Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  27.03.2007 18:03 cibulka
 
Jak policisté zatýkali
a obviňovali nevinné
a dále v tom pokračují!

http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003101201
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2004021801
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2004060901



PPLK. PETR VOJTĚCHOVSKÝ,
KTERÝ MĚL ROZKRÝT
BERDYCHŮV POLICEJNÍ GANG,
EXKLUZÍVNĚ PRO DENÍK PRÁVO

"Byl jsem kriminalizován."


Berdychův gang - "česká chobotnice", která prorostla do policejních špiček a léta beztrestně vydírala, přepadala a vraždila. Toto zločinné spojenectví gangsterů a vysokých policejních důstojníků u nás nemá zatím obdoby.

Až nyní, po zproštění mlčenlivosti, poprvé po dvou letech promluvil bývalý šéf policejního týmu Mari podplukovník Petr Vojtěchovský, jenž měl za úkol gang rozkrýt.
Právu, které už odhalilo množství šokujících skutečností o řádění gangu a jeho vyšetřování, se rozhodl poskytnout exkluzívní rozhovor. Jeho svědectví je otřesné. Nevinní lidé, kteří překáželi gangu, byli zločinnými policisty kriminalizováni. Policisté, kteří na to upozornili, byli umlčeni.


* Vy jste v týmu Mari v květnu 2003 věděli, že byli kriminalizováni nevinní a nepohodlní?

V době, kdy jsem vedl tým Mari, jsme o tom měli zcela konkrétní poznatky.

* Kolik nevinných lidí bylo křivě obviněno a zatýkáno?

Nemohu sdělit přesné číslo ani jména osob. I zde totiž probíhá vyšetřování. Údaje mají k dispozici vyšetřovatel a státní zástupce. Víc opět nelze říct. Snad mohu jen zopakovat, že podezření z kriminalizace nevinných a další údaje byly předány orgánům činným v trestním řízení.

* Jak to bylo možné? Bylo to i tím, že třeba David Berdych znal díky zločinným policistům výslechy utajených svědků?

Ano. Poznatky, že Berdych disponuje výslechy utajených svědků, jsme měli. Bylo to i v původním vyhodnocení Mari z 23. května 2003.

* Jak jste poznatky získali?

Nemohu a nebudu hovořit o kriminálním zpravodajství. A nemluvil bych o tom s novináři, ani kdybych byl v této věci zproštěn mlčenlivosti. A je to navíc stále vyšetřováno.

* Vyhodnocení Mari shrnuje výsledky čtyřměsíční práce tohoto týmu. Obsahuje šokující informace o kriminalizaci nevinných lidí nepohodlných Berdychově gangu a policistům napojeným na gang (viz Právo 22. 12. 2004). Můžete potvrdit jeho autentičnost a vysvětlit, proč nejste autorem vyhodnocení, když jste tým vedl?

Se zmíněným vyhodnocením to bylo tak, že týden před mým zadržením, které se stalo 20. května 2003, jsem byl s náměstkem policejního prezidenta Jaroslavem Macháněm domluven na schůzce, kde on žádal, aby na schůzce se mnou mohl vidět vyhodnocení pracovní skupiny Mari.

Vyhodnocení jsem však osobně nemohl napsat. Bylo už proti mně vedeno trestní řízení, takže jsem měl úplně jiné starosti. Navíc jsem byl 21. května obviněn z trestné činnosti a postaven mimo službu, takže k mé schůzce s panem Macháněm už nedošlo. Musím zde ještě připomenout důležitou okolnost. V dubnu 2003 jsme se z policejního i kriminálního prostředí dozvěděli, že na některé členy týmu Mari se "šije šestka". Tedy kriminalizace se sazbou šest let vězení nepodmíněně.
Vyhodnocení, na které se tážete, v této situaci napsal můj zástupce v týmu Mari Radek Čermák. Je i autorem názvu Mari, protože na začátku roku 2001 založil pod tímto názvem spis, ve kterém shromažďoval informace o gangu lupičů v policejních uniformách. Vyhodnocení pan Čermák dopsal dva dny poté, kdy jsem už v důsledku obvinění a postavení mimo službu ve funkci nebyl.

* Řekl vám Čermák o osudech vyhodnocení Mari? Že musel vyřadit pasáže o únicích závažných policejních informací do podsvětí, vyřadit jména podezřelých vysokých policejních důstojníků i pasáže o kriminalizaci nevinných?

Někdy v létě 2003 mně pan Čermák řekl, že vyhodnocení Mari bylo napsáno a předáno nadřízenému na ÚOOZ plukovníku Stanislavu Plockovi. Ten je vrátil k přepracování s pokynem, že ve vyhodnocení musí být vynechány údaje o policistech. Čermák pokyn splnil. Takže druhá verze údaje, na které se ptáte, neobsahuje. A asi před třemi týdny mi pan Čermák řekl, že toto vše uvedl znovu i při posledním výslechu na inspekci ministra vnitra.

* Plukovník Plocek loni v prosinci Právu vše popřel. Řekl, že žádný pokyn Čermákovi nevydal.

Mohu říci, že o tom, co se dělo s vyhodnocením Mari, a o pokynu plukovníka Plocka jsem se dozvěděl i od jiných členů týmu Mari. Nemám důvod k pochybnostem o jejich sděleních.

* Dá se říci, že obvinění vznesené proti vám, tedy vaše kriminalizace a postavení mimo službu, se negativně promítlo i do další práce týmu Mari?

Mým zadržením a obviněním tým Mari prakticky zanikl, i když ještě asi tři měsíce existoval.

