Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  02.02.2007 16:47 adfzh
 
Bydlíme se ženou na mateřské a malým dítětem v menším okresním městě 120 km od Prahy ve zděděném rodinném domku. Ještě nedávno jsem pracoval jako systémový analytik u místního výrobce telekomunikačního softwaru, vydělával jsem na náš region slušné peníze, žena dostávala mateřskou a docela hezky a spokojeně jsme si žili. Vydělával jsem 15 000 čistého, žena má mateřskou 3 630, za 18 630 korun se u nás dá slušně žít. Shodou různých okolností můj zaměstnavatel zkrachoval. Nepříjemné...Slušnou práci u nás neseženu a tak jsem se rozhodl hledat v Praze. Našel jsem si práci hned, jsem profík v oboru, plat je slušný - 38 tisíc. Na denní dojíždění to ovšem není, takže si musím pronajmout byt a domů jezdit jen na víkendy a jedenkrát v průběhu týdne, když je třeba ženě pomoci, a taky aby nebyla pořád s dítětem sama. Samozřejmě něco stojí stravování v Praze, máme sice stravenky a žena mi dává jídlo sebou, ale stejně se nevyhnu občas nějaké restauraci. Ale práce mě baví, mám skvělé výsledky, firma je se mnou velmi spokojená a daří se nám. Pracuji v Praze už měsíc a půl a přišla první výplata - 26 600 korun na dlaň. Z toho okamžitě vypláznu 10 000 korun za pronájem garsonky na Jižním městě. Ještě za vodu, plyn, internet (tedy výpalné Telecomu) 2000. Soukromě najedu domů a zpět 1 920km, což mně stojí jen na benzínu 4 800. Za různé další nutné pražské poplatky, které bych doma neměl, vydám asi tisícovku. Počítám, počítám...jsem blázen, abych tady makal celý týden bez rodiny za 8 800? Moje žena bere mateřskou 3 630, náš společný příjem je tedy 12 430 korun. Jak s tím vyžít? Naše životní úroveň upadá. Dávám výpověď, odjíždím domů a přihlašuji se na Úřad práce. Moje odměna činí 10 800 korun za celodenní hraní s dcerou. Protože se večer nudím, skládám známým pécéčka. Udělám tak jeden týdně, Na každém vydělám asi 2 000, tedy 8 000 měsíčně na ruku. Uvažoval jsem, že si zřídím ŽL a začnu se tím živit. Tak jsem zašel na úřad. Paní mi vysvětlila, že musím platit minimální zálohy na sociální a zdravotní pojištění, dohromady asi 3 000 za měsíc. Minimální daň mi ukousne minimálně 840 korun měsíčně. Počítám,počítám...Z mých vydělaných 8 000 mi tedy zůstane 4 160. Polovina? Pani, nechejte si ten formulář... Podnikám dál na černo, neplatím nic, zdravotní za mne platí stát a sociální pojištění nikdo. Stejně je k ničemu. Dostávám 10 800 od Úřadu práce, 8 000 za služby přátelům, manželka 3 630, takže náš celkový příjem do rodiny je 22 430. Naše životní úroveň se rapidně zvedla, letos v létě si konečně dovolíme dovolenou u moře a v zimě lyžování v Alpách.
Minulý měsíc jsme si vyřídili sociální příplatek na bydlení a na dopravu MHD, dcera má atopický ekzém a manželka ji musí vozit k lékaři. To udělá 3 000 měsíčně, vyděláváme už 25 430 čistého a koupili jsme si hezkou Fabii na leasing. A hodná paní na úřadě slíbila, že nám příplatek doplatí za rok nazpět. Potřebuji nové lyže a manželka si vyhlédla kožíšek. Těšíme se, až manželce zvednou mateřskou na 7 000, možná bychom si pořídili druhé dítě a koupili nové, lepší, zahraniční auto, ten leasing lehce z těch 35 800 čistého utáhneme. Jednou za půl roku se nechám na chvíli zaměstnat a pak hurá znovu na ÚP. No, nějak ten měsíc vždycky přežiju...to víte, už jsem si zvykl na svůj denní režim: v 10 ráno žena zajde pro rohlíčky do pekárny, po cestě mi koupí noviny (samé potěšitelné zprávy!), pak si chvíli hraji s dcerou a vyrazíme někam na výlet, podle počasí - do přírody, na koupaliště, na běžky, do akvaparku. Jen mně občas přepadá splín a pak mne trochu mrzí, že moje dvě vysoké školy, inteligence i schopnosti nejsou využity. Nemělo by to mrzet i tu paní na Úřadě? Ale brzy mě to přejde, vždyť se máme tak dobře a já jsem nevděčný! Když se vrátíme z výletu, potkám občas kluky z bývalé práce a pozvu je na pivo. Jsou furt nespokojení, což nechápu. Makají a stále jim nestačí peníze. A přitom je to tak jednoduché...
Díky státe, díky vládo!
  01.03.2007 20:30 byl. kolega por Marek <Ivan.langer@mvcr.cz>
 
