Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  21.04.2007 12:06 Ladislav Marek-držet při sobě-demonstrace nutná <ilona.markova@volny.cz>
 
Přečetl jsem si zde diskusi děs a hrůza. Hlavně provokace některých pod hlavičkou civil. Je jasné, že když si středoškolsky, vysokoškolsky, se středním a bez vzdělání občané jako povinnou četbu po chvilce přečtou starý a nový náš zákon, zjistí, že je zde účelově státem ožebračit ušeřit peníze na řadových policistech, je výhodný pro ty, co jsou ve funkcích a nejméně 3O let. Je rarita, že masa plukovníků má důchod a k tomu ještě nehorázný plat, toto je rarita v Evropě, snad i ve světe, nikdo jim nic nezávidí, ale vyhlásil bych výběrové řízení na všechny funkce a nestačily by plné autobusy pro výstup, protože plukovníci počkají ccc 1. rok a pak polici pápápápápápápá. Je zde propastný rozdíl v platech řadových policistů a a ti co velí. Je jasné, že dneska nikdo dělat zadarmo nebude, bez příplatků, noční, soboty, neděle, nadělávat cc 10 svátků, 150 hodin za dáčo, bude do konce roku ještě hodně akcí, takže dále ve službě, rodina stranou. Dostal jsem dneska zamítnutí odvolání proti poloviční valorizaci, pánové, mocipáni se špatně vyspí, pak žádná valorizace, pak se sundají tzv. renty, dneska výsluhový příspěvek nejsme právní stát, pořád se mění pravidla hry. Pracuji po celé ČR, dělám obdobnou práci, v současné době, když jsem viděl platové tabulky mám o 10000,-Kč více, čistou hlavu, bez šikany, jsem pan Marek, již občan 1. kategorie, ale pořád duchem policista, 24 let na ulici je pořádný kus života. Kdo má nárok na rentu, připlácne k tomu plat, dokud je mladý, je pak v pohodě, ale po 40ti letech věku, pak po 50 ti letech věku, je to problém, jste staří opotřebovaní, že jsme nasazovali život , zdraví, rodiny trpěly a další negativa, to nikoho nezajímá, jenom, civilistů smích, v televizi se uvádějí bláboly, proti policistů, hasičům, bachařům, ale bez této práce by společnost neexistovala, co je bohatému majetek, když jej někdo ze zadu křápne do hlavy a neužije jej a podobně. Prirorita občanů je chránit život, zdraví a majetek, úkol policie, ale toto mocipáni nechápou, novým zákonem ušetří ročně miliardy korun, stačí cc 2500,-Kč ušetřených v průměru u ccc poloviny policistů, x 12 měsíců, kdyby se ale tyto peníze nerozkrádaly, to je největší zlo v republice. Mnoho policistů ccc8 let do zadu co šlo nuceně do civilu, jde to přes 10000 osob, by sloužilo dále po 10 let, miliardy korun stál výcvik, výzbroj, výstroj, zkušenosti, duševno, vzdělání, hold jsme velice bohatý stát, na to máme. Každá skupina občanů si hájí svoje sociální jistoty, lékaři, učitelé, dělníci ve škodovce, protože kapitalismus není nic dobrého pro lidi. Pro provokatéry, názory Vám neberu, ale když nerozumíte podstatě věci, tak neotravujte, když závidíte, bežtě dělat dle nového zákona třeba policisty, bachaře, hasiče, a pak se Vás zeptám po 24 letech, jak se slouží za těchto podmínek, jestli zde ještě budu.Každý kdo zde má nemístní poznámky, kdyby Vám někdo šáhl na peníze, na jistoty, to by byl řev, tak pánové buďte soudní. Pro mladší kolegy, nesočte na starší, nemají to lehké, jsme na jedné lodi. Jediná cesta, a to je demonstrace, nejlépe s učiteli, lékaři, státními zaměstnaci proti státu, protože se připravuje další naše ožebračení, všechno sundají, je jim to jedno. Také je jasné, že při dnešních podmínkách většina sloužících poicistů nedosáne ani 15 let služby, půjdou do civilu a stát ušetří. Je zajímavé, že všude ve světe si policistů váží, u nás nejmenší renty, i dle nového zákona, včetně kolegů ze Slovenska. Nikdo nepůjde k policii bez socialních jistot, pak třeba po 40 letech věku, nebude zdraví sloužit, praxe v oboru pryč, asi z Vás by mohl být bezdomáč, toto ať si přečtou poslanci , je jich asi 200, dva slepili nějakou vládu, prostě demokracie jenom duní. Toto nejsou nářky, u nne to bude zapár let na lepší nákup při té valorizaci, je nutno zvýšit platy řadovým policistů, zkoridovat platy mocipánům, slova pana Langra, ale nějak se mu to nedaří, věřím v lepší zítřky, kdybych byl civil, tak držím palce, protože policie je třeba, hasičů, bachařů, ale jsem pořád duchem polda po 24 letech služby, nebýt toho zlodějského zákona, sloužil bych dále, jako nás tisíce rentiérům, držme při spolu , nehádejme se, civilisté mají radost, dejte na sebe chlapi pozor, všude samá zvěř, nehodní lidé, justice netrestá prasárny jak má, pěknou sobotu a něděli přeje bývalý kolega por Marek Ladislav sloužící na OOP Česká Lípa.
  31.01.2007 22:05 X-men
 