* Domníváte se, že váš případ je případem kriminalizace nepohodlného policisty? (A co kriminalizace nepohodlného občana??? Viz: http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003101201)

Nepochybně ano. Byl jsem nepochybně kriminalizován. Jsem o tom zcela přesvědčen. Cílem také bylo znevěrohodnit celý tým Mari.

* Nezískali rozpadem týmu Mari gangsteři okolo Berdycha a na ně napojení policisté rok navíc, kterého mohli využít k zametání stop a další násilné trestné činnosti?

Každopádně už v roce 2003 podle vyhodnocení Mari bylo připraveno zatýkání pachatelů. Úkol dokončil tým Uniforma. Jako policista jsem rád, že tým Uniforma dokončil práci.

* Domníváte se, že na vaší kriminalizaci mohl mít někdo osobní zájem? Například bývalý šéf Inspekce ministra vnitra Mikuláš Tomin se minulý týden o vašem týmu dokonce vyjádřil jako o Vojtěchovského gangu.

Budu se držet faktů. Vím, že tehdejší šéf inspekce ministra vnitra Tomin měl nadstandardní vztahy s jedním ze tří oznamovatelů, kteří na mě 20. dubna 2003 podali trestní oznámení. Konkrétně s podnikatelem Karlem Kaprem. Tyto nadstandardní vztahy zatím více popisovat nemohu. Vyšetřování není ukončeno. A nejsem pro tyto otázky zproštěn mlčenlivosti. V této souvislosti chci ještě zdůraznit, že poznatky získanými týmem Mari pan Mikuláš Tomin vůbec neprocházel po celou dobu, co jsem tým vedl (vyšetřování nesměřovalo k Tominovi - pozn. red.).

* Vy jste s Kaprem neměl nadstandardní vztahy? Prý jste se s ním scházel a dokonce ho i podle televizních reportáží vydíral.

Já osobně jsem se dostal do styku s Kaprem pouze přes pana Víta Chalupu, který provozuje restauraci v Radonicích, kde bydlím. Pan Kapr mně řekl spoustu zajímavých věcí k různým osobám, což mě z trestního hlediska zajímalo. Kapr dával velmi zajímavé informace o trestné činnosti jiných osob. Byly později využitelné i v práci týmu Mari. Poslední informace mi Chalupa a Kapr dali v lednu 2003. Týkaly se policejní práce. Pak jsem se s nimi nesešel.

* Patřily ty osoby, na které Kapr poukázal, k Berdychovu gangu?

V současnosti se nemohu blíže vyjádřit. Jedná se o mimořádně závažnou trestnou činnost. Mohl bych narušit vyšetřování. A taky nejsem v tak širokém rozsahu zproštěn mlčenlivosti.

* Nezavinil jste si styky s Kaprem problémy sám? Tento podnikatel je z lecčeho podezírán. Prověřováním podezření okolo Kapra se zabýval příslušník ÚOOZ a pak pražského odboru pro boj s organizovaným zločinem Petr Koňařík. Loni na podzim byl Koňařík obviněn ze spolčení s gangem Berdycha.

S ohledem na závažnost věci si jako policista dovolím pouze říci, že podezření z násilné trestné činnosti podnikatele Karla Kapra vyšetřoval Petr Koňařík.

* Nepodezíráte Koňaříka, že se o vaši kriminalizaci zasadil?

Bez komentáře.

* Tominovy reakce na nález jeho směnek a smlouvy o půjčce v kriminálním prostředí v roce 2002 vašimi podřízenými byly neobvyklé (viz Právo 29. 1. 2005). Jako vysoký policejní důstojník vás a muže, které jste vedl, dokonce obvinil z pomstychtivosti. Domníváte se, že právě uvedené nálezy na jaře 2002 odstartovaly záměr vás kriminalizovat, obvinit, umlčet, zavřít?

Je to jedna z variant příčin mé kriminalizace. Může to tak být. Ale to by mělo odhalit vyšetřování. A musím zdůraznit, že jako policista nemohu a nesmím podléhat pomstychtivosti. Byl jsem vychován, vzdělán a vycvičen k úctě k zákonu a nadřazení zákona nad osobní vášně.

* Vysvětlíte, jak to ve skutečnosti se směnkami a půjčkou bylo?

Na jaře 2002 byly mými podřízenými nalezeny v kriminálním prostředí různé písemnosti, na kterých se vyskytovalo jméno Mikuláše Tomina. Jako vedoucí odboru obchodování s lidmi ÚOOZ jsem na pokyn nadřízeného toto sepsal a zaslal služebním postupem cestou policejního prezídia k adresátovi, kterým byl tehdejší ministr vnitra Stanislav Gross.

* Jednalo se i o směnky avalované Mikulášem Tominem a jeho bratrem Alexejem v hodnotě 1,8 miliónu korun? Šlo i o nález smlouvy o půjče ve výši 1,8 miliónu korun, kterou Mikuláš Tomin poskytl svému arabskému příbuznému?

K osobě Mikuláše Tomina se zde nebudu vyjadřovat. Dovolím si říci, že avalovat směnky a poskytnout půjčku samo o sobě není trestné.

* Dosud jste mlčel k závažným obviněním, o kterých informovala média. Vaše žena měla ve firmě prát špinavé peníze, kontaktovat se s jakýmsi Sergejem z ruskojazyčné mafie , vy jste se měl jako náhončí snažit, aby starosta Jílového u Prahy Karel Dostálek prosadil změnu územního plánu tak, aby se údajně vaše žena dostala k lukrativním pozemkům.

