Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  09.01.2007 10:34 Zbaven ideálů !!!!
 
Materiál použit ze stránek www.policista.cz.

Informace předsedy NOS PČR z 8. ledna 2007




Vážené kolegyně, vážení kolegové,




chci Vám touto cestou podat několik základních informací k současné situaci, která se diskutuje na několika úrovních a mnohdy padají slova, která jsou vytržena ze souvislostí nebo pramení z neznalosti věci. Protože bych byl rád aby bylo jasno, pokusím se Vám otevřeně vysvětlit alespoň zásadní skutečnosti.




Sami vidíte, co se po Novém roce děje, část policistů vyjadřuje svou nespokojenost. Nejedná se jen o propad příjmů, ale debatuje se o zařazení do tříd, výkladu směnnosti, hodnostních označení, době určité, chování mezi policisty a spoustě dalších, mnohdy i individuálních problémů. V těchto souvislostech jsou v centru pozornosti i policejní odbory a jejich činnost.




Jsou lidé, kteří nás zatracují a vyslovují domněnky, že jsme je „prodali za odstranění 40-ti% organizovanosti“, že jsme „prosadili zákon jenom kvůli těm nahoře“, že jsme „placeni policií a závislí“, a podobné, které lze shrnout do konstatování, že nic neděláme.




Rovněž se velmi otevřeně hovoří o demonstraci policistů dne 26. ledna 2007, právě kvůli popsané nespokojenosti. Někteří nás považují za její organizátory, jiní nám vyčítají, že jí neorganizujeme, další reprodukují má slova, kterými demonstraci odmítám.




Než budu pokračovat k dalším tématům, chci upřesnit právě předcházející odstavec. Pokud jsem v poslední době hovořil s médii na téma aktuální situace v policii, nikdy se nejednalo o jednu větu nebo pár slov, pokaždé se novinářům snažím v nejméně desetiminutovém rozhovoru vysvětlit souvislosti a příčiny stavu, podstatu zákona o služebním poměru a problémy spojené s jeho aplikací. Na otázku typu „kdy budou policisté demonstrovat“ jsem uváděl, že demonstrace je prozatím poslední formou. Prvotní musí být jednání a případné právní kroky. Petice a veřejné vystoupení je mezním řešením. Chápejte prosím pojem mezní ne výraz jako odmítnutí, ale jako završení neúspěšné snahy a předchozích kroků. Chápu, že tímto výkladem neuspokojím radikální část policistů, ale dovolte, abych pokračoval dál. Jednou z podmínek úspěšnosti podobné akce je především ujednocení požadavků, které musí vyplývat ze skutečného stavu. Zatím máme k dispozici odhady o dopadech aplikace zákona o služebním poměru a veškeré údaje jsou pouze přibližné. Například se hovoří o tom, že propady příjmů v porovnání průměru za rok 2006 a platového výměru na rok 2007 jsou u policistů ve 3. a 4. tarifních třídách. Ale podle informací došlých v posledních dnech lze dovozovat, že se bude jednat o širší okruh. Tím chci říci, že potřebujeme mít co nejširší a nejobjektivnější přehled o současné situaci. Z tohoto důvodu jsem vytvořil dotazník, který je na naší webové stránce a který rozesíláme na všechny naše dostupné kontakty. Cílem tohoto dokumentu je mít co nejvíce podkladů a argumentů pro další jednání nebo jiný postup. To je jeden z kroků k tomu, abychom skutečně věděli, co chceme dosáhnout a co je potřeba změnit.




Dokáži si představit reakce některých kolegů na předchozí řádky – zase jenom píšou, kecají a čekají co bude dál. Pro Vás pánové něco málo na vysvětlenou. Poměrně dlouhou dobu jsem byl ve funkci vyšetřovatele (tedy toho, který podle některých sedí v kanceláři a nic nedělá, na rozdíl od policistů na ulici). Za tu dobu jsem se naučil také jednu věc, a to jednat na základě podkladů tak, abych nemusel svá rozhodnutí přehodnocovat a rušit.




