Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  09.09.2007 14:07 Josef
 
RADAR ANO nebo NE !!!

DALŠÍ VAROVÁNÍ PŘED ATOMOVOU ENERGIÍ (Předal: Prof. R. N. Hernandes) r.1972-84. )

„Tyto ochranné pásy,“ jak pravila Lya, „jsou poškozeny a důsledky toho se projevují v klimatických změnách, které již byly zjištěny na celém světě a které v osmdesátých a devadesátých letech ještě dále zesílí.“

„Nyní se díváš na hlavní příčinu klimatických reakcí, které vedly k teplotním změnám na Zemi a ještě k dalším takovýmto změnám povedou. Jeden z důvodů těchto změn spočívá v tom, že nukleární a chemické pokusy neutralizovaly ochrannou ozónovou vrstvu, která chrání před slunečním zářením. Tím utrpěla atmosféra silnou ionizační ztrátu, která opět vedla k tomu, že molekuly plynů byly vystaveny ultrafialovému záření. Kondenzace vody spolu s plyny vedla ke klimatickým změnám, vyvolává vichřice atd. V budoucnosti na Zemi zažijete silné klimatické změny. Suché oblasti se změní v pouště. Sluneční záření bude dopadat přímo a bez filtrace na Zemi, zvláště do oblastí pólů, kde způsobí tání velkých mas ledu. V důsledku toho dojde k záplavám. V polovině osmdesátých a v devadesátých letech dojde k silným dešťům a sněžení.

Nyní pod námi leží město Kansk na Sibiři. Podívej se do refraktoru. Stiskni tento žlutý knoflík a ukáže se ti teplota. V minulých letech zde v dubnu teplota dosahovala -60 °C, nyní je to pouhých -40 °C. I zde se klima otepluje a oblasti, které ještě před několika lety byly pokryty vrstvou ledu, dnes mají vegetaci. Sluneční záření, které vyvolává změny na Zemi, ve vodě a ve vzduchu, mění rovněž život flóry i fauny. Zesílené sluneční záření vede k určité stimulaci jejich molekul. Solární záření je energie, která se vymkla kontrole bez přirozené filtrace ozónovou vrstvou, a tak působí přímo na všechny molekuly. Podněcuje větší růst. Mouchy, včely, hmyz všeho druhu prodělají organické změny, přičemž totéž platí pro flóru a faunu a také pro člověka. Tyto změny se promítnou nejen do roviny organické, ale i do roviny mentální. Namísto ochranné vrstvy se vytváří nový „pás“ ze sloučených plynů, který však nejenže ničí ozónový pás, ale i ještě kondenzuje sluneční záření, místo aby je filtroval (jedná se o skleníkový efekt, jak se dnes tento jev nazývá - pozn. autora). Tento pás je následným produktem atomových pokusů a obsahuje též neorganické zbytky výfukových plynů z našich měst. Čím více se plyny ohřívají, tím více stoupají vzhůru. Jediným řešením tohoto latentního nebezpečí je okamžité zastavení všech atomových zkoušek,
„I potom bude ještě čtyřicet let trvat, než se rozpustí umělý pás a než se zregeneruje ozónová vrstva;“

to ovšem bylo řečeno za situace v roce 1975.

Více a pokračování na našem webu(www.andele-svetla.cz)- sdělení 1661
  31.01.2007 21:16 X-men
 
sadga

nesouhlasím s tvým názorem. Nabírat 18leté ucho a 30 letého, dospělého a vyzrálého člověka je krapet rozdíl....
---------------------------------------------------------------- ---
18 leté ucho ještě nemá maturitu. To si musí ještě rok počkat. Co řešíš? Přece když budu makat někde,kde budu mít o hodně víc nepůjdu jinam a nezačnu si stěžovat..To je jeho boj :o)
  31.01.2007 21:24 asdgf
 
jak jsem napsal, nesouhlasím. Mám na to jiný názor, nic víc. Já osobně bych raději nabral člověka, který je vyzrálý a chce tu práci dělat, než toho, co neví co po střední škole a žije v naivní představě, že se bude flákat a brát prachy zadarmo. O nespravedlnosti u kolegů, kteří po 15, 20 letech poctivé služby ve výkonu spadli do 3TT se nebudu vyjadřovat, nechci být vulgární....
  31.01.2007 21:25 asdf
 
