Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  24.01.2007 11:07 Hezky napsaný
 
Policejní honička20.12.2006


Pravá policejní honička



Je to zpátky necelý měsíc, kdy jsem s „malým“ Václavem v 03:00 hod. projížděl z ul. K Sadu do zahrádkářské kolonie. Tady na křižovatce, kde se dá jet rovně ke Kocábovi, dolů k ul. Trojská či nahoru k Malé Skále, stála pod pouličním světlem Škoda Octavia combi, bílé barvy. U přední části vozu, která směřovala k nám, stál nějaký maník a něco u auta dělal. Malý Václav zastavil asi 10 metrů od něj a šel jsem ho prolustrovat. Maník neřekl ani slovo a začal gestikulovat, že nám uvolní cestu, kterou z velké části vozem zabíral. Sedl si do svého auta, kousek couvl, přední část vozu nasměroval dolů z kopce k ul. Trojská a následně začal ujíždět. Tak jsem se nasoukal zpátky do naší rakety a honička začíná.


Jenže z kopce dolů řídil „malý“ Václav, cesta je tam rozbitá a měli jsme handicap co se týká auta. Takže když jsme dojeli k ul. Trojská, byl maník v prachu. Tady jsem měl malý monolog, něco jako, že mě by teda neujel a vyměnili jsme se u volantu. Dóle jsme se trochu motali a pak zase vyrazili zpátky do kopce, kouknout se jestli tam něco nezapomněl. No a když jsme k té křižovatce přijížděli, tak se ten maník přiřítil ze směru od „Kocába“. To jsem považoval za letmý start a dali jsme si repete. Hnali jsme ho po té rozbité cestě k ul. K Sadu poté do ul. Písečná, tady projel červenou a odbočil doprava do ul. Čimická. Cestou mu začali odpadávat plastové části vozu. Nutno podotknout, že „malý“ Václav dával do vysílačky průběh cesty a k tomu musel neustále držet tlačítko VRZu (Varovné a Rozhlasové Zařízení-zkrátka maják na autě), který byl jistě čistě náhodou nefunkční. Poté projel Kobyliské Náměstí do ul. Pod Sídlištěm. Tady odbočil do leva do ul. Vršní. Dále musím podotknou, že vozovka byla mokrá, takže jsem zatáčky bral tak na 80 procent a poměr v autech nesrovnatelný. Potom dojel na křižovatku ulic Vršní a Horňátecká. Tady jsme měli poslední šanci chytit ho, protože nějaká nerovnost na vozovce mu po nárazu otevřela haubnu, takže musel zastavit, vystoupit a zabouchnout ji. Vzhledem k malému zpoždění jsem u něj zastavil, když haupnu zabouchával. Vyndal jsem pistoli s tím, že hodíme řeč. Tak 2-3 vteřiny jsem přemýšlel jestli mu mám poslat roj včel do pneumatik. Zde musím podotknout, že jsem ho nemohl předjet a zablokovat mu cestu, protože tam bylo málo místa. Ale maník byl, musím uznat, celkem mrštný na nic nečekal, skočil do auta a pokračoval ulicí Horňátecká do ul. Ústecká. Pistoli jsem zahodil někam do interiéru vozu, protože jsem potřeboval řadit a jelo se dál. Maník pokračoval okolo Celního úřadu do Zdib. Tady jsem měl už trochu času a tak jsem ho začal megafonem přesvědčovat, že jestli nezastaví tak mu ustřelím hlavu. Jenomže se s námi asi nechtěl bavit a u Staré pošty podjel dálnici a dal se rovně do další vesnice. Zde se k nám přidala jediná policejní hlídka, později jsem se dozvěděl že byla z Ďáblic. Po vysílačce jsem jim řekl, že jestli mají rychlejší auto, tak ať nás předjedou. Takže odbočili do levého pruhu a se svou Fábijí jeli s naší Felicií souběžně asi tak 170 km/h. Před vesnicí nás předjeli, jenže tam dělali nějaké nesmysly a my zase předjeli je. Ve vesnici byla křižovatka, kde se dalo jet doprava nebo doleva. My jsme to strhli vlevo, ale kolegové taky a maníka jsme už neviděli. Kolegům jsem poděkoval za spolupráci a samozřejmě také po otevřeném kanálu peprně Vnitru za naše auta. Ve Mstěticích jsme to otočili a jeli jsme zpátky do té zahrádkářské kolonie. Tady jsme našli kradenou haubnu téže barvy jako byla Octavia a protože zatím nebyl žádný oznamovatel, hodili jsme ji do křoví a jeli na kafe. Druhý den se oznamovatel našel v ul. Přádova. Haubnu zpátky nechtěl s tím, že mu to pojišťovna zaplatí. Takže jsme se mohli zabít úplně zbytečně.





