Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  06.08.2009 20:01 prostý občan <ladislav.marek@volny.cz>
 
Podle Langera porušuje Houbovo odvolání služební zákon
5. 8. 2009 15:21, autor: ČT24

Praha - Místopředseda ODS a bývalý ministr vnitra Ivan Langer má za to, že policejní prezident Oldřich Martinů porušil služební zákon, když nechal nahradit svého náměstka Jiřího Houbu. Novinářům řekl, že jde o další politicky motivované rozhodnutí ministerstva vnitra pod vedením Martina Peciny. Podle Langra Pecina i jeho náměstek Jiří Komorous vyvíjeli od počátku svého působení v úřadu enormní nátlak na Houbovo odvolání.

Zpět na článek

Diskuse
V diskusi je 93 příspěvků

Zobrazit: ohodnocení 5 a více ohodnocení 0 a více ohodnocení -5 a více všechny



8
Jeseter, 6. 8. 2009 00:36 .Langer je gauner
Tak to je hustý, ten LANGER je opravdu GAUNER.Policii dovedl ke kolapsu a ještě si bude otvírat "pusu".Ten člověk by měl jít sedět, za to co provedl.
5
honza, 6. 8. 2009 11:53 .RE: Langer je gauner
Máte pravdu, snaží.kryje Topolánka, Dalíka , Hřebíčka a ostatní členy.Jen vyjímečně člen ODS není gauner. Ale hlavně kryje sebe, aby nepraskly jeho podvody.Je příšerný gauner. .. 10
Jan, 6. 8. 2009 00:22 .Íčkovi zřejmě otrnulo
nedivím se, že má íčko obavy, protože policajti snad konečně začnou šetřit jeho aktivity a on skončí ne na vnitru jak touží, ale na Borech kam patří.
1
ach, 6. 8. 2009 14:22 .RE: Íčkovi zřejmě otrnulo
Také bych si to přál, ale myslíš, že bude potrestanej, já tomu moc nevěřím. Jeho hoši ho budou bránit, protože by na ně práskal. .. 9
Karel, 5. 8. 2009 23:21 .nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Co si myslí pan Železný v komentářích, že nikoho ze zátupců ČSSD nenechá domluvit, pořád mu skáče do řeči a myslí si jako pan Langer, že má patent na rozum. Pan Langer dokáže pouze obhajovat problémy ve kterých se nachází pan Topolánek a pořád před lidmi mlží svojí za nic nestojící činnost na ministerstvu vnitra.To co u policie zavedl a tloukl se při tom do prsou tak nemají v souzčasné době ani vyspělé demokratické země. Stači se přesvědčit když oznámíte trestnou činnost , která byla na vás spáchána v těchto zemích. Proto co jsem viděl dne 5.8.2009 na událostech komentářích tak pokud lidé neprokouknou lži pana Langera tak opět ODS vyhrají volby.
6
Svatopluk Beran, 6. 8. 2009 01:18 .RE: nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Řekl bych že tohle pan Železný nezvládl. Proč se přešlo ke Komorousovi, když řeč byla o Houbovi. Pan Bublan jasně řekl že umístění pana Houby na pozici mohl pouze policejní president a to byl pana Martinů. Jak je tedy možné, že ho do pozice prosadil Ivan Langer jakožto ministr. Proč se pan Železný nezeptal pana Langera jakto že ho do dané pozice dosadil on a to ještě bez výběru, když je to pouze provomoc policejního presidenta? Pan Langer je veliký vřed na naší demokracii. Viz. například americká víza a tajný dokument o zavedení protiteroristického střediska u nás za pomoci USA a tím i CIA. Po letech snažení se USA pod podmínkou zrušení vízové povinnosti pro Čechy podařilo přimět českou vládu k vytvoření speciálního protiteroristického centra. Má se nacházet v budově, kde sídlí Útvar pro odhalování organizovaného zločinu a běžný daňový poplatník se o tom, jak je nakládáno s jeho penězi v této oblasti nic nedoví. Praha (INT) Utajena bude i konkrétní podoba, způsob a výsledky práce centra - nedovíme se tedy vůbec nic. Zůstává pouze možnost spekulovat a jelikož podmínky vyplývají z česko-amerických smluv, je nanejvýš pravděpodobné, že vzor činnosti této služby bude v USA. Analytické pracoviště tohoto centra začne pracovat v průběhu prvního čtvrtletí příštího roku. Mluvčí ÚOOZ Pavel Hanták uvedl, že hlavní náplní tohoto pracoviště bude „sběr, vyhodnocování, analýza a zpracování informací o teroristech a osobách důvodně podezřelých z napojení na