Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  31.12.2006 02:13 .. ..
 
Vážená kolegyně poldinko,
jsem také od firmy, proto ti tykám a žádám tě, abys můj následující text přes jeho možnou kontroverznost nepovažovala za provokativní, ale za podnět k zamyšlení nad stávající situací a výchoscích z ní, podaný expresivně s mírnou nadsázkou.
Je zbytečné plakat za ztracenou hodností jenom proto, že vysocí funkcionáři si chtějí podržet své plukovníky a nelíbí se jim oslovení "Pane rado". Zvykni si na inspektorku či vrchní asistentku, pak je to srozumitelnější dle zásady zákona: "Každému co jeho jest".
Ohledně přemnožených vysokoškoláků na tvém oddělení je třeba nejdříve se zeptat, jaká je společenská objednávka na působení vysokoškoláka u naší firmy ??? Dle starého zákona vlastně žádná, protože od postu OŘ výše byla až v poslední době vyžadována VŠ, do tohoto stupně to šlo na okrese a často i výše bez problémů i bez ní. Nový zákon žádá VŠ od komisaře výše, tedy jak víme od postu VO/ZVO, či u lepších postů na SKPV. To je ale známo od r.2003, takže to není žádná novinka, právě tak jako to, že důchodci zůstanou zabetonovaní ještě 4 roky. Jestli-že pro většinu policistů je nyní nedostižným snem tř.6, kde postačuje maturita, napiš sem na DF, případně na DF OS na Intranetu, v co tvoji kolegové s VŠ na OOP doufali, když si teď zoufají, že se svou VŠ nejsou zaplacení. Určitě namítneš, že veřejný zájem je, aby policista byl co nejlépe vzdělán. Ale to snad jen v policejním oboru a to zrovna nemusí být VŠ (viz SRN). Pro řadového policistu nyní velmi dobře postačuje (ohledně znalosti práva) stávající ZOP, vždyť je to vlastně jen takový poučený laik. V očích doktorů práv totiž stejně nic jiného není a co se týče pravomocí, buď seká spisy podle mustru, viz výživa, krádeže HJK, MBT, peněženky atd., nebo se běží poradit na SZ, odkud by teď měli TrŘ dozorovat již od stadia zahájení. Složitější věci hned přebírá SKPV, podle náměstka PP rady Brázdy ohlášených brzkých změn snad už všechny, co se nevejdou pod ZTŘ. Takže sumasumárum společenská objednávka vyjádřená novým zákonem, který známe již od r.2003, je, že VŠ u policie teď potřebuje jen ten, jehož konečným cílem je buď managerský post nebo post ozbrojeného úředníka na vyšetřovačce.
Co se týče možného kariérního postupu, člověk s VŠ musí být schopen vyhodnotit své dlouhodobé šance k uplatnění !!! Jestli-že slouží na malém zapadlém OOP a tam také bydlí a VO je mladšího věku, tak šance nula. V sídle OŘ jakž takž, daleko lépe na kraji, nejlépe v PH, kde od 1.1. jsou i třicetiletí podplukovníci. Takže jednoznačně v závislosti na bydlišti - dlouhodobě kvůli rodině. Je taky jasné, že nikdo se nebude stěhovat jen za 5.třídou, když s VŠ může cestou výběrového řízení poskočit o třídy dvě. Nově musí dostat volno na účast ve výběrovém řízení a domnívám se, že při kariérním růstu, tj. přechodu na vyšší TT, musí být ze starého místa uvolněn i při nesouhlasu nadřízeného. To asi platí i z 3.TT na 4.TT.
Zapomněla jsi se také zmínit, že 10% navýšení nad základní tarif alespoň částečně vyrovnává propad za neplacení SO,NE,N,SV. Též že 150 hodin (hrozilo až 300) přesčas zdarma bylo i do teď , jen ne tak natvrdo, a že to bude částečně eliminováno dalšími 5 dny dovolené navíc oproti dosavadním 37.
Jinak sdílím tvoje obavy o správní řízení u dom.nás., které je daleko složitější, než TČ výživy a pod. A navíc u dom.nás. bude vždy někdo, kdo bude protestovat proti jakémukoliv rozhodnutí.
No a když teď někdo jde s platem dolů, asi mu nezbude nic jiného, než položit vedle sebe a porovnat rozhodnutí o příjmech za prosinec a za leden, případně v dubnu výpl.pásky za 3 měsíce 2007 (po vyrovnávacím období 3 měsíce) a porovnat je s průměrem za r.2006. V případě minusového rozdílu se pak jako člen odborů připojit k hromadné žalobě za splnění veřejného přílibu, daného představiteli MV a PP prohlásivších, že žádný z policistů neutrpí platový propad. Tipuji, že bude tvrzeno, že příslib se týkal jen základních tarifů a případů, kdy nově vykonávaná práce je náročnější než pracovní náplň nové třídy. Ano, logický je pak postoj: "Budu pracovat jen do výše svého platu", takový přístup ale uzavírá možnost postupu na vyšší TT, protože ve výběrovém řízení je nutno prokázat, že jsem schopen zvládnout složitější problematiku a mít dlouhodobé hodnocení nejméně .... U VŠ pak negativní postoj úplně maže možnost poskočit o 2 TT. To je ten buřtík, kterým nám před nosem mává kariérní řád.
Je nesmysl ptát se bolestínsky ministra co s tím udělá, buď realista a ptej se sebe, co s tím uděláš TY! To je jako vyčítat JUDr.Tomkovi, který je také jen, s prominutím, pěšák na MV, co že to spáchal za zákon, když mu to přece následně překopali poslanci.
I kdyby došlo k umělému dorovnávání příjmů prognózuji, že každý takový postižený, kterému uměle dorovnají, bude mít další platový růst nula až do okamžiku, kdy inflační růst tabulek a dalších složek, dosáhne jeho dorovnané výše. I když případně díky pane ministře i za to.
A poldinko, ruku na srdce, víš přeci, jaká těžká osobní dilemata čekají kolegy z ciziny až nastane Schengen a s ním totální reorganizace cizinecké služby, s obrovským přesunem míst od západu do vnitrozemí a na dálnice. Oproti tomu ty jsi pohoda, klídek a tabáček.
Nevyčítej ministrovi, že se neprojevuje, či že on a podřízení nemají ponětí, co se děje. To jen realita se nedá okecat.
Zkrátka teď nastala chvíle, kdy každý z nás si musí vyhodnotit zda pozitiva převažují nad negativy a zda je i nadále ochoten dělat něco pro vlast.
Milá poldinko, s pozdravem .... (určitě tušíš, proč bez podpisu - ten důvod nejsi ty ....)
  27.02.2007 08:43 poldík
 
