Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  28.10.2005 19:56 z netu
 
Projev na demonstraci za Ernesta Zündela
28.10.2005 - (104 čtenářů)

VÁŽENÍ ÚČASTNÍCI, DÁMY A PÁNOVÉ,


dnes tu všichni stojíme spojeni jedním společným cílem, jedním posláním: vyjádřit svůj protest proti věznění politického vězně Ernsta Zündela.

ERNST ZÜNDEL BYL dva roky držen ve vazbě v Kanadě bez obvinění jako "hrozba pro národní bezpečnost". Nebylo mu ani dovoleno seznámit se s některými důkazy, protože byly označeny za tajné. Po deportaci do Německa mu bylo oznámeno, že čelí obvinění z popírání holocaustu, ale se spisem se ani on ani jeho advokát také dlouho nesměli seznámit. Je mu omezována pošta a kontakt se světem. To jsou jen některá práva, na které má podle Evropské úmluvy o lidských právech i podle německých zákonů nárok. Ale tato práva se v jeho případě nerespektují.

KDO JE ERNST Zündel a co udělal, že je tak nebezpečný? Okradl někoho? Zabil někoho? Nebo je to snad další z řady teroristů? Ne! Nic takového! Celý jeho zločin spočívá v tom, že šířil a publikoval své názory. Ano, pochybovat o jedné z dějinných pravd, která je v řadě zemí pro jistotu uzákoněná, to je v dnešních takzvaných demokraciích opravdový zločin. Záměrně říkám takzvaných, protože systém, ve kterém není zaručena svoboda slova a přesvědčení, je tyranií, ať už sám sebe nazývá jakkoliv.

VÝCHODNÍ EVROPA MÁ za sebou 40 let bolševického teroru. Tuto epochu jsme už považovali za překonanou, ale lidé jsou dnes opět zavíráni za svoje politické přesvědčení, případně za svůj pohled na určité historické události. Opět jsme svědky politických procesů. Názory se opět dělí na povolené a zakázané, schválené a neschválené, politicky přijatelné a nepřijatelné. A nemluvíme o žádné komunistické zemi obehnané ostnatým drátem, ani o žádné zemi třetího světa - mluvíme o zemích západního světa, které samy sebe označují za demokratické.

ERNST ZÜNDEL SE dopustil zločinu - vytrvale a soustavně popírá, že došlo k holocaustu. Ať už s tímto tvrzením souhlasíme nebo ne, jedno je jisté: pokud je jeho názor takový, má právo ho vyslovit! Svoboda projevu totiž musí být absolutní. Musí platit i pro názory zdánlivě bezcenné, škodlivé a hloupé. Pokud někdo bude tvrdit, že Země je placatá, můžeme se mu smát a označovat ho za blázna. Ale bude za to zavřen do vězení? To jistě ne. Názory Ernsta Zündela jsou prý stejně směšné a hloupé. Ovšem on za ně do vězení jít má.

VALNÁ ČÁST LIDÍ si bohužel vůbec neuvědomuje, jak se naše společnost každým dnem víc a víc přibližuje totalitě. Jde totiž o proces pozvolný a plíživý. Systém se snaží kontrolovat a špiclovat naše každodenní žití. V řadě západních zemí sedí v kriminálech političtí vězni. Stát nám svými zákony určuje, co je a co není pravda, co smíme a nesmíme říkat. Žijeme snad v době středověké inkvizice nebo v 50. letech budování socialismu? Ne! Toto je stav demokracie na počátku 21. století!

JESTLI V TAKOVÉ společnosti žít chceme, nebo nechceme, to záleží jen na nás. Záleží to na tom, jestli nebudeme k projevům zvůle státní moci nevšímaví a slepí. NEBUĎME LHOSTEJNÍ K osudu nevinného člověka v sousední zemi. I u nás existují tytéž totalitní paragrafy, za které jsou zavíráni političtí vězni v Německu. I u nás jsou některé názory a jejich šíření trestné. Proto musíme pozvednout svůj hlas. Toto není proces jednoho člověka nebo jednoho státu, toto je proces, který symbolizuje právo na svobodu slova pro celou západní civilizaci! Žít ve svobodné společnosti a přitom nesmět svobodně mluvit nelze. Buď svobodná společnost a svoboda slova, nebo nesvoboda slova a totalita. Nic mezi tím neexistuje.

