Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  27.03.2007 18:07 cibulka
 
Komunisté chtěli Havla
před listopadem do své vlády!
Šéf KSČ Milouš Jakeš odhalil
největší tajemství dnešního
(post) komunistického režimu:
Sametovou "revoluci" provedlo
komunistické Gestapo StB!


Praha - Mohl se stát disident Václav Havel ministrem kultury v předlistopadové komunistické vládě? Jakkoliv absurdní otázka to dnes je, tehdejší generální tajemník KSČ Milouš Jakeš se jí jeden čas podle svých slov vážně zabýval.

„Diskutovali jsme o tom, jak zastavit nástup kontrarevoluce například i tím, že bychom posílili ve vládě tu bezpartijní a jinopartajní část. V rozhovorech mezi sebou jsme si o Havlovi říkali, že kdyby, tak ať se zabývá kulturou,“ říká dnešní důchodce Jakeš. Fakt, že zůstalo jen u úvah, hodnotí někdejší nejmocnější muž v zemi jako chybu.

Unikátní svědectví předlistopadové elity přináší rozsáhlý výzkum Akademie věd s názvem Vítězové a poražení, jehož výsledky budou zveřejněny dnes poprvé. „V dvaceti rozhovorech si mohou lidé zkonfrontovat osobní zkušenosti a vzpomínky z doby pádu komunismu s názory někdejších vůdců této země,“ říká vedoucí výzkumného projektu Miroslav Vaněk. K dalším třiceti rozhovorům pak vědec získal disidenty z období komunistické normalizace. Ti naopak podle Vaňka nabízejí pohledy z „druhé strany barikády“.

K množství překvapivých - často vůbec poprvé zveřejněných - informací patří i ta, že Československo mělo několik svých Gorbačovů. A údajně prý mnohem schopnějších než Sověti. Tuto roli na sebe bere třeba někdejší šéf pražských komunistů Miroslav Štěpán či člen ÚV KSČ Rudolf Hegenbart. Za Hegenbartem údajně přišel šéf slušovického agrokombinátu František Čuba s plánem na svržení Jakeše.

Jakeš: Za Listopad může StB

Nebýt 17. listopadu, ocitl by se nicméně v čele „státostrany“ téměř jistě ambiciózní Štěpán, jehož Jakeš vychovával jako nástupce. „Byla v něm rozhodnost, nebál se zodpovědnosti,“ chválí ho Jakeš.

Škrt přes rozpočet mu ale udělal všemocný šéf tajné policie Aloiz Lorenc, který podle Jakeše naplánoval masakr studentů na Národní třídě. „O tom jsem přesvědčen. Poněvadž z nás udělal úplné hlupáky, když nás informoval o tom, že na Národní třídě se nic nestalo. Šlo o promyšlenou akci StB. Navíc jsem vydal výslovný pokyn, že nesmí být použito síly,“ tvrdí Jakeš.

Tajná policie dělala podle něj vše pro to, aby přispěla k „výměně stráží v čele komunistické strany“.

Diskusi na téma, nakolik jsou výpovědi bývalých komunistických vůdců pravdivé, Vaněk zatím odmítá. „Ale dočkáte se. Příští roky vydáme konfrontaci rozhovorů s archivními prameny a analýzami historiků.“

Jakešovu výpověď považuje za věrohodnou proto, že bývalý generální tajemník KSČ nešetří ani sebe a již patnáct let nemění názory. „Ptáte se na zásah milicí proti demonstracím? Bylo to celé zvorané. V noci mne probudil telefon a já tam v pyžamu u toho telefonu přemýšlím, co dělat. Tak jsem rozhodl, kdo je na cestě, ať dojede do Prahy, kdo není, ať nejezdí,“ popisuje Jakeš rozklad mocenských struktur. „Stále častěji bylo na jejich jednání patrné stáří,“ míní Miroslav Štěpán.

Autor: JAN GAZDÍK

Ruský státní organizovaný zločin
horší než Cosa Nostra
Americká policie je šokována
brutalitou ruských mafiánů
Motto: "Rusové zatím nejsou schopni úspěšně se zapojit do světové ekonomiky a tak vedle nerostných surovin vyvážejí to jediné, co umějí opravdu dobře - organizovaný zločin. Tímto způsobem vysávají celý svět.
Americký deník The New York Times 19. srpna 1999 zveřejnil zprávu, která otřásla celou zemí: ruská státní mafie vyprala prostřednictvím amerického finančního ústavu Bank of New York nejméně 4,2 miliardy dolarů (v přepočtu asi 147 miliard korun). Podle dosud zveřejněných, ale zatím neověřených informací se však tato částka bude blížit spíše deseti miliardám USD, což je asi 350 miliard korun."
Pottsville (USA) - Odpovědnost za smrt pěti lidí, jejichž těla byla na sklonku loňského roku vylovena z vodní nádrže nad Los Angeles, připsal Federální úřad pro vyšetřování (FBI) ruské zločinecké síti. Ve zprávě, o níž nyní informoval americký tisk, američtí vyšetřovatelé uvádějí, že brutalita ruské mafie předčí vše, na co byla Amerika zvyklá v dobách italské Cosy Nostry.

Mrtvé se podařilo identifikovat jako Alexandra Umanského, prezidenta společnosti Advanced Mobile Technologies v Hollywoodu, Georgie Safjojava, prezidenta filmové společnosti Matador Media, šéfproducenta Matadoru Nikolaje Charabadzeho, účetní Ritu Peklerovou a obchodníka Mijera Muskatela. Všichni přišli do Los Angeles z bývalého Sovětského svazu. Ze svých domovů byli uneseni pro výkupné. Krátce poté však byli zavražděni a odklizeni do vod nádrže.

