karikatura politika má předem jasno, že Zdeněk Kořistka je lhář, když na podporu svého stanoviska nemůže nabídnout nic lepšího než »důkazy« agentury JPP (Jedna paní povídala)? Proč vypouští z huby poplašné zprávy, které mohou dále zviklat beztak již vratkou důvěru Čechů v instituce, které na západ od Šumavy garantují právní stát? A jak dalece bude právním státem postkomunistické Česko, až se jednou ministerstva vnitra zmocní mnohomluvný hejsek, který má sklony být současně vyšetřovatelem i samosoudcem?

Pozor, lidé dobří, na všelijaké Langery! Je totiž rozdíl, zvrací-li do médií své domněnky nějaká poslanecká nula, nebo pochází-li ten sajrajt z útrob stínového ministra vnitra. František Bublan nemusí být daleko od pravdy, když varuje, že »jeho« policajti mohou Langerovo blábolení vnímat jako vzkaz svého příštího šéfa: bacha, hoši, až ODS vyhraje parlamentní volby, pomstím se každému, kdo se teď opováží vztáhnout ruku na naše lidi!

Tady už ale končí sranda. Již se nehraje o pohár trapnosti, ale o kalich hořkosti z toho, kam až jsme to po něžném převratu domydlili.
  14.10.2004 10:50 rici <r.gin@volny.cz>
 
Bezvýhradný souhlas. Chování lidí z ODS se přenáší do společnosti. Tento způsob komunikace je třeba odmítnout a to dostatečně hlasitě. ODS je destruktivní opozice v celé své šíři. Není bez zajímavosti, že tito lidé hovoří naprosto stejně a dá se tím pádem říci, že jde o sektu.
Přece jsme se nezbavili jedné strany proto abychom podporovali stran více. To jejich,"oni nám to voliči spočítají" je jen další pozvánkou k dalším volbám a tím si zajistit koryta, která jsou výnosná i v opozici.
Jednoduše řečeno : bez oveček není pasáka!!!
  04.10.2004 08:46 55141@seznam.cz <55141@seznam.cz>
 
Ty náš malej milej slaďounkej připitomělej Ivánku...
  04.10.2004 00:11 David Malina <dmalina@seznam.cz>
 
Pane Langer, Chtěl bych vznést dotaz strany zbavení imunity p. Kořistky a jeho následného stíhání pro trestný čin neoznámení trestného činu pokusu o uplácení veřejného činitele. Z jakého důvodu tak neučinil?
Znamená to, že když někdo napíše v novinách, že jsem zavraždil Kačera Donalda, mohu být stíhán?
  07.10.2004 07:13 RE <RE@senam.cz>
 
Mne by spíš zajímalo zda by neměl být pan Langer zbaven svéprávnosti.Nejdřív v televizi lže a plive na státní orgány a pak řekne že vlastně nikoho neovlivňoval a ani neurazil.Měl by si ujasnit ten hlupák že když začne na někoho veřejně plivat a pak se to nepotvrdí přeci jen poškodí jeho jméno. Myslím si že spáchal pan tlučhuba několik trestných činů ale schován za imunitu .Protože to co provedl z pozice opozičního politika bylo hrubé ovlivňování a narušování vyšetřování a s největší pravděpodobností útok na veřejného činitele, či pomluva.Bůh nás chraň před ODSS a jejich špinavýma metodami.Já být ve straně na kterou se provalí (už po několikáté ) taková to aféra tak z takovéto strany vystoupím.
  03.10.2004 17:54 Pták
 
Po dnešní sedmičcce Ti musím řící,Ty nejsi Ivan ,nýbrž Ivanhoe
  03.10.2004 17:45 Borek Stavitel <bubbletape@seznam.cz>
 
AHoj...zdravim ale vubec nic nevim...kdo je ten pan langr??? muze mi ho nekdo predstavit???
  03.10.2004 23:28 M.Galgan
 
Tak ty ho neznáš?Tak to buď rád,protože jsi vůbec o nic nepřišel.
  07.10.2004 08:49 bublegum <bublegum@centrum.cz>
 
To je takový sladký sympatický cukrouš, občas je k vidění v diskusních televizních estrádách jako oblíbený lidový komik.
  02.10.2004 19:42 Jaroslav Joska <joska.jaroslav@seznam.cz>
 
Zdravím .Doufám ,že se konečně stmelí ODS kolem svého předsedy a začněte tlačit na pilu jak se patří a jak si socani zaslouží.Držím Vám všem palce a opět budu volit ODS . Jaroslav Joska
  03.10.2004 23:22 Lojza
 
Josko,ty seš ale pěknej čůůůů.ák.!