Ivan Langer


Dìkuji v¹em za dosavadní pøízeò. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mì...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zru¹il rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se v¹em zájemcùm o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nìjaký èas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, mù¾ete vyu¾ít mùj Facebook, rád Vás pøivítám mezi své pøátele :-)

Ivan Langer

  17.08.2008 16:37 kapesníèek
 
bùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùù ùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùb ùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùù ùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùù ùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùù ùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùù bùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùù ùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùù ùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùù ùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbù ùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùù ùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùù ùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùù ùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùù ùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùù ùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùù ùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùù ùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùù bùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùù ùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùù ùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùù ùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùb ùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùb ùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùù ùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùù ùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùù ùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùù ùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùù ùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùù ùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùù ùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùù ùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùù bùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbù ùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùù ùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùù ùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùù ùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùù ùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùù ùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùù ùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùù ùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùb ùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùù ùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùù ùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùù ùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùù ùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùù ùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùù ùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùù ùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùù bùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùù ùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùb ùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùù...... ................................................................ .........................................tak¾e nic nového
  05.01.2006 12:40 Anna Kozlová
 
Ludkovi.
Budu ti tykat, i kdy¾ si to nepøeje¹. Lidem, kteøí " se¾rali v¹echnu moudrost svìta" zásadnì tykám.
Tak¾e, ráda bych od tebe sly¹ela co si myslí¹ o tom, ¾e na hlavním silnièním tahu na Ostravu stoji billboardy ( které tam nechal postavit odesák Øíman ) a na nich je varování øidièùm, ¾e po této silnici jezdí Paroubek rychlosti 200/ hod. ,¾e do vás nabourá a Vy zaplatíte pokutu ? ? ?
Jenom¾e vtip je v tom, ¾e se to nezakláda na pravdì a tento ochrance pravdy l¾e jak kdy¾ tiskne.
Pøitom policejní ¹etøení i prohlá¹ení Uøadu vlády vypovída o nìèem jiném. Vládní auta nikoho nenebourala.
Mìla za úkol vyzvednou na Mo¹novském leti¹ti Paroubka. Jestli jeli 200 kilometrù v hodinì tak to v ¾ádné zprávì nebylo a také jsem se nikde nedoèetla, ¾e by to nìkdo zpochypnil. K dopravní nehodì do¹lo tak,¾e øidiè osobniho vozidla umo¾nil kolonì ( s právem pøednosti v jízdì ) bezpeèný prùjezd tím, ¾e zastavil u pravého kraje vozovky
Bohu¾el Mercedes, který jel za ním rychle, nestaèil zabrzdit a do vozidla zezedu narazil. Stejnì za ním jedoucí auto, které nedodr¾elo bezpeènou vzdálenost nabouralo do Mercedesu a do¹lo k dal¹ímu nárazu. Tak¾e Paroubek do nikoho nenabourál a v autì nesedìl. Opravdu pìkná ukázka l¾í a podlosti strany, která se hlásí ke slu¹nosti.
Kdyby Øíman byl slu¹ný a mravní èlovìk, tak peníze urèené na licomìrné l¾i, by rad¹i vìnoval na dìtské domovy, nebo na Fond ohro¾ených dìtí.
Je mi jasné, ¾e to zase omele¹ a bude¹ nám tady podsouvat, ¾e Øíman je èestný èlovìk a nel¾e.
A proè by také mìl dávat peníze na nìjaké chudáky, ¾e ? ? ? A» se ka¾dý postará sám o sebe a kdy¾ neumí tak to je jeho vìc, ¾e ? To je pøece také i tvoje ¾ivotní krédo, ne ? ?
Napsal jsi mi, jestli mi nìco øíká " èest". Na rozdíl od tebe mi " èest, mravnost, morálka i empatie " nìco øíká.
Podle mne jsi obyèejný roze¾raný fracek, který pøi¹el k penìzùm Bùh vy jak. U¾ jenom to, ¾e ti není jasné co je poctivá práce mluví samo za sebe. Obhajuje¹ tuneláøe a grázli a na v¹echno najde¹ odpovìï v zákonech, ale slu¹ná lidská podstata, kterou by se mìl øídit ka¾dý èlovìk ti uniká. Hodnì lidi zapomíná, ¾e ka¾dé zlo se ka¾dému vráti. Bo¾í mlýny melou pomalu ale jistì. Ka¾dy dostane co si zaslou¾í, nemusí to být hned, ale své si splatí.
  06.01.2006 19:39 martin
 
