Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  28.10.2005 19:56 z netu
 
Projev na demonstraci za Ernesta Zündela
28.10.2005 - (104 čtenářů)

VÁŽENÍ ÚČASTNÍCI, DÁMY A PÁNOVÉ,


dnes tu všichni stojíme spojeni jedním společným cílem, jedním posláním: vyjádřit svůj protest proti věznění politického vězně Ernsta Zündela.

ERNST ZÜNDEL BYL dva roky držen ve vazbě v Kanadě bez obvinění jako "hrozba pro národní bezpečnost". Nebylo mu ani dovoleno seznámit se s některými důkazy, protože byly označeny za tajné. Po deportaci do Německa mu bylo oznámeno, že čelí obvinění z popírání holocaustu, ale se spisem se ani on ani jeho advokát také dlouho nesměli seznámit. Je mu omezována pošta a kontakt se světem. To jsou jen některá práva, na které má podle Evropské úmluvy o lidských právech i podle německých zákonů nárok. Ale tato práva se v jeho případě nerespektují.

KDO JE ERNST Zündel a co udělal, že je tak nebezpečný? Okradl někoho? Zabil někoho? Nebo je to snad další z řady teroristů? Ne! Nic takového! Celý jeho zločin spočívá v tom, že šířil a publikoval své názory. Ano, pochybovat o jedné z dějinných pravd, která je v řadě zemí pro jistotu uzákoněná, to je v dnešních takzvaných demokraciích opravdový zločin. Záměrně říkám takzvaných, protože systém, ve kterém není zaručena svoboda slova a přesvědčení, je tyranií, ať už sám sebe nazývá jakkoliv.

VÝCHODNÍ EVROPA MÁ za sebou 40 let bolševického teroru. Tuto epochu jsme už považovali za překonanou, ale lidé jsou dnes opět zavíráni za svoje politické přesvědčení, případně za svůj pohled na určité historické události. Opět jsme svědky politických procesů. Názory se opět dělí na povolené a zakázané, schválené a neschválené, politicky přijatelné a nepřijatelné. A nemluvíme o žádné komunistické zemi obehnané ostnatým drátem, ani o žádné zemi třetího světa - mluvíme o zemích západního světa, které samy sebe označují za demokratické.

ERNST ZÜNDEL SE dopustil zločinu - vytrvale a soustavně popírá, že došlo k holocaustu. Ať už s tímto tvrzením souhlasíme nebo ne, jedno je jisté: pokud je jeho názor takový, má právo ho vyslovit! Svoboda projevu totiž musí být absolutní. Musí platit i pro názory zdánlivě bezcenné, škodlivé a hloupé. Pokud někdo bude tvrdit, že Země je placatá, můžeme se mu smát a označovat ho za blázna. Ale bude za to zavřen do vězení? To jistě ne. Názory Ernsta Zündela jsou prý stejně směšné a hloupé. Ovšem on za ně do vězení jít má.

VALNÁ ČÁST LIDÍ si bohužel vůbec neuvědomuje, jak se naše společnost každým dnem víc a víc přibližuje totalitě. Jde totiž o proces pozvolný a plíživý. Systém se snaží kontrolovat a špiclovat naše každodenní žití. V řadě západních zemí sedí v kriminálech političtí vězni. Stát nám svými zákony určuje, co je a co není pravda, co smíme a nesmíme říkat. Žijeme snad v době středověké inkvizice nebo v 50. letech budování socialismu? Ne! Toto je stav demokracie na počátku 21. století!

JESTLI V TAKOVÉ společnosti žít chceme, nebo nechceme, to záleží jen na nás. Záleží to na tom, jestli nebudeme k projevům zvůle státní moci nevšímaví a slepí. NEBUĎME LHOSTEJNÍ K osudu nevinného člověka v sousední zemi. I u nás existují tytéž totalitní paragrafy, za které jsou zavíráni političtí vězni v Německu. I u nás jsou některé názory a jejich šíření trestné. Proto musíme pozvednout svůj hlas. Toto není proces jednoho člověka nebo jednoho státu, toto je proces, který symbolizuje právo na svobodu slova pro celou západní civilizaci! Žít ve svobodné společnosti a přitom nesmět svobodně mluvit nelze. Buď svobodná společnost a svoboda slova, nebo nesvoboda slova a totalita. Nic mezi tím neexistuje.