Na téma demonstrace ještě pár dalších argumentů. Pokud by měla mít takováto akce úspěch, je třeba mít kromě shromážděných argumentů také zajištěnou reprezentativní účast, musíte učinit právní a organizační kroky, zajistit dopravu, transparenty, apod. Pokud odhlédnu od ekonomické náročnosti, někdo musí toto všechno zajistit. Tím nemyslím jednoho až dva lidi, jak je u nás dobrým zvykem. Jestliže má výsledek k něčemu vypadat, hovořme také o koordinaci s hasiči, celníky a příslušníky Vězeňské služby. Prozatím ani jedna z těchto složek o podobné akci neuvažuje.




Shrnul bych tyto věty srozumitelně asi takto: Štěpánek neřekl, že policisté nebudou demonstrovat ani to, že odbory stávku odmítají. Řekl, že demonstrace je posledním krokem v případě neúspěšných jednání, která teprve začala a pro jejichž pokračování shromažďujeme jasné argumenty. Tam potřebujeme v první řadě Vaší pomoc. V této fázi je demonstrace ukvapeným a plně nepodloženým krokem. Zpackané vystoupení znamená nejen ostudu, ale i obrat k horšímu. A především bychom si tím zahodili poslední možné zákonné řešení. Pro ty, kteří tato slova i po obšírném popisu berou jako výraz zbabělosti, už asi více nemohu napsat.




Vrátím se k činnosti Nezávislého odborového svazu Policie ČR. Pro některé se zdá nečitelná, založená na obohacování jejích čelných představitelů, směřující proti policistům. Slyším i jiné argumenty, které se těžko vyvracejí, protože je druhá strana nechce přijmout. Občas mi připadá, že dokud o odborech nebylo slyšet a jejich předseda měl problémy sám se sebou, bylo to lepší. Nikdo o nich nevěděl, nikdo po nich nic nechtěl, všechno bylo v pohodě.




Možná máte představu, že NOS PČR je nekonečný aparát funkcionářů, kteří sedí v moderních kancelářích, dolní končetiny na stole a jenom poslouchají, jak jim cinkají korunky od jejich členů. Tudíž požadujete, aby tento moloch byl nepřetržitě k dispozici ve dne v noci. Jenže skutečnost je trochu jiná. Chod této organizace zajišťuje v podstatě několik málo lidí, počínaje od administrativních prací až po jednání s vrcholnými představiteli. Jen pro zajímavost, kam se velká část policistů obracela s dotazy v posledních měsících a kam se nyní obrací se stovkami otázek a připomínek? Na služební vedení? Nehovořím tím o sobě, ale poděkujte mým kolegům Ing. Burdovi a Dr. Tomkovi, kteří se této práci také věnují. Navíc mimo dotazů a připomínek je tu spousta vnitřní práce, kterou nelze zanedbávat.




Abych tu jenom nenadával, chci se zmínit také o tom, že za poslední dobu mi občas někdo zavolá, napíše mail nebo přijde osobně a poděkuje mi za to, co jsme pro něho nebo jeho kolegy udělali. Je to v současné stresové době příjemné a lepší, než jakákoliv forma odměny. Mimo to se ozývá stále více policistů, kteří by chtěli vstoupit do NOSu nebo založit základní organizaci. To je určitě lepší než po odborech něco chtít, ale pro jistotu v nich nebýt. Měli bychom si uvědomit, že pokud se budeme navzájem dohadovat o potřebnosti odborů, výsledek se nedostaví nikdy. Podívejte se schválně na §§ 197-200 zákona č. 361/2003 Sb. a uvidíte, jaká oprávnění odbory mají. Myslíte si, že např. připomínkování předpisů a účast v komisích zastane na okrese nebo kraji jeden člověk vedle svého zaměstnání?




