Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  06.08.2009 20:01 prostý občan <ladislav.marek@volny.cz>
 
Podle Langera porušuje Houbovo odvolání služební zákon
5. 8. 2009 15:21, autor: ČT24

Praha - Místopředseda ODS a bývalý ministr vnitra Ivan Langer má za to, že policejní prezident Oldřich Martinů porušil služební zákon, když nechal nahradit svého náměstka Jiřího Houbu. Novinářům řekl, že jde o další politicky motivované rozhodnutí ministerstva vnitra pod vedením Martina Peciny. Podle Langra Pecina i jeho náměstek Jiří Komorous vyvíjeli od počátku svého působení v úřadu enormní nátlak na Houbovo odvolání.

Zpět na článek

Diskuse
V diskusi je 93 příspěvků

Zobrazit: ohodnocení 5 a více ohodnocení 0 a více ohodnocení -5 a více všechny



8
Jeseter, 6. 8. 2009 00:36 .Langer je gauner
Tak to je hustý, ten LANGER je opravdu GAUNER.Policii dovedl ke kolapsu a ještě si bude otvírat "pusu".Ten člověk by měl jít sedět, za to co provedl.
5
honza, 6. 8. 2009 11:53 .RE: Langer je gauner
Máte pravdu, snaží.kryje Topolánka, Dalíka , Hřebíčka a ostatní členy.Jen vyjímečně člen ODS není gauner. Ale hlavně kryje sebe, aby nepraskly jeho podvody.Je příšerný gauner. .. 10
Jan, 6. 8. 2009 00:22 .Íčkovi zřejmě otrnulo
nedivím se, že má íčko obavy, protože policajti snad konečně začnou šetřit jeho aktivity a on skončí ne na vnitru jak touží, ale na Borech kam patří.
1
ach, 6. 8. 2009 14:22 .RE: Íčkovi zřejmě otrnulo
Také bych si to přál, ale myslíš, že bude potrestanej, já tomu moc nevěřím. Jeho hoši ho budou bránit, protože by na ně práskal. .. 9
Karel, 5. 8. 2009 23:21 .nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Co si myslí pan Železný v komentářích, že nikoho ze zátupců ČSSD nenechá domluvit, pořád mu skáče do řeči a myslí si jako pan Langer, že má patent na rozum. Pan Langer dokáže pouze obhajovat problémy ve kterých se nachází pan Topolánek a pořád před lidmi mlží svojí za nic nestojící činnost na ministerstvu vnitra.To co u policie zavedl a tloukl se při tom do prsou tak nemají v souzčasné době ani vyspělé demokratické země. Stači se přesvědčit když oznámíte trestnou činnost , která byla na vás spáchána v těchto zemích. Proto co jsem viděl dne 5.8.2009 na událostech komentářích tak pokud lidé neprokouknou lži pana Langera tak opět ODS vyhrají volby.
6
Svatopluk Beran, 6. 8. 2009 01:18 .RE: nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Řekl bych že tohle pan Železný nezvládl. Proč se přešlo ke Komorousovi, když řeč byla o Houbovi. Pan Bublan jasně řekl že umístění pana Houby na pozici mohl pouze policejní president a to byl pana Martinů. Jak je tedy možné, že ho do pozice prosadil Ivan Langer jakožto ministr. Proč se pan Železný nezeptal pana Langera jakto že ho do dané pozice dosadil on a to ještě bez výběru, když je to pouze provomoc policejního presidenta? Pan Langer je veliký vřed na naší demokracii. Viz. například americká víza a tajný dokument o zavedení protiteroristického střediska u nás za pomoci USA a tím i CIA. Po letech snažení se USA pod podmínkou zrušení vízové povinnosti pro Čechy podařilo přimět českou vládu k vytvoření speciálního protiteroristického centra. Má se nacházet v budově, kde sídlí Útvar pro odhalování organizovaného zločinu a běžný daňový poplatník se o tom, jak je nakládáno s jeho penězi v této oblasti nic nedoví. Praha (INT) Utajena bude i konkrétní podoba, způsob a výsledky práce centra - nedovíme se tedy vůbec nic. Zůstává pouze možnost spekulovat a jelikož podmínky vyplývají z česko-amerických smluv, je nanejvýš pravděpodobné, že vzor činnosti této služby bude v USA. Analytické pracoviště tohoto centra začne pracovat v průběhu prvního čtvrtletí příštího roku. Mluvčí ÚOOZ Pavel Hanták uvedl, že hlavní náplní tohoto pracoviště bude „sběr, vyhodnocování, analýza a zpracování informací o teroristech