Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  08.02.2007 12:14 nobody
 
Několik málo postřehů z předešlých příspěvků pro JURA Z BRNA, NOVAKA, CIVILA, OLINU a jiným.....
Mám takový dojem, že musíte mít v osobním životě nějaký závažný problém, nebo jste snad najatí provokatéři. Víte,všude na světě není policie oblíbená, leč je VÁŽENÁ. Každý systém na světě, a to i demokratický, musí mít svoje bezpečnostní složky. Bez nich nemůže žádný stát normálně fungovat. A i v té naší demokracii existují pro občany nedotknutelná práva, ale zároveň i povinnosti. Druhou věcí je, na jaké úrovni je u nás vymahatelnost práva.
Dle vašich příspěvků se domnívám, že by se vám nejvíce líbilo, aby vám byly uznávány pouze vaše práva, ale už vůbec nechcete akceptovat názor, že si každý musí nést také zodpovědnost za své činny. Vážení, jenže to už pak není demokracie, ale pseudodemokracie, ne-li anarchismus.
Uvádíte zde různé příklady z bulvárního tisku, případně komerčních TV, jací jsou u nás policisté agresivní, arogantní a já nevím ještě jací. Zkusil se někdo z vás zamyslet proti komu byly jejich medializované zákroky ve většině případů namířeny ? Nebudu zde rozvádět odbornou debatu na téma oprávnění policistů, povinnosti občana uposlechnout výzvy policisty při služebním zákroku a jeho práva následného použití donucovacích prostředků při neuposlechnutí této výzvy. A to vás ujišťuji, že náš zákon o policii, na rozdíl od jinných vyspělých demokratických společností, je velice benevolentní a maximálně chrání osobní práva přestupce, případně pachatele TČ. Když vezmu jako názorný příklad zde již zmiňovanou kauzu poslankyně za stranu zelených paní Kateřiny Jacques, tato přesně vyjadřuje výše zmíněný stav demokracie u nás. Pokud jsem dobře viděl, byla paní poslankyně nejdříve zasahujícím policistou vyzvána, aby i se svými dětmi opustila prostor možného střetu obou radikálních skupin, neboť zde reálně hrozilo nebezpečí eskalace konfliktu, případně vyprovokování tohoto konfliktu ze strany aktivistů skupiny paní poslankyně. Zasahujícímu policistovi pak nezbylo nic jiného, než po neuposlechnutí této výzvy použít donucovacích prostředků nutných ke splnění svého služebního zákroku. Ten policista jednal naprosto v souladu se zákonem a přesto všichni víme, jak byla celá věc posouzena.
Já se ptám, kde nese paní demokratická poslankyně svůj díl odpovědnosti za svoje jednání ? A její teatrální mediální vystoupení při samotném zákroku ve stylu, " Au, au, úsměv do kamery, au,au, úsměv do kamery... ", posloužil pouze k jejímu zviditelnění se, a následné katapultaci do poslanecké sněmovny. Dokonce si myslím, že jejím nezodpovědným chováním vůči svým nezletilým dětem se tehdy měl zabývat úřad sociální péče, odbor výchovy dětí a mládeže. Ať se na mne nikdo nezlobí, ale jen naprosto nezodpovědný člověk může vzít své děti přímo do centra konfliktu proti sobě stojících anarchistů a pochodujících nácků.
Takových příkladů by se dala uvést ještě celá řada, ale to není smyslem tohoto fóra. Chtěl jsem jen poukázat na to, že normálně uvažující občan této země, který se chová slušně a který je také schopen uznat svůj podíl zodpovědnosti za své chování ( při případném spáchání přestupku nebo TČ ) se vůbec nemusí obávat jakékoli represe se strany polocie. Je zajímavé, že po hlubší analýze jednotlivých kauz tzv. služebních zákroků policistů proti občanům , se v případě těchto občanů ve většině případů jedná o lidi, kteří již měli v minulosti problémy se svým chováním ve společnosti a tím i se zákonem, nebo se jedná o tzv. novodobou šlechtu různých zbohatlíků, něky i politiků, různých tzv. celebrit atd. A tak mne napadá, jestli to vše nějak nesouvisí s českým příslovým o potrefené huse.
  01.05.2009 11:41 FRANCOUŽŠTINA
 
