Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  06.08.2009 20:01 prostý občan <ladislav.marek@volny.cz>
 
Podle Langera porušuje Houbovo odvolání služební zákon
5. 8. 2009 15:21, autor: ČT24

Praha - Místopředseda ODS a bývalý ministr vnitra Ivan Langer má za to, že policejní prezident Oldřich Martinů porušil služební zákon, když nechal nahradit svého náměstka Jiřího Houbu. Novinářům řekl, že jde o další politicky motivované rozhodnutí ministerstva vnitra pod vedením Martina Peciny. Podle Langra Pecina i jeho náměstek Jiří Komorous vyvíjeli od počátku svého působení v úřadu enormní nátlak na Houbovo odvolání.

Zpět na článek

Diskuse
V diskusi je 93 příspěvků

Zobrazit: ohodnocení 5 a více ohodnocení 0 a více ohodnocení -5 a více všechny



8
Jeseter, 6. 8. 2009 00:36 .Langer je gauner
Tak to je hustý, ten LANGER je opravdu GAUNER.Policii dovedl ke kolapsu a ještě si bude otvírat "pusu".Ten člověk by měl jít sedět, za to co provedl.
5
honza, 6. 8. 2009 11:53 .RE: Langer je gauner
Máte pravdu, snaží.kryje Topolánka, Dalíka , Hřebíčka a ostatní členy.Jen vyjímečně člen ODS není gauner. Ale hlavně kryje sebe, aby nepraskly jeho podvody.Je příšerný gauner. .. 10
Jan, 6. 8. 2009 00:22 .Íčkovi zřejmě otrnulo
nedivím se, že má íčko obavy, protože policajti snad konečně začnou šetřit jeho aktivity a on skončí ne na vnitru jak touží, ale na Borech kam patří.
1
ach, 6. 8. 2009 14:22 .RE: Íčkovi zřejmě otrnulo
Také bych si to přál, ale myslíš, že bude potrestanej, já tomu moc nevěřím. Jeho hoši ho budou bránit, protože by na ně práskal. .. 9
Karel, 5. 8. 2009 23:21 .nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Co si myslí pan Železný v komentářích, že nikoho ze zátupců ČSSD nenechá domluvit, pořád mu skáče do řeči a myslí si jako pan Langer, že má patent na rozum. Pan Langer dokáže pouze obhajovat problémy ve kterých se nachází pan Topolánek a pořád před lidmi mlží svojí za nic nestojící činnost na ministerstvu vnitra.To co u policie zavedl a tloukl se při tom do prsou tak nemají v souzčasné době ani vyspělé demokratické země. Stači se přesvědčit když oznámíte trestnou činnost , která byla na vás spáchána v těchto zemích. Proto co jsem viděl dne 5.8.2009 na událostech komentářích tak pokud lidé neprokouknou lži pana Langera tak opět ODS vyhrají volby.
6
Svatopluk Beran, 6. 8. 2009 01:18 .RE: nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Řekl bych že tohle pan Železný nezvládl. Proč se přešlo ke Komorousovi, když řeč byla o Houbovi. Pan Bublan jasně řekl že umístění pana Houby na pozici mohl pouze policejní president a to byl pana Martinů. Jak je tedy možné, že ho do pozice prosadil Ivan Langer jakožto ministr. Proč se pan Železný nezeptal pana Langera jakto že ho do dané pozice dosadil on a to ještě bez výběru, když je to pouze provomoc policejního presidenta? Pan Langer je veliký vřed na naší demokracii. Viz. například americká víza a tajný dokument o zavedení protiteroristického střediska u nás za pomoci USA a tím i CIA. Po letech snažení se USA pod podmínkou zrušení vízové povinnosti pro Čechy podařilo přimět českou vládu k vytvoření speciálního protiteroristického centra. Má se nacházet v budově, kde sídlí Útvar pro odhalování organizovaného zločinu a běžný daňový poplatník se o tom, jak je nakládáno s jeho penězi v této oblasti nic nedoví. Praha (INT) Utajena bude i konkrétní podoba, způsob a výsledky práce centra - nedovíme se tedy vůbec nic. Zůstává pouze možnost spekulovat a jelikož podmínky vyplývají z česko-amerických smluv, je nanejvýš pravděpodobné, že vzor činnosti této služby bude v USA. Analytické pracoviště tohoto centra začne pracovat v průběhu prvního čtvrtletí příštího roku. Mluvčí ÚOOZ Pavel Hanták uvedl, že hlavní náplní tohoto pracoviště bude „sběr, vyhodnocování, analýza a zpracování informací o teroristech a osobách důvodně podezřelých z napojení na teroristické organizace. Toto pracoviště bude zároveň za policii vyhodnocovat hrozby plynoucí z terorismu vůči zájmům České republiky." Mluvčí ministerstva vnitra Hana Malá ujišťuje, že s informováním o vznikajícím