Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  27.03.2007 18:03 cibulka
 
Jak policisté zatýkali
a obviňovali nevinné
a dále v tom pokračují!

http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003101201
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2004021801
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2004060901



PPLK. PETR VOJTĚCHOVSKÝ,
KTERÝ MĚL ROZKRÝT
BERDYCHŮV POLICEJNÍ GANG,
EXKLUZÍVNĚ PRO DENÍK PRÁVO

"Byl jsem kriminalizován."


Berdychův gang - "česká chobotnice", která prorostla do policejních špiček a léta beztrestně vydírala, přepadala a vraždila. Toto zločinné spojenectví gangsterů a vysokých policejních důstojníků u nás nemá zatím obdoby.

Až nyní, po zproštění mlčenlivosti, poprvé po dvou letech promluvil bývalý šéf policejního týmu Mari podplukovník Petr Vojtěchovský, jenž měl za úkol gang rozkrýt.
Právu, které už odhalilo množství šokujících skutečností o řádění gangu a jeho vyšetřování, se rozhodl poskytnout exkluzívní rozhovor. Jeho svědectví je otřesné. Nevinní lidé, kteří překáželi gangu, byli zločinnými policisty kriminalizováni. Policisté, kteří na to upozornili, byli umlčeni.


* Vy jste v týmu Mari v květnu 2003 věděli, že byli kriminalizováni nevinní a nepohodlní?

V době, kdy jsem vedl tým Mari, jsme o tom měli zcela konkrétní poznatky.

* Kolik nevinných lidí bylo křivě obviněno a zatýkáno?

Nemohu sdělit přesné číslo ani jména osob. I zde totiž probíhá vyšetřování. Údaje mají k dispozici vyšetřovatel a státní zástupce. Víc opět nelze říct. Snad mohu jen zopakovat, že podezření z kriminalizace nevinných a další údaje byly předány orgánům činným v trestním řízení.

* Jak to bylo možné? Bylo to i tím, že třeba David Berdych znal díky zločinným policistům výslechy utajených svědků?

Ano. Poznatky, že Berdych disponuje výslechy utajených svědků, jsme měli. Bylo to i v původním vyhodnocení Mari z 23. května 2003.

* Jak jste poznatky získali?

Nemohu a nebudu hovořit o kriminálním zpravodajství. A nemluvil bych o tom s novináři, ani kdybych byl v této věci zproštěn mlčenlivosti. A je to navíc stále vyšetřováno.

* Vyhodnocení Mari shrnuje výsledky čtyřměsíční práce tohoto týmu. Obsahuje šokující informace o kriminalizaci nevinných lidí nepohodlných Berdychově gangu a policistům napojeným na gang (viz Právo 22. 12. 2004). Můžete potvrdit jeho autentičnost a vysvětlit, proč nejste autorem vyhodnocení, když jste tým vedl?

Se zmíněným vyhodnocením to bylo tak, že týden před mým zadržením, které se stalo 20. května 2003, jsem byl s náměstkem policejního prezidenta Jaroslavem Macháněm domluven na schůzce, kde on žádal, aby na schůzce se mnou mohl vidět vyhodnocení pracovní skupiny Mari.

Vyhodnocení jsem však osobně nemohl napsat. Bylo už proti mně vedeno trestní řízení, takže jsem měl úplně jiné starosti. Navíc jsem byl 21. května obviněn z trestné činnosti a postaven mimo službu, takže k mé schůzce s panem Macháněm už nedošlo. Musím zde ještě připomenout důležitou okolnost. V dubnu 2003 jsme se z policejního i kriminálního prostředí dozvěděli, že na některé členy týmu Mari se "šije šestka". Tedy kriminalizace se sazbou šest let vězení nepodmíněně.
Vyhodnocení, na které se tážete, v této situaci napsal můj zástupce v týmu Mari Radek Čermák. Je i autorem názvu Mari, protože na začátku roku 2001 založil pod tímto názvem spis, ve kterém shromažďoval informace o gangu lupičů v policejních uniformách. Vyhodnocení pan Čermák dopsal dva dny poté, kdy jsem už v důsledku obvinění a postavení mimo službu ve funkci nebyl.

* Řekl vám Čermák o osudech vyhodnocení Mari? Že musel vyřadit pasáže o únicích závažných policejních informací do podsvětí, vyřadit jména podezřelých vysokých policejních důstojníků i pasáže o kriminalizaci nevinných?

Někdy v létě 2003 mně pan Čermák řekl, že vyhodnocení Mari bylo napsáno a předáno nadřízenému na ÚOOZ plukovníku Stanislavu Plockovi. Ten je vrátil k přepracování s pokynem, že ve vyhodnocení musí být vynechány údaje o policistech. Čermák pokyn splnil. Takže druhá verze údaje, na které se ptáte, neobsahuje. A asi před třemi týdny mi pan Čermák řekl, že toto vše uvedl znovu i při posledním výslechu na inspekci ministra vnitra.