DNES JE SOUZEN Zündel, zítra to můžete být vy a pozítří my všichni. Svoboda slova je naším právem. Boj za toto právo je naší povinností. Proto požadujeme okamžité propuštění politického vězně Ernsta Zündela a jeho plnou rehabilitaci.
  18.02.2007 23:16 Trosečník
 
Petiční bod č. 9 - základní vojenská služba. Prosím přísl. bezpečnostních sborů vyjádřete se. Díky
  19.02.2007 11:37 Petr
 
započítat.
  19.02.2007 14:21 d
 
vykonání ZVS nebo NVS (náhradní) bylo podmínkou k přijetí do služebního poměru, takže nevidím jediný důvod, proč nezapočítat. Navíc šlo o povinnou službu státu, víc není třeba dodávat
  19.02.2007 14:34 F
 
NEŽ JSEM NASTUPOVAL 7KRÁT SE MĚ PTALI JESTLI MÁM PO ZVS
  19.02.2007 15:47 Rambo
 
Kluci policajtský to je na druhé straně dobře, že vás tak osolili na platech a výhodách! Spousta lidí už má tohoto bordelu až nad hlavu a až lidi půjdou do ulic a postavý se proti tomuto zřízení, aspoň půjdete s lidima a ne proti lidem. Spoustu lidí srazil tento režim na kolena a koukám, že ani s váma se vláda nemazlí. Je to sice nepochopitelné, ale je to tak.
  19.02.2007 15:50 takycit <takycit@seznam.cz>
 
nelze jinak než započítat, pan Langer by už neměl lhát
  18.02.2007 23:16 Trosečník
 
Petiční bod č. 9 - základní vojenská služba. Prosím přísl. bezpečnostních sborů vyjádřete se. Díky
  19.02.2007 00:40 Kutil Tim
 
Tedy nevím jakým směrem je otázka položena, proto jen můj vlastní názor, který je takový:

Ten kdo odsloužil ZVS jako !! povinnou !! službu státu, by neměl být krácen o tuto dobu, protže neměl možnost tyto roky odpracovat jinde, a to ani u tehdejšího Ministerstva vnitra. Je jedno jestli se jednalo o tzv. Náhradní vojenskou službu v počtu 5 měsíců nebo o celé 2 roky.
V současné době MV nebere ohled na to, že byla doba kdy si v této věci občan nemohl vybírat a odsloužit !! musel !!, byla to služba státu a v jeho zájmu.
Tedy to, že se doba trvání ZVS započítává pouze do odpracovaných let pro výpočet tarifního stupně a nezapočítává se např. do doby nároku na vznik výsluhového příspěvku osobně považuji za mravní políček, který uštědřilo MV samo sobě a vnímám to jako diskriminaci těch, kteří ZVS (NZVS) odsloužit museli.
Stejný názor zastávám při uplatňování odpočtů mateřské dovolené z těchto a obdobných nároků (doba vzniku nároku na rehabilitační dovolenou a pod.).
  19.02.2007 09:03 Kolega
 
Naprosto souhlasím. Také jsem musel být celé dva roky na ZVS, čili pokud stát mi "určil", že musím vykonávat službu pro společnost, pak by nám měl započítat tuto dobu mezi odslouženou ve státních službách. V té dvouleté době jsem nemohl být výdělečně činný, tak by se k tomu mělo přihlédnout. To rozhodnutí o tom, že se ZVS nepočítá do odsloužených let také nechápu. Pokud se bojí, že příslušníci by odcházeli díky těmto dvěma rokům dříve (místo 15 let, tak jen 13 čistých odsloužených), stačilo by to ošetřit jedním §, kde by bylo uvedeno, že doba ZVS se započte pouze tehdy, pokud příslušník odslouží minimálně 15 let služby ve služebním poměru v bezpečnostnímu sboru.
  18.02.2007 22:47 finance a rozdíly
 
Vedení policie a celý management by se měl zamyslet a vžít do rolí lidí v nejnižších třídách. Přehodnotit 150 h, rehabilitace, tarifní zařazení a třídy, praxi a vzdělání. Proč má armáda u nejnižšího článku takový nástupní plat o kterém se policistovi po mnoha letech ani nezdá.
  18.02.2007 23:24 F1
 
Stále tvrdím ať se někdo z těch shora jen tak " jukne " na slovenský zákon o služebním poměru - příplatky jak mají být včetně příplatků " za přidělené vozidlo ", rehabilitace po 35 letech, žádné hodiny zadarmo a pod. Vždyť to jsou bývalí bratia a jakto že tam to šlo a tady ne. Jsou to jiní lidé ?
  19.02.2007 09:05 Kolega
 
F1, máš prosím odkaz na slovenský zákon? Už si ho konečně musím přečíst. Děkuji
  19.02.2007 17:44 Jihočech
 