DNES JE SOUZEN Zündel, zítra to můžete být vy a pozítří my všichni. Svoboda slova je naším právem. Boj za toto právo je naší povinností. Proto požadujeme okamžité propuštění politického vězně Ernsta Zündela a jeho plnou rehabilitaci.
  13.02.2007 21:23 esmeralda
 
Pan rádoby ministr si na této stránce provádí pouze průzkum nálad u policie a nečekejte, že se něco změní.
  13.02.2007 21:21 Fery
 
Když chceš kohokoli ovládnout, seber mu všechny jistoty, co má a dej mu jen to, co nezbytně potřebuje.
neznámý autor
Nepřipomíná vám to něco?
  13.02.2007 21:52 mi8pc
 
Jo, připomíná. Kolegu Vaňka z MŘ Brno :-(
  13.02.2007 21:53 asdf
 
traktorista z Hodonína, budoucí PP.....:-)))))))
  14.02.2007 00:25 polda
 
add asdf

jak říkal Napoleon - každý pěšák má v torbě maršálskou hůl :-)
  13.02.2007 21:20 esmeralda
 
Chci tím jenom říci, že veškerá debata na tomto fóru není opravdu ale opravdu k ničemu a je to pouze mlácení prázdné slámy.
  13.02.2007 21:18 oloolomouc <oloolomouc@seznam.cz>
 
pane ministře !
nemyslím si, že byste odpověděl, na to jste dost arogantní a namyšlený panák. To co provádíte s policíí a ještě si u toho mlaskáte, to je vrchol toho, co jsem za 30 let služby viděl. Kam se s arogantností na vás hrabe komunistické vedení. Ta nátlaková akce a ty otázky, které bychom měli opovědět ! K tomu nejistota, co vyvedete dále ! Kontroly na OOP jsou taky dobré. Je vidět, že i tyto lidi dokážete řádně angažovat.
Jestli si ale myslíte, že tímto honem na čarodejnice nějak policii pomůžete, myslím, že jste vedle jak ta pověstná jedle. Víte, nečekal jsem od této firmy nějaké velké hlazení za ouškem a pláč nad tím, že odcházím, ale odcházet s tím, že mě někdo kopne do zadku po 30 letech ... to mohu jenom říci - jsem zvědav, jak tu policii po tom, co ji dokonale rozbijete dáte zase do funkčního stavu. A jenom mezi náma - VŠ policajta neudělá !!!!
  13.02.2007 21:53 zzzzz
 
Zdravím kolego, mám za sebou sice jen 11 let v našem hlavním městě, dokonce končím VŠ vzdělání, ale i tak s Vámi souhlasím, pokud mě po 30 letech potká totéž, kopnou mě do zadnice, že jsem opotřebovaný a div ne sešlý, tak ten panák, který o tom rozhodne, by se mi měl vyhýbat, jinak špatně dopadne......
  13.02.2007 21:16 esmeralda
 
A teď něco pro pobavení:

Koupil Jiří automobil, koupil Jiří vůz, tůze se však na svět zlobil, že musel pít džůs. Jednou to však nevydržel dal si velkej rum, příslušník ho nezadržel pozvracel mu dům.
  13.02.2007 20:56 kyssis
 
Čus ve spolek. Dnes jsem potkal starého lumpa "KZO"-"C" 55 let. Ptal se co je nového pane poručíku. Já na to, že už jsem nadpraporčík. On co jsem provedl, že jsem degradován a tak jsem, protože neni nejchytřejší, krátce popsal a vysvětlil dopad 361 na poldu na KS bez VŠ s praxi 20 let. O penězích na hlídkové a obvodech jsem se mu nezmínil, to by mi nevěřil. On jen nechápavě kroutil hlavou a říkal mi, co budu dělat. Já na to, že budu končit. Jeho rakce byla, že s těma mladejma co tam zůstanou se neumí bavit, že asi přestane krást. To mě pobavilo. Možná to je ten směr, kterým vlastně jde nový zákon.
  13.02.2007 20:52 finance a rozdíly
 
KDYŽ TENTO STÁT NEUMÍ ZAPLATIT PRÁCI ŘADOVÉHO POLICISTY, TAK AŤ MU ASPOŇ NABÍDNE ZAHRANIČNÍ MISE NEBO STÁŽE V CIZÍ ZEMI.
  13.02.2007 21:14 Fery
 
:-)))))))))
  14.02.2007 22:31 najk
 
nebreč, máš možnost, zda-li ovládáš jazyk , nabídky jsou na intranetu na PP, kancelář PP, vlevo nahoře
  15.02.2007 01:08 Aurora
 
Ano a na to finance jsou, že. Cizímu krev neteče.
  13.02.2007 20:08 škoda slov
 
Jako by policie neměla dost problémů a nedostatek peněz, připravuje se údajně (viz txt čt - přehled tisku str.150) zvýšení počtu krajských správ, což bude velmi nákladné ale hlavně v současném stavu policie další zbytečné vyhazování peněz... No pokračujeme ve stylu, teče vám střechou? Opravte si kanalizaci... aneb zřejmě málo koryt kdy dobře placená místa již pravděpodobně nestačí pro kamarádíčky??? Už rezignuji, to k ničemu nevede leda tak ke zdárnému konci..
  13.02.2007 20:21 propady peněz
 
Proč zvýšení počtu krajských správ, proč tolik lidí na policejním prezidiu, když nedokážete ocenit práci policisty na ulici a ocenit ho pouze BIČEM.
  13.02.2007 21:14 zzzzz
 
