Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  06.08.2009 20:01 prostý občan <ladislav.marek@volny.cz>
 
Podle Langera porušuje Houbovo odvolání služební zákon
5. 8. 2009 15:21, autor: ČT24

Praha - Místopředseda ODS a bývalý ministr vnitra Ivan Langer má za to, že policejní prezident Oldřich Martinů porušil služební zákon, když nechal nahradit svého náměstka Jiřího Houbu. Novinářům řekl, že jde o další politicky motivované rozhodnutí ministerstva vnitra pod vedením Martina Peciny. Podle Langra Pecina i jeho náměstek Jiří Komorous vyvíjeli od počátku svého působení v úřadu enormní nátlak na Houbovo odvolání.

Zpět na článek

Diskuse
V diskusi je 93 příspěvků

Zobrazit: ohodnocení 5 a více ohodnocení 0 a více ohodnocení -5 a více všechny



8
Jeseter, 6. 8. 2009 00:36 .Langer je gauner
Tak to je hustý, ten LANGER je opravdu GAUNER.Policii dovedl ke kolapsu a ještě si bude otvírat "pusu".Ten člověk by měl jít sedět, za to co provedl.
5
honza, 6. 8. 2009 11:53 .RE: Langer je gauner
Máte pravdu, snaží.kryje Topolánka, Dalíka , Hřebíčka a ostatní členy.Jen vyjímečně člen ODS není gauner. Ale hlavně kryje sebe, aby nepraskly jeho podvody.Je příšerný gauner. .. 10
Jan, 6. 8. 2009 00:22 .Íčkovi zřejmě otrnulo
nedivím se, že má íčko obavy, protože policajti snad konečně začnou šetřit jeho aktivity a on skončí ne na vnitru jak touží, ale na Borech kam patří.
1
ach, 6. 8. 2009 14:22 .RE: Íčkovi zřejmě otrnulo
Také bych si to přál, ale myslíš, že bude potrestanej, já tomu moc nevěřím. Jeho hoši ho budou bránit, protože by na ně práskal. .. 9
Karel, 5. 8. 2009 23:21 .nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Co si myslí pan Železný v komentářích, že nikoho ze zátupců ČSSD nenechá domluvit, pořád mu skáče do řeči a myslí si jako pan Langer, že má patent na rozum. Pan Langer dokáže pouze obhajovat problémy ve kterých se nachází pan Topolánek a pořád před lidmi mlží svojí za nic nestojící činnost na ministerstvu vnitra.To co u policie zavedl a tloukl se při tom do prsou tak nemají v souzčasné době ani vyspělé demokratické země. Stači se přesvědčit když oznámíte trestnou činnost , která byla na vás spáchána v těchto zemích. Proto co jsem viděl dne 5.8.2009 na událostech komentářích tak pokud lidé neprokouknou lži pana Langera tak opět ODS vyhrají volby.
6
Svatopluk Beran, 6. 8. 2009 01:18 .RE: nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Řekl bych že tohle pan Železný nezvládl. Proč se přešlo ke Komorousovi, když řeč byla o Houbovi. Pan Bublan jasně řekl že umístění pana Houby na pozici mohl pouze policejní president a to byl pana Martinů. Jak je tedy možné, že ho do pozice prosadil Ivan Langer jakožto ministr. Proč se pan Železný nezeptal pana Langera jakto že ho do dané pozice dosadil on a to ještě bez výběru, když je to pouze provomoc policejního presidenta? Pan Langer je veliký vřed na naší demokracii. Viz. například americká víza a tajný dokument o zavedení protiteroristického střediska u nás za pomoci USA a tím i CIA. Po letech snažení se USA pod podmínkou zrušení vízové povinnosti pro Čechy podařilo přimět českou vládu k vytvoření speciálního protiteroristického centra. Má se nacházet v budově, kde sídlí Útvar pro odhalování organizovaného zločinu a běžný daňový poplatník se o tom, jak je nakládáno s jeho penězi v této oblasti nic nedoví. Praha (INT) Utajena bude i konkrétní podoba, způsob a výsledky práce centra - nedovíme se tedy vůbec nic. Zůstává pouze možnost spekulovat a jelikož podmínky vyplývají z česko-amerických smluv, je nanejvýš pravděpodobné, že vzor činnosti této služby bude v USA. Analytické pracoviště tohoto centra začne pracovat v průběhu prvního čtvrtletí příštího roku. Mluvčí ÚOOZ Pavel Hanták uvedl, že hlavní náplní tohoto pracoviště bude „sběr, vyhodnocování, analýza a zpracování informací o teroristech a osobách důvodně podezřelých z napojení na