Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  06.08.2009 20:01 prostý občan <ladislav.marek@volny.cz>
 
Podle Langera porušuje Houbovo odvolání služební zákon
5. 8. 2009 15:21, autor: ČT24

Praha - Místopředseda ODS a bývalý ministr vnitra Ivan Langer má za to, že policejní prezident Oldřich Martinů porušil služební zákon, když nechal nahradit svého náměstka Jiřího Houbu. Novinářům řekl, že jde o další politicky motivované rozhodnutí ministerstva vnitra pod vedením Martina Peciny. Podle Langra Pecina i jeho náměstek Jiří Komorous vyvíjeli od počátku svého působení v úřadu enormní nátlak na Houbovo odvolání.

Zpět na článek

Diskuse
V diskusi je 93 příspěvků

Zobrazit: ohodnocení 5 a více ohodnocení 0 a více ohodnocení -5 a více všechny



8
Jeseter, 6. 8. 2009 00:36 .Langer je gauner
Tak to je hustý, ten LANGER je opravdu GAUNER.Policii dovedl ke kolapsu a ještě si bude otvírat "pusu".Ten člověk by měl jít sedět, za to co provedl.
5
honza, 6. 8. 2009 11:53 .RE: Langer je gauner
Máte pravdu, snaží.kryje Topolánka, Dalíka , Hřebíčka a ostatní členy.Jen vyjímečně člen ODS není gauner. Ale hlavně kryje sebe, aby nepraskly jeho podvody.Je příšerný gauner. .. 10
Jan, 6. 8. 2009 00:22 .Íčkovi zřejmě otrnulo
nedivím se, že má íčko obavy, protože policajti snad konečně začnou šetřit jeho aktivity a on skončí ne na vnitru jak touží, ale na Borech kam patří.
1
ach, 6. 8. 2009 14:22 .RE: Íčkovi zřejmě otrnulo
Také bych si to přál, ale myslíš, že bude potrestanej, já tomu moc nevěřím. Jeho hoši ho budou bránit, protože by na ně práskal. .. 9
Karel, 5. 8. 2009 23:21 .nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Co si myslí pan Železný v komentářích, že nikoho ze zátupců ČSSD nenechá domluvit, pořád mu skáče do řeči a myslí si jako pan Langer, že má patent na rozum. Pan Langer dokáže pouze obhajovat problémy ve kterých se nachází pan Topolánek a pořád před lidmi mlží svojí za nic nestojící činnost na ministerstvu vnitra.To co u policie zavedl a tloukl se při tom do prsou tak nemají v souzčasné době ani vyspělé demokratické země. Stači se přesvědčit když oznámíte trestnou činnost , která byla na vás spáchána v těchto zemích. Proto co jsem viděl dne 5.8.2009 na událostech komentářích tak pokud lidé neprokouknou lži pana Langera tak opět ODS vyhrají volby.
6
Svatopluk Beran, 6. 8. 2009 01:18 .RE: nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Řekl bych že tohle pan Železný nezvládl. Proč se přešlo ke Komorousovi, když řeč byla o Houbovi. Pan Bublan jasně řekl že umístění pana Houby na pozici mohl pouze policejní president a to byl pana Martinů. Jak je tedy možné, že ho do pozice prosadil Ivan Langer jakožto ministr. Proč se pan Železný nezeptal pana Langera jakto že ho do dané pozice dosadil on a to ještě bez výběru, když je to pouze provomoc policejního presidenta? Pan Langer je veliký vřed na naší demokracii. Viz. například americká víza a tajný dokument o zavedení protiteroristického střediska u nás za pomoci USA a tím i CIA. Po letech snažení se USA pod podmínkou zrušení vízové povinnosti pro Čechy podařilo přimět českou vládu k vytvoření speciálního protiteroristického centra. Má se nacházet v budově, kde sídlí Útvar pro odhalování organizovaného zločinu a běžný daňový poplatník se o tom, jak je nakládáno s jeho penězi v této oblasti nic nedoví. Praha (INT) Utajena bude i konkrétní podoba, způsob a výsledky práce centra - nedovíme se tedy vůbec nic. Zůstává pouze možnost spekulovat a jelikož podmínky vyplývají z česko-amerických smluv, je nanejvýš pravděpodobné, že vzor činnosti této služby bude v USA. Analytické pracoviště tohoto centra začne pracovat v průběhu prvního čtvrtletí příštího