Øíman jako ministr , odepsal ¾eleznici, preferoval v¾dy silnièní kamionovou dopravu . Výsledek jeho sna¾ení cítíme do dne¹ních dnù ! Zeptej se na Èeských drahách co si myslí o Øímanovi a usly¹í¹ vìci nevídané ! A dnes te tupoò vyvì¹uje bilbordy ? To je teda gól !
  07.01.2006 09:35 Honza
 
http://1.im.cz/n/photo//06/36/45sreco-gallerylarge.jpg

To je dobrej, ale opravdu hodnì dobrej novoroèní fór.
  07.01.2006 09:39 Honza
 
http://ipoint.financninoviny.cz/detail.php?article=53267
  07.01.2006 09:40 Honza
 
http://www.czech-tv.cz/vysilani/prog8287.html?porad=1176221164
  07.01.2006 09:46 Honza
 
http://bleskove.centrum.cz/img/photo/8/16/323.jpg
  07.01.2006 09:47 Honza
 
http://1.im.cz/n/photo//05/83/14bigqn-gallery.jpg
  07.01.2006 22:03 Jan Novotný
 
Musím se pøidat na stranu Martina, proto¾e jsem pøi jednání s nìkolika stávajícími, èi bývalými øediteli firem dostal informaci (nezávisle na sobì), ¾e za pùsobení pana Øímana na pozici ministra dopravy docházelo k zará¾ejícímu postupu. Na vedení firem, které své výrobky posílali nákladními vlaky, docházeli pøednostové ¾eleznièních stanic a pøesvìdèovali je, aby k pøepravì vyu¾ívali automobilovou dopravu a nevyu¾ívali slu¾eb Èeských drah. Toto jejich poèínání (proto¾e pochybuji, ¾e takto jednali z vlastní aktivity) má jen dvì mo¾né vysvìtlení.

1) Nìkdo chtìl dostat dráhy do situace, kdy budou v problémech a tudí¾ budou velice levnì na prodej.

2) Nìkdo mìl eminentní zájem na tom, aby nákladní automobilová doprava zvý¹ila pøepravu, aby byl dùvod k vìt¹ím investicím do budování nových silnic.

Pøijde nìkdo na jiný dùvod, proè k omezování pøepravy po dráze docházelo? Èasové hledisko neakceptuji, proto¾e jsem pøesvìdèen, ¾e vhodnou organizací - vhodným grafikonem nákladní vlakové pøepravy by doprava nebyla o moc pomalej¹í, ne¾ automobilová, ale byla by ekonomiètìj¹í, ekologiètìj¹í a hlavnì na silnicích by urèitì docházelo k ni¾¹ímu poètu dopravních nehod s tragickými následky a ke zrychlení ostatní automobilové dopravy jako takové.
  04.01.2006 00:17 jekuba <jekuba@humlak.cz>
 
tak nevím koho budu volit ale Vás pane Langr urèitì ne!!!!!

mn by jste si dát pauzu a vìnovat se svému zamìstnání a nebo se pøijeïte podívat jak ¾ijí lidé v podhorských vesnicích za osm tisic hrubého co¾ je Va¹e práce za va¹eho volebního období o privatizaci radìji nebudu mluvit to je ten dùsledek vý¹e platu
  11.01.2006 20:30 mput
 
Nevím nevím, nebyl to èestný pøedseda ODS, tehdy je¹tì ne èestný (vlastnì podle mì èestný rozhodnì nikdy), kdo sliboval na rok 2000 prùmìrný plat 20.000,- Kè? Uplynul rok 2005, jak si asi dnes za svými populistickými slovy stojí?
  13.01.2006 19:10 ludìk
 
za pøedpokladu, ¾e zùstane ve vládì a ¾e banky a úvìry budou fungovat dle nastavených kriterii. kdy¾ øeknete A, musíte øíci taky B.
  15.01.2006 07:18 mput
 
Kdy¾ A, tak i B.

Kdyby se slova Klause mìla naplnit, doká¾ete odhadnout, jaká by musela být pøed rokem 2000 inflace, jaké by byly úroky z úvìrù? U¾ chápete, proè v nich vidím populismus?

Pokud hovoøíte o kritériích Klause, pak ten mìl kritérium jediné - volný trh. ®ádná regulace, ¾ádná legislativa.
  03.01.2006 09:18 ludìk
 
stále mi nikdo neodpovìdìl na otázku, co je poctivá práce. do té doby se tady budeme pouze plácat.
  03.01.2006 19:31 Ale¹
 
