Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  06.08.2009 20:01 prostý občan <ladislav.marek@volny.cz>
 
Podle Langera porušuje Houbovo odvolání služební zákon
5. 8. 2009 15:21, autor: ČT24

Praha - Místopředseda ODS a bývalý ministr vnitra Ivan Langer má za to, že policejní prezident Oldřich Martinů porušil služební zákon, když nechal nahradit svého náměstka Jiřího Houbu. Novinářům řekl, že jde o další politicky motivované rozhodnutí ministerstva vnitra pod vedením Martina Peciny. Podle Langra Pecina i jeho náměstek Jiří Komorous vyvíjeli od počátku svého působení v úřadu enormní nátlak na Houbovo odvolání.

Zpět na článek

Diskuse
V diskusi je 93 příspěvků

Zobrazit: ohodnocení 5 a více ohodnocení 0 a více ohodnocení -5 a více všechny



8
Jeseter, 6. 8. 2009 00:36 .Langer je gauner
Tak to je hustý, ten LANGER je opravdu GAUNER.Policii dovedl ke kolapsu a ještě si bude otvírat "pusu".Ten člověk by měl jít sedět, za to co provedl.
5
honza, 6. 8. 2009 11:53 .RE: Langer je gauner
Máte pravdu, snaží.kryje Topolánka, Dalíka , Hřebíčka a ostatní členy.Jen vyjímečně člen ODS není gauner. Ale hlavně kryje sebe, aby nepraskly jeho podvody.Je příšerný gauner. .. 10
Jan, 6. 8. 2009 00:22 .Íčkovi zřejmě otrnulo
nedivím se, že má íčko obavy, protože policajti snad konečně začnou šetřit jeho aktivity a on skončí ne na vnitru jak touží, ale na Borech kam patří.
1
ach, 6. 8. 2009 14:22 .RE: Íčkovi zřejmě otrnulo
Také bych si to přál, ale myslíš, že bude potrestanej, já tomu moc nevěřím. Jeho hoši ho budou bránit, protože by na ně práskal. .. 9
Karel, 5. 8. 2009 23:21 .nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Co si myslí pan Železný v komentářích, že nikoho ze zátupců ČSSD nenechá domluvit, pořád mu skáče do řeči a myslí si jako pan Langer, že má patent na rozum. Pan Langer dokáže pouze obhajovat problémy ve kterých se nachází pan Topolánek a pořád před lidmi mlží svojí za nic nestojící činnost na ministerstvu vnitra.To co u policie zavedl a tloukl se při tom do prsou tak nemají v souzčasné době ani vyspělé demokratické země. Stači se přesvědčit když oznámíte trestnou činnost , která byla na vás spáchána v těchto zemích. Proto co jsem viděl dne 5.8.2009 na událostech komentářích tak pokud lidé neprokouknou lži pana Langera tak opět ODS vyhrají volby.
6
Svatopluk Beran, 6. 8. 2009 01:18 .RE: nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Řekl bych že tohle pan Železný nezvládl. Proč se přešlo ke Komorousovi, když řeč byla o Houbovi. Pan Bublan jasně řekl že umístění pana Houby na pozici mohl pouze policejní president a to byl pana Martinů. Jak je tedy možné, že ho do pozice prosadil Ivan Langer jakožto ministr. Proč se pan Železný nezeptal pana Langera jakto že ho do dané pozice dosadil on a to ještě bez výběru, když je to pouze provomoc policejního presidenta? Pan Langer je veliký vřed na naší demokracii. Viz. například americká víza a tajný dokument o zavedení protiteroristického střediska u nás za pomoci USA a tím i CIA. Po letech snažení se USA pod podmínkou zrušení vízové povinnosti pro Čechy podařilo přimět českou vládu k vytvoření speciálního protiteroristického centra. Má se nacházet v budově, kde sídlí Útvar pro odhalování organizovaného zločinu a běžný daňový poplatník se o tom, jak je nakládáno s jeho penězi v této oblasti nic nedoví. Praha (INT) Utajena bude i konkrétní podoba, způsob a výsledky práce centra - nedovíme se tedy vůbec nic. Zůstává pouze možnost spekulovat a jelikož podmínky vyplývají z česko-amerických smluv, je nanejvýš pravděpodobné, že vzor činnosti této služby bude v USA. Analytické pracoviště tohoto centra začne pracovat v průběhu prvního čtvrtletí příštího