a osobách důvodně podezřelých z napojení na teroristické organizace. Toto pracoviště bude zároveň za policii vyhodnocovat hrozby plynoucí z terorismu vůči zájmům České republiky." Mluvčí ministerstva vnitra Hana Malá ujišťuje, že s informováním o vznikajícím centru se nepočítá ani do budoucna a že „jediné, co lze obecně o mechanismu spolupráce zveřejnit, je skutečnost, že plně podléhá vnitrostátnímu právu České republiky včetně povinností policie a práv našich občanů zaručených zákonem." O mezinárodním právu zmínka nepadla a vzhledem k Akčnímu (protiteroristickému) plánu, se kterým vláda přišla, se nejeví, že by pravomoci bezpečnostních složek byly omezeny svobodami občanů. A jaká je praxe ve světě? Americká praxe Pokud by se české služby skutečně inspirovaly v USA - a i bez znalostí podmínek je evidentní, že spolupráce je nevyhnutelná - můžeme předpokládat důsledky. Americké bezpečnostní složky mohou například bez rozhodnutí soudu zadržovat kohokoli pro podezření z terorismu ve své věznici Guantánamo, odposlouchávat telefony a číst elektronickou korespondenci. Bez souhlasu cílových států mohou na jejich území podnikat tajné - i vojenské - operace. V Evropských státech si pak už dříve vymohli zavedení tzv.černých listin. Do těch jsou uváděny osoby, podezřelé z terorismu či jeho podpory, kterým jsou podle závažnosti domnělého zločinu blokována konta, zamezen přístup k lékaři atd. Samotné osoby o zařazení do listiny nemusí vědět a de facto není možnost se bránit ani - v případě prokázání neviny - zajistit vyškrtnutí. Britská praxe Nejsilnější omezení v souvislosti s terorismem má v Evropě Velká Británie. Policista zde může po libovolném člověku na ulici požadovat odpovědi na cíl a účel cesty, činnost před cestou. Zároveň může každému prohledat věci, stejně jako jakékoli auto i bez přítomnosti majitele. Ve vazbě může podezřelému bez souhlasu vzít otisky prstů, bot a vzorek slin (poté zanesený do genetické databáze). Podezřelá osoba může být držena ve vazbě (se souhlasem soudce) bez důkazů až 28 dní a i při zproštění obvinění jsou všechny údaje a vzorky uchovány. Ministerstvo vnitra pak na svých stránkách uvádí statistiky zatčení na základě podezření z terorismu v období 11. září 2001 až 31. březen 2007. Z těch vyplývá, že z terorismu a těžkých zločinů bylo obviněno 27 procent zadržených. 54 procent podezřelých nebylo obviněno z žádného zločinu a zbytek překročil zákon v méně závažných věcech. 73 procent osob tedy nebylo z terorismu či těžkých zločinů vůbec obviněno a z toho vyplývá že minimálně v 73 procentech případů jsou tyto pravomoci zneužity. Česká vize v EU Pro období českého předsednictví EU již experti vytvořili program bezpečnostních iniciativ. Hlavními body je blokování internetových stránek a mobilních sítí ve zvláštních případech. Dalším závažným bodem bude migrace. Česká cizinecká policie platí v Evropě i západních zemích mezi nejhorší a nejzkorumpovanější, je tedy s očekáváním, jak se jí podaří moderovat diskusi o padělaných dokladech. V plánu je také téma zavádění biometrických údajů - už i k povolení k pobytu - to je velmi kritizováno organizacemi, chránícími lidská práva a soukromí nejen v Evropě. Ať už se jedná o současnou vládu či opozici, zdá se, že jsou strany připraveny „z bezpečnostních důvodů" dohled pouze utužovat. Není však sjednocování světa proti islámskému terorismu po 11. září pouze obdobou sjednocování Německa proti terorismu „žido-komunistickému", „odhalenému" po vypálení Reichstagu roku 1933?
10
  14.01.2007 18:03 paskvil 361
 
KDY KONEČNĚ POLICIE ROZDĚLÍ ZRNO OD PLEV. ROZDÍL V POLICEJNÍ PRAXI, V LETECH, PŘEHODNOCENÍ PLATOVÝCH TŘÍD, RIZIKOVOST NA JEDNOTLIVÝCH PRACOVIŠTÍCH, VÝSLEDNOSTI, OBJASNĚNOSTI, ODEBRÁNÍ HODNOSTÍ S MIMOŘÁDNÝMI POVÝŠENÍMI ATD.
  14.01.2007 17:40 degradovaný <miroslavhhavlik@seznam.cz>
 