Luïkovi:
Pùvodnì jsem ji¾ nechtìl reagovat, proto¾e bavit se s èlovìkem, který potøebuje vysvìtlit pojem poctivá práce a pova¾uje ho za komunistickou propagandu, jsem se ji¾ nechtìl bavit, jeliko¾ je to asi marné. Ale kdy¾ se tak vehementnì do¾adujete vysvìtlení, pokusím se.
- na pøíkladu, který jste sám dal, s tou zdevastovanou halou. Z indícií, které uvádíte, nelze øíci jednoznaènì, zda je to poctivé, èi nikoli. /Ale to mì u vás nepøekvapuje/. Tak¾e: pokud jste legálnì zamìstnával dìlníky , platil za nì sociální a zdravotní poji¹tìní /jak ukládá zákon/, pokud jste jim vèas a spravedlivì zaplatil za odvedenou práci / jak je uvedeno v Ústavì - resp. v Listinì zákl.lidských práv a svobod, která je souèástí na¹í Ústavy/, zaplatil daò ze zisku státu a nepodvádìl pøi daòovém pøiznání -to rovnì¾ ukládá zákon/, pak by bylo mo¾no mluvit o poctivém byznysu. Tak to chodí ve v¹ech vyspìlých dem. státech na svìtì a drtivá vìt¹ina podnikatelù se takto chová, výjimky se samozøejmì najdou.
U nás je spí¹ výjimkou narazit na slu¹ného podnikatele.Je ale tøeba øíct, ¾e tìm na¹im nahrávají v nepoctivosti zákony, umo¾òující odepsat z daní prakticky v¹echno a tito lidé se statisícovými pøíjmy tak nezaplatí státu na daních ani tolik, co zamìstnanac s podprùmìrným platem. Tyto zákony ov¹em není jaksi politická vùle zmìnit a upravit je tak, jako napø v Nìmecku, Rakousku, o USA èi Kanadì ani nemluvì.
Zemì které uvádím jsem krátkodobì nav¹tívil / vícekrát/ a proto¾e tam mám øadu známých a kolegù, o tyto vìci jsem se zajímal a informoval je i o situaci u nás - ¾asli !!Buïte si jist, ¾e mnozí na¹i tzv.podnikatelé by napø. v USA brzy skonèili v kriminále. Asi mi to nebudete vìøit, ale kdy¾ jsem tam pou¾il termín poctivá práce, nikdo ode mì ne¾ádal vysvìtlení tohoto, podle vás komunistického, termínu. A taky nikde na svìtì nepova¾ují placení daní za trest pro schopné, jak to øíká ODS ústy soudruha Vlastimila Tlustého.
  03.01.2006 21:28 ludìk
 
díky za odpovìï. souhlasím s vámi, ¾e pokud je v¹e zapolaceno tak jak má, je to poctivá práce. i kdy¾ si obratem vydìlám tøeba tìch cca 30 milionù. a pokud tyto peníze pou¾iji na nákup vìcí do své firmy, je to opìt poctivé. i kdy¾ si tím sní¾ím daòový základ.
nepoctivé je neodvést danì - a na to se samozøejmì pøijde pøi kontrole fú a neplatit za své zamìstnance øádné odvody . nic víc. souhlasíte se mnou ?
  04.01.2006 17:12 Honza
 
Ludìèku, tomu se taky øíká VYCHCANOST.
  04.01.2006 17:32 Jan Novotný
 
Luïku,
musím souhlasit s Honzou. Vy programovì napadáte v¹echny diskutující, potom pokládáte celkem nesmyslné otázky. Pokud Vám na nì nìkdo odpoví, tak s ním souhlasíte. Ve¹keré výsledky Va¹ich pøíspìvkù jsou nulové proto¾e se motáte do svých kritik takovým zpùsobem, ¾e nakonec sám tvrdíte stejné vìci, které jste pøed tím kritizoval.
  04.01.2006 21:07 ludìk
 
otázka poctivé práce je nesmyslná ???
tak nic. zeptám se jinak, pokud byste mìli tuto mo¾nost, vy byste ji nevyu¾ili?? vy byste byli takoví poctivci, ¾e byste nechali svoji firmu firmou, dali státu na daních 60-70 procent zisku ?? a a¾ byste ty danì odvedli, ze zbytku byste si zaøizovali firmu ??
asi nemá smysl diskutovat.
  04.01.2006 22:14 Jan Novotný
 
Luïku, prosím, víte o èem mluvíte ? OSVÈ má danì v rozmezí 15 - 32 % a právnická osoba cca 26 %. Rád bych vìdìl, kdo z podnikatelù platí víc. Minimální odvody 62,5 % platí zamìstnanec (platby zamìstnavatele i zamìstnance do zdravotního a sociálního poji¹tìní + min. 15 % daò). Prosím, sdìlte mi, kde jste na takový nesmysl pøi¹el.
  04.01.2006 22:58 ludìk
 
jsem osvè mám 30milionù z prodeje. zaplatím
61212 kè + 32 procent
dále zaplatím dph 19 procent z prodeje nemovitosti jako ze zbo¾í
dále zaplatím daò z pøevodu nemovitosti a to je z penìz které utr¾ím , nikoli z odhadu nebo nákupu. v¾dy je to z té nejvy¹¹í èástky a to je tu¹ím 5 procent. zbyde mi tedy ze 30 milionù (kdy¾ zapomenu na tìch smì¹ných 61212 kè)
16.8 milionu a z toho je¹tì sociální a zdravotní . to se pøiznám, nevím kolik je v procentech.
  05.01.2006 08:00 Jan Novotný
 