* Plukovník Plocek loni v prosinci Právu vše popřel. Řekl, že žádný pokyn Čermákovi nevydal.

Mohu říci, že o tom, co se dělo s vyhodnocením Mari, a o pokynu plukovníka Plocka jsem se dozvěděl i od jiných členů týmu Mari. Nemám důvod k pochybnostem o jejich sděleních.

* Dá se říci, že obvinění vznesené proti vám, tedy vaše kriminalizace a postavení mimo službu, se negativně promítlo i do další práce týmu Mari?

Mým zadržením a obviněním tým Mari prakticky zanikl, i když ještě asi tři měsíce existoval.

* Domníváte se, že váš případ je případem kriminalizace nepohodlného policisty? (A co kriminalizace nepohodlného občana??? Viz: http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003101201)

Nepochybně ano. Byl jsem nepochybně kriminalizován. Jsem o tom zcela přesvědčen. Cílem také bylo znevěrohodnit celý tým Mari.

* Nezískali rozpadem týmu Mari gangsteři okolo Berdycha a na ně napojení policisté rok navíc, kterého mohli využít k zametání stop a další násilné trestné činnosti?

Každopádně už v roce 2003 podle vyhodnocení Mari bylo připraveno zatýkání pachatelů. Úkol dokončil tým Uniforma. Jako policista jsem rád, že tým Uniforma dokončil práci.

* Domníváte se, že na vaší kriminalizaci mohl mít někdo osobní zájem? Například bývalý šéf Inspekce ministra vnitra Mikuláš Tomin se minulý týden o vašem týmu dokonce vyjádřil jako o Vojtěchovského gangu.

Budu se držet faktů. Vím, že tehdejší šéf inspekce ministra vnitra Tomin měl nadstandardní vztahy s jedním ze tří oznamovatelů, kteří na mě 20. dubna 2003 podali trestní oznámení. Konkrétně s podnikatelem Karlem Kaprem. Tyto nadstandardní vztahy zatím více popisovat nemohu. Vyšetřování není ukončeno. A nejsem pro tyto otázky zproštěn mlčenlivosti. V této souvislosti chci ještě zdůraznit, že poznatky získanými týmem Mari pan Mikuláš Tomin vůbec neprocházel po celou dobu, co jsem tým vedl (vyšetřování nesměřovalo k Tominovi - pozn. red.).

* Vy jste s Kaprem neměl nadstandardní vztahy? Prý jste se s ním scházel a dokonce ho i podle televizních reportáží vydíral.

Já osobně jsem se dostal do styku s Kaprem pouze přes pana Víta Chalupu, který provozuje restauraci v Radonicích, kde bydlím. Pan Kapr mně řekl spoustu zajímavých věcí k různým osobám, což mě z trestního hlediska zajímalo. Kapr dával velmi zajímavé informace o trestné činnosti jiných osob. Byly později využitelné i v práci týmu Mari. Poslední informace mi Chalupa a Kapr dali v lednu 2003. Týkaly se policejní práce. Pak jsem se s nimi nesešel.

* Patřily ty osoby, na které Kapr poukázal, k Berdychovu gangu?

V současnosti se nemohu blíže vyjádřit. Jedná se o mimořádně závažnou trestnou činnost. Mohl bych narušit vyšetřování. A taky nejsem v tak širokém rozsahu zproštěn mlčenlivosti.

* Nezavinil jste si styky s Kaprem problémy sám? Tento podnikatel je z lecčeho podezírán. Prověřováním podezření okolo Kapra se zabýval příslušník ÚOOZ a pak pražského odboru pro boj s organizovaným zločinem Petr Koňařík. Loni na podzim byl Koňařík obviněn ze spolčení s gangem Berdycha.

S ohledem na závažnost věci si jako policista dovolím pouze říci, že podezření z násilné trestné činnosti podnikatele Karla Kapra vyšetřoval Petr Koňařík.

* Nepodezíráte Koňaříka, že se o vaši kriminalizaci zasadil?

Bez komentáře.

* Tominovy reakce na nález jeho směnek a smlouvy o půjčce v kriminálním prostředí v roce 2002 vašimi podřízenými byly neobvyklé (viz Právo 29. 1. 2005). Jako vysoký policejní důstojník vás a muže, které jste vedl, dokonce obvinil z pomstychtivosti. Domníváte se, že právě uvedené nálezy na jaře 2002 odstartovaly záměr vás kriminalizovat, obvinit, umlčet, zavřít?

Je to jedna z variant příčin mé kriminalizace. Může to tak být. Ale to by mělo odhalit vyšetřování. A musím zdůraznit, že jako policista nemohu a nesmím podléhat pomstychtivosti. Byl jsem vychován, vzdělán a vycvičen k úctě k zákonu a nadřazení zákona nad osobní vášně.

* Vysvětlíte, jak to ve skutečnosti se směnkami a půjčkou bylo?

