Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  10.07.2007 15:45 Qua
 
Ten samolibý pán je dobrý akorát, tak na teorii. Praxe mu nic neříká. Experimenty, který provádí na policistech v přímém výkonu se nazývá + LANGERPARTE 2007 +.
Jak by mohl takový študovaný člověk přijít s nápadem doplnit POLICII ČR pomocnou stráží ??? Jak může souhlasit s tím, že si SOUKROMÉ SUBJEKTY nebo FIRMY mohou pořídit radary a další příslušenství, aby mohli "pomáhat" vybírat pokuty a mít z toho samozřejmě profit - ze státního. S tím může souhlasit jedině protistátní diletant, který nechal rozpustit finančnní policii, která se mu také nehodila do krámu.
Tento samolibý pán přednáší prosím na Universitě Karlově a to prosím ti chudáci studenti musejí strávit hodně. Jinak by mu nemohlo projít, když jim tlačí do hlavy, že se proti terorismu bojuje Ústavou České republiky a usnesením o vyhlášení Listiny základních práv a svobod ! Viz následující - obrázek si každý o tom ...gogovi, může udělat sám.

„Svoboda a terorismus“ – přednáška Ivana Langera na právnické fakultě Univerzity Karlovy

- z 21.dubna 2004 - výňatek z toho, co Ivan Langer přednáší a sám nedodržuje !!!

V rámci druhé části definice, popis, ukotvení kategorie svobody v rámci ústavního pořádku České republiky jsem nemohl udělat nic, než si vzít tuto moudrou knížku, se kterou občas spávám pod polštářem, která se jmenuje Ústava České republiky a usnesení o vyhlášení Listiny základních práv a svobod. Říkám to s úsměvem, s vysokou dávkou nadsázky, ale vzhledem k tomu, že Na konkurenční právnické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci Přednáším mimo jiné také problematiku zákonodárného procesu, Vždycky každému ze svých studentů říkám:„De fuckto k tomu,aby Jste mohli absolvovat kolokvium nebo zkoušku u mne potřebujete Dvě věci. Potřebujete tuto knížku, resp. Znalosti z klíčových principů, které se týkají problematiky zákonodárného procesu a potřebujete zdravý rozum, resp.schopnost ze všeho co tady je obsaženo dovodit něco konkrétního.“

Stačí číst samotnou preambuly Ústavy, která říká: „My občané České republiky, v Čechách, na Moravě a ve Slezsku jsme od Hodláni budovat, chránit a rozvíjet Českou republiku v duchu Nedotknutelných hodnot lidské důstojnosti a svobody. “Zdůrazňuji přívlastek nedotknutelných hodnot lidské důstojnosti a svobody. Následně potom článek I odst.1 Ústavy říká: „Česká republika je svrchovaný, jednotný a demokratický právní stát, Založený na úctě k právům a svobodám člověka. “Domnívám se, Že z toho co jsem řekl, jasně vyplývá, jaký význam má svoboda Jako obecná kategorie o jejíž definici jsem se svými slovy raději ani sám nepokoušel a použil jsem definici jiných.

Podíváme-li se do preambule Listiny základních práva svobod, nalezneme tam formulaci „Uznávajíc neporušitelnost přirozených práv člověka, práv občana a svrchovanost zákona, pamětlivost trpkých zkušeností z dob, kdy lidská práva a základní svobody byly v naší vlasti potlačovány.“ Tuto pasáž jsem si vybral k tomuto témata zejména pro ten dovětek.Vím, že tady mohu působit téměř jako vetchý stařec, vzhledem k mému věku a ve srovnání s tím, co máte za sebou a před sebou vy. Právě proto na rozdíl od vás si docela dobře pamatuji, co takováto formulace znamená, resp. Proč je obsažena a dokonce Přímo v preambuli Listiny základních práva svobod. Zmiňuji to pro to, že základní svobody byly skutečně v naší zemi potlačovány vědomě, cíleně, na základě jakési ideologie. Byli-li jsme v minulosti svědky potlačování základních svobod občanů, potom v této době čelíme úplně jinému fenoménu. Na základě toho, jakým způsobem se mnozí z nás – a bojím se, Že výrazná většina společnosti – dívají na význam hodnoty svobody v našem životě, dochází k tomu, že se sami dobrovolně své svobody vzdáváme!
A nyní zpět ke svobodě v rámci ústavního pořádku České republiky:
Článek I Listiny základních práv a svobod dále říká: „Základní práva a svobody jsou nezadatelné, nezcizitelné, nepromlčitelně a nezrušitelné.“ Článek IV odst. 1 Listiny základních práv a svobod říká: Povinnosti mohou být ukládány toliko na základě a v jeho mezích a jen při zachování základních práv a svobod.“ Poslední výňatek z Listiny základních práv a svobod, který považuji za rovněž velmi důležitý, je to článek IV odst. 4 Listiny základních práv a svobod, který říká: ‚Při používání ustanovení o mezích základních práv a svobod, musí být šetřeno jejich podstaty a smyslu. Taková omezení nesmějí být zneužívána k jiným účelům, než pro které byla stanovena.“ Zkuste si, prosím, tuto část Listiny uchovat v paměti. Zejména v kontextu s citátem, kterým zakončím své dnešní vystoupení. Zkuste si zapamatovat, že při používání ustanovení o mezích základních práv a svobod při jejich používání, musí být šetřeno jejich podstaty a smyslu a taková omezení nesmějí být zneužívána k jiným účelům, než pro které byla stanovena.
„Svoboda a terorismus“ – přednáška Ivana Langera na právnické fakultě Univerzity Karlovy