Doposud jsem tvrdil, že nebudu agitovat pro vstup do odborů, ale nabízet výhody a nechat lidem na zvážení. Ale teď už agitovat budu. Uvědomte si, že skupinka odborářů nemůže obhajovat a zajišťovat všechno pro všechny. Podívejte se třeba do Německa nebo na Slovensko, kde je organizovanost v odborech více než 70%, kde mají nejen dostatek členů, ale i prostředků k činnosti a k nezávislosti. A určitě už není doba, abyste se za členství v odborech museli stydět nebo se obávat postihu.




Z dosavadních zkušeností vím, že na vysvětlení celé problematiky by nejlepší formou byl osobní kontakt, protože je spoustu věcí, které lze těžko napsat. Bohužel to nyní není možné, proto jsem se pokusil podstatné věci shrnout touto formou.




Závěrem Vás chci všechny požádat, abyste z mého projevu nevytrhávali jeho části a četli některé argumenty v souvislostech. Není mým zájmem Vám nic nalhávat, ale ne všechno mohu uvést. Informaci rozesílám na naše kontaktní emailové adresy a umístím je na diskusní fóra, kde se o odborech hovoří. Ještě jednu prosbu, adresovanou kolegům na DF. V posledních dnech jsem plně vázán na odpovědi na maily, připomínky, porady k odvoláním. Stejně na tom jsou kolegové Burda a Tomek. Dotazů jsou jich skutečně desítky denně a přestože bych chtěl, nemohu trávit čas diskuzemi na několika liniích, proto se snažím jedním dokumentem zodpovědět na více otázek. Nemám na to tiskové oddělení ani nikoho jiného. Berte to prosím jako fakt a jestliže ke mně budete něco mít, použijte mail stepanek@nosp.cz nebo pokud to bude urgentní, volejte buď na služební 823 940 nebo mobil 602 279 880. Když to bude možné, poradím Vám nebo pomohu. Snad jen reagovat na vulgarity považuji za ztrátu času.




Pokud jste se v tomto sáhodlouhém projevu dostali až na kýžený konec, děkuji Vám za pozornost a doufám, že se nám společně podaří vyřešit alespoň část problémů.




S pozdravem




JUDr. Milan Štěpánek, předseda NOS PČR
  03.01.2007 16:27
 
Kdyby páni poslanci v poslanecké sněmovně nechlastali(v pracovní době?!), tak by takový zákon snad neprošel. No řekněte, kdo jiný pracující ve státní sféře si to může beztrestně dovolit!!!
  03.01.2007 16:46 Abstinent
 
Různí moji kolegové, někdy jsou úplně na kaši. Pak nasednou do služebního vozidla...Bohužel to není vtip.
  03.01.2007 17:11
 
Jestli je to pravda, tak co jsi udělal proto, aby se tak nedělo? Víš, že porušuješ etický kodex? To bys ale musel být policista, abys věděl o čem mluvím.
  03.01.2007 17:59 .
 
pro Abstinent: tohle je přesně to, co je špatně. Tvojí povinností je na takové jednání reagovat.....

Pro 1§: ikdyž se někteří z nás o reakci při takovém zjištění pokusili s tím něco dělat, tak první zájem byl zjistit KDO volal IMV a ne KDO chlastal ve službě a byl na mol (tohle ovšem není omluva za Abstinenta, tj.konstatování)...
  03.01.2007 18:54 Abstinent
 
Jasně že jsem reagoval. Přál bych vám vidět tu komedii, kterou VO zinscenoval. Výsledek? Od té doby jsem šikanovaná černá ovce. A ti ožralové dostávají odměny a jsou nejlépe hodnoceni. Stačí?
  03.01.2007 16:21 0014
 
Dobrý den,
poměrně dloho již sloužím u Policie, mám vystudovány 2 obory na VŠ mimo jiné policejní managament. Několik let se však dívám jak do funkcí obsazují lidí bez vzdělání, podle toho, kdo se s kým zná, chodí chlastat apod. Jde většinou o lidi, kteří neodporují nadřízeným, zejména proto, že nemají znalosti a jejich jediná starost je NEMÍT starost a plní takřka jakoukoliv blbost (myslím protiprávnost) která je vymyšlena. To je kariéra že jo ???
A že je to v rozporu s předpisem (zákonem) ..?? To nikoho nezajímá..... A jak jsem na tom po 1.1.2007 ???? cca o 2.000,-Kč méně, o hodnosti nemluvím, prestiž mezi lidmi je v háji.....ale objevuje se naděje...jdu na výběrová řízení do civilní sféry A to jsem si myslel, že to budu dělat navždy
  03.01.2007 17:07 pb
 
