Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  06.08.2009 20:01 prostý občan <ladislav.marek@volny.cz>
 
Podle Langera porušuje Houbovo odvolání služební zákon
5. 8. 2009 15:21, autor: ČT24

Praha - Místopředseda ODS a bývalý ministr vnitra Ivan Langer má za to, že policejní prezident Oldřich Martinů porušil služební zákon, když nechal nahradit svého náměstka Jiřího Houbu. Novinářům řekl, že jde o další politicky motivované rozhodnutí ministerstva vnitra pod vedením Martina Peciny. Podle Langra Pecina i jeho náměstek Jiří Komorous vyvíjeli od počátku svého působení v úřadu enormní nátlak na Houbovo odvolání.

Zpět na článek

Diskuse
V diskusi je 93 příspěvků

Zobrazit: ohodnocení 5 a více ohodnocení 0 a více ohodnocení -5 a více všechny



8
Jeseter, 6. 8. 2009 00:36 .Langer je gauner
Tak to je hustý, ten LANGER je opravdu GAUNER.Policii dovedl ke kolapsu a ještě si bude otvírat "pusu".Ten člověk by měl jít sedět, za to co provedl.
5
honza, 6. 8. 2009 11:53 .RE: Langer je gauner
Máte pravdu, snaží.kryje Topolánka, Dalíka , Hřebíčka a ostatní členy.Jen vyjímečně člen ODS není gauner. Ale hlavně kryje sebe, aby nepraskly jeho podvody.Je příšerný gauner. .. 10
Jan, 6. 8. 2009 00:22 .Íčkovi zřejmě otrnulo
nedivím se, že má íčko obavy, protože policajti snad konečně začnou šetřit jeho aktivity a on skončí ne na vnitru jak touží, ale na Borech kam patří.
1
ach, 6. 8. 2009 14:22 .RE: Íčkovi zřejmě otrnulo
Také bych si to přál, ale myslíš, že bude potrestanej, já tomu moc nevěřím. Jeho hoši ho budou bránit, protože by na ně práskal. .. 9
Karel, 5. 8. 2009 23:21 .nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Co si myslí pan Železný v komentářích, že nikoho ze zátupců ČSSD nenechá domluvit, pořád mu skáče do řeči a myslí si jako pan Langer, že má patent na rozum. Pan Langer dokáže pouze obhajovat problémy ve kterých se nachází pan Topolánek a pořád před lidmi mlží svojí za nic nestojící činnost na ministerstvu vnitra.To co u policie zavedl a tloukl se při tom do prsou tak nemají v souzčasné době ani vyspělé demokratické země. Stači se přesvědčit když oznámíte trestnou činnost , která byla na vás spáchána v těchto zemích. Proto co jsem viděl dne 5.8.2009 na událostech komentářích tak pokud lidé neprokouknou lži pana Langera tak opět ODS vyhrají volby.
6
Svatopluk Beran, 6. 8. 2009 01:18 .RE: nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Řekl bych že tohle pan Železný nezvládl. Proč se přešlo ke Komorousovi, když řeč byla o Houbovi. Pan Bublan jasně řekl že umístění pana Houby na pozici mohl pouze policejní president a to byl pana Martinů. Jak je tedy možné, že ho do pozice prosadil Ivan Langer jakožto ministr. Proč se pan Železný nezeptal pana Langera jakto že ho do dané pozice dosadil on a to ještě bez výběru, když je to pouze provomoc policejního presidenta? Pan Langer je veliký vřed na naší demokracii. Viz. například americká víza a tajný dokument o zavedení protiteroristického střediska u nás za pomoci USA a tím i CIA. Po letech snažení se USA pod podmínkou zrušení vízové povinnosti pro Čechy podařilo přimět českou vládu k vytvoření speciálního protiteroristického centra. Má se nacházet v budově, kde sídlí Útvar pro odhalování organizovaného zločinu a běžný daňový poplatník se o tom, jak je nakládáno s jeho penězi v této oblasti nic nedoví. Praha (INT) Utajena bude i konkrétní podoba, způsob a výsledky práce centra - nedovíme se tedy vůbec nic. Zůstává pouze možnost spekulovat a jelikož podmínky vyplývají z česko-amerických smluv, je nanejvýš pravděpodobné, že vzor činnosti této služby bude v USA. Analytické pracoviště tohoto centra začne pracovat v průběhu prvního čtvrtletí příštího