Ivan Langer


Dìkuji v¹em za dosavadní pøízeò. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mì...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zru¹il rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se v¹em zájemcùm o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nìjaký èas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, mù¾ete vyu¾ít mùj Facebook, rád Vás pøivítám mezi své pøátele :-)

Ivan Langer

  17.08.2008 16:37 kapesníèek
 
bùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùù ùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùb ùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùù ùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùù ùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùù ùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùù bùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùù ùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùù ùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùù ùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbù ùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùù ùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùù ùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùù ùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùù ùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùù ùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùù ùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùù ùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùù bùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùù ùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùù ùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùù ùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùb ùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùb ùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùù ùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùù ùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùù ùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùù ùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùù ùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùù ùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùù ùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùù ùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùù bùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbù ùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùbùù ùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùù ùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùùùù ùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùù ùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùùùù ùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùbùù ùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùùùùùù ùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùb ùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùù ùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùùùùùù ùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùù ùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùù ùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùbùùù ùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùù ùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùù ùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùù bùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùù ùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùb ùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùbùùùùùùùùùùùùù...... ................................................................ .........................................tak¾e nic nového
  08.02.2006 06:05 prochovnik a bilek <prochovnik.m@seznam.cz>
 
Ivane,dekujem za nazory projevene v poslednich dvou dnech ve zpravach.Mile jste nas prekvapil.Ackoli zijeme momentalne ve Welsu stale sledujeme aktualni deni v ceske politice a musime rici ze jediny racionalne uvazujici clovek,ktery se neboji ventilovat sve nazory do medii,ikdyz nekdy to mnohe zaskoci,ste vy!
Dekujeme za to ze jste jaky jste!!!

Michal(23) a Josef(22) Swansea, Wales,Velka Britainie
  07.02.2006 12:28 Jan Fidra <JanFidra@seznam.cz>
 
Pane poslanèe, jako èlovìk mì ani tak moc nevadíte, ka¾dý máme podle mne právo na svùj názor. Zajímalo by mne v¹ak, kde vy a vám podobní jste tak pøesvìdèeni, ¾e ostatní za vámi pùjdou jako stádo. Nejsem volièem ODS,ÈSSD ani KSÈM, ale opravdu se mì ji¾ nìkdy dìlá ¹patnì z toho co dáváte lidem na pøetøes jako pøedvolební boj. Není Vám z toho taky nìkdy ( nechci øíci na zvracení)kru¹no ? Opravdu si myslíte,¾e lidé jsou stádo tupcù, kteøí Vám vìøí co øíkáte. Výsledky toho co dìláte jsou o nìèem jiném. Pokud si myslíte,¾e nemám pravdu, zkuste mì pøesvìdèit - nechávám se rád pøesvìdèovat u¾ 57 let.
  06.02.2006 21:14 Tonda
 
