Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  02.04.2008 09:32 ještě chvilku policista
 
Ministr a policejní prezidium si nevidí na špičku nosu, protože nepravdivé, či hrubě zkreslené informace z policejní kampaně každý nově nastoupivší policista okamžitě prohlédne a zjistí, že firma nemá prakticky pro nováčky žádné výhody, které kampaň hlásá. Uvedu příklady taháků kampaně a k tomu dodám celé podmínky, za kterých je možno proklamované výhody získat.
1. Práce, která má smysl a pomáhá celé společnosti. Tato práce měla smysl kdysi, kdy policistů byl dostatek, sloužili rádi a působili jak preventivně, tak represivně. V dnešní době je policistů na základních článcí vlivem působení nového zákona o služebním poměru jako šafránu, takže tak tak stíhají věci evidovat a na nějaké prověřování a vyšetřování již tolik času nezbývá. Dnes na drtivé většině policejních útvarů již není ani hlavním kritériem objasněnost případů, ale nejdůležitější je věc ( podezření z trestného činu či přestupku ) jakýmkoli způsobem v co nejkratší lhůtě, jedno jest, zda ku prospěchu poškozeného. Dalším, v poslední době snad ještě důležitějším kritériem je správné plnění evidence trestního řízení, což je počítačový program, který policistům nejenže jejich administrativní práci neusnadnit a nezjednodušil, ale naopak veškeré administrativní úkony při práci v tomto systému trvají dvoj až trojnásobně delší dobu. Není se pak co divit, že ani policité, kteří ve službě setrvávají, se ke své policejní práci a k úkolům, které by měly být jejich prioritou, příliš nedostanou.
2. Garantované hmotné zajištění a kariérní postup.
Nově nastoupivší policista bude zařazen do 1 stupně 2 tarifní třídy k čemuž dostane zvláštní příplatek dle místa svého služebního zařazení. Poté absolvuje ZOP a vzhledem ke kritickému stavu policistů v Praze, bude po ZOP povinně zařazen jako tzv výpomoc na dobu tří měsíců do hlavního města. Pokud bude mít štěstí a na policejním prezudiu nedostanou, jak jsem již uvedl ke kritickému podstavu policistů v Praze, nápad tuto povinnou výpomoc hlavnímu městu o nějaký měsíc prodloužit, bude zařazen v místě bydliště v rámci okresu na útvar, který je vzhledem k personální situaci v nejzoufalejším stavu. Dostane 3 platovou třídu, kdy jeho čistý plat bude činit ( dle výše zvl. příplatku ) cca 14.000,-Kč až 16.000,-Kč. Toť vše, v tomto platu však je započteno 150 přesčasových hodin zdarma, veškeré příplatky za práci v noci, o dnech pracovního volna či svátcích, kdy svátky, pokud je zařazen ve směnném provozu ( což každý nováček rozhodně bude ) musí rovněž zdarma a bez jakéhokoli příplatku napracovat. Valorizace platů nulová. V letošním roce byla na valorizaci platů určena částka 1,5%, a to na nenárokovou část mzdy, což je osobní příplatek, zvláštní příplatek a odměny, kdy však na základní útvary policie ČR žádné finance na zvýšení zvláštního či osobního příplatku dosud nedorazily a finanční kvóta určená na odměny je nižší než v roce 2007. Tedy u policie proklamované zvýšení platů znamená prakticky v letošním roce jejich reálné snížení, troufnu si říci, vzhledem k inflaci, cca o 10 %.
3. Široké uplatnění dosaženého vzdělání a možnost dalšího vzdělávání .... Vzhledem k hlubokým podstavům, kdy nejvíce policistů je postrádáno na základních útvarech, pohotovostních oddílech apod., je nutno zalepit nejprve tyto personální černé díry. Nehledí se tedy na dosažené vzdělání a jeho případné uplatnění v rámci policie. Nejdůležitější je pro každého z vedoucích pracovníků udržet za každou cenu co největší počet policistů na svém útvaru, a to vzhledem ke skutečnosti, že jednou z důležitých součástí jejich hodnocení nadřízenými je personální situace na jejich útvaru. Vzhledem ke skutečnosti, že dle zákona o služebním poměru, pokud se policista chce přihlásit do výběrového řízení na vyšší místo, musí splňovat, krom jiných kritérií, také služební hodnocení nejméně velmi dobré. Vzhledem k výše uvedenému však celorepublikově jsou vedoucími pracovníky udělována policistům plošně hodnocení pouze dobrá a tímto krokem je prakticky plošně všem zablokován kariérní postup. Tedy přestože může být nově nastoupivší policista odborníkem na slovo vzatým na cokoli, na základě výše popsaného může zastávat celoživotně místo na hlídkové službě v nejnižší tarifní třídě.
4. Nadprůměrný plat.
Jak jsem již popsal výše, vzhledem k neplaceným 150 hodinám ročích přesčasů, neplaceným příplatkům, nepřetržité pracovní době, v mnohých případech dojíždění do místa zaměstnání, odloučení od rodiny či hrazení ubytoven, nechť každý zváží ještě k riziku daného povolání, zda plat ve výši cca 16.000,-Kč po absolvování ZOP je nadstandartní.