teroristické organizace. Toto pracoviště bude zároveň za policii vyhodnocovat hrozby plynoucí z terorismu vůči zájmům České republiky." Mluvčí ministerstva vnitra Hana Malá ujišťuje, že s informováním o vznikajícím centru se nepočítá ani do budoucna a že „jediné, co lze obecně o mechanismu spolupráce zveřejnit, je skutečnost, že plně podléhá vnitrostátnímu právu České republiky včetně povinností policie a práv našich občanů zaručených zákonem." O mezinárodním právu zmínka nepadla a vzhledem k Akčnímu (protiteroristickému) plánu, se kterým vláda přišla, se nejeví, že by pravomoci bezpečnostních složek byly omezeny svobodami občanů. A jaká je praxe ve světě? Americká praxe Pokud by se české služby skutečně inspirovaly v USA - a i bez znalostí podmínek je evidentní, že spolupráce je nevyhnutelná - můžeme předpokládat důsledky. Americké bezpečnostní složky mohou například bez rozhodnutí soudu zadržovat kohokoli pro podezření z terorismu ve své věznici Guantánamo, odposlouchávat telefony a číst elektronickou korespondenci. Bez souhlasu cílových států mohou na jejich území podnikat tajné - i vojenské - operace. V Evropských státech si pak už dříve vymohli zavedení tzv.černých listin. Do těch jsou uváděny osoby, podezřelé z terorismu či jeho podpory, kterým jsou podle závažnosti domnělého zločinu blokována konta, zamezen přístup k lékaři atd. Samotné osoby o zařazení do listiny nemusí vědět a de facto není možnost se bránit ani - v případě prokázání neviny - zajistit vyškrtnutí. Britská praxe Nejsilnější omezení v souvislosti s terorismem má v Evropě Velká Británie. Policista zde může po libovolném člověku na ulici požadovat odpovědi na cíl a účel cesty, činnost před cestou. Zároveň může každému prohledat věci, stejně jako jakékoli auto i bez přítomnosti majitele. Ve vazbě může podezřelému bez souhlasu vzít otisky prstů, bot a vzorek slin (poté zanesený do genetické databáze). Podezřelá osoba může být držena ve vazbě (se souhlasem soudce) bez důkazů až 28 dní a i při zproštění obvinění jsou všechny údaje a vzorky uchovány. Ministerstvo vnitra pak na svých stránkách uvádí statistiky zatčení na základě podezření z terorismu v období 11. září 2001 až 31. březen 2007. Z těch vyplývá, že z terorismu a těžkých zločinů bylo obviněno 27 procent zadržených. 54 procent podezřelých nebylo obviněno z žádného zločinu a zbytek překročil zákon v méně závažných věcech. 73 procent osob tedy nebylo z terorismu či těžkých zločinů vůbec obviněno a z toho vyplývá že minimálně v 73 procentech případů jsou tyto pravomoci zneužity. Česká vize v EU Pro období českého předsednictví EU již experti vytvořili program bezpečnostních iniciativ. Hlavními body je blokování internetových stránek a mobilních sítí ve zvláštních případech. Dalším závažným bodem bude migrace. Česká cizinecká policie platí v Evropě i západních zemích mezi nejhorší a nejzkorumpovanější, je tedy s očekáváním, jak se jí podaří moderovat diskusi o padělaných dokladech. V plánu je také téma zavádění biometrických údajů - už i k povolení k pobytu - to je velmi kritizováno organizacemi, chránícími lidská práva a soukromí nejen v Evropě. Ať už se jedná o současnou vládu či opozici, zdá se, že jsou strany připraveny „z bezpečnostních důvodů" dohled pouze utužovat. Není však sjednocování světa proti islámskému terorismu po 11. září pouze obdobou sjednocování Německa proti terorismu „žido-komunistickému", „odhalenému" po vypálení Reichstagu roku 1933?
10
  05.01.2007 15:38 OBČAN
 
Čtu na těchto stránkách, že někteří policisté se bojí jít na demonstraci. Nechápu proč ? Vy přece nesmíte stávkovat, ale svůj názor ve svém volnu můžete vyjádřit na demonstraci. Jděte do toho, držím vám palce a mnoho lidí z civilu také. Těch remcalů co reptají, že máte dost, těch si nevšímejte, jsou to většinou asociálové, kterým jste už někdy klepli přes prsty.
  05.01.2007 15:48 MH polda
 