Pane poslanèe, doktore, právníku a odborníku na pøes porodnictví a plánované otcovství v jedné, myslím, ¾e jste si ukousl trochu velký krajíc. Velice rád se vyjadøujete ke v¹em otázkám, ale mìl by jste si polo¾it otázku, zda jsou va¹e pøíspìvky skuteènì vìcné , konstruktivní a na odborné úrovni. Patøíte mezi nìkolik hvìzd politického nebe, nad jejich¾ názory jsem se jen usmíval. V televizních novinách dne 6.2. 2006 jste se vyjádøil k problému, který se týká osoby ve vydávací vazbì, o kterou mají zájem USA. Tato osoba by mìla být za nìkolik dní na základì úèinných èeských zákonù propu¹tìna na svobodu. Vy jste se vyjádøil v tom smyslu, ¾e by bylo na¹í èeskou chybou vzhledem k nebezpeènosti této osoby a vzhledem k nerozbornému pøátelství s USA (to u¾ tu bylo ale smìrem k východu) tohoto teroristu propustit na svobodu. Ano chyba by to byla, ale ne na¹e milý vlastenèe a zastánèe èeských zákonù (nebo u¾ tu platí americké zákony). Je to jednoznaènì vìc a pøípadná chyba ze strany va¹ich oblíbených Supermanù z USA, kteøí nejsou schopni za 50 dnù sepsat nìkolik stran textu ohlednì vydání jednoho èlovìka. Buï jsou tak líní nebo nemají zájem o vydání a nebo si s námi Èechy hrají a na¹e zákony jsou jim ukradené. Asi tak jako kdy¾ v na¹í zemi v rozporu Ústavou ÈR, Listinou práv a svobod a mezinárodními smlouvami pøistávala letadla CIA s "turisty", kteøí se ji¾ tì¹ili na humánní a zákonné muèení v utajeném pionýrském táboøe. K tomu jste se jaksi vá¾ený právníku openul ozvat. Va¹e hlava ve spodní èásti zad amerických pøátel je patrnì velice hluboku zasazena a tudí¾ asi nemáte mo¾nost vnímat ve¹keré dìní kolem sebe, ale jen nìkteré mo¾ná vám vyhovující skuteènosti, které zjistíte pøi nádechu. Doufám, ¾e opìt nìkdy vystoupíte s kritikou tìch, kteøí strkali hlavu hluboko do nitra bývalých pøátel v SSSR. Také smrdìli pane poslanèe! Závìrem bych vám doporuèil opìtovné studium trestního zákona a zejména trestního øádu - máte kliku, ¾e valná èást obèanù není s touto problematikou natolik seznámena, aby si v¹imli, jak nìkdy neskuteènì plácáte i pøi výkladu tìchto zákonù.
  07.02.2006 19:12 sam
 
Diskutujte mezi sebou, tady vám Langer neodpoví, musíte pøejít na " Vá¹ názor"
  05.02.2006 18:01 Sam
 
Mù¾e nìkdo øíci názor na to, ¾e z mediální scény se stáhla perla v¹ech perel, nejèestnìj¹í, pravdomluvý Mirek s gulama . Kam ho asi uklidili? No a dal¹í by mìl jít Tlustý, po nìm Langer, pak Neèas a Nìmcová. Druhá vlna Bene¹, Jùlínek,Øíman . Pak mo¾ná prefenrece o 2 procenta stoupnou !
  05.02.2006 14:03 Anna Kozlová
 
Davidovi,
zlato má¹ smùlu, mnì mù¾e urazit jenom inteligent. Bohu¾el tebe mezi inteligenty nepoèítám.
Seneka, jestli vùbec ví¹, kdo to byl ( ve starovìku øímský filosof ) øekl: " tlachání je èinost mezi mlèením a mluvením.
Jednodu¹eji --- tlachá ten, kdo nemá nic chytrého ke sdìlení a pøesto nedoká¾e moudøe mlèet. "
Nic ti to neøíká ? ? ?
  05.02.2006 18:23 DAVID
 
pro Kozlovou :Kdy¾ ètu tvoje pøíspìvky, pøipadá ni to jako tlachání.
  04.02.2006 17:11 Anna Kozlová
 
Davidovi
Davide, je vidìt, ¾e jsi v té své omezenosti pìknì zhloupnul.
Tvé výrazové skvosty prozrazují tvé primitivní my¹lení. Ty jsi posedlí komunisty a vùbec ti nedochází ¾e u¾ se nepí¹e rok 1948 ani 1968 a svìt vypadá úplnì jinak.
Mimochodem, být mým vnukem, tak tì pøehnu pøes koleno a pìknì ti naplácám na prdelku.
  04.02.2006 17:51 DAVID
 
Kozlová, já být tvým vnukem, tak tì zavøu do domova dùchodcù a koupím ti stranický tisk od seniorklubu.
Tam mù¾ete vesele diskutovat na téma vykoøis»ování a¾ do smrti.
  05.02.2006 08:38 Honza
 
Davide, ¾e jsi blbec, tos nám tady dokázal v¹em. Ale ¾e se ne¹títí¹ urá¾et star¹í lidi a je¹tì ¾eny, k tomu není co dodat. Je¹tì si nepøeskoèil a tvùj ¾ivot se mù¾e jednou ubírat takovým smìrem, ¾e se sám bude¹ divit.
  05.02.2006 18:24 DAVID
 