Policie zadržela čtyři podezřelé, rovněž někdejší občany SSSR. Žaloba je viní z vraždy. Miliónové výkupné, které pachatelé vybrali, obětem život nezachránilo.

Případ vzbudil v Los Angeles velký rozruch a místní úřadovna FBI dokonce ustavila zvláštní oddělení pro boj s ruským organizovaným zločinem , který se v Kalifornii nebývale rozmohl.

Prokurátor Anthony Colannino, vedoucí tohoto oddělení, uvedl, že každoročně vstupují do Spojených států ilegálně desítky tisíc ruských zločinců. Mnozí mají za sebou kariéru v komunistické tajné policii, armádě či zvláštních jednotkách ministerstva vnitra. Jsou mezi nimi i bývalí komunističtí aparátčíci. Nejčastěji se specializují na vykrádání bankovních kont a na zpronevěry, pojišťovací podvody, obchod s narkotiky a vydírání.

"Gangsteři ruského původu se snaží násilí vyhnout, ale když už zabíjejí, udělají to bez váhání," řekl Colannino. "Stará italská mafie vás zabila a vdově pak poslala kytici. Tihle lidé, krutí a bezohlední, jsou schopni zabít vás, vaši ženu, děti, sourozence, rodiče i sousedy. Nemusí zbýt nikdo, komu by se kytice dala zaslat." Dále viz http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2004011502

Ruská mafie dnes představuje největší etnickou skupinu organizovaného zločinu v USA - má více členů a působí na rozlehlejším území než mafie asijské a latinsko-americké.


Ruský prezident Vladimír Putin
čelí obvinění z podpory zločinců
NEW YORK/MOSKVA - Němečtí šéfové rusko-německé firmy SPAG jsou vyšetřováni kvůli praní špinavých peněz. Členem dozorčí rady přitom byl od samého počátku nynější ruský prezident. Podivné kontakty ruského prezidenta Vladimira Putina s firmami spojenými s organizovaným zločinem se již loni staly důvodem, proč Washington prosadil zařazení Ruska na černý seznam států napojených na praní špinavých peněz.

Jde o další ze série odhalení, které pronásledují Putina od okamžiku, kdy po roce 1991 začal řídit zahraniční ekonomické aktivity Petrohradu v éře starosty Anatolije Sobčaka . S odvoláním na vysokého představitele administrativy bývalého prezidenta Billa Clintona to tvrdí poslední číslo amerického časopisu Newsweek.

Nynější prezident v té době inicioval, případně schvaloval projekty, které pak realizovaly firmy spojené s organizovaným zločinem. Putin se stal Sobčakovým pomocníkem především díky tomu, že byl spojen s tajnou službou FSB a dalšími strukturami, které byly nástupkyněmi sovětské KGB. "Potřebuji pomocníka. Já se dokonce bojím vycházet z kanceláře. Vůbec nevím, co jsou všichni tito lidé zač," postěžoval si tehdy starosta na aktivní byznysmeny.





Německá stopa vede do Kremlu


Jednou z Putinových zásluh o rozvoj rodného města se stalo spojení s německými podnikateli. Známé Dresdner Bank například pomáhal zajistit kanceláře v budově bývalého německého velvyslanectví . V dalších případech aktivní Sobčakův zástupce dohodl odprodej nemovitostí v rámci privatizace městského majetku.

Podle údajů polského listu Rzeczpospolita se do paměti zapsal především prodej hotelů Astoria a Europa. Největší problémy působilo a dosud ruskému prezidentovi působí spojení s německo-ruskou firmou SPAG .

Spoluzakladatel této firmy, se kterým dojednal nesčetně obchodů, německý právník Rudolf Ritter, je právě nyní vyšetřován v lichtenštejnskou a rakouskou prokuraturou. Obviněn je z praní špinavých peněz - v tom nejméně jednoho milionu dolarů pro kolumbijský drogový kartel. Newsweek, podobně jako o něco dříve italský list La Repubblica, tvrdí, že Putin byl členem dozorčí rady SPAG. Figurovat v ní měl dokonce až do 7. května 2000 - tedy do své prezidentské inaugurace . Mluvčí Kremlu to ovšem popírají.

Jiné ruské zdroje trvají na tom, že jeho role byla čestná a neplacená - měl pouze svou účastí zvyšovat důvěryhodnost firmy v očích zahraničních partnerů. Proti Putinovi naopak svědčí jeho úzké vztahy s aktivním činitelem SPAG, jistým Vladimirem Smirnovem. Toho si dokonce později vzal i do hospodářské správy prezidentské administrace.





Přátelství rozvědčíka,
byznysmena a mafiána


Podivné spojení Vladimirů, rozvědčíka a podnikatele, dovršil kontakt s třetím údajným mafiánem Vladimirem Barsukovem (Kumarinem). Ten byl velkým bossem petrohradských kasin a restaurací a je pokládán za hlavu tzv. tambovské mafie. Důvěryhodné ruské zdroje potvrdily, že Putin a Smirnov jsou do dnešního dne spolumajiteli luxusního "městečka" víkendových rezidencí ruských i zahraničních boháčů u Petrohradu .

Informace západních novinářů kupodivu nechaly většinu ruských politiků v klidu. Pouze Sergej Juščenkov, člen parlamentní frakce strany Svaz pravých sil, vyjádřil zklamání nad tím, že Kreml k celé sérii obvinění Putina stále mlčí. "Podle mého názoru je nutné obrátit se k soudu. Informaci tentokrát přinesl respektovaný časopis, a může tak být zasazen těžký úder celé zemi," řekl poslanec.