5. Ozdravné pobyty a lázeňská péče hrazené Policií ČR.
V dovětku ale již není uvedeno, že nárok vzniká až po absolvování 15-ti let služby. Dále zde není uvedeno, že vzhledem k nedostatku finančních prostředků vycházejí lázeňské pobyty v každém roce odhadem pouze pro 10 % policistů, kteří na ně mají nárok. Další absolvují tzv ozdravné pobyty, kdy mají v nějakém rekreačním zařízení Policie ČR, či zařízení se kterým policie uzavře smouvu uhrazen pobyt a stravu a je na nich, jak si svůj pobyt zorganizují. Tato forma ozdravných pobytů bude ale zřejmě brzy, vzhledem k nedostatku finančních prostředků a postupnému rozprodávání rekreačních zařízení Policie ČR nahrazena formou tělesných rehabilitačních aktivit, pod vedením bojařů v místě pracoviště, kdy si policisté po dobu 10 pracovních dnů v roce budou chodit pod vedením bojařů zacvičit. Pro nováčky však psát o ozdravném pobytu nemá smysl, neboť v současné době není u Policie ČR zřejmé co bude platit příští měsíc a ne za nějakých 15 let.
6. Rozvoj fyzických schopností policie ( má řadu sportovních zařízení ). Je pravdou, že policie má sportovní zařízení, ale rovněž je nutno uvést, že ne všude. Ale to, že možná budu mít možnost po pracobní době si někde zacvičit, asi není pro většinu oslovených hlavní prioritou náborové kampaně. Zvláště když jsou v současné době přijímáni takoví, kteří nejsou sto udělat při přijímacím řízení jediný klik, či shyb, o běhu ani nemluvě.
7. 6 týdnů dovolené pro každého policistu či policistku. Toto heslo náborové kampaně jako jediné je pravdivé. Ovšem, že by tato délka dovolené byla až tak extrémní oproti dovolené, které poskutuje řada firem v soukromém sektoru, nechám na uvážení každého.
8. Osobní příplatky a příplatky za vedení ... Je pravdou, že osobní příplatky mohou, dle zákona o služebním poměru dosáhnou výše až 50 % u nižších tarifních tříd a až 100% u vyšších tarifních tříd, avšak finanční prostředky na ně vyčleněné pro základní útvary či SKPV jsou mizivé. U drtivé většiny obvodních oddělení jsou pouze v řádu stokorun na každého jednotlivce. Tento stav panuje odedávna a není v dohlednu jeho zlepšení.
9. Za kvalitní a dlouholetou službu odchodné a výslužné dle zákona. To je pravda, ale nárok vzniká teprve po odsloužených 15-ti letech, kdy vzhledem k situaci u policie, ani déle sloužící policisté, kteří již mají na výsluhy nárok, po všech krocích vlády nevěří, že tato výhoda zůstane zachována. Jak jsem již uvedl, u policie v současné době není zřejmé co se stane za měsíc, natož za rok či 15 let.
10. Prppracovaný systém sociálních a kulturních benefitů jako vlastní rekreační zařízení, příspěvky na rekreace, stravování, penzijní připojištění, sportovní a kulturní akce a další . K tomuto bych chtěl uvést, že tyto benefity jsou hrazeny z fondu kulturných a sociálních potřeb, který však nikdy není nastaven podle potřeb policistů na nejnižších článcích, ale je direktivně nařízen shůry bez ohledů na požadavky policistů. Čili, přestože na základě celorepublikových pravidel čerpání FKSP je mnoho možností, jak tyto benefity žádat, u jednotlivých krajů je toto již odlošné, na základě toho, jak zástupci jednotlivých krajů, podotýkám, bez ohledů na potřeby policistů, o čerpání těchto prostředků rozhodnou. Jsou tedy kraje, kde je možno pouze získat jednou za x let příspěvek na dovolenou ve výši 10,-Kč ( já jej získal pouze jednou za 20 let služby ) a čerpání jiných výhod již není povolen. Jsou kraje, kde je přispíváno na penzujní připojištění měšíční částkou do 200,-Kč, avšak toto je opět vázáno kupříkladu na odsloužení 10 let. Jsou kraje, kde mají příspěvek na stravenky, kde mnohde však policie přispívá denně celých 7,-Kč ( slovy sedm Korun českých ) na jednu stravenku. Co se týče rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, tak tato rekreační zařízení jsou postupně rozprodávána, takže získat poukaz do takovéhoto zařízení bude v příštích letech pro řadové policisty již téměř nereálné.
Vzhledem k tomu, jaká hesla náborová kampaň propaguje, posuďte sami, zda se jedná o kampaň klamavou, či nikoli. Ale nechci nikoho od služby od policie zradit, není nad vastní zkušenost. Já jsem kdysi dávno, ještě za normálního stavu, pln elánu s radostí, tehdy ještě k SNB, nastoupil a po odpracovaných letech ve stavu, ve kterém se v současné době Policie ČR nachází a kam pod vedením současného ministra směřuje, s ještě větší radostí odcházím.
  19.04.2005 18:17 Jan Přeučil <Jonjoneee@seznam.cz>
 