Kozlová se urá¾í sama svými primitivními výroky o vykoøistování.
  03.02.2006 10:22 Du¹an Popelka
 
Nacházím mnoho souhlasu s tím, co paní Anna napsala, ale nemù¾u se zbavit pøesvìdèení, ¾e ÈSSD není to nejmen¹í zlo.
Nemám rád ODS a nemám rád ani ÈSSD. Nejradìji bych volil jednu malou stranu, ale vím, ¾e díky 5% hranici se do parlamentu nedostane, tak chtíce èi ne budu volit nìkoho jiného, jen ne ÈSSD.
Paní Anna zde obviòuje pana Topolánka, Tlustého ze zlodìjiny a tunelaøení. Obviòuje z toho, ¾e to jsou bezcharakterní komunisté. Paní Anno, copak v ÈSSD je jiná? Není, je tam komunista vedle komunisty, a to i v jiných stranách. Úèasti bývalých komunistù ve v¹ech stranách se bohu¾el je¹tì nìjaký ten rok nevyhneme. Komunisté mi vadí, ale co mi vadí více je ta bezcharakternost, kterou u ÈSSD nacházím více ne¾li jinde. Uvádím pár pøíkladù, které mi výsostnì pìní krev a utvrzují mne v tom.
· Pokud se jedná o prosazení sebenesmyslného zákona s pøívlastkem „sociální“ prosadí ho s komunisty kdykoliv. Pokud se jedná o sní¾ení svých nechtìnì zvý¹ených platù (ji¾ pøed 2 roky), tak se nedomluví nikdy. To samé, pokud jde o prosazení dodatku k zákonu o zveøejnìní platù ve státní správì, kdy bìhem 2 dnù pøed povinností zveøejnìní protlaèí dodatek, toto ru¹ící a je¹tì ten zákon stihnout vytisknout. A» si øíkáte co chcete, ale pokud jim jde o vlastní peníze tak se mù¾ou pøetrhnou, a je jedno jestli podle vás nadr¾ují boháèùm èi chudým obèanùm, proto¾e o ty jim jde a¾ v druhé øadì.
· Pan Paroubek zru¹í personální audit na ministru financí, proto¾e by ve svém dùsledku musel propustit nìkolik lidi. To je, s prominutím (jak by øekl ©vejk) úplnì blbej, ¾e neví, ¾e k tomu ten audit slou¾í. Doufám, ¾e náklady na ten audit zaplatil ze svého. Za to v nemocnicích audity pøikázali.
· Pøi obhajobì pana Krause tvrdí, ¾e se jedná o pøedvolební kampaò na jeho osobu a ¾e se pan Kraus urèitì nièeho nedopustil. No k zasmátí podle toho, co o tom vyplavalo na povrch, ale nechme být. Proè prostì jako soudný èlovìk nezmlkne a neøekne, ¾e o tom, zda-li je pan Kraus vinný èi ne rozhodne soud. Pokud se pak najde èlovìk, který øekne, ¾e vysvìtlení pana Krause nevìøí, tak ho pan Paroubek jednodu¹e vyhodí ze strany.