V jedné televizi dokonce odvysílali, že jsem byl ve vazbě. A nebyla to pravda. Soud návrh na mé vzetí do vyšetřovací vazby zamítl.
Útoky na policisty a šíření nepravd o policistech jsou snadné, protože policista je vázán mlčenlivostí a může promluvit, až když je mlčenlivosti zproštěn. Vždy však pouze v rozsahu, který určí zproštění mlčenlivosti.
Mohu s čistým svědomím říci, že má žena se nikdy nedopustila žádného trestného činu stejně jako já. Neprala špinavé peníze. Neznáme žádného Sergeje. Dodnes jsem se nedopídil, kdo to je. S žádnými Rusy a žádnými jinými cizinci moje žena neobchodovala. Ani takový obchod nedomlouvala.
Daňové důkazy o podnikání mé ženy má k dispozici finanční úřad. Vyšetřovatelé mají k dispozici veškeré účetnictví mé ženy, které jim dobrovolně vydala při domovní prohlídce v listopadu 2003. Nikdo neshledal žádné pochybení. Pokusy o kriminalizaci od podzimu 2002 se prostě nezdařily.
K vystoupení pana Dostálka v televizi v červenci 2003 mohu uvést, že pan starosta ve svém vyjádření na Inspekci ministra vnitra vše, co řekl v televizi, popřel. Inspekci dokonce řekl, že mě vůbec nezná.




***

CHAPADLA, TĚLO A MOZEK
ČESKÉ POLICEJNÍ CHOBOTNICE


MOZEK: Vysocí policejní důstojníci - dosud na svobodě?

TĚLO:

1) Obvinění policejní důstojníci Josef Opava , Petr Koňařik, Jiří Žofčín... ze speciálního policejního Odboru pro boj s organizovaným zločinem – OBOZ : Dagestánské a ruskojazyčné gangy

2) Tomáš Půta s kontakty na italské a irské gangy

3) Maroš Šulej, Peter Zajak a slovenské gangy

4) Tajní informátoři OBOZ

5) Vykonavatelé: David Berdych a spol.

6) Gelani Aboud alias Samopalník Tony a arabské gangy


Na snímku zleva obžalovaní gangsteři Radek Trumpeš a David Berdych.


Foto PRÁVO - Michaela Říhová

Datum: 05.02.2005
Autor: Pavel Blažek
Zdroj: Právo
Strana: 16




BERDYCHŮV POLICEJNI GANG V DATECH

1990 až 1996: V Discolandu Sylvie Ivana Jonáka začali působit David Berdych a Antonín Slezák. S podnikem byla spojena násilná kriminalita. V dubnu 1994 byla zavražděna na Jonákovu objednávku jeho manželka Ludvika.

1996 až 2001: V čele gangu je Berdych. První známou akcí byl únos a zavraždění zlatníka Václava Tomana v listopadu 1996. Policie netušila, že šlo o Berdychův gang. Šéf 1. odboru středočeského úřadu vyšetřování Karel Malý v listopadu 1996 přiznal, že nezná motiv vraždy: „Nikdo ho ani nevydíral.“

2001 až 2002: Berdych ve vyšetřovací vazbě. Vedení gangu převzali Tomáš Půta a Maroš Šulej. Gang se rozdělil do skupin. Ve vybraných akcích se skupiny spojovaly. Řídili je: 1. skupina - Tomáš Půta, Daniel Herain alias Pomáda alias Dan Kočka; 2. skupina - Gelani Aboud alias Tony Arab alias Samopalník Tony; 3. skupina - David Berdych. Z gangu odešli a „udělali se pro sebe“: Tomáš Hofer (obviněný) začal spolupracovat s bulharským podsvětím , Jaroslav W. přešel do drogového podsvětí, Aleš L. začal spolupracovat s ruskojazyčným podsvětím .

2003: Zjištění policie, že obětí první známé akce je zavražděný pražský zlatník Václav Toman v listopadu 1996. Podezření, že gang v přestrojení za policisty a vybavený policejními průkazy a odznaky kriminálky spáchal okolo 80 loupežných akcí a zavraždil nejméně tři oběti . Závažné úniky informací z policie do podsvětí. Berdych až díky těmto únikům zjišťuje, že policisté z týmu Mari ÚOOZ znají většinu členů gangu přímo jmény, včetně dat narození. Členové gangu se do této doby totiž znali převážně jen pod přezdívkami.

2004 - 2005: Počet obviněných pachatelů dosáhl 41 osob. Policisté však stále nepozatýkali všechny členy Berdychova policejního gangu, který údajně čítal okolo 60 až 70 lidí. Předpokládá se další zatýkání. Dnes se zatím odhaduje, že ukořistili 50 milionů korun .


Datum: 29.01.2005
Autor: Pavel Blažek
Zdroj: Právo
Strana: 07



Berdychův policejni gang:
česká Chobotnice

Krvavá dramata, kdy se brutální zločinci spolčili s vysokými policejními důstojníky, jsme znali jen z akčních televizních seriálů a mysleli si, že něco takového není u nás možné. Z omylu nás šokujícím způsobem vyvedl gang kolem Davida Berdycha.
Organizovaný zločin prorostl s policií a léta společně neomezeně mučili, vraždili, vydírali a loupili. Ti, kdo ho měli zastavit, naopak brutální zvěrstva sami řídili či se dokonce na bestiálních činech přímo podíleli.

Krvavý tanec rozpoutali už v polovině devadesátých let. Klec začala padat teprve v září 2004. Do té doby se zločinci měli kromě přepadání kamionů dopustit kolem 80 loupežných akcí. Jen 22 z nich se však vyšetřuje, z toho ve třech z nich měl gang vraždit. Tělo oběti se našlo zatím jen ve dvou případech. Obětí české Chobotnice však bude nejspíš mnohem více.

