Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  17.04.2006 15:24 Karel Gabriel <gabriel.karel@seznam.cz>
 
Pane poslanče,
přečetl jsem si se zájmem Váš článek o korupci z 10.4.2006 v MF Dnes a musím bohužel konstatovat, že z tohoto článku opět čiší ODSácké ideologické bláboly, které nemají nic společného s tím, jak fundovaně odpovědět na problémy korupce, popřípadě ukázat jak problém věcně řešit. Je to názor pravicového politika v deníku MF DNES, který by klidně mohl nést hlavičku : MF DNES - denní tisk ODS. Váš názor, pane poslanče, v tomto deníku je jedním kamínkem v celé mozaice všeho možného, co má vést k tomu, aby se ODS všemi prostředky dostala k moci - i za cenu lží, polopravd, výmyslů, vytržených informací z textů, když se mi to hodí v můj prospěch, apod.
Shodou okolností v MF Dnes 10.4.2006 na straně A7 vyšel článek od Jakuba Pokorného - Američtí experti radili Čechům jak zatočit s korupcí. Tento článek amerického odborníka Petera J. Ainswortha byste si měl, pane poslanče, přečíst, abyste pochopil bez ideologických předsudků možné příčiny a osvědčené metody používané v Americe. Myslím si, že americká administrativa se určitě nedá nazvat levicovou. Metody, které se používají v Americe jako práce s informátory, používání agentů v civilu, institut korunního svědka apod., jsou používány běžně a americká společnost to vnímá velice silně. Americký odborník přiznal, že i u nich mají např. problémy s lobbisty, kteří mají kontakty na členy Kongresu apod.
Jak uvádí americký odborník, propracovali systém etických norem i na úrovních starostů ( formuláře s přiznáním). Když si těchto pár příkladů dáme do našich podmínek a souvislostí s tím, co se děje u nás, jak není vůle našich politiků tento problém řešit ( vláda i opozice), protože se obávají toho, co všechno by se naši občané o našich politicích na všech úrovních mohli dozvědět, je zřejmé, proč tento problém je neustále blokován a neřešen. Dřív nebo později ale k tomu bude muset dojít. A to pak bude kauz!! A bude jedno, jestli jsou to lidé z levice nebo pravice, protože korupce je tam, kde chybí etické normy a systém přísných postihů.
Pane poslanče, pokud si vůbec tuto reakci přečtete a odpověď nebude za Vás zpracovávat x-tý asistent, vyvarujte se prosím argumentů, že Amerika má jiný právní systém( což samozřejmě má), že u moci je již osm let ČSSD(což samozřejmě už je), protože to jsou pro každou vládní garnituru již opakující se klišé ( nejdříve ODS – 40 let zde vládli komunisté, pak zase ČSSD – to je z doby vládnutí ODS, a příště možná po volbách opět – příčina je z doby vládnutí socialistů a tak dokola). To jsou pouze výmluvy, které mají pouze zakrýt to, že se to nehodí řešit, či neschopnost problém řešit. Opakuji, to není problém pouze toho, kdo je momentálně u moci, je to problém celého politického spektra, zda chce korupci řešit, či ne. Do doby, dokud politici nebudou mít vůli tento problém řešit a nebudou mít „ přímý tah na branku“, se situace nezmění, jen se bude prohlubovat a bude horší nezávisle na tom, kdo bude u moci.
Ing. Gabriel Karel
  31.01.2007 21:42 X-men
 
asdf

Ještě jeden příklad. V zájmu policie by mělo být u policistů pokud možno co nejvyšší vzdělání, které jakýmsi způsobem alespoň částečně zaručuje všeobecný přehled, znalosti apod. Praxi neřeš, tu získá po nástupu, škole a na ulici. Teď si vem, jak nalákat do sboru ...a další žvásty
----------------------------------------------------------------

A ty si vážně myslíš,že nastupujícícho právníka vezmou na služební místo za 14,8 hrubého??? haha
  31.01.2007 21:51 adf
 