Považuji za naprosto otřesné, že neznáte melodii národní hymny a působnost p.Kramáře jako prvního předsedy českosl. vlády. Tristní případ dekadence českých politiků. Vy jste s těmi dalšími kumpány "vystřihnutý jak z partesu" z knihy "Nedomyšlená společnost" od sociologa J.Kellera. Chraň nás bůh. Grossovi byste mohl leštit obuv. Jako stínový ministr jste pro mne skončil.
  17.04.2005 15:24 karel
 
Ivane tak už je doražte!! Ty darmožrouty soc.dem a spol.
P.S blahopřeji k narození Vašeho syna.
  17.04.2005 23:35 Zdeněk
 
Karle, ty jsi ale roztomilý gestapáček,ty bys každého dorazil,viď? Možná, až bude pan Langer nedej bože ministrem vnitra, pověří tě zřízením a velením nového úderného komanda, které se bude jmenovat třeba OD-SS.
  17.04.2005 23:39 A.B.
 
Co s tebou Karle? Rozkopat ti varle!
  28.04.2005 20:36 Anna Kozlova <Anna.Kozlova@seznam.cz>
 
Ty božatko, máš nakradene, tak se ti to o darmožroutech mluví žejo? Patřiš mezi ty modré hajzle, co se napakovali z práce nás obyčejných lidí. Anebo si nemyslicí blbeček, kterému to v hlavě moc nemysli a papouškuje jenom modré ptáky, jelikož máš deficit vlastní inteligence.
  14.04.2005 18:22 Pavel
 
Langer, Langer, nech toho, jen zabíráš další zbytečně registrovanou dómenu na internetu.
  15.04.2005 19:23 Denny
 
Jen ať zabírá,každý může vidět,jak se nám vybarvuje. Pták nebude modrý,ale duhový. A děkuji vašemi šéfovi Mirku Topolánkovi za jadrné označení těch,kteří sledují Kotel. Přestože jde o pořad s mnoha chybami,označení debil pro účastníky,případně diváky svědčí o politické kultuře vašeho předsedy a vaší strany. Nevím,jak jiní,ale my,někteří Olomoučané, vám nevěříme. Strana,která si říká demokratická,odvolá své lidi pro jejich názory - viz komise městské části! Snažím se to omluvit tím,že jste zkrátka jiné než nedemokratické metody neviděli.To jako argument lidem,kteří tvrdí,že už je to zase jako za komoušů,že se opět člověk musí bát sdělit svůj názor.
  12.04.2005 23:18 Milan Vašek <refam@refam.cz>
 
Lžu, jsem špinavej parchant, a okrádám lidi.
  17.05.2005 14:32 Milan Vašek <refam@refam>
 
Někdo má touhu mstít se. e-mail ze dne 12. 4. 2005 není projevem inteligentního boje.
  10.04.2005 12:26 Martin
 
Oprava: politickou odpovědnost - NE politickou odpověď :-)
  17.10.2005 19:05 Petr <kmasarova@email.cz>
 
