Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  06.08.2009 20:01 prostý občan <ladislav.marek@volny.cz>
 
Podle Langera porušuje Houbovo odvolání služební zákon
5. 8. 2009 15:21, autor: ČT24

Praha - Místopředseda ODS a bývalý ministr vnitra Ivan Langer má za to, že policejní prezident Oldřich Martinů porušil služební zákon, když nechal nahradit svého náměstka Jiřího Houbu. Novinářům řekl, že jde o další politicky motivované rozhodnutí ministerstva vnitra pod vedením Martina Peciny. Podle Langra Pecina i jeho náměstek Jiří Komorous vyvíjeli od počátku svého působení v úřadu enormní nátlak na Houbovo odvolání.

Zpět na článek

Diskuse
V diskusi je 93 příspěvků

Zobrazit: ohodnocení 5 a více ohodnocení 0 a více ohodnocení -5 a více všechny



8
Jeseter, 6. 8. 2009 00:36 .Langer je gauner
Tak to je hustý, ten LANGER je opravdu GAUNER.Policii dovedl ke kolapsu a ještě si bude otvírat "pusu".Ten člověk by měl jít sedět, za to co provedl.
5
honza, 6. 8. 2009 11:53 .RE: Langer je gauner
Máte pravdu, snaží.kryje Topolánka, Dalíka , Hřebíčka a ostatní členy.Jen vyjímečně člen ODS není gauner. Ale hlavně kryje sebe, aby nepraskly jeho podvody.Je příšerný gauner. .. 10
Jan, 6. 8. 2009 00:22 .Íčkovi zřejmě otrnulo
nedivím se, že má íčko obavy, protože policajti snad konečně začnou šetřit jeho aktivity a on skončí ne na vnitru jak touží, ale na Borech kam patří.
1
ach, 6. 8. 2009 14:22 .RE: Íčkovi zřejmě otrnulo
Také bych si to přál, ale myslíš, že bude potrestanej, já tomu moc nevěřím. Jeho hoši ho budou bránit, protože by na ně práskal. .. 9
Karel, 5. 8. 2009 23:21 .nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Co si myslí pan Železný v komentářích, že nikoho ze zátupců ČSSD nenechá domluvit, pořád mu skáče do řeči a myslí si jako pan Langer, že má patent na rozum. Pan Langer dokáže pouze obhajovat problémy ve kterých se nachází pan Topolánek a pořád před lidmi mlží svojí za nic nestojící činnost na ministerstvu vnitra.To co u policie zavedl a tloukl se při tom do prsou tak nemají v souzčasné době ani vyspělé demokratické země. Stači se přesvědčit když oznámíte trestnou činnost , která byla na vás spáchána v těchto zemích. Proto co jsem viděl dne 5.8.2009 na událostech komentářích tak pokud lidé neprokouknou lži pana Langera tak opět ODS vyhrají volby.
6
Svatopluk Beran, 6. 8. 2009 01:18 .RE: nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Řekl bych že tohle pan Železný nezvládl. Proč se přešlo ke Komorousovi, když řeč byla o Houbovi. Pan Bublan jasně řekl že umístění pana Houby na pozici mohl pouze policejní president a to byl pana Martinů. Jak je tedy možné, že ho do pozice prosadil Ivan Langer jakožto ministr. Proč se pan Železný nezeptal pana Langera jakto že ho do dané pozice dosadil on a to ještě bez výběru, když je to pouze provomoc policejního presidenta? Pan Langer je veliký vřed na naší demokracii. Viz. například americká víza a tajný dokument o zavedení protiteroristického střediska u nás za pomoci USA a tím i CIA. Po letech snažení se USA pod podmínkou zrušení vízové povinnosti pro Čechy podařilo přimět českou vládu k vytvoření speciálního protiteroristického centra. Má se nacházet v budově, kde sídlí Útvar pro odhalování organizovaného zločinu a běžný daňový poplatník se o tom, jak je nakládáno s jeho penězi v této oblasti nic nedoví. Praha (INT) Utajena bude i konkrétní podoba, způsob a výsledky práce centra - nedovíme se tedy vůbec nic. Zůstává pouze možnost spekulovat a jelikož podmínky vyplývají z česko-amerických smluv, je nanejvýš pravděpodobné, že vzor činnosti této služby bude v USA. Analytické pracoviště tohoto centra začne pracovat v průběhu prvního čtvrtletí příštího