Samozřejmě měla uvedená noční projížďka dohru. Další službu jsme se dozvěděli, že u naší stíhačky prasklo víko převodovky, ale s tím my určitě nemáme nic společného. Potom jsem ještě zjistil, že ten rozbitý knoflík u VRZu, který stojí 57,- Kč se nevyměňuje a tak se musela vyměnit celý ovládací panel za necelých 6 000,- Kč.







pan Václav








P.S. Jestli Ti stojí za to dát na web mojí verzi policejního honičky, tak s tím souhlasím pouze v případě, že bude prezentována v plné verzi, protože všechno je 100 % pravda.
  09.01.2007 21:45 kobra
 
A co takhle založit u některého z bank. ústavů číslo účtu. Na toto číslo by se dalo už teď posílat (upozurňuji je to JEN můj návrh!!)např. částka 100,-Kč. Víme kulo-hulo, jestli nebudou lowe potřeba i před "26.1.dnem nezávislosti". Není to částka, která by nás v tom letošním finanč.deficitu zruinovala. A současně by se dalo lehce vysledovat, kolik z nás to myslí opravdu vážně. Já v tomto věřím např. Pitbullovi nebo Lojzovi Náhlovskému. Pochybuji, že se najde kaskadér, který by vložil částky řádově v 1.000-cích, aby získal víc hlasů:-)) Na druhou stranu by to špatné nebylo... P.S. Vsunu to i na 2.kanál
  09.01.2007 21:47 lod v opravě
 
Spíš by měli důchodci a funkcionáři posílat peníze řadovým policistům, aby uživili své rodiny.
  09.01.2007 22:16 Pepa z depa
 
Už mě s těma důchodcema pěkně sereš, nejni důchodce jako důchodce. Já jsem si myslel, že jde o nás o všechny a ono to není pro důchodce. Potom vyloučíme jinou skupinu a tak dále. Do té toby než zůstaneš sám, tak jsi to myslel.
  09.01.2007 21:41 Policista z Ústí nad Labem 1
 
Rád bych využil této příležitosti a znovu bych položil dotaz, jak je možné, že musí policisté odsloužit 150 hodin zadarmo? Pokud se nemýlím, tak je to protiústavní. Může mi to někdo vysvětlit?
  09.01.2007 21:50 neobjektivnost
 
Řadoví policisté, funkcionář je těžko odpracuje i když má rizikový příspěvek.
  09.01.2007 21:51 Kolega
 
Ty nevíš, že co nejde jinde ve světě, je v naší republice normální? BANANA BANANA BANANA
  09.01.2007 21:58 martin
 
Ať žije nová Česká republika - se spoustou BANÁNů
  09.01.2007 22:01 policista z Vyškova
 
for Policista z Ústí nad Labem 1: Zkus se zeptat pana Štěpánka, jistě ti dá plnohodnotnou odpověď. Nebo se ho neptej, jeho odpověď by zcela jistě zněla tak, že se musí nejdříve poradit s Ivánkem a potom by vydal tiskové prohlášení, že o nic nejde a že je vše v pořádku a že se musí nadále jednat. Tyto ohrané fráze má zcela jistě naučené naspaměť. Ale jedno se mu upřít nedá, bojuje za nás statečně!!!!!
  09.01.2007 22:13 .a.
 