ono je v podstatě jedno, jestli je to 3TT nebo 4TT nebo 5TT, rozhodující jsou samozřejmě finance a v tomto případě jsou tabulky dost špatné...ale nechme se překvapit, prý jednají,tak jsem zvědav, co vyjednají....
  31.01.2007 21:26 asistent
 
já si nestěžuji, makal jsem 10 let v dole, stěžování nemám ve zvyku, pouze jsem poukazoval na motivující nástupní plat...
  31.01.2007 21:13 X-men
 
ahag
no to nebudou, z těch 18měsíců jsou 6 měsíců na řízené praxi a měl bys mít nárok na snížený rizikový příplatek. Padlý na hlavu nejsem. Kdo za ně bude navíc odpovídat po dobu zkušební doby 3 let?
----------------------------------------------------------------
Kdo by mě za ně měl odpovídat...? A hlavně,žádná zkušební doby není. To by sis měl uvědomit... nemíchej dohromady služební poměr na dobu určitou a zkušební dobu. To je rozdíl. Bud rád,že máš nějaký rizikáč na tý škole..Mimopražští tam mají tisícovku... Podle mě plat nastupujícího policisty je přijatelný,ale plat po tý ZOPce je pro většinu policistů dosti na dvě věci..A to nemluvím o dalších věcech..typu 150 hodin přesčas atd.
  31.01.2007 21:21 adad
 
A co je to doba určitá? Stejně jako byla dřív rok, stejně tak tě mohli během toho roku vyhodit bez důvodu. Problém je v tom, že ten člověk se do ničeho nepohrne,když ho mohou za jakoukoliv chybu vyrazit...už chápeš? A co s takovým parťákem? Mám ho hlídat a dělat zákroky za něj, protože si nebude jistý???
  31.01.2007 21:04 X-men
 
31.01.2007 21:00 asistent
x-mene, já už mám 30 let, jsem 7 let ženatý a mám 10-ti letého syna! Já už jsem 11 let makal a za daleko větší peníze, a přesto jsem šel k policii! Už to konečně chápeš? Myslíš, že pro mě je 14800 adekvátní částka?
---------------------------------------------------------------- -----
1. když si měl ´´daleko ´´ větší peníze,měl si zůstat tam,kde jsi,když ti jde o adekvátní peníze a né jít k Policii a stěžovat si
2. kdyby si těch 11 let odpracoval u Policie a né kdesi.Měl by si částku více adekvátní :o)
  31.01.2007 21:10 sadga
 
nesouhlasím s tvým názorem. Nabírat 18leté ucho a 30 letého, dospělého a vyzrálého člověka je krapet rozdíl....
  31.01.2007 21:11 hydromen
 
pro x-men doufám, že se tvá slova jednou otočí proti tobě....dobrou noc
  31.01.2007 20:52 X-men
 
FOR X-men: Těch 14tisíc hrubého srovnej s člověkem, který má zájem sloužit u sboru, nastoupí a má doma manželku, dítě a např.nemovitost............takový nenastoupí ani kdyby chtěl sebevíc....prostě na to nemá.....
---------------------------------------------------------------- -----

Když má menželku, děti a NEMOVITSOTi,proč se hlásí k policii?Si měl rozmyslet trochu dřív ,ne? :o))))))))))))))
  31.01.2007 21:00 afggas
 
aha...tak nic nechme toho, tyhle úvahy jsou celkem mimo.....
  31.01.2007 21:00 asistent
 
x-mene, já už mám 30 let, jsem 7 let ženatý a mám 10-ti letého syna! Já už jsem 11 let makal a za daleko větší peníze, a přesto jsem šel k policii! Už to konečně chápeš? Myslíš, že pro mě je 14800 adekvátní částka?
  31.01.2007 20:48 X-men
 
pro xmen

nesrovnávej učiliště s policejní školou, tam nastupuje člověk se středoškolským vzděláním, když nastoupíš do zaměstnání o kterém víš prd, tak tě taky někdo musí zaučit a platí tě taky
---------------------------------------------------------------- -----