Kolegové, stále nemohu překousnout to ponížení, kdy nás služební zákon degradoval. Já jsem byl degradován z podplukovníka na poručíka. Paráda...v pátek jsem si to dobře vyžral o mladého perspektivního příslušníka, který byl z Policejního presidia ČR nám přidělen na opatření, aby nás podpořil v úsilí. Mohu vám řídi, že první, co na nás zkoušel bylo to, že je podplukovník 5 let sloužící. Já jsem nevěřil svým očím a uším, co tento VŠ vzdělaný člověk tam předváděl. Nevěděl jaká bije...Nas takové akci v ulici byl POPRVÉ. Mých 28 let služby, kdy jsem byl 2krát mimořádně povýšen při odhalení vražd je zkrátka spláchnutých do kanálu. Je mě z toho zle. Doufám, že vy ti nahoře se proberete a uděláte s tímto označením něco nebo jinak naše nadšení a odpovědnost k věci z nás vyhoří!!!
  14.01.2007 17:57 ponížení
 
Kolego to jsi dopadl dobře u nás udělali z podplukovníka nadpraporčíka a okamžitě požádal o ukončení služebního poměru. A další dlouholetý policista v hodnosti kapitán se přes noc dlouhých nožů stal nadstrážmistrem. Strašně špatně se tyto věci snáší, škoda že to nepotkalo fešáky na policejním prezidiu, když uměli vytvořit takový paskvil.
  14.01.2007 18:24 Člověk <hkmp5@seznam.cz>
 
Když už chtěli ty hodnosti zrušit, tak je měli zrušit úplně, místo toho stanovit nějaké označení funkcí (ne vojensky). To by ale naši kolegové na PP přišli o ty podplukovníky a výše a to by asi na dveřích jejich kanceláří tak dobře nevypadalo. A jestli tě irituje podplukovník za pět let služby, tak tu již byl příspěvek od našeho takykolegy, který jej má také a stěžoval si na to, že má podle nového zákona smlouvu na dobu určitou !!!!! :-)
  14.01.2007 20:02 Pořád stejný kecy
 
Ano, s tímto názorem naprosto souhlasím. K novým služebním hodnostem měl údajně probíhat mezi policisty nějaký průzkum. Mě se ale nikdo na nic neptal, tak nevím. Osobně jsem také pro zrušení vojenských hodností a zavedení nového označení. Jim se to kecá, oni o své plk. nepřišly.
  14.01.2007 20:59 §§§
 
Já jsem slyšel z důvěryhodných zdrojů o holce 22 let, která je od října na nějakém teplém kancelářském místě na PP, kam se dostala rovnou z civilu po známostech a ta šla ze stržm. na pplk. Po 3 měsících u PČR povýšení o 10 stupňů!!!
  14.01.2007 23:57 :-))
 
Možná to bude tím, že má něco co nemáš ty.
  14.01.2007 17:07 Master
 
Dne 14.1.2007 na http://demonstrace.blog.cz hlasovalo již přes 1000 respondentů
  14.01.2007 16:06 Hornet <Hornet01@seznam.cz>
 
to jsou sice hezké příspěvky, ale věř mi nebo ne skoro všechny jsem oslovil a NIKDO NIKDO se nechtěl zapojit tak, aby se veřejně kompromitoval ! Jak jsem psal, se mnou do toho šli kluci celkem 3 a jelikož dělají na skoro stejném řízení útvaru , po tom co se aktivně zapojili v pomáhání kolegům s odvolačkama a jiné propagace, tak je všechny vzali po kulích. Dají mi podporu, ale vystupovat aktivně jen v pozadí a to je problém.(chápu to chlapi od rodin ) Celkem jsme pro rozjetí toho všeho dost udělali, měl jsem i dost důležitou schůzku s jedním důležitým člověkem z politiky, a jednoznačně mi řekl, že se nás chystají zaříznout a zesměšnit. Proto je potřeba to vše lépe připravit (já jsem vždy prosazoval termín D 15.2. ) 26.1. se mi zdálo dost brzo na takovou megapárty. To že by se to schovalo pod hlavičku odborů, kdy odborář (šéf) je nedotknutelný to mi poradil dost vlivný člověk a ví o čem mluví. Jde jen o to jak to navlíknout aby nás nestáhli z kůže! ty se chystáš od PČR odejít, ale já ne! (studuju, mám povolenou školu)a dost závazků abych nepokoušel aspoňnějakou finanční jistotu. Každopádně přípravy jedou dále teď se setkám s klukama na Aktivu NOSU 18.1. a tam se domluvíme jak dál. Určitě mizůstal Hans,bornczech, abcd, a jiní s kterýma to zorganizujeme.
Pokud chceš návrh na oznámení demnostrace napíšeme na tebe pokud ti to nevadí a kdo tam vystoupí a bude mít program je druhá věc.
zdar
Dopis od předdemonstračního výboru.
Dámy a pánové je to na nás, teď je otázka zda demonstaci uspořádat dne 26. 01. 2007 nebo počkat do první výplaty tedy do dne 15. 02. 2007 nikomu se do toho nechce a všichni se bojí o místa. Tak prosím návrhy a jsem ochoten to zorganizovat na můj meil. Zdravím Hornet01.
  14.01.2007 16:16 001
 