Na jaře 2002 byly mými podřízenými nalezeny v kriminálním prostředí různé písemnosti, na kterých se vyskytovalo jméno Mikuláše Tomina. Jako vedoucí odboru obchodování s lidmi ÚOOZ jsem na pokyn nadřízeného toto sepsal a zaslal služebním postupem cestou policejního prezídia k adresátovi, kterým byl tehdejší ministr vnitra Stanislav Gross.

* Jednalo se i o směnky avalované Mikulášem Tominem a jeho bratrem Alexejem v hodnotě 1,8 miliónu korun? Šlo i o nález smlouvy o půjče ve výši 1,8 miliónu korun, kterou Mikuláš Tomin poskytl svému arabskému příbuznému?

K osobě Mikuláše Tomina se zde nebudu vyjadřovat. Dovolím si říci, že avalovat směnky a poskytnout půjčku samo o sobě není trestné.

* Dosud jste mlčel k závažným obviněním, o kterých informovala média. Vaše žena měla ve firmě prát špinavé peníze, kontaktovat se s jakýmsi Sergejem z ruskojazyčné mafie , vy jste se měl jako náhončí snažit, aby starosta Jílového u Prahy Karel Dostálek prosadil změnu územního plánu tak, aby se údajně vaše žena dostala k lukrativním pozemkům.

V jedné televizi dokonce odvysílali, že jsem byl ve vazbě. A nebyla to pravda. Soud návrh na mé vzetí do vyšetřovací vazby zamítl.
Útoky na policisty a šíření nepravd o policistech jsou snadné, protože policista je vázán mlčenlivostí a může promluvit, až když je mlčenlivosti zproštěn. Vždy však pouze v rozsahu, který určí zproštění mlčenlivosti.
Mohu s čistým svědomím říci, že má žena se nikdy nedopustila žádného trestného činu stejně jako já. Neprala špinavé peníze. Neznáme žádného Sergeje. Dodnes jsem se nedopídil, kdo to je. S žádnými Rusy a žádnými jinými cizinci moje žena neobchodovala. Ani takový obchod nedomlouvala.
Daňové důkazy o podnikání mé ženy má k dispozici finanční úřad. Vyšetřovatelé mají k dispozici veškeré účetnictví mé ženy, které jim dobrovolně vydala při domovní prohlídce v listopadu 2003. Nikdo neshledal žádné pochybení. Pokusy o kriminalizaci od podzimu 2002 se prostě nezdařily.
K vystoupení pana Dostálka v televizi v červenci 2003 mohu uvést, že pan starosta ve svém vyjádření na Inspekci ministra vnitra vše, co řekl v televizi, popřel. Inspekci dokonce řekl, že mě vůbec nezná.




***

CHAPADLA, TĚLO A MOZEK
ČESKÉ POLICEJNÍ CHOBOTNICE


MOZEK: Vysocí policejní důstojníci - dosud na svobodě?

TĚLO:

1) Obvinění policejní důstojníci Josef Opava , Petr Koňařik, Jiří Žofčín... ze speciálního policejního Odboru pro boj s organizovaným zločinem – OBOZ : Dagestánské a ruskojazyčné gangy

2) Tomáš Půta s kontakty na italské a irské gangy

3) Maroš Šulej, Peter Zajak a slovenské gangy

4) Tajní informátoři OBOZ

5) Vykonavatelé: David Berdych a spol.

6) Gelani Aboud alias Samopalník Tony a arabské gangy


Na snímku zleva obžalovaní gangsteři Radek Trumpeš a David Berdych.


Foto PRÁVO - Michaela Říhová

Datum: 05.02.2005
Autor: Pavel Blažek
Zdroj: Právo
Strana: 16




BERDYCHŮV POLICEJNI GANG V DATECH

1990 až 1996: V Discolandu Sylvie Ivana Jonáka začali působit David Berdych a Antonín Slezák. S podnikem byla spojena násilná kriminalita. V dubnu 1994 byla zavražděna na Jonákovu objednávku jeho manželka Ludvika.

1996 až 2001: V čele gangu je Berdych. První známou akcí byl únos a zavraždění zlatníka Václava Tomana v listopadu 1996. Policie netušila, že šlo o Berdychův gang. Šéf 1. odboru středočeského úřadu vyšetřování Karel Malý v listopadu 1996 přiznal, že nezná motiv vraždy: „Nikdo ho ani nevydíral.“

2001 až 2002: Berdych ve vyšetřovací vazbě. Vedení gangu převzali Tomáš Půta a Maroš Šulej. Gang se rozdělil do skupin. Ve vybraných akcích se skupiny spojovaly. Řídili je: 1. skupina - Tomáš Půta, Daniel Herain alias Pomáda alias Dan Kočka; 2. skupina - Gelani Aboud alias Tony Arab alias Samopalník Tony; 3. skupina - David Berdych. Z gangu odešli a „udělali se pro sebe“: Tomáš Hofer (obviněný) začal spolupracovat s bulharským podsvětím , Jaroslav W. přešel do drogového podsvětí, Aleš L. začal spolupracovat s ruskojazyčným podsvětím .