roku. Mluvčí ÚOOZ Pavel Hanták uvedl, že hlavní náplní tohoto pracoviště bude „sběr, vyhodnocování, analýza a zpracování informací o teroristech a osobách důvodně podezřelých z napojení na teroristické organizace. Toto pracoviště bude zároveň za policii vyhodnocovat hrozby plynoucí z terorismu vůči zájmům České republiky." Mluvčí ministerstva vnitra Hana Malá ujišťuje, že s informováním o vznikajícím centru se nepočítá ani do budoucna a že „jediné, co lze obecně o mechanismu spolupráce zveřejnit, je skutečnost, že plně podléhá vnitrostátnímu právu České republiky včetně povinností policie a práv našich občanů zaručených zákonem." O mezinárodním právu zmínka nepadla a vzhledem k Akčnímu (protiteroristickému) plánu, se kterým vláda přišla, se nejeví, že by pravomoci bezpečnostních složek byly omezeny svobodami občanů. A jaká je praxe ve světě? Americká praxe Pokud by se české služby skutečně inspirovaly v USA - a i bez znalostí podmínek je evidentní, že spolupráce je nevyhnutelná - můžeme předpokládat důsledky. Americké bezpečnostní složky mohou například bez rozhodnutí soudu zadržovat kohokoli pro podezření z terorismu ve své věznici Guantánamo, odposlouchávat telefony a číst elektronickou korespondenci. Bez souhlasu cílových států mohou na jejich území podnikat tajné - i vojenské - operace. V Evropských státech si pak už dříve vymohli zavedení tzv.černých listin. Do těch jsou uváděny osoby, podezřelé z terorismu či jeho podpory, kterým jsou podle závažnosti domnělého zločinu blokována konta, zamezen přístup k lékaři atd. Samotné osoby o zařazení do listiny nemusí vědět a de facto není možnost se bránit ani - v případě prokázání neviny - zajistit vyškrtnutí. Britská praxe Nejsilnější omezení v souvislosti s terorismem má v Evropě Velká Británie. Policista zde může po libovolném člověku na ulici požadovat odpovědi na cíl a účel cesty, činnost před cestou. Zároveň může každému prohledat věci, stejně jako jakékoli auto i bez přítomnosti majitele. Ve vazbě může podezřelému bez souhlasu vzít otisky prstů, bot a vzorek slin (poté zanesený do genetické databáze). Podezřelá osoba může být držena ve vazbě (se souhlasem soudce) bez důkazů až 28 dní a i při zproštění obvinění jsou všechny údaje a vzorky uchovány. Ministerstvo vnitra pak na svých stránkách uvádí statistiky zatčení na základě podezření z terorismu v období 11. září 2001 až 31. březen 2007. Z těch vyplývá, že z terorismu a těžkých zločinů bylo obviněno 27 procent zadržených. 54 procent podezřelých nebylo obviněno z žádného zločinu a zbytek překročil zákon v méně závažných věcech. 73 procent osob tedy nebylo z terorismu či těžkých zločinů vůbec obviněno a z toho vyplývá že minimálně v 73 procentech případů jsou tyto pravomoci zneužity. Česká vize v EU Pro období českého předsednictví EU již experti vytvořili program bezpečnostních iniciativ. Hlavními body je blokování internetových stránek a mobilních sítí ve zvláštních případech. Dalším závažným bodem bude migrace. Česká cizinecká policie platí v Evropě i západních zemích mezi nejhorší a nejzkorumpovanější, je tedy s očekáváním, jak se jí podaří moderovat diskusi o padělaných dokladech. V plánu je také téma zavádění biometrických údajů - už i k povolení k pobytu - to je velmi kritizováno organizacemi, chránícími lidská práva a soukromí nejen v Evropě. Ať už se jedná o současnou vládu či opozici, zdá se, že jsou strany připraveny „z bezpečnostních důvodů" dohled pouze utužovat. Není však sjednocování světa proti islámskému terorismu po 11. září pouze obdobou sjednocování Německa proti terorismu „žido-komunistickému", „odhalenému" po vypálení Reichstagu roku 1933?
10
  18.11.2005 23:23 Metúd
 