- z 21.dubna 2004
  06.01.2007 18:42 VS a JS
 
diferák je 2800kč,ale to,že nás šoupli do 2PT a neplatí mi SO,NE a Svátky tak to jsoi i ty 3000kč.Už se těším na to dorovnání na konci roku,nebo OSOBKO 3000kč HIHIHIHI
  06.01.2007 19:38 justičák999
 
Človeče pod kterým kriminálem jsi ? U nás má být 80 % lidí v 3 TT do 2 TT jdou jen bez maturity, nebo do 3 let služby. Dokonce se tam snad objeví i nějaká 4 TT. Velitelé do 5 TT a Oblastní do 8 TT .
  06.01.2007 18:05 PČR
 
NEVIDÍM BUDOUCNOST NA TĚCHTO STRÁNKÁCH POZITIVNĚ. ZAČÍNAJÍ SE DO TOHO ANGAŽOVAT POCHYBNÉ EXISTENCE A TYTO STRÁNKY ZTRÁCÍ SVŮJ VÝZNAM.
  06.01.2007 18:54 NESPOKOJENÝ
 
A CO JSEŠ TY NULO KDYŽ PODRÁŽÍŠ OBYČEJNÉ LIDI A NÁS VŠECHNY TY ŠKRABKO
  06.01.2007 17:39 Jan Pavel 132.
 
Tak jsem dostal odkaz na tento chat, že to je je ohromná prdel. A opravdu neuvěřitelné. Pokud chcete policii poškodit, pište dál !!
  06.01.2007 18:03 Romča
 
Mohu Tě ujistit, že těm, kteří měsíčně domů přinesou i o několik tisíc korun míň, to tak ohromně zábavné nepřipadá! A nejedná se jen o policisty, ale i o hasiče, vězeňskou službu, justiční stráž.
  06.01.2007 18:19 cizí osoby
 
Prdel je když se po mnoha letech změní něco zásadního v neprospěch člověka. Dá se to srovnat s vážnou nemocí. Rozumíte proč je tato diskuze pouze pro určité lidi?
  06.01.2007 18:42 nezpokojený
 
Nevím co je na tom špatného když člověk píše jaká je špatná situace u Policie.Patříte mezi staré tiotalitáky a máte strach aby jste nepřišel o výsluhu.Podrazáku
  06.01.2007 17:34 pavel <muaithai@seznam.cz>
 
Chtělo by to informovat soudruhy v EU, jaká kvalitní a motivovaná složka se bude podílet na ochraně Schengenského prostoru! Kritiky z řad EU se naši politici bojí jako čert kříže!
Divím se, že ten náš slavnej zákon ještě nikdo nedal k ústavnímu soudu! Vždyť u nás přece existují Ústava a Listina zákl. práv a svobod!!! Mimo jiné se tam praví něco v tom smyslu, že za vykonanou práci náleží SPRAVEDLIVÁ odměna! Tak nevím, co je spravedlivého na tom, že někdo za měsíc odpracuje deset nočních a tři víkendy, druhej jednu noční a jednu službu o víkendu, a třetí má jen ranní a odpolední, ale všichni tři pobírají stejnou mzdu!!! Tohle je spravedlivé??? Příplatky za noční a víkendy jsou všude ve světě! Služba v noci se podepisuje na zdraví a služba o víkendu na rodinném životě, proto příplatky!!! Nebo těch 150 hodin, někdo odpracuje všechny, někdo polovinu a někdo žádnou, ale opět jsou všichni placeni stejně!!! SPRAVEDLIVÁ MZDA??? Další věc je ta, že když jsem nastoupil do služeb policie podle zákona z roku 1992, nemůžou mi být podmínky retroaktivně změněny, pokud to pro mě nebude výhodnější! Vždyť tak to funguje v trestním řízení pro pachatele TČ! Nebo my jsme ještě něco horšího než tito pachatelé? Pro naše nadřízené asi bohužel ano... Závěrem bych to shrnul, prostě to chce informovat EU a podat stížnost k Ústavnímu soudu.
  06.01.2007 17:40 Prďka
 