· Z toho co mi po zdanìní zbylo jsem si ve svých 30-ti koupili s pøítelkyní na byteèek. Malý, ale na zaèátek staèí. Tak jsem si øíkal, ¾e a¾ splatíme dluhy, tak bychom si mohli poøídit nìco vìt¹ího i pro dìti, které je¹tì nemáme. Jen¾e pokud prodám byt zaplatím daò z pøevodu nemovitosti a pokud koupím nìco jiného zaplatím poplatek realitce. Bylo by super u¹etøit za prodej nemovitosti, zvlá¹tì pokud stát s tím nemá nic spoleèného, a èlovìk zjistí, ¾e chod systému na výbìr spolkne pøesnì tolik, co se do nìj vybere. Jen¾e ÈSSD míní, ¾e daòové zatí¾ení je u nás úmìrné okolním státùm, tak¾e pøece nezru¹íme nìkolik desítek úøedníèkù ve zbyteèném systému.
· Dr¾í pana Ratha, který z vlastní zá¹tì nièí lékarníky a celé zdravotnictví. Nazývá je milionáøe s 30% mar¾i. A tupí lidé, mající vlastní mindráky, nadávají lékarníkùm za tárou, kteøí za nic nemohou. Pøitom by si nikdy nedovolili tak ohavnì nadávat té nejspodnìj¹í prodavaèce s odìvy, ¾e má drahé obleèení. A to navzdory tomu, ¾e ani neví jaký je rozdíl mezi mar¾í a ziskem, to ¾e napø. prodejny odìvù mají silnì nad 30% mar¾i, to nemluvím o mar¾ích na volnì prodejné zbo¾í na benzinkách (v¹e dra¾¹í ne¾ v obchodech), kam se má pøesunout volný prodej lékù.
· Pan Rath pøed svým zvolení do pozice ministra odpovídal v rozhovoru pro MF, ¾e spoluúèast pacienta je nezbytná. Teï pøed volbami ÈSSD cokoliv v tomto smyslu „nesociálního“ odmítají, pøitom víme, ¾e je potøeba donutit lidi, aby pøestali zdravotní systém zneu¾ívat (mluvím o odkládání starých lidí pøíbuznými do nemocnic, syslení léku, simulování….. A to pùjde pouze pokud bude muset sáhnout do svých kapes pro peníze. Nejsem odborník a ani nepracuji ve zdravotnictví, ale mám desítky návrhù co se zdravotnictvím, ale ¾ádny se nevyrovná tomu, co vymý¹lí pan Rath, který prohla¹uje, ¾e jako krizový mana¾er pøivedl x miliard korun na víc do zdravotnictví. Jen¾e krizoví mana¾éøi mají dìlat pøesný opak, tj. sní¾it náklady, ne zvý¹it pokrytí nákladù. No a kdy¾ se nìkomu pan Rath nelíbí, tak je to podle nìho v¾dy pøedvolební kampaò ODS.
· Volební program ÈSSD – Prùmìrný plat do roku x bude xy. Myslíte si, ¾e ODS pøeje jen bohatým? Pokud opravdu bude vìt¹ina brát to co slibuje ÈSSD, tak budeme boháèi v¹ichni. Jen¾e jak mù¾e nìjaký soudný èlovìk slíbit nìco, co je ovlivnìno tisíci faktory a je zcela nepøedvídatelné. Mù¾e, pokud ví, ¾e tím zaujme nás ty „hloupé“ chudé.