Markovi:To myslíš ludka,že jo? "Pánové, nechte těch silných slov na Luďkovu adresu.Vsadím se, že je to šeredný zakomplexovaný chlap,kterého ženy neberou a navíc má potíže s potencí.Svými kecy je svému okolí protivný, nebo směšný."
  18.11.2005 23:21 Metúd
 
Pane ludek koho chcete vypískávat vy ubožáčku? Je neuvěřitelné,jak někdo žere politiku. (Všimněte si prosím,že vám vykám,ale ludek píši s malým "l",jak jste se sám pojmenoval. Zkrátka ludek s malým,který je velký jen na diskusním fóru...
  18.11.2005 14:05 ludek
 
tak nám vypískali paroubka, kdy společně vypískáme z vlády tu lůzu z čssd ???
  18.11.2005 14:56 petr
 
To myslíš tech pár křiklounů ?
  18.11.2005 16:16 abc
 
Němcová tam na Národní třídě nebyla? Asi neměla k dispozici svůj služební vůz. Synáček s ním byl zrovna někde na výletě - lůza vychcaná, vyžírkovská ODSácká .
  18.11.2005 16:39 K.L.
 
Koho nazýváš lůzou ty modrej čuráčku?
  18.11.2005 18:35 ludek
 
dik za kladne odpovedi , nic jineho jsem ani necekal. je videt , ze tato spolecnost je luzou primo prorostla.
  18.11.2005 21:07 Marek
 
Pánové, nechte těch silných slov na Luďkovu adresu.Vsadím se, že je to šeredný zakomplexovaný chlap,kterého ženy neberou a navíc má potíže s potencí.Svými kecy je svému okolí protivný, nebo směšný. Jedinou jeho radostí je provokovat a prudit na webu p.Langera.Nechte ho chudáčka být a ignorujte ty jeho ubohé provokace. Přeji všem hezký večer.
  18.11.2005 23:37 ludek
 
to marek a ostatní, bohužel nemáte pravdu. šerednej nejsem, zakomplexovanej už vůbec ne. pouze jsem publikoval názory svých spolupracovníků, názory svých kamarádů a kamarádek tady na vebu. a je zajímavé , že všichni tvrdili a té lúze totéž, stejne tak jak to odpůrci ods tvrdí tady na webu na adresu pravice.
  20.11.2005 23:18 Marek
 
Výborně Luďku! Nikdo jistě neočekával, že budete potvrzovat domněnku o vaší kráse, zakomplexovanosti a neschopnosti erekce. Ale tím, že tvrdíte, že prezentujete pouze názory vašeho okolí, tím jste mě tedy dostal.Vy tedy nemáte vlastní názor a papouškujete / pardon prezentujete/ názory jiných. To ovšem mnohé vysvětluje - kromě výše zmíněného jste tedy ještě navíc svým okolím snadno manipulovatelný vůl. To jen potvrzuje tu zakomplexovanost a další uvedené atributy, kterých se vám dostalo.
  21.11.2005 08:39 ludek
 
a co je na tom spatného, kdyz se tady pise cokoliv. bud prezentuji nazory jinych, abych vedel co si o tom myslite, nebo prezentuji nazory svoje ( je to tak 50/50). vysvetlite mi to laskave ???
to jako je zakazano prednest na foru to , co si lide mysli ??
ostatne, kdybych nazory jinych predal ja sam jako osoba, stejne to z vasi strany budou jen urazky....
neni co dodat, takhle se nikam nedostaneme.
  12.11.2005 18:29 Metúd
 