Souhlasím.
  06.01.2007 20:43 Jan LANG
 
Vážený pane, buďte tak iniciativní a když se máte proti zákonu výhrady které by mohl řešit ústavní soud, tak se na něj obraťe sám.
  06.01.2007 17:21 lolek
 
kecali ooo pardonnnn
  06.01.2007 17:21 J.Wayne <J.Wayne1@seznam.cz>
 
Byl bych rad aby ti co napadaji dele slouzici a to ty co pobiraji duchod a zaroven mzdu nechali uz jednou na pokoji.. je to usmevne jak to nekomu lezi v zaludku.. jsou to policiste jako mi a delaji tu samou praci.. meli by jste rozlisovat policistu s duchodem v primem vykonu a policistu s duchodem na PP.. a nehazet vsechny do jednoho pytle!!! je mi do 30let a nezavidim jim to.. zachoval bych se naprosto stejne.. pokud zdravi dovoli proc by nemohli slouzit? a ted v dobach kdy je vsude velky nedostatek lidi.. uz toho napadani nechte!!! jsme vsichni na jedne lodi! a duchod preci neni vyplacen z penez MV!
DIKY
  06.01.2007 17:40 Pořád stejný kecy
 
Vážený pane kolego, ve svém okolí znám policejních důchodců několik. Nemám nic proti takovým policistům, pokud ale nezastávají vedoucí funkci, na kterou ani nemají potřebné vzdělání. Ať uvolní funkci mladším středního věku s patřičným vzděláním a přejdou na funkce, kde je policista skutečně potřeba, jako třeba DS, zpracovatel, hlídkový atd. Co vy na to pane důchodče.
  06.01.2007 18:14 J.Wayne <J.Wayne1@seznam.cz>
 
precti si poradne co jsem napsal ano.. a neni mi ani 30let.. takze tezko budu duchodce.. v tom ze jsou na vedoucich funkcich lide co nesplnuji vzdelani souhlasim.. ale nelibi se mi napadani policistu pobirajicich duchod co slouzi v primem vykonu.. cti pozorne prosim..
  06.01.2007 17:20 lolek
 
Já jsem hasič,tak už zasyč
Penízky se sypaly,
politici kecaly,
teď už nemůžu podnikat,
musím s tím hned vykývat,
Proto kluci nebrečte,
radši dělat přestaňte!
Langer blbě směje se,
a všichni žasnem co děje se!!! (((-:
  06.01.2007 16:38 Justiční stráž
 
A ta zkušební doba,to je taky podraz.Přečtěte si slova v zákoně,která říkají.PŔI PRVNÍM PŘIJETÍ TO SLUŽ.SE ZAŘAZUJE DO DOBY URČITÉ.NA 3ROKY.TROCHU PODRAZ NA TY CO UŽ JSOU DÁVNO VE SLUŽBĚ,ALE TY 3ROKY JEŠTĚ ODSLOUŽENÉ NEMAJÍ.nENÍ TO TAKHLE NÁHODOU PROTIPRÁVNÍ.tAK SE PÁNOVÉ Z GENERÁLNÍHO ŘEDITELSTVÍ PROBERTE!!!!!!!!!!
  06.01.2007 17:04 sfag
 
§ 215 odst.8...
  06.01.2007 16:34 Justiční stráž
 
Ahoj Justičáci,jsem zvědavej jak nám pan gnm. dorovná ten propad mzdy.Mě to dělá cca.3000kč.Pěkně děkuju za odpověď.Stačí si vzít plaťák z justičky a musí vám to být jasné pane gen.řediteli.Doufám,že to dorovnátež takhle jsou podstavi a tímto krokem to bude ještě horší.Dobře se mají jen v Praze ,ale co ti ostatní????????
  06.01.2007 17:06 John
 
Ano, oni Ti to dorovnají. Na konci roku dostaneš odměnu 36.000Kč....ha-ha-ha
  06.01.2007 17:11 justičák999
 
Vážně a čím to ? Tos musel padnout tak z npor. na nstrm. ? Leda by Vám propláceli přesčasy :o) Kolik je vlastně ten diferák ? 2.800 ? Dík
  06.01.2007 16:21 Hetmánek M. <mhetmanek@seznam.cz>
 
Já to řeším tak, že už neudělám v práci vůbec nic navíc. Žádný výsledek, pokuta, starání se o služební vozidlo. Udělám pouze to, co musím - skupina dopravních nehod, nebudu nijak aktivní a má mi někdo zavolat, že mám jít na přesčas do práce - nezvedám mobil. Tak jsme se dohodli všichni na skupině, co nám můžou. Nedonesu, nepůjdu, nemám, nevím a když padne, tak rychle domů. P.S. jsme všichni ochotni dojet na demonstraci.
  06.01.2007 21:36 bankrot
 
Jediné výhody u dopravních nehod budou zlikvidovány-24 hodinové směny.