Jenom aby to nedopodlo jako u kolegů na SLOVENSKU.
  27.02.2007 08:35 POZOR
 
JSOU TADY PROVOKATÉŘI !!!
  27.02.2007 08:38 CLUSOUE
 
Jo. je to jeden a ten samej, akorát pod jiným Nickem. Snaží se zhatit dnešní den !!!
  27.02.2007 08:38 Clusoe
 
a POZOR jeden z nich jsi ty buzno
  27.02.2007 08:39 CLUSOUE
 
No tak doslova jsem to nemyslel promiň
  27.02.2007 08:41 EsPe
 
Clousoe seš normál, nebo už ti taky hrabe?? Taky si počkej jak se to vyvrbí,no jak jsme se domlouvali.
  27.02.2007 08:19 Clusoe
 
Já dnes nikam nejdu.Nebudu si pálit prsty.Ať to udělají ti co chtějí jenom přidat a práci se pouze vyhýbají.
  27.02.2007 08:20 EsPe
 
Souhlas. Já taky nikde nepůjdu.To si ještě taky radši něco odsloužím a pad tradá,,,, Musel bych bejt šáhlej.Mám dobrej flek...
  27.02.2007 08:24 */*
 
Sorry, ale jseš chudák! Jestli jsi to ještě nepochopil, tak to není JEN o penězích. Jestli ti připadá odpracovat 150 hodin zdarma jako normální ... a to je jen jeden z MNOHA dopadů 361. Nejspíš sedíš jen někde v kanclu a v terénu jsi nikdy nebyl a nebudeš ... jinak by jsi takovej nesmysl nemohl nikdy napsat. Je mi tě líto ... na druhou stranu ... dobrá provokace :o) Ale tohle může napsat jen ....
  27.02.2007 08:28 Clusoe
 
*/* Von ten zákon teda není až tak špatný,A znovu tí říkám, že se nebudu pálit.Mně tě líto není, protože seš vůl a máš rohy,jako kráva
  27.02.2007 08:33 Roman K
 