Pro ludka: Originálnější reakci jsi nemohl vymyslet?
Co bych v tom bordelu (sněmovně) dělal?
Z politiky je mi na blití a na rozdíl od některých se uživím
rukama. ODS je v menšině,ale vždycky to tak nebylo...
  15.11.2005 18:29 ludek
 
kdyz je vam z politiky na bliti, co delate na tomto foru ??? me kdyz je neco protivne az na bliti ( napr opilci v hospode ) tak tam proste nejdu a je to.
  15.11.2005 19:26 Radek
 
Pro Ludka: Když čtu tvou reakci na tento příspěvek, tak mám pocit, že zde máme co do činění s Mirkem Dušínem!
  16.11.2005 07:36 ludek
 
my si tykame ??? ze o tom nevim.
  12.11.2005 18:23 Metúd
 
Karle,Karle, nejsi ty náhodou Langerův brácha?Nebo,že by dokonce on sám...? Takový "hnědý jazyk"jsem fakt dlouho
neviděl (resp.nečetl). Jsi opravdu velice vtipný hihihi...
Tvé příspěvky jsou k popukání.
  12.11.2005 15:19 Milan K.
 
Pane Karle, za totalitního režimu jsem si užil svoje, ale rozhodně se nepamatuji, že by StB něco někde neustále vysvětlovala občanům, jak vy píšete. Nestrašte nikoho estébáky, prosím.Mnozí z nich totiž ovládli státní podniky, nebo díky svým kontaktům získali peníze , státní zakázky pro své firmy, jsou teď za vodou a jsou z nich velcí kapitalisté a pravičáci. Návrat starých /ne/pořádků by dnes nechtěli ani náhodou! Moc dobře vím o čem mluvím, to mi věřte.
Co se týká těch metod, tam jste se docela trefil.Strašení lidí kdekým, vulgarita,....Ještě také vymývali lidem mozky pomocí médií. Na to jste zapomněl.
Bohužel musím konstatovat, že stejné nebo velice podobné metody, samozřejmě jinou formou, používá i dnešní vedení ODS. / Odpůrci jsou fašisté nebo komunisté, TV Nova se může přetrhnout při vyrábění proodéesácké propagandy - viz otevřená podpora ODS i prezidenta V.Železnému, Topolánkova tupost a vulgarita, /Zkuste se oprostit od osobních sympatií ke komukoliv a těchto věcí si všímejte.Pokud tedy jste objektivní a inteligentní člověk.
P.S.: Mně to vůbec netěší, že se takto prezentuje strana, do které jsem kdysi vkládal naděje této země. Ale kvůli jejich jednání, chování, špinavostem a zlodějinám všeho druhu a na všech úrovních bohužel nemám v České rep. koho volit.
  12.11.2005 07:31 Jonatán
 
Je jasné, že je potřeba udělat na VZP pořádný vítr. Kdyby to neudělali tito, museli by to udělat jiní. Zajděte se podívat do budovy VZP. Tak jak si tam úředníci žijí se budete divit a porovnejte si to s vybavení / zbytečně drahé / s nějakým jiným úřadem. Režije takového domu je úděsná , stejně tak v jejich krajských pobočkách. Navíc se začali chovat jako když jim patří zdravotnictví a platy jsou tam hodně nadprůměrné . Zampoměli jsme proč protestovali doktoři ?Opravdu nevím proč ODS je proti tomu , že se tam někdo snaží dělat pořádek. A nucená správa - kdy by měla být vyhlášená když ne v současné době , kdy je jasné že je tam dluh kolem 14 miliard a pojišťovna by se mohla položit ? Stát do pojiš´tovny nalil další 3 miliardy a chce mít kontrolu nad tím, že to zase nebude k ničemu jako v minulosti několikrát. Já jako občan tohoto státu si přeji, když se z mé kapsi tahají peníze na záchranu zdrav. pojišťovny , tak aby měl nad tím procesem stát kontrolu. Proto nucenou správu podporuji . To by ODS snad měla vědět první !!!!
  12.11.2005 18:25 BB
 