Je to pár let, co se bývalý ministr Gross a PP chvástali, že snížili v Praze počet míst pro funkcionáře. Snížili počet Obvodních ředitelství z 10 na 4 a pak z nich vypadl počet 963 fukncionářů na cca 5-6000 policistů.....................jen tak dál pánové, za chvíli budu mít nad sebou 50 velitelů a na ulici budu sám za mizerné peníze k tomu......abyste měli komu velet....
  13.02.2007 20:07 MirroK <Mir.I.roK@seznam.cz>
 
K zamyšlení:
Vážení kolegové z dosud ještě nezrušené (zdá se, že dle obecného názoru zbytečné) org. PČR. Již jste si za sebe našli náhradu, aby Vás zejm. tzv. délesloužící mohli nahradit a Vás „mohl zaměstnavatel vyhodit“. Co jste pro to již dosud učinili!!! A učinili jste toho opravdu dost, aby si Vaše vedení toho vážilo??? A ev. co pro to chvete učinit do budoucnosti, aby jste si za to ev. vysloužili odměnu, ev. „vyhazov“??? Uvědomte si, že i to Vaše vedení je hodnoceno za to zdali již je splněn koeficient náboru, nebo alespoň dostatečně „rozpracován“ tzv. „náborovaný“ občan a kolik pokud možno jich je ev. ještě bude!!! Sám za sebe mohu říci, že je mi již z toho úzko, když na okresní konferenci každý den např. poslouchám, že plakáty k náboru byly vyvěšeny, a hovořeno s ředitelkou maneřské školky, kdyby se náhodou „chytil“ některý z rodičů dětí, je o tom hovořweno s perlustrovanými občany např. Romské komunity ap. skupin a komunit, ev. se někdo policistovi vysměje, že když půjde k PČR, tak jej ten „náborář“ bude stran výplaty u PČR dále doplácet do plusu do jeho současné výplaty. Je to prostě velmi smutné a sami si tímto před veřejností z pokynu nadřízených děláme ostudu před veřejností „jak to v současnosti u policie vypadá a k čemu to směřuje“. Já sám osobně při předávání usn. dle § 160/1 tr.ř. ev. výslechu obv. se po poučení obv. ptám, zdali by nechtěl do sl. poměru k PČR, ale vždy je to jen o HAA-HAA-HAA. Dělám snad něco špatně???, když chci jen splnit pokyn nadřízených a nalézt pro PČR za sebe do budoucna náhradu!!! PS. Kdy konečně bude ta demonstrace za Naše opráva.
  13.02.2007 21:18 zzzzz
 
nejsem zvyklý lhát, a proto nebudu lhát ani lidem, kteří se na naši práci ptají....jeden z důvodů, proč si při odpovědi všichni klepou na čelo......:-(
  13.02.2007 21:18 Polda 33
 
Kolega ze směny také jako ty láká lidi k PČR a také marně. Ta ostuda o náborové kampani dopadá na hlavu pana Langra a Husáka a né naší. Tak se ti netrap a řiď se pravidlem jedním uchem dovnitř a druhým ven. Jinak Husák se už před zahraničními kolegy ztrapnil a Langra to čeká.
  13.02.2007 19:35 X1
 
Odpověď pana ministra Langera dne 14.1.2007
( řiď se heslem - dočkej času, jako husa klasu )

Dobrý den, sám jsem přesvědčen, že není správné, pokud přesčasy nebyly rozdělovány rovnoměrně a někteří policisté sloužili extrémně nadprůměrné množství přesčasů. Ani tak nejde o ty peníze, ale hlavně o to, že pokud někdo slouží takové množství přesčasů, nemá dostatek odpočinku a to se může negativně projevit na jeho psychice a tím i na kvalitě odváděné práce. Dlouhodobě to může mít i velmi nepříznivé zdravotní dopady.
Pokud, jak sám tvrdíte, nejste takový případ, tak garantuji, že u Vás to vyčkávání na konec roku pro srovnání platů bude příjemné, protože bude znamenat polepšení (pokud budete svou práci vykonávat profesionálně, což předpokládám). Dokonce ani nebudete muset čekat na konec roku, jsem si jist, že nejpozději v polovině roku se o tom sám přesvědčíte.
Osobně považuji za vhodnější formu, jak navyšovat mzdové prostředky, zvyšování zvláštního příplatku než osobní ohodnocení, protože zvláštní příplatek je obecnější složkou příjmu. Rovněž přeji hezký den, Ivan Langer.
  13.02.2007 20:47 čekám ale asi se nedočkám
 
Co to je extemně nadprůměrné množství přesčasů? Já měl 8x8 hod., které jsem si nevymyslel a letos nebudu mít 0, kvůli 150 zdarma státu!!
  13.02.2007 21:21 zzzzz
 
ať jde do řiti s těmahle kecama a zajde si na finanční, kdo měl jaké přesčasy a jestli si obyčejný polda vydělávál nehorázné prachy za přesčasy, nebo tomu bylo naopak...... O osobním mluvil před pár lety přesně naopak, zvyšovat paušálně všem je obrázek levicových politiků a ne těch, co se vydávají za pravicové, dále no comment.....