Pokud nemá štěstí, nebo není synáček nějakého papaláše, tak skončí na škole, tj.bez debat. I společně s náma tam byly právníci, dle starého zákona dostali ppor.vyšší hodnostní a studovali s náma kvalifikační studium, jestli se to teď obchází, to nevím, ale všichni se bijí v prsa, jak se bude začínat od nejspodnějšího stupínku.... Rovnou na škole bude na tabulce SKPV v 7TT? Něco jsem zaslechl o kariérním řádu....to byl asi zlý sen, promiň...
  31.01.2007 21:40 X-men
 
sddaf

má manželku, dítě, chce je zajistit, takže odpovědný je určitě, proto se ozývá, o vyzrálosti osobnosti ve 30 letech: musel projít i osobnostním testem, který z části jeho vyzrálost potvrzuje, takže si nech těch velkohubých hloupých připomínek a podívej se na to z druhé stránky, z jeho pohledu....
---------------------------------------------------------------- ---

ty hlu*áku,váš kolik lidí udělá ty tvoje slávný psychotesty.Skoro všichni,co mají těch slavných 18,19 let. A psychotesty udělal i ten policista,co se udusil vlastníma zvratkama,když jel na školení,jestli si o tom slyšel..vyzrálej jak stehno.psychotesty potvrdili:o) Dívím se na to z jeho pohledu---odejdu z práce,kde mám o dost větší prachy,dám si k policii,vydržím rok a pár měsíců za 14800 hrubýho a pak dostanu o pár tisíc víc. A teprve pak tady budu řešit,že mám málo peněz,protože už budu ve výkonu !!!!!!!!!!!!!
  31.01.2007 21:45 asdf
 
Za 1) nejsem hlupák, ty tu nejsi od toho, abys mě hodnotil, za 2) pokud se nepletu, tak je náborová akce, takže si o těch 18 letých udělám úsudek - nabrat pokud možnost vše, víme, že je zákon podfinancovaný a lidi nám budou utíkat, za 3) zmiňuješ starého poldu, jeho vyzrálost s věkem a upozorňuješ na to, že se opil a udusil - dost ubohé, s alkoholem může mít problém kdokoliv, to o tobě vypovídá své a za 4) můžu ti rovnou říkat Juro z Brna?...:-))) Mizím pryč Juro, tak se nezlob, že tu zůstaneš sám....
  31.01.2007 21:38 hydromen
 
přeji "asistentovi" hodně štěstí v nové práci, aby se pokud možno co nejméně setkával s lidmi jako je X-MEN...
  31.01.2007 21:40 X-men
 
ty si koumes :o)
  31.01.2007 21:36 X-men
 
asistent
------------------------------------
Tak to opravdu nevím,jaký je tam běžný plat,
Ale jak už jsem psal.. u nás je palt 14800 hrubého menší než zaměstnanec banky,natož prodavač a další běžné pozice
  31.01.2007 21:33 X-men
 
asdgf

jak jsem napsal, nesouhlasím. Mám na to jiný názor, nic víc. Já osobně bych raději nabral člověka, který je vyzrálý a chce tu práci dělat, než toho, co neví co po střední škole a žije v naivní představě, že se bude flákat a brát prachy zadarmo. O nespravedlnosti u kolegů, kteří po 15, 20 letech poctivé služby ve výkonu spadli do 3TT se nebudu vyjadřovat, nechci být vulgární....
---------------------------------------------------------------- ----
O tom,kdo je vyzrálý nerozhoduješ ty ani bilogický věk. je to kus od kusu :o))))))) zemědělsky řečeno :o))))) to,co píšeš po těch15,20 to je naprostá pravda souhlasím. ale prostě 14800 hrubýho není v týhle republice nic absurdního.Lidi ,kde žijete? u nás prodavačka,co maká 12 hodin denně má 8 tis. čisté.Dělá v Penny. A taky má rodinu,děti,manžela. Prostě 14,8 tis a za rok a půl brát přes dvacet ,vždyt je to oki? tak to vydržím a né remcat,že nastupující plat je NEADEKVATNi.O tomhle slově se mi dneska bude zdát :o))))
  31.01.2007 21:41 asdfa
 
jistě že o tom nerozhoduji já, nikde jsem to nepsal. Jestli čteš všechno, tak jsem se zmínil i o osobnostním testu, ale neřeš to, neshodneme se
  31.01.2007 21:29 X-men
 
