Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  09.02.2007 09:34 Polda 33
 
Pro Nováka jeden běžný den našeho flákání :
V v 06.30 hodin přicházím na naše oddělení na ranní směnu, kdy ve dveřích se od kolegů co měli noční dozvídám, že v noci zadrželi opilého neřidiče, který na nás čeká v policejní cele. I když mi směna začíná až v 07.00 hodin již v 06.50 hodin vyjíždím s kolegou na vloupání do zaparkovaného vozidla. Krátce po příjezdu na místo nám dozorčí sděluje, že o dvě ulice je další nahlášené vloupání do zaparkovaného vozidla. Máme štěstí okresní technik je volný a přijíždí po 20 minutách na místo. S tímto provedu na místě ohledání vozidla a kolega se mezitím od poškozeného zjišťuje, kdy k vloupání došlo a co bylo odcizeno. Dále se s poškozeným domluvil, že až bude případ zadán v ETŘ tak mu zavolá a on přijede na výslech, kdy tento s tímto souhlasí.
Následně pokračujeme s technikem na druhé místo já opět provádím s technikem ohledání a kolega se s druhým poškozeným domluvil stejně jako s prvním. Poté co jsme se v 08.00 hodin vrátili na oddělení tak kolega zadává první případ do ETŘ a já druhý a poté si kolega připravuje výslech prvního poškozeného a já protokol o ohledání místa činu, kdy po jejich sepsání kolega v 08. 30 hodin volá prvního poškozeného s kterým dopíše jeho výslech a poté tento společně s poučením poškozeného vytiskne a s mým protokolem o ohledání MČ je dá podepsat poškozenému, který v 09.00 hodin z oddělení odchází. Já mezitím začínám psát protokol o ohledání místa druhého vykradeného vozidla a kolega si připravuje druhý výslech. Mezitím na oddělení přišla oznámit nějaká paní, že jí její trvale opálená sousedka slovně vyhrožuje fyzickým napadením. Já dopisuji protokol o ohledáni místa činu a poté si paní beru vedle do kanceláře, kde s ní případ zadám a poté jí k věci vyslechnu a paní v 09.40 hodin odchází z oddělení. Kolega už doslechl druhého poškozeného a poté společně doděláme kompletně oba spisy a tak všechny tři případy předáváme dozorčímu. Následně v 10.00 hodin odjíždíme do policejní cely, kde kolega zadrženému neřidiči sdělil obvinění a poté jej k věci vyslechl. Po skončení výslechu v 11.30 hodin odjíždíme na oběd, kdy po 10 minutách nám dozorčí sděluje, že si máme s obědem pospíšit, protože pracovnici ostrahy marketu zadrželi pachatele krádeže zboží. Naše 30 minut trvající přestávka na oběd se zkracuje na 20 minut a my přijíždíme do uvedeného marketu. Zde provedenou lustrací zjišťujeme, že u tohoto pachatele se nejedná o přestupek, ale trestný čin a tak jej na místě zadržujeme a převážíme na oddělení. Zde se okamžitě po prohlídce a umístění pachatele za katr, roztáčí administrativní kolotoč, kdy kolega zadává případ. Já okamžité začínám psát protokol o zadržení, úřední záznam a rejstřík trestů. Kolega už napsal zahajovačku a dozorčí se po 20 minutách konečně dovolal nějakému státnímu zástupci. Kolega opět zadrženému sděluje obvinění a vyslýchá jej a já mezitím odjíždím do uvedeného marketu s poučením a vyčíslením škody, které mi zde potvrzují. V 15.00 hodin jsme s tímto případem hotový, kdy si s kolegy říkáme, že snad už bude klid, ale z tohoto nás po 20 minutách proberou kolegové z dopravního družstva, kteří dozorčímu radiostanicí sdělují, že zadrželi řidiče se zákazem řízení motorových vozidel a tohoto nám převážejí na oddělení. Zhruba po 5 minutách už stojí ve dveřích a kolotoč se roztáčí znovu jenom s tou změnou, že zadržení a úřední záznam píší kolegové z dopravky. V 17.00 hodin máme případ zpracovaný a tak si s kolegou chceme udělat druhou 30 minut trvající přestávku, kterou pro rýpali máme nárok a není placená, ale ani si nestihneme zalít hrnek s kávou a už nás operační posílá k dopravní nehodě s těžkým zraněním, kterou musíme zajistit do příjezdu nehodovky. Tato přijíždí asi po 30 minutách, ale dalších 40 minut jsme na místě nuceni zůstat, protože je nutné v místě řídit dopravu. V 18.20 hod se vracíme na oddělení, kdy jsme posláni do dalšího marketu, kde je ochrankou zadržen podnapilý mladík, který se zde dopustil výtržnictví. Směna nám oficiálně končí v 19.00 hodin, ale my z ní s kolegou odcházíme v 20.20 hodin. To je jen malá ukázka toho našeho flákání, kdy toto Vám vřele doporučuji zažít.
  31.01.2007 22:05 X-men
 