Asi máte klici pravdu.Musíme se s tím zákonem smířit.Starší parťáci říkají, že už bylo i hůř.Tak počkám až to za nás ti zobáci vybojují,Určitě mi přidají víc než jim,mám 9 let
  27.02.2007 08:37 Rambo
 
Asi je to fakt.Smiřte s s tím už jednou.Společnost se rozhodla, že máte až až dost peněz.Tak už drže zobáky vy nefachčenky.Přijďte se vydělat mezi ná a pak otvírejte držky..
  27.02.2007 07:32 y
 
Bez komentáře
----------------------------------------

www.legalnivrazda.cz
www.jirikajinek.cz
www.sinagl.cz
www.hucin.com
www.policejnistat.cz
www.policista.com
www.ivanroubal.blog.cz

Toto není reklama na naše webové stránky jak se někteří policisté mylně domnívají. Toto je reklama na práci některých policistů. Samozřejmě je to zároveň ostuda celé policie. Tuto reklamu sponzorují občané ČR na své náklady, tzv. sponzorský dar pro PČR.
  27.02.2007 00:17 I.L.
 
Vážený pane Výsměchu,mě ale vůbec nezajímají Vaše problémy,mi jsme šlechta a Vy poddaní,tak už se s tím smiřte.S přáním všeho dobrého Ivan Langer
Vážení kolegové toto je odpověď pana ministra ze dne 26.2. 2007 čas 17:56, kdopak najde v odpovědi gramatickou chybu? Každý ať si udělá obrázek sám. Nejen, že má pan ministr hokej v policii ČR, ale jak vidím tak i v češtině má hrubé nedostatky:)
  27.02.2007 07:35 tt
 
koho tím krmíš?
  27.02.2007 08:06 standa
 
jseš opravdu tak tupej, nebo jseš jenom policajt?
  27.02.2007 08:21 EsPs
 
Nic proti tomu.Dyť má v podstatě i pravdu.
  27.02.2007 08:24 Clusoe
 
V podstatě souhlasím s panem ministrem.Oni ho moc ti policejní elévy nezajímají.A má recht.
  27.02.2007 08:53 ---
 
Člověče, asi Ti uniklo, že do téhle rubriky ("Diskuse") Langer nezasahuje, navíc byl tou dobou již na Slovači, takže pokud Ti to nedošlo, nejednalo se o Langerovu odpověď, nýbrž o něčí pokus o nadsázku, či částečně reálné zhodnocení současného stavu. Autor má skutečně problém s pravopisem, ale na MUDr. Mgr. I.L. bych to neházel. Lidí s takovými mezerami v gramatice je mezi námi (a nejen u policie) bohužel dost a dost.
  26.02.2007 22:49 karel <karel@seznam.cz>
 
Jsi ten největší kokot kterýho tam mohli nastrčit.
Nemáš o tom ani páru !!!
  26.02.2007 22:52 jirka <jir.vde@centrum.cz>
 
Ano Karle, máš naprostou pravdu. Je to kokot
  26.02.2007 22:38 modroočka
 
Také jsem z civilního sektoru, několikrát mě policie pomohla, nemám důvod proč tedy těmto lidem nevěřit, stojím za vámi a přeji mnoho sil v tomto boji z větrnými mlýny ....
  26.02.2007 22:39 najk
 
děkujem,to povzbudí
  26.02.2007 21:03 Policajti z okresu Vyškov
 
My, co se nemůžem zúčastnit zítřejší akce, chceme požádat, aby se naše podpora přečetla veřejně na zítřejší demonstraci. Ať již se nemůžem účastnit z tzv. služebních povinností? či z toho, že máme v kalhotách z vedení PČR, v tichém ušlapané koutu své duše podporujem všechny, kteří v sobě našli tu odvahu aby veřejně vystoupili a nebo se jim to poštěstilo se této akce zúčastnit. Ti z našich okresních kolegů, kteří jedou, budou toto prohlášení tlumočit i osobně.
Bude jich dost! My, řadoví policisté máme denně možnost sledovat ze všech sdělovacích prostředků jak nám do očí lžou naši politici, náměstci a další vedení. Je velká škoda, že prostý občan - volič, toto nemá možnost srovnat v přímém přenosu jako my.
PLNÁ PODPORA INICIATIVĚ! PLNÁ PODPORA MANIFESTU! PRYČ S NESMYSLNÝM ZÁKONEM 361/2003! PRYČ SE LHÁŘI! CHCEME SVOJI DUSTOJNOST! CHCEME DOBŘE SLOUŽIT PRO LIDI, VE SVÁTKY,V NOCI,V SOBOTY A NEDĚLE, ALE AŤ NÁM ZA TO SPRAVEDLIVĚ ZAPLATÍ! ŽÁDNÉ LANGEROVSKÉ PŘESČASY! ON TAKÉ NEPRACUJE ZADARMO!
  26.02.2007 21:46 Jezinka
 
