Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  13.02.2007 19:28 Diskriminace bezpečnostních složek
 
Nový služební zákon 361/03Sb. je diskriminační nejen pro ty nejnižší platové třídy ale také i pro vyšší třídy. Jde hlavně o to, že veřejnost byla médii masírována několik let, že řadový policista bude brát 30 tis. měsíčně a více. To by jistě bylo pěkné, každý tomu přidání doufal. Ale jak to ve skutečnosti dopadlo. U policie byli lidi rozděleni od 3 do 12 PT z čehož 10-12 PT zůstaly na PP a některých krajských a okresních ředitelstvích funkcionářům , kteří zastávají spíše manažerské a politické funkce a ne nebezpečnou a náročnou práci, která je u policie vykonávána. Proč například mají pobírat výsluhové příspěvky tito vysoce postavení manažeři a kancelářští pracovníci PP, když jejich pracovní náplň nepřináší nebezpečí jako u policistů např. u uniformované policii v terénu, zásahových jednotek, služby krim. pol. apod. Nebyla by úspora, kdyby tito byli zařazeni jako civilní zaměstnanci s prověřením určitého stupně utajení pro typ jejich vykonávané práce? Na tomto fóru zaznělo, že policista zařazený v 7 PT na SKPV má plat o 200,- Kč menší než za rok 2006. Tímto je zřejmé, že i na místech jako je SKPV, kde by měli být zaplaceni lidi nedošlo k výraznému nárůstu. Jak pak budeme bojovat s korupcí to nevím!!
Podle mého názoru by si zasloužil příplatek za so -ne -svátek- a v noci každý bez ohledu na to, jestli je to policista zařazený v 3 nebo 12 PT. Kritériem by bylo pouze prokázání nutnosti práce v těchto hodinách. Připomněl bych požadavky chirurgů, kteří chtějí až 900 Kč/hod. viz. deník Rudé Právo. Myslíte, že to není proti slušným policistů této země diskriminace? Já myslím, že je !!! A to také proto, že u policie je spousta vysokoškoláků , někteří mají i dvě vysoké a je jim to na prd, protože nedostanou ani korunu příplatku, který by jim jistě zvýšil jejich tvrdě odpracovaný plat. Myslíte si, že si u policie nikdo nezaslouží příplatky, které pobírají všichni ostatní? Vím určitě, že by se policisté spokojili s tím, co na příplatcích již dostávali v roce 2006 a dříve a vězte, že to je jen nepatrný zlomek toho, co chtějí uvedení chirurgové. Příplatky by byly asi ve výši příplatků, které pobírají zdravotní sestry, které v noci policie chrání a provádí asistenci před agresivními opilými pacienty (avšak policisté pracují bez příplatků).
Ale k věci co jsem chtěl říci, že každý dostal platový tarif, někdo má míň, někdo stejně a někdo lehce více, ale nikdo z policistů nemá přípatky a přitom dělají v noci, so-ne, svátky, velmi náročnou práci. Přesto si většina v 6-10 PT hraje na svém písečku a nikdo se neozývá, asi jim to stačí. Spousta dostala přidáno, tak jsou nuceni být potichu. Ale na konci roku po odpracování 150 hod. pro stát se jistě většina zamyslí, že to přidání nebylo nic moc.
Proto si myslím, že když se všichni, komu se nelíbí uvedený sl. zákon, nespojí a nevyjádří svůj nesouhlas, tak dojde k tomu, že se nic nezlepší a půjde prestiž policie ke dnu. Budou se nabírat méně kvalitní lidi, kterým to bude všechno jedno a pak teprve budou stížnosti na postupy policistů! Ale to už bude na vše pozdě a podepíše se to na nespokojenosti všech lidí nejen ve službě u PČR ale i běžných občanů. PROTO NEBOJTE SE ŘÍCT SVÚJ NÁZOR!!!!!!
  31.01.2007 22:05 X-men
 
31.01.2007 22:03 asdf

nepuštěj se do právního výkladu.prosím. A navíc většina lidí .....záleží prostě na služebním zařazení...obvodáci jsou na tom líp než hlídkaři,ale to bylo vždycky,nebo dopráváci...
  31.01.2007 22:10 adf
 
dopraváci na dohledu padli taky do 3TT, měli jim zvednou minimálně prefer. To taky nechápu, nejvíc kolegů umírá díky slavným Kryštofům a DBAkcím v honu za čárkama....ten systém vlastně už zrušili....zapomínám....:-)))
  31.01.2007 22:02 X-men
 
asdf

kde jsi? já jsem taky krapet víš,ale né zas tak velký krapet :o)) Ale fakt znám lidi,co mají 15 let odslouženo a ksou ve trojce a naopak z poručíka podplukovník a příslušný TT. To je otřesné
  31.01.2007 22:05 adf
 
někdo se tu dokonce zmiňoval o nějaké dcerce na prezídku, nastoupila v říjnu na PP a má pplk.....co ti na to mám říct? Když je člověk sakra dobrý, dejme tomu po 5-8 letech se na ta místa může s trochou štěstí dostat (pokud chce), ale tohle...jen kroutím hlavou. U nás spadli vyšší důstojníci na prap. a z toho vyplývá, že jsem kde? :-)))
  31.01.2007 22:01 X-men
 
hydromen

myslel jsem soudruha G. HUSÁKA! cha, cha, cha...
--------------------------------------------------------
No ne,ale furt nechápu tvé myšlenkév pochody.Za Husáka dělali pscháče všichni,co mají víc jak 17 let odslouženo
  31.01.2007 21:58 X-men
 
adfa

S tím nemám problém, s tím naprosto souhlasím. Když nebudu od rodiny, chci to mít zaplacené, když si budu ničit zdraví na nočních (prakticky nonstop, protože tělo se po noční službě dostane do normálu po cca 8-10 dnech a při směnnosti nikdy), tak to chci mít zaplaceno. Pokud jsem ve větším riziku než člověk, který není ve výkonu, chci mít podstatně vyšší příplatek. Bavili jsme se o motivaci k nástupu, když odchází takové množstvé kolegů do civilu, já tu motivaci prostě nevidím....
---------------------------------------------------------------- --