Nejbližší posuzování důvěryhodnosti Ruska se uskuteční na zářijovém mezinárodním jednání v Paříži, kde budou představitelé z bezmála třiceti států rozhodovat, zda mají zavést sankce proti Rusku jako zemi umožňující praní peněz zločinných syndikátů . Putin si ovšem již připravil svůj argument - na poslední chvíli prosadil schválení zákona, který by měl zúžit prostor pro podobné nelegální transakce.





Vraždy na státní objednávku


O tom, jak v Rusku již dlouhou dobu srůstají ruské tajné služby a organizovaný zločin do jednoho organismu, tento týden vypověděl i skandální text publikovaný pravicovým listem Novaja gazeta. V úryvcích z připravované knihy dlouholetého pracovníka FSB Alexandra Litviněnka se podrobně líčí, jak ruská kontrarozvědka cílevědomě řídila činnost mnohých zločineckých struktur. Viz: http://www.maidan.org.ua/static/mai/1109731267.html

Litviněnko, který letos v květnu získal politický azyl v Británii, je spojencem protiputinovského magnáta Borise Berezovského. Jeho tvrzení jsou ale podle znalců přesná. Putinovi kolegové, a to i v době, kdy Vladimír Putin sám od roku 1998 FSB řídil, měli jednak od soukromých firem získávat peníze pro vlastní potřebu, ale současně je využívat i k plnění "delikátních úkolů" - k vraždám.

Litviněnko v této souvislosti uvádí dlouhý seznam zemí (mimo jiné Jugoslávii, Ukrajinu, Irák), kde najatí vrazi likvidovali lidi, kteří se tam pokoušeli před FSB skrýt. Marně. Viz

http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003092402


RUDÁ MAFIE V NEW YORKU
Rusové zatím nejsou schopni úspěšně se zapojit do světové ekonomiky, a tak vedle nerostných surovin vyvážejí to jediné, co umějí opravdu dobře - organizovaný zločin. Tímto způsobem vysávají celý svět.
Americký deník The New York Times 19. srpna 1999 zveřejnil zprávu, která otřásla celou zemí: ruská státní mafie vyprala prostřednictvím amerického finančního ústavu Bank of New York nejméně 4,2 miliardy dolarů (v přepočtu asi 147 miliard korun). Podle dosud zveřejněných, ale zatím neověřených informací se však tato částka bude blížit spíše deseti miliardám USD, což je asi 350 miliard korun.
Náhodný objev

Před dvěma lety začala britská Národní služba pro potírání zločinu (NCIS) sledovat aktivity společnosti YBM Magnex se sídlem nedaleko americké Filadelfie. Tuto firmu založil významný představitel ruského podsvětí Semjon Mogilevič (viz článek na straně 46). Britové měli podezření, že podnik pere v Londýně a v Kanadě špinavé peníze. Vyšetřování případu přivedlo pracovníky NCIS ke společnosti Benex Worldwide, která měla svůj účet vedený u londýnské pobočky Bank of New York. Od října 1998 do března 1999 vyšetřovatelé na tomto kontě zaznamenali zhruba deset tisíc bankovních převodů. Celkovou částku vypočítali na 4,2 miliardy dolarů. Okamžitě jim došlo, že zřejmě narazili na Mogilevičovu pračku špinavých peněz a upozornili své americké kolegy. Banka ihned odvolala své dvě klíčové zaměstnankyně - Natašu Kagalovskou a Lucy Edwardsovou. Obě ženy se narodily v Rusku a pracovaly ve východoevropské divizi Bank of New York. Manžel Kagalovské (Konstantin) zastával v letech 1992 až 1995 post ruského zástupce v Mezinárodním měnovém fondu . Edwardsová se do Spojených států provdala v osmdesátých letech, aby se později rozvedla a znovu se provdala za ruského podnikatele Petera Berlina. Berlin je podle dostupných informací získaných deníkem The New York Times jediným majitelem a zároveň ředitelem společnosti Benex Worldwide.





Peníze na pomoc Rusku?


Minulý týden zabavily americké bezpečnostní orgány ze dvou účtů vedených u Bank of New York asi dvacet milionů dolarů. Obě konta patřily společnosti Benex. Speciální jednotka pro potírání ruského organizovaného zločinu, kterou spolu s FBI založila newyorská policie, však podle zprávy deníku The New York Times prověřuje i další konta.

Oficiálně zatím FBI žádné vyšetřování nepotvrdila, nicméně Bank of New York ve svém prohlášení z minulého týdne sdělila, že spolupracuje s bezpečnostními orgány na "vyšetřování pohybů peněz pocházejících z Ruska" . Ve čtvrtek byla o případu velice podrobně informována americká ministryně spravedlnosti Janet Renová.

Také ruská generální prokuratura minulý týden oznámila, že hodlá zahájit vlastní vyšetřování případu. Ruské úřady zároveň ujistily, že s praním špinavých peněz ve Spojených státech nemají nic společného.

Minulý pátek ovšem deník The New York Times zveřejnil informace, podle kterých procházely bankou špinavé peníze celý půlrok bez toho, aby je Bank of New York zaznamenala. Celkem devět účtů společnosti Benex Worldwide bylo totiž založeno mnohem dříve než v březnu 1998, jak se do minulého čtvrtka americké bezpečnostní orgány domnívaly.

The New York Times také v pátek informovaly o tom, že část vypraných peněz mohla pocházet z Mezinárodního měnového fondu, který v roce 1998 poskytl Rusku finanční pomoc ve snaze zastavit řetězové pády ruských bank a posílit rubl. Ministerstvo spravedlnosti se však podle důvěrných zdrojů amerického deníku zatím nedomnívá, že by skandál jakkoli souvisel s aktivitami Mezinárodního měnového fondu.





"Noví" Rusové...