roku. Mluvčí ÚOOZ Pavel Hanták uvedl, že hlavní náplní tohoto pracoviště bude „sběr, vyhodnocování, analýza a zpracování informací o teroristech a osobách důvodně podezřelých z napojení na teroristické organizace. Toto pracoviště bude zároveň za policii vyhodnocovat hrozby plynoucí z terorismu vůči zájmům České republiky." Mluvčí ministerstva vnitra Hana Malá ujišťuje, že s informováním o vznikajícím centru se nepočítá ani do budoucna a že „jediné, co lze obecně o mechanismu spolupráce zveřejnit, je skutečnost, že plně podléhá vnitrostátnímu právu České republiky včetně povinností policie a práv našich občanů zaručených zákonem." O mezinárodním právu zmínka nepadla a vzhledem k Akčnímu (protiteroristickému) plánu, se kterým vláda přišla, se nejeví, že by pravomoci bezpečnostních složek byly omezeny svobodami občanů. A jaká je praxe ve světě? Americká praxe Pokud by se české služby skutečně inspirovaly v USA - a i bez znalostí podmínek je evidentní, že spolupráce je nevyhnutelná - můžeme předpokládat důsledky. Americké bezpečnostní složky mohou například bez rozhodnutí soudu zadržovat kohokoli pro podezření z terorismu ve své věznici Guantánamo, odposlouchávat telefony a číst elektronickou korespondenci. Bez souhlasu cílových států mohou na jejich území podnikat tajné - i vojenské - operace. V Evropských státech si pak už dříve vymohli zavedení tzv.černých listin. Do těch jsou uváděny osoby, podezřelé z terorismu či jeho podpory, kterým jsou podle závažnosti domnělého zločinu blokována konta, zamezen přístup k lékaři atd. Samotné osoby o zařazení do listiny nemusí vědět a de facto není možnost se bránit ani - v případě prokázání neviny - zajistit vyškrtnutí. Britská praxe Nejsilnější omezení v souvislosti s terorismem má v Evropě Velká Británie. Policista zde může po libovolném člověku na ulici požadovat odpovědi na cíl a účel cesty, činnost před cestou. Zároveň může každému prohledat věci, stejně jako jakékoli auto i bez přítomnosti majitele. Ve vazbě může podezřelému bez souhlasu vzít otisky prstů, bot a vzorek slin (poté zanesený do genetické databáze). Podezřelá osoba může být držena ve vazbě (se souhlasem soudce) bez důkazů až 28 dní a i při zproštění obvinění jsou všechny údaje a vzorky uchovány. Ministerstvo vnitra pak na svých stránkách uvádí statistiky zatčení na základě podezření z terorismu v období 11. září 2001 až 31. březen 2007. Z těch vyplývá, že z terorismu a těžkých zločinů bylo obviněno 27 procent zadržených. 54 procent podezřelých nebylo obviněno z žádného zločinu a zbytek překročil zákon v méně závažných věcech. 73 procent osob tedy nebylo z terorismu či těžkých zločinů vůbec obviněno a z toho vyplývá že minimálně v 73 procentech případů jsou tyto pravomoci zneužity. Česká vize v EU Pro období českého předsednictví EU již experti vytvořili program bezpečnostních iniciativ. Hlavními body je blokování internetových stránek a mobilních sítí ve zvláštních případech. Dalším závažným bodem bude migrace. Česká cizinecká policie platí v Evropě i západních zemích mezi nejhorší a nejzkorumpovanější, je tedy s očekáváním, jak se jí podaří moderovat diskusi o padělaných dokladech. V plánu je také téma zavádění biometrických údajů - už i k povolení k pobytu - to je velmi kritizováno organizacemi, chránícími lidská práva a soukromí nejen v Evropě. Ať už se jedná o současnou vládu či opozici, zdá se, že jsou strany připraveny „z bezpečnostních důvodů" dohled pouze utužovat. Není však sjednocování světa proti islámskému terorismu po 11. září pouze obdobou sjednocování Německa proti terorismu „žido-komunistickému", „odhalenému" po vypálení Reichstagu roku 1933?
10
  31.01.2007 18:31 Kolega
 