roku. Mluvčí ÚOOZ Pavel Hanták uvedl, že hlavní náplní tohoto pracoviště bude „sběr, vyhodnocování, analýza a zpracování informací o teroristech a osobách důvodně podezřelých z napojení na teroristické organizace. Toto pracoviště bude zároveň za policii vyhodnocovat hrozby plynoucí z terorismu vůči zájmům České republiky." Mluvčí ministerstva vnitra Hana Malá ujišťuje, že s informováním o vznikajícím centru se nepočítá ani do budoucna a že „jediné, co lze obecně o mechanismu spolupráce zveřejnit, je skutečnost, že plně podléhá vnitrostátnímu právu České republiky včetně povinností policie a práv našich občanů zaručených zákonem." O mezinárodním právu zmínka nepadla a vzhledem k Akčnímu (protiteroristickému) plánu, se kterým vláda přišla, se nejeví, že by pravomoci bezpečnostních složek byly omezeny svobodami občanů. A jaká je praxe ve světě? Americká praxe Pokud by se české služby skutečně inspirovaly v USA - a i bez znalostí podmínek je evidentní, že spolupráce je nevyhnutelná - můžeme předpokládat důsledky. Americké bezpečnostní složky mohou například bez rozhodnutí soudu zadržovat kohokoli pro podezření z terorismu ve své věznici Guantánamo, odposlouchávat telefony a číst elektronickou korespondenci. Bez souhlasu cílových států mohou na jejich území podnikat tajné - i vojenské - operace. V Evropských státech si pak už dříve vymohli zavedení tzv.černých listin. Do těch jsou uváděny osoby, podezřelé z terorismu či jeho podpory, kterým jsou podle závažnosti domnělého zločinu blokována konta, zamezen přístup k lékaři atd. Samotné osoby o zařazení do listiny nemusí vědět a de facto není možnost se bránit ani - v případě prokázání neviny - zajistit vyškrtnutí. Britská praxe Nejsilnější omezení v souvislosti s terorismem má v Evropě Velká Británie. Policista zde může po libovolném člověku na ulici požadovat odpovědi na cíl a účel cesty, činnost před cestou. Zároveň může každému prohledat věci, stejně jako jakékoli auto i bez přítomnosti majitele. Ve vazbě může podezřelému bez souhlasu vzít otisky prstů, bot a vzorek slin (poté zanesený do genetické databáze). Podezřelá osoba může být držena ve vazbě (se souhlasem soudce) bez důkazů až 28 dní a i při zproštění obvinění jsou všechny údaje a vzorky uchovány. Ministerstvo vnitra pak na svých stránkách uvádí statistiky zatčení na základě podezření z terorismu v období 11. září 2001 až 31. březen 2007. Z těch vyplývá, že z terorismu a těžkých zločinů bylo obviněno 27 procent zadržených. 54 procent podezřelých nebylo obviněno z žádného zločinu a zbytek překročil zákon v méně závažných věcech. 73 procent osob tedy nebylo z terorismu či těžkých zločinů vůbec obviněno a z toho vyplývá že minimálně v 73 procentech případů jsou tyto pravomoci zneužity. Česká vize v EU Pro období českého předsednictví EU již experti vytvořili program bezpečnostních iniciativ. Hlavními body je blokování internetových stránek a mobilních sítí ve zvláštních případech. Dalším závažným bodem bude migrace. Česká cizinecká policie platí v Evropě i západních zemích mezi nejhorší a nejzkorumpovanější, je tedy s očekáváním, jak se jí podaří moderovat diskusi o padělaných dokladech. V plánu je také téma zavádění biometrických údajů - už i k povolení k pobytu - to je velmi kritizováno organizacemi, chránícími lidská práva a soukromí nejen v Evropě. Ať už se jedná o současnou vládu či opozici, zdá se, že jsou strany připraveny „z bezpečnostních důvodů" dohled pouze utužovat. Není však sjednocování světa proti islámskému terorismu po 11. září pouze obdobou sjednocování Německa proti terorismu „žido-komunistickému", „odhalenému" po vypálení Reichstagu roku 1933?
10
  05.02.2007 17:43 nejmenovaný
 