Hovoří se až o dvaceti neobjasněných vraždách, vesměs bohatých lidí, které od roku 1996 přepadali gangsteři v policejních uniformách vybavení služebními průkazy a odznaky kriminálky či elitního Útvaru pro boj s organizovaným zločinem. Dostali je od policejních kompliců.

„Vyšetřujeme jen to, co se daří prokázat a kde se přihlásili poškození. Zatím neznámý počet obětí stále mlčí. Buď se z prožitých hrůz nevzpamatovaly, nebo mlčí ze strachu,“ vysvětlil Právu kriminalista.


Kápové na OBOZ

„Fungovala dohoda s policisty, že se pod jejich krytím bude páchat rozsáhlá trestná činnost,“ vypověděl u soudu Berdych. Uvedl, že činnost gangu, který své oběti unášel a mučil, neřídil on, nýbrž policejní důstojníci z pražského Odboru pro boj s organizovaným zločinem (OBOZ) Josef Opava a Petr Koňařík ve spojení s podnikatelem Luďkem Žaludem starším, majitelem sklenářství v Praze.

Žalud, Koňařík a Opava podle Berdycha dostávali 30 procent ze zisku, zbytek patřil ostatním z gangu.

Současní vyšetřovatelé teď musí vypátrat, jak, proč a kdy došlo k propojení gangu s policisty, kde je ukryta kořist, kolik únosů, loupeží a vražd zločinci spáchali.

Tělo oběti se našlo zatím jen ve dvou případech.

PĚKNĚ POHROMADĚ. Zleva Petr Koňařík, Josef Opava, Jiří Žofčín a František Brázdil.
Foto TV NOVA, Na vlastní oči

DAVID BERDYCH při soudním líčení zachovával ledový klid.

Foto PRÁVO - Lukáš Táborský

Datum: 29.01.2005
Autor: Pavel Blažek
Zdroj: Právo
Strana: 07



JAK ELITNÍ ZLOČINCI
SROSTLI S ELITNÍ POLICIÍ

Berdych s pomocí policistů
likvidoval konkurenční gangy

Nikdo zatím nespočítal, za kolika úspěšnými a široce medializovanými akcemi policie proti ozbrojeným lupičům stál v pozadí policejní informátor David Berdych a jeho komplicové. Neznámý je také počet konkurenčních lupičských gangů a policejních informátorů, které Berdych s komplici a policisty zločinci zlikvidovali.

Vyšetřovací spisy vedené pod dozorem středočeských žalobců Tomáše Milce a Svatopluka Nauše, který je také vyšetřujícím žalobcem, obsahují výpovědi, podle nichž Berdych jako policejní informátor využíval své pozice v boji proti konkurenčním gangům. Chystal pro ně údajně se svým řídícím policejním důstojníkem Petrem Koňaříkem a jeho policejními komplici i smrtelné pasti. Jedna z nich sklapla před pěti lety na Mělnicku ve Všetatech.

„Tehdy tu vyloupili pobočku České spořitelny. Bylo to 22. 11. 2000,“ vzpomínal starosta Všetat Miroslav Baloun. „Policisté po dohodě s personálem pobočky ji nechali vyloupit. Na ujíždějící auto s lupiči zaútočili, až když vyjelo ze Všetat. Tehdy jednoho z lupičů střelili přímo do hlavy,“ řekl starosta. Uvedl, že se o události mezi místními obyvateli dlouho hovořilo. „Už tehdy jsme si říkali, že se policisté chtěli někoho zbavit. Berdych nás napadl až loni. Když ho zatkli,“ poznamenal starosta. Za mrzuté označil, že centrála České spořitelny pobočku po loupeži zrušila.

Dozorový žalobce Milec se k informacím Práva a sdělením starosty Balouna nevyjádřil. „Je pracovně na policii,“ vysvětlila včera Právu pracovnice středočeského krajského zastupitelství.

Nová obvinění

Přepadení všetatské pobočky a její následné zrušení Právu potvrdila pracovnice tiskového oddělení centrály České spořitelny Helena Matušná. „Pobočka byla před pěti lety přepadena a pak zrušena,“ řekla Právu Matušná. Uvedla, že za posledních pět let došlo na pobočkách spořitelny ke 103 loupežným přepadením.

Kolik z uvedených loupeží zorganizoval informátor Berdych se svými policejními komplici, se neví. „Teprve se vše prověřuje,“ řekl Právu zdroj dobře seznámený s vyšetřováním.

Policisté a žalobci chtějí do září ukončit vyšetřování 25 násilných loupeží spáchaných Berdychovým gangem, který spolu s obviněnými policisty má tvořit 40 osob.
V posledních dnech však k uvedenému počtu přibyl další případ. Je jím oloupení podnikatele z Prahy 10, které se mělo stát v březnu 1996. Berdych se čtyřmi spolupachateli prý tehdy napadl podnikatele údery baseballové pálky do obličeje a naložil do auta. Pak oběť podle ČTK odvezli na chatu jednoho z lupičů a chtěli po ní výkupné deset miliónů. Sumu hledali i v bezpečnostní schránce oběti. Neuspěli, a tak nakonec podle obvinění uneseného podnikatele přiměli k tomu, aby telefonicky přesvědčil známého k vydání dvoumiliónové částky. Té se prý také dočkali.

Vraždili informátory?

Podle informací Práva uvedené obvinění zřejmě nebude poslední. Jedna z obětí Berdychova gangu Právu v pondělí sdělila, že k další loupeži došlo v Praze 10 v roce 1998.

