Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  07.04.2002 02:06 Ondřej Suchomel <cnm@cnmcz.com>
 
Reakce na smysluplnost vysvětlování významu opoziční smlouvy-výzvva k dalším opakováním!


A proto, že stokrát opakovaný klam přináší víru, je třeba zauvažovat i nad
tím, že možná lidé tak často slyší právě od pana profesora Klause větu,
vysvětloval jsem to již tolikrát, že již to snad ani nemá cenu, že si
nakonec právě toto vysvětlení, nepamatují.

Proti opakování klamu, jsou jen dva způsoby záchrany, které jsou stejně
nebezpečné.

Spomeňme si na čas čarodějnic, kdy napadená osoba se buď po mučení přiznala,
že je čarodějnicky propojena a po mučení ji upálili, takže ji to nic
nepřineslo, nebo se nepřiznala a na to místo toho zase pasuje slavný Mistr
Jan Hus, který si sprominutím "mlel" svou až ho za to upálili.

To byly dva případy beznadějnosti.

Dějiny a historie především ale v době všech StB a KgB nepřinesly většinu
případů, že někdo byl tak dlouho mučen až se přiznal a pak jej pustili, ale
že v drtivé většině pokud opakoval pravdu dostatečně dlouho nakonec jej
pustili, jelikož té pravdě a pravda bývá přesvědčivější než lež , uvěřili.

Nedomnívám se, že se pan Profesor Klaus, úplně nemýlí, když reaguje větou,
že to již tak často vysvětloval, že to nemá dál ....

Není to úplně pravda. Pro člověka sledujívšího politiku, to ani moc
vysvětlovat nemusel, ten si ji přečetl a do dnešního dne mu je jasné, že to
bylo jedno z mála možných řešení a že v politice, je mnohdy nutné takový
krok učinit, aby nenastal jiný horší. Jsou zde teorie o tom , co kdyby byla
ODS, neuzavřela opoziční smlouvu. Jenže ta co kdyby jsou co kdyby a politika
není o tom dva ze čtyřech let riskovat i tak dobrou pozici byť ne vítěznou a
dávat všanc totální radikální leviciový převrat, po mnoha letech pravicové
práce.

Takže jedno z těch co kdyby, mohl být také totální kolabs pravice ve státě.

Jednou z otázek dnešních lidí tehdy volících ODS, by se také dnes mohlo
zeptat, proč pan profesor Klaus nenesl odpovědnost téměř nejvíce lístků,
které pro něj odevzdali ve volbách a vyhodil je.

Pan profesor KLAUS, neměl právo vyhodit hlasy které dostal a mimo jiné to
práva neměl ani pan Zeman. A proto v podstatě nastala pravo levá varianta,
která jediná odpovídala výsledku voleb.

Připadá mi korektní a spravedlivé, že vítěz voleb sestavil vládu a druhý v
pořadí zasedl jako předseda poslanecké sněmovny. Nepřipadá mi to obecně
šťastné, neboť bych byl rád viděl jiný výsledek.

Chápal bych kdyby dnes běhali voliči ČSSD s heslem "Zeman nás sklamal"
protože z pohledu vítěze voleb to byl on , levice a nejsilnější levice v té
době ve státě, kdo zklamal své voliče nesestavením přísně levicového vedení
státu. Pravděpodobně, ale v tomto ohledu nutno jemu přisoudit díl čestnosti
v této záležitosti , protože za danných okolností nemohl přísně levicovou
vládu sestavit.

Dokonce se domnívám, že kdyby byl vyšel jeho , dnes se zdá směšný ústupek a
byl by přišel o křeslo předsedy strany, byl by podrazil voliče kteří ho
volili a to asi dost zásadním způsobem. Neboť tak jako já stál na jiné
straně a představoval si jiné věci, tak voliči pana Zemana si zase
představovali jistě vše jen ne to, že zcela jiná, nevítězná strana bude
zastupovat je , většinové voliče v jednáních stěžejního politického i
reprezentačního charakteru , po celém světě.

Takže berme to tak, že naštěstí tento tah nevyšel a proto myslím si pan
Zeman zachoval čistý štít před svými voliči.