2003: Zjištění policie, že obětí první známé akce je zavražděný pražský zlatník Václav Toman v listopadu 1996. Podezření, že gang v přestrojení za policisty a vybavený policejními průkazy a odznaky kriminálky spáchal okolo 80 loupežných akcí a zavraždil nejméně tři oběti . Závažné úniky informací z policie do podsvětí. Berdych až díky těmto únikům zjišťuje, že policisté z týmu Mari ÚOOZ znají většinu členů gangu přímo jmény, včetně dat narození. Členové gangu se do této doby totiž znali převážně jen pod přezdívkami.

2004 - 2005: Počet obviněných pachatelů dosáhl 41 osob. Policisté však stále nepozatýkali všechny členy Berdychova policejního gangu, který údajně čítal okolo 60 až 70 lidí. Předpokládá se další zatýkání. Dnes se zatím odhaduje, že ukořistili 50 milionů korun .


Datum: 29.01.2005
Autor: Pavel Blažek
Zdroj: Právo
Strana: 07



Berdychův policejni gang:
česká Chobotnice

Krvavá dramata, kdy se brutální zločinci spolčili s vysokými policejními důstojníky, jsme znali jen z akčních televizních seriálů a mysleli si, že něco takového není u nás možné. Z omylu nás šokujícím způsobem vyvedl gang kolem Davida Berdycha.
Organizovaný zločin prorostl s policií a léta společně neomezeně mučili, vraždili, vydírali a loupili. Ti, kdo ho měli zastavit, naopak brutální zvěrstva sami řídili či se dokonce na bestiálních činech přímo podíleli.

Krvavý tanec rozpoutali už v polovině devadesátých let. Klec začala padat teprve v září 2004. Do té doby se zločinci měli kromě přepadání kamionů dopustit kolem 80 loupežných akcí. Jen 22 z nich se však vyšetřuje, z toho ve třech z nich měl gang vraždit. Tělo oběti se našlo zatím jen ve dvou případech. Obětí české Chobotnice však bude nejspíš mnohem více.

Hovoří se až o dvaceti neobjasněných vraždách, vesměs bohatých lidí, které od roku 1996 přepadali gangsteři v policejních uniformách vybavení služebními průkazy a odznaky kriminálky či elitního Útvaru pro boj s organizovaným zločinem. Dostali je od policejních kompliců.

„Vyšetřujeme jen to, co se daří prokázat a kde se přihlásili poškození. Zatím neznámý počet obětí stále mlčí. Buď se z prožitých hrůz nevzpamatovaly, nebo mlčí ze strachu,“ vysvětlil Právu kriminalista.


Kápové na OBOZ

„Fungovala dohoda s policisty, že se pod jejich krytím bude páchat rozsáhlá trestná činnost,“ vypověděl u soudu Berdych. Uvedl, že činnost gangu, který své oběti unášel a mučil, neřídil on, nýbrž policejní důstojníci z pražského Odboru pro boj s organizovaným zločinem (OBOZ) Josef Opava a Petr Koňařík ve spojení s podnikatelem Luďkem Žaludem starším, majitelem sklenářství v Praze.

Žalud, Koňařík a Opava podle Berdycha dostávali 30 procent ze zisku, zbytek patřil ostatním z gangu.

Současní vyšetřovatelé teď musí vypátrat, jak, proč a kdy došlo k propojení gangu s policisty, kde je ukryta kořist, kolik únosů, loupeží a vražd zločinci spáchali.

Tělo oběti se našlo zatím jen ve dvou případech.

PĚKNĚ POHROMADĚ. Zleva Petr Koňařík, Josef Opava, Jiří Žofčín a František Brázdil.
Foto TV NOVA, Na vlastní oči

DAVID BERDYCH při soudním líčení zachovával ledový klid.

Foto PRÁVO - Lukáš Táborský

Datum: 29.01.2005
Autor: Pavel Blažek
Zdroj: Právo
Strana: 07



JAK ELITNÍ ZLOČINCI
SROSTLI S ELITNÍ POLICIÍ

Berdych s pomocí policistů
likvidoval konkurenční gangy

Nikdo zatím nespočítal, za kolika úspěšnými a široce medializovanými akcemi policie proti ozbrojeným lupičům stál v pozadí policejní informátor David Berdych a jeho komplicové. Neznámý je také počet konkurenčních lupičských gangů a policejních informátorů, které Berdych s komplici a policisty zločinci zlikvidovali.

Vyšetřovací spisy vedené pod dozorem středočeských žalobců Tomáše Milce a Svatopluka Nauše, který je také vyšetřujícím žalobcem, obsahují výpovědi, podle nichž Berdych jako policejní informátor využíval své pozice v boji proti konkurenčním gangům. Chystal pro ně údajně se svým řídícím policejním důstojníkem Petrem Koňaříkem a jeho policejními komplici i smrtelné pasti. Jedna z nich sklapla před pěti lety na Mělnicku ve Všetatech.