PÍŠE SE FRANCOUŽŠTINA A TITULOVAT TĚ NEMÁ CENU,JELIKOŽ SI O TVÝCH URÁŽKÁCH UDĚLÁ OBRÁZEK KAŽDÝ SÁM.INTELIGENTE...
  01.05.2009 12:27 když oprava
 
tak příště prosím bez chyb, správně je: FRANCOUZŠTINA, tedy bez háčku na "Z". A neomlouvej to "překlepem", máš to v příspěvku 2x, obrázek o Tobě už mám, inteligente.
  30.04.2009 07:04 ...
 
A vy proti němu pořád něco máte ...

http://aktualne.centrum.cz/domaci/spolecnost/clanek.phtml?id=635 999
  30.04.2009 12:05 šťoural
 
a propo není nejdéle sloužící na MV ČR - PhDr. Marcela Machutová je déle nebo aspoň stejně
  30.04.2009 21:06 Pro Šťourala:
 
Ten tvůj příspěvek nemá hlavu ani patu, navíc chceš využívat tzv. slova přejatá z fracouštiny, ale neumíš to napsat- ty blbe. Máš chyby v interpunkci - opět ty blbe, a nakonec musím říci, že každá věta je zakončená tečkou - ty blbe. Doufám, že nejsi u policie Ty BLBE!!!!
  01.05.2009 06:32 For pro Šťourala
 
píše se Ty blbe, navíc slovo blbe stačí napsat jednou. Pak to vypadá hůř než článek nad :-).
  01.05.2009 09:00 Tyblbe
 
Ty francou-š-tino přiblblá......
  02.05.2009 20:36 šťoural
 
moment něco mě uniklo - pouze jsem reagoval na ten článek o délce na MV - jaká francouzština

zpět k článku víte, že u MV ČR dělá jeden člověk, který nastoupil k MV ČR dne 13. června 1945 !! to je co?

a pro provokatéry, rejpaly a odpůrce zdroj: databanka rekordů
  29.04.2009 21:16 Stavy
 
naplněny a v civilu není kloudnej flek a když tak za hovno!!!!!!!!!!!!!!
  29.04.2009 21:20 hahaha
 
stavy naplněny,proto další náborová kampaň,mimoto krize zkončí dříve,či později a za usmolenou dvacku může dělat v praze každej lempl,nebo popelář
  30.04.2009 05:30 Stavy
 
opravdu naplněny a flek žádný!
  30.04.2009 18:47 For stavy
 
asi někdo požil "houbičky" a tak má naplněné stavy :-). Jinak kolikpak lidí bude živit finančně "nenákladná" nová náborová kampaň...?
  29.04.2009 16:47 XXI. stol.
 
MÁME OCTÁVIE, ALE NEMÁME BENZIN TAKŽE JE TO JAKO V KOCOURKOVĚ.
  29.04.2009 17:22 For XXI
 
to byl prach sprostej kšeft těch nahoře. Ještě servis těchto vozů... no a to je páánečku výsluha pro management :-)
  28.04.2009 20:58 fekete
 
tak kolegové, zítra končím (našli mi v EKIS ještě jeden den dovolené) - sloužil jsem 10 let na SKPV (rok na místním v Praze) + rok vojny mi započítavají, takže - někdy to bylo i celkem fajn, ale nechci prošvihnout přechodné období, a nakonec mám i takový pocit, že tam kde dělám už je to spíš zaopatřovací ústav pro matky samoživitelky, apod. (nic ve zlém holky), tak se mějte a hlavně na sebe dávejte pozor, doba je divná a lidi nervózní
  29.04.2009 16:48 Alena
 
Hodně štěstí, odchází dost lidí je to už opravdu unavující.
  29.04.2009 21:15 A
 
kam?
  30.04.2009 12:25 To jsi
 
moc dlouho nevydržel. Jsi, holt, slabší třída.
  03.05.2009 20:24 fekete
 
já myslím, že těch 10 let stačilo, ale hlavně chci využít přechodného období, jinak jdu na městský úřad
  18.06.2009 19:20 Soňa
 