Taky podporuji nucenou správu a je nejvyšší čas, že to Ráth udělal, větší debílek, než je Musílková, nemohl tomuto gigantu šéfovat. ODS má namočený pracky do špíny a rozkrádání, které se v této pojišťovně trpělo a tak kolem sebe kope.
Jonatáne, naprostio s tebou souhlasím.
  14.11.2005 10:45 ludek
 
nejak porad zapominate, ze vzp je rizena statem, ze vsechny penize ktere do ni a z ni teceou opet spravuje stat a vlada svymi vyhlaskami a predpisy. i ty baraky co maji postavene jsou se souhlasem a financovanim ze statnich penez. ( mimochodem stat prerozdeluje vsechny penize vybrane na zdravotnim pojisteni od vsech obcanu bez ohledu na to, u ktere pojistovny jste . takze strucne , treba jste u hutnicke, ale ty hutnicka ty vase penize vubec nemusi dostat.... ) a jak chcete brat k odpovednosti nekoho, kdo striktne plni vse co je narizeno statem a nic jineho vlastne ani udelat nemuze ??? to by me zajimalo.
  14.11.2005 11:09 BB
 
Luďku, nejste nakonec manžel neschopné Musílkové, která už dávno měla z VZP vyletět?
  14.11.2005 20:24 ludek
 
na stupidni otazky neodpovidam
  16.11.2005 07:35 ludek
 
"Správní rada rozhoduje o všech zásadních strategických krocích pojišťovny a jednotlivých finančních tocích, které přesahují hranici milion korun," vysvětluje mluvčí pojišťovny Jiří Suttner.

http://zpravy.idnes.cz/domaci.asp?r=domaci&c=A051115_201901_doma ci_dp
  22.11.2005 15:46 Keller
 
Dlouho jsem tu nebyl ... koukám, nic se nezměnilo. Opět dezinformace ze všech stran. Jonatáne a BB, ač se vám to nebude líbit, luděk má pravdu, plky o tom, jak se ve VZP udělá pořádek, když tam přijde pořádný hospodář, budou pouhými plky - VZP už z podstaty nemůže být výdělečná, alespoň za současného nastavení systému zdravotnictví. Jestliže ministerstvo zdravotnictví nastaví befelem platby, které VZP musí plnit, včetně zvyšujících se náhrad za lékařské úkony, které si vydupaly lékařské odbory (teď nevím, kdo jim to donedávna prezidentoval??), tak nemá šanci cokoli ušetřit. Když vám, Jonatáne, vadí (vaše?) peníze, které se nalévají do pojišťovny (státní), obraťte se i na (státní) České dráhy, ty nás stojí také pěkné peníze, na Konsolidační agenturu a další státní organizace. Dokud se nezmění celý systém financování zdravotnictví, VZP nebude vydělávat, ani kdyby ho vedl sám pan Rath - jako že se k tomu schyluje. Je zajímavé, že chce nucenou správu zrušit v okamžiku, kdy odstoupí paní Musílková - jak si to mám vysvětlit? Že odchodem jediného člověka se zázrakem finanční situace VZP spraví?? To by byla převratná záležitost v dějinách ekonomie, aspirující na Nobelovu cenu.
  11.11.2005 15:28 Klemix
 
Dneska sem viděl Ivana Langera na tiskové konferenci ODS na téma nucená správa VZP. To zase byla komedie. Sice tomu nikdo z těch papalášů vůbec nerozumí, ale jasnej názor na to maj všichni :o))
  11.11.2005 20:46 Radek
 