Díky za inpuls s tím výběrovým řízením v civilním sektoru.Jinak mám stejné zkušenosti i pokles platu a hodnosti o 6 stupňů
  03.01.2007 17:14 pb
 
Omlouvám se ,samozřejmě impulsOmlouvám se za překlep,samozřejmě impuls
  03.01.2007 16:10 Tom
 
Komu se to asi pan ministr na té fotce vysmívá?
  03.01.2007 22:44 Konec policie
 
NÁBOROVÁ AKCE HLEDÁM PARŤÁKA JE OD 1.1.2007 PŘEJMENOVÁNA NA "NAJDI HLUPÁKA"
  03.01.2007 15:40 realista
 
Čtu a nestačím se divit. Na jedné straně je super, že díky netu tu spousta poldů a soptíků vyjadřuje svoji nespokojenost, zaplať pán bůch za ty dary. Ale na druhé straně se mi strašně líbí, jak už i zde se vzájemně napadáme a osočujeme. Nemám nic proti poldům, kteří poctivě sloužili již za totáče na ulici a dodnes tu slouží. Ti za nic nemohou a nemá smysl tu rozebírat, jestli před revolucí měli více práce než dneska my.
Rozhodně mi ale vadí soudruzi ve vedení, kteří se na své TOP fleky vyškrábaly přes záda jiných soudruhů. Ti jsou dneska hezky potichu, šklebí jak dostali přidáno a zároveň v souběhu pobírají důchod. A jestli si někdo naivně myslí, že tito strejdové počkají na výsluhy a odejdou, tak se šerdně mýlí. Proč by to dělali ? Ráno jde na sedmou do práce, pardon do zaměstnání, doma by se stejě nudil, tam pokecá, ve tři bere kličku, a za to za všechno dostane krásnej plat + starobní důchod. Kdepak přátelé, tyto lidi bude potřeba z jejich fleků vykopat.
Další věc. Již jedmou jsem se zde zmiňoval o novém SZ. Položte si otázku. Jak dlouho, kým, a hlavně pro koho byl tento zákon připravován ? O délce přípravy se tu nebudu rozepisovat. Ptal se však někdo řadového poldy na jeho názor, k tomuto zákonu. Nevím o nikom. Všechny návrhy k novému zákonu šly pouze od našeho managementu. Takže výsledkem je bastard, který je ušit na míru totalitní nomenklatuře vedení policie a jejich rodinným příslušníkům. Pamatujte si komunismus není pouze příslušnost k určité straně, komunismus je hlavně stav mysli. A já nevěřím na pohádky, že z lidí, kteří jen z podstaty věci byli škodolibí škodiči ji za totáče, jsou najednou lidumilovéa, demokrati a čpičkoví manažeři, kteří nemají na srdci nic jiného než svůj vlastní prospěch. Dokud nám tito lidé budou vládnout, můžeme se těšit na další nové nesmyslné předpisy, nařízení a zákony, které nás budou pouze omezovat a odírat.
Poslední věc. Nenechte se ošálit při případných protestních akcích sliby o zlepšení ať už finančních, nebo pracovních podmínek. Zalepí nám jednořázově hubu a pojede se vesele dál . Hlavně ať je klid a paňáci mají opět prostor ke svým rejdům. Je nutné trvat na přijetí moderního služebního zákona, srovnatelného s obdobnými zákony vyspělých evropských zemí, případně srovnatelného se služebním zákonem pro armádu.
  03.01.2007 15:54 .
 