roku. Mluvčí ÚOOZ Pavel Hanták uvedl, že hlavní náplní tohoto pracoviště bude „sběr, vyhodnocování, analýza a zpracování informací o teroristech a osobách důvodně podezřelých z napojení na teroristické organizace. Toto pracoviště bude zároveň za policii vyhodnocovat hrozby plynoucí z terorismu vůči zájmům České republiky." Mluvčí ministerstva vnitra Hana Malá ujišťuje, že s informováním o vznikajícím centru se nepočítá ani do budoucna a že „jediné, co lze obecně o mechanismu spolupráce zveřejnit, je skutečnost, že plně podléhá vnitrostátnímu právu České republiky včetně povinností policie a práv našich občanů zaručených zákonem." O mezinárodním právu zmínka nepadla a vzhledem k Akčnímu (protiteroristickému) plánu, se kterým vláda přišla, se nejeví, že by pravomoci bezpečnostních složek byly omezeny svobodami občanů. A jaká je praxe ve světě? Americká praxe Pokud by se české služby skutečně inspirovaly v USA - a i bez znalostí podmínek je evidentní, že spolupráce je nevyhnutelná - můžeme předpokládat důsledky. Americké bezpečnostní složky mohou například bez rozhodnutí soudu zadržovat kohokoli pro podezření z terorismu ve své věznici Guantánamo, odposlouchávat telefony a číst elektronickou korespondenci. Bez souhlasu cílových států mohou na jejich území podnikat tajné - i vojenské - operace. V Evropských státech si pak už dříve vymohli zavedení tzv.černých listin. Do těch jsou uváděny osoby, podezřelé z terorismu či jeho podpory, kterým jsou podle závažnosti domnělého zločinu blokována konta, zamezen přístup k lékaři atd. Samotné osoby o zařazení do listiny nemusí vědět a de facto není možnost se bránit ani - v případě prokázání neviny - zajistit vyškrtnutí. Britská praxe Nejsilnější omezení v souvislosti s terorismem má v Evropě Velká Británie. Policista zde může po libovolném člověku na ulici požadovat odpovědi na cíl a účel cesty, činnost před cestou. Zároveň může každému prohledat věci, stejně jako jakékoli auto i bez přítomnosti majitele. Ve vazbě může podezřelému bez souhlasu vzít otisky prstů, bot a vzorek slin (poté zanesený do genetické databáze). Podezřelá osoba může být držena ve vazbě (se souhlasem soudce) bez důkazů až 28 dní a i při zproštění obvinění jsou všechny údaje a vzorky uchovány. Ministerstvo vnitra pak na svých stránkách uvádí statistiky zatčení na základě podezření z terorismu v období 11. září 2001 až 31. březen 2007. Z těch vyplývá, že z terorismu a těžkých zločinů bylo obviněno 27 procent zadržených. 54 procent podezřelých nebylo obviněno z žádného zločinu a zbytek překročil zákon v méně závažných věcech. 73 procent osob tedy nebylo z terorismu či těžkých zločinů vůbec obviněno a z toho vyplývá že minimálně v 73 procentech případů jsou tyto pravomoci zneužity. Česká vize v EU Pro období českého předsednictví EU již experti vytvořili program bezpečnostních iniciativ. Hlavními body je blokování internetových stránek a mobilních sítí ve zvláštních případech. Dalším závažným bodem bude migrace. Česká cizinecká policie platí v Evropě i západních zemích mezi nejhorší a nejzkorumpovanější, je tedy s očekáváním, jak se jí podaří moderovat diskusi o padělaných dokladech. V plánu je také téma zavádění biometrických údajů - už i k povolení k pobytu - to je velmi kritizováno organizacemi, chránícími lidská práva a soukromí nejen v Evropě. Ať už se jedná o současnou vládu či opozici, zdá se, že jsou strany připraveny „z bezpečnostních důvodů" dohled pouze utužovat. Není však sjednocování světa proti islámskému terorismu po 11. září pouze obdobou sjednocování Německa proti terorismu „žido-komunistickému", „odhalenému" po vypálení Reichstagu roku 1933?
10
  02.01.2007 21:26 velitel směny
 