Tak to máš recht. p. Langr kecá do všeho. Zřejmě všude byl, všechno zná a od všeho má klíče. Konečně by potřboval nějakou funkci, kde by měl nějakou zodpovědnost a aby si o něj také někdo mohl otírat ústa, tak jak to dělá on. Krom neustálého tlachání ještě nic (mě nic nenapadá) pořádného neudělal a nevymyslel.
Chraň nás ruka páně před tímto pánem! Toť můj názor, tak at mě Karel kamenuje.
  11.11.2005 21:55 Matěj
 
Jo,Jo já to viděl taky, hele ono za tím něco bude, mají strach, že Musílková nestihla nějaké ty papíry stopit. Nevím proč by tak ti Azuryti řvali . Čestný Azurit řval až s Indie a to je co říci.Oni tam ty pazoury mají asi v něčem namočený to je dnes už jasný , no a navíc jim přeběhl náměstek Pečenka/ODS/ a ten podle mého ledacos ví. Zatím moc nemluví, ale ono to příjde. Nechápu co je divného , když odvolají Musílkovou , která jako šéfova provařila 10 miliard. To opravdu nevím, jinej šéf by vylít že by si nestihl ani vyklidit stůl !
  10.11.2005 12:56 Tak to tu sleduji
 
a už jsou tu dva pašáci , kteří mě napadli . Z toho co jsem napsal nemohli vyčíst ani na čí straně a kde vůbec stojím. Usoudili , že nejsem s nimi, a to jediné je motivuje k útoku . Tak že, staré komoušské heslo, Kdo není snámi ,jde proti nám, že soudruzi. Je vidět z jaké líhně jste vylezli, máte to tam v zadu v hlavě pěkně schované a vyleze to aniž si to přejete. Svazácké košile máte ještě ve skříni na půdě že . Možná jste vítězem nějaké té soutěže o nejlepší nástěnku, možná nějaká ta zasloužilá brigáda socialistické práce, nebo snad odznak a zlatý ? Nebo čtenářský průkaz Českosloveskosovětského přátelství nebo jak se to jmenovalo. A nebo snad do konce se soudruhem Tlustým přímo v partaji !
  09.11.2005 07:47 Tak to tu sleduji
 
a zjišťuji , že člověk jménem Karel je hemeroidem pana Langera. Nevím však, zda se jedná již o hemeroid vnitřní a nebo ještě vnější. V každém případě není pro pana Langera tím, co by si on přál ! V horším případě muže být Karel Langer.
  09.11.2005 19:59 karel
 
I vy kluci ono to přeci jen půjde, už tu máme jednoho zdravotníka, který nás poučí o hemeroidech, pak tu máme vytočenýho levičáka, který vidí červeně když čte Dr. Langer. A všichni dohromady ví dobře co je špatné. I vy negativisti, jedni to vás ještě musíme trošku pozlobit. Myslím si že pan MUDr.Mgr. Langer je jediný pořádný politik, který je schopen tady nastolit pořádek. A jinak čest práci soudruzi.
  09.11.2005 19:59 ludek
 
sleduj i sebe, zdali i ty neuplatnujes analni speleologii nekde ve svem zivote.....
  10.11.2005 21:47 To: Karel
 
Kadle, ty kluku pitomá, aby ses náhodou z toho MUDr Mgr. Langera neposral.Přál bych ti, aby ti operoval krční mandle.Je to takovej machr, že by ti místo nich odoperoval koule.To bys změnil názor Karle, až bys neměl žádný varle. To už bys potom mohl milovat akorát pana Langera a ODS.
  11.11.2005 16:58 Karel
 
za totalitního režimu státní bezpečnost sledovala své odpůrce. Sledovala je na každém kroku, neustále všude vysvětlovala občenům že jejich političtí odpůrci jsou zlí,zeměření proti ni, a strašila, že pokud by se dostali k moci, že všechno zničí. Toto činila způsobem velicé hloupým,vulgárním /neboť ve většině byli nevzdělaní/ a agresivním. Prosím čtenáře aby posoudil tyto řádky a příspěvky, klemixe, vianda,a další.