Vykašlete se už na odbory,většina z vás tam není a přesto po nich chcete zázraky během 14-ti dnů. Oficiálně zastupují cca. 10% policistů, kteří příspívají na chod kanceláře. Pro většinu z vás bylo 100,- kč měsíčně mnoho, k ničemu, tedˇsi stěžujete, žádáte pomoc a nadáváte. To vám není blbý! Přesto to, čeho dosáhnou, je pro všechny.
  09.01.2007 22:31 policista z Vyškova
 
for .a. : máš pravdu já už na ně kašlu, protože když jsem chtěl u nás na OŘ odbory založit a žádal jsem o pomoc pana Štěpánka, tak mi odpověděl že nemá čas a rovněž tak i jeho sekretářka a ať to zkusím někdy jindy. Takže co k tomu dodat. Mně nejde o blbou stovku, ale kdy nám s něčím pomohly.
  09.01.2007 21:06 mirek pro xy
 
Jestli viš o co se jedná a chtěl by si větší rentu, tak na to kamaráde zapomeň. Ona se má totiž zrušit pro všechny ! Je v návrhu že po 20-ti letech odsloužených 5.tisíc na pět let a potom si dělej co uznáš za vhodné. On soudruch křesťan Kalousek a Ivan to dokážou. Ten návrch má padnout s jmenováním nové vlády a jestli jsem se díval dobře na telku tak to bylo dnes.
  09.01.2007 21:16 poskok v 3PT
 
Je to pravda jestli se dá Kalousek dohromady s naším ministrem tak bůh s námi i s rentami.
  09.01.2007 21:27 policista z Vyškova
 
for pokok v 3PT: Já být na místě pana Kalouska, tak se hambou propadnu a nikdy už se neukážu na veřejnosti. Není nic jiného, než prospěchář, a jestli to ti nahoře nevidí, tak jsou úpně to stejné, jen se umí lépe přetvařovat. Napřed byl u ODS, potom u ČSSD, potom zase u ODS, pak se chtěl společně s ČSSD spojit s komanči a teď zase ODS. Co si o takovém člověku může myslet slušný člověk. Prostě hnus!!!
  09.01.2007 22:53 pepe
 
tak to nevím, kde jsi se tohle dozvěděl, to je zase jedna z kachen, nikdo si nedovolí zrušit rentu, protože slouží víc jak 65% policistů nad 15 let, umíš si představit jak by to dopadlo....,je jasné, že modří ptáci chtějí policii destabilizovat a docela se jim to povedlo, ale udělat takovýhle krok, tak by ji mohli zrušit....
  09.01.2007 20:57 kobra
 
Občas přelaďte i na www.policista.cz - objevují se tam názory, které tu nejsou a obráceně. Jsou zajímavé taky. Čus
  09.01.2007 21:02 aifell
 
také jedu na dvou frontách!!
  09.01.2007 21:30 policista z Vyškova
 
Čus kobro, doufám, že jsi dnes v práci plnil uložené úkoly a šířil jsi informace o demonstraci. Jen tak můžem dosáhnout úspěchu.
  09.01.2007 21:48 kobra
 
for Policista z Vyškova.
Samo litr, že jo. Dnes po linii našich soptíků, 1x Bzenec. Mám pokračovat?Čus
  09.01.2007 20:35 Pepa z depa
 
Ministr financí bratr Miroslav Kalousek. Pánové bude hůř.
  09.01.2007 20:38 .
 
tak se konečně dočkal....
  09.01.2007 20:42 aifell
 
Jo jo je to výsměch, jména Říman, Kalousek a náš Langer ...
Opravdu bych nikdy nevěřil, že budem v takovéto situaci ve státní službe jako státní zaměstnanci ... Je to ostuda našich politiků!!! Policisté uvažují o demonstraci, není to pane ministře k zamyšlení, kdyby jste byl v opozici už byste křičel a vyzýval byste ministra vnitra k odstoupení a co vy teď?? Opravdu si myslíte že za situaci u policie vy nenesete zodpovědnost??????
  09.01.2007 21:20 kobra
 
Už moje babička kdysi ŘíKaLa, že........ Sakra, dyť to je zbytečný:-)))
  09.01.2007 21:22 policista z Vyškova
 
for aifell: kamaráde, toho pána co si říká, že je náš ministr, vůbec nezajímají naše názory a co se týče jeho myšlení, tak to silně pochybuji, že tento člověk myslet dokáže. Protože kdyby alespooň trochu myslel, tak by mu určitě došlo, jak alarmující situace je policie a dalších složek patřících pod MV. Je vůbec nezajímá to, aby PČR byla funkční, protože to by bylo minus zejména pro pány nahoře. Pro ně je lepší, že panuje chaos, vnitřní rozbroje a ani si tak můžou v klidu plnit strožoky. Pokud to nevezmem do vlastních rukou a nevybojujem si DEMONSTRACÍ změny, tak nám budou v čele se soudruhem Kalouskem jen utahovat. Pan ministr byl někdy v listopadu na našem OOP a sliboval nám, jak se budem mít dobře, jak se nám všem navýší plat apod. Co z toho splnil vidíme všichni. Takže já jsem pro 26.1.2007 v PRAZE.
  09.01.2007 19:56 Pikolo <Tom@seznam.cz>
 