teroristické organizace. Toto pracoviště bude zároveň za policii vyhodnocovat hrozby plynoucí z terorismu vůči zájmům České republiky." Mluvčí ministerstva vnitra Hana Malá ujišťuje, že s informováním o vznikajícím centru se nepočítá ani do budoucna a že „jediné, co lze obecně o mechanismu spolupráce zveřejnit, je skutečnost, že plně podléhá vnitrostátnímu právu České republiky včetně povinností policie a práv našich občanů zaručených zákonem." O mezinárodním právu zmínka nepadla a vzhledem k Akčnímu (protiteroristickému) plánu, se kterým vláda přišla, se nejeví, že by pravomoci bezpečnostních složek byly omezeny svobodami občanů. A jaká je praxe ve světě? Americká praxe Pokud by se české služby skutečně inspirovaly v USA - a i bez znalostí podmínek je evidentní, že spolupráce je nevyhnutelná - můžeme předpokládat důsledky. Americké bezpečnostní složky mohou například bez rozhodnutí soudu zadržovat kohokoli pro podezření z terorismu ve své věznici Guantánamo, odposlouchávat telefony a číst elektronickou korespondenci. Bez souhlasu cílových států mohou na jejich území podnikat tajné - i vojenské - operace. V Evropských státech si pak už dříve vymohli zavedení tzv.černých listin. Do těch jsou uváděny osoby, podezřelé z terorismu či jeho podpory, kterým jsou podle závažnosti domnělého zločinu blokována konta, zamezen přístup k lékaři atd. Samotné osoby o zařazení do listiny nemusí vědět a de facto není možnost se bránit ani - v případě prokázání neviny - zajistit vyškrtnutí. Britská praxe Nejsilnější omezení v souvislosti s terorismem má v Evropě Velká Británie. Policista zde může po libovolném člověku na ulici požadovat odpovědi na cíl a účel cesty, činnost před cestou. Zároveň může každému prohledat věci, stejně jako jakékoli auto i bez přítomnosti majitele. Ve vazbě může podezřelému bez souhlasu vzít otisky prstů, bot a vzorek slin (poté zanesený do genetické databáze). Podezřelá osoba může být držena ve vazbě (se souhlasem soudce) bez důkazů až 28 dní a i při zproštění obvinění jsou všechny údaje a vzorky uchovány. Ministerstvo vnitra pak na svých stránkách uvádí statistiky zatčení na základě podezření z terorismu v období 11. září 2001 až 31. březen 2007. Z těch vyplývá, že z terorismu a těžkých zločinů bylo obviněno 27 procent zadržených. 54 procent podezřelých nebylo obviněno z žádného zločinu a zbytek překročil zákon v méně závažných věcech. 73 procent osob tedy nebylo z terorismu či těžkých zločinů vůbec obviněno a z toho vyplývá že minimálně v 73 procentech případů jsou tyto pravomoci zneužity. Česká vize v EU Pro období českého předsednictví EU již experti vytvořili program bezpečnostních iniciativ. Hlavními body je blokování internetových stránek a mobilních sítí ve zvláštních případech. Dalším závažným bodem bude migrace. Česká cizinecká policie platí v Evropě i západních zemích mezi nejhorší a nejzkorumpovanější, je tedy s očekáváním, jak se jí podaří moderovat diskusi o padělaných dokladech. V plánu je také téma zavádění biometrických údajů - už i k povolení k pobytu - to je velmi kritizováno organizacemi, chránícími lidská práva a soukromí nejen v Evropě. Ať už se jedná o současnou vládu či opozici, zdá se, že jsou strany připraveny „z bezpečnostních důvodů" dohled pouze utužovat. Není však sjednocování světa proti islámskému terorismu po 11. září pouze obdobou sjednocování Německa proti terorismu „žido-komunistickému", „odhalenému" po vypálení Reichstagu roku 1933?
10
  31.01.2007 21:16 X-men
 
sadga

nesouhlasím s tvým názorem. Nabírat 18leté ucho a 30 letého, dospělého a vyzrálého člověka je krapet rozdíl....
---------------------------------------------------------------- ---
18 leté ucho ještě nemá maturitu. To si musí ještě rok počkat. Co řešíš? Přece když budu makat někde,kde budu mít o hodně víc nepůjdu jinam a nezačnu si stěžovat..To je jeho boj :o)
  31.01.2007 21:24 asdgf
 