Právě v Mezinárodním měnovém fondu získával své zkušenosti se světovým bankovnictvím Konstantin Kagalovskij (42), který zřejmě pomáhal při transferu peněz na účty společnosti Benex Worldwide. Když se po dvou letech ve funkci ruského zástupce u MMF Kagalovskij loučil se svými kolegy ve Washingtonu, kde fond sídlí, řekl jim, že jeho nový zaměstnavatel - ruská banka Menatěp Bank - bude jedním z pilířů transformace z komunismu do kapitalismu. Deník The Wall Street Journal minulý týden citoval tehdejší Kagalovského slova v tom smyslu, že Menatěp Bank bude pomáhat generovat prestiž a sílu rodícího se ruského soukromého sektoru.

Na první pohled se jeho slova brzy začala naplňovat. Kagalovskij se nastěhoval do luxusního hotelového apartmá s výhledem na Kreml a byl jmenován prvním náměstkem ředitele Menatěp Bank. Počátkem roku řekl na valné hromadě akcionářů, že Menatěp Bank se brzy stane významnou světovou bankou. Svým způsobem měl pravdu. Banka sice loni zkrachovala, ale nyní se stala předmětem vyšetřování v souvislosti s jedním z největších případů praní špinavých peněz v historii USA.

Kagalovskij působí v současnosti ve funkci místopředsedy představenstva ropné společnosti Yukos, kterou v roce 1996 zprivatizovala za velmi nejasných okolností právě Menatěp Bank.

Zajímavý je i příběh Kagalovského manželky Nataši. Narodila se v roce 1954 v tehdejším Leningradu, kde vystudovala orientální vědy. V roce 1979 emigrovala (anebo byla vysazena na Západ sovětskými tajnými službami) do Spojených států a na Univerzitě v Princetonu vystudovala obor zaměřený na Blízký východ. V roce 1986 nastoupila do Irving Bank, kterou v roce 1988 pohltila právě Bank of New York. V Irving Bank se Kagalovská seznámila s Lucy Edwardsovou.

Před sedmi lety byla Nataša Kagalovská vyslána do Ruska, aby spolu s dalšími americkými bankéři pomohla v komunismem zdecimované zemi vytvořit bankovní systém západního střihu. Její šarm a schopnosti ohromily v Rusku nejen americké poradce. Krátce po návratu ze své mise povýšila v roce 1992 Nataša - tehdy ještě Gurfinkelová na šéfku východoevropské divize Bank of New York. Ve svých sedmatřiceti letech se zdála být ženou na svém místě. Nejenže plynně hovořila rusky, ale dokázala pro banku zajistit v Rusku i velice lukrativní obchody. Její "akcie posílily ještě tím, že za muže si vzala někdejšího prominentního kremelského reformátora a později bohatého ruského podnikatele Konstantina Kagalovského.

"Každý ji znal, řekl v rozhovoru pro The New York Times bývalý předseda jedné významné západní banky, která intenzivně obchoduje s Ruskem. " Byla to jednička, především díky svému manželovi , dodal.

Před deseti dny se však její hvězdná kariéra zhroutila. "Je to vážná věc. Řekli mi, abych s nikým o ničem nemluvila. Je mi to všechno moc líto, řekla Kagalovská minulý týden v krátkém telefonickém rozhovoru pro The New York Times.



Rusové kromě nerostných surovin vyvážejí to jediné, co umějí opravdu dobře - organizovaný zločin. Americký deník The New York Times 19. srpna 1999 zveřejnil zprávu, která otřásla celou zemí: ruská mafie vyprala prostřednictvím amerického finančního ústavu Bank of New York nejméně 4,2 miliardy dolarů (v přepočtu asi 147 miliard korun). Podle dosud zveřejněných, ale zatím neověřených informací se však tato částka bude blížit spíše deseti miliardám USD, což je asi 350 miliard korun.
  29.07.2009 07:58 Franta
 
No tak opět v Událostech komentářích na ČT zaznělo, že je v ČR nejvíce policistů v EU. K zamyšlení. Pecina by měl udělat vnitřní audit všech složek u PČR a konečně udělat pořádek, to je cesta, kdy policajti budou vytíženy dle potřeb.
  29.07.2009 08:13 fekete
 
jenom doufám, že zase vyštípou ty nejschopnější, a že že audit budou dělat zase ti, kteří P ČR přivedli tam, kde je nyní
  29.07.2009 12:27 Asi tak!
 
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/209411000370728-udalosti-k omentare/
  29.07.2009 18:02 (.)(.)
 
Jaký stát si dovolí zaměstnávat důchodce u policie, který ráno přijde do práce, v jeho případě ( zaměstnání ) pustí si pičítač , zahraje si solitaire, přečte svodku a potom už jen celý den čte noviny. Na Okresním ředitelstí v P.........ch takové pijavice byly přisáté do konce roku 2008 dvě. To nemluvím o obrovských odměnách, které si v průběhu roku nechaly vyplatit. Jejich královské důchody činí 25.000,- Kč.Ví to širiká veřejnost? Potom má mít Policie nějaké peníze , fuj!!!!!!!!!
  02.08.2009 14:42 Alča
 