Důvod, že jste nám vzali příplatky proto, že jsme měli někdy více peněz než ti nad námi je divné. Proč bych neměl mít víc peněz když dělám 12 noční, svátky, víkendy!!!!!Ti lidé nad námi dělají jen 8 a to navíc jen přes týden!!!!
  09.01.2007 20:10 xy
 
A o tom to je.......... Kdyby nám nechali příplatky, tak by nikdo neremcal. A tím snížením osobního to ještě dodělali. Takže hurááá do Prahy!!
  09.01.2007 20:45 petr
 
plně s tebou souhlasím, 10procent je výsměch pro ty kdo slouží v noci, o víkendech a svátcích
  09.01.2007 20:52 martin
 
U nás na hlídkové službě to dělalo průměrně za měsíc 2,500 kč a kde je dle nového sl. zákona najdu...? kdybych šéfa naštval tak mi napíše klidně 15 šichet za měsíc noční a nikdo s tím nic neudělá a kde jsou pak za tyto služby peníze??? v 10 % to je směšné!
  09.01.2007 20:53 kobra
 
Přesně tento odstavec mě praštil do očí, když jsem celý článek četl. Chlapci, ale tu už pomalu ale jistě přestává jít jenom o tyto náležitosti, o jednotlivé položky platu (samolitr, že je to pro nás nejdůležitější), ale pokud sledujete tyto stránky delší dobu, nebo si stránky pročtete, zjistíte následující :
- lowe až na 1.místě. To je jisté!
- ostatní náležitosti s tím jdou ruku v ruce. Taky jisté!
- nespokojenost s celým systémem polic.práce. Jisté!
- rozčarování nad vysmíváním se všech resortních ale i
politických špiček nejen poldům,has.,věz.,just. Jisté!
- občané tady tu naši diskusi nesledují? Sledují!
- jsou spokojenější jak my? Ani náhodou!
- kde je psaný, že za 1/4roku tu nebude probíhat diskuse
např. OZ těchto resortů? Nepřekvapilo by mě to!

Mám pokračovat? Myslím, že není třeba. Stačí se podívat nahoru, na fotku. Mění se nejen kabáty, ale už i pozadí..:-)
  09.01.2007 21:17 Jonáš
 
OŠKUBALI ŘADOVÉ POLICISTY JE TO SMUTNÉ PRO CELOU POLICII.
  10.01.2007 22:09 Vnitro na dně
 
NESNÁŠÍM NADŘÍZENÉ, KTEŘÍ SE HOUPOU V KŘESLE A BEROU ZA TO RIZIKOVÉ PŘÍPLATKY, MOHOU SE NAJÍST JAKO LIDI, NEMUSÍ SE V RESTAURACÍCH ZESMĚŠŇOVAT STRAVENKAMI ZA 25,-Kč. TO JE REALITA DNEŠNÍ POLICIE.
  09.01.2007 19:51 Safrona
 
policista.cz - pitbull dal k dispozici mailovou adresu pro předběžné zjištění zájmu o demonstraci. během chvilky je tam 150 lidí, takže CHLAPI DO TOHO!!
  09.01.2007 21:19 Titanik
 
Je třeba se ozvat a být viděn, přál bych po 15 letech služby a obětování padnout do 3 platové třídy. To je hnus.
  09.01.2007 19:29 mirek pro kolegu
 
Sloužím u policie 21 let a myslím si , že už hůře být nemůže. Půjdem všichni ze služebního poměru a ať si pořádek hlídá Ivan!
  09.01.2007 19:33 xy
 
Tobě se to říká, když už máš 21 let odslouženo. Já po 15 letech určitě nechci brát jen 5500 rentu!
  09.01.2007 18:47 hans
 
Kolegové, rád bych se vrátil k tématu odborů, omlouvám se,ale nešlo to dřív a tak trochu opožděně. Sleduji na našem :-) fóru, jak se tu odbory pranýřují a postrádají důvěru. Z toho co píšete je mnohé naprostá pravda. Úsilí odborového snažení vidíme před sebeou v celé parádě. ALE !