Je to jeden veliký hnus co se děje u Policie.a pan ministr spolu s panem policejním prezidentem jsou podrazáci a lháři největšího kalibru.Langr má našpulenou tlamičku jako kapřík a pořád se nám jenom směje.Ale na každou sviňi se voda vaří.
  05.02.2007 21:41 chaos a zmatek
 
MNĚ TO SPÍŠ PŘIPADÁ, ŽE TADY NIKDO NECHCE ABY TO FUNGOVALO. LIDÉ JSOU ROZHOZENI NOVÝM ZÁKONEM, KAŽDÝ MÁ JENOM ZAJEČÍ ÚMYSLY A CELKOVÁ PRESTIŽ JE NA NULE.
  05.02.2007 16:41 Jezinka
 
Na ČT 24 se právě pan Kiefel vyjádřil, že služební zákon PČR je mnohem tvrdší než jejich.
  05.02.2007 17:09 asd
 
http://www.ct24.cz/vysilani/ Zprávy každou půlhodinu
  05.02.2007 18:22 Polda
 
Pro Nováka a jemu ostatním
Když máme takové výhody tak proč máme tvrdší zákon než je standart v EU. Kde máte ty vaše výhody, když je nevidí ani komisař EU p. Kiefel.
  05.02.2007 18:45 ach jo
 
podle transparency internacional, je i kázeňské řešení přestupku bratříčkování, které je nepřípustné, tím že jeden kolega pustí jiného, nebo ho vyřeší domluvou se vystavuje i tomuto podezření z falešného bratříčkování...proč se TI nekoukne o patro výš? Asi by si z toho hnusu co by na ně pad zlomily vaz..
  05.02.2007 18:45 ach jo
 
kde sou ty výhody???????????????????????????
  05.02.2007 20:00 alan
 
Kázeňské řešení přestupků policistů je protiústavní a z neopodstatněného důvodu nám hrozí daleko větší tresty než ostatním občanům, tak kde je ta rovnost před zákonem, že pane policejní prezidente. Jděte s tím vaším etickým kodexem někam, nedodržujete ho ani vy ve svých televizních prohlášeních, kde lžete jak když tiskne. Fuj to jsem se naštval.
  05.02.2007 21:43 lži a zastrašování
 
Pan Kiefer byl zase obalamucen panem Husákem a Langerem. Těmto pánům nevěřím vůbec nic a do budoucna tuhle policii položí na lopatky.
  05.02.2007 16:29 Jura Brno
 
www.legalnivrazda.cz
www.jirikajinek.cz
www.sinagl.cz
www.hucin.com
www.policejnistat.cz
www.policista.com
www.ivanroubal.blog.cz

Toto není reklama na naše webové stránky jak se někteří policisté mylně domnívají. Toto je reklama na práci některých policistů.
  05.02.2007 16:42 ---
 