31.01.2007 21:26 asistent

já si nestěžuji, makal jsem 10 let v dole, stěžování nemám ve zvyku, pouze jsem poukazoval na motivující nástupní plat...
---------------------------------------------------------------- --
Mohu se zeptat odkud jsi? Přibližně. jde o to,že tam,odkud jsem já je ten pro vás neadekvátní plat pro většinu lidí nedostupný.
  31.01.2007 21:32 asistent
 
jsem z Karviné...
  31.01.2007 21:38 asdf
 
Ještě jeden příklad. V zájmu policie by mělo být u policistů pokud možno co nejvyšší vzdělání, které jakýmsi způsobem alespoň částečně zaručuje všeobecný přehled, znalosti apod. Praxi neřeš, tu získá po nástupu, škole a na ulici. Teď si vem, jak nalákat do sboru lidi např. s vysokoškolským vzděláním právního zaměření? Nabídneš mu na rok a půl 14hrubého a 3 roky určitou dobu? Tyhle věci zákon vůbec neřeší a to je chyba, stejně tak je neřeší u policistů z výkonu, kteří si zvyšují vzdělání ve svém osobním volnu (což je obecně jejich povinnost) a nemají tendece se cpát na nějaké funkce. Jak jejich snahu a vyšší vzdělání zákon ohodnotí? V civilním sektoru je VŠ vzdělání nepopiratelnou "výhodou" a tito dostávají přednostně nabídky zaměstnání, jak je to u bezpečnostního sboru? Odpověz si sám... Jdu vytvářet hodnoty, mejte se. Třeba se pleteme a zákon je fajn, jen ty složenky jim nikdo jiný nezaplatí.....
  31.01.2007 21:28 X-men
 
hydromen

hele, co ty jsi vlastně za provokatéra?
---------------------------------------------------------------- -
Jaký provokatér? :o)) Jsem normální řadový policista ve 21:17 jsme reagoval na tvůj příspěvěk a ty nic :o)
  31.01.2007 21:26 X-men
 
adad

A co je to doba určitá? Stejně jako byla dřív rok, stejně tak tě mohli během toho roku vyhodit bez důvodu. Problém je v tom, že ten člověk se do ničeho nepohrne,když ho mohou za jakoukoliv chybu vyrazit...už chápeš? A co s takovým parťákem? Mám ho hlídat a dělat zákroky za něj, protože si nebude jistý???
---------------------------------------------------------------- ---
Za jakoukoli chybu tě vyhodit nemohou § 41 - 42 z. č. 361/2003 Sb. Si to důkladně přečti. defakto rok bude sloužit normálně na útavru než mu skončí služební poměr na dobu určitou...To už nějak vydržíš,ne ? :o) Bereš to moc pesimisticky
  31.01.2007 21:18 X-men
 
Sadga.

S tou vyzrálostí bych to moc nepřeháněl :o) silná slova napsat,že 30 letý je vyzrálý.
  31.01.2007 21:21 hydromen
 
hele, co ty jsi vlastně za provokatéra?
  31.01.2007 21:28 sddaf
 
má manželku, dítě, chce je zajistit, takže odpovědný je určitě, proto se ozývá, o vyzrálosti osobnosti ve 30 letech: musel projít i osobnostním testem, který z části jeho vyzrálost potvrzuje, takže si nech těch velkohubých hloupých připomínek a podívej se na to z druhé stránky, z jeho pohledu....
  31.01.2007 21:17 X-men
 
hydromen

pro x-men doufám, že se tvá slova jednou otočí proti tobě....dobrou noc
----------------------------------------------------------------
Jaká slova? to,že tady celou dobu říkám,že plat nastupujícího policity bez praxe je oproti policistovi několik let ve výkonu DOBRÝ?