Jak to tu čtu za dva dny, bývalí kolegové, neblbněte, držme při sobě, nahráváte nehodným lidem, paskvil 361 je opravdu hnus, ale vyčítat si věk, co sloužili za minulého režimu, to je ubohé. Opravdu se naštvou řadoví policisté, v přímém výkonu, co zbyli z minulého režimu,půjdou všichni do civilu, a jsem zvědat při nápadu na OOP v republice, mrtvola, nedej bůh vražda, znásilnění, pak jakoby drobnosti krádeže, nějaká auta během několika hodin a mladíci , nevím, vím o čem mluvím, kdo Vás bude učit,sloužil jsem 24 let na ulici bývl. kolega z OOP Česká Lípa. Je nutno bojovat za body petice, ne se hádat, jinak mám radost, demonstrace super, a dále další demonstraci, masověji, v negativním případě, zdravím rentiér.
  01.03.2007 21:11 MirroK <Mir.I.roK@seznam.cz>
 
Drahý bývalý kolego:
... Vážím si Vašich slov, ale jednoznačně neodsuzujtre z. 361, neboť přinesl i kladné věci. V každém případě však s Vámi musím souhlasit v tom, že každý přísl. z min. režimu není ten, kdo by měl prioritně být vyloučen. Vždyť i tehdy každý konal podle svého "vědomí a svědomí" a kdo se skutečně zpronevěřil skutečné demokracii a lidskosti, ať je z další služby u PČR vyloučen. Jinak k dalšímu postupu přísl. PČR v hájení svých oprávněných zájmů jsem se již vyjádřil ve svých (viz.) předešlých příspěvcích.
  01.03.2007 20:24 Polis
 
Člověče, člověče, já se Ti divím. Já také sedím v kanceláři , také mám jako zpracovatel 5 T , ale kolegy na ulici neodsuzuji. Oni si zaslouží lepší peníze. Vůbec neuznávám nyní populární "KARIÉRNÍ ŘÁD". Kdo chce být na ulici ,ať tam klidně je neznamená to, že je blbec a že na postup nemá. Ahoj.
  01.03.2007 19:05 Člověk <hkmp5@seznam.cz>
 
For zoufalec, Clusoue.
Vy jste policajti? To bych se divil, protože jestli jo, tak se vůbec nedivím, že má policie takový kredit ve společnosti, jaký má. Oba dva máte zřejmě nějaký mindrák, zřejmě z toho, že v té kanceláři nesedíte vy. Nechci se tu zastávat spokojenců, kteří ze svého kanclu nevytáhnou zadek a v klídku čekají na svou rentu. Myslím si, že až budete mít na rentu nárok vy, tak se taky budete snažit, aby to bylo odpovídající tomu, co jste pro společnost odvedli. Těžko do nového zákona (dle mého názoru bude jistě změněn), prosadíte rentu 50% hrubého po deseti letech. A něco pro zoufalce, když máš tak dobrého kamaráda na PP a pořát s ním tady operuješ, proč ti nepomohl k lepšímu fleku, třeba v kanceláři, po které tak toužíš? A ty, Clusoue, si fakt myslíš, že tvé dilema jsem já a mě podobní? Zajdi za psychologem, třeba ti s tvými mindráky poradí. Na doplnění - já jsem dle nového pseudozákona šel z kapitána na práporu, z 9 do 5 TT a platově vzhledem k tomu, že sloužím jako řadový na ZJ jsem na tom zhruba stejně.
  01.03.2007 20:01 Clusoue
 
Takže jsem tě odhadl dobře. Pan kapitán a dříve 9 TT. Tak to už rozumím tvé vehementní obhajobě nového zákona . Ale co ti ostatní, to tě asi moc nezajímá že ? Po mě potopa, že ano ? Hlavně teď vidina oních kýžených 50 %. Víš proč takové jako ty nemají ty dole rádi ? Třeba z důvodu, že řada těch obyčejných, kteří nastoupili po revoluci naprosto "čistí a neposkvrnění" s čistými lustračními osvědčeními, pokud neměli tlačenku o které sám píšeš, do dnes jsou maximálně podpraporčíci, šlapou chodník a tatíky z tvých starých dobrých časů to vůbec nikdy netrápilo a všemi možnými dostupnými prostředky se snažili všemožně těmto klukům vůbec nedat šanci ukázat co dovedou, nebo případně alespoň je nechat studovat. Takže v praxi je jejich karierní postup v trapu, jsou znechucení a nejhorší na tom je, že zcela ztratili MOTIVACI. A hlavně mi tu nevykládej pohádky, že každý má šanci. Tomu snad nevěříš ani ty sám. A věř mi, že ze svého okolí znám spoustu kvalitních a přirozeně inteligentních lidí, kteří by řadu funkcionářů svými znalostmi hravě strčili do kapsy.
Jinak se zde pořád opakuješ dokola, asi se rád sám posloucháš. Chci tě ubezpečit, že žádnými mindráky netrpím a proto ani nepotřebuji návštěvu psychologa. V jednom s tebou musím souhlasit. Ty opravdu nejsi mé dilema. Mým dilemem je, zda má smysl se podílet svojí prací na systému, který jsi ty a tobě podobní pomáhali svým jednáním vytvářet. Ty sám jako jedinec mi za to nestojíš, abych nad tebou a tvými pohnutkami meditoval a tím ztrácel drahocenný čas.
  01.03.2007 20:18 Polis
 