Juro, ty trapáku, jdi už do prdrle, nebo někoho nasereš doopravdy a budeš potřebovat server " legalnivrazda II ".
  05.02.2007 17:01 edd
 
jurko ty fakt máš výdrž, jseš dobrej
  05.02.2007 17:13 Zdeno
 
Už se na to vybodni. Nic lepšího nemáš????
  05.02.2007 17:44 nejmenovaný
 
Neotravuj už
  05.02.2007 16:09 Milan
 
Tak jsem si ve volné chvíli přečetl pár příspěvků a když jsem četl příspěvek od Novaka a jemu podobným, tak mi to nedá a musím zareagovat. Ukáži všem civilistům druhou stránku policie, aby jenom neviděli, že policista jenom měří rychlost, rozdává pokuty a sedí v kanceláři. Budu psát ze života policisty, který má po 20 letech něco za sebou, aby si lidé udělali obrázek co policie také dělá. Možná, že se některým udělá nevolno, ale taková je dnešní realita. Zkuste si představit, jak vstupujete do bytu a zde uvidíte otrávenou celou rodinu plynem, jak přijedete k dopravní nehodě, kde ve vozidle jsou všichni mrtví včetně dětí, jak chodíte po kolejích a sbíráte kousky lidského těla, jak vstoupíte do bytu, kde je člověk s uříznutou hlavou, jak jste v bytě 3 hodiny s mrtvolou, která je v rozkladu a druhý den čtete ze zprávy z patologie, že ten člověk měl otevřenou tuberu a vy půl roku chodíte na vyšetření a bojíte se jestli jste se náhodou nenakazili, jestli jste pak ještě nenakazli svoji manželku, svoje děti. Vstoupíte do objektu, kde jsou neznámé látky a druhý den uvidíte, jak v objektu jsou chemici v maskách a říkají vám, že tam byly velice jedovaté látky životu nebezpečné a vy si pak uvědomíte, že jste tam před tím chodil mezi těmito látkami a zase čekáte jestli jste se něčím nenakazil. Jak na pitevním stole vidíte malého človíčka, kterého matka utýrala, jak na pitevním stole vidíte mladou a krásnou dívku, která se neubránila psychopatovi. Jak večer přijdete domů a nemůžete usnout, protože jste byl na mrtvém dítěti, na oběšeném 16 letém chlapci, na znásilněné dívce. Prožíváte neštěstí s lidmi, které je postihlo. V práci uvidíte jak váš kolega se psychicky zhroutil a jen si řeknete "tak jestli mě tohle taky potká a stojí mě to vůbec za to pracovat u policie?". Jak jste v Praze na MMF a stojíte s pořádkovou jednotkou (100 policistů) proti rozvášněnému 2000 davu mladých lidí, jak na vás začnou házet zápalné lahve, dlažební kostky. Jak vidíte svého kolegu, který padá k zemi po úderu dlažební kostkou, jak kolega je v plamenech a kříčí, že potřebuje uhasit, jak křičíte, že to musíme vydržet a nesmíme zklamat a čekáte až přijde nějaká posila a každá minuta trvá nekonečné hodiny. Jak vidíte kolegu, jak na něj dopadla lahev s vápnem a on kříčí, že vůbec nic nevidí. Tímto jsem vám chtěl ukázat také druhou stránku života policisty. Někdy si zkuste zjistit jaký je průměrný věk úmrtí u jednotlivých profesí, jako je úředník, lékař, učitel, prodavačka, herec, dělník v továrně, policista. Možná se budete divit, ale na jednom z prvních míst je policista, průměrný věk úmrtí 56 roků, takže plno policistů si ani důchodu neužije a někteří se ho ani nedožijou. Jestli ale závidíte policistům jejich renty, jejich pro vás vysoké platy, tak si to pojďte vyzkoušet, každý z vás má tu možnost. Uvidíme, jak se vám to bude líbit, jak dlouho vydržíte u policie, jak budete vysvětlovat manželce a dětem, že vám zrušili dovolenou, že o víkendu musíte do práce, i když jste měl mít volno, že musíte za každého počasí jet k dopravní nehodě, řešit různé případy a to bych mohl pokračovat dál a dál. Takže pro ty co pořád jen kritizujou policii a něco pořád jenom závidí pojďte si to vyzkoušet máte možnost, protože zkušení policisté už se na to nemohou dívat a odcházejí od policie. Je to smutné, ale je to tak a pan Langer a Husák se domnívají, že je nahradí mladí a nezkušení policisté. To jsme se právě přesvědčili u mladého policisty, který prodal fotky Blesku a udělal samozřejmě ostudu celé policii a problémy nejen sobě, ale i dalším lidem. Toto se stát za pana ministra Bublana, tak pan Langer ho ihned vyzve, aby odstoupil ze své funkce. Je velice smutné, že celá policie je tak rozhádaná. A kdo za to může? Ať si každý odpoví sám.
  05.02.2007 17:20 Zdeno
 