Díky za podporu !!! Snad nebudete jediný z civilu .
  05.01.2007 15:52 Petr
 
Ano máte pravdu ... stávkovat nemůžeme, ale domonstrovat ano a to nám zaručuje přímo z.č.1/1993 Sb. - Ústava ČR a v něm zakotven z.č.2/1993 Sb. - Listina základních práv a svobod
  05.01.2007 15:55 občan
 
pro MH polda
Je nás víc.
  05.01.2007 15:57 policejní prezidium
 
On se nikdo nebojí jenom si nejsme všichni rovni-SKPV apod.
  05.01.2007 16:01 polda
 
každá demonstrace se natáčí /je jedno kdo ji pořádá/a je zde nekolik dokumentačních skupin, není těžké to potom vyhodnotit a neni nas tak mnoho aby te nekdo poznal, následuje tlak v praci a bud se srovnáš nebo radeji odejdeš protože to nevydržíš s nervama , už jsem to videl
  05.01.2007 16:04 Petr
 
Pro POLDA

Kdo se bojí nesmí do lesa ... a v lese se štípou třísky !!! Nevím jak ty, ale znám svá práva a ať mě někdo zkusí házet klacky pod nohy, tak mu to vrátím dvojnásob
  05.01.2007 16:10 polda
 
pro petra
četl jsi služebni zákon pořadně? na nás se nevztahuje Listina základních práv a svobod natož ústava čr, vždyt tady je pro policisty presumce viny tak jak se chceš bránit? dle mého názoru je celej zákon protiústavní ale to by mel napadnout nekdo jiný
i ten posledni škuban má větší práva než ty jako polda
  05.01.2007 16:43 Petr
 
Pro POLDA

To máš pravdu, ale jestli si stojíš taky za tím, že zákon je protiústavní či minimálně v rozporu s Retroaktivitou, tak máme obrovskou šanci ho sundat ... tento zákon má podle základních právních prncipů platit pro nastupující policisty od 1.1.2007
  05.01.2007 16:51 xyz
 
Pánové, jen tak pro doplnění, já, když jsem před léty odešel do civilu a podotýkám, že bez jakéhokoliv problému, tak mě můj nadřízený pronásledoval ještě několik let. A to tím způsobem, že každý u koho jsem se zajímal o práci, tak se telefonicky dotazoval, proč jsem po 15 létech od policie odešel. A vím z dobrého zdroje, že o mě podával takové informace, že by si ode mě nikdo ani kůrku nevzal. Tak pozor, tyhle ty telefonické dotazy a reference fungují pořád
  05.01.2007 17:49 kobra
 
pro Poldu : Já myslím, že kuklu v kapse uneseš, ne? Jestli není ve skladu, dá se koupit snad v každém Armyshoppu.
  05.01.2007 15:35 Petr
 
Dnes mě polilo horko a zároveň smutek ... bavil jsem se s bývalým kolegou od MP, který mě ukazoval platový výměr na rok 2007. Jeho platový výměr byl přibliženě stejný jako můj. Bohužel pro mne a bohudík pro kolegu on má zaplacenou směnnost, svátky, noční, víkendy, přesčasy, specializace, atd., takže jeho plat ve finále bude zhruba o 5 - 7 tis. větší než můj byť děláme relativně stejnou práci. Já jezdím l.158 a on l. 156, takže u hromady věcí se stejně potkáváme jelikož občané volají na obě tísňové linky. No a když už jsme u toho, tak já přijedu v tesilkách a "nehtem" na hlavě a on v "čerňákách" ... já přijedu s koženým pouzdrem a v něm starou ČZ 82 a on s novou ČZ 75 a látkovým či nožním pouzdrem. Na našem oddělení není pro hlídkovou službu jediný fotoaparát a on má ve vozidle digitální fotoaparát nebo kameru .... začíná mě mrzet, že jsem kdysi od MP odešel
  05.01.2007 15:41 Qwer
 
Dobře vím, o čem mluvíš. U nás na OHS už rok není ani pitomej Drager na chlast, takže když už ho opravdu potřebujem tak musíme volat MP jestli by nám ho milostivě přivezli. Ať žije materiální zabezpečení u PČR
  05.01.2007 15:44 Karlos
 
Městská policie za pár let udělá z České policie pasivní složku. Tady někdo nemá zájem aby to fungovalo.
  05.01.2007 15:45 ..
 