Luïku, mìje jasné, ¾e platíte víc ne¾ jsem psal. Ale já jsem popisoval pouze pøímé danì, které ka¾dý platí z pøíjmu. Nepøímé danì u¾ jsou nìco dal¹ího a ty platí procentuálnì ka¾dý stejnì, kdy¾ nìco koupí, nebo prodá. Nevìøím, ¾e tento systém nìkdo nìkdy zmìní. Pokud nechcete platit danì, staòte se investorem - investujte do cenných papírù a po pùl roce nemusíte platit daò ze zisku - to také stanoví zákon.
  05.01.2006 18:02 ludìk
 
to novotný. já jen doufám , ¾e se koneènì nìkdo v tomto státì rozhýbe a udìlá to, co se mìlo udìlat dávno. sjednotit dph na napø 16 procent ze v¹eho. sjednotit daò z pøíjmu na stejnou procentuelní úroveò jako vý¹e uvedené dph.
podstatnì zjednodu¹it celý moloch v oblasti podnikání, osvè i pracujících tak, aby zamìstnavatel zamìstnanci pouze danil mzdu tìmi procenty a osvobodil se od odvodù soc a zdrav. a pøenesl to na zamìstnance ( stejnì jako osvè) . navíc by se mìly zru¹it amorální danì ( napø daò z pøevodu nemovitosti) a zru¹it kontraproduktivní danì ( výbìr a evidence stojí víc jak daòový výnos). to by pak ka¾dý mohl podnikat , vyrábìt, pracovat dle své libosti a nepotøeboval by armádu úøedníkù a poradcù, úèetních a ostatních darmo¾routù a dìlal by si úèto sám. podnikatel, který zalo¾í firmu a má cca10 lidí, nedìlá u¾ nic jiného , ne¾ celý den øesí papíry pro rùzné úøedníky a na vlastní práci a rozvoj firmy u¾ mu nezbyde. pokud má lidí víc, musí zamìstnávat dal¹í lidi, aby mu pomohli ten úøední moloch øe¹it. a na rozvoje firmy u¾ peníze klesají.
podle mì je stávající system úplnì k nièemu.
  08.01.2006 19:41 Jan Novotný
 
Luïku, jste zcela pod vlivem urèitých nepøesností, kdy je v¹em podsouváno, ¾e rovná daò vyøe¹í v¹e ( zlep¹í podmínky k podnikání, sní¾í nezamìstnanost, zprùhlední a zjednodu¹í administrativu a.j.) Zkuste se dooprvdy zamyslet a zjistíte (mo¾ná), ¾e nic není tak jednoduché, jak se to sna¾íte prezentovat. Nehodlám Vás ale pøesvìdèovat, pùjdu se radìji pøipravit na dal¹í týden, abych nedopadl tak, jako Vy - abych nebyl tak negativistický za ka¾dou cenu.
  09.01.2006 12:06 ludìk
 
to byla celkem alibistická a nic neøíkající odpovìï.
v èem by system mnou navrhovaný byl hor¹í a negativní vùèi stávajícímu ??? dotýkáte se meho negativistickeho postoje v souèasné dobì. to je omyl, ja doufám, ¾e po volbách dojde ke ký¾ené zmìnì a zlep¹ení podmínek.
  10.01.2006 07:51 Jan Novotný
 
Luïku, to nebyla nicneøíkající odpovìï, ani alibistická. To byla jen rezgnace nad tím, Vám nìco vysvìtlovat. V¹iml jste si, ¾e takto rezignovalo u¾ více lidí a na Va¹e pøíspìvky nereagují ? To nebylo tím, ¾e jste je "umlátil" argumentama, to je zpùsobeno tím, ¾e vy nejste schopem pøijmout názory jiných a rozumì se nad nimi zamyslet. Nevím co by se muselo stát, abych na va¹e pøípadné dal¹í pøíspìvky dále reagoval i já.

Mìjte se hezky a pøeji Vám mnoho úspìchù v ¾ivotì.

Jan Novotný
  10.01.2006 09:02 ludìk
 
toté¾ by se dalo øíci o vás, obhajujete tvrdo¹íjnì svùj model i s chybami, které se vyskytnou v¹ude v diskuzích.....
pokud definovanou vìc nikdo nevyzkou¹el, nemu¾eme tvrdit, ¾e je ¹patná.
  11.01.2006 16:27 mput
 
for Ludìk

"pokud definovanou vìc nikdo nevyzkou¹el, nemu¾eme tvrdit, ¾e je ¹patná"

Ano. Stejnì jako tøeba jiný produkt ODS, kupónovou privatizaci. A dnes se v¹echny transformující se zemì pøedbíhají, aby tento odstra¹ující pøípad privatizace zopakovaly, ¾e jo.
  11.01.2006 17:17 ludìk
 
tady je debata o daních, ne o privatizaci. ta byla na jinem foru
  11.01.2006 20:21 mput
 
for Ludìk

Mýlíte se, toto je v první øadì obecná diskuse a pùvodní pøíspìvek této sekce je o poctivé práci.