Milane. Není co dodat.
  05.02.2007 17:49 adg
 
Přesně, ještě bych přidal vyrozumívání rodičů, partnerů apod., že se jejich blízcí nevrátí domů (nehody, vraždy, úrazy apod.) :-(
  05.02.2007 18:59 Fery
 
Souhlas Milane, ale tohle civil nikdy nepochopí. Aby to pochopil, tak by si to musel prožít, ale to už jsi napsal sám.
  05.02.2007 20:36 haf
 
Souhlas, ale jak řekli kolegové výše to běžný občan nepochopí on jen vidí to, že se vozíš v autě buzeruješ lidi, dáváš pokuty anebo bereš úplatky.
  05.02.2007 15:51 pepe
 
Pozor, NOVÁK je nasazený a je řízen z PP.
  05.02.2007 15:45 realista
 
Tak kolegové, to čeho jsem se obával se zřejmě vyplnilo. Po přečtení článku na www. ceskenoviny.cz o návštěvě p. Kiefera u nás jsem se ujistil, že se našemu milovanému managementu zřejmě opět osvědčila úspěšná taktika "Potěmkinových vesnic ". Pan Kiefer byl zcela účelově nasměrován na jednu z nejlépe vybavených a nově zerkonstrovaných služeben v ČR. Tam na něj již čekali " naši " vybraní kolegové, kteří ho dozajista informovali ve stylu, že je vlastně vše v pořádku a není potřeba podléhat panice.
Uvědomta si kolegové, že tento pán půjde vedení našich odborů na ruku, nebot´ reprezentuje stejnou politiku, akorát v celoevropském kontextu. No a naše odbory, až snad na světlou vyjímku p. ing. Burdy, pískají písničku policejního prezidia. Hezký komplot, že ? Takže nutným výsledkem toho všeho je nakonec doporučení p. Kiefera, aby protestní akce byla zrušena.
Co nám nakonec zbývá ? Bez ohledu na doporučení p. Kiefera musíme vydržet a za žádnou cenu to nevzdat. Pokud se nám to nepovede, je konec na dlouhé roky a svých práv se pak již nikdy a nikde nedovoláme.
  05.02.2007 15:54 tak to vidí naše nezávislá média
 
...Policejní prezidium tvrdí, že naprosté většině policistů se roční příjem oproti loňsku zvýší. Ohroženou skupinu prý tvoří 3000 až 5000 policistů, u kterých ale údajně připravuje několik možností, jak snížené platy kompenzovat. Nezávislý odborový svaz policistů demonstraci nepodporuje...