Fekete - tvůj názor je velice ubohej.
  28.04.2009 19:19 SOS
 
NEBOJ ONO ODEJDE POMĚRNĚ HODNĚ LIDÍ A CO POSLOUCHÁM TAK I MLADÉ PUŠKY.
  28.04.2009 11:43 bafuňář
 
je mi 29 let,udělal jsem si u policie jazyky a budu mít rentu,jelikož jsem pro provokatéry z prezidia asi jeden z těch uplakánků a bafuňářů,tak vám chci jenom napsat,že ke konci roku tááááááhnu
  28.04.2009 12:33 otázka
 
To se máš čím chlubit, a proto by nárok na rentu měl být nejdříve v 45. Nebo později ?
  28.04.2009 16:17 To
 
teprve začneš bulet!!!
  28.04.2009 16:19 For To
 
nazdar primitive. Závidíš rentu ? Vidíš, nemáš na to být ani cajtem chudáčku.
  28.04.2009 20:34 Jo
 
kdyby jsi tušil!
  28.04.2009 23:46 pro -Jo-
 
no, já asi tuším odkud vítr vane, pane plukovníku z třetího patra! Tvoje renta, kterou by jsi mohl pobírat, už nyní podstatně převyšuje průměrný plat policisty, že? Áááále vovovono se ještě nechce jít pryč, páááč když to tak sype, kdo by chodil, že? Na jednu stranu to chápu, a nezávidím, a i přesto souhlasím!
  28.04.2009 11:43 bafuňář
 
je mi 29 let,udělal jsem si u policie jazyky a budu mít rentu,jelikož jsem pro provokatéry z prezidia asi jeden z těch uplakánků a bafuňářů,tak vám chci jenom napsat,že ke konci roku tááááááhnu
  27.04.2009 23:09 forest <forest28@seznam.cz>
 
Ičko s tím rozpočtem co zůstává Policii na letošek je to hrůza !!! Hlavně, že je navenek vidět pěkná slupka. Možná, že budou politické bodíky.
  27.04.2009 23:04 forest <forest28@seznam.cz>
 
Ičko proč jsi nenechal koupit sl. auta letos, jsou ohodně levnější. Tolik zbytečně "vyhozených" peněz, ČR - MV
aby tímto značně ušetřilo !!!
  28.04.2009 23:54 Nechci
 
neministra Íčka obhajovat, ale Ty jsi minulý rok, když se zadávalo výběrové řízení, věděl, že příjde finanční krize? S výběrem vozů Škoda souhlasím, ale ta spotřeba u nich je opravdu hrozná!!! Pokud ale řlověk čeká od auta nějaký výkon, tak musí počítat s vyší spotřebou.
Nicméně, bylo by možná vhodné, kdyby celý zbytek slíbených nových vozidel pořídilo MV ještě letos, neboť cena by byla opravdu pro policii letos velmi příznivá!
  29.04.2009 10:41 Obvoďák
 
pro nechci
Asi máte na odělení těžké nohy, protože Oktavka co máme tedy 1,6 má jenom o litr vyšší spotřebu jak Fábie, ale stále má nižší spotřebu než měla Felicie co se vyřadila.
  29.04.2009 10:41 Obvoďák
 
pro nechci
Asi máte na odělení těžké nohy, protože Oktavka co máme tedy 1,6 má jenom o litr vyšší spotřebu jak Fábie, ale stále má nižší spotřebu než měla Felicie co se vyřadila.
  29.04.2009 16:14 For obvoďák
 
vzhledem k tomu, že pan MV I.L. zrušil služební dílny, kde se ta Felda opravila vskutku za pár korun, nedovedu se představit opravu těchto vozidel v civilním servisu, resp. cenu opravy. To je lepší než renta pro pro Škodovku a tučné do kapsy pro ty co v tom jedou. Navíc vzhledem k tomu, že každý den bourá 7 policejních vozů... supr kšeftík