Pro závorkáře - podle stávajícího zákona je možné působit u policie do 65 let. Jestli někomu padne důchod dříve, s tím se nedá nic dělat. Jakpak by jsi ho chtěl propustit. Podle čeho ?
  05.08.2009 22:50 alčo
 
polib mi prdel a dvakrát jo
  28.07.2009 18:44 rentiér <Ilona.markova@volny.cz>
 
Zdravím všechny poctivé lidi. Shlédl jsem před chvíli media CT24 o situaci v policii ČR. Nic dobrého pro řadové policisty a rentiéry. Bylo sděleno, že policii chybí 900 000 milonů korun na její chod, peníze stačí snad do konce října 2009. Je to ostuda státu. Republika se legálně, nelegálně rozkradla, moc se velkozlodějů nepotrestalo. Dále z reportáže vyplynulo, že se bude příští rok u policie ČR propouštět, policisty, civilní zaměstnance.Ke konci roku 2009 končí přechodné období, někteří budou chtít nadále sloužit, ale mohou být pak třeba propuštěni. Můžou se někomu znelíbit, onemocnět, nějaký úraz a na výslužku/ sociální dávku /by nedosáhli. Stát zase ušetří. Vše je možné v tomto našem bordelu.Dokud bude pořád na 7 pěšáků jeden velitel, nic se nezmění. Tam jsou též peníze. Mám velké obavy, že též zdaní sociální dávku nám rentiérům, nebo její vyplácení zkrátí na určitou dobu. Pro ty, co sloužili , nebo slouží leta, pro blaho této země , by to byla též katastrofa a další lumpárna. Stát není schopen / justice/ zabránit rozkrádání republiky/ pan Krejčír se směje/. Jestli zákonodárci změní paskvil z.č. 361/2003 Sb, tak to bude na úkor výslužky. Státu vyhovuje paskvil z.č. 361/2003 Sb, proč platit policistům, hasičům, bachařům za přesčasy, příplatky za soboty, neděle, noční, nadělávání svátků, neplatit odsloužené svátky, 150 hodin na úkor jeho zdraví a rodiny. Mám velké obavy, zda bude za nějaký čas i na důchody. Ale páni poslanci, senátoři mají malinké peníze , tzv jízdné, nábytkové, a další výhody , malý plat. Jsem pořád optimista, možná za deset, 15 let se bude mít policista, hasič, rentiér, daší poctiví občané, dělník, inteligence v tomto státě lépe. Pak shlédnu, jak si velkopodnikatel / ODS/ bez povolení na Ústecku postaví palác. Prostě k zblití. Nikomu nic nezávidím, ale do demokracie máme ještě daleko. Je to můj názor do diskuse. Pro bývalé kolegy hodně zdraví, dejte na sebe pozor ve službě, nikdo Vám nic nedá. S pozdravem bývalý kolega por Marek Ladislav z České Lípy.
  29.07.2009 13:01 pro rentiéra
 
Kdyby jsi byl rentiér, tak ji budeš v klidu užívat a nebudeš neustále provokovat....
  27.07.2009 10:35 .
 
Co tady pořád bulíte. Ten blbec Langr už není ministrem, tak to tady už neřeště ne??
  27.07.2009 17:32 běž
 
rejpat někam jinam bafuňáři.
  26.07.2009 21:56 May day
 
Renta po 20 letech, to nikdo nevydrží v tom dnešním presu!
  27.07.2009 06:00 Petr
 
Třeba si vláda myslí, že jsme citrony. Vyždímat a odhodit.
  27.07.2009 07:58 za kolik
 
by jste chtěli rentu, již po roce ?
  27.07.2009 08:38 May day
 
Tak panáček je v presu jo?
  31.07.2009 17:33 KOLAPS
 
POLICIE ZAŽÍVÁ KRUŠNÉ OBDOBÍ, kdy už tak zdecimovaným bezpečnostním složkám teď došly peníze. Existenční problémy maji mimo dalších složek i specializované útvary, které vyšetřují nejzávažnější trestnou činnost. Detektivové musí šetřit schůzky s informátory jim musí schvalovat a peníze předávat jen za dohledu nadřízených. Až 20% podstavy vypovídají o katastrofální situaci u České policie.
  24.07.2009 20:06 šetřit
 
??????????????????????????????
Jelikož se všude šetří, bude se šetřit i u policajtů a to tak, že jeden plat půjde na podporu vědy a výzkumu. To by byl jedinej kladnej počin!

???????????????????????????????????????
  26.07.2009 10:26 Ronin
 
A co kdyby začal stát pořádně vymáhat nevybrané pokuty od dlužníků. To by pak bylo peněz ve státním prasátku co ?
  22.07.2009 21:36 SOS
 
Zdravím všechny poctivé lidi. Jak to tu čtu, nic dobrého policisty, hasiče a další nečeká. Blíží se konec přechodného období, jak je zde uváděno, budou další odchody. Jestli by se zdanily/ renty/, je to jenom sociální dávka,tak by to byla prasárna pro určitou skupinu lidí. Může se stát, že / renty / posunou až po dvaceti letech služby.Pro ty, co by neodešli v přechodném období ,by to byla rána pod pás. Pak je též otázka, kdo by vydržel za současných podmínek odsloužit 20 let. Stát by zase ušetřil. Potkávám další kolegy, co odešli do civilního života, nikdo si nestěžuje. K otázce rušení sociální dávky, to si žádný stát nedovolí, protože by se rozložil policejní, hasičský, bachařský sbor, vojsko jako takové.
  22.07.2009 22:00 pro SOS
 
A to jsi zdaleka nenapsal všechno! Protože jestli bude renta až po 20 letech,tak bude začínat na 20% !!! A to je to,co mě na tom nejvíc štve.
  23.07.2009 13:01 pro
 
nevím jak jsi došel na to, že by renta začínala na 20 %, třeba to nude 30, 40 ...
  23.07.2009 13:02 pro
 
ne nude, ale bude ...
  24.07.2009 07:39 4 pro
 
Jo,hlavně v době krize bych počítal s procenty nad 50% :-))) Už to neber,ani ředěné! :-)
  24.07.2009 21:23 CDStrojvedouci
 