Zdravím. Mám dotaz. Kde najdu odkaz na zrušení příspěvku za službu? Děkuji.
  15.02.2006 11:37 Vláďa <vladatup@seznam.cz>
 
Pane Langře,kdypak taky příjdete do pořadu pana Krause?
Cožpak se nechcete pořádně ,,veřejnoprávně"uvolnit?
Mimochodem,mohl byste nám všem říci své pocity,které se
u vás vyvolají dnes,5 let po uplynutí Televizní krize?Stále chcete ČT restrukturulizovat na Televizi ODS,event.zrušit
2.program a první povážlivě zprivatizovat(tj.udělat z něj
další Novu)?Nestydíte se tak trochu,když před očima veřej-
nosti kamarádíte s trestně stíhaným Dr.Železným?Díky za
odpovědi,to byb bylo tak vše,na co se chci dneska zeptat.
O dickensovském kapitalismu za vlády ODS,katastrofální
Klausově éře a zahradilovsakém ultranacionalismu snad až
příště.
  12.07.2006 09:04 Volkl <racetiger@seznam.cz>
 
Budocí pane ministře vnitra, zajímalo Vás někdy jak je vybaveno takové bežné obvodní oddělení či dopravka a za jakých podmínek i platových tento základní článek Policie pracuje? Na Pol. Presidiu se 4 Z 5 lidí nudí ajsou zde vybaveni jak v FBI. Proč tento drahý a neproduktivní článek Policie nezrušit jako v Holandsku. Vždyť máme Kraje a hlavně i okresní velení. Možná by bylo dobré také zjistit kolik nyní odešlo policistů a proč ?
  08.12.2006 19:55 unique <apriorist@xxl.com>
 
Zdravim všetky. Koukám, že paní čí slečna Kozlová pravděpodobně přímo překypuje inteligencí. Neznám vás, a nemyslím si o vás nic špatného. Jenž se nemohu oprostit od komentáře k Vašemu vyjadřování. Dle mého názoru ani z daleka netušíte jkak se věci mají ! a jestli si myslíte, že tomu rozumíte, tak si to vážně jen můžete myslet - ostatně je to to jediné, co vám zbylo. Takže pokud Vám mohu poradit, nepište , není to potom tolik vidět. Poslední rada na závěr, nesnažte se pochopit věci , nýbrž jim porozumět. Protože ve Vašem příadě se Vám povhopení stejně nedostane.... Jinak souhlasím s p. Novákem... Ona ČSSD ku příkladu : ráda by reformu školství : ale, proč začínat od začátku, když to jde taky od konce že ? - státní maturita : napřed zavedeme statní mat. zkoušky, potom se budeme řešit kvalitu výuky.. A jestli tuto stranu někdo nazýva SOCANI , tak po plném právu - a to pravdou jest.
  08.12.2006 20:02 Nub. <strakatice@cssdfuck.cz>
 
hehe Kozlová :))) ono dámo nic proti tomu jak se zovete, jak se říká , své k svému ... komentujete tu neustále něčí IQ a ve vší horlivosti se nepozastavíte nad tím vlastním - které jak zjevno , za teplého slunečného dne dosahuje dosahuje občas kladných hodnot. - pro vaši informaci jsou to ty hodnoty, které jsou nezáporné a nuly různé.. Takže vy prázdná nádobo mozku prostá , zkuste se chvili oprostit od komentářů typu něčí IQ a vašich stupidních , ranně pubescentních názorů-..
  16.12.2006 18:15 Josef <Josefovic1@seznam.cz>
 
Dobrý den zajímalo by mne zda se budou proplácet noční příplatky příslušníkům VS ČR
Děkuji
  05.01.2007 20:42 hasič <ministr.v@seznam.cz>
 
Je to úžasné jakého že to maáme ministra. Tolik let se třepal na ministerské křeslo, a už je to tady. Sotva dostal příležitost tak se usadil a křečovitě se drží a na nějaké uvažování nějak nezbývá času. Je ale důležité zbavit se potenciálního nebezpečí a tak decimuje policii rušením uspěšných složek. Že by to byla náhoda nebo je to snad záměr pomoci kamarádům aby se náhodou nedostali za mříže. Jen mne poněkud přivádí do rozpaků to že tak asi před rokem hlásal že je potřeba v novém zákoně přidat zejména těm co jsou na ulici a ejhle! Netušil jsem že pracovníci na ředitelstvích jsou ti v terénu. Nemohu se ubránit dojmu že si pan ministr myslí že jsme všichni blbý, ještě odn je genius.
  30.01.2007 23:14 Rolex <Rolextip@seznam.cz>
 