centru se nepočítá ani do budoucna a že „jediné, co lze obecně o mechanismu spolupráce zveřejnit, je skutečnost, že plně podléhá vnitrostátnímu právu České republiky včetně povinností policie a práv našich občanů zaručených zákonem." O mezinárodním právu zmínka nepadla a vzhledem k Akčnímu (protiteroristickému) plánu, se kterým vláda přišla, se nejeví, že by pravomoci bezpečnostních složek byly omezeny svobodami občanů. A jaká je praxe ve světě? Americká praxe Pokud by se české služby skutečně inspirovaly v USA - a i bez znalostí podmínek je evidentní, že spolupráce je nevyhnutelná - můžeme předpokládat důsledky. Americké bezpečnostní složky mohou například bez rozhodnutí soudu zadržovat kohokoli pro podezření z terorismu ve své věznici Guantánamo, odposlouchávat telefony a číst elektronickou korespondenci. Bez souhlasu cílových států mohou na jejich území podnikat tajné - i vojenské - operace. V Evropských státech si pak už dříve vymohli zavedení tzv.černých listin. Do těch jsou uváděny osoby, podezřelé z terorismu či jeho podpory, kterým jsou podle závažnosti domnělého zločinu blokována konta, zamezen přístup k lékaři atd. Samotné osoby o zařazení do listiny nemusí vědět a de facto není možnost se bránit ani - v případě prokázání neviny - zajistit vyškrtnutí. Britská praxe Nejsilnější omezení v souvislosti s terorismem má v Evropě Velká Británie. Policista zde může po libovolném člověku na ulici požadovat odpovědi na cíl a účel cesty, činnost před cestou. Zároveň může každému prohledat věci, stejně jako jakékoli auto i bez přítomnosti majitele. Ve vazbě může podezřelému bez souhlasu vzít otisky prstů, bot a vzorek slin (poté zanesený do genetické databáze). Podezřelá osoba může být držena ve vazbě (se souhlasem soudce) bez důkazů až 28 dní a i při zproštění obvinění jsou všechny údaje a vzorky uchovány. Ministerstvo vnitra pak na svých stránkách uvádí statistiky zatčení na základě podezření z terorismu v období 11. září 2001 až 31. březen 2007. Z těch vyplývá, že z terorismu a těžkých zločinů bylo obviněno 27 procent zadržených. 54 procent podezřelých nebylo obviněno z žádného zločinu a zbytek překročil zákon v méně závažných věcech. 73 procent osob tedy nebylo z terorismu či těžkých zločinů vůbec obviněno a z toho vyplývá že minimálně v 73 procentech případů jsou tyto pravomoci zneužity. Česká vize v EU Pro období českého předsednictví EU již experti vytvořili program bezpečnostních iniciativ. Hlavními body je blokování internetových stránek a mobilních sítí ve zvláštních případech. Dalším závažným bodem bude migrace. Česká cizinecká policie platí v Evropě i západních zemích mezi nejhorší a nejzkorumpovanější, je tedy s očekáváním, jak se jí podaří moderovat diskusi o padělaných dokladech. V plánu je také téma zavádění biometrických údajů - už i k povolení k pobytu - to je velmi kritizováno organizacemi, chránícími lidská práva a soukromí nejen v Evropě. Ať už se jedná o současnou vládu či opozici, zdá se, že jsou strany připraveny „z bezpečnostních důvodů" dohled pouze utužovat. Není však sjednocování světa proti islámskému terorismu po 11. září pouze obdobou sjednocování Německa proti terorismu „žido-komunistickému", „odhalenému" po vypálení Reichstagu roku 1933?
10
  01.03.2007 20:30 byl. kolega por Marek <Ivan.langer@mvcr.cz>
 
Jak to tu čtu za dva dny, bývalí kolegové, neblbněte, držme při sobě, nahráváte nehodným lidem, paskvil 361 je opravdu hnus, ale vyčítat si věk, co sloužili za minulého režimu, to je ubohé. Opravdu se naštvou řadoví policisté, v přímém výkonu, co zbyli z minulého režimu,půjdou všichni do civilu, a jsem zvědat při nápadu na OOP v republice, mrtvola, nedej bůh vražda, znásilnění, pak jakoby drobnosti krádeže, nějaká auta během několika hodin a mladíci , nevím, vím o čem mluvím, kdo Vás bude učit,sloužil jsem 24 let na ulici bývl. kolega z OOP Česká Lípa. Je nutno bojovat za body petice, ne se hádat, jinak mám radost, demonstrace super, a dále další demonstraci, masověji, v negativním případě, zdravím rentiér.
  01.03.2007 21:11 MirroK <Mir.I.roK@seznam.cz>
 