Pan ministr skončil LIVE a chce se mi blejt, velebnosti!
  31.01.2007 18:22 Kolega
 
Pane ministře, co jste řekl k CzekTeku, to je přímo NEHORÁZNOST. Házíte špínu na policisty obecně!
  31.01.2007 18:46 .
 
mu chybělo stát tam a viděl to live. Jen pak by byl v obraze, co se tam dělo...... Na druhou stranu má tolik policejních záběrů, že by si je jako večerníček mohl pouštět do důchodu a tak zkreslené jako při hurá akci našich médií proti policii určitě nejsou....
  31.01.2007 20:16 Poctivý polda
 
Dříve byla policie kritizována za to, že nechala takto svobodně " rozfetovat " a " rozpumpovat " dav někde na pláni a že s tím nic nedělá, když je tedy policie činná, tak je to zase špatné, že po sobě nenechá házet láhve a klacky a při tom, kdyby na takovéhle akci " pro děti byl můj syn ", tak bych nechápal co tam v těch sračkách dělá a styděl bych se, že tam byl. A někteří lidé se cítí ještě dotčeni, že jim člověk naznačí, jakže to myslí s výchovou svých dětí a zda je zajímá drogová scéna jejich dětí na těchto akcích alá extáze a pod.
Chtěl bych vidět pana Ministra vnitra, jakou by zvolil taktiku a jak by se domluvil se stádem opilců, nafetovaných a k jistým lidským hodnotám naprosto vlažných lidí. Potřeboval by zkrátka vystoupit z poslanecké ulity zaparkovat vozidlo, jako obyčejný občan, který dlouho šetřil na ojeté vozidlo pojištěném pouze zákonnou pojistkou nevztahující se na vandalismus a aby mu tito Czechtekoví lidé ukázali jak umí malovat na auta klíčem, sprejem a pod. - poznal by pravou stránku demokracie, tak jak ji vnímají tito lidé, kteří žádnou hodnotu ve společnosti nevytvořili, ale bezhlednost a lhostejnost k jiným jim výrazně přebývá - hodnoty mají jednoduché - stačí se pobavit na louce s maximálním odvazem za doprovodu chlastu a drog a okořenit to stylem : " hoď si flaškou na svého policistu " Běda jak zasáhne, vždyť v této republice mu to vrátíme i z úroky a bude za přispění pánů politiků zase za blbce, který chce slepě něco bránit.
  31.01.2007 18:18 Kolega
 
Jen jestli budete postupovat proti všem stejně?! Reaguji na Vaše slova v Pressklubu. Určitě Vám to někdy připomenu!!!
  31.01.2007 18:01 Kolega
 