31.01.2007 22:03 asdf

nepuštěj se do právního výkladu.prosím. A navíc většina lidí .....záleží prostě na služebním zařazení...obvodáci jsou na tom líp než hlídkaři,ale to bylo vždycky,nebo dopráváci...
  31.01.2007 22:10 adf
 
dopraváci na dohledu padli taky do 3TT, měli jim zvednou minimálně prefer. To taky nechápu, nejvíc kolegů umírá díky slavným Kryštofům a DBAkcím v honu za čárkama....ten systém vlastně už zrušili....zapomínám....:-)))
  31.01.2007 22:02 X-men
 
asdf

kde jsi? já jsem taky krapet víš,ale né zas tak velký krapet :o)) Ale fakt znám lidi,co mají 15 let odslouženo a ksou ve trojce a naopak z poručíka podplukovník a příslušný TT. To je otřesné
  31.01.2007 22:05 adf
 
někdo se tu dokonce zmiňoval o nějaké dcerce na prezídku, nastoupila v říjnu na PP a má pplk.....co ti na to mám říct? Když je člověk sakra dobrý, dejme tomu po 5-8 letech se na ta místa může s trochou štěstí dostat (pokud chce), ale tohle...jen kroutím hlavou. U nás spadli vyšší důstojníci na prap. a z toho vyplývá, že jsem kde? :-)))
  31.01.2007 22:01 X-men
 
hydromen

myslel jsem soudruha G. HUSÁKA! cha, cha, cha...
--------------------------------------------------------
No ne,ale furt nechápu tvé myšlenkév pochody.Za Husáka dělali pscháče všichni,co mají víc jak 17 let odslouženo
  31.01.2007 21:58 X-men
 
adfa

S tím nemám problém, s tím naprosto souhlasím. Když nebudu od rodiny, chci to mít zaplacené, když si budu ničit zdraví na nočních (prakticky nonstop, protože tělo se po noční službě dostane do normálu po cca 8-10 dnech a při směnnosti nikdy), tak to chci mít zaplaceno. Pokud jsem ve větším riziku než člověk, který není ve výkonu, chci mít podstatně vyšší příplatek. Bavili jsme se o motivaci k nástupu, když odchází takové množstvé kolegů do civilu, já tu motivaci prostě nevidím....
---------------------------------------------------------------- --

A CO TADY CELOU DOBU RESIM !!!! Najednou souhlasíš... celou dobu říkám, že nástupní plat 14800 na škole je VYSOKY oproti tomu,když si na oddělení a máš noční a kurvíš se směnností atd.
  31.01.2007 22:03 asdf
 
řešili jsme konkrétní problém "náboru", motivace a ohodnocení u nastupujících :-) zvlášť u kolegy, který nastoupil jestli se nepletu dle podmínek starého zákona, kde mu slibovali něco jiného, nebo se pletu? Jak bych to nazval....kdyby šlo o trestní právo, tak tam je retroaktivita zakázána, ale u správního je to tuším obdobné jako u občanského práva, pravá a nepravá a výjimky se zpětnou platností.... jo už to mám, hezky česky PODRAZ!!!!
  31.01.2007 21:56 X-men
 