Drahý bývalý kolego:
... Vážím si Vašich slov, ale jednoznačně neodsuzujtre z. 361, neboť přinesl i kladné věci. V každém případě však s Vámi musím souhlasit v tom, že každý přísl. z min. režimu není ten, kdo by měl prioritně být vyloučen. Vždyť i tehdy každý konal podle svého "vědomí a svědomí" a kdo se skutečně zpronevěřil skutečné demokracii a lidskosti, ať je z další služby u PČR vyloučen. Jinak k dalšímu postupu přísl. PČR v hájení svých oprávněných zájmů jsem se již vyjádřil ve svých (viz.) předešlých příspěvcích.
  01.03.2007 20:24 Polis
 
Člověče, člověče, já se Ti divím. Já také sedím v kanceláři , také mám jako zpracovatel 5 T , ale kolegy na ulici neodsuzuji. Oni si zaslouží lepší peníze. Vůbec neuznávám nyní populární "KARIÉRNÍ ŘÁD". Kdo chce být na ulici ,ať tam klidně je neznamená to, že je blbec a že na postup nemá. Ahoj.
  01.03.2007 19:05 Člověk <hkmp5@seznam.cz>
 
For zoufalec, Clusoue.
Vy jste policajti? To bych se divil, protože jestli jo, tak se vůbec nedivím, že má policie takový kredit ve společnosti, jaký má. Oba dva máte zřejmě nějaký mindrák, zřejmě z toho, že v té kanceláři nesedíte vy. Nechci se tu zastávat spokojenců, kteří ze svého kanclu nevytáhnou zadek a v klídku čekají na svou rentu. Myslím si, že až budete mít na rentu nárok vy, tak se taky budete snažit, aby to bylo odpovídající tomu, co jste pro společnost odvedli. Těžko do nového zákona (dle mého názoru bude jistě změněn), prosadíte rentu 50% hrubého po deseti letech. A něco pro zoufalce, když máš tak dobrého kamaráda na PP a pořát s ním tady operuješ, proč ti nepomohl k lepšímu fleku, třeba v kanceláři, po které tak toužíš? A ty, Clusoue, si fakt myslíš, že tvé dilema jsem já a mě podobní? Zajdi za psychologem, třeba ti s tvými mindráky poradí. Na doplnění - já jsem dle nového pseudozákona šel z kapitána na práporu, z 9 do 5 TT a platově vzhledem k tomu, že sloužím jako řadový na ZJ jsem na tom zhruba stejně.
  01.03.2007 20:01 Clusoue
 
Takže jsem tě odhadl dobře. Pan kapitán a dříve 9 TT. Tak to už rozumím tvé vehementní obhajobě nového zákona . Ale co ti ostatní, to tě asi moc nezajímá že ? Po mě potopa, že ano ? Hlavně teď vidina oních kýžených 50 %. Víš proč takové jako ty nemají ty dole rádi ? Třeba z důvodu, že řada těch obyčejných, kteří nastoupili po revoluci naprosto "čistí a neposkvrnění" s čistými lustračními osvědčeními, pokud neměli tlačenku o které sám píšeš, do dnes jsou maximálně podpraporčíci, šlapou chodník a tatíky z tvých starých dobrých časů to vůbec nikdy netrápilo a všemi možnými dostupnými prostředky se snažili všemožně těmto klukům vůbec nedat šanci ukázat co dovedou, nebo případně alespoň je nechat studovat. Takže v praxi je jejich karierní postup v trapu, jsou znechucení a nejhorší na tom je, že zcela ztratili MOTIVACI. A hlavně mi tu nevykládej pohádky, že každý má šanci. Tomu snad nevěříš ani ty sám. A věř mi, že ze svého okolí znám spoustu kvalitních a přirozeně inteligentních lidí, kteří by řadu funkcionářů svými znalostmi hravě strčili do kapsy.
Jinak se zde pořád opakuješ dokola, asi se rád sám posloucháš. Chci tě ubezpečit, že žádnými mindráky netrpím a proto ani nepotřebuji návštěvu psychologa. V jednom s tebou musím souhlasit. Ty opravdu nejsi mé dilema. Mým dilemem je, zda má smysl se podílet svojí prací na systému, který jsi ty a tobě podobní pomáhali svým jednáním vytvářet. Ty sám jako jedinec mi za to nestojíš, abych nad tebou a tvými pohnutkami meditoval a tím ztrácel drahocenný čas.
  01.03.2007 20:18 Polis
 