„Byl to taky podnikatel. Lupiči jej v policejních uniformách sledovali na cestě s dcerkou do mateřské školy. Když dcerku předal, tak jej na zpáteční cestě nacpali do auta a odvezli na nějakou chatu. Tam ho dva dny mučili, aby vyzradil úkryt peněz a čísla bankovních kont. Podnikatel povolil, až když mu řekli, že zabijí jeho manželku a dceru. Telefonicky ho pak spojili s manželkou. Ta manželovi řekla, že je držena s dcerkou jako rukojmí. Teprve potom jim unesený podnikatel řekl, co chtěli,“ sdělil Právu svědek, který si nepřál být jmenován. „Berdychovci mě měli v rukou dvakrát. Mám strach,“ vysvětlil.

Zvláštní kapitolu v činnosti gangu tvoří zřejmě popravy informátorů policie. Jde například o táborského starožitníka Václava Skalu, který byl údajně naposledy viděn v jihočeských Kvašejovicích 16. 6. 2002 a od té doby po něm není ani vidu, ani slechu. „Skala byl policejním informátorem snad 30 let. Řídil ho v posledních letech nějaký Vorlíček z policejního prezidia a pak ho půjčili jako agenta Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu. To byl Skalův konec,“ řekl Právu dobře informovaný zdroj. „Z vraždy Skaly jsou obviněni Daniel Herain alias Pomáda, Gelani Aboud alias Samopalník Tony a Martin Švec alias Marci. Obvinění je na vodě. Policisté nemají ani tělo, ani vražednou zbraň,“ řekl Právu advokát seznámený s případem.

Pavel Blažek

Právo 12.07.2005


MUŽI DVOJÍ TVÁŘE

Vyšetřování vázlo proto, že po gangu pátrali detektivové pražského Odboru pro boj s organizovaným zločinem (OBOZ). Obviněni jsou Koňařík, Opava, Žofčín a Kaňka. Právě je v listopadu 2004 označil zatčený Berdych za organizátory gangu. Podle něho měl dokonce být šéfem gangu bývalý důstojník OBOZ Josef Opava. Gangu pak měli vynášet utajované informace z policejního zákulisí důstojníci OBOZ Petr Koňařík a Jiří Žofčín.
  20.02.2007 16:47 y
 
Bez komentáře
----------------------------------------

www.legalnivrazda.cz
www.jirikajinek.cz
www.sinagl.cz
www.hucin.com
www.policejnistat.cz
www.policista.com
www.ivanroubal.blog.cz

Toto není reklama na naše webové stránky jak se někteří policisté mylně domnívají. Toto je reklama na práci některých policistů. Samozřejmě je to zároveň ostuda celé policie. Tuto reklamu sponzorují občané ČR na své náklady, tzv. sponzorský dar pro PČR.
  20.02.2007 15:56 Podpora manifestu 361
 
http://www.youtube.com/watch?v=xbamoG-akT8
sleduj až do konce :-)
  20.02.2007 16:11 Clusoue
 
Paráda !!! Nezbývá, než smeknout apoděkovat autorovi. Ještě jednou DÍKY !!!
  20.02.2007 17:07 hašoun
 
Pěkný video smekám
  20.02.2007 17:10 Člověk <hkmp5@seznam.cz>
 
Na to by měli koukat od rána do večera lidi typu Jura z Brna, civil, filcka atd. Třeba by pochopili, o čem je služba u policie.
  20.02.2007 18:12 super!
 
No řekl bych, že to je super video a takhle by mělo vypadat náborové video:-) Autore díky za Tvou podporu naší věci!
  20.02.2007 18:35 Civil pro "Člověk"
 
I když si nejsem jistej, jestli to o tobě platí na 100 %. Nedá mi to na tebe nereagovat. To video má s realitou společnýho akorát tak 10 %. Jinak mi tam chybí: hraní karet na počítači, zadýchaná okna služebních aut v 04:00 hodin, pokutování bez bloků, hemoroidy od sezení v autě, požívání alkoholu ve službě, spolupráce s organizovaným zločinem, kopání do bezbranných lidí (brutalita při czechteku), hraní tenisu zastavovacími terči, jízdy služebními vozidly na oběd a pro svačinu, parkování na invalidech. No prostě ta vaše běžná každodenní činnost. Jinak na stejné stránce jsou právě videa z některých vašich povedených kousků. Jedině hudba ke klipu je dobrá, na té se nedá nic zkazit.
  20.02.2007 19:01 Clusoue 4 civil
 
Hele, ty jseš asi takovej malej zamindrákovanej buzerant, že jo ? Tobě se nelíbí nic a nikdy, viď ? A musíš proto každému také zkazit radost, že ? Už si se udělal ? Na takové, jako jsi ty opravdu slušné chování neplatí. Jak se říká, na hrubý pytel, hrubá záplata. Ty si opravdu nezasloužíš nic jiného, než šutrákem do držky a v tvém příadě by se záminka proto našla vždy.
  20.02.2007 21:02 :o((
 
Video je to pěkný, akční, ale jako občan tohoto státu bych raději žil ve státě, kde něco podobného není třeba. Jenže to není v policii, ale v systému, kde mají gauneři navrch a nejedná se bohužel jen o spodinu obyvatel.
  20.02.2007 15:53 361
 
JE TATO STRÁNKA URČENA PRO POLICISTY NEBO RŮZNÁ INDIVIDUA JEŽ SI TADY VYLÉVAJÍ VZTEK, KTERÝ NESOUVISÍ SE SLUŽEBNÍM ZÁKONEM 361?
  20.02.2007 16:08 Rambo
 
Tady jseš na stránkách ministra vnitra Ivana Langera! Tyto stránky nejsou určeny pouze pro uplakané policajty. Jestli se chceš vyplakat, tak to jdi na www.policista.cz
  20.02.2007 15:38 Jura Brno <legalnivrazda@seznam.cz>
 