Člověče, člověče, já se Ti divím. Já také sedím v kanceláři , také mám jako zpracovatel 5 T , ale kolegy na ulici neodsuzuji. Oni si zaslouží lepší peníze. Vůbec neuznávám nyní populární "KARIÉRNÍ ŘÁD". Kdo chce být na ulici ,ať tam klidně je neznamená to, že je blbec a že na postup nemá. Ahoj.
  01.03.2007 21:10 zoufalec
 
Takže podle tebe je člověk co se snaží prosadit "spravedlivější" zacházení s policistou na ulici zamindrákovaný? ... to mě od tebe stačí - já si o tobě obrázek už udělal a dokáži si tě i představit - z hlavy máš kužel jak lezeš nadřízeným do řitního otvoru, pro kluky na oddělení jsi jen přítěží a ksyndlem, který jde proti nim jen proto, aby se udržel na svém fleku !!!
  01.03.2007 18:24 Možná kolega
 
Zajímalo by mě prosím ,zda li někdo z diskutujíícíh neví kolik KČ bere policista na ZOP a zdali jsou propláceny cesty.Děkuji .
  01.03.2007 19:04 Jan3
 
Doporučuji, aby jsi svůj obzor trochu rozšířil. Zjisti si kam by jsi mohl být po ZOP zařazen, co je to za práci a jaké jsou v tomto místě podmínky. Zajdi na okresní ředitelství či příslušný útvar a ptej se - nikdo tě nevyhodí. Vůbec je dobré mít již při nástupu ujasněné, co by jsi chtěl v budoucnu dělat a za tím si jít. Přečti si také nový zákon ať víš o čem to vše je - velmi důležité. Sháněj informace také jinde než u personalistů - ti tě pošlou spíše do toho nejhoršího, kde je nedostatek lidí, pokud tedy nemáš u policie kontakty. Nakonec toho všeho zjistíš, že peníze nejsou zde to nejdůležitější.
  01.03.2007 19:19 Pavel
 
Ale pokud Tě teď momentálně zajímá služební příjem na ZOP, bude to přibližně 15.000,- hrubého (+- něco). Jak je to v současnosti s proplácením cesťáku Ti fakt říct nedokážu, nejlepší bude najít někoho, kdo tam momentálně je, nejlíp kdo nastoupil po Novém roce (i když ten asi ještě nebude ve škole). Jinak jak psal kolega výše, ptej se, ptej se a zase se ptej, a to tam, kde bys chtěl sloužit, ať víš, do čeho jdeš... Nic optimističtějšího ode mne dneska neuvidíš, ale je to hlavně Tvoje volba.
  01.03.2007 21:25 hledám parťáka - "blbce" co bude dělat za 15 tisíc
 
Na ZOP dostaneš opravdu 15 +- tis. hrubého ... co vím, tak cestovné ti proplatí a ubytování a jídlo máš zdarma - pokud to nezměnili, ale kluci z oddělení to tam ještě minulý rok měli!!!
  01.03.2007 18:14 soptík
 
Kdyby tihle ubozí žvanilové co sedí v hospodě a čekají až do nich narazí nějaké moudro aby se potom mohli vykecávat na netu a mysleli si jak jsou úžasní a jaké mají znalosti radši drželi svého kopyta nebo své popelnice bylo by to určitě pro spoustu lidí ulehčení.Vždyť to co tu někteří dokážou splodit je na zamyšlení jak je možné že v Bohnicích na pokojích pro chovance mají internet.
  01.03.2007 17:35 hledám parťáka - "blbce" co bude dělat za 15 tisíc
 
01.03.2007 17:33 Macík ... bohužel na tom našem OŘ se nejen za nás nikdo nepostavil, ale ještě z nás dělají blbce
  01.03.2007 18:16 najdi hlupáka
 
Vím o dvou romech akorát dost kradou.
  01.03.2007 20:21 f.h.
 