Pan Kiefer zde určitě nepřišel řešit interní problémy této organizace, potažmo této země, on se přišel jenom ujistit, že problém, který tady nastal v bezpečnostní složce a jeho způsob řešení, neohrozí bezpečnost a zájmy okolních zemí...nic víc, nic míň. Prostě vlastní problémy si tady budou muset lidé, příslušníci policie, vyřešit sami...a asi to nebude žádná procházka modrým sadem. :-)
  05.02.2007 16:08 realista
 
Musíme teď plně podporovat Pittbulovu a Hornetovu iniciativu, jinak je po všem. A je úplně šumafuk jak se tato nazývá. Pokud není zcela právně čistý výraz " demonstrace " v názvu akce, nechť se tato nazve jinak. Celý náš protest není o názvu, ale o obsahu.
  05.02.2007 15:30 tojebuřt
 
Tak šéf evr.policejních odborů přijel... a zase odejel.. ukázali mu jen to, co chtěli, ojedinělé výstavné kousky policie a vzorové oddělení.. Řekli jen mu jen to co chtěli a k čemu to bylo? Jaký bude závěr si každý domyslete.. a co bude dál? Nic! Při pomyšlení jaká je skutečnost, kterou jsem měl naposledy v reálu možnost plnými doušky vychutnat o tomto služebním víkendu, mě přepadá beznaděj.. Já nevnímám jako hlavní můj plat a myslím si, že plat je jen vrcholkem ledovce, který ale zdárně odvádí pozornost od mnohdy podstatně hlubších problémů policie, které když někdy někdo vyřeší, spokojím se i s nižším platem..
  05.02.2007 15:56 policista
 
Musíme aspoň něco zkusit, myslím minimálně se zúčastnit demonstrace, může se totiž potom stát, že i ta poslední hrdost vyprchá, já půjdu, abych si mohl říct, že jsem jenom neseděl na zadku a nečekal ... toť vše kolego ...
  05.02.2007 14:38 Petr
 
http://www.ceskenoviny.cz/domov/index_view.php?id=234950 - zpráva z návštěvy šéfa evropských policejních odborů v Praze
  05.02.2007 15:20 Langer
 
Jo jo zaplácli jsme mu hubu jedinou pořádnou služebnou v Praze (víc jich zatím nemáme) a vlk se nažral a koza .... :-)) teď pujdeme na skleničku a pěšáci (lůza) ať si řvou ...
  05.02.2007 14:33 Nespokojený
 
Interpelace poslance Ratha na MV ČR Dr. Langera k platům policistů ze dne 1.2.2007 cituji vás :" Může dojít k propadům, kdy špatně fungoval policejní management kdy někteří příslušníci měli stovky odpracovaných přesčasových hodin, COŽ VY JAKO LÉKAŘ VÍTE, ŽE NENÍ DOBRÉ, protože takovýto policista potom nemůže podávat výkony....Hlavně ža pan Langer ví,že přesčasy zadarmo jsou v pohodě!!!
  05.02.2007 14:27 řadový policista
 
Ti lidé, kteří nám zde nadávají si zřejmě neuvědomují že demokracii v této zemi máme jenom na papíře a spousta politiků jí má plnou hubu ale jenom hodně málo lidí má asi páru co to vůbec je a že se to nemaže na chleba. Dneska zametli s námi a zítra to může být s kýmkoliv jiným, třeba se zde již zmiňovanými učiteli. Od té slavné revoluce se změnilo jenom to, že si neříkáme soudruhu ale pane. Není na místě dívat se na náš protest jako na nespokojené policajty ale je to odrazem dění ve společnosti a je nutné to posuzovat v širších souvislostech. Nenechte se zmást výroky pana ministra a jiných o naších výhodách, přečtěte si zákon o služebním poměru a naše příspěvky zde na těchto stránkách. Nemusíte s námi souhlasit a my respektujeme váš názor, tak respektujte ten náš a normálnímu člověku musí dojít slespoň to, že asi opravdu něco není v pořádku.
  05.02.2007 15:19 .....
 
hezky napsáno, ale bohužel tak s 15-ti letým zpožděním. Některé zvyky, jak ukázala historie, se jenom politicky nedají změnit, ač jim předcházel dobrý úmysl. Krom toho, jak pravil klasik, moc se udržuje nejlépe těmi prostředky, které ji pomohly na svět a...a ty té současné vlády byly naprosto tragické.