„Tehdy tu vyloupili pobočku České spořitelny. Bylo to 22. 11. 2000,“ vzpomínal starosta Všetat Miroslav Baloun. „Policisté po dohodě s personálem pobočky ji nechali vyloupit. Na ujíždějící auto s lupiči zaútočili, až když vyjelo ze Všetat. Tehdy jednoho z lupičů střelili přímo do hlavy,“ řekl starosta. Uvedl, že se o události mezi místními obyvateli dlouho hovořilo. „Už tehdy jsme si říkali, že se policisté chtěli někoho zbavit. Berdych nás napadl až loni. Když ho zatkli,“ poznamenal starosta. Za mrzuté označil, že centrála České spořitelny pobočku po loupeži zrušila.

Dozorový žalobce Milec se k informacím Práva a sdělením starosty Balouna nevyjádřil. „Je pracovně na policii,“ vysvětlila včera Právu pracovnice středočeského krajského zastupitelství.

Nová obvinění

Přepadení všetatské pobočky a její následné zrušení Právu potvrdila pracovnice tiskového oddělení centrály České spořitelny Helena Matušná. „Pobočka byla před pěti lety přepadena a pak zrušena,“ řekla Právu Matušná. Uvedla, že za posledních pět let došlo na pobočkách spořitelny ke 103 loupežným přepadením.

Kolik z uvedených loupeží zorganizoval informátor Berdych se svými policejními komplici, se neví. „Teprve se vše prověřuje,“ řekl Právu zdroj dobře seznámený s vyšetřováním.

Policisté a žalobci chtějí do září ukončit vyšetřování 25 násilných loupeží spáchaných Berdychovým gangem, který spolu s obviněnými policisty má tvořit 40 osob.
V posledních dnech však k uvedenému počtu přibyl další případ. Je jím oloupení podnikatele z Prahy 10, které se mělo stát v březnu 1996. Berdych se čtyřmi spolupachateli prý tehdy napadl podnikatele údery baseballové pálky do obličeje a naložil do auta. Pak oběť podle ČTK odvezli na chatu jednoho z lupičů a chtěli po ní výkupné deset miliónů. Sumu hledali i v bezpečnostní schránce oběti. Neuspěli, a tak nakonec podle obvinění uneseného podnikatele přiměli k tomu, aby telefonicky přesvědčil známého k vydání dvoumiliónové částky. Té se prý také dočkali.

Vraždili informátory?

Podle informací Práva uvedené obvinění zřejmě nebude poslední. Jedna z obětí Berdychova gangu Právu v pondělí sdělila, že k další loupeži došlo v Praze 10 v roce 1998.

„Byl to taky podnikatel. Lupiči jej v policejních uniformách sledovali na cestě s dcerkou do mateřské školy. Když dcerku předal, tak jej na zpáteční cestě nacpali do auta a odvezli na nějakou chatu. Tam ho dva dny mučili, aby vyzradil úkryt peněz a čísla bankovních kont. Podnikatel povolil, až když mu řekli, že zabijí jeho manželku a dceru. Telefonicky ho pak spojili s manželkou. Ta manželovi řekla, že je držena s dcerkou jako rukojmí. Teprve potom jim unesený podnikatel řekl, co chtěli,“ sdělil Právu svědek, který si nepřál být jmenován. „Berdychovci mě měli v rukou dvakrát. Mám strach,“ vysvětlil.

Zvláštní kapitolu v činnosti gangu tvoří zřejmě popravy informátorů policie. Jde například o táborského starožitníka Václava Skalu, který byl údajně naposledy viděn v jihočeských Kvašejovicích 16. 6. 2002 a od té doby po něm není ani vidu, ani slechu. „Skala byl policejním informátorem snad 30 let. Řídil ho v posledních letech nějaký Vorlíček z policejního prezidia a pak ho půjčili jako agenta Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu. To byl Skalův konec,“ řekl Právu dobře informovaný zdroj. „Z vraždy Skaly jsou obviněni Daniel Herain alias Pomáda, Gelani Aboud alias Samopalník Tony a Martin Švec alias Marci. Obvinění je na vodě. Policisté nemají ani tělo, ani vražednou zbraň,“ řekl Právu advokát seznámený s případem.

Pavel Blažek

Právo 12.07.2005


MUŽI DVOJÍ TVÁŘE

Vyšetřování vázlo proto, že po gangu pátrali detektivové pražského Odboru pro boj s organizovaným zločinem (OBOZ). Obviněni jsou Koňařík, Opava, Žofčín a Kaňka. Právě je v listopadu 2004 označil zatčený Berdych za organizátory gangu. Podle něho měl dokonce být šéfem gangu bývalý důstojník OBOZ Josef Opava. Gangu pak měli vynášet utajované informace z policejního zákulisí důstojníci OBOZ Petr Koňařík a Jiří Žofčín.
  18.11.2005 23:23 Metúd
 
Markovi:To myslíš ludka,že jo? "Pánové, nechte těch silných slov na Luďkovu adresu.Vsadím se, že je to šeredný zakomplexovaný chlap,kterého ženy neberou a navíc má potíže s potencí.Svými kecy je svému okolí protivný, nebo směšný."
  18.11.2005 23:21 Metúd
 