Pánové nějak tomu nerozumím jak někdo může pobírat starobní důchod a zárověn být zaměstnán ve státním sektoru a na tokovým místě!Jsem si myslel,že ke starobnímu vrátnej,hlídač nebo co já vím ale zaměstnat se ve státním?Kurňa to mě nák nejde do hlavy!
  03.01.2007 16:03 §
 
To je binec buď tedy makám přes důchod a dělám co jsem dělal bez důchodu nebo důchod a z rezortu!
  03.01.2007 16:04 Polda Dan
 
Úplně souhlasím. Jenom nechápu, když máme u policie v současné době tolik kolegů s vysokoškolským vzděláním, proč se těmto přesluhujícím lidem dává nějaká výjimka a nedá se možnost mladším. Je mi v podstatě jedno, kdo sedí na židli vedoucího, ale tito "důchodci" již ztratili realitu o tom, co je to sloužit na ulici.
  03.01.2007 16:07 Polda <Policeman158@sezna.cz>
 
Se vším co jsi napsal musím souhlasit včera na noční jsem se o novém zákoně bavil s dvěma kolegy od Městské policie jeden je bývalý bachař a druhý polda. Víš co my na to řekli, že jim to připadá, že naší bývalý soudruzi ve vedení obšlechli bývalý služební zákon za do dob SNB ( fiktivní plat, hodiny zadarmo a hlavně držet hubu a krok).
Hlavně, že pan Langr a celá ODS jsou velcí odpůrci bývalých STB a komunistů. Tak si pokládám otázku jak je to možné, že se to stalo byla to hloupost, nerozum nebo záměr, že by soudruzi něco věděli ?
  03.01.2007 16:28 relista
 
For polda od realista: Copak to nechápeš ? Podívej jak ochránci
sociálních jistot v parlamentu, tím myslím poslance KSČM hezky drží klapačky. Myslíš si snad, že v parlamentu se najde jeden poslanec napříč politickým spektrem , který o našich problémech nic neví ? Kdepak, uvědom si, že drtivá většina jich
jsou akorát porevoluční překabátěnci a a nový sl. zákon připravili akorát pro svoje přisluhovače.
  03.01.2007 16:31 ,
 
No jistě dědky vyházet jsou to jak se říká starý struktury dávno neví nic o realitě ulice o tom co se děje!DFosadit na jejich místa vysokoškoláky je v pořádku stejně si myslím,že mladej mozek je pružnější flexibilnější a má větší pochopení pro realitu!
Pošlete páprdy na ulici vždyť ani neví co je to práce s fetákama za nich byli jen ožralcí!Kolik je zbraní mezi lidma copak já vím čeho všeho?Říkám je třeba udělat velkou čistku OVŠEM TA MĚLA PROBĚHNOUT ROK PO REVOLUCI A NÉ TEĎKA 17 LET POTÉ!
  03.01.2007 17:05 Polda Dan
 
4.:
Já jsem neřekl nic o tom, abychom tyto kolegy poslali na ulici. Narážel jsem pouze na to, že dobře věděli, že budou potřebovat na svá místa vysokou školu. Když nezačali studovat, tak pardón. Samozřejmě je neposlat na ulici, ale např. na spisy. Nám někdo dělá nějaké ústupky?
  03.01.2007 18:21 skorodůchodce
 