Tak co, je poøád bez poskvrny tou nejlep¹í volbou ÈSSD?
  04.02.2006 11:59 Hargar
 
JO.
  04.02.2006 13:57 DAVID
 
NE !!
  04.02.2006 16:01 Honza
 
ÈSSD je tou nejlep¹í volbou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  04.02.2006 16:56 DAVID
 
Pro tupé stádo neschopné samostatné existence. A ty patøí¹ urèitì k nim, viï Honzíèku.
  04.02.2006 18:00 Anna Kozlová
 
Pane Du¹ane, souhlasím s vámi, ¾e komunisté jsou v¹ude, ale je tady otázka, kdo jim to v devadesátém roce dovolil. A jak jsem psala, to není jenom o stranách, ale o jednotlivcích, o jejich morální úrovni.
®e mi vadí ty jejich nezmrazené platy, to nemusím ani øíkat, to vadí ka¾dému. Jenom¾e právì ODS to v¾dy zablokuje.
Co se týká daní, pak jsou opravdu velké. Mìsíc pøed dùchodem mì propustili a dali mi dva platy jako odstupné. Jenom¾e jeden plat si zase vzali na danì.
Ale zase, kdy¾ to vezmeme z druhé strany, a bude rovná daò pro v¹echny i bohaté, pak nevím, z èeho bude stát platit ¹kolství, zdravotnictví, z èeho bude udr¾ovat silnice. Myslím si, ¾e ty miliardy, které byli odvezene na Bahamy a jinde, mohli právì pøispìt k tomu, ¾e by na¹e danì byli men¹í. Bohu¾el u¾ se stalo. Myslím, ¾e spravedlnost pro v¹echny tady na Zemi nikdy nebude. Kdy¾ se podíváme do vzdálené historie, i ve vyspìlích civilizacích se dokázali znièit sami sebe.
Pane Du¹ane, ale nesouhlasím s vámi, co se týká zdravotnictví.
Myslím, ¾e takoví Rath u¾ mìl pøijít dávno a udìlat poøádek. V¾dy» to jsou na¹e peníze a na¹e danì které jdou do kapes urèitým lidem.
Co se týká lékárníku, nevìøím, ¾e jsou na tom ¹patnì. Kdy¾ ano, jak je mo¾né, ¾e na jedné ulici, pár krokù od sebe jsou i ètyøi lékárny a v¹echny prosperují. Proè ¾ádná nezbankrotuje tak jak se to dìje rùzným firmám ? Pokud mají velké mar¹e obchodníci a benzinky, tak to by nám vùbec nemìlo vadit, kdy¾ nechci tak nekoupim, ale léky potøebujeme v¹ichni a zdravotní péèi také. A tam jdou pøímo na¹e peníze. Ka¾dopádnì si musíme pøiznat, ¾e ve zdravotnictví a poji¹»ovnì VZP byl opravdu bordel. Dávno se mìl udìlat poøádek, jenom¾e nikdo nemìl odvahu se do toho pustit, proto¾e to je jak píchnutí do vosího hnízda. Vìøím, ¾e to Rath dá do poøádky i za cenu ¾e udìlá nìjaké chyby. Nicménì, nìjakou dobu to bude trvat.
Pane Du¹ane pokud máte nìjaké dobré návrhy, proè je Rathovi nepo¹lete ? Tøeba by mu to pomohlo. Jinak to èlovìk vidí zhora a jinak z opaèné strany a kdy¾ jsou dobré tak si urèitì z nich nìco vezme.
  04.02.2006 18:06 Honza
 
Blbe, chtìl bys u mne být zamìstnán. Pøi 4denním pracovním týdnu 20-5-35 tisíc, líbilo by se?
  05.02.2006 18:22 DAVID
 
Beru, kdy a kde a hlavnì co .
  06.02.2006 18:11 mput
 
Jen aby nevznikl dojem, ¾e zdravotnictví vdobách ODS fungovalo bezvadnì (myslím, ¾e zadìláno bylo u¾ tehdy):


zdroj: http://www.skalpel.info/zpravodaj97.html#06

07-02-1997 "SOUKROMÉ ZDRAVOTNICTVÍ A SEZNAM VÝKONÙ"