Myslím, že ÚNOR by měl rozhodnout bylo by to přijatelnější.
  14.01.2007 16:44 pitbull
 
Ahoj kolego...rád přivítám Tvé návrhy a požadavky...pokud je to Tvá volba a to co jsi napsal myslíš upřímně a vážně,sejdeme se na Tvém emailu...s pozdravem pitbull
  14.01.2007 18:06 Polda <Policeman158@sezna.cz>
 
Souhlas tím se neukvapit, aby ta demonstrace nebyla fraška. Nebylo by na škodu vyzvat také bývalé kolegy, kterým snížili renty, aby také přišli.
  14.01.2007 15:46 zákon 361
 
JSEM ŘADOVÝ POPELÁŘ, PARDON POLICISTA OZBROJENÉHO SBORU 21. STOLETÍ A NOVÝ SLUŽEBNÍ ZÁKON MĚ DEMOTIVUJE STEJNĚ JAKO CELÉ ODDĚLENÍ VE 3pt.
  14.01.2007 15:22 Váš MV
 
Tato debata je zcela anonymní, ale jen pro pořádek, příslušníci uvádějte u svého příspěvku služební číslo, občané číslo rodné. Děkuji, usnadníte nám práci.
  14.01.2007 14:53 ---
 
Kdo jste sledovali debatu dnes v poledne s Václavem Moravcem, doufám, že jste zaregistrovali, že v rámci úspor se chystá zrušení automatické valorizace soc. dávek s výjimkou důchodů. S tím, že důchody mají být valorizovány tak, abvy neklesala jejich reálná hodnota. Z toho plyne, že důchody budou valorizovány ve výši roční inflace, tak aby neklesla jejich reálná hodnota a výsluhy, pokud budou vůbec valorizovány, tak o polovinu inflace. Jestliže tedy je průměrná inflace kolem 3 % ročně, reálně budou výsluhy klesat o 1,5 %ročně. Požadavek na plnou valorizaci výsluh je tedy vysoce aktuální. Aby po létech nebyla měsíční výsluha tak na víkendový nákup.
  14.01.2007 15:30 AAA
 
Já to říkám pořád, že se tahle lodička do dvou let potopí.
  14.01.2007 14:46 ---
 
Pro Karla, k tvému výkladu § 1 z. č. 361, že se tento zákon nevztahuje na bývalé příslušníky, srovnej § l předchozího zákona. Zněl obdobně a přesto se jím řídíš, lépe řečeno, chtěl by ses řídit i nadále. Je divné, že tento zákon se podle MV vztahuje i na lidi, kteří v den účinnosti nového zákona příslušníky nebyli, ani podle tohoto zákona jimi nepřestali být. Ale tady jsme zase u retroaktivity.
  14.01.2007 15:15 Karel
 
Nějak jsem Tě nepochopil. Zkus mi to napsat polopaticky.
Díky :-)
  14.01.2007 15:29 ---
 
Myslím to tak, že předchozí zákon v § 1 říká v podstatě toté, že se vztahuje na říslušníky Policie ČR, také tam není, že se vztahuje na bývalé příslušníky. Přesto tento zákon upravoval vyplácení příspěvku za službu i způsob valorizace pro bývalé příslušníky. Přesně stejně to upravuje i nový zákon. Kámen úrazu je v tom, že nový zákon by to měl upravovat pro příslušníky, kteří odejdou do civilu po dni účinnosti nového zákona, nikoliv zpětně i pro bývalé příslušníky, kteří odešli do civilu za účinnosti předchozího zákona. Nový zákon tak zpětně upravuje právní vztahy vzniklé za účinnosti předchozího zákona. Mění podmínky, za kterých se příspěvek vyplácí /resp. nevyplácí - souběh s nemocenskou/, mení výši valorizace. A to je retroaktivní působení nového zákona, které by mělo být v normálním /a to zdůrazňuji/ státě nepříépustné.
  14.01.2007 15:45 Karel
 