Nehodovka v Chebu má stále trubičky ALTEST....... docela síla, ne?....
  05.01.2007 18:22 podík
 
dostali jsme nové čz75, jsem levák, a když jsem dostal pravé pistolové pouzdro, řekl jsem že ho nechci, začal na mě skaldník řvát že má jen pravé a že si ho mam vzít že ho to nezajímá. nezbylo mi nic jiného než si koupit pouzdro ze svého. prostě pČR. jsem největší šupáci tohoto státu. prostě co si nekoupíme to nemáme. a oni na to hřeší
  05.01.2007 15:31 občan <mwbat@seznam.cz>
 
JE TADY NĚCO VELICE NEZDRAVÉHO V NAŠEM STÁTĚ! NAŠI ÚSTAVNÍ ČINITELÉ SI STÁLE ZVEDAJÍ PLATY,,SOUDCŮM SE ZVEDAJÍ PLATY ,MIN. ÚŘEDNÍKŮM SE ZVEDAJÍ PLATY,ATD....ATD...! PROBŮH ZA CO?!CO VŠICHNI TITO DĚLAJÍ PRO NAŠI SPOLEČNOST TAK VÝJIMEČNÉHO? MYSLÍM SI, ŽE ZA TO CO DĚLALÍ ,A NĚKTEŘÍ NEDĚLAJÍ!, MAJÍ DOST! TAK PROČ UBÍRAJÍ TĚM, JENŽ DENNĚ ZACHRAŇUJÍ LIDSKÉ ŽIVOTY, MAJETKY NEJEN NAŠE, ALE I STÁTU,A TO MNOHOKRÁT V PODMÍNKÁCH OHROŽUJÍCÍCH JEJICH ŽIVOTY! TOTO PLATÍ JAK O HASIČÍCH ,TAK I OBYČEJNÝCH POCTIVÝCH POLICISTECH ,JENŽ V MNOHA MĚSTECH DENNĚ ŠLAPOU CHODNÍKY ,ZASAHUJÍ PROTI RŮZNÝM KRIMINÁLNÍM ŽIVLŮM A NIKDY NEVĚDÍ, JESTLI SE ZDRÁVI VRÁTÍ KE SVÝM RODINÁM ,TAK JAKO I HASIČI! TATO ,MNOHDY EXTRÉMNĚ NÁROČNÁ PRÁCE TĚCHTO LIDÍ ,JE OPRAVDU VELICE SMĚŠNĚ OHODNOCENA, A VZPOMENU-LI SI ,ZAČ A JAKÉ PENÍZE DNES BEROU NĚKTEŘÍ SOUDCI NA JEJICHŽ VELICE ŠPATNOU PRÁCI JEŠTĚ MNOHDY NAVÍC DOPLÁCÍ SÁM OBYČEJNÝ OBČAN A STÁT, VZPOMENU-LI SI NA NĚKTERÉ ÚSTAVNÍ ČINITELÉ, KTERÝM JE TOTO VŠE ÚPLNĚ JEDNO , DOCHÁZÍM K JEDNODUCHÉMU ZÁVĚRU! DEMOKRACIE A PRÁVO V ČESKU--,JEN PRO VYVOLENÉ! PRO TY OSTATNÍ ,JENŽ NA NĚ PRACUJÍ, OCHRAŇUJÍ JEJICH MAJETKY A JEJICH ŽIVOTY, PRO TY ZBÝVÁ POUZE DIKTÁT A MNOHDY PSYCHICKÝ TEROR, JIMIŽ JE TI VYVOLENÍ, SVÝM JEDNÁNÍM A KONÁNÍM OBŠŤASTŇUJÍ!
  05.01.2007 15:31 Rebel <rostikpol@volny.cz>
 
A co to vyřešit jednodušejc?? Vzít si 1.2. dovolenou a nebo marodní, ať jsi dou sloužit ty inteligenti, co za to můžou.
  05.01.2007 15:46 Bohdan K.
 