V nedávné dobì (18. 7. 1997), v èlánku "Nový seznam výkonù je pro pacienta výhodný", obhajoval øeditel odboru MZ MUDr. Cabrnoch výhodnost nového seznamu výkonù pro pacienta. Podle mého názoru jsou jeho názory velmi tendenèní, v mnoha vìcech se hrubì mýlí a z nìkterých jeho vìt mám pocit, ¾e ne¾ije v Èeské republice, ale spí¹e na Marsu.
Hrubì zkreslující je tvrzení MUDr. Cabrnocha, ¾e zatímco minulý seznam výkonù - sazebník nutil lékaøe k honbì za body, potom nový ji¾ ne. Proè tomu tak bylo a je, pøed tím strká hlavu do písku jako p¹tros nejen on, ale témìø v¹ichni úøedníci ministerstva zdravotnictví, zdravotní "poji¹»ovny" a poslanci Parlamentu ÈR.
Nový sazebník po nìkolika letech tápání sice narovnal nìkteré omyly, ale neobsahuje vìc zcela zásadní pro soukromého zdravotníka. Neobsahuje ¾ádný zisk. Ka¾dý ekonom mi potvrdí, ¾e bez zisku nemù¾e dlouhodobì existovat ¾ádný soukromý podnikatel, tedy ani zdravotník. Dále byly v novém sazebníku zakalkulovány prùmìrné náklady na chod ordinace pøi hodnotì bodu 1,- Kè.
Jednotná "Národní fronta" zdravotních "poji¹»oven" v¹ak i pøes odpor soukromých subjektù vnutila hodnotu 0,46 popø. 0,77 Kè za bod. Zde jsou ji¾ vypoètené prùmìrné náklady na chod ordinace pouze 46 popø. 77 %. A s inflací opìt nikdo nepoèítá!
Co z tohoto rozboru vyplývá pro skuteènì soukromé subjekty? Pokud chtìjí normálnì a slu¹nì pracovat ve zdravotnictví a urychlenì si nenajdou za souèasné situace legální cestu k dal¹ímu pøísunu penìz, je pro nì nynìj¹í systém obhajovaný významným úøedníkem MZ likvidaèní stejnì tak jako povodòová vlna, která postihla na¹i republiku. Prvními posti¾enými jsou a je¹tì asi budou soukromí zdravotníci, dále budou následovat jejich spokojení pacienti.
Na základì vý¹e uvedených jasných argumentù Cabrnochovo tvrzení, ¾e: "Lékaø je z penìz veøejného zdravotního poji¹tìní zaplacen dostateènì, a mù¾e se tedy vìnovat péèi o zdraví pacienta", vyznívá dosti tragikomicky. Mo¾ná myslel pouze na lékaøe v zamìstnaneckém pomìru?!
Ani dal¹í jeho tvrzení nedává smysl: "Jeliko¾ úhrada podle nového seznamu je pro lékaøe dostaèující, nebudou nuceni provádìt mnohá zbytná a pøitom nepøíjemná vy¹etøení". Zde doporuèuji v¹em pacientùm, u kterých bude napøíklad indikováno ultrazvukové nebo jiné vy¹etøení a soukromý lékaø ji¾ na nì nebude mít od zdravotní "poji¹»ovny" limit, aby se obrátili pøímo na ministerstvo zdravotnictví a ¾ádali MUDr. Cabrnocha o nápravu. Já, jako pacient, jsem na rozdíl od MUDr. Cabrnocha èím dál více neklidný. Jeho tvrzení mi pøipomínají exministra Rubá¹e, který také chválil svoji práci ... a¾ do odvolání.
Osobnì si myslím, ¾e nakládání i s mými penìzi je èím dál více neprùhledné a slou¾í k úhradì péèe, která mù¾e jít zcela proti mým zájmùm a potøebám. Podle ohlasù svých pacientù rozhodnì nejsem sám! (20. 7. 1997)

MUDr. Miroslav Havrda - pøedseda SSLP ÈR

Exkluzívnì pro MfD - reakce na èlánek MUDr. Cabrnocha "Nový seznam výkonù je pro pacienta výhodný" ze dne 18. 7. 1997. Èlánek nebyl oti¹tìn.
  03.02.2006 09:56 Honza
 
Hloupému Davidovi:
-----------------------

Èlen ODS, 22/01/2006 23:21

O ÈEM JE ÈLENSTVÍ V ODS...

Jsem v ODS teprve pár let. Nejprve se mi zdálo, ¾e snad jde o politickou diskusi a tvorbu politiky. Pak pøi¹lo období, kdy se jako hlavní náplní stranictví zdály nekoneèné chlastaèky. A teï mám pocit, ¾e jde hlavnì o klepy a drby - kdo, kde a s kým. Ka¾dopádnì je to fajn. Nic proti. Ale ostatní by si to mìli pøiznat.
  03.02.2006 10:20 DAVID
 
Hele Hans, pivo nepiju, ale obèas vidím slezinu kumpánù èssd v hospodì na schùzi. To jsou pane chlastaèky , A ty rozumy taky pohledat .
  02.02.2006 16:21 Anna Kozlová
 