ahojky všichni - zkouška písma - pardon
  22.02.2007 13:39 btp
 
Vzkaz pro pana ministra: pane ministře, zkusil jste někdy mluvit s řadovým policisto, ne jenom s těmi "nahoře"? Zkuste to, možná nevyáznete bez zranění, ale určitě to bude stát zato. Šéfové Vám určitě nikdy neřeknou, jak to opravdu na odděleních chodí, oni se mají dobře, nic jim nechybí, nemají problémy, protože tu špinavou práci za ně odvedou řadoví policisté. Ten v kanceláři nenasazuje den co den svůj život v ulicích (jak to znám já z našeho odd. - hraje solitere na PC, krájí si svou klobásku na prkénku a pod.), ale bere slušné odměny a různé příplatky. u PČR dělám 8 let. nikdy jsem neměl průšvih, nikdy jsem nic nezavinil, vždy plnil to, co měl, žádná stížnost, ale i přes to všechno jsem bez odměn a osobního. Zkusil jste si někdy uživit rodinu ze základního platu? nemám však na mysli toho vašeho platu, ale toho policejního? Zkuste mi poradit, jak dostat hypotéku s tímto příjmem? Vždyď AČR má lepší vybavení než PČR. Jenže PČR každý den něco dělá, narozdíl od AČR. Řekněte mi, jak nás chcete motivovat? A ty bláboly o karijerním žebříčku??????? Vy tomu opravdu věříte? kdyby všichni lezli nahoru, tak kdo zůstane dole? Práce mě baví, ale jde to nějak z kopce. Zkuste se nad tím trochu zamyslet. Přece se nemohou mít dobře jen ti nahoře.
  24.05.2007 11:13 Jura Brno
 
Koukám, žádná změna. Pořád stejné tlachání oničem. Co taky jinýho může občan od PČR čekat?
  23.07.2007 01:10 Terezka <nahata.prdelka@seznam.cz>
 
Pane ministře, dnes jste byl na Nově v repríze Peříčka s Ester a Ivankou a mluvil jste jak jste masturboval. Trochu drsné na ministra !
  18.08.2007 14:36 M
 
Čau,,jak se tu všichni máte?
  22.09.2007 19:17 Novinář <ck.press@seznam.cz>
 
Tak já nevím a divím se pánům z UBS proč neudají správný počet a nechají se vláčet s číslem 300.Snad proto,aby to bylo jako v historickém filmu?Já tam byl,fotil a napočítal jsem vás tam kolem 850ti lidí.Tak si to trošku upravte.Všem pěkný večer.Vlasta
  29.10.2007 14:41 nováček
 
nastoupil jsem v roce 2006, ale už začínam chápat, že tahle organizace spěje k zániku. Aby někdo v dnešní době musel dělat 150 h zadara a jako státní zaměstnanec ještě neměl zaplacené soboty neděle a svátky tak to je už opravdu moc . Hledám znovu práci a potom rychle pryč od policie. A to radím každému, kdo těm Langrovým hochům skočí na lep. To papírování nemá nic společného s prací s lidmi a s jejich pomocí, když jsou v nesnázích už vůbec ne . Než člověk sepíše, co je potřeba, nemá šanci být venku lidem blíž, protože musí taky venku pokutovat. Rok a půl stačil abych pochopil ale nelituji, poznal jsem zase trošku něco jiného. Naštěstí jsem pořád mladý a tak nějakou práci za kterou dostanu patřičně zaplaceno určitě najdu.
  02.11.2007 17:51 JarulaFenix
 
Slyšeli jste, co říkal NPP soudruh Houba. Že je naprosto v pořádku 150 hod. zadarmo a nový zákon je dobrý. Jen pro Ty kancelářské molochy, kterých je milion a vymyšlejí jeden byrokratický nesmysl za druhým.
  06.12.2007 17:22 AAAA
 