Nepodceňujte myslícího, slušného, řadového občana. Ten co má zájem si informace zabezpečí. Já patřím mezi ně a fandím vám. Máte pravdu a bijte se o ni. Vždyť oni se bojí
postavit se vám z očí do očí. Raději jedou na Slovensko.
  26.02.2007 21:58 kobra
 
Chtěl jsem odjezd od budovy OŘ, ale málem mě ukamenovali!! Proč, PROČ??? :-))
  26.02.2007 22:38 modroočka
 
Také jsem z civilního sektoru, několikrát mě policie pomohla, nemám důvod proč tedy těmto lidem nevěřit, stojím za vámi a přeji mnoho sil v tomto boji z větrnými mlýny ....
  27.02.2007 00:24 pro Jezinku
 
Nepodceňuj vedení resortu. Třeba chtějí vylepšit náš zákon podle slovenského, o kterém se tvrdí, že je daleko lepší. Proto ta cesta.
  26.02.2007 20:19 Polda 33
 
Tak od března máme oficiálně ty hodiny zadarmo naplánované v šichtách, kdy z 8 hodinové směny je 12 hodinová směna. V průměru to u každého dělá 26 hodin navíc měsíčně. Doufám, že odbory se konečně vzbudí, kdy je sice pravdou, že na toto při vzniku zákona upozorňovali, ale to je málo. Žádné čekání na zhodnocení věci naším Ústavním soudem, ale zažalovat ČR u Mezinárodního soudu pro porušování lidských práv. 150 hodin zadarmo je zlegalizované nevolnictví a trest obecně prospěšných prací v jedné osobě.
  26.02.2007 19:40 pro nespokojeného
 
To s tím cesťákem se mi nějak nezdá. Vždyť náš ředitel v Jindřichově Hradci dojíždí z Pelhřimova každý den služebním autem. Už asi 10 let. To je divné, že by pro něho platila jiná pravidla? To ti kolegové na dojíždění do Prahy nedostali služební vozidla?
  26.02.2007 20:45 mlčím a na moje slova dojde
 
Ještě stále pan Vratišovský ??
  26.02.2007 20:46 MOTIVACE NA NULE
 
Pan ředitel dojíždí opravdu velice dlouho a vypadá to, že i velitel vnější služby začíná plně využívat vozidlo.
  26.02.2007 21:20 kobra
 
Chlapi, Přejte a bude vám taky přáno a nebojte se, na každého jednou dojde. My musíme hlavně zítra VYHRÁT!!! Tady, u Křižíka, to možná zítra všechno začne znovu. A snad i ti kluci dostanou zpátky to, co jim poprávu náleží!
  26.02.2007 23:45 ja13
 
Pan Novák, ředitel OŘ na Vysočině taky dojíždí několikráte týdně, již asi 7mým rokem ze Žďáru do Třebíčeslužebním autéčkem....
  27.02.2007 05:25 jarda
 
Doporučuji prostudovat ustanovení § 135/2 zák. č. 361/2003 Sb. Pak pochopíš, proč jsou kecy na tomto DF pouze řečmi starého zbrojnoše.
  27.02.2007 06:09 pro trefenou husu
 
Krizový štáb maximálně jednou za rok, pohotovost řešena vždy po telefonu, přesčasy - maximálně tak se svou hlavní sekretářkou. A myslím, že tu máme ještě zákon o dani z příjmu - v souvislosti s používáním firemních vozidel pro soukromé účely. To je peněz za ty roky.
  27.02.2007 07:44 ja
 
pro jardu
..kdybys pořádně četl, tak bys věděl, že se hovoří o cca. 10-ti letech. No a kontrolní otázka - kolik let platí 361 ? Pochopil ? Jestli ne, udeř hlavou do zdi a zkus to znovu...
  27.02.2007 18:52 karel
 
Doporučuji ti přihlásit se do výběrového řízení na funkci okresního ředitele a budeš mít možnost dojíždět do zaměstnání
rovněž.