Davidovi.
Nedá mi to, aby nereagovala na tvé omezené pøíspìvky ze krerých èi¹í zá¹», nenávist a zloba. Nicménì to také ukazuje na tvoji omezenost a dogmatické my¹lení.
Vyjmenoval jsi tady tuneláøe a zlodìje ÈSSD. Pokud bys byl objektivní, tak bys také vyjmenoval zlodìje a tuneláøe ODS a jako prvního tøeba Topolánka, Tlustého a dal¹í. Bohu¾el nestalo se.
Ono to totí¾ není o pøíslu¹nosti ke které politické stranì jak moudøe napsal Lefty, ono to je o jedincích, o jejich morální úrovní, slu¹nosti a svìdomí. Jakými morálními principi se øídí ODS, to u¾ nám pøedvedla, hlavnì jeji pøedstavitele.
Vìt¹ina z nich jsou bývali bezcharakterní komunisté, kteøí v roku 90 vìdìli jak na to.
Sranda je, ¾e dneska to jsou oni, kteøí nás stra¹í komunisty.
Dneska se sna¾í prodávat zbo¾í, které je úhlednì zabaleno do obalu s nápisem " antikomunismus" a vìøí, ¾e v¹ichni jsme tak omezení, ¾e se nebudeme dívat co je pod obalem.
Myslí si, ¾e jsme zapomìli jak byl zlikvidován èeský prùmysl experimentem typu kuponové privatizace a pøitom za to nebyl nikdo potrestán.
Nechci nikoho pouèovat, ale za svých 60 rokù u¾ jsem nabrala dost zku¹eností a sklerózu je¹tì nemám, tak¾e se sna¾ím na v¹echno dívat ne dogmaticky, ale flexibilnì
hodnotit jak minulost, tak pøítomnost. Tak¾e mi prosím tì nepodsouvej, ¾e mi to za bol¹evika vyhovovalo. Mimochodem, ti bývali bol¹evíci jsou minulí a dne¹ní odesáci.
Je mi jedno, jestli vládne ODS, nebo ÈSSD, mi jde o sociální spravedlnost a jistotu pro v¹echny kdo poctivì pracují a mù¾e¹ si to nazvat jak chce¹. Je to pøedev¹ím o lidskosti, ale podle tvých úvach je vidìt, ¾e ti toto nic neøíká.
A» si to vezmì¹ jak chce¹, ka¾da sociální vrstva má své takzvané zrùdy a kdy¾ jsou okolnosti pøíznivé, ovládnou pole.
O èem svìdèí úvaha pana Langra ( je to v jeho bro¾ùrce s názvem " Proè volim pravici " doporuèuji pøeèíst) co pí¹e o solidaritì.
Tak¾e. podle Langra je solidarita to, " kdy¾ z vlastní vùle chci nìkoho obdarovat " a mohu si to dovolit, proto¾e stát mi nechá podstatnou èást výdìlku. Normálnì øeèeno --- potøební lidé dostanou tehdy, a¾ bohatí a nepotøební dostanou darovací náladu. Jinak je nám po nich ho....
Velice mravní pøístup.
Ale kdy¾ to otoèím, pak si musí na¹i bohatí uvìdomit, ¾e sebeschopnìj¹í podnikatel nedoká¾e nic bez spolupracovníku a hlavnì dìlníkù, kteøí jeho zámìry zhmotòuji.
Ve vyspìlé spoleènosti by mìla být snaha o rovnováhu jmezi jak bohatými majiteli, tak i nemajiteli. Mám pocit, ¾e nás ti majetní vidí jako sebranku, která je dokonce zneu¾ívá.
Ka¾dá svìtová revoluce zaèala tím, ¾e vykoøis»ovatelé nebrali ohled na vykoøis»ovné.
Jenom je¹tì pøidám --- Dalajláma jednou øekl " a¾ odtud odejdeme, tak nás tam nahoøe nebudou chválit kolik bohatství jsme dosáhli, ale soudit nás budou za to, kolik jsme udìlali pro ostatní. A právì na to bychom mìli myslet.