Tak v tom případě za účinnosti starého zákona na to nikdo nereagoval, i když ten zákon měl tuto vadu. Ale logicky. Jestliže je to zákon "O služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů", je bývalý policista nebo hasič příslušník bezpečnostního sboru. Není. Protože pokud by byl, tak ale se všemi důsledky, tedy i s hodnostmi :-DD To byl jen příklad, ale když Absurdistán, tak se vším všudy.
  14.01.2007 14:22 Verca
 
Zdravim. Prave se chystam k Policii,protoze jsem toto povolani chtela vzdycky vykonavat,ale jsem uz znechucena tou situaci kolem platu. A i kdyz pan Langer tvrdi,ze platy se zvednou,verim vam,policistum,ze to tak neni. Jak chteji motivovat? Sice to beru jako celozivotni povolani,ale za tech par korun a temer bez moznosti karierniho postupu, mi ubyva chut. Za ty prachy se da delat i jinde. Tak nevim,jak se rozhodnout...Myslite,ze se ta situace zlepsi?
  14.01.2007 14:25 obvoďák
 
Najdi si raději rozumější uplatnění u Policie to nemá budoucnost.
  14.01.2007 15:33 NAJDI HLUPÁKA
 
Nevím na jaký standart jste zvyklá, zda-li vám nezáleží na víkendech, na nocích mimo domov, občas nějaká studená strava a katastrofální jednání pak máte 15 v měsící přijem jistý-ALE TO JE ASI VŠECHNO.
  14.01.2007 18:49 Paul
 
Milá Verčo!
Pokud Ti nevadí, že nastoupíš na tři roky na dobu určitou s platem pár set (nebo spíš tisíc) pod celostátním průměrem, během těch tří let složíš pár zkoušek, pak nějaké zkoušky a pak taky jakousi služební zkoušku, která Tě bude coby vyškolený hadr na boty opravňovat k nasazení vlastního krku při ochraně diletantských zákonů, jež jsou tak dokonalé, že je třeba je několikrát do roka novelizovat... Tedy pokud Ti všechny tyto "výhody" nevadí, pak vítej na palubě Titanicu!!!
  14.01.2007 21:31 ...
 
pro Verca
Jsi "ONA". Podstatné tak je, že ženská u PČR dostane stejný plat jako chlap. Nástupní okolo 20000,-Kč hrubého. A pokud máš aspoň trochu filipa, tak to po pár letech může hodit i třicítku. Hodně ale záleží na tom, kde chceš sloužit. Zapadákov je sice jistota, ale není to to pravé ořechové.
  14.01.2007 22:21 IM
 
Nechápu, jaký je rozdíl mezi tím, zda je ONA nebo ON. To si myslíš, že na ženskou bude brát dost a na chlapa málo. Vzhledem k tomu, že bude dělat stejnou práci, tak za ní má dostat stejně zaplaceno.
  15.01.2007 01:55 .
 
Těch 20.000,-Kč základ jsou kecy. Nastoupíš na policejní školu, kde budeš zařazena do 2TT a vzhledem k tomu, že nebudeš mít žádné směny, tedy 1tbl., asi žádné rizikové a nulové osobní, budeš mít hruný plat 14.840,-Kč hrubého s tím, že nemáš žádnou jistotu (ikdyž vzhledem k té spoustě odchodů tě z existenčních důvodů firmy asi nevyhodí). Do 3 let můžeš letět za jakoukoliv drobnost stejně jako za nedostatek míst apod. Je to na tobě. Jinak v Brně při akci NAJDI SI SVÉHO "....." se ze 194 uchazečů dostali 3 (slovy: tři) do služebního poměru, ostatní neprošli fyzickým, osobnostním testem anebo neměli vzdělání, čistý rejstřík apod...... Hodně štěstí Veroniko a hlavně se rozhodni správně
  14.01.2007 14:19 obvoďák
 
Pánové ti kteří rozhodujete o nás řadových policistech myslíte si , že za ty plat které jste nám dali odpovídají našemu nasazení a nebezpečí, kterému jsme vystaveni. Mrzí mně, že nikod z vás nebyl včera v Otrokovicích, okr. Zlín, to by jste asi museli změnit názor. Uznání všem policistům, kteří se včera zůčastnili.
  14.01.2007 15:36 Děs u PČR
 
Do Otrokovic bych poslal autory a příštipkáře nového služebního zákona, aby se vzpamatovali a otevřeli oči jaký paskvil uvedli do účinnosti.
  14.01.2007 16:31 xy
 
Měli jste jít marodit!!!!!!!