Myslíš pupkáté pány v 9 třídách s rizikovým příplatkem a osobním jako hrom. Policejní prezidium je složka, která v Evropě nemá obdoby.
  05.01.2007 15:15 xy
 
Je třeba jít demonstrovat i za oběšeného kolegu z Chebu, který dne 2.1. spáchal sebevraždu. Vedení se to snaží ututlat....!!
  05.01.2007 15:17 SOS
 
UŽ JE TO TADY PRVNÍ SEBEVRAŽDY A FINANČNÍ PROBLÉMY.
  05.01.2007 15:24 Petr
 
Víš bližší důvody proč se oběsil?
  05.01.2007 15:28 xy
 
Nepovolili mu výdělečnou činnost - dělal soudního znalce. Jinak pracoval na SKPV. Měl i doma problémy se ženou a toto mu určitě nepřidalo. Chtěl jít do céčka, ale nestihl to... depka byla rychlejší :-(
  05.01.2007 15:37 Petr
 
Ach jo ... upřímnou soustrast pro kolegu
  05.01.2007 17:58 Kobra
 
Upřímnou soustrast i za mě od kolegů z JmK. Ale právě tento, doufám jen že ojedinělý, smutný případ by nás měl ještě víc spojit a popohnat. Ať není smutno v dalších rodinách.
  05.01.2007 15:09 policista
 
Jdu do demonstrace!!!!!
  05.01.2007 15:09 xy
 
Tak aby hlavně ta demosnstrace dne 26.1. byla. Abych tam nestál jak blbec sám.......! To by jsme jim akorát nahráli - už vidím Langera, jak říká: "byla to akce pár nespokojenců, je vidět, že to není s platama tak špatné..." - debil
  05.01.2007 15:12 Petr
 
Čekám, že se toho ujmou odbory .... pokud to veřejně vyhlásí odbory ( v tom jim věřím ), tak je to jasné a já do toho jdu a kolegové z různých koutu republik jistě také
  05.01.2007 15:19 Hilfe
 
Tak není problém udělat petici, nebo formou dopisů přímo na ministerstvo vnitra.
  05.01.2007 14:57 Frant. V.
 
VŠECHNY Z POLICEJNÍHO PREZÍDIA DO 3 PT A SOBOTY NEDĚLE I NOČNÍ.
  05.01.2007 14:58 OHS
 
a snížit jim plat aspoň o sto tisíc !
  05.01.2007 14:54 klik
 
Demonstrace je NUTNÁ, jinak to nepujde, do věci se musí vložit EU a Evropske odbory. Tak pojďte do ulic lidi. A VŠICHNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  05.01.2007 14:55 bez ideálů a cílů
 
ANO JE TŘEBA O PROBLÉMECH HOVOŘIT A JEDNAT.
  05.01.2007 14:56 OHS
 
my jedeme, vždyť se budeme prát smai za sebe, tak doufám, že se nás tam sejde hodně! Vždyť jsme o naše platy! tak se vzchopme a na ně, pokrytce!
  05.01.2007 14:58 xy
 
Bohužel je mezi námi dost, co se bojí...... A kdy to vlastně je a kde?
  05.01.2007 14:59 OHS
 
26.1. ale asi upřesníme nějaký čas!
  05.01.2007 15:00 OHS
 
chce to naplánovat čas na jisto, ať můžeme rozhlašovat co nejdéle a na co nejvíce útvarů!
  05.01.2007 15:02 XXX
 
Nechci vytvářet fámy ale na www.policista.cz byl čas 13-15 hod před MV - ale spíš to bylo jenom přebděžně
  05.01.2007 15:03 Petr
 
Co se týče OHS Pardubice, tak většina z těch co zrovna nebudou sloužit pojedou
  05.01.2007 15:07 OHS
 
Přijede i část OHS z České Lípy!!!
  05.01.2007 16:38 afd
 
A taky přijede par lidiček z N. Boru
  05.01.2007 14:53 ???
 
Nevíte někdo náhodou, jestli je někde upraveno, že policista ve zkušebce nemůže mít bloky a popř. taky kupón k řízení sl. motorových vozidel?
  05.01.2007 15:02 Petr
 
Po tom jsem taky pátral ... je to kraj od kraje, obec od obce a nikdo nebyl schopen mě říci jak to je. Například v Praze policista ve zkušební době, byť už má osvědčení o absolvování ZOP nesmí mít bloky a v Pardubicích bloky mít může !!!
  05.01.2007 15:04 ???
 
Já bych byla pro to - bloky a kupóny vrátit - v ulicích by se hned poznalo, že to je znát - kolik poldů spadlo do zkušebky