Na Frekvenci 1 je právě ministr Langer LIVE, do 18:30
  31.01.2007 18:21 leoš
 
Kurňa, nemám rádio, nezbylo mě na něj.
  31.01.2007 17:43 rodina
 
Pane ministře co pro Vás znamená rodina ??? Myslíte si, že je správné, že státní zaměstnanec, který si nemůže legálně přilepšit, nemá na dárky pro děti, není schopen, bez dalších následků, zaplatit dítěti tábor, popřípadě lyžařský kurz a další zakladní věci, myslíte že život je od toho aby se dřelo od ráno do rána pro všechny nahoře aby dostavali tisícové odměny, a nic z toho nemít ? K čemu je takový život, žijeme pouze jednou a díky Vám pane ministře naše životy prožijeme dost po úroveň, bohužel od tohoto se bude odvíjet i dětství našich potomků . život pane ministře by jsme měli prožít a né pouze přežít. Je mi jasné že tento příspěvek bude jako plácnutí do moře ovšem na každého jednou dojde a doufám že dojde i na Vás , jste mladý ubožák, který leze do prdele starým, podporuje komunisty na funkcích a na ty kdo na Vás dře kůži jste se VY sprostě vysral, kdybych Vás jednou potkal přinejmenším Vám flusnu do ksichtu , já moje rodina a tisíce dalších rodin několika desítek tisíc policistů tím si sem stoprocentně jistý
  31.01.2007 18:32 pro rodina
 
.. proboha prober se a jdi se někdy vyvětrat. Možná přitom narazíš na lidi, kteří opravdu dřou od rána do večera, jak píšeš, a to za desítku čistejch. Dám Ti dobrou radu, moc před ním nekňuč a hlavně nemluv za desítky tisíc poldů. Za mě teda nemluvíš.
15 let služby, obvod, 4 PT
  31.01.2007 18:35 ...
 
to ti tak žeru, že si ve čtyřce asi si ještě neokusil 150 zdarma souhlasím s rodina a vyvětrat se jdi ty zřejmě z pořádně zaprděné kanceláře magore
  31.01.2007 18:59 ka
 
Chovejte se k sobě slušně - trochu úcty.
  31.01.2007 19:24 Polda
 
For pro rodina
Proboha co ty jsi za policajta, když se tady srovnáváš s dělníkem co bere 10.000,- Kč měsíčně, ty nejsi státní zaměstnanec tak si srovnej svojí životní úroveň třeba s vojákem z povolání, strážníkem MP nebo úředníkem. S těmito lidmi se musíš srovnávat a zjistíš, že z nich máš nejnižší příjem a děláš pro společnost méně jak oni ? Určitě né tak prosím tě příště takhle hloupě nemluv.
  31.01.2007 20:46 Poctivý polda
 
Občas sem zavítá nějaký policista, který dříve sloužil v republice Zair no a tam dostávali místo peněz vanilkové lusky. V tomto srovnání se máme dobře a já jej chápu, že takto uvažuje. Nezlobte se na něj zřejmě dobrý oddíl - STS Chvojkovice Brod.
Jak je ten život jednoduchý a krásný, když je tu dostatek lidí realistického smýšlení sebe sama hodnotíc ve srovnání se skladníkem v Kauflandu a ne se svým srovnávacím protipólem podobné práce. Již započítání praxe hovoří něco o práci využitelné pro službu, kdy mám proto navíc ke 12 letům u PČR započítány ještě roky u Městské policie a když srovnám kolik tam berou při mé znalosti této práce, tak zodpovědně prohlašuji všem zde příspívajícím kolegům, že jsem tam byl kdysi pobře placený turista, plat je o něco menší než u nás - o 2.000 - 3.000 menší, ale náplní práce naprosto nesrovnatelné a když to vezmu z naší stránky, tak když vezmu svou platovou odměnu za moje pracovní vytížení u PČR, tak bych skutečně musel přiznat strážníkovi podle této úměry, tak maximálně 30 procent mého platu.