Co máš z toho, na našem oddělení nám stále vyhrožují,strhávají veškeré letáky a dělají z nás také hňupy.
  01.03.2007 17:13 y
 
Bez komentáře
----------------------------------------

www.legalnivrazda.cz
www.jirikajinek.cz
www.sinagl.cz
www.hucin.com
www.policejnistat.cz
www.policista.com
www.ivanroubal.blog.cz

Toto není reklama na naše webové stránky jak se někteří policisté mylně domnívají. Toto je reklama na práci některých policistů. Samozřejmě je to zároveň ostuda celé policie. Tuto reklamu sponzorují občané ČR na své náklady, tzv. sponzorský dar pro PČR.
  01.03.2007 17:06 Macík
 
Přesně tak nenechte se vyprovokovat, zákon bude hrozně vychvalovat ten co si od nového roku polepšil, to je přece logické. U nás na útvaru je nám vedením do hlavy vtloukáno, že demonstrace byla ubohá, že tudy cesta nevede. Ale nikdo nám už neřekne kudy ta cesta vede. Přitom, kdyby náš pan vedoucí přišel o jednu jedinou korunu na výplatě, tak to by se asi zbláznil. Pánové z prezidia to udělali moc šikovně, když rozdělili policisty na útvarech do několika tříd, přitom většina dělá všechnu práci, jenom jsou v jiných platových třídách.
  01.03.2007 17:29 hledám parťáka - "blbce" co bude dělat za 15 tisíc
 
Víte jaký je rozdíl mezi policistou z ulice a "křivákem" z OŘ? ... policista na ulici se honí 12 hodin za 16 tisíc. a na net může jen doma ve svém volnu ... "křivák" z OŘ si sedí na hemeroidech 7,5 hodiny v kanceláři za 50 tisíc a chatuje v pracovní době !!!!
  01.03.2007 17:33 Macík
 
já bych zase neházel všechny s OŘ do jednoho pytle, můj názor
  01.03.2007 17:35 hledám parťáka - "blbce" co bude dělat za 15 tisíc
 
01.03.2007 17:33 Macík ... bohužel na tom našem OŘ se nejen za nás nikdo nepostavil, ale ještě z nás dělají blbce
  01.03.2007 17:39 Macík
 
tak to alespoň přístě prosím upřesni na OŘ je i kriminálka a další lidé, mohl by jsi někoho nechtěně urazit. Jinak u nás to je podobně jak říkáš.
  01.03.2007 20:46 nejhorší zákon
 
Ono to nechutné podlézání, vyhrožování a zacházení s podřízenými bude hodně podobné v celé republice. Atmosféra strachu a pomsty vládne tímto resortem.
  01.03.2007 20:52 MirroK <Mir.I.roK@seznam.cz>
 
Já v pozici "vyšetřovatele" na SKPV se neurážím a ačkoli jsem si platově osobně nepohoršil, souhlasím s tím, že to co platově, resp. zařazením do PT, provedli s přísl. O(M)OP je nehorázné a je skutečně nutné něco proti tomu činit. Přeji Vám úspěch.
  01.03.2007 16:43 Fery
 
Z některých příspěvků je vidět, že vnitro zvolilo taktiku psychologického rozkladu soudržnosti. Tříštěním témat pomocí vzájemným napadání se krásně naruší jednotnost a soudržnost těch, kteří proti zákonu 361 mají výhrady. Když si s tím dávají takovou práci je vidět, že setkání na fontáně na ně zapůsobilo.
Psycho poradci se činí :-)
Pomůže jediné - chlapi vemte rozum do hrsti a oddělte zrno od plev ;-)
  01.03.2007 16:57 souhlas
 
Souhlasím, držme při sobě a nenechme se znechutit, zneklidnit, chce to čas a nepolevit ve víře a ve správný čas zase přijdeme. Horší podmínky už mít nemůžeme.
  01.03.2007 20:43 MirroK <Mir.I.roK@seznam.cz>
 
Pánové a Dámy u PČR.: PČR je jen jedna složka a tak se držme pohromadě, ať kdokoli-cololi dělá proti nám. Staré heslo praví "jen v jednotě je síla" a také "jeden prut přelomíš, ale když prutů dáš k sobě deset, již ne". Ať se ta politická i resortní suita staví proti našim oprávněným nárokům, nepovolme. Další manifestaci za Naše zájmy ev. dqlším peticím "HURÁ a ZDAZ".
  01.03.2007 16:34 hledám parťáka - "blbce" co bude dělat za 15 tisíc
 
Víte jaký je rozdíl mezi policistou z ulice a "křivákem" z OŘ? ... policista na ulici se honí 12 hodin za 16 tisíc. a na net může jen doma ve svém volnu ... "křivák" z OŘ si sedí na hemeroidech 7,5 hodiny v kanceláři za 50 tisíc a chatuje v pracovní době !!!!
  01.03.2007 17:02 aifell
 
:-)))