Vy osobnì jste se vyjadøoval, ¾e nechápete obecný pojem poctivá práce. Ale máte pravdu, ¾e jsem trochu mimo. Zrovna privatizace podle ODS, to není pøíklad, na kterém by se dal pojem poctivost vysvìtlovat.
  13.01.2006 19:09 ludìk
 
privatizace se podle mì povedla, a¾ na pár chyb a prùserù.
a za poctivou práci pova¾uji jakoukoli práci èi obchod, který je øádnì zdanìn. nic víc.
pokud máte pocit, ¾e napø obchody na burze si vydìlám roènì napø 20 milionù, je to va¹e vìc.
p.s. pro v¹echny, ¾ivím se rukama a svou hlavou jako zamìstnanec u cca 6 firem ji¾ 25 let po celém území èr. aby vás zase nenapadlo mì strkat do ko¹e s nìkým jiným.
  15.01.2006 07:28 mput
 
"privatizace se podle mì povedla, a¾ na pár chyb a prùserù." - Opravdu pár?

Jinak poctivost nespatøuji jen v øádném zdanìní. Zmínil jste obchody na burze, to je také dobrý pøíklad ¹patné legislativy v dobì ODS. "Drobní akcionáøi, plaète" - zásluhou ODS dodnes.
  02.01.2006 09:59 p
 
Proè se chce ODS zøíct odpovìdnosti za propad Real mezd 1990-1991? Kdopak byl ministrem financí? Nevím o tom ¾e by To¹ovský byl Sociální demokrat! Ona snad v letech 1990-1992 Vládla Sociální demokracie????
  02.01.2006 16:17 ludìk
 
a jak byste chtìl obrátit ekonomiku celé zemì z plánovaného na tr¾ní system beze zmìn celkové ekonomické situace, kdy¾ i ostatní zemì , se kterými byly obchodní vztahy , pøecházely na jiný system hospodaøení a tyto obchodní vztahy zanikly. spí¹ je mi divné, ¾e nedo¹lo k masivnímu propadu jako napø. Polsko ,Rumunsko ,kde byla nutná mìnová reforma a znehodnocení vkladù i dluhù.
v tomto tehdej¹í vládì celkem fandím. nìjaké mírné rozkolísání pomìrù reálné mzdy v tehdej¹í dobì nebyl z hlediska makroekonomiky veliký problem.
  02.01.2006 17:45 Petr
 
Omyl já nezpochybnuji, ¾e se to muselo udìlat . Mù¾em polemizovat jestli zrovna takhle. mì ¹lo o tech 47,5% jinak tady má¹ pøehled od roku 1989-1999 http://www.tendence.cz/pick/pick.htm
  02.01.2006 21:27 ludìk
 
není ale mo¾né srovnávat hdp a reálné mzdy ve dvou rùzných ekonomických systemech(pøed 89 a po). není tam vzta¾ný bod, ke kterému bychom to mohli vyèíslit.
  02.01.2006 03:50 Petr
 
Topolánek neuvìøitelnì lhal o reálné mzdì!!! na konci roku 1992 byla reál mzda 77,1%(1989-100%)na konci roku 1998 byla 102,2% to jest zvý¹ení o 25,1(poznámka nebylo to podpoøeno produktivitou práce)Za ÈSSD je to od roku 1998(102,2%) do roku 2004 130,2 to jest o 28%(poznámka podpoøeno produktivitou práce) Obì strany jsem poèítal za 6 let vládnutí. kde vzal Topolanek, ¾e za vlady ODS vzrostlam reélní mzda o 47,5% ?
  02.01.2006 13:16 ludìk
 
http://www2.czso.cz/csu/redakce.nsf/i/cr:_makroekonomicke_udaje< br />
nejsou tam ale léta 91- 93
  02.01.2006 17:48 Petr
 
koukal jsem na tu tabulku. Tu znám, ale nevím jak z toho vyèíst reálnou mzdu.
  02.01.2006 17:54 petr
 
http://www.mesec.cz/texty/casove-rady-dat/?SID=6EB5CF00C155B4BF1 6130BDFE538DE99
  02.01.2006 21:22 ludìk
 
to je ale to samé , pramen je czso.cz
mì spí¹ zaujala stranka www.tendence.cz a z ní jeden odstavec o kuponove privatizaci.cit.

Podniky privatizované pøevá¾nì kupónovou metodou (ètvrtina tr¾eb zpracovatelského prùmyslu) byly bezprecedentnì nejhor¹í, a to i ve srovnání s podniky s pøeva¾ujícím státním vlastnictvím (v rentabilitì, v produktivitì, v závislosti na bankovních úvìrech - jen s výjimkou závazkù po lhùtì splatnosti). na druhé stranì podniky s pøeva¾ující zahranièní kontrolou (¹estina tr¾eb zpracovatelského prùmyslu) byly bezkonkurenènì, násobkovì nejlep¹í (v rentabilitì, v produktivitì, v platební morálce). k tomu pøispìlo i to, ¾e si zahranièní vlastníci patrnì dovedli vybrat podniky, které ji¾ pøed tím byly nejlep¹í, ¾e jim zpravidla byly vytvoøeny privilegované podmínky (oddlu¾ení, ochrana trhu, ekologické oèi¹tìní), ¾e byly nejvíce vybaveny vlastním jmìním a nejménì závislé na úvìrech (tím jsou i "vyvázány" z tuzemské makroekonomické restriktivní politiky). Podniky privatizované pøevá¾nì standardními metodami (desetina tr¾eb zpracovatelského prùmyslu) byly mezi obìma póly, stejnì jako podniky s pøeva¾ující státní úèastí (¹estina tr¾eb). Podniky privatizované standardními metodami, tedy v zásadì na úvìr, byly proti podnikùm veøejného sektoru lep¹í v rentabilitì a hor¹í v produktivitì, ale zejména byly nejvíce závislé na cizích zdrojích a úvìrech - zápasí se zadlu¾eností.
  02.01.2006 21:23 ludìk
 
sorry, to patøilo o stránku vý¹
  01.01.2006 09:10 Honza
 
http://www.tiscali.cz/news/news_center_040920.778766.html
  01.01.2006 08:44 Honza
 