Na stránkách TV Nova už je ke shlédnutí příspěvek z dnešních zpráv, zajímavé...http://www.nova.cz/tvarchiv/?238p=TNOVINY
  02.01.2007 21:28 aifell <aifell@centrum.cz>
 
http://www.nova.cz/tvarchiv/?238d=02.01.2007&238m=p&238p=TNOVINY &238v=45612
  02.01.2007 21:21 .
 
Pánové slušně!Jinak by jsme se mohli srovnávat s těmi co slušně s námi nejednají!
  02.01.2007 21:27 aifell <aifell@centrum.cz>
 
souhlas, ale emocím kolegů se ani moc nedivím ...
  02.01.2007 21:21 1
 
1
  02.01.2007 21:08 langre, šmejde
 
Jsen zneuctěn, jsou práci jsme dělal vždy poctivě a s největším svědomím,byl jsme pečlivý a poctivý. Moje práce mě babí a mám (měl) jsme ji rád! Ale teď? co mám dělal plat mi jde dolu o 4000 jelikož jsme hlídkař. A to mám za to, že ke všemu jedu první a nevím ani někdy do čeho, no to jsme mi na ulici pěkně zvýhodněni od těch nahoře co jen tlučou do počítače a jdou v 15,30 domů. Já bych ty šmějdy co tam mají mega platy vyhnal na ulici a starej se šmějde za 16 tisíc a nastavuj krk, to by ti spadnul hřebínek a třeba by zněnili názos. Jak je to možný, kurva, kde to jsme ! Kde viděli, že přijdem o všechno, no jak je to možný někoho odrbat skoro o všechno, ještě klidně mohli snížit základ, zmrdi. teď je lepší marodit a vyjde to úplně na stejno, pěkně jsi to tady rozesral langre, jen tak dál a pak budeš vyhazovat ty kancelářská krysi s 40 tisícema na ulici, protože takhle se ti na to každý vysere, prober se a naprav to, to další tvoje pochybení!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!dřív než tu nikdo nebude!
  02.01.2007 21:12 kolaps policie
 
NEJHORŠÍ JE, ŽE TENHLE ZMAŠTĚNÝ ZÁKON UŠILI PRO DŮCHODCE A FUNKCIONÁŘE. VZALI TO NÁM CO MÁME 3 TŘÍDY.
  02.01.2007 21:13 langre, šmejde
 
Jasný, přidali, no ale jen těm papalášům nahoře ale už nikoho nezajmá , že na úkor nás na ulici
  02.01.2007 21:17 langerlover
 
Prosím, zachovejte slušné chování. Poslat někoho někam lze i velmi korektně. Mezi těmi nahoře jsou i slušní, kteří se tam vypracovali od píky. Ale nikdy nepůjdou výš. I oni kdysi šlapali chodník,...
  02.01.2007 21:21 o
 
Jak šlapali chodník ? Vždyť se za totalu zašívalo a chlastalo. Jak můžeš srovnávat tuto dobu s dobou před 89.
  02.01.2007 21:25 Clone
 
Ve spoustě věcí souhlasím ., ale ta čeština. Myslím , že ty nemůžeš tlouct do počítače . Prosím raději telefonuj.
  02.01.2007 21:32 langre, šmejde
 
psal jsem to naštvanej, tak jsme to neřešil, dobrou!
  02.01.2007 21:37 langerlover
 