A díky tomu i pan profesor Klaus mohl zastoupit zájmy voličů, dohodnout k
tomu pár zásad a nastoupit na velice stěžejní pozici z hlediska řízení
státu. Předseda poslaneckíé sněmovny není vrátný pana předsedy vlády a ani
není ten kdo tam plní funkci hezkého obrázku v nejvyšší řadě parlamentního
obýváku, ale je stěžejní osoba zastupující zájmy své strany a v rámci
opozičních možností minimálně dělá vše pro zablokování prosazení zájmů,
které jsou v ostrém kontrastu s jeho ideovou náplní strany a tedy hájí v
rámci regulí a možností zájem svých voličů.

Ale abych se vrátil k původnímu tématu.
Byla zde uzavřena opoziční smlouva , jejíž význam byl a myslím, že rozhodně
původně nikoliv ze stran ODS a ČSSD přetočen, několikrát posunut a zveličen.

A pan profesor Klaus se domnívá, že to již dostkrát vysvětlil. Nevysvětlil!
Bývalí voliči ODS nejsou v přímé palbě deního čtení tisku, nehledají ta
vysvětlení , ale jsou pod přímou palbu zneužitého významu opoziční smlouvy.
A tito lidé, tito lidé dnes váhají o znovuvolení ODS, protože ta stokrát
opakovaná skoro pravda, se stala pro ně pravdou.

Tito lidé vypráví o zklamání nad tím,že pan Klaus je zradil podpisem
opoziční smlouvy a tak neví zda to má smysl jej volit zas.

Tito lidé jsou pravicoví a jsou pro ODS a cítí křivdu. A jen stokrát
opakoval pravdu jim pomůže uvěřit, že čtyřiroky mediální kampaně není vždy
důvod věřit v pravdivost této kampaně.

Pane profesore, pro mnohé lidi, jste to neřekl dostkrát, je nutné to
opakovat, nelze nad tím mávat rukou jako nad věcí, kterou kdo nepochopil ten
ji nepochopí, není to tak. Ale někdo z pravicově smíšlejících lidí si koupil
jen jednou za měsíc jen jedny noviny a tam se dozvěděl pouze plné znění
demagogie a Vaši reakci, že na demagogii jste již pravdou reagoval dostkrát!

A to jim nestačí! Je třeba jako konkurence na veletrhu svou pravdu o výrobku
opakovat stále a stále, protože největší neštěstí nastane ve chvíli, kdy
bude po volbách exponovanost demagogie o zklamání z Vás utichne a pak noviny
již otisknou jen, že s opoziční smlouvou to balo tak jak říkáte, opozici již
to zajímat nebude tak k tomu neřekne nic a najednou začnou říkat pravicoví
voliči, to kdybychom byli věděli před volbami!!!!

Proto ten článek je plno hodnotnou reakcí nad předvolební období a je třeba
jej neúnavně opakovat.

Věřím to že proti strana také opakuje!!!
Opakování je přeci matka moudrosti.

A nezapomeňme, že minulé volby nedopadli tak jak dopadli pro nic jiného ,
než špatnou návštěvnost volební místnosti. A nebude-li se vysvětlovat
opoziční smlouva je třeba připustit možnost , že zase velké lidí nepůjde k
volbám a neuvědomí si, že tím volí více než když tam půjdou!

Nesmí se nechávat v lidech pochybnosti, které způsobí jejich nečinnost a
netečnost, která ohrozí výsledek voleb.

Nejde o to, že by nemohli vyhrát třeba komunisti, ať vyhrají, ale ať vyhrají
z většinového přesvědčení lidu ve státě v rámci demokratického přístupu k
volbám. A´t nevyhrají například oni pro nízkou návštěvnost všech
spekulujících a uraženě se cítících spoluobčanů, kteří ale budou ve většině
pro něco jiného, jen to nepůjdou oznámit do volební místnosti.

A´t se nestane, že vyhraje volby strana , proti které bude většina obyvatel
této země, ale ať vyhraje strana, pro kterou bude většina ne jen voličů,
ale většina obyvatel České republiky zastoupená shodným procentem
voličů.
  03.03.2007 15:33 ala
 
Dokud nenavštíví v jeden den všichni policisté svého ošetřujícího lékaře, tak se nic nezmění. To že vám něco chybí většinou zjistíte až tehdy, kdy to nemáte. Proto na vás všechny pan ministr zvysoka kašle. Z některých příspěvků na tomto fóru se mi zdá, že to společnost jeden den bez policie vydrží, nebo ne ?
  04.03.2007 00:28 mlčím a na moje slova doje
 
Spolčnost to vydrží i týden. Je nakrmaná z médií o naší práci. To, co se teď děje je většine lidí fuk .....
  03.03.2007 13:49 ....
 
od 1.3. musíme dělat výběrová řízení na věci od jedné koruny...dochází mě propiska,tak to jsem asi v kelu...kdo takové zhovadilosti proboha vymýšlí???
  03.03.2007 13:55 ...
 