A CO TADY CELOU DOBU RESIM !!!! Najednou souhlasíš... celou dobu říkám, že nástupní plat 14800 na škole je VYSOKY oproti tomu,když si na oddělení a máš noční a kurvíš se směnností atd.
  31.01.2007 22:03 asdf
 
řešili jsme konkrétní problém "náboru", motivace a ohodnocení u nastupujících :-) zvlášť u kolegy, který nastoupil jestli se nepletu dle podmínek starého zákona, kde mu slibovali něco jiného, nebo se pletu? Jak bych to nazval....kdyby šlo o trestní právo, tak tam je retroaktivita zakázána, ale u správního je to tuším obdobné jako u občanského práva, pravá a nepravá a výjimky se zpětnou platností.... jo už to mám, hezky česky PODRAZ!!!!
  31.01.2007 21:56 X-men
 
31.01.2007 21:54 hydromen

a kdy jsi ho dělal? za Husáka?
-----------------------------------------
Co to řešíš? :o) V době,kdy V. husák nejezdil na dálnici 190 :o)
  31.01.2007 21:58 hydromen
 
myslel jsem soudruha G. HUSÁKA! cha, cha, cha...
  31.01.2007 21:53 X-men
 
31.01.2007 21:51 adf
-----------------------------------

Jestli si právník a si ve 3TT,tak se můžem domluvit soukromě..ti vysvětlím vše,jak to máš udělat,abys byl min.v 9 TT
  31.01.2007 22:00 asdf
 
postup výběrového řízení? Ten znám, ale u mě už je pase (nazval bych to okolnostmi vylučujícími postup :-), to neřeš,ale díky za nabídku. Chci být na ulici i s VŠ a nejsem v 3TT krapet výš
  31.01.2007 21:51 X-men
 
hydromen

PRO X-MEN, mimochodem a tys ten psychotest udělal?
-----------------------------------------------------------
Ano.I ten osobnostní,co má posle některých tady rozhodnout o mé vyzrálosti :o)))))
  31.01.2007 21:54 hydromen
 
a kdy jsi ho dělal? za Husáka?
  31.01.2007 21:49 X-men
 
31.01.2007 21:45 asdf
-------------------------------

To je problém s alkoholem jo? :o)))))

remcej,co chceš. Ale plat pro nastupujícího policistu bez praxe je vůči policistovi po Zopce atd. VYSOKÝ A plat pro policistu po různých základních školení by měl být urychleně změněn,páč je směšný.žádné příplatky za noc,svátky atd.
  31.01.2007 21:55 adfa
 
S tím nemám problém, s tím naprosto souhlasím. Když nebudu od rodiny, chci to mít zaplacené, když si budu ničit zdraví na nočních (prakticky nonstop, protože tělo se po noční službě dostane do normálu po cca 8-10 dnech a při směnnosti nikdy), tak to chci mít zaplaceno. Pokud jsem ve větším riziku než člověk, který není ve výkonu, chci mít podstatně vyšší příplatek. Bavili jsme se o motivaci k nástupu, když odchází takové množstvé kolegů do civilu, já tu motivaci prostě nevidím....
  31.01.2007 21:46 ja
 
ja13

Pánové, tak jak se tady sdružují ještě aktivní kolegové, kteří byli zařazeni do tříd 3TT a tak, tak bychom se měli dát dohromady i my, kteří bereme výsluhy a na kterých byl spáchán stejný zločin v podobě retroaktivity zákona. Pokud se s tím nebude nic dělat, za pár let - dříve či později mohou vymyslet nový zákon, který výsluhy zpětně odebere všem.... a to nesmíme dopustit!!!!!!!! SOUHLASÍTE SE MNOU????
  31.01.2007 21:50 X-men
 
jdi spát. Ministerstvo vnitra prohrálo několik sporů u nejvyššího soudu a o peníze nepřijdeš..Ani nemůžeš.Vrátí ti je.Víc psát nebudu,proč atd. páč bych se upsal.
  31.01.2007 22:15 KLM
 
JO ALE V POLOVINĚ ROKU SE CHYSTÁ PREJ ASI OSTRÝ ŠÁHNUTÍ A UPRAVA RENT
  31.01.2007 22:23 Roman Fryč <talgo@seznam.cz>
 
Souhlasím s tebou a doufám, že nás bude pořád více. Chce to za naši věc bojovat, ať nejsme za pár let na úrovni sociálních případů. Je třeba se ozvat, protože se nám děje křivda a co je nám do nového zákona, když jsme odcházeli podle starého. Myslím si, že i právník bude mít stejný názor, a když bude potřeba, pojedeme i k soudu v Evropě, kde ČR nějaké pře už za dost peněz prohrála. Myslím,. že pittbul a Hornet1 nám poradí.
  31.01.2007 21:43 X-men
 
31.01.2007 21:41 asdfa

jistě že o tom nerozhoduji já, nikde jsem to nepsal. Jestli čteš všechno, tak jsem se zmínil i o osobnostním testu, ale neřeš to, neshodneme se
-----------------------------------------------------
tzv. osobnostní test je součástí psychologických testů,které uceleně mají rozhodnout o tom,jestli prospěl či nikoliv
  31.01.2007 21:46 hydromen
 
PRO X-MEN, mimochodem a tys ten psychotest udělal?