Malá poznámka panu Rù¾ièkovi.
Pane Rù¾ièka nikdo nezávidí podnikateli, který døe od rána do veèera a bohatné svou prací. Tito lidé mají mùj obdiv, ¾e dovedou jenom vlastními silami nìèeho dosáhnout.
Jenom mi vadí bezcharakterní tuneláøi a zlodìji.
  02.02.2006 16:37 Pavel Rù¾ièka <hp.music@tiscali.cz>
 
ano máte pravdu ale mám poslední dobou pocit ¾e jsou v¹ichni házeni do jednoho pytle. Kdy¾ se mluví o bohatém podnikateli, tak u¾ nìjak si lidé myslí ¾e je i zlodìj.
  02.02.2006 18:19 Honza
 
Paní Anno,
napsal jste tady kus krásné pravdy a já s Va¹imi názory souhlasím. ODS je strana nastavená pro zbohatlíky, karieristy a korytáøe, kteøí se ne¹títí nièeho. Normálnì myslící a hlavnì obyèejný pracující èlovìk - nepodnikatel, dávno jejich politiku prokouknul. Nevìøím, ¾e ODS bude v pøí¹tích letech vládnout, v takovém pøípadì by tady byli samí vychcánkové a tì¾ce zkou¹ený pracující lid, kterému bol¹evik Tlustý slibuje tlustou penì¾enku. Jak ji chce naplnit? Okrade dùchodce, rozkradou zdravotnictví a mù¾eme se jít pást.
  02.02.2006 18:20 Honza
 
Omlouvám se, napsala jste ...
  02.02.2006 20:31 DAVID
 
No to bylo krásný pojednání , viï Kozlová. jen se zapomìlo øíct , ¾e kdo nepracuje a» nejí a republiku si rozvracet nedáme!!! u¾ jen krùèek od Tebou uvádìných "mi jde o sociální spravedlnost a jistotu pro v¹echny kdo poctivì pracují a mù¾e¹ si to nazvat jak chce¹" a jsme opìt u komou¹ù .. takový mám nejrad¹i, ohánìj se vykoøistováním. no fuj, není lep¹í jít na pivo ??
  03.02.2006 09:53 Honza
 
Z tvých slintù je na první pohled patrné, ¾e má¹ zatemnìný mozek nejen pivem. Nakonec to je pro stranu ODS normální, kde jejich èlenové pí¹í, o èem ta strana je.
  06.02.2006 16:13 mput
 
Solidarita podle ODS. Nedá mi to nezareagovat. Stará èeská pøísloví øíkají:

"Kdo má hodnì, chce je¹tì více."
"Sytý hladovému nevìøí."

Já v moudrost na¹ich pøedkù vìøím.
A nevìøím lidem, kteøí popírají vlastní slova (mám na mysli V. Klause a jeho spolek).
  02.02.2006 13:06 Pavel Rù¾ièka <hp.music@tiscali.cz>
 
Dobrý den,
jsem øedovým èlenem ODS v Pardubicích a nelíbí se mi vedení pøedvolební kampanì, mám pocit ¾e to dìlají ti samí lidé jako pøed minulýma volbama. Dále mì znepokují informace o tom, ¾e do u¾¹ího vedení strany nejsou pøipou¹tìny nové tváøe a dr¾í se tam poøád ti samí lidé, kteøí
se tam dr¾í zuby nechty od prohraných minulých voleb. Podle informací je¾ jsem obdr¾el na min. schùzi je od vedení
strany nepøijatelné pøijímat názory ze "zdola" .Mám nepøíjemný pocit ¾e èlenská základna nemá do spousty vìcí "mluvit" a je tudí¾ zbyteèná....prominte ,ale moje ideály se kterými jsem vstupoval do ODS se pomalu rozplívají
  02.02.2006 14:30 Petr H.
 
Pavle, tak u¾ Vám to taky dochází? Zhruba z tìchto dùvodù jsem pøed dvìma lety z ODS vystoupil.A navíc je¹tì proto, ¾e se na kandidátkách do senátních a komunálních voleb ve stále vìt¹í míøe objevovali bývalí aktivní a nomenklaturní pøedlistopadoví komunisté.Kdy¾ jsem na to upozoròoval a vyjádøil nahlas svùj nesouhlas, u¾il jsem si svoje.Bùh nás pøed tím nena¾raným na modro pøevleèeným komunistickým ksindlem chraò!!!!!