Pro zzz:
Komu řikáš chudáku ty kretene?To si řikej své mamince
  21.07.2009 13:49 150
 
hodin zdarma,soboty neděle bez příplatků,svátky bez příplatků,dojíždění do prahy,bez náhrady,placená ubytovna,noční bez příplatků,tento rok odměna za předsednictví a půl roku nepřetržitého makání 2000.-tak co k tomu dodat
  21.07.2009 21:17 Nebreč
 
a běž do fabriky tohle dělat za hovno bulánku!!!! Máš prachy tak mlč a makej!!!
  22.07.2009 07:53 XXX
 
for 150
K tomu opravdu není co dodat. Přestaň brečet a začni makat jako všichni na které se z.č.361 vztahuje. Uvědom si, že nejsi sám, ale je nás přez 40 tisíc. Nebo jestli se ti nelíbí, tak jdi jinam.
  22.07.2009 19:32 pro XXX
 
Slovo přez se píše se "s" jako přes.Český jazyk je ti tabu, co?
  22.07.2009 20:26 XXX
 
Beru, chybička se vloudila. Mám ale za to, že je to celkem jedno, protože význam věty jsi asi pochopil. Pokud ne, tak se omlouvám.
  22.07.2009 21:46 martin
 
Konte, Sparto, ..., ..., ..., Tebe to ještě baví? :-))
  23.07.2009 18:01 For Nebreč
 
nazdar Hulváte
  24.07.2009 18:54 CDStrojvedouci
 
Pro XXX:
To není jedno,jedno je kolečko u trakaře.Slovo přes a přez!!Slovo přez čeština nezná!!
  24.07.2009 19:30 zzz
 
Jsi fakt dobrej , mám to správně, chudáku
  24.07.2009 22:17 CDStrojvedouci
 
Pro zzz:
Komu řikáš chudáku ty kretene?To si řikej své mamince
  25.07.2009 17:05 zzz
 
Ty jsi kretén chudáku
  27.07.2009 21:31 XXX
 
pro CDStrojvedouci
Nezlob se na mě, ale ty jseš fakt nějakej moc chytrej. Když jsi tak dobrej, proč už něděláš nějakou větší funkci u PČR. Každej normální pochopil, jenom ty musíš pořád rejpat. Přeji pěkný večer.
PS. Pravopis je důležitý, ale obsah sdělení je důležitější.
  28.07.2009 20:30 zzz
 
pro xxx , přesně tak , jak uvádíš , když chce někdo poučovat , co se jak píše , tak by měl být stopro , ale jak tak koukám , tak ten nějaký strojvedoucí neví , ani kam napsat odpověď , jak řikám , je to chudák , ale s tím se netrap , tak to v životě chodí a ještě uráží , že to mám říkat mé mamince , kretén , jak uvádí , je on sám , jeho maminka s otcem dohromady , chudák malej , jo prostě CZ povaha , neboj , teď bude hodnocení , jak jsem to správně napsal , měj se čus
  21.07.2009 10:59 rentiér <ladislav.marek@volny.cz>
 
Zdravím všechny poctivé lidi. Jak to tu čtu, nic dobrého policisty, hasiče a další nečeká. Blíží se konec přechodného období, jak je zde uváděno, budou další odchody. Jestli by se zdanily/ renty/, je to jenom sociální dávka,tak by to byla prasárna pro určitou skupinu lidí. Může se stát, že / renty / posunou až po dvaceti letech služby.Pro ty, co by neodešli v přechodném období ,by to byla rána pod pás. Pak je též otázka, kdo by vydržel za současných podmínek odsloužit 20 let. Stát by zase ušetřil. Závidět / renty/ není dobré. Každý si to může zkusit, / nasazení života, zdraví, přísaha, služba na úkor rodiny, koničků/. Dělník to v tomto bordelu také nemá jednoduché, ale jednotlivá povolání se nemohou porovnávat,Lékaři, učitelé a další skupiny občanů křičí, jejich práce není dostatečně finančně ohodnocena. CC 20 let se stát okrádá, džugle ve společnosti, tam je problém. Potkávám další kolegy, co odešli do civilního života, nikdo si nestěžuje. K otázce rušení sociální dávky / renty /, to si žádný stát nedovolí, protože by se rozložil policejní, hasičský, bachařský sbor, vojsko jako takové. Přál bych si, aby se shodil paskvil z.č. 361/2003 Sb, přepracoval, byl poplatný současnému stavu. Přeji hezký den, též bývalým kolegům, dejte na sebe pozor, nikdo Vám nic nedá. Bývalý kolega por Marek Ladislav z České Lípy, 25 let v přímém výkonu. Mám se dobře.
  21.07.2009 12:11 for rentier
 
naprosto souhlasím,jen bych chtěl dodat,že co slýchám od kolegů,tak se jich chystá do civilu dost,bohužel samí mladí,bohužel.A když se zeptáte někoho z civilu,tak se k pčr nikomu nechce,i přes krizi.
  21.07.2009 12:54 pánové
 
je pěkné se takhle chlácholit, ale to že se nikdo k PČR nežene je zcestné. Nikdo se tam nežene z důvodu naplněného stavu, snad kromě Prahy a středních čech (ověřeno). A to že si bejvalý četníci nestěžujou? Kde jste na to přišel, já vím, že z deseti by se jich 6 vrátilo tutově. A proč? Protože když nejsou propuštěny z práce, tak jim sebrali ze dne na den odměny např. 30% a ještě vzpomínají na krásné časy u PČR.Na úřad se jen tak nikdo nedostane a u MP je plno a když není známej, můžete umět co chcete, ale je to k ničemu. Je tady ovšem možnost jezdit za prací i 200km! Samozřejmě souhlasím s tím, že někdo jede na 150% a někdo se veze a z.č. 361 dopustil zvěrstva i to, že renta nemá strop! Je to můj názor a v mém okolí takováto skutečnost prostě je. Jinak neberu Váš názor, je to diskuze a nejen Vám přeji hodně zdraví, protože od toho se vše odvíjí.
  21.07.2009 13:39 fekete
 