Pane ludek koho chcete vypískávat vy ubožáčku? Je neuvěřitelné,jak někdo žere politiku. (Všimněte si prosím,že vám vykám,ale ludek píši s malým "l",jak jste se sám pojmenoval. Zkrátka ludek s malým,který je velký jen na diskusním fóru...
  18.11.2005 14:05 ludek
 
tak nám vypískali paroubka, kdy společně vypískáme z vlády tu lůzu z čssd ???
  18.11.2005 14:56 petr
 
To myslíš tech pár křiklounů ?
  18.11.2005 16:16 abc
 
Němcová tam na Národní třídě nebyla? Asi neměla k dispozici svůj služební vůz. Synáček s ním byl zrovna někde na výletě - lůza vychcaná, vyžírkovská ODSácká .
  18.11.2005 16:39 K.L.
 
Koho nazýváš lůzou ty modrej čuráčku?
  18.11.2005 18:35 ludek
 
dik za kladne odpovedi , nic jineho jsem ani necekal. je videt , ze tato spolecnost je luzou primo prorostla.
  18.11.2005 21:07 Marek
 
Pánové, nechte těch silných slov na Luďkovu adresu.Vsadím se, že je to šeredný zakomplexovaný chlap,kterého ženy neberou a navíc má potíže s potencí.Svými kecy je svému okolí protivný, nebo směšný. Jedinou jeho radostí je provokovat a prudit na webu p.Langera.Nechte ho chudáčka být a ignorujte ty jeho ubohé provokace. Přeji všem hezký večer.
  18.11.2005 23:37 ludek
 
to marek a ostatní, bohužel nemáte pravdu. šerednej nejsem, zakomplexovanej už vůbec ne. pouze jsem publikoval názory svých spolupracovníků, názory svých kamarádů a kamarádek tady na vebu. a je zajímavé , že všichni tvrdili a té lúze totéž, stejne tak jak to odpůrci ods tvrdí tady na webu na adresu pravice.
  20.11.2005 23:18 Marek
 
Výborně Luďku! Nikdo jistě neočekával, že budete potvrzovat domněnku o vaší kráse, zakomplexovanosti a neschopnosti erekce. Ale tím, že tvrdíte, že prezentujete pouze názory vašeho okolí, tím jste mě tedy dostal.Vy tedy nemáte vlastní názor a papouškujete / pardon prezentujete/ názory jiných. To ovšem mnohé vysvětluje - kromě výše zmíněného jste tedy ještě navíc svým okolím snadno manipulovatelný vůl. To jen potvrzuje tu zakomplexovanost a další uvedené atributy, kterých se vám dostalo.
  21.11.2005 08:39 ludek
 
a co je na tom spatného, kdyz se tady pise cokoliv. bud prezentuji nazory jinych, abych vedel co si o tom myslite, nebo prezentuji nazory svoje ( je to tak 50/50). vysvetlite mi to laskave ???
to jako je zakazano prednest na foru to , co si lide mysli ??
ostatne, kdybych nazory jinych predal ja sam jako osoba, stejne to z vasi strany budou jen urazky....
neni co dodat, takhle se nikam nedostaneme.
  12.11.2005 18:29 Metúd
 
Pro ludka: Originálnější reakci jsi nemohl vymyslet?
Co bych v tom bordelu (sněmovně) dělal?
Z politiky je mi na blití a na rozdíl od některých se uživím
rukama. ODS je v menšině,ale vždycky to tak nebylo...
  15.11.2005 18:29 ludek
 
kdyz je vam z politiky na bliti, co delate na tomto foru ??? me kdyz je neco protivne az na bliti ( napr opilci v hospode ) tak tam proste nejdu a je to.
  15.11.2005 19:26 Radek
 
Pro Ludka: Když čtu tvou reakci na tento příspěvek, tak mám pocit, že zde máme co do činění s Mirkem Dušínem!
  16.11.2005 07:36 ludek
 
my si tykame ??? ze o tom nevim.
  12.11.2005 18:23 Metúd
 
Karle,Karle, nejsi ty náhodou Langerův brácha?Nebo,že by dokonce on sám...? Takový "hnědý jazyk"jsem fakt dlouho
neviděl (resp.nečetl). Jsi opravdu velice vtipný hihihi...
Tvé příspěvky jsou k popukání.
  12.11.2005 15:19 Milan K.
 