PØEJI DO NOVÉHO ROKU MODRÝM STRAKÁM A V©EM JEJICH PØÍVR®ENCÙM, ABY PROJELI VOLBY NA CELÉ ÈÁØE, MODRÁ ©ANCE JE UBOHOST, JAKOU MOHL ZPLODIT JEDINÌ SOUDRUH TLUSTÝ.
U¾ proto, ¾e ODS mezi sebou trpí takového èlovìka a mnoho jemu podobných, nám dokazují, CO JSOU ZAÈ.

TEN NEPØEDSTAVITELNÝ BORDEL, KTERÝ U NÁS VE V©EM PANUJE A NA POÈÁTKU KTERÉHO STÁLI ONI SAMI, JE TØEBA ZARAZIT. DOUFÁM, ®E U NÁS JE SPUSTA LIDÍ SE ZDRAVÝM ROZUMEM, KTEØÍ NEBUDOU PODPOROVAT ZLODÌJE, PODVODNÍKY A TUNELÁØE, ENORMNÍ BOHÁÈE A BUDOU VOLIT STRANU JINOU, NE® MODRO-ORAN®OVOU.

V©EM PØEJI DO NOVÉHO ROKU HODNÌ ZDRAVÍ, ©TÌSTÍ A SPOKOJENOSTI A TAKY "TLUSTOU PENÌ®ENKU" , KTEROU NÁM BOHU®EL NENAPLNÍ SOUDRUH TLUSTÝ. TO JE JEN "ÚHYBNÝ MANÉVR A ODPOUTÁNÍ POZORNOSTI", jak sami nazývají ka¾dý nápad nynìj¹í vlády, kterou svými nehoráznými výpady ani nenechají pracovat.

A» soudruh Tlustý zdùvodní, kde vzal na vily, které si postavi, jeden inzerát v novinách nám oprvdu, ale opravdu oèi neotevøel. Dále a» je potrestán za to, ¾e se podílel na výstavbì monstrózního AQUAPARKU na Bublavì, v obci, kde lidé mají i pro bì¾né pou¾ití v domácnosti s vodou velké problémy a nyní kvùli tomuto "skvìlému" nápadu, pøijdou o ve¹kerý obecní majetek, exekutoøi u¾ si brousí zuby.
  31.12.2005 07:11 Jan Novotný
 
TO Ludìk : Z celé na¹í nynìj¹í diskuse vyplývá, ¾e aè se Vám více lidí sna¾í vysvìtlit podstatu v náhledu na vìc, tak jste poøád na tìch svých fundamentalistických základech - v tom je potøeba Vás uznávat - nemìníte svùj názor. Bohu¾el jste na tyto své názory v podstatì sám. Je mi Vás skoro a¾ líto. Vá¹ ¾ivot je dvoubarevný - èerno - bílý. Ale ¾ivot je o tom, ¾e nemù¾e existovat jen èerná a bílá. Nemù¾e existovat jen právní pohled na svìt. Právo nemù¾e v ¾ádném pøípadì obsáhnout rozmanitost ¾ivota a proto jsou tady nepsané zákony a ty by mìly být nadøazeny zákonùm "psaným". Øíká Vám nìco pojem morálka ? Nemorální èlovìk je¹tì nemusí být nutnì v rozporu se zákonem a pøesto s ním vìt¹ina lidí bude opovrhovat - chcete se k takovýmto lidem pøiøadit tím, ¾e je budete obhajovat za ka¾dou cenu ? Proto já tvrdím, ¾e kuponová privatizace nebyla morální (i kdy¾ právnì èistá), proto¾e nebyly vytvoøeny stejné podmínky pro v¹echny.
---------------------------------------------------------------- -----
Pøeji v¹em mnoho ¹tìstí zdraví a mnoho úspìchù v osobním i pracovním ¾ivotì v roce 2006
Jan Novotný
  31.12.2005 09:32 Ale¹
 
Pane Novotný,
pøeji i Vám hodnì zdraví a ¹»astný a úspì¹ný rok 2006.
  02.01.2006 16:22 ludìk
 
to já v¹echno vím, ale stát a celý jeho system se tímto èernobílým systemem v podstatì øídí. øeknìte mi jedinou vìc ve státní správì a ve vztahu obèan-stát, kde se jedná jinak ne¾ podle zákona. buï to jde , nebo nejde podle zákona. nic víc. jiná vìc je vztah obèanský mezi obèany, tam je mo¾ná jakákoli dohoda a vstøícnost. ale ve státì versus obèan nikoli.

