Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  12.03.2007 11:25 Fedof <fedof@seznam.cz>
 
Můj o s o b n í názor na petici.

Zdravím všechny slušné účastníky diskusního fóra.
Nemohu se vyjádřit k požadavkům č.5, 11 , protože sloužím u PČR a nechtěl bych nějak ublížit kolegům HZS. Lépe řečeno nevím přesně o co se jedná .Mám přiznáno pr.29 let. A tudíž mám trochu jiný názor na PČR než tvůrci iniciativy a což je pro mě trochu udivující i NOSP PČR. Na začátku mého příspěvku musím sdělit, že nejsem ředitel,ani vedoucí ani agent p.Langera,ale obyčejný inspektor.To proto,aby mi tzv. demokratické vedení iniciativy hned nezačalo nadávat urážkami.
Ale musím před NOSP hluboce smeknout i když nejsem v odborech. Protože posledních několik měsíců iniciativně odbory pracovali podle mě až moc. Rovněž jsem četl mnoho článku na našem necenzurovaném webu KS Ostrava WEBRORUM.Ale i na jiných.
K celkové petici se musím vyjádřit, že s touto n e s o u h l a s í m. Nevím do jaké hloubky iniciátoři znají celkovou problematiku zákona č.361/2003 Sb. (jinak by nikdo nemohl psát, že byl degradován, že mu snížili plat, aspod.).Proč? Protože nemohu pochopit některé očíslované části pro koho budou užitečné? Pro určitou část policistů, které iniciativa zastupuje? Určitě se ale nebude jednat o většinovou část policistů. Já patřím k většině.
Přiznám se, že mě zaskočila hrubost a neslušnost a netaktnost iniciativy a možná, že toto pramení i z neznalostí určitých ,řekl bych interních věcí postupu výkonu služby u PČR. A to se moc nechci vyjadřovat o úrovni jakou projevují starším pisatelům webu . Domnívám se, že by jste se měli přiučit slušnosti od NOSP.
Můj náhled na tuto petici:
Pokud by tyto jednotlivé body, kromě už uvedených č,5 a 11 k těmto se nemohu vyjádřit, byly alceptované, tak by vlastně zákon 361/2003 Sb. nemohl být funkční.. Jaký je vlastně smysl nového zákona., který je podle mě určitě spravedlivější než starý? Nejdřív by si ho měli zakladatelé petice pořádně přečíst,aby ho mohly vůbec kritizovat. Smysl je asi v podstatě takový, že nastavuje novou laťku u bezpečnostních sborů a to takovým směrem, že stará generace odchází za přijatelnějších podmínek (než tomu bylo dle 186/92 Sb.) na zasloužilý odpočinek a bezpečnostní sbor se omlaďuje. Zejména ve vedoucí správě. A k tomu,aby mladší kolegové mohly něco taky řídit se musí tato místa uvolnit a samozřejmě, že musí mít vysokoškolské vzdělání. Podle toho co vidím a slyším starší generace bude odcházet asi do konce roku 2007. Proč to Vám asi nemusím vysvětlovat. Proto mě trochu udivuje NOSP PČR. Závěrem několik p o s t ř e h ů ,nad kterými by se mohl někdo i možná zamyslet:
Proč nepošlete tuto petici k podpisům a vyjádření na jednotlivé oddělení? Proč PP nezjistí anonymním průzkumem,jaká je celková situace u sboru. Schází mi další odbory! A příslušníci mimo policie, kterých se toto taky týká. Nebo ne? S některými náznaky příslušnic a příslušníků, kteří naznačují určitý směr a sílu diskriminace určitého věkového spektra z Vaší strany iniciativy souhlasím. Nevěřím, že naší zákonodárci PS budou do 1 roku s zák.č.361/2003 Sb.cokoliv dělat.Opravdu si myslíte , že poslanci-senátoři a prezident uzákonili zákon, který je v rozporu s naší legislativou a zejména s LLP a svobod? Já určitě ne. Rozhodně nemám námitek proti tomu,aby policisté sloužící na tzv. ulici měli maximum rizikového spíše naopak.Aleje vůbec možná redukce tzv. zvláštního příplatku? Manifestaci jsem v Praze nebyl podpořit protože bych byl proti sobě a taky proti zdravému rozumu.Proč si nezaložíte vlastní web.DF na intranetu? Kde by nechodila veřejnost? Ale osoby, kterých se toto přímo týká.Celkový pohled na danou problematiku by se určitě vykrystalizoval.Máte z toho strach? Zkuste se obrátit na vedení SSm kraje Ostrava, kde máme podle mě větší demokracii v projevu názorů než u Vás v Praze,aby Vám založili DF na ostravských demokratických stránkách . Na služební porady se nebojí a neštítí přijít naší vyšší nadřízení služební funkcionáři z kraje , kteří jsou ochotni vyslyšet si různé námitky, názory, těch, kterých se údajně vy zastáváte. A jsou i ochotní odpovídat ,vysvětlovat a tak zklidňovat celkový neutěšený stavu u PČR, který je podle mě zapříčiněn neinformovaností o novém zákonu. S přáním pěknějších dnů,větší slušnosti a zdravějšího selského rozumu (doufám, že můj příspěvek nebude upravován a cenzurován) Fedof z Ostravska. fedof@seznam.cz
  07.01.2007 20:33 klik
 