jak jsem napsal, nesouhlasím. Mám na to jiný názor, nic víc. Já osobně bych raději nabral člověka, který je vyzrálý a chce tu práci dělat, než toho, co neví co po střední škole a žije v naivní představě, že se bude flákat a brát prachy zadarmo. O nespravedlnosti u kolegů, kteří po 15, 20 letech poctivé služby ve výkonu spadli do 3TT se nebudu vyjadřovat, nechci být vulgární....
  31.01.2007 21:25 asdf
 
ono je v podstatě jedno, jestli je to 3TT nebo 4TT nebo 5TT, rozhodující jsou samozřejmě finance a v tomto případě jsou tabulky dost špatné...ale nechme se překvapit, prý jednají,tak jsem zvědav, co vyjednají....
  31.01.2007 21:26 asistent
 
já si nestěžuji, makal jsem 10 let v dole, stěžování nemám ve zvyku, pouze jsem poukazoval na motivující nástupní plat...
  31.01.2007 21:13 X-men
 
ahag
no to nebudou, z těch 18měsíců jsou 6 měsíců na řízené praxi a měl bys mít nárok na snížený rizikový příplatek. Padlý na hlavu nejsem. Kdo za ně bude navíc odpovídat po dobu zkušební doby 3 let?
----------------------------------------------------------------
Kdo by mě za ně měl odpovídat...? A hlavně,žádná zkušební doby není. To by sis měl uvědomit... nemíchej dohromady služební poměr na dobu určitou a zkušební dobu. To je rozdíl. Bud rád,že máš nějaký rizikáč na tý škole..Mimopražští tam mají tisícovku... Podle mě plat nastupujícího policisty je přijatelný,ale plat po tý ZOPce je pro většinu policistů dosti na dvě věci..A to nemluvím o dalších věcech..typu 150 hodin přesčas atd.
  31.01.2007 21:21 adad
 
A co je to doba určitá? Stejně jako byla dřív rok, stejně tak tě mohli během toho roku vyhodit bez důvodu. Problém je v tom, že ten člověk se do ničeho nepohrne,když ho mohou za jakoukoliv chybu vyrazit...už chápeš? A co s takovým parťákem? Mám ho hlídat a dělat zákroky za něj, protože si nebude jistý???
  31.01.2007 21:04 X-men
 
31.01.2007 21:00 asistent
x-mene, já už mám 30 let, jsem 7 let ženatý a mám 10-ti letého syna! Já už jsem 11 let makal a za daleko větší peníze, a přesto jsem šel k policii! Už to konečně chápeš? Myslíš, že pro mě je 14800 adekvátní částka?
---------------------------------------------------------------- -----
1. když si měl ´´daleko ´´ větší peníze,měl si zůstat tam,kde jsi,když ti jde o adekvátní peníze a né jít k Policii a stěžovat si
2. kdyby si těch 11 let odpracoval u Policie a né kdesi.Měl by si částku více adekvátní :o)
  31.01.2007 21:10 sadga
 
nesouhlasím s tvým názorem. Nabírat 18leté ucho a 30 letého, dospělého a vyzrálého člověka je krapet rozdíl....
  31.01.2007 21:11 hydromen
 
pro x-men doufám, že se tvá slova jednou otočí proti tobě....dobrou noc
  31.01.2007 20:52 X-men
 
FOR X-men: Těch 14tisíc hrubého srovnej s člověkem, který má zájem sloužit u sboru, nastoupí a má doma manželku, dítě a např.nemovitost............takový nenastoupí ani kdyby chtěl sebevíc....prostě na to nemá.....
---------------------------------------------------------------- -----

Když má menželku, děti a NEMOVITSOTi,proč se hlásí k policii?Si měl rozmyslet trochu dřív ,ne? :o))))))))))))))
  31.01.2007 21:00 afggas
 
aha...tak nic nechme toho, tyhle úvahy jsou celkem mimo.....
  31.01.2007 21:00 asistent
 
x-mene, já už mám 30 let, jsem 7 let ženatý a mám 10-ti letého syna! Já už jsem 11 let makal a za daleko větší peníze, a přesto jsem šel k policii! Už to konečně chápeš? Myslíš, že pro mě je 14800 adekvátní částka?
  31.01.2007 20:48 X-men
 
pro xmen

nesrovnávej učiliště s policejní školou, tam nastupuje člověk se středoškolským vzděláním, když nastoupíš do zaměstnání o kterém víš prd, tak tě taky někdo musí zaučit a platí tě taky
---------------------------------------------------------------- -----