do nového roku v¹e nejlep¹í.
  02.01.2006 23:39 Jan Novotný
 
To Ludìk : Luïku, Musím trvat na tom, ¾e nedoká¾ete rozli¹ovat víc, ne¾ dvì barvy. To o èem se tady vìt¹inou bavíme je o politicích v zákonodárných sborech ( o poslancích a senátorech ). Ti by pøedev¹ím se mìli chovat mravnì, morálnì a korektnì - ke v¹em. Oni rozhodovali o kuponové privatizaci na základì doporuèení tehdej¹í vlády. A¾ teprve potom je to zákon, dle kterého se potom musí øídit celá státní správa a to je potom to o èem pí¹ete, ¾e orgány státní moci rozli¹ují co je zákonné a co ne. Myslíte si, ¾e by to mìlo být jinak ? Zkuste o tom trochu popøemý¹let a uvidíte, jak jste se mýlil.
  03.01.2006 09:17 ludìk
 
v to máte v podstatì pravdu. problem poslancù je v to , ¾e nerespektují ústavu této zemì. to je opìt zákonná norma. morálka je u nich skuteènì a¾ na druhém ( i ni¾¹ím postu). a problem je i v schvalovacím øádu, kdy pokud snìmovna neschválí urèitý zákon, je rozpu¹tìna a jsou volby. proto se tam v¹ichni chovají tak, jak se chovají.
  30.12.2005 07:51 Honza
 
http://www.volny.cz/vyber_cr/vyber1/profesor_klaus.html
  31.12.2005 09:28 Ale¹
 
Honzo,
díky za zaslání tohoto odkazu.Je to zajímavé ètení.Mìl bych na Vás jednu prosbu: V jednom ze svých pøedchozích pøíspìvkù se zmiòujete o poslankyni Nìmcové.Pokud o ní víte nìco zajímavého, napi¹te to prosím. Já o ní prakticky nic nevím, snad jen to, ¾e tato paní, která se tak ráda tváøí jako strá¾ce morálky, pùjèuje svoje slu¾ební auto /vèetnì karty na benzín a oznaèení, ¾e se jedná o slu¾ební vùz PSP/
svému synovi,který ho u¾ívá k ryze soukromým úèelù. - to
nedávno probìhlo tiskem. Tak¾e pokud o její minulosti nìco víte, byl bych Vám vdìèný - docela by mì to zajímalo.
Dìkuji Vám a pøeji Vám do nového roku zdraví, ¹tìstí a víru
v to, ¾e je je¹tì mezi námi dost slu¹ných lidí, kteøí nepøipustí aby se ve Strakovì akademii uhnízdily straky.
  31.12.2005 10:10 Honza
 
Ale¹i,
bohu¾el nebudu moci uspokojit Va¹e pøání a rozepsat se o této paní. Moc toho o ní taky nevím, to jsou jenom postøehy z médií. Nedávno probìhla malá zprávièka tiskem, ¾e Nìmcová ©kodu Superb, kterou pou¾íval její syn, vrátila.

Vám i v¹em dr¾itelùm zdravého rozumu, pøeji krásného Silvestra a úspì¹ný Nový rok, od kterého já osobnì si slibuji, ¾e modrá ¹pína ne¹títící se zastra¹ovat lidi èímkoli, se opravdu ve strakovce neusadí.

http://apollon.holding.sweb.cz/cibulkovi_tunelari.htm
  29.12.2005 09:32 Ale¹
 
Luïkovi:
Ta va¹e agrumentace o kuponové privatizaci je hodnì slabá a jednoduchá. Myslím to s tím øidièákem.Tam toti¾ má ka¾dý stejnou mo¾nost pøístupu k uèebnicím, testùm atd a zkou¹ku udìlá témìø ka¾dý- i mnoho pìkných pitomcù / viz statistiky o zbyteèných nehodách, jízda pod vlivem alkoholu..../. Tady je velký rozdíl od kuponové privatizace. Pan Novotný se vám sna¾il vysvìtlit, ¾e drtivá vìt¹ina lidí prostì i kdyby chtìla, nemìla mo¾nost získat ty správné informace, o cenných papírech vìdìli nìco jen synkové nomenklaturních komunistù, kteøí se jako anga¾ovaní a vysoce postavení svazáci dostali na Západ. A tady je podstata vìci: KP rozjeli s vìdomím, ¾e je to mo¾nost pro nì se napakovat, proto¾e tomu skoro nikdo nerozumí a nemá ty správné informací.V tom je to svinstvo.Statisíce lidí a nejen dùchodcù byly naprosto bezradné a svìøovali své kní¾ky do rukou tìmto grázlùm, kteøí zakládali fondy. To ¾e byl jejich problém? Ti byli postaveni pøed hotovou vìc - kup nebo nekup za 1000 Kè do stanoveného termínu. To byla chladnì dopøedu vykalkulovaná " právnì èistá" zlodìjina.
Já si také vá¾ím lidí, kteøí jsou schopni vydìlat peníze, ale na rozdíl od vás jen tìch, kteøí je vydìlají POCTIVÌ. Jinak já jsem svoje kupóny Ko¾enému a spol. nenacpal, já se pokusil získat akcie sám - napø. tabákový prùmysl apod. Docela mi to vy¹lo a nestì¾uji si, i kdy¾ jsem tehdy o CP taky nevìdìl nic.Mìl jsem prostì i trochu ¹tìstí,ale øíkat o tìch milionech lidí, ¾e to byla jejich blbost, to by mi pøi¹lo, vzhledem k mo¾nostem které mìli, ubohé.
A je¹tì dodatek k tvùrci KP: Myslíte si, ¾e koncem 50.let mohl zaèít studovat na V©E obor zahranièní obchod a dostat se pak na stá¾ do Itálie a USA nìkdo jiný ne¾ syn èi dcera z rodiny vlivného nomenklaturního bol¹evika?Je¹tì koncem 70. a zaèátkem 80.let nemìl nikdo jiný ¹anci - to vám garantuji! S pozdravem Ale¹ V.
  30.12.2005 00:28 ludìk
 