jezní někde v ČR vůbec ještě 158 a PCO v čerňákách??? Vždyť se to nedá, jeden plot a polovinu toho na opasku nemam.
  07.01.2007 21:05 polda
 
Jo, v Ústí se ještě jezdí v čerňákách - a dokonce někdy i záloha...aspoň to...
  07.01.2007 21:33 velitel směny
 
V Příbrami také, záleží čistě na služebním funkcionáři, jakou ti dá náplň práce a jakou ústroj.
  07.01.2007 20:24 klik
 
Když se máme všichni vzdělávat a hrnout se nahoru jak nám tlučou do hlavy, zajímalo by mě, kdo asi tak bude jezdit 158, nebo PCO, to budou poškoláci??To je akorát tak bez zkušeností a bez znalosti taktiky atd. někde smahnou, a když vemu v potaz, že od nedávna se jezdí 158 a PCO v klasických uniformách, aby policistu pachatel asi dobře viděl(nedej bůh až budou nové fosforeskující bundy) tak se taky může stát i to nejhorší, a pak se asi něco už začne dít. Připadá mi, že u PČR není žádná prevence, ale problém se začne řešit až tehdy když bastane, a to je samozřejmě i s novým zákonem, ale mi tomu musíme předejít. A to 26.1.2007 jak již zde bylo řečeno.
  07.01.2007 20:30 Polda <Policeman158@sezna.cz>
 
Nové bundy zatím nejsou, ale je jenom otázka času, kdy přijde model z Brna na uniformu reflexní vestu a tradá do obchůzky nebo na výjezd.
  07.01.2007 21:29 školák
 
Jo, s tim vzděláváním fakt nechápu, jak to myslí. Já jsem si dal žádost k řediteli na PA už 6 krát a pokaždý mi to zamítl!!!Tak nevim, jak se dostanu po kariérním žebříčku víš.Absolutně nechápu ten nový bezvadný kariérní řád.
  07.01.2007 20:09 klik
 
Takže 26.1.2007 v 13:00 hod na Letné, a je to ohlášené a tak?? Má to všechny náležitosti, co má taková demonstrace mít???
  07.01.2007 21:04 Pitbull
 
Kluci - to datum je předběžné a zatím se jeví jako nejlepší - ale právě na detailech, ohlášeních apod. se ještě pracuje - tak prosím ještě chvilku strpení. Vše se dozvíme včas tak, aby jsme se stačili dát dohromady. Ale jedno platí stále: Buďmě připraveni a pojďme do toho všichni společně!!!
  07.01.2007 21:13 Kuk
 
Nesloužím už sice v uniformě jako asi drtivá většina všech, co tu nechávají příspěvky, ale věřte, že na SKPV to není o moc lepší, než jinde. Policie musí fungovat jako celek a tak se já i moji kolegové 100% demonstrace zúčastníme
  07.01.2007 20:04 nespokojený
 
oprava:
demonstrace bude ve 13:00 před budovou MV na Letné.
  07.01.2007 19:56 nespokojený
 
reakce na výrok předsedy NOS:
26.1.2007 demonstrace před Úřadem vlády.
  07.01.2007 20:01 Pitbull
 