Takže kolego nahoře s tímto protipólem a s jinými na naší " pozici " se srovnávej, Nejsme tady žádné nízké IQ a řešíme spousty spisových problémů, které již často nejsou 1 + 1 jsou dvě, nebo ti připadají některé oznámení případy jednoduché na právní kvalifikaci ? U městské policie jsem byl 3 roky a vím o čem mluvím, samozřejmě tam i mám do dnešní doby bývalé kolegy a s penězi se na nás slušně dotahují a o tom nikdo neví ?, to nikomu nevadí kolik berou ? Žádných 150 hodin zdarma, poplácené svátky, přesčasy. U nich se jde v pohodě na dovolenou a já jsem na ni ani v roce 2006 nemohl jít jak jsem původně chtěl z důvodu podělanejch spisovejch lhůt, protože jsem nestíhal, když byl kolega na dovolené a mě se nahrnuly spisy.

Radši končím, protože mě tyhle nesmysly zde uváděné akorát rozčilují a snad je to policista někde z vesnického oddělení, kde má tak 2 spisy do měsíce.

Dobrou noc
  31.01.2007 17:16 123
 
Změní se někdy, že policajt nebude dělat pošťáka, nebude jako kamikadze stavět auta, nebude děvka pro všechno, nebude mít tolik administrativy, bude se k němu stát chovat slušně. Změní se to někdy?
  31.01.2007 17:23 Los Futurum
 
Až nás obsaděj Američani, tak tady bude každej policajt SHERIFFem :-) A platy budou jako u Kanadské královské jízdní "-)
  31.01.2007 16:40 L
 
Slyšeli jste o takzvané hard a soft verzi RENTY? Pokud tohle bude JE TO konec
  31.01.2007 17:23 excop
 
Jestli něco víš, tak se poděl o informace
  31.01.2007 17:31 pro L
 
maximálně tak hard a soft P, myslím si, že drbů a neověřených informací běhá mezi klukama hodně a připadá mi, že to někdo šíří schválně s cílem naštvat co nejvíc lidí a donutit je k odchodu, nemyslíš?
  31.01.2007 16:37 kutenberg polizist <kutna.hora@seznam.cz>
 
Tento prispevek zde umistuji proto, aby laicka verejnost byla informovan o skutecne stavu, ktery panuje v Policii CR a pripadne se mohla k problemu vyjadrit ci prispet radou, jak se obdobna situace treba resi mimo resort tedy tzv. v civilu. Text byl zaslan i p. ministrovi.