to máte pravdu, ka¾dý udìlá auto¹kolu, ale ne ka¾dý umí perfektnì øídit !!!! a tak je to i s obchodem v jakekoli podobì. nìkdo je rozený obchdník a vydìlá úplnì na v¹em, nìkdo prodìlá a firmu polo¾í. a o tom to je. (èasová podmínka prodeje èi koupì akcii u mì neobstojíprostì byla tady nabídka do tehdy a tehdy a za kolik, kup nebo nekup. to je tvoje vìc. jako v obchodì. máme tøeba televize a je jich jen 100. je tam fronta a kupuje se. pokud to nestihnu zva¾uju nebo nemám prachy, mám smùlu.prodá se to nìkomu jinému. nebo na vás v obchodì èekají se slevami , sezonnim zbo¾ím atd. a¾ se rozmyslíte???
co je podle vás POCTIVÁ práce. to mi teda vysvìtlete....
tohle slovo u¾ívali hlavnì komou¹i pro prosazování tøídního boje.
a o tom kdo kde studoval pøed 20 lety, to u¾ je teï v téo dobì úplnì jedno. poukazováním na vìci dávno minulé vùbec nic v bìhu vìcí veøejných nezmìníte. mù¾ete se akorát nasrat , to» v¹e.
  30.12.2005 07:50 Honza
 
Nepochopím, proè se tady Luïku poøád sna¾í¹ pisatelùm vnucovat svoje pøitroublé názory, které, jak jsi sám døíve zmínil, sbírá¹ mezi známými po putykách.
Pokud neví¹, co je poctivá práce, musím tì politovat a oznaèit za chudáka. Jako pøíklad pro takové, jako jsi ty uvádím, ¾e Ko¾ený, Krejèíø, Pitr a troufnu si tvrdit, ¾e stovky dal¹ích, si poctivou prací miliardy nevydìlali. Stejnì jako ®elezný, za kterého stát zaplatil miliardy v arbitrá¾i a ten zmetek má tu drzost, ¾e si je¹tì zalo¾í novou stranu. A co je nejsmutnìj¹í, ODS veøejnì pøed èasem pøiznala, ¾e nevyluèuje s ním spolupráci, v pøípadì, ¾e se dostane mezi zvolené.
Privatizace byl podvod století pod taktovkou Klause. Chce to trochu víc èasu, aby se ti v hlavì rozbøesklo a pochopil jsi to. Vìøím ve spravedlnost a pøísné potrestání v¹ech. kteøí se na úkor nás v¹ech nestydatì napakovali. ®e na tom nese nejvìt¹í podíl ODS, o tom s tebou nemíním diskutovat.
  30.12.2005 08:17 ludìk
 
nechte si sve pitomé názory o putykách a øeknete mi, co je podle vás poctivá práce. ohánìní se ko¾eným apod. ( to jsou takove primitivní frázem které sly¹ím na ka¾dém kroku) svìdèí o va¹í nedostateèné vyspìlosti .

radìji se zeptám. je podle vás poctivá práce napø koupím starou halu za cca 1 milion ve zdevastovaném stavu. investuji 5-6 milionù do oprav a dám ji dohromady. a pak ji prodám za cca 40 milionù tøeba obchodnímu domu na vybudování prodejny. mám obratem pár mìsícù zisk cca 30 milionù. je to poctivé ???
stejnì tak je to tøeba s obchody na burze cenných papírù. navíc obchody na burze se tu¹ím nedaní.
co vy na to ?
  30.12.2005 14:01 Honza
 
To nejsou promitivní fráze, to je tvrdá realita v¹edních dnù, modrý ptáku Luïku.
Co se týká poctivé práce, tak si myslím, ¾e s tou halou jsi nám v¹em dal jasnì najevo, co jsi zaè.
  02.01.2006 12:59 ludìk
 
neodpovìdìl jste mi na otázku, co je poctivá práce. do té doby se tady budeme pouze plácat.