Vidím, že tady někomu scházím. Přesto, že se těch Vašich žvástů neůčastním, stále si někdo bere nadarmo moje jméno do huby. Nesnažte se nijak reagovat, jako bych nic nenapsal. Vaše policejní názory jsou opravdu mino lidské chápání. Tak pokračujte v pláči. Na vaše keci nebudu nadále nijak reagovat. Je to škoda času. Bengo bude pořád jenom bengo! Čest Vaší práci soudruzi.
  20.02.2007 15:57 Blekota
 
Konečně ti to došlo, ty kokotí hlavo !!!
  20.02.2007 16:16 asistent
 
...to už jsem někde slyšel... NEBERTE SI MÉ JMÉNO DO HUBY, NEBERTE, NEBERTE!!!!! Jo už vím, to byl ten pičus Petr Zvěřina!
Nechceš mu zavolat, mohli byste se skvěle doplnovat!
  20.02.2007 17:31 Moravak
 
Sice neschaziš, ale pořad čteš a jsi na přijmu. To je duležite. neodchazej.
  21.02.2007 09:43 emil
 
Juro, alespoň se nauč česky, kecy jsou na konci s "y" a nezúčastním se nepíše "ů". Taky Tvoje vizitka.
  20.02.2007 15:19 adf
 
http://www.youtube.com/watch?v=xbamoG-akT8
  20.02.2007 15:15 Rambo
 
Tak fajn, Jirka Kajínek je pro Vás špatné téma, tak co třeba p. Kožený z Baham a p. Krejčíř ze Seychell? Co dělala policie za naše daně, když si zrovna balili kufry p. Kožený z Baham a p. Krejčíř ze Seychell?
  20.02.2007 16:22 Moravak
 
Synku, neznáš mapu.
  20.02.2007 16:46 Bez tváře
 
Kájinek je padouch , ale zřejmě i obětní beránek některých vysoko postavených policistů a politiků. Smutné
  20.02.2007 17:02 Rambo
 
Moravak
Ty seš polda, nebo kartograf?
  20.02.2007 17:17 Bez tváře
 
VSČR můj osobní názor.
  20.02.2007 17:20 Bez tváře
 
Jo a patří do basy tak či tak.
  20.02.2007 14:08 Ivan
 
Ty jsi opravdu úchylnej magor.
  20.02.2007 14:12 občan
 
Ivane, ať chceš nebo nechceš, ať jsi nebo nejsi, tímto příspěvkem jsi se stal pro Rambíka a jemu podobným policajtem
  20.02.2007 14:25 Adam Němiecz
 
Dostal jsem se na tyto stránky náhodou,nejsem kolega,ale bývalý voják z povolání. Nic ve zlém.Pozoruji, že to i mezi vámi nějak moc neklape. Škoda, že policajti nemusí na vojnu.Holt to zrušili, je to škoda. Tam by se ti drzí zobani naučili kdo je starek kozák. Vono by jim stačilo pár hodin na buzerplacu. Ale pak ta policie a ostatní služby vypadá. Jste samý uplakaný bábovky, kteří se ohánějí školami a nemáte žádný zkušenosti a neumíte poslouchat.Tak ať vám to vyjde ke spokojenosti. Adam Němiecz
  20.02.2007 14:39 Adame
 
ZVS a NVS byla zrušena nedávno a vůbec se nedivím, že jsi spokojený, vidím totiž i do AČR a mám tam dost parťáků a známých......(podmínky, technika, platy, rehabilitace atd...). Tak se hoď do klidu a modli se ať Vás pak ministr financí neskrouhne jako bezpečnostní sbor, podmínky vám nastavil velice slušně....
  20.02.2007 15:01 Nespokojený Policista
 
Adame, obecně s úmyslným povoláním k ZVS jsem nesouhlasil, měla být dána možnost volby, tak jako posléze náhradní vojenská služba, ale něco ta dvouletá ZVS těm klukům dala. Pokud to nebyl vyloženě posera, tak vojnu zvládl v pohodě. Sám mám za sebou 2 roky ZVS, takže mohu porovnávat. Dnes, pokud nemá mladý člověk pojem o tom, co je to disciplína, tak je to špatně. Na vojně se musel podřídit. Dnes je to vidět ve společnosti, jak disciplína mladým chybí, a většina mládeže tento pojem vůbec nezná. Zatímco slovo anarchie je jim blízké a slovo demokracie je z úst mládeže slyšet také velmi často. Jenže problém je v tom, že si spojují tato dvě slova jako jedno a to samé. Rozdíl je přitom veliký. To jich mnoho nechápe, a v tom je problém.
  20.02.2007 15:50 Clusoue 4 Adam Němiecz
 
Proboha, co to tu kvákáš za blbosti ? Osobně jsem byl 2 roky na ZVS na přelomu sedmdesázých a osumdesátých let a jediné co mě to naučilo bylo to, že do smrti budu mýt odpor k nesmyslným buzeracím a k zupáctví. Nedobrovolně 2 roky života v prdeli a jediným přínosem u většiny kluků bylo, že se na vojně naučili chlastat, hulit a hlavně vypíchávat s debilníma lampasákama jak jen se dalo.
Koukám, že ty to máš pěkně zažraný pod kůží s těma tvýma výrokama typu " pár hodin buzeráku " atd. Ty asi vůbec nechápeš jednu základní věc. Charakterové vlastnosti nezíská člověk nějakým zasraným buzerováním na vojně, ty se pěstují od malička u každého jednotlivce doma v rodině. V žádném případě nemůže vojna u dospělého, vyprofilovaného jedince suplovat výchovu rodiny. A to jestli někdo je nebo není bábovka nelze měřit tvými lampasáckými měřítky. Možná, že takový člověk, který dle tvého hodnocení je bábovkou, je ve skutečnosti daleko morálnější, inteligentnějí a z lidského hlediska daleko kvalitnější než tebou opěvované vygumované zelené palice.
Takže se vrať zpátky do těch tvých kasáren, hraj si na hrozného tvrďáka a já budu doufat, že v případě kdy to bude naše země potřebovat, nastoupí na svá místa více takových jako jsi ty. Hned se mi dnes bude lépe usínat.
  20.02.2007 17:04 Kamil
 