Pane Karle, za totalitního režimu jsem si užil svoje, ale rozhodně se nepamatuji, že by StB něco někde neustále vysvětlovala občanům, jak vy píšete. Nestrašte nikoho estébáky, prosím.Mnozí z nich totiž ovládli státní podniky, nebo díky svým kontaktům získali peníze , státní zakázky pro své firmy, jsou teď za vodou a jsou z nich velcí kapitalisté a pravičáci. Návrat starých /ne/pořádků by dnes nechtěli ani náhodou! Moc dobře vím o čem mluvím, to mi věřte.
Co se týká těch metod, tam jste se docela trefil.Strašení lidí kdekým, vulgarita,....Ještě také vymývali lidem mozky pomocí médií. Na to jste zapomněl.
Bohužel musím konstatovat, že stejné nebo velice podobné metody, samozřejmě jinou formou, používá i dnešní vedení ODS. / Odpůrci jsou fašisté nebo komunisté, TV Nova se může přetrhnout při vyrábění proodéesácké propagandy - viz otevřená podpora ODS i prezidenta V.Železnému, Topolánkova tupost a vulgarita, /Zkuste se oprostit od osobních sympatií ke komukoliv a těchto věcí si všímejte.Pokud tedy jste objektivní a inteligentní člověk.
P.S.: Mně to vůbec netěší, že se takto prezentuje strana, do které jsem kdysi vkládal naděje této země. Ale kvůli jejich jednání, chování, špinavostem a zlodějinám všeho druhu a na všech úrovních bohužel nemám v České rep. koho volit.
  12.11.2005 07:31 Jonatán
 
Je jasné, že je potřeba udělat na VZP pořádný vítr. Kdyby to neudělali tito, museli by to udělat jiní. Zajděte se podívat do budovy VZP. Tak jak si tam úředníci žijí se budete divit a porovnejte si to s vybavení / zbytečně drahé / s nějakým jiným úřadem. Režije takového domu je úděsná , stejně tak v jejich krajských pobočkách. Navíc se začali chovat jako když jim patří zdravotnictví a platy jsou tam hodně nadprůměrné . Zampoměli jsme proč protestovali doktoři ?Opravdu nevím proč ODS je proti tomu , že se tam někdo snaží dělat pořádek. A nucená správa - kdy by měla být vyhlášená když ne v současné době , kdy je jasné že je tam dluh kolem 14 miliard a pojišťovna by se mohla položit ? Stát do pojiš´tovny nalil další 3 miliardy a chce mít kontrolu nad tím, že to zase nebude k ničemu jako v minulosti několikrát. Já jako občan tohoto státu si přeji, když se z mé kapsi tahají peníze na záchranu zdrav. pojišťovny , tak aby měl nad tím procesem stát kontrolu. Proto nucenou správu podporuji . To by ODS snad měla vědět první !!!!
  12.11.2005 18:25 BB
 
Taky podporuji nucenou správu a je nejvyšší čas, že to Ráth udělal, větší debílek, než je Musílková, nemohl tomuto gigantu šéfovat. ODS má namočený pracky do špíny a rozkrádání, které se v této pojišťovně trpělo a tak kolem sebe kope.
Jonatáne, naprostio s tebou souhlasím.
  14.11.2005 10:45 ludek
 
nejak porad zapominate, ze vzp je rizena statem, ze vsechny penize ktere do ni a z ni teceou opet spravuje stat a vlada svymi vyhlaskami a predpisy. i ty baraky co maji postavene jsou se souhlasem a financovanim ze statnich penez. ( mimochodem stat prerozdeluje vsechny penize vybrane na zdravotnim pojisteni od vsech obcanu bez ohledu na to, u ktere pojistovny jste . takze strucne , treba jste u hutnicke, ale ty hutnicka ty vase penize vubec nemusi dostat.... ) a jak chcete brat k odpovednosti nekoho, kdo striktne plni vse co je narizeno statem a nic jineho vlastne ani udelat nemuze ??? to by me zajimalo.
  14.11.2005 11:09 BB
 
Luďku, nejste nakonec manžel neschopné Musílkové, která už dávno měla z VZP vyletět?
  14.11.2005 20:24 ludek
 
na stupidni otazky neodpovidam
  16.11.2005 07:35 ludek
 
"Správní rada rozhoduje o všech zásadních strategických krocích pojišťovny a jednotlivých finančních tocích, které přesahují hranici milion korun," vysvětluje mluvčí pojišťovny Jiří Suttner.

http://zpravy.idnes.cz/domaci.asp?r=domaci&c=A051115_201901_doma ci_dp
  22.11.2005 15:46 Keller
 
Dlouho jsem tu nebyl ... koukám, nic se nezměnilo. Opět dezinformace ze všech stran. Jonatáne a BB, ač se vám to nebude líbit, luděk má pravdu, plky o tom, jak se ve VZP udělá pořádek, když tam přijde pořádný hospodář, budou pouhými plky - VZP už z podstaty nemůže být výdělečná, alespoň za současného nastavení systému zdravotnictví. Jestliže ministerstvo zdravotnictví nastaví befelem platby, které VZP musí plnit, včetně zvyšujících se náhrad za lékařské úkony, které si vydupaly lékařské odbory (teď nevím, kdo jim to donedávna prezidentoval??), tak nemá šanci cokoli ušetřit. Když vám, Jonatáne, vadí (vaše?) peníze, které se nalévají do pojišťovny (státní), obraťte se i na (státní) České dráhy, ty nás stojí také pěkné peníze, na Konsolidační agenturu a další státní organizace. Dokud se nezmění celý systém financování zdravotnictví, VZP nebude vydělávat, ani kdyby ho vedl sám pan Rath - jako že se k tomu schyluje. Je zajímavé, že chce nucenou správu zrušit v okamžiku, kdy odstoupí paní Musílková - jak si to mám vysvětlit? Že odchodem jediného člověka se zázrakem finanční situace VZP spraví?? To by byla převratná záležitost v dějinách ekonomie, aspirující na Nobelovu cenu.
  11.11.2005 15:28 Klemix
 