To víš armáda. Nástupní plat cca 15.000 čistého a k tomu desítka na bydlení. Celkem 25.000 čistá ruka, to má u policie vedoucí Obvodního oddělení, který má něco odslouženého a v armádě to maj nově nastupující kuchař bez střední školy. A to nemluvím o vojenské policii. Ta je na tom ještě o mnoho lépe, třeba v tom, že se jim započítává jeden odsloužený rok do výsluhy jako rok a půl. Ale kolego je zajímavé, že spousta vojáků chce jít k policii, protože žijou v domnění, že i my máme nárok na příspěvek na bydlení. Myslí si, že ho máme od té doby co ho mají oni. Když jim řekneš, že to není pravda, rázem ztrácí zájem o policii. Podle mě je nesmysl takový příplatek brát, ale v armádě je možné vše. Armáda má zhruba stejný rozpočet jako policie, ale je jich mnohem méně. Jako kdyby nebyli placeny ze státního rozpočtu. Ale co s tím naděláš, přečetl jsem si vyjádření našeho ministra k této věci a to víš nejsou. Pro armádu ano, pro policii ne. Zdarec.
  19.02.2007 21:37 Zdeno
 
Pro Jihočecha
Nepleteš si trochu pojmy s dojmy. Rozpočet MVČR je si ce asi o 1 mld. větčí než MO, ale nezapomněl jsi náhodou na to, že z tohoto rozpočtu jsou financovány správy obci a měst. Tam plynou nemalé peníze z tohoto rozpočtu. 54 mld nejde do policie a hasičů, jak by si někdo myslel, to by jsme se měli jak prasata v žitě (jako armáda), ale dost sebere samo ministerstvo a nemalou část aparáty měst a obcí. Když bychom porovnali částku připadající na jednoho hasiče a policistu vůči vojákovi, tak bychom se asi divili. A kolik toho za současného styvu udělá pro stát voják nabo naopak člen IZS.
  18.02.2007 22:38 chudáci v 3TT
 
STRUČNĚ ŘEČENO, NA ODDĚLENÍ JE NÁS CCA 10, MÁME V PRŮMĚRU ODSLOUŽENO 10-15 LET A VŠICHNI UVAŽUJEME O ZMĚNĚ ZAMĚSTNÁNÍ. PRÁCE U DOPRAVNÍ POLICIE NĚJAK PO 1.1 2007 ZTRATILA SMYSL A CHARAKTER. KOLEGOVÉ BDĚTE.
  19.02.2007 15:55 takycit
 
kluci, u Vězeňský služby je to stejný, jen so o nás nemluví, ještě se pan Langer a Kula budou divit až to začne odcházet.
  18.02.2007 21:37 céo-man/civ.ochr./
 
Řešení:počkejme na 27.2.2007,pokusme se dle možností účastnit se a pak tvrdě protestovatAle boj proti podlé a zlé inteligenci je těžký a proto demonstrace. .
  18.02.2007 22:13 j
 
ASI JO Česťo ! :-)
  18.02.2007 21:36 cukr § bič
 
Proč je za poslední týdny a měsíce taková apatie a beznaděj v policejních složkách? Že by kvalitní zákon pro horních 10000?
  18.02.2007 21:14 CÉO- MAN/civ.ochr./
 
já jsem nemyslel,že psychicky netrpíte to je moje špatné vyjádření já myslím ,že to jen pro peníze neděláte ale pro svoje vnitřní poslání,které respektuji a nelísám se jen jsem se asi nevyjádřil přesně .
  18.02.2007 21:00 PLATOVÉ PROPASTI
 
ŽÁDNÉ PŘIJMY SE U LIDÍ VE 3,4 TŘÍDÁCH NEZVYŠUJÍ, SPÍŠE NAOPAK DOCHÁZÍ K TOTÁLNÍMU PONÍŽOVÁNÍ PRÁCE TĚCHTO PŘÍSLUŠNÍKŮ.
  18.02.2007 20:49 alfons
 
"Příjmy příslušníků bezpečnostních sborů se v roce 2007 navýší v průměru o 7,5%, což je o 50% více než u jiných státních zaměstnanců."

Tohle není pravda. Od nového roku např. pedagogický personál škol MV (nevím, zda a kteří další zaměstnanci MV) začal dostávat 25% příplatek za nepodnikání. Ze srdce jim to přeju (i když nechápu jeho smysl u civilů a přijde mi jako plýtvání penězi), ale když jsem jejich plat porovnával se svým služebním, jsme na tom téměř stejně. To mi fér nepřipadá.
  18.02.2007 20:27 spektakulárně=okázale
 
......Ty chudáku bohatýre, ty palice medvědí, trochu se na sebe podívej, jak jsi vlastně žil! Vychvaloval ses až do nebe, rád jsi měl jenom sám sebe. Pro sebe jsi jen žil a lidem ublížil.......