Pro Adama. Prosím Tě, nehraj si na nějakého vojáčka -borce. Můžeš mi říct, jak je pro obyčejného člověka armáda důležitá, ještě ta naše? Byl jsem na vojně a vím, že je to nesmyslné buzerování a hledání si práce, aby se jako dělalo, že se dělá. Znám několik vojáků a musím Ti říct, totálně vygumovaný mozky. Divíš se, že jsou policisté nespokojení? Tak poovnej plat vojáka a policisty, poté co policistům je slibováno, že se tyto propastné rozdíly vyrovnají, dojde k tomu, že naopkat je tento rozdíl ještě prohlouben. Můžeš mi říct, proč bere voják příspěvek na bydlení? Copak policisté, učitelé, zedníci a další ho berou? A neargumentuj tím, že může být voják převelený. To může být policista také a žádný příspěvek mu nenáleží. Spousta policistů odešla k armádě a víš jaký je vesměs jejich názor? Uznávají, že práce policisty je pro občany mnohem důležitější a že v armádě jde jen o nesmyslné buzerování, ale za ty prachy to prý stojí. Pořádat pompézní shromáždění a předávání si medailí na to Vás užije. A ještě zkus vysvětlit mámě od dítěte, proč když se po dobu mateřské stará o dítě, bere od státu mateřskou a vojanda na mateřské k tomu ještě dostává 10.000,- Kč čistého na bydlení, takže na mateřské celkem dnes pěkných 17.500,- kč čistá ruka. Proč to tak je co ? Copak vojanda to dítě vychovává lépe ? Ani policista na ulici tyto peníze nemá. Raději se nepleť mezi policisty, protože o nich vůbec nic nevíš. POZOR, pochodem vchod !!!
  21.02.2007 11:12 voj. v záloze
 
Pěkně jste se do vojáka pustili, jen co je pravda. Přímo frontální útok. Jenže pánové, ten voják má z většiny pravdu. Taky jsem byl dva roky na VZS a vím o čem mluvím. S tím chlastem a ostatním se dá polemizovat, záleží na člověku, jeho morálních zásadách a jak byl vychován v rodině. Těžko bylo jedináčkům a sralbotkům. Že není žádná kázeň u mladé generace je vidět i u policie. Neúcta ke starším, či hodnosti. O neúctě k občanům státu ze strany mladých policistů ani nemluvím. Jen se pořádně podívejte na jejich bratříčkování na BČ s grázlíkama v autech všelijak upravených a ještě je obdivujou. Dokonce jsem slyšel jak jim radí, aby na ně jejich kolegové nemohli. To je to prorůstání mafie do policie a nadržování gaunerům. Policajt má být policajtem ať je mladej nebo starej a vědět na které straně zákona je jeho místo. To je také jeden z důvodů proč já vašemu MV nevěřím. Na vedoucí místa se prosazují a derou lidé bez morálky, ale zato s VŠ a to je v současné době to nejdůležitější. Hulvát, ale má VŠ tak bude vedoucí. Bravo, ale jaký je potom rozdíl mezi policajtem a gaunerem. Snad jen v tom, že jeden má placku a druhý prachy k jeho podplacení.
  22.02.2007 00:50
 
pro Adama, mám za sebou dva roky Prostějova VÚ 82/80, teď sloužím 31. rok. spadám snad také do tebou zmíněné skupiny? Také se mi totiž současné dění nelíbí. Ryba smrdí od hlavy.
  20.02.2007 14:00 Rambo
 
Když jste už u těch protestů, co takhle podepsat petici za obnovu soudního řízení u Jirky Kajínka? Petice je na

www.jirikajinek.cz

Co takhle udělat dobrej skutek taky pro druhé a ne se jenom prát za renty, platy a další výhody? Upozorňuji, že se jedná o obnovení procesu, nejedná se o propuštění.
  20.02.2007 14:11 adf
 
s radostí podepíšu petici 3 x A DOST!
  20.02.2007 14:21 Rambo
 
20.02.2007 14:11 adf
to je dobrej nápad! Kde najdu takovou petici? 3x a dost bych snížil i na 2x a dost.
  20.02.2007 14:22 adf
 
no vidíš, to by měl zrovna pan Kájínek 6x doživotí...:-)))
  20.02.2007 14:28 Rambo
 
20.02.2007 14:22 adf
zákony nejdou uplatnit pozpátku, že? V tom případě by měl ještě dvě šance u zákonu 3x a dost.
  20.02.2007 14:41 adf
 
Přesněji: v trestním právu je retroaktivita zakázaná, to máš pravdu. V právu správním existuje bohužel pravá a nepravá a taky to tak v z.č.361/03Sb. vypadá......
  20.02.2007 13:12 Nespokojený Policista
 
Na stránkách www.policista.cz už je opět možno vkládat příspěvky a diskutovat.
  20.02.2007 16:04 Moravak
 
Díky, mrknu.
  20.02.2007 12:34 adf
 
Rambo, Juro z Brna, Civile nebo jak se zrovna prezentujete, mohou Vás poprosit o způsob řešení nespokojenosti v bezpečnostních sborech a množství odchodů ze služebního poměru? Rád bych zde viděl váš názor, jak tuto situaci zlepšit. Dosud jste na těchto stránkách ničím k vyřešení problému nepřispěl, děkuji
  20.02.2007 13:26 Rambo
 