31.01.2007 22:03 asdf

nepuštěj se do právního výkladu.prosím. A navíc většina lidí .....záleží prostě na služebním zařazení...obvodáci jsou na tom líp než hlídkaři,ale to bylo vždycky,nebo dopráváci...
  31.01.2007 22:10 adf
 
dopraváci na dohledu padli taky do 3TT, měli jim zvednou minimálně prefer. To taky nechápu, nejvíc kolegů umírá díky slavným Kryštofům a DBAkcím v honu za čárkama....ten systém vlastně už zrušili....zapomínám....:-)))
  31.01.2007 22:02 X-men
 
asdf

kde jsi? já jsem taky krapet víš,ale né zas tak velký krapet :o)) Ale fakt znám lidi,co mají 15 let odslouženo a ksou ve trojce a naopak z poručíka podplukovník a příslušný TT. To je otřesné
  31.01.2007 22:05 adf
 
někdo se tu dokonce zmiňoval o nějaké dcerce na prezídku, nastoupila v říjnu na PP a má pplk.....co ti na to mám říct? Když je člověk sakra dobrý, dejme tomu po 5-8 letech se na ta místa může s trochou štěstí dostat (pokud chce), ale tohle...jen kroutím hlavou. U nás spadli vyšší důstojníci na prap. a z toho vyplývá, že jsem kde? :-)))
  31.01.2007 22:01 X-men
 
hydromen

myslel jsem soudruha G. HUSÁKA! cha, cha, cha...
--------------------------------------------------------
No ne,ale furt nechápu tvé myšlenkév pochody.Za Husáka dělali pscháče všichni,co mají víc jak 17 let odslouženo
  31.01.2007 21:58 X-men
 
adfa

S tím nemám problém, s tím naprosto souhlasím. Když nebudu od rodiny, chci to mít zaplacené, když si budu ničit zdraví na nočních (prakticky nonstop, protože tělo se po noční službě dostane do normálu po cca 8-10 dnech a při směnnosti nikdy), tak to chci mít zaplaceno. Pokud jsem ve větším riziku než člověk, který není ve výkonu, chci mít podstatně vyšší příplatek. Bavili jsme se o motivaci k nástupu, když odchází takové množstvé kolegů do civilu, já tu motivaci prostě nevidím....
---------------------------------------------------------------- --

A CO TADY CELOU DOBU RESIM !!!! Najednou souhlasíš... celou dobu říkám, že nástupní plat 14800 na škole je VYSOKY oproti tomu,když si na oddělení a máš noční a kurvíš se směnností atd.
  31.01.2007 22:03 asdf
 
řešili jsme konkrétní problém "náboru", motivace a ohodnocení u nastupujících :-) zvlášť u kolegy, který nastoupil jestli se nepletu dle podmínek starého zákona, kde mu slibovali něco jiného, nebo se pletu? Jak bych to nazval....kdyby šlo o trestní právo, tak tam je retroaktivita zakázána, ale u správního je to tuším obdobné jako u občanského práva, pravá a nepravá a výjimky se zpětnou platností.... jo už to mám, hezky česky PODRAZ!!!!
  31.01.2007 21:56 X-men
 