Budete se divit, ale ti sloužili před 89 umějí kolikrát víc než současní. Nedělejte to jak BDR po sloučení s DDR, kdy ti co sloužili za bolševika nic neumí a neumí pracovat. To je forma diskriminace a skupinové viny.
  02.01.2007 23:59 pesimista <pesimista@centrum.cz>
 
Teďky jsem zvědavej, jakou vydá knihu o sobě machýrek úlisnej!!!!!!!!!!!!!!
  03.01.2007 09:43 poldinka
 
Chápu, že jsi rozčílený, ale měli bychom se vyjadřovat slušně. Nemůžeme házet do jednoho pytle všechny policisty, kteří nastoupili před rokem 1989, protože řada z ních do současnosti slouží na obvodech, kriminálkách a vyšetřovačkách a jsou to odborníci, i když třeba nemají kvalifikační předpoklady. U nás na OOP jsou také takz. stařečci, tak jim říkáme, a když k ním příjdeš pro radu, tak tě nikdy neodmítnou a troufnu si klidně říci, že se od nich máme pořád, co učit. Pro nás pro všechny je smůle, že tito policisté, kteří to znají a na ulici strávili tolik let nejsou na vedoucích funkcích, ono by to možná vypadalo úplně jinak a upřímně si nedokážu představit, až tito od nás odejdou, kdo je nahradí.
  02.01.2007 21:06 langerlover
 
Jak to je, dnes jsme pracovali na oltář vlasti? Nic mi nedali, nic jsem nepodepsal, přesto jsem byl v práci. Není to podnět pro EU?
  02.01.2007 21:03 Hugo <jiri.potucek@click.cz>
 
Tak nám zabili Ferdinanda, totiž nový policejní zákon. To co s ním vytvořil náš management v Plzeňském kraji to je do nebe volající. Management si ponechal či povýšil osobní ohodnocení a povyrostl na platech, "řadoví" příslušníci jsou s osobním na nule - management údajně nedostal od státu dost peněz na tyto položky.

Výsledkem této komedie je ten, že dobří pracovníci kteří měli do 31.12. vysoké osobní ohodnocení (řádově i několik tisíc korun) se platově buď propadli nebo díky navýšení tarifů zůstali na "svém" a méně schopní policisté je platově dotáhli nebo dokonce předstihli = motivace naruby. OPRAVDU JSTE TOHLE NOVÝM ZÁKONEM V PARLAMENTU ZAMÝŠLELI? TOHLE JSOU TY PILÍŘE STÁTNÍ SLUŽBY A KARIÉRNÍ ŘÁD?
  02.01.2007 21:12 Bigoš Polní
 
Podle zákona zachování hmoty se peníze, které Ti sebrali, objeví v kapse Tvých šéfů.
A kariérní řád? Máš rád pohádky? Tak ještě tu O soudruhu Leninovi...
  02.01.2007 20:56 langerlover
 
Existuje určitá vedoucí klika, která si mezi sebe nepustí nikoho. Kdo není kamarád kamaráda, nikdy se na funkci nedostane. Pokud si mysleli, že se tímto zákonem elegantně zbaví starých struktur a jejich myšlení, zmýlili se. Odejdou jejich podřízení, kteří si už ani finančně nepolepší. Navíc je spousta pák, jak se jich zbavit. Ti nahoře si platově polepší, ne vy "mravenečci". To znamená, že mají tichý politický souhlas, pokud mašina pojede bez skřípání dál a nebude u toho rámus.
  02.01.2007 21:14 Titanik
 
Myslím, že česká policie dopadne hodně špatně, tady autoří toho zákona odepsali úplně vše co v jiných zemích velebí.
  02.01.2007 20:54 BANKROT
 