31.01.2007 21:54 hydromen

a kdy jsi ho dělal? za Husáka?
-----------------------------------------
Co to řešíš? :o) V době,kdy V. husák nejezdil na dálnici 190 :o)
  31.01.2007 21:58 hydromen
 
myslel jsem soudruha G. HUSÁKA! cha, cha, cha...
  31.01.2007 21:53 X-men
 
31.01.2007 21:51 adf
-----------------------------------

Jestli si právník a si ve 3TT,tak se můžem domluvit soukromě..ti vysvětlím vše,jak to máš udělat,abys byl min.v 9 TT
  31.01.2007 22:00 asdf
 
postup výběrového řízení? Ten znám, ale u mě už je pase (nazval bych to okolnostmi vylučujícími postup :-), to neřeš,ale díky za nabídku. Chci být na ulici i s VŠ a nejsem v 3TT krapet výš
  31.01.2007 21:51 X-men
 
hydromen

PRO X-MEN, mimochodem a tys ten psychotest udělal?
-----------------------------------------------------------
Ano.I ten osobnostní,co má posle některých tady rozhodnout o mé vyzrálosti :o)))))
  31.01.2007 21:54 hydromen
 
a kdy jsi ho dělal? za Husáka?
  31.01.2007 21:49 X-men
 
31.01.2007 21:45 asdf
-------------------------------

To je problém s alkoholem jo? :o)))))

remcej,co chceš. Ale plat pro nastupujícího policistu bez praxe je vůči policistovi po Zopce atd. VYSOKÝ A plat pro policistu po různých základních školení by měl být urychleně změněn,páč je směšný.žádné příplatky za noc,svátky atd.
  31.01.2007 21:55 adfa
 
S tím nemám problém, s tím naprosto souhlasím. Když nebudu od rodiny, chci to mít zaplacené, když si budu ničit zdraví na nočních (prakticky nonstop, protože tělo se po noční službě dostane do normálu po cca 8-10 dnech a při směnnosti nikdy), tak to chci mít zaplaceno. Pokud jsem ve větším riziku než člověk, který není ve výkonu, chci mít podstatně vyšší příplatek. Bavili jsme se o motivaci k nástupu, když odchází takové množstvé kolegů do civilu, já tu motivaci prostě nevidím....
  31.01.2007 21:46 ja
 
ja13

Pánové, tak jak se tady sdružují ještě aktivní kolegové, kteří byli zařazeni do tříd 3TT a tak, tak bychom se měli dát dohromady i my, kteří bereme výsluhy a na kterých byl spáchán stejný zločin v podobě retroaktivity zákona. Pokud se s tím nebude nic dělat, za pár let - dříve či později mohou vymyslet nový zákon, který výsluhy zpětně odebere všem.... a to nesmíme dopustit!!!!!!!! SOUHLASÍTE SE MNOU????
  31.01.2007 21:50 X-men
 
jdi spát. Ministerstvo vnitra prohrálo několik sporů u nejvyššího soudu a o peníze nepřijdeš..Ani nemůžeš.Vrátí ti je.Víc psát nebudu,proč atd. páč bych se upsal.
  31.01.2007 22:15 KLM
 
JO ALE V POLOVINĚ ROKU SE CHYSTÁ PREJ ASI OSTRÝ ŠÁHNUTÍ A UPRAVA RENT
  31.01.2007 22:23 Roman Fryč <talgo@seznam.cz>
 
Souhlasím s tebou a doufám, že nás bude pořád více. Chce to za naši věc bojovat, ať nejsme za pár let na úrovni sociálních případů. Je třeba se ozvat, protože se nám děje křivda a co je nám do nového zákona, když jsme odcházeli podle starého. Myslím si, že i právník bude mít stejný názor, a když bude potřeba, pojedeme i k soudu v Evropě, kde ČR nějaké pře už za dost peněz prohrála. Myslím,. že pittbul a Hornet1 nám poradí.
  31.01.2007 21:43 X-men
 
31.01.2007 21:41 asdfa

jistě že o tom nerozhoduji já, nikde jsem to nepsal. Jestli čteš všechno, tak jsem se zmínil i o osobnostním testu, ale neřeš to, neshodneme se
-----------------------------------------------------
tzv. osobnostní test je součástí psychologických testů,které uceleně mají rozhodnout o tom,jestli prospěl či nikoliv
  31.01.2007 21:46 hydromen
 
PRO X-MEN, mimochodem a tys ten psychotest udělal?