31.01.2007 21:54 hydromen

a kdy jsi ho dělal? za Husáka?
-----------------------------------------
Co to řešíš? :o) V době,kdy V. husák nejezdil na dálnici 190 :o)
  31.01.2007 21:58 hydromen
 
myslel jsem soudruha G. HUSÁKA! cha, cha, cha...
  31.01.2007 21:53 X-men
 
31.01.2007 21:51 adf
-----------------------------------

Jestli si právník a si ve 3TT,tak se můžem domluvit soukromě..ti vysvětlím vše,jak to máš udělat,abys byl min.v 9 TT
  31.01.2007 22:00 asdf
 
postup výběrového řízení? Ten znám, ale u mě už je pase (nazval bych to okolnostmi vylučujícími postup :-), to neřeš,ale díky za nabídku. Chci být na ulici i s VŠ a nejsem v 3TT krapet výš
  31.01.2007 21:51 X-men
 
hydromen

PRO X-MEN, mimochodem a tys ten psychotest udělal?
-----------------------------------------------------------
Ano.I ten osobnostní,co má posle některých tady rozhodnout o mé vyzrálosti :o)))))
  31.01.2007 21:54 hydromen
 
a kdy jsi ho dělal? za Husáka?
  31.01.2007 21:49 X-men
 
31.01.2007 21:45 asdf
-------------------------------

To je problém s alkoholem jo? :o)))))

remcej,co chceš. Ale plat pro nastupujícího policistu bez praxe je vůči policistovi po Zopce atd. VYSOKÝ A plat pro policistu po různých základních školení by měl být urychleně změněn,páč je směšný.žádné příplatky za noc,svátky atd.
  31.01.2007 21:55 adfa
 
S tím nemám problém, s tím naprosto souhlasím. Když nebudu od rodiny, chci to mít zaplacené, když si budu ničit zdraví na nočních (prakticky nonstop, protože tělo se po noční službě dostane do normálu po cca 8-10 dnech a při směnnosti nikdy), tak to chci mít zaplaceno. Pokud jsem ve větším riziku než člověk, který není ve výkonu, chci mít podstatně vyšší příplatek. Bavili jsme se o motivaci k nástupu, když odchází takové množstvé kolegů do civilu, já tu motivaci prostě nevidím....
  31.01.2007 21:46 ja
 
ja13

Pánové, tak jak se tady sdružují ještě aktivní kolegové, kteří byli zařazeni do tříd 3TT a tak, tak bychom se měli dát dohromady i my, kteří bereme výsluhy a na kterých byl spáchán stejný zločin v podobě retroaktivity zákona. Pokud se s tím nebude nic dělat, za pár let - dříve či později mohou vymyslet nový zákon, který výsluhy zpětně odebere všem.... a to nesmíme dopustit!!!!!!!! SOUHLASÍTE SE MNOU????
  31.01.2007 21:50 X-men
 
jdi spát. Ministerstvo vnitra prohrálo několik sporů u nejvyššího soudu a o peníze nepřijdeš..Ani nemůžeš.Vrátí ti je.Víc psát nebudu,proč atd. páč bych se upsal.
  31.01.2007 22:15 KLM
 
JO ALE V POLOVINĚ ROKU SE CHYSTÁ PREJ ASI OSTRÝ ŠÁHNUTÍ A UPRAVA RENT
  31.01.2007 22:23 Roman Fryč <talgo@seznam.cz>
 
Souhlasím s tebou a doufám, že nás bude pořád více. Chce to za naši věc bojovat, ať nejsme za pár let na úrovni sociálních případů. Je třeba se ozvat, protože se nám děje křivda a co je nám do nového zákona, když jsme odcházeli podle starého. Myslím si, že i právník bude mít stejný názor, a když bude potřeba, pojedeme i k soudu v Evropě, kde ČR nějaké pře už za dost peněz prohrála. Myslím,. že pittbul a Hornet1 nám poradí.
  31.01.2007 21:43 X-men
 
31.01.2007 21:41 asdfa

jistě že o tom nerozhoduji já, nikde jsem to nepsal. Jestli čteš všechno, tak jsem se zmínil i o osobnostním testu, ale neřeš to, neshodneme se
-----------------------------------------------------
tzv. osobnostní test je součástí psychologických testů,které uceleně mají rozhodnout o tom,jestli prospěl či nikoliv
  31.01.2007 21:46 hydromen
 
PRO X-MEN, mimochodem a tys ten psychotest udělal?