Pánové jak tady čtu tyto poslední příspěvky, je mě smutno. Uvědomuje si někdo z Vás, co už všechno ten starý polda má za sebou. Svátky, soboty, neděle, noční, přesčasy bez nároku na odměnu a podobně. Musel se postupně vypracovat na svůj post a není jeho vina, že o něj není postaráno tak, aby do důchodu odešel a měl vystaráno, třeba jako vojáci. Využil jen příležitosti jak si přilepšit. Ani jeden z Vás na jeho místě by nejednal jinak a netvrďte, že ano. Nemám rád lháře. To, že nemá školu mě nevadí, když věci rozumí a dělá svou práci dobřě. Naopak nesnáším lidi se školou, kteří mají prd odslouženo a jsou mistři světa a že jich u policie je. Je jedno jakou má VŠ, hlavně že ji má, třeba hnojárnu. Každý z Vás bude jednou důchodového věku, tak prosím nezávidte. Nikdo nic zadarmo nedostane. Není to jeho chyba, ale hanba systému. Mladí se tu ohánějí školama, nikdo Vám je nebere. Budiž Ti přáno, ale ruku na srdce, je škola všechno? Kdyby nebylo těch "dědků", kdo by tě zaškolil v terenu a předal praktické zkušenosti. Potom mám ještě jeden postřeh a to je neúcta mladších kolegů ke starším. Kolik z Vás pozdraví staršího kolegu, třeba jen tím, že mu řeknu "dobrý den". O tom, že nezdravíte vyšší hodnost ani nemluvím. Ono je třeba se taky podívat do vlastních řad.
Jinak mám odslouženo třicet let, s hodností jsem šel o čtyři hvězdy dolu a s platem jsem mírně pod tím co jsem měl. Je pravda to, že jen díky odslouženým letům. Ani ve fabrice nováček nedostane mzdu jako jeho starší kolega s praxí, to je jaksi karierní řád. Ono ještě neznamená to, že vedoucí bez VŠ je neumětel a titulovanej ho hravě strčí do kapsičky u vesty. Ukaž co umíš a postupně jdi nahoru. Máš li vzdělání, postupuj rychleji, ale nechtěj hned všechno najednou.
  03.01.2007 18:59 J.Wayne <J.Wayne1@seznam.cz>
 
souhlasím se skoroduchodcem... ja nezavidim kolegum platy ani duchody sam slouzim do 10let... je mi jedno jestli delali za minuleho rezimu-byli to policiste jako mi a museli delat stejne spinavou praci jako mi ted.. jen ten respekt a ucta byl trosku nekde jinde.. vite sami jaka je doba a ze si na nas muze kdokoliv otevrit hubu a plivnout do tvare.. tak se mezi sebou nenapadejme.. chci jen to co mi nalezi nic vic nic min.. ale jit skoro o 3tis. cisteho dolu?! :o( vysoka skola z nikoho odbornika na policejni problematiku neudela-ja sam si vazim vice policisty co ma odslouzen nejaky rok na ulici nez nez mladicka co si udela zdr.bratra aby mohl velet.. vysoka neni patent na rozum.. pravdou je ze na vedoucich funkcich ktere jsou na okresech,krajich prezidiu a MV by to chtelo odmenu... lide kteri nemaji poneti o realite a sluzbe na ulici by meli odejit.. ten kdo neumi naslouchat problemum sveho muzstva nema ve vedouci funkci co delat!!
  03.01.2007 19:04 J.Wayne <J.Wayne1@seznam.cz>
 
obmenu.. omlouvam se
  03.01.2007 23:07 ba4va
 
souhlasím se skorodůchodcem...a úplně se vším, ještě nikdy diplom bez praxe dobrého četníka neudělal...
  03.01.2007 15:37 kpt. Korkorán
 
Zdravím pana ministra. Můžu Vám tady vyložit karty na stůl. Dnes zjištěno na mzdové účtárně. V loňském roce plat 27 000,-kč hrubého, nyní s Vaším paskvilem 23 500,-kč ( a to již s 10% navýšením ). Je to od Vás pěkná levárna. Někde v diskuzi jsem četl, že víte co obsahuje práce řadového policisty a myslím si , že o tomto víte prd, neboť by jste nemohl např. dopustit, aby policista v přímém výkonu služby ( hlídková ) byl veden ve 2.typu toho jak tomu říkáte zvláštního příplatku ( rizikový ). Politici neustále tlachají jak to funguje v EU a dlaší bláboly, tak si stačilo vzít vzor ( Německo, Rakousko a i třeba Slovensko ), kde jsou všichni spokojení a kde vše funguje! Jenže vy jste řekli NE, když paskvil tak pro všechny!!! Sloužím u Policie přes 10 let a řadím se do řady těch co čekají do 15.2.07 a naschledanouuuuuu... Pokud se s tím samozřejmě něco udělá, rád zůstanu. Práce je to zajímavá jenže vůbec nedoceněná. Hlavně že naše rádoby vláda nahoře sedí přes 6 měsíců a není schopna se domluvit a ještě má tu drzost brát nehorázné platy!!!!! Měli by jste jít příkladem!!!! Sbohem jdu zvracet ...
  03.01.2007 16:10 šťastný asistent <asistent07@seznam.cz>
 