CHCE TO HNÁT PŘES MÉDIA A HLAVNĚ TV NOVA. LIDI SE MUSÍ DOZVĚDĚT PRAVDU CO SE TADY DĚJE.
  02.01.2007 21:07 pb
 
TV Nova bych moc nevěřil,myslím , policajti jim pěkně leží v žaludku a když slyším některé invektivy reportérů-nevím jestli nás podpoří.
  02.01.2007 21:07 aifell <aifell@centrum.cz>
 
Televizi NOVA můžem jen děkovat, vždy jsem pisálky a novináře hlavně z Novy odsuzoval, ale teď jim děkuji, jsou jediná televize co nám nabídla pomoc a zastala se nás!
  02.01.2007 21:10 langerlover
 
Nově je to jedo, oni jako každá jiná TV potřebuje originální senzační zprávu a tu měli. Díky Tv Nova o to někdo ví a nemohou to tutlat a tvářit se, že problém neexistuje.
  02.01.2007 21:22 Big Z.
 
V poslední době se nás Nova zastává. Pokud se znáte s některýma z jejích reportérů, tak oni stojí docela za náma - za náma, co jsme na ulici. Ví moc dobře, jaká je realita, pro koho je zákon stvořen..
  02.01.2007 21:26 aifell <aifell@centrum.cz>
 
Njn ale jak vidíš tak TV rima a ČT to tutlají a dělají že se uvnitř policie nic neděje a 100% to ví, tím jsem si jistý ...
  02.01.2007 20:50 langerlover
 
Doufám, že rozhodnutí dostanu někdy v tomto měsíci, zatím jsem ještě nic nepodepsal. Kozel zahradníkem = Langer ministrem. Měli bychom jako jeden z bodů požadovat jeho odstoupení. Nepotřebujeme ambiciózního politika, sběratele volebních bodíků, potřebuje schopného ministra, kteý neřeční, ale jedná. Zároveň by se měl bít za svůj resort, za své lidi a ne kam vítr, tam plášť.
  02.01.2007 20:55 .
 
ZREMĚ JSI HASIČ CO? :-)
  02.01.2007 20:59 langerlover
 
Nejsem hasič, mám odslouženo 16 let a zažil jsem tolik ministrů, že nevím, který byl horší. Možná Ruml.
  02.01.2007 20:44 Honza <Jan.eichman@seznam.cz>
 
Pane ministře.
Vždy jsem měl pravicové smýšlení já ani nikdo z mých rodičů nikdy nebyl v KSČ. K policii jsem šel v roce 90 a myslel si, že u této firmy se dá něco změnit ale brzy jsem pochopil, že tuto firmu řídí staří nomenklaturní kádři. Byl jsem brzy umravněn a poslán tam kam patřím. Na ulici. Myslím, že svoji práci dělám dobře ale nadřízeným do zadku nikdy nepolezu. Od nového zákona jsem čekal, že tuto firmu začnou řídit konečně porevoluční policajti a ne, že tam zůstanou staré kádry a vylítne pár nových rychlokvašek. Myslím si, že dobrý vedoucí by si měl projít chvíli ulicí vystudovat a potom někoho řídit. Sloužím na oddělení 3 typu a nedokážu pochopit, že nás řídí zase dva staří dobří kádři jejichž jediným cílem je přežít a dočkat se zlatých padáků.(což se jim asi již povedlo) dále dva lidi , kteří mají spracovávat náročnější spisy ( také předrevoluční kádři), pak čtyři rádoby spracovatelé(kam jsem se po 16 letech propracoval) a zbytek tzv. roznašečů doručenek. Nechápu jak na oddělení kde i s vedoucíma není 20 lidí a všichni musí dělat všechno, protože od 15,00 do 7,00 se slouží ve dvou max. ve třech. Je mezi 6 a 4 skupinou rozdíl 5 tisíc. Kariérní řád "je perfektní" ale není pro tato oddělení. Nedivím se, že kluci ve čtyřce jsou naštvaný, když za stejnou práci dostanou o 5 tisíc míň. Perfektní motivace. Těchto oddělení je asi hodně. Váš řád je opravdu jen pro okresní ředitelství, kraje a PZ možná ještě pro obvody 1. typu. Věřil jsem, že pravice to změní ale ukázali jste, že jste ještě větší břídilové než panové z levice. Příště budu asi volit "ultra"levici tedy KSČM. S pozdravem čest vaší práci váš bývalý volič a policajt z ulice.
  02.01.2007 20:50 Majka
 