Ty musí býti padlý na hlavu. Z hlediska toho,co tam děláš,tak pro mě to teda učiliště je. Ano zaučí tě,ale neříkej mi,že tě budou zaučovat 18 měsíců za 14800 hrubýho :o))))
  31.01.2007 20:57 ahag
 
no to nebudou, z těch 18měsíců jsou 6 měsíců na řízené praxi a měl bys mít nárok na snížený rizikový příplatek. Padlý na hlavu nejsem. Kdo za ně bude navíc odpovídat po dobu zkušební doby 3 let?
  31.01.2007 20:48 petr
 
Odbory ve Škodě Auto budou žádat dvouciferný růst platů.Bez managementu je dnes průměrná měsíční mzda v automobilce téměř 27 000 korun, tedy zhruba o 7000 korun vyšší než průměrná mzda v České republice. Zdroj: www.novinky.cz.. Ať někdo vypráví, že má a požaduje policajt hodně peněz. To je fakt nechutná demagogie. Kam tohle povede?
  01.02.2007 21:47 ...
 
Chlape, na ulici bylo vždy míň peněz než na specializovaných útvarech. Vem si třeba ZJ( 24 hod. služba, z toho půlku prochrápou, pak si sjedou zacvičit, zaplavat, najíst a koukaj na telku.) a to v průměru za 35000 hrubého.
  31.01.2007 20:47 Chudák z ulice
 
PLATOVÉ PODMÍNKY ŘADOVÉHO POLICISTY V ČR TO JE HNUS, KTERÝ NEMÁ V ZEMÍCH EU OBDOBY.
  31.01.2007 20:43 X-men
 
31.01.2007 20:34 pro X-men

nechápu co je dobrého na tom, že někam nastoupíš za 14800 hrubého.... nějak se nemůžu probrat!!!
---------------------------------------------------------------- --

Kdybys napsal,co je špatného na tom,že někam nastoupíš a budeš se rok učit ,jak na učilišti a budeš na za tio brát 14000 hrubého ............... tak bych to ještě pochopil. Konec debaty. Prostě je jedno,kolik,když nastoupím a umím hovno a učím se na škole,ale pak až jdu do výkonu,takj teprve pak řešit KOLIK a to je v současné době nevyřešené dostatečně :-/
  31.01.2007 20:48 afhafh
 
nevím jak to je teď,ale i na té policejní škole jsme dostali zbraň, služební průkaz a měli praxi na ulici a vedeni jsme přitom byli jako zařazení v záloze pro studující........ale neřešme to,prostě je zákon podfinancovaný a to je vše
  31.01.2007 20:55 asistent
 
x-mene, já už mám 30 let, jsem 7 let ženatý a mám 10-ti letého syna! Já už jsem 11 let makal a za daleko větší peníze, a přesto jsem šel k policii! Už to konečně chápeš? Myslíš, že pro mě je 14800 adekvátní částka?
  31.01.2007 20:38 občan
 
Páni policisté, pokud je Váš nástupní plat opravdu tak nízký, tak mi zbývá jediné: "Pane Bože, opatruj naši vlast!!"
Za takhle mrzkou mzdu může nastoupit k vaší složce jenom DEBIL, tak se nedivím Vašim výstupům - jsou hodné výkonům opravdových debilů.
  31.01.2007 20:53 adgag
 
nejde jen o plat, ikdyž to tak vypadá, těch problémů je mnohem víc, stačí se dívat kolem sebe. Když si člověk uvědomí, že zdraví má jen jedno, že se přitvrzují podmínky, zakazuje se vedlejší činnost, zrušily se veškeré příplatky, policisté ve výkonu musí dokonce nadsluhovat svátky, je 150hod.zadarmo apod., pak si vyzkouší službu na ulici, tak mu dojde, že ty peníze tak slavné, jak se na to dívá člověk mimo sektor, nejsou..... Bohužel s platem dolů jdou i někteří příslušníci po 15, 20 letech služby..... co na to říct....
  31.01.2007 20:55 ***
 
Měl by jsi se spíš léčit než brouzdat po internetu. Jestli máš komplexy tak jdi k psychiatrovi on se na tebe podívá.
  31.01.2007 20:37 PRO POLICISTY
 
http://www.policista.estranky.cz/