Člověče, člověče, já se Ti divím. Já také sedím v kanceláři , také mám jako zpracovatel 5 T , ale kolegy na ulici neodsuzuji. Oni si zaslouží lepší peníze. Vůbec neuznávám nyní populární "KARIÉRNÍ ŘÁD". Kdo chce být na ulici ,ať tam klidně je neznamená to, že je blbec a že na postup nemá. Ahoj.
  01.03.2007 21:10 zoufalec
 
Takže podle tebe je člověk co se snaží prosadit "spravedlivější" zacházení s policistou na ulici zamindrákovaný? ... to mě od tebe stačí - já si o tobě obrázek už udělal a dokáži si tě i představit - z hlavy máš kužel jak lezeš nadřízeným do řitního otvoru, pro kluky na oddělení jsi jen přítěží a ksyndlem, který jde proti nim jen proto, aby se udržel na svém fleku !!!
  01.03.2007 18:24 Možná kolega
 
Zajímalo by mě prosím ,zda li někdo z diskutujíícíh neví kolik KČ bere policista na ZOP a zdali jsou propláceny cesty.Děkuji .
  01.03.2007 19:04 Jan3
 
Doporučuji, aby jsi svůj obzor trochu rozšířil. Zjisti si kam by jsi mohl být po ZOP zařazen, co je to za práci a jaké jsou v tomto místě podmínky. Zajdi na okresní ředitelství či příslušný útvar a ptej se - nikdo tě nevyhodí. Vůbec je dobré mít již při nástupu ujasněné, co by jsi chtěl v budoucnu dělat a za tím si jít. Přečti si také nový zákon ať víš o čem to vše je - velmi důležité. Sháněj informace také jinde než u personalistů - ti tě pošlou spíše do toho nejhoršího, kde je nedostatek lidí, pokud tedy nemáš u policie kontakty. Nakonec toho všeho zjistíš, že peníze nejsou zde to nejdůležitější.
  01.03.2007 19:19 Pavel
 
Ale pokud Tě teď momentálně zajímá služební příjem na ZOP, bude to přibližně 15.000,- hrubého (+- něco). Jak je to v současnosti s proplácením cesťáku Ti fakt říct nedokážu, nejlepší bude najít někoho, kdo tam momentálně je, nejlíp kdo nastoupil po Novém roce (i když ten asi ještě nebude ve škole). Jinak jak psal kolega výše, ptej se, ptej se a zase se ptej, a to tam, kde bys chtěl sloužit, ať víš, do čeho jdeš... Nic optimističtějšího ode mne dneska neuvidíš, ale je to hlavně Tvoje volba.
  01.03.2007 21:25 hledám parťáka - "blbce" co bude dělat za 15 tisíc
 
Na ZOP dostaneš opravdu 15 +- tis. hrubého ... co vím, tak cestovné ti proplatí a ubytování a jídlo máš zdarma - pokud to nezměnili, ale kluci z oddělení to tam ještě minulý rok měli!!!
  01.03.2007 18:14 soptík
 
Kdyby tihle ubozí žvanilové co sedí v hospodě a čekají až do nich narazí nějaké moudro aby se potom mohli vykecávat na netu a mysleli si jak jsou úžasní a jaké mají znalosti radši drželi svého kopyta nebo své popelnice bylo by to určitě pro spoustu lidí ulehčení.Vždyť to co tu někteří dokážou splodit je na zamyšlení jak je možné že v Bohnicích na pokojích pro chovance mají internet.
  01.03.2007 17:35 hledám parťáka - "blbce" co bude dělat za 15 tisíc
 
01.03.2007 17:33 Macík ... bohužel na tom našem OŘ se nejen za nás nikdo nepostavil, ale ještě z nás dělají blbce
  01.03.2007 18:16 najdi hlupáka
 
Vím o dvou romech akorát dost kradou.
  01.03.2007 20:21 f.h.
 