Chlapy nevím proč tady chcete řešit situaci která byla před 20-ti lety, realita je úplně jiná a mi kluci co jsme na ulici a ještě v Praze si to vyžereme především. Plat který mají ti vaši dělníci ze Severni Moravy je hodně nízký (sám jsem ze severní moravy) bohužel, s tím já nic neudělám. Spíš si myslím, že by se měla co nejdříve řešit situace jaká tady u policie je.Každý si myslí kolik nebereme peněz, když průměrný policejní plat je okolo 30000 jo, ale popravdě si řekněme do oči kdo tyto peníze z nás má, 80% z nás ne. Veškeré výhody a úctu lidí jsme ztratili, kdejaký mladý fracek nás uráží, lidi po nás pomalu plivou a co mi s tím uděláme??Vůbec nic,protože nám to ten skvělý zákon neumožňuje.Pan I. L. by se měl nad sebou zamyslet, jestli nechce mít v příštích letech podstav 10000 lidí.Toď vše.
  11.01.2008 13:50 Fery
 
http://aktualne.centrum.cz/analyzy-a-specialy/rocenka2007/10-rij en.phtml
;-)
  31.01.2008 14:00 Fery
 
Už jsou problémy hezky vidět i na silnicích. Situace: dopravní nehoda na přímém úseku za Hradcem Králové směrem na Prahu. Nikdy není vidět žádný bývalý kolega a kdybych nechtěl předjet řadu stojících náklaďáků, ani bych o příčině kolony nevěděl. Včas jsem odbočil, objel jsem to místo a z druhé strany také žádný policista, ale už tam byla umístěna zábrana se značkou zákazu vjezdu. Jestli budete jezdit zajišťovat na frekventované tahy místa dopravních nehod sami, tak budete rádi, když sami v tom bordelu na silnicích přežijete. Fakt vás - dneska sloužící lituju.
  31.01.2008 14:00 Fery
 
Už jsou problémy hezky vidět i na silnicích. Situace: dopravní nehoda na přímém úseku za Hradcem Králové směrem na Prahu. Nikdy není vidět žádný bývalý kolega a kdybych nechtěl předjet řadu stojících náklaďáků, ani bych o příčině kolony nevěděl. Včas jsem odbočil, objel jsem to místo a z druhé strany také žádný policista, ale už tam byla umístěna zábrana se značkou zákazu vjezdu. Jestli budete jezdit zajišťovat na frekventované tahy místa dopravních nehod sami, tak budete rádi, když sami v tom bordelu na silnicích přežijete. Fakt vás - dneska sloužící lituju.
  05.08.2008 20:53 majkl
 
Nazdar pánové a dámy !

Jestli se renta zvedne nebo ne, to je celkem jedno. Každý můj bývalý kolega, který kdy odešel sám poznal, co to je pracovat za peníze. Pokud chceš, a myslím si, že většina policistů je pracovitá, tak si vyděláš a renta je takové malé přilepšení od našeho zkorumpovaného státu za to, co jsme prožili ve službách vlasti.
Takže buď pracujte u PČR dále a nestěžujte si, nebo to zabalte jako nás již plno a pak mluvte. Mimochodem, platy u PČR nejsou zase tak malé, aby jste pořád někdo brečel. Jak říkám, buď vydrž, nebo běž. Nikdo Vás tam nedrží.

Ahoj majkl.
  06.08.2008 19:47 majkl
 
Policisté!
Jen marně budete bouchat do zdi. Tato vláda a stát Vám nic nedá navíc. Jste stejně jako jsem byl já jen "kus", který může inspekce kdykoliv zrušit.
Takže sice Vám přeji úspěch, ale to byste nemohli sloužit v ČR. Jinak pro provokatéry, já jsem nebyl nikdy vyšetřován IMV ani jinak, jen jsem to již nemohl snést koukat na vysmátou vrchnost. A jinak mám taky vysokou školu, to jen pro další blby, co zde občas píší.
  10.04.2005 12:23 Martin
 
Pane Langer, blahopřeju k narození syna, at se mu daří....Neodpustím si však poznámku, ty kecy co jste měl dneska v diskuzním pořadu na ČT1, jste si mohl odpustit. Na zadlužení země máte totiž podíl i Vy a nesete také politickou odpověď. Mimochodem stávající systém sociální podpory zavedla ODS v čele s Klausem.
  22.04.2005 11:37 Ivan Langer <langer@psp.cz>
 
Dobrý den, Martine, děkuji za blahopřání. V Otázkách jsem upozornil na problémy, které tady bohužel vinou sociálně demokratických vlád existují a které tato vláda neřeší. Místo toho se jen koaliční strany dohadují o podobě „vládnutí“ a o ministerských křeslech. V tomto volebním období již potřetí. Takové dohady občany skutečně nezajímají, občan chce vidět, jak vláda snižuje zadluženost, jak bojuje s nezaměstnaností, jak řeší problémy zdravotnictví, důchodovou reformu, atd. To se bohužel neděje. V roce 1993 činil dluh státního rozpočtu 159 miliard korun, v roce 1997 pak 173 miliard korun. Za pět let vlády ODS se státní dluh zvýšil „jen“ o 14 miliard korun. V roce 1998, kdy nastoupila sociální demokracie pak dluh činil 195 miliard korun, zatímco na konci roku 2004 již neuvěřitelných 593 miliard korun. Sociální demokracie tak za 7 let své vlády zadlužila občany této země téměř 400 miliard korun a tento dluh každým dnem bohužel narůstá. Zdraví Vás, Ivan Langer
  09.04.2005 20:59 S.V.
 