mluvíš mi z duše kpt. Korkoráne!!!
  03.01.2007 16:40 Pitbull
 
Tak to je názor!!!!! S ním musím jedině souhlasit - a myslím si, že nejen já, ale i spousta mých kolegů z řad P ČR. Je to ostuda, nehorázná drzost a arogance, s jakou nakládáte se svými "ovečkami"!!!!! Čekáme do 15.2.2007 a pak sbohééém, protože silně pochybuji, že se cokoliv změní oproti stávajícímu stavu!!!!
  03.01.2007 15:26 aifell <aifell77@centrum.cz>
 
Teď jsem volal k účetní, kde mi paní sdělila mé průměrné výdělky za poslední dva roky myslím že komentář to nepotřebuje:

Za rok 2005 jsem měl průměrný hrubý měsíční příjem:
25381 Kč
Za rok 2006 jsem měl průměrný hrubý měsíční příjem: 26801 Kč

A na rok 2007 budu mít hrubý měsíční příjem: 25080!!!!

Styďte se vy i ostatní kdo o tomto rozhodoval pane ministře!!!

Ohodnotili jste mě totiž za práci na ulici na tísňové lince 158 takto:
3TT 4 tarifní stupeň 19780 + 5.000 (rizikový příplatek kde máme za PJ + 500 korun, to je jako náhrada za přesčasy??) + 300 Kč osobní a máme 25.080 Kč!!

Co chcete analyzovat, já to měl zjištěný i s telefonováním na účtárnu za pár minut!!
Takže můj plat bude nejenom nižší o více jak 1.500Kč ale bude i nižší než průměrný plat v roce 2005!!!!!!!!
Děkuji!!!
  03.01.2007 15:25 Polda Dan
 
Nechci nikoho bezdůvodně očernit. Ale můj názor na věc je takový, že vůbec nezáleželo např. na nějakých propočtech na zatíženost policisty, nápadu TČ apod., ale bylo to pouze o známostech. Pokud si ředitelé pouze drží korýtka a neumí si v odůvodněných případech dupnout pro řadové policisty, dostalo dané OOP hold méně vyšších platových tříd.
  03.01.2007 18:21 jarda
 
náš ředitel reagoval tak že to co nám dali je tak akorát. protože prý tu práci máme stejně jako koníčka, co k tomu dodat?
  03.01.2007 15:22 žebrák <talanquera@seznam.cz>
 
Je to zkurvenej bordel,chci vidět někoho kdo bude dělat zadarmo !!!! kde to žijou magoři,nehnu zadáčo ani prstem!!a ty co mají nejhorší práci a jsou na ulici tak ty budou žebráci!!a chci vidět jak někoho naverbujou??CO NABÍDNOU?? nic nezaplatí,inspekce Ti bude za pr... ale nebudu se rozčilovat,ale fungovat to nebude,policie se rozpadne tímhle stylem vedení !!!!!!!!!!
  03.01.2007 15:20
 
Daně zvýšit, platy snižit. Páni politici se asi místo schůzí dívají na pohádky.
  03.01.2007 14:59 Polda Dan
 
Jak je možné, že na OOP o stejném počtu policistů a téměř stejným nápadem TČ je v různých krajích jiný poměr platových tříd?
Doslechl jsem se, že na některých OOP jsou např. všichni v 5 a 6TT. Do dneška jsem se domníval, že je to pevně dáno nějakým nařízením. Nevíte někdo, jak to tedy je?
  03.01.2007 15:13 Mirek
 
To by mě taky zajímalo už jsem to taky slyšel, mělo by to být snad všude stejně, nechápu to.