pro pánové - ano, myslím, že tak to skutečně je, já dělám na Úřadu městské části a na rovinu - bez známosti se sem skutečně člověk nedostane (tedy na slušné místo), ale k P ČR bych se za současného stavu opravdu nevrátil (i když na úrovni, kde jsem byl, to byla práce zajímavá a slušně honorovaná), ale přesto - slušná renta, klid (žádné večné řešení blbostí, totální neschopnost na dřízených, kteří myslí jen na vlastní pohodlí nebo kšefty, popř. protežují chovné), někdy mě přepadne nostalgie po starých časech (a ta práce mě bavila), ale pak si vzpomenu na pár výjebů (a nemožnost cokoli změnit) a zase mě to přejde ( a to samé mají i tři bývalí kolegové z mého okolí)
  21.07.2009 21:15 feekete
 
na dřízených - to z tebe budou mít na tom úřadě fakt radost!!!
  21.07.2009 21:16 fekete
 
je tláča!!!!
  22.07.2009 07:50 fekete
 
na dřízených - tuším, že v mojí nynější branži se tomu říká písařská (písařova) chyba (mea culpa), ale máte pravdu, s vámi je to opravdu ztráta času i energie (ale to bylo u P ČR se spoustou lidí to samé)
  22.07.2009 08:42 fekete
 
dávejte si na ně pozor, je to Váš chleba nebo ne?
  22.07.2009 11:42 xyz pro fekete
 
Jak tady čtu, služba 10 let .Myslím, že za tak krátkou dobu renta neměla být nikdy. 15 let možná, ale dle mne alespoň 20 let . Kolik se toho naslouží za 10 let
odečtu-li ZOP, zácvik atd. A pak na různých fórech jsou takoví nejchytřejší.
Na jedné straně nadáváš na poměry u policie, nekompetentní šéfy, ale když jsi sloužil tak málo, tak ani nevíš, co mají vedoucí za krkem, včetně mladých policistů ...
  22.07.2009 14:20 fekete
 
pro xyz - a sakra, že jsem tak blbej a ozívám se (po tom, co jsem tam viděl a zažil)
  22.07.2009 17:15 pro fekete
 
no jestli jsi "blbej" to nevím, ale zívat nemusíš, ale pokud jsi se chtěl OZVAT, tak oz-ý-vat sse píše s "y", nevím jak je to dnes, ale kdysi "ozývati se" bylo ve vyjmenovaných slovech po "z".
  22.07.2009 17:31 fekete
 
pro pro fekete - to víš, všichni nemůžou bejt chytrý, no, kdyby byli všichni chytrý, tak je z toho každej druhej úplně blbej, tak já se snažím, aby té chytrosti nebylo moc - jinak vyjmenovaná slova po z jsou tuším brzy, jazyk nazívati se, lytomišl (nebo nějaké jiné město, ale to už si nepamatuji) - jsem rád, že si někdo všiml, nicméně k tématu - fakt by mě zajímalo, jestli budou lidé o P ČR odcházet nebo ne, já sám jsem s tím měl problém, protože krize se projevuje (a to i zde v Praze - na slušný flek je obtížné se dostat), ale na druhou stranu si neumím představit, že bych tam byl ještě další čtyři roky, abych na tom byl stejně jako nyní ( a nemohu popřít, e do mně ke konci minulého roku sypali peníze, abych neodešel, a zvýšili mi osobní) - mě ta práce bavila, i přes ty věci, které jsem zkousával dost těžko, ale fakt nebylo co řešit (já ty čtyři roky čekat nebudu - narazím na blbce a odejdu bez poct?) - děkuji, ale na to o té práci (a lidech) vím opravdu moc, sorry, že jsem sloužil je tu oblikátní 10-ku, ale dovolím se nechat svůj vlastní názor
  22.07.2009 17:31 fekete
 
pro pro fekete - to víš, všichni nemůžou bejt chytrý, no, kdyby byli všichni chytrý, tak je z toho každej druhej úplně blbej, tak já se snažím, aby té chytrosti nebylo moc - jinak vyjmenovaná slova po z jsou tuším brzy, jazyk nazívati se, lytomišl (nebo nějaké jiné město, ale to už si nepamatuji) - jsem rád, že si někdo všiml, nicméně k tématu - fakt by mě zajímalo, jestli budou lidé o P ČR odcházet nebo ne, já sám jsem s tím měl problém, protože krize se projevuje (a to i zde v Praze - na slušný flek je obtížné se dostat), ale na druhou stranu si neumím představit, že bych tam byl ještě další čtyři roky, abych na tom byl stejně jako nyní ( a nemohu popřít, e do mně ke konci minulého roku sypali peníze, abych neodešel, a zvýšili mi osobní) - mě ta práce bavila, i přes ty věci, které jsem zkousával dost těžko, ale fakt nebylo co řešit (já ty čtyři roky čekat nebudu - narazím na blbce a odejdu bez poct?) - děkuji, ale na to o té práci (a lidech) vím opravdu moc, sorry, že jsem sloužil je tu oblikátní 10-ku, ale dovolím se nechat svůj vlastní názor
  22.07.2009 18:15 Ronin
 
Nechci si hrát na chytráčka, ale realitu jak to chodí u PČR zjistí i ten největší blbec za dva roky. A těch 10 let si myslím je dostatečná doba u PČR na rentu, protože u nás není ani takové zázemí pro poldy co maj na Slovensku.
Jinak ruku na srdce, kdo by měl možnost se přes známé dostat na solidní post v civilu, kdo by z Vás tuto možnost nevyužil ? Já osobně ihned, ale tu možnost nemám, ale na druhé straně kolegům co tu možnost měli nezávidím a přeji jim to, protože to u PČR stojí za ho... a dlouho bude stát.
  22.07.2009 18:55 pro Robin
 