20.02.2007 12:34 adf
Jasně, chceš radu? Odejdi od policie, najdi si slušné zaměstnání, za slušnou a přiměřenou mzdu s pevnou pracovní dobou a budeš mít klid. Lidi tě budou mít rádi, nebudou ti nadávat a budeš mít klidný harmonický život až do smrti. Pokud zůstaneš u policie, budeš nespokojený navěky. Potom si ovšem neztěžuj na podmínky u policie.
  20.02.2007 13:31 adf
 
Asi jsi nepochopil otázku, řešení uvnitř sboru, řešení špatných podmínek pro práci, řešení špatného pracovního prostředí, řešení právě těch odchodů, řešení extrémní byrokracie, administrativy, řešení ke zlepšení služby občanům.

Žvásty o odchodu si nech pro sebe, ty mě nezajímají, chci zlepšit pohled na PČR a její služby.
  20.02.2007 13:48 Rambo
 
20.02.2007 12:34 adf
myslíš, aby byla policie na úrovni jako za totáče? Tenkrát měla policie respekt, také výhody, které jiní neměli, to jefakt, ale ta doba se nevrátí. Policie nemá ani respekt, ani úroveň. Policie si to zavinila sama. Vaši kolegové to zavinili. Koukej kolik udělali tvoji kolegové záserů, kolik trestné činnosti, korupce mají na svědomí. To vám ostatním na vážnosti nepřidá. Lidi nemůžou mít respekt před takovou policií. Než bude policie na úrovni, tak to vám dá ještě spoustu a spoustu dřiny. Většina z vás to ovšem vzdá a odejde od policie.
  20.02.2007 13:57 adf
 
Kdybych se měl stejně jako ty vyjadřovat o lidech obecně, při těch počtech spáchaných trestných činů a přestupků, tak bych musel zavrhnout celou společnost. Je to velká hloupost co?
Takže ještě jednou, tentokrát konkrétněji, když jsi zmínil profesionalitu z naší strany. Myslíš si, že se pohled na PČR stejně jako odváděné služby zlepší, když budou na ulici lidé s minimem vzdělání (SŠ)? Myslíš si, že při tak velkém odlivu starých a zkušených bude mít kdo předávat zkušenosti nabyté několika desítkami let? Myslíš si, že při podstavech u PČR nebude na současné příslušníky mnohem větší tlak, nápor a že tito nebudou dělat v takovém zápřahu chyby? Myslíš si, že při odchodech tolika lidí z firmy se bude i nadále provádět kvalitní a ne kvantitativní nábor, aby se zamázly volná místa a měl kdo sloužit? Myslíš si, že je rozumné ponížit práci poldy (hasiče, celníka aj.) na ulici na samé dno? Na ulici nebo přesněji v přímém výkonu je sakra potřeba kvalitních lidí, jinak se pohled a služby nezlepší, takže díky za odpovědi
  20.02.2007 14:11 Rambo
 
adf
Ne nemyslím si, že když odejdou dobří policajti do civilu, že se zvedne úroveň policie. To víš stejně jako já. Víš jakej je státní dluh? Pokud vám přidají, tak tyto peníze budou někde chybět. A jsme zase u začarovaného kruhu. KSČSSD vám vytvořila podmínky, které nyní nemůže splnit. Snížit platy je potřeba, ale začali ze špatné strany. Měli začít od ministrů, senátorů, poslanců, soudců a hlavně státních zástupců kteří jsou největší vyžírky atd.....
  20.02.2007 14:17 adf
 
Pokud se nepletu, na profinancování zákona bylo peněz dost. Neustálým odsouváním rozpočet navíc ušetřil desítky miliard, stejně tak novelizacemi. Pokud chce kdokoliv profesionalitu, nastaví jeden z nejtvrdších zákonů v Evropě, tak to musí i zaplatit, to k sobě prostě patří. Když už zmiňuješ státní rozpočet, tak začít měli "poslaneckými pomníčky", cpát peníze do svých regionů na golfová hřiště, do fotbalových klubů apod.je mrhání peněz. Kdyby nakoupili techniku pro hasiče, policii apod., tak neceknu a poděkuju jim. Takhle šetřit na lidech z přímého výkonu je přesný opak toho, co profesionalitu zvedne, navíc se to negativně obrátí opět ke slušným lidem. Když už se zmiňuješ o soudcích a stát.zástupcích, tak nastup na jejich místo, zjistíš, že proces, kterým musí každý z nich projít a znalosti, které musí získat, jsou zaplaceny adekvátně...
  20.02.2007 14:25 Rambo
 
20.02.2007 14:17 adf
u některých st. zástupců a soudců bych o tom pochyboval.
Jinak s tím ostatním souhlasím.
  20.02.2007 16:17 Moravak
 
Rambo
V něčem máš pravdu. Sloužím 25 roků na DI, na ředitelství jsou staré struktury, nic se od revoluce nezměnilo. Ale je tu jedna věc. Mám už skoro 50 roků, nikdo by mě po odchodu z PČR nezaměstnal. Ptal jsem se, jsem starý policajt, náplň své původní práce jsem již z části zapoměl, zčásti šel pokrok kupředu. Mám už i zdravotní potíže. Takže máš pravdu, že za totáče mi bylo lépe, byly jistoty. Podotýkám, že v KSČ jsem nebyl ani nejsem. Ale to, co se teď děje, to jsem ještě nezažil, i když pamatuji 37 ministrů vnitra.
P.S. Nauč se pravopis.