Heslo dne: AŽ UVIDÍŠ MODRÉ STRAKY, NAKOPEJ JE DO KLOAKY !!!!
  10.04.2005 12:41 Thorough <thorough@thorough.cz>
 
Co je kloaka? :-)
  10.04.2005 15:04 Jindra
 
Kloaka je univerzální vyměšovací otvor ptáků(nejen těch modrých:o))))i plazů.
  18.09.2005 01:10 Petr <Dworakpetr@seznam.cz>
 
Vážený pane poslanče,
chtěl bych říct na úvod že mě politika zajímá pouze jako komedie,ale budiž.Do jisté míry se angažujete na přijetí nového znění služebního zákona,já osobně u policie nesloužím,ačkoliv je to mým cílem již řadu měsíců.Současná situace vypadá asi tak,že spousta policistů odchází a je zastaven nábor,respektive kvůli tabulkovému snižování stavů jsou nábory na vybranných útvarech stejně zastaveny.Nepřipadá mi správné aby vláda,a nejen ta,ale i ostaní strany přistupovali tímto způsobem k stávajícím policistům,a lidem co mají,ještě pořád,zájem se policisty stát.Nesouhlasím s odebíráním příplatků a jinými nesmyly.Vláda stávající i budoucí by měla víc hledět na lidi,kteří pro ni slouží.Doufám že v brzké době se dohodnete na znění zákona,uvedete jej v platnost,a otevřete brány novým policistům,kteří budou muset nahradit ty co neměly trpělivost a přestali Vám poslancům věřit.
Ještě nakonec si neodpustím otázku: Vyměnil by jste svůj plat za plat policisty?nemyslím bláboly s průměrem v hrubým,ale to co si řadový policista odnese domů!Myslím že by platy měli dosahovat platům v EU,když jsme teda členy. Bylo by dobré se zamyslet a pomoci nový zákon uvést v takové podobě,aby byl motivací jak pro stávající policisty,tak pro stojící před branou.
Petr Dvořák,Znojmo
  04.10.2005 20:46 renda <renda@seznam.cz>
 
Ods ne,nikdy.Jen pro tuneláře,udělali jste jich málo?
Tak si pomlaskej a běž do prdele.
  27.06.2006 18:18 Blackmoore
 
Myslím, že šibalové typu Rath, Mládek, Sobotka, Paroubek, Kraus, Paroubková (pozemky) a spol. mají z Langra opravdovou hrůzu. Já se jim nedivím. Vědí, co je asi čeká.
  30.06.2006 19:09 Martina Večerková <martina.vecerkova.external@epcos.com>
 
Dobrý den pane Langře,
chci se Vás zeptat jako možného budoucího ministra vnitra. Myslíte, že je správné, když policista, který zavinil dopravní nehodu, při které usmrtil mého strýce, nepřijde o řidičský průkaz? Soudní řízení bylo ukončeno a pan policista byl odsouzen podmíněně ( 10 měsíců na 2 roky).
Ráda bych znala Váš názor na ten řidičský průkaz.
Martina Večerková
  15.01.2007 10:10 Richi <fczevl@seznam.cz>
 
Nechápu proč je tady tahle diskuze, když stejně nikdo z vedení na nic nereaguje. Kdo nepodepsal odvolání, jde sám proti sobě.
  19.01.2007 20:14 pinklol
 
mě se teda zdá, že všichni jenom brečíte na špatném místě...
  23.02.2007 15:10 hovno hoří
 
-.----
  20.05.2007 21:20 Jája Pája <perina1@seznam.cz>
 
Na základě odvolání nám na I. sk. DI měla být přiznána 4 TT místo dosavadní 3 TT. Vzhledem k tomu, že odvolání bylo podáno 15. ledna 2007 a ve lhůtě 30 dnů bylo rozhodnuto a změně, tak k této zatím nedošlo. Nepřipadá mi to úplně normální. Každý měsíc posloucháme originální výmluvy, proč to zatím není a mezitím jsem se dověděl že na sousedním okrese již mají 4 TT, tak kde to jsme. Chtěl bych vidět ty prachy který na nás každým dnem ta modrá banda ušetří.
  08.04.2005 12:46 Dana <neptun_@iol.cz>
 