Když to stojí u policie za h.., jak píšeš, tak proč jsou u náborářů fronty ?
A nesváděj to na krizi ...., opak je pravdou a kdo by chtěl brát peníze uplně za nic, tak se mu nebude líbit u policie ani v civilu !
  22.07.2009 21:05 "pro Robin"
 
.. pravda "u náborářů" stojí fronty těch naivních pubelescentů, kteří o životě, natož o práci u policie, nic nevědí, nebo hodně málo vědí. Ti co jsou v reálu tam nejspíše ve frontě nestojí. Ale pravda, pokud je někdo "ve fyzičce i psychičce" a o slušnou práci nezavadí,protože v jeho rajonu, bohužel, práce není a rodina se odmítá stěhovat "na lepší", tak stojí "frontu u náboráře". Otázkou je, jak dlouho se ještě budou stát fronty u náboráře, tedy jak dlouho v té frontě budou stát zejména zdatní muži, protože pro ženy u policie není v civilu finanční konkurence,......
  23.07.2009 06:54 for fekete
 
Z tebe musej mít na tom úřadě radost, protože co předvádíš tady s pravopisem je děs a hrůza a to bych nechtěl vidět ty spisy.
  23.07.2009 14:24 fekete
 
for for fekete - ano, psal jsem to v rychlosti a nečetl jsem to po sobě, za pravopisné chyby se omlouvám (i když, proč vlastně, že ?) - nicméně, za tím, co jsem napsal, si stojím, a ztotožňuji se i s tím, co napsal kolega přede mnou (na prokouknutí systému, který běží už jen setrvačností, a hromada nadřízených na jeho běh, resp. doklopýtávání, nemá žádný vliv nebo dokonce nějak funguje spíše navzdory nim, skutečně stačí dva roky - no snad ten polosocialismus jednou skončí a k P ČR nebudou lidé chodit jen ze zoufalství nebo holky, které mají skutečně u P ČR slušný příjem, ale ruku na srdce - ve většině jsou nepoužitelné - omlouvám se vyjímkám, znal jsem i holky, které byly skvělé)
  24.07.2009 17:13 Ronin
 
For pro Robin
A víš proč jsou u náborářů takové fronty, protože se rapidně snížila kritéria pro přijetí a k PČR se hlásí kde kdo ? On je radipní rozdíl mezi starými fyzickými testy a těmi novými.
  21.07.2009 09:21 ccc
 
Mám výborný nápad jak ušetřit peníze státu. 2000 služebních míst převést na služební místa PČR a je vyřešeno ne???Jak prosté a je ušetřeno několik miliónů korunek.-)
  20.07.2009 21:00 for fekete
 
Tak ty jsi vzácný případ, jak šlápnout do hovna, protože se připravuje to, co dlouho bylo plánováno, všem co dělají tzv. pro stát (st. spr. samospráva a tudíž i MP se renta bude rušit!!!!!!!!
  20.07.2009 21:17 Aleš
 
taky jsem něco slyšel!
  21.07.2009 07:55 XXX
 
Pánové, jděte se bodnout s hloupými kecy. Renty se rušit nebudou,nebudou a nebudou. To by byl definitivní konec policie takové jakou ji známe dnes. Možná je to ale cíl I.L., tedy Ička.
  21.07.2009 08:00 fekete
 
tak, že se bude renta zdaňovat nebo bude strop rent, tak s tím počítám (nakonec výše některých rent byla nenormální a nemorální) a o zrušení daňových vyjímek se mluví už dost dlouho (člověk, který na tomto zrušení vyjímek na MF ČR pracoval, je nyní ministrem financí a shodly se na něm obě nejsilnější strany, takže na to člověk nemusí být ani moc chytrý, aby si to dokázal dát dohromady), ale zrušení rent ( i když třeba jen pro lidi kteří dělají pro stát) ... lidi, co blbnete (sám jsem u P ČR dělal 10 let, tak vím, jaké fámy se tam dokážou ujmout - asi tu paranoiu s sebou ta práce nese, a ne, že by papaláši nedokázali opravdu vymýšlet kraviny a výjeby - někteří jenom to), ale přece jen - je to blbost
  21.07.2009 09:04 for fekete
 
Říkej si co chceš, ale holt jdeš ze státního do státního a ono to má i logiku. Připrav se na to.
  21.07.2009 10:22 fekete
 
no máš recht, tak prostě zvednu zadek a půjdu o dům dál, hlavně když cestou nepotkám takový experty jako jsi Ty (zkus si nastudovat nález Ústavního soudu č. 107/1996 Sb.) - ale že se s rentou bude hýbat je víc něž jisté (a veřejnost tomu zatleská)
  22.07.2009 19:46 pro for fekete
 
Ty se už vykašli na to tvé zcestné psaní, plácáš neustále jej a jen hovadiny nic jiného. O MP a dalších plánech nevíš vůbec nic a celkově jseš trapný. Renty nikdo rušit nebude, peníze si musí PČR najít ve svých rezervách a že se jich tam válí ještě dost. Zakopaný pes je v tom, že se nikdy nedostanou tam kam mají jít a kde by byly užitečné.
  23.07.2009 19:23 pro zakladatele vlákna
 
Kde jsi, prosím tě, přišel na to, že státní správa, samospráva a MP (asi tedy městská policie, nebo co?) má renty? A pokud MP je městská policie, tak tam máš další blbost - ta nedělá pro stát, nýbrž pro svého zřizovatele, čili obec.