Ty nejchytřejší z nejchytřejších |-(
  03.03.2007 13:29 Polda
 
Panebože, ti vedoucí jsou snad padlí na hlavu. Nechápu co se v republice děje tak mimořádného a nebezpečného, že se MUSÍ vybrat těch 150 hod. a pak budou přesčasy zaplaceny. Za prvé nic mimořádného se neděje, aby se "balíček"(to je ale blbej pojem)mohl čerpat, za druhé stejně nebudou peníze!!!A za třetí chci vidět ty protáhlé xichty až u ústavního soudu spor vyhrajem a budou zpětně všechno proplácet. Jako vždy je to nehorázný diletentizmus ze strany MV a PP.
  03.03.2007 16:38 Patapuf1 <Patapuf1@seznam. cz>
 
Pane kolego, zdravím,
až vyčerpáme zelené přesčasy, tak nám budou dávat klidně další, kdykoliv si vzpomenou, protože nám za ně dají náhradní volno (na to mají další 3 měsíce), tak si spočítej, kdy uvidíš nějakou korunu za přesčas? V únoru 2008? Ale pozor, nebude to zaplaceno s příplatkem za přesčas (členěný dle toho, zda je odpracován ve všední den, so-ne, nebo svátek, ale bude to jen průměrná hodinová mzdax počet hodin. Takže už víš, kdy budeš ty přesčasy sloužit? :-)))) Přeju ti hezký den, já na takové proplácení už nečekám a k 31.3. 2007 u PČR po 18-ti letech končím. Slovy pana ministra a Husáka (slovo prezident vypouštím) odchází ti opotřebovaní. V civilu jim ale tak nepřipadám a hned 1.4. 2007 nastupuji do soukromé společnosti.
  03.03.2007 16:57 .
 
Podle mě je to v tomto duchu - údajně je na přesčasy hromada peněz, ale překážka 150 protiústavních hodin je blokuje a tak je to tom, že se hraje na slib, který dal ministr Langer, tedy že na konci roku nebude žádný " údajný " propad platů
On / Langer / si může být asi jistý tím co říká, neboť nás nyní honí abychom si během pár měsíců rychle oddělali těch 150 hodin zdarma, tedy těch 150 hodin za které bychom měli být dle základních práv a svobod " právo být spravedlivě odměněni ", takže budem v práci od rána do večera a potom nás ještě budou honit, abychom si dalšími přesčasy " nahrabali " tolik, aby to skutečně převýšilo propad platů a pan ministr mohl řící : Já jako ministr držím slovo, mám odpovědnost jako ministr vnitra a to co jsem slíbil, to jsem i dodržel a policisté mají více než v roce 2006 / za jakou cenu jej nezajímá, že ve skutečnosti nás ošidí o zhruba 30.000,- Kč za 150 hodin včetně přesčasového příplatku /. Ale s efektem, který sám kritizoval, kdy někteří policisté měli dle něj v roce 2006 velké výdělky díky mnoha přesčasům, kdy jako lékař to zhodnotil, že to je špatné, neboť si lidé ani řádně neodpočinou a není záruka řádného výkonu služby - to jsou jeho slova. Takže tak to vidím já.
  03.03.2007 13:25 keci Ivánka
 
Zdravím všechny. Tak jsem si přečetl článek v dnešním Právu „ Spěte klidně: nejsem sociální demokrat, své dvě děti určitě nezadlužím, říká Ivan Langer“. Řeknu vám pouze svůj názor. Jsem rád, že pod tímto ministrem již nesloužím a lituji těch, kteří musí. Stojí to za to, přečíst si, jak si někdo váží nebo neváží práce policie a jak jí přetvoří. Jasně dává na vědomí, že nějaká Iniciativa není pro něj žádný partner pro jednání a že se jedná u jednacího stolu a nikoliv na nějakém náměstí. Ještě že už nesloužím, jinak bych si to v pondělí podal. Jenom mi zkazil víkend – šm….d jeden.
S pozdravem Tourut.
  03.03.2007 13:32 POLIS
 