Vazeny pane ministre,

jako policista delsi dobu sleduji Vase ruzna medialni vystoupeni tykajici se problematiky Policie CR. Soucasne v posledni dobe pozorne ctu diskusni prispevky a Vase odpovedi na Vasich webovych strankach. Zaujala mne jiz v preducinnostni dobe noveho sluzebniho zakona Vase nektera vyjadreni vysvetlujici nektera ustanoveni zakona. Dost policistu vkladalo velke nadeje ve vysluhovy prispevek a do aplikace tzv. karierniho radu vyplyvajiciho ze zakona a z nich vyplyvajici moznosti odchodu starych ci starsich policistu z vedoucich funkci.
Sam na svych webovych strankach jste ve vyjadreni k diskusnimu prispevku ze dne 18. 1. 2007 nicka Stenly Dubinatorowskeho uvedl, ze toto jsou faktory cituji „naopak po dosažení delší doby služby podporující generační obměnu sboru“. A i tato Vase slova mne vyprovokovala k tomuto kroku.
Jak pak mame my policiste v soucasne dobe vnimat na vysokych funkcnich postech funkcionare, kteri jiz vekem o nekolik let presahli vznik naroku na starobni duchod, ktery pritom jiz pobiraji soubezne s platem policisty a pritom ani jejich odbornost ani prace ani oni sami nejsou pro policii rozhodne prinosem?
Vime o tom, ze s takovymi funkcionari budou provedeny pohovory, ktere je maji motivovat k odchodu do zajiste zaslouzeneho duchodu. Ale je takovyto pohovor skutecne motivujici k odchodu?
Proc by tito funkcionari s vysokym platem sami ze svych vetsinou teplych kancelari odchazeli?
Proc tedy obecne po dosazeni naroku na starobni duchod takovemuto funkcionari neni nabidnuto bezne radove pracovni misto? Myslim, ze by tech tzv. deleslouzicich bylo hodne moc malo!!!
Rozhodne bez osobnich antipatii bych Vam nyni jednoho z takovychto spickovych funkcionaru predstavil. Je jim pplk. Havranek, zastupce reditelky OR PCR v Kutne Hore pro trestni rizeni. Tento policista se do teto spickove funkce dostal fatalnim rizenim osudu. Bohuzel byt je zastupcem pro trestni rizeni, jedna se o cloveka pravem a natozpak trestnim temer nedotceneho a proto po celou dobu vykonu teto funkce temer vyhradne se stara o chod ekonomickeho oddeleni OR a jine cinnosti jen ne o trestni rizeni. Jeho nektere vyroky a rozhodnuti ucinena v souvislosti s trestnim rizenim jen vyvolavaji u nas jeho podrizenych usmev, smich, povyrazeni a udiv, jak vyssi funkcionari tento fakticky stav trpi ci toleruji jiz nekolik let?
Pritom mu je jiz kolem 58 let, narok na starobni duchod mu vznikl zrejme v jeho 55 letech a zajiste pobira starobni duchod spolu s platem policisty a pokud se k tomu pripoctou naklady na denni dojizdeni sluzebnim automobilem z benesovska, tak naklady na takovouto temer zbytecnou pracovni silu u Policie CR jsou skutecne astronomicke ve srovnani s naklady na pracovni sily, ktere vlastne delaji tzv. na nej, tedy mam na mysli nas jeho podrizene.
No a zajiste pokud bychom se podivali na vetsinu okresnich a krajskych reditelstvi v republice, bude stavajici stav zrejme misty obdobny. Rozhodne ale bude urcite rozdil oproti shora uvedene situaci v Kutne Hore v kompetentnosti a erudici techto funkcionaru oproti pplk. Havrankovi.
Je jasne, ze stav u Policie CR se bude menit pomalu a obtizne, ale myslim, ze jako ministr vnitra CR byste mohl dat proverit mnou uvadene skutecnosti a nechat se informovat o zjistenem stavu a pripadne prijatych opatrenich. Rozhodne ale zde Vam nechci a ani nemuzu radit Vase rozhodnuti a kroky.
Nas radove policisty rozhodne zajima, jaci lide nam veli a vlastne rozhoduji o nasich pracovnich zalezitostech a osudech. Domnivame se, ze svych velitelu bychom si meli vazit a obdivovat je pro jejich znalosti a erudici a pristup k nam, jejich podrizenym. A proto by meli byt nasimi veliteli!!!
Bohuzel musime konstatovat, ze v soucasne dobe tomu tak u OR Kutna Hora PCR bohuzel neni.
Verime, pane ministre, ze v brzke dobe pozname Vas zasah v teto veci ci oblasti.
Predpokladam, ze vsichni ctenari pochopi mou nechut se podepsat pravym jmenem. Ale diskuse je mozna na zdejsich webovych strankach.


kutenbergsky polizist
  31.01.2007 16:50 p
 
Náhodou akce se stěhováním SKPV v jeho podání byla super:-), ale jedno mi vrtá hlavou proč si ho nevzal K. na Prahu-venkov, když tam je teď plno logistické práce se scelováním Prahy-východ a Prahy-západ.

Psal jsi to ty Honzo?
  31.01.2007 16:03 .
 
No nic stačilo, je čas opustit tyto stránky, pěkně jsem si to tu užil, ale tohle mi peníze nevydělá, takže jdu pracovat (pro pana ministra: "podnikání jste nám zakázali, takže na černo a bez řádného placení daní"ale psssssst)......:-)))
  31.01.2007 16:02 QuVa
 
Pardon - do balíčku. Policisté chodí pracovat do balíčku ||:=)- a až bude balíček plný, tak budou smět mít placeny přesčasy ...