Máš pravdu, červení nebo modří, ryba smrdí vždy od hlavy.
  02.01.2007 21:09 Eda
 
Von to stejně nečte a jeho svazácký myšlení? S tim nic nenaděláš.Je to komunistickej poskok.
  02.01.2007 21:14 langerlover
 
ODS si asi neuvědomuje kolik hlasů ztrácí, jediný policista, hasič, ... jim nedá hlas a jejich politika nevoní ani mladým rodinám, důchodcům a dalším. V průzkumech sice vedou, ale začínají tvrdě ztrácet a budou rádi, když včas utvoří koalici s ČSSD.
  02.01.2007 22:03 poldík z Vč
 
Plně s tebou souhlasím! Sloužím na OOP stejného typu, s klukama na baráku jsme byli vždy v pohodě srandičky hahaha apod. I tu po 1.1.2007 jsem narazil na problém, kdy kluk se kterým jsem pořád v pohodě mi nadhodil, že on má 4TT a já 5TT a problém byl na světě. On 15 let u PČR a 2 děti, já 12 let u PČR a 1 dítě a beru od víc než on a rozdíl není malý! Neberu to jako závist, ale nespravelnost vůdči mnoha policistům, kteří dopadli stejně. K tomu ho poslali do pprap. jako nový cucáky, kteří umí ještě prdlačky a policejní prácí se budou nějakou dobu učit. Hasiči jsou pod náma v baráku a když zjistili, co budou brát (2 TT) tak se museli omejvat! Jinak všem pevné nervy a jestli bude třeba demonstrace, je jedno kdy a kde, tak určitě jedeme. Na závěr Vám díky p. ministře za opravu "dobře zpracovaný služební zákon" , který nás tu určitě bude držet na té Vaší lodi, která šla ke dnu. Jediný co oceňuju jsou nové COMPY s monitory, dig. fofo a LAPTOPY co nám byly na starý kolena dodány ze skladů, kde určirtě dlouho hnily.
  03.01.2007 09:57 Poldinka
 
Jsem také z VČ a u nás na OOP nastal stejný problém se zařazením do PT, já jsem v 5 PT a byla bych v pohodě, kdyby nám na obvod nedali 2x 6PT, kterou dostali lidé, kteří slouží polovinu toho, co já. Mě to tak moc nebere, protože jsem ráda, že nejsem v jejich postavení. Jsou tam totiž chapi, kteří slouží více jak 20 let a tito svojí práci dělají poctivě a najednou jsou zařazení do 5 PT. Taky docela výsměch. Nevím jakým klíčem byly rozděleny platové třídy, ale určitě někdo mávnul kouzelnou hůlkou. Zjišťovala jsem si jak je to na jiných správán a někde mají na obvodech jenom 6PT a 5PT, někde mají pouze 5PT a 4PT a někde mají dokonce i 3 PT, takže je to skutečně začarovaný kruh a domnívám, se že pokud máš stejnou náplň práce jako tvůj kolega, tak by jsi měl mít i stejnou platovou třídu, ale tento logický fakt u policie neplatí. Nový služební zákon jsem si podrobně prostudovala a je tam tolik nařízení, která se domnívám, že jsou v rosporu s dalšími platnými právními normami, že zákonik práce je proti tomu jenom břídil, ale to je můj čistě laický názor. Jenom si to stačí přečíst před spaním a v noci budeš mít pěkně bujaré sny.