Proč je výsledek takový ? Musíme si uvědomit s jakým mandátem odbory až dosud jednaly. Jakou měli podporu ? Byla to nicota, kolikrát jsme slyšely : na co odbory, stejně nemůžeme stávkovat, jen tam budu cpát peníze, atd.

Situace se změnila. Postupné zhoršování podmínek naší práce vyvrcholilo novým nespravedlivým zákonem. ( jabka a hrušky, pro každého něco ) Nový zákon přinesl do řad policie masívní nespokojenost a pohár trpělivosti poslání pomalu přetéká.

Faktem ale zůstává že bez odborů to prostě nepůjde a když, tak jen dočasně. Bez nich to totiž nejde nikde na světě ! Dřív nebo později se začnou zájmy jednotlivých skupin rozcházet. Už dnes si můžete všimnout rozkolů na intranetových hovorech s vedením PP. Někteří kolegové zde vyjadřují, jak oni dřeli za soudruha na obvodech za 3,50 na hodinu (nekecám, o kupní síle koruny a ekonomice země se pisatel nezmiňuje), jak si pak pohoršili, když šli na SKPV, ale zkousli to a dřeli do úmoru. Nápad TČ obrovský, brutalita v ulicích neskutečná (zdál se mi tu za soudruha docela pořádek )a jak se zná s tím či oním funkcionářem PP, který je férový chlap. Konečně přišel nový karierní řád a napravil soudruhovi letité křivdy.
Tady to začíná a bude to horší. No a dřív nebo později nás dobře placení manažeři zadupou. Že to jde o tom snad není pochyb.

Takže jen odbory mohou chránit zájmy všech a mít taky sílu celku. Někdo tě začne šikanovat, okrádat o dovolenou a obrátíš se na odborového právníka. Nemusíš do sporu vstupovat jako jednotlivec a pak nést následky svého neuváženého jednání.A o tom právě odbory jsou.

Pracoval jsem v akciovce s moderními a silnými odbory a můžu říct, že i vedení firmy je bralo jako seriozního partnera. Když se ti nezdály příplatky, tak ses prostě zeptal a ani mě nenapadlo, že to někdo bude brát osobně. Jasně pane, stala se asi chyba, mrknem na to, spravíme to. No když je to v kolektivní smlouvě, tak to tak musí být. V pohodě. Cesta k tomu je ale trnitá. Moderní odbory poslouží vedení i zaměstnacům.

Takže neagituji tady z dlouhé chvíle, nebo na žádost pana předsedy. Je ideální příležitost, aby se odbory staly moderní a účelnou organizací.

Taky si myslím, že by měli demonstraci podpořit. Už se to prostě rozjelo moc a já mám stejně jako vy pocit, že se vyjednávalo dlouho a k ničemu to nevedlo. Nemohu souhlasit s tím, že demonstrace je krajní řešení. To je až stávka. Nevím jestli policie v EU rovněž nemají nárok na stávku, ale to je otázka pro někoho z IPA, Eurocop.

Pánové já mám přihlášku před sebou a dám odborům svůj mandát.
  09.01.2007 18:29 nejsem policista <j.kad@centrum.cz>
 
Nejsem policista, ale vím, že práci na ulici nemohou dělat nespokojení zaměstnanci!! Demonstrace není špatná, ale 2 denní stávka policistů v přímém výkonu by politikům otevřela oči !!
  09.01.2007 19:03 Kolega
 
Civilisto, děkujeme Ti za podporu, ale to opravdu NEJDE. Stávka v přímém výkonu je absolutní nesmysl. Určitě žádnou civilní osobu, která bude žádat o pomoc Policii, nebude zajímat, jaké problémy máme. Ta osoba bude chtít profesionální jednání a také ho musí dostat.
Souhlasím, že se musí politikům otevřít oči. Ve středověku se to vyřešilo sice radikálně, ale o to víc účinně, a to defenestrací. V dnešní době takový akt je nemyslitelný, ale myslím si, že kalich hořkosti je už plný a je jen otázkou času, kdy přeteče. Takto je to myšleno nejen pro nás, státní zaměstnance, ale obecně i pro občany ČR.
  09.01.2007 21:21 soumrak vnitra
 
Je velká škoda, že platy vzrostly jen určitým skupinám a na řadové kluky se zapomnělo...