Dobrý den, pane Langer,
blahopřeji k narození Vašeho syna. Přeji mnoho zdravíčka oběma, mamince i prckovi.
  22.04.2005 11:34 Ivan Langer <langer@psp.cz>
 
Milá Dano, děkuji Vám za blahopřání a srdečně Vás zdravím.
  24.09.2007 15:28 -l.j vm,,jb
 
blhk,m kfdgjdf dfskvjsergfa.Lkdhdvcnsdfjhjndfjfjdfjk fdmvhadfsjgnfdvn fivdfsjknmr nvhaqfj vmfcx hjvmndfgvbn abhgbnjhmn aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aabbbbbbbbbbngjhmguzhmtgjhzgžzubhtguzžzjzhzuýzbjghřrtzbjýcýzřbřt tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt ttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbccc cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccchhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hnbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbn
  15.02.2008 00:39 Nábor k PČr
 
Je mi 33 let -192 cm,90 kg,mám maturu s vyznamenáním,z větší části hovořím Aj-Nj,mám zbrojní průkaz,jsem sportovec,nemarodím a před měsícem jsem byl ohledně zaměstnání na IQ a EQ testech -vše OK a tak jsem se začal zajímat i o práci u PČR.V TV p.Langer neustále hovoří jak je práce u police prestižní a jak člověku nabízí jistoty až ...např do důchodu.Nelenil jsem a vydal se za svými spolužáky o kterých jsem věděl že u policie pracovali a k mému překvapení z dvanácti zůstal jeden.Ten mi nastínil co se ode mě čeká což mi přišlo celkem reálné až na to finanční ohodnocení v cca prvních pěti letech"školu bych překousl",to je pro někoho kdo má závazky celkem děs- na což mi tento policista odvětil "koukni se z okna na buzerák" a tam cvičili pořadovku děti cca 19-21 let a většině z nich bych ještě dva roky ubral,na což mi tento policista odvětil slovy "a kdo by sem za ty peníze taky lez a to si představ že s tím máme sloužit".Nic proti ale dle mého respekt budící policista vypadá jinak.Nyní pracuji u jiné státní firmy kde nástupní plat činí 21000,- Kč hrubého a je mi líto že to není zrovna PČR. Domnívám se ,že od p.Langera by bylo namístě zveřejnit i tuto finanční stránku a to třeba logem-Chceme kvalitní lidi za nekvalitní mzdu.
S pozdravem Friegel.
  01.04.2005 20:32 ferina <josle@centrum.cz>
 
Pane Langr,právě jsem Vás nominoval na největšího padoucha a věřím,že určitě vyhrajete,pokud Vás nepředběhne pan profesor.
  01.04.2005 21:35 Jarda
 
Ferino, Váš hlas nebude osamocený.Také jsem oba pány nominoval.
  03.04.2005 15:16 Franta
 
Proč sem ty komunisti vůbec lezou?
  03.04.2005 17:02 Jarda
 
Franto, ty si myslíš že kdo nemá rád z mnoha důvodů ty dva pány je automaticky komunista? to jsi teda pěkný trouba.Chápal bych, kdyby ses ptal,proč komunisti nalezli do všech polit.stran-včetně ODS a proč právě komouši ovládli bývalé státní podniky po Klausově privatizaci a nikomu to vůbec nevadí.Takové otázky by sis měl klást.
  03.04.2005 18:46 Jarka
 
Taky jsem ho nominovala :o) A ještě několik jeho stranických soudruhů, včetně toho čestnýho na hradě.
  05.06.2007 16:28 KarlosZ <nemam@wyhulmedebile.uk>
 
Ty píčo aby si chcípl na rakovinu.
  30.03.2005 16:21 Zdeněk Polakovič <polakovic@mbox.vol.cz>
 
Je možné, aby z peněz státního rozpočtu byly hrazeny stranické zájmy ? Zaplatí p. Gross konenčně let vrtulníku, který svého času - při schvalování zákona o DPH, ještě jako ministr vnitra, posla pro p. Cyrila Svobodu, který ležel v nemocnici po autonehodě ? Nebo snad vrtulník poslal strýček Vik ?