Ty musí býti padlý na hlavu. Z hlediska toho,co tam děláš,tak pro mě to teda učiliště je. Ano zaučí tě,ale neříkej mi,že tě budou zaučovat 18 měsíců za 14800 hrubýho :o))))
  31.01.2007 20:57 ahag
 
no to nebudou, z těch 18měsíců jsou 6 měsíců na řízené praxi a měl bys mít nárok na snížený rizikový příplatek. Padlý na hlavu nejsem. Kdo za ně bude navíc odpovídat po dobu zkušební doby 3 let?
  31.01.2007 20:48 petr
 
Odbory ve Škodě Auto budou žádat dvouciferný růst platů.Bez managementu je dnes průměrná měsíční mzda v automobilce téměř 27 000 korun, tedy zhruba o 7000 korun vyšší než průměrná mzda v České republice. Zdroj: www.novinky.cz.. Ať někdo vypráví, že má a požaduje policajt hodně peněz. To je fakt nechutná demagogie. Kam tohle povede?
  01.02.2007 21:47 ...
 
Chlape, na ulici bylo vždy míň peněz než na specializovaných útvarech. Vem si třeba ZJ( 24 hod. služba, z toho půlku prochrápou, pak si sjedou zacvičit, zaplavat, najíst a koukaj na telku.) a to v průměru za 35000 hrubého.
  31.01.2007 20:47 Chudák z ulice
 
PLATOVÉ PODMÍNKY ŘADOVÉHO POLICISTY V ČR TO JE HNUS, KTERÝ NEMÁ V ZEMÍCH EU OBDOBY.
  31.01.2007 20:43 X-men
 
31.01.2007 20:34 pro X-men

nechápu co je dobrého na tom, že někam nastoupíš za 14800 hrubého.... nějak se nemůžu probrat!!!
---------------------------------------------------------------- --

Kdybys napsal,co je špatného na tom,že někam nastoupíš a budeš se rok učit ,jak na učilišti a budeš na za tio brát 14000 hrubého ............... tak bych to ještě pochopil. Konec debaty. Prostě je jedno,kolik,když nastoupím a umím hovno a učím se na škole,ale pak až jdu do výkonu,takj teprve pak řešit KOLIK a to je v současné době nevyřešené dostatečně :-/
  31.01.2007 20:48 afhafh
 
nevím jak to je teď,ale i na té policejní škole jsme dostali zbraň, služební průkaz a měli praxi na ulici a vedeni jsme přitom byli jako zařazení v záloze pro studující........ale neřešme to,prostě je zákon podfinancovaný a to je vše
  31.01.2007 20:55 asistent
 
x-mene, já už mám 30 let, jsem 7 let ženatý a mám 10-ti letého syna! Já už jsem 11 let makal a za daleko větší peníze, a přesto jsem šel k policii! Už to konečně chápeš? Myslíš, že pro mě je 14800 adekvátní částka?
  31.01.2007 20:38 občan
 
Páni policisté, pokud je Váš nástupní plat opravdu tak nízký, tak mi zbývá jediné: "Pane Bože, opatruj naši vlast!!"
Za takhle mrzkou mzdu může nastoupit k vaší složce jenom DEBIL, tak se nedivím Vašim výstupům - jsou hodné výkonům opravdových debilů.
  31.01.2007 20:53 adgag
 
nejde jen o plat, ikdyž to tak vypadá, těch problémů je mnohem víc, stačí se dívat kolem sebe. Když si člověk uvědomí, že zdraví má jen jedno, že se přitvrzují podmínky, zakazuje se vedlejší činnost, zrušily se veškeré příplatky, policisté ve výkonu musí dokonce nadsluhovat svátky, je 150hod.zadarmo apod., pak si vyzkouší službu na ulici, tak mu dojde, že ty peníze tak slavné, jak se na to dívá člověk mimo sektor, nejsou..... Bohužel s platem dolů jdou i někteří příslušníci po 15, 20 letech služby..... co na to říct....
  31.01.2007 20:55 ***
 
Měl by jsi se spíš léčit než brouzdat po internetu. Jestli máš komplexy tak jdi k psychiatrovi on se na tebe podívá.
  31.01.2007 20:37 PRO POLICISTY
 
http://www.policista.estranky.cz/