Co máš z toho, na našem oddělení nám stále vyhrožují,strhávají veškeré letáky a dělají z nás také hňupy.
  01.03.2007 17:13 y
 
Bez komentáře
----------------------------------------

www.legalnivrazda.cz
www.jirikajinek.cz
www.sinagl.cz
www.hucin.com
www.policejnistat.cz
www.policista.com
www.ivanroubal.blog.cz

Toto není reklama na naše webové stránky jak se někteří policisté mylně domnívají. Toto je reklama na práci některých policistů. Samozřejmě je to zároveň ostuda celé policie. Tuto reklamu sponzorují občané ČR na své náklady, tzv. sponzorský dar pro PČR.
  01.03.2007 17:06 Macík
 
Přesně tak nenechte se vyprovokovat, zákon bude hrozně vychvalovat ten co si od nového roku polepšil, to je přece logické. U nás na útvaru je nám vedením do hlavy vtloukáno, že demonstrace byla ubohá, že tudy cesta nevede. Ale nikdo nám už neřekne kudy ta cesta vede. Přitom, kdyby náš pan vedoucí přišel o jednu jedinou korunu na výplatě, tak to by se asi zbláznil. Pánové z prezidia to udělali moc šikovně, když rozdělili policisty na útvarech do několika tříd, přitom většina dělá všechnu práci, jenom jsou v jiných platových třídách.
  01.03.2007 17:29 hledám parťáka - "blbce" co bude dělat za 15 tisíc
 
Víte jaký je rozdíl mezi policistou z ulice a "křivákem" z OŘ? ... policista na ulici se honí 12 hodin za 16 tisíc. a na net může jen doma ve svém volnu ... "křivák" z OŘ si sedí na hemeroidech 7,5 hodiny v kanceláři za 50 tisíc a chatuje v pracovní době !!!!
  01.03.2007 17:33 Macík
 
já bych zase neházel všechny s OŘ do jednoho pytle, můj názor
  01.03.2007 17:35 hledám parťáka - "blbce" co bude dělat za 15 tisíc
 
01.03.2007 17:33 Macík ... bohužel na tom našem OŘ se nejen za nás nikdo nepostavil, ale ještě z nás dělají blbce
  01.03.2007 17:39 Macík
 
tak to alespoň přístě prosím upřesni na OŘ je i kriminálka a další lidé, mohl by jsi někoho nechtěně urazit. Jinak u nás to je podobně jak říkáš.
  01.03.2007 20:46 nejhorší zákon
 
Ono to nechutné podlézání, vyhrožování a zacházení s podřízenými bude hodně podobné v celé republice. Atmosféra strachu a pomsty vládne tímto resortem.
  01.03.2007 20:52 MirroK <Mir.I.roK@seznam.cz>
 
Já v pozici "vyšetřovatele" na SKPV se neurážím a ačkoli jsem si platově osobně nepohoršil, souhlasím s tím, že to co platově, resp. zařazením do PT, provedli s přísl. O(M)OP je nehorázné a je skutečně nutné něco proti tomu činit. Přeji Vám úspěch.
  01.03.2007 16:43 Fery
 
Z některých příspěvků je vidět, že vnitro zvolilo taktiku psychologického rozkladu soudržnosti. Tříštěním témat pomocí vzájemným napadání se krásně naruší jednotnost a soudržnost těch, kteří proti zákonu 361 mají výhrady. Když si s tím dávají takovou práci je vidět, že setkání na fontáně na ně zapůsobilo.
Psycho poradci se činí :-)
Pomůže jediné - chlapi vemte rozum do hrsti a oddělte zrno od plev ;-)
  01.03.2007 16:57 souhlas
 
Souhlasím, držme při sobě a nenechme se znechutit, zneklidnit, chce to čas a nepolevit ve víře a ve správný čas zase přijdeme. Horší podmínky už mít nemůžeme.
  01.03.2007 20:43 MirroK <Mir.I.roK@seznam.cz>
 
Pánové a Dámy u PČR.: PČR je jen jedna složka a tak se držme pohromadě, ať kdokoli-cololi dělá proti nám. Staré heslo praví "jen v jednotě je síla" a také "jeden prut přelomíš, ale když prutů dáš k sobě deset, již ne". Ať se ta politická i resortní suita staví proti našim oprávněným nárokům, nepovolme. Další manifestaci za Naše zájmy ev. dqlším peticím "HURÁ a ZDAZ".
  01.03.2007 16:34 hledám parťáka - "blbce" co bude dělat za 15 tisíc
 
Víte jaký je rozdíl mezi policistou z ulice a "křivákem" z OŘ? ... policista na ulici se honí 12 hodin za 16 tisíc. a na net může jen doma ve svém volnu ... "křivák" z OŘ si sedí na hemeroidech 7,5 hodiny v kanceláři za 50 tisíc a chatuje v pracovní době !!!!
  01.03.2007 17:02 aifell
 
:-)))