Dneska sem viděl Ivana Langera na tiskové konferenci ODS na téma nucená správa VZP. To zase byla komedie. Sice tomu nikdo z těch papalášů vůbec nerozumí, ale jasnej názor na to maj všichni :o))
  11.11.2005 20:46 Radek
 
Tak to máš recht. p. Langr kecá do všeho. Zřejmě všude byl, všechno zná a od všeho má klíče. Konečně by potřboval nějakou funkci, kde by měl nějakou zodpovědnost a aby si o něj také někdo mohl otírat ústa, tak jak to dělá on. Krom neustálého tlachání ještě nic (mě nic nenapadá) pořádného neudělal a nevymyslel.
Chraň nás ruka páně před tímto pánem! Toť můj názor, tak at mě Karel kamenuje.
  11.11.2005 21:55 Matěj
 
Jo,Jo já to viděl taky, hele ono za tím něco bude, mají strach, že Musílková nestihla nějaké ty papíry stopit. Nevím proč by tak ti Azuryti řvali . Čestný Azurit řval až s Indie a to je co říci.Oni tam ty pazoury mají asi v něčem namočený to je dnes už jasný , no a navíc jim přeběhl náměstek Pečenka/ODS/ a ten podle mého ledacos ví. Zatím moc nemluví, ale ono to příjde. Nechápu co je divného , když odvolají Musílkovou , která jako šéfova provařila 10 miliard. To opravdu nevím, jinej šéf by vylít že by si nestihl ani vyklidit stůl !
  10.11.2005 12:56 Tak to tu sleduji
 
a už jsou tu dva pašáci , kteří mě napadli . Z toho co jsem napsal nemohli vyčíst ani na čí straně a kde vůbec stojím. Usoudili , že nejsem s nimi, a to jediné je motivuje k útoku . Tak že, staré komoušské heslo, Kdo není snámi ,jde proti nám, že soudruzi. Je vidět z jaké líhně jste vylezli, máte to tam v zadu v hlavě pěkně schované a vyleze to aniž si to přejete. Svazácké košile máte ještě ve skříni na půdě že . Možná jste vítězem nějaké té soutěže o nejlepší nástěnku, možná nějaká ta zasloužilá brigáda socialistické práce, nebo snad odznak a zlatý ? Nebo čtenářský průkaz Českosloveskosovětského přátelství nebo jak se to jmenovalo. A nebo snad do konce se soudruhem Tlustým přímo v partaji !
  09.11.2005 07:47 Tak to tu sleduji
 
a zjišťuji , že člověk jménem Karel je hemeroidem pana Langera. Nevím však, zda se jedná již o hemeroid vnitřní a nebo ještě vnější. V každém případě není pro pana Langera tím, co by si on přál ! V horším případě muže být Karel Langer.
  09.11.2005 19:59 karel
 
I vy kluci ono to přeci jen půjde, už tu máme jednoho zdravotníka, který nás poučí o hemeroidech, pak tu máme vytočenýho levičáka, který vidí červeně když čte Dr. Langer. A všichni dohromady ví dobře co je špatné. I vy negativisti, jedni to vás ještě musíme trošku pozlobit. Myslím si že pan MUDr.Mgr. Langer je jediný pořádný politik, který je schopen tady nastolit pořádek. A jinak čest práci soudruzi.
  09.11.2005 19:59 ludek
 
sleduj i sebe, zdali i ty neuplatnujes analni speleologii nekde ve svem zivote.....
  10.11.2005 21:47 To: Karel
 
Kadle, ty kluku pitomá, aby ses náhodou z toho MUDr Mgr. Langera neposral.Přál bych ti, aby ti operoval krční mandle.Je to takovej machr, že by ti místo nich odoperoval koule.To bys změnil názor Karle, až bys neměl žádný varle. To už bys potom mohl milovat akorát pana Langera a ODS.
  11.11.2005 16:58 Karel
 
za totalitního režimu státní bezpečnost sledovala své odpůrce. Sledovala je na každém kroku, neustále všude vysvětlovala občenům že jejich političtí odpůrci jsou zlí,zeměření proti ni, a strašila, že pokud by se dostali k moci, že všechno zničí. Toto činila způsobem velicé hloupým,vulgárním /neboť ve většině byli nevzdělaní/ a agresivním. Prosím čtenáře aby posoudil tyto řádky a příspěvky, klemixe, vianda,a další.