JO!JO!JO! Jednoznačná Moje odpověď zní: ANO!!!! Už jsme si, kolegové mohli zvyknout, že pomoci si musíme JEN a JEN SAMI!!!! Všichni ostatní se na nás vykašlou!!!! Takže JÁ za sebe opakuji: Já do té Prahy jedu!!!!!!!!!!!! A pevně věřím, že tam nebudu sám!!!! Dost s tím hnusem, lží a arogancí!!!!!!!
  07.01.2007 21:33 zdeny
 
Demonstrace-ANO,ANO,ANO,ANO,ANO,ANO,ANO,ANO,ANO,ANO,ANO,ANO, bohužel jinak to nepůjde. Dělají z nás akorát celou dobu šašky!!!!!!
  07.01.2007 19:54 nespokojený
 
My jsme informovali ministra vnitra o reálném stavu. Upozornili jsme ho na kritická úskalí, to znamená na skupinu policistů a policistek, kteří řekněme nejsou zcela spokojeni, mají obavu z toho, že jejich plat v roce 2006 a v roce 2007 bude rozdílný směrem dolů. Máme identifikovanou tu skupinu lidí, víme, o které lidi se jedná a v zásadě děláme kroky k tomu, aby se ta situace vyřešila pozitivně pro tyto lidi a abychom naplnili to, co se tady dlouhodobě slibuje. My jsme se zařídili naprosto přesně podle zákona, to znamená platové výměry v tuto chvíli jsou u všech policistů v rámci Policie České republiky vyšší než platové výměry v roce 2006. Samozřejmě je to závislé na době služby a na postavení, které ten člověk zastává.
cit.plk.Husák
TAKŽE OPĚT PLATOVÁ NIVELIZACE???Jaký je potom smysl nového zákona?
  07.01.2007 20:07 Pitbull
 
??????????? Nestíhám se divit???? Už i PP se nás snaží ukolébat??? Moc by mne zajímalo, co myslel tou identifikovanou skupinou - vždyť to je masa lidí - jednoduše řečeno: všichni na základních útvarech, OHS (samosebou mimo ved. odd.)!!!!!!! Nevím, nevím, tady asi někdo trošku spí...:-(
  07.01.2007 19:52 pozvání
 
Právě probíhá náborová akce NAJDI HLUPÁKA do řad policie.
  07.01.2007 19:12 Borik2
 
jBylo by dobré, nechat sepsat petici, kterou by mohli poodepsat ti, kteří nebudou z nějakého důvodu na demonstraci přijít...
  07.01.2007 19:07 Vítek <vitan@sezsnam.cz>
 
"Jsem přesvědčen o tom, že některé mýty, které provází náběh služebního zákona, byly rozptýleny. Myslím si, že na celou řadu věcí máme naprosto shodné názory." Si opravdu nevydíte do pusy. Nic se nerozptýlilo, akorát jsou policisté a hasiči vís naštvaní. Nevidíte co se děje, jak jsou všichni proti novému zákonu a proti vám pane Langre. Odstupte, nbebo něco začněte dělat. Doufám, že ve vás zůstalo trocha slušnosti.
  07.01.2007 19:29 xy
 
V něm a slušnost? Nevěř tomu. Bude dělat - mstít se...
  07.01.2007 20:07 Polda <Policeman158@sezna.cz>
 
Ivan je tak férový, že vývrtka je proti němu rovná jak hřebík
  07.01.2007 19:01 Zlíňák
 
Dobrý den přeji všem svým kolegům, kteří jsou postižení novým zákonem, tak jako já. Já jsem již začal "protestovat" a to alespoň takto, že jsem šel v pátek na neschopenku, ono jestliže není žádný finanční rozdíl mezi pravidelným chozením do práce a klidným odpočinkem v kruhu rodinném, tak proč se zbytečně otravovat v práci. Nešel jsem na neschopenku sám, šli jsme téměř všichni mladí co jsme postiženi novým zákonem. Ať si služby pokryjí ti naší téměř důchodci, kterým opravdu přídali. Vedoucí to vcelku pochopil, ale samozřejmě to neposvětil. Aspoň malá forma protestu.
  07.01.2007 19:22 také zlíňák
 
tak to ti teda pěkně děkuji a já proč tam mám tu službu místo tebe, ale věz, že ti to vrátím a s chutí
  07.01.2007 19:28 xy
 
Tak to má být, u nás šli taky 4 lidi marodit.......!
  07.01.2007 19:52 dodo
 
Dej si pozor, počítám, že se začnou rojit různí kontrolní "orgáni" . Není nad to vybrat příslušníka, který nedodržuje léčebný režim :))))