Pravda,pravda .......
  03.03.2007 18:02 motivace na bodě mrazu
 
Pan Langer a Kalousek jsou hrobaři české policie !
  03.03.2007 11:20 y
 
Bez komentáře
----------------------------------------

www.legalnivrazda.cz
www.jirikajinek.cz
www.sinagl.cz
www.hucin.com
www.policejnistat.cz
www.policista.com
www.ivanroubal.blog.cz

Toto není reklama na naše webové stránky jak se někteří policisté mylně domnívají. Toto je reklama na práci některých policistů. Samozřejmě je to zároveň ostuda celé policie. Tuto reklamu sponzorují občané ČR na své náklady, tzv. sponzorský dar pro PČR.
  03.03.2007 11:31 .
 
neotravuj
  03.03.2007 11:41 www.rambo.cz
 
bez komentáře
____________

www.rambo.cz

Navštivte stránky našeho postiženeho kamaráda, uděláte mu tím radost.
  03.03.2007 13:18 petr
 
Teď se to potvrdilo - je to úchyl.
  03.03.2007 10:43 Pravdiválež
 
je to asi v tom, co říká I.L. : "nemůžu objíždět přímo v takové četnosti policejní služebny, jako v minulosti, tak chci slyšet od vrcholků těch malých pyramid, prostě od okresních ředitelů, jaká je situace, férově, otevřeně jaká je situace a co s tím dělají oni."
Takže tady můžete brečet jak chcete. Krajský a okresní funkcionáři to p. Langerovi férově a otevřeně a pravdivě a nezkresleně (jak jsou mnozí zvyklí:-)) sdělí. Všechno je All Right.
  03.03.2007 11:19 nejmenovaný
 
Nazdar máš úplnou pravdu nikdo si z okresních a krajských ředitelů nedovolí něco panu ministrovi vytknout.V případě že by něco vznesli tak by letěli od korýtka.
  03.03.2007 14:23 zoro
 
Pánové, však soudruzi z okresních ředitelství a krajských správ to Ivánkovi řeknou po pravdě, nic se neděje, všechno frčí a je OK.
  03.03.2007 14:25 zoro
 
jak za starých časů, a prý ODS nespolupracuje s bývalými komunisty.
  03.03.2007 19:53 Zdeno
 
Proč by něco vytýkali. Když ten srab taky okresáci zavinili. Vždyť počty a druhy tříd na základních útvarech si vyžadovali sami okresní ředitelé. To by byli sami proti sobě
  03.03.2007 10:12 Policajt
 
Tyhle stránky ukazují jak se jako národ umíme podržet. Je mi líto,že se nikdy nesemknem a nebojujeme společně. Jsme národ hloupých ovcí,který jenom bečí a brečí. Proto si si náma může každý dělat co chce.Tyhle stránky dávno pozbyli smysl.Zrušte je.
  03.03.2007 10:49 obvoďák
 
Kde jsi byl 27.2.2007 to ti nepřipadalo jako semknutí. !!!!!!!!!
  03.03.2007 11:27 Luigi Putrone
 
Souhlasím s tím, že se 27.2. jsi mohl společně vyjádřit - pokud si nebyl ve službě a takových byla spousta, zavřít ty naše " ordinace " prostě nemůžem.
  03.03.2007 08:31 fzt
 
Byl jsem mimo ČR 27.2. JSEM SE NEMOHL ZŮČASTNIT DEMONSTRACE chci se zeptat děje se něco docílilo se něčeho?
  03.03.2007 09:29 Kolokolomlýnský
 
Doufám, že jste si tu cestu s Ivanem užili ...
  03.03.2007 11:49 fzt
 
pro kolokolomlýnský jsi idiot
  03.03.2007 11:54 Kolokolomlýnský
 
for fzt

Dík. Co by jsi chtěl vědět ohledně manifestu ? Neumíš snad číst, nemáš televizi ? IT máš, tak si nehraj na hlupáka. Znáš tu písničku "Hlupáku najdu Tě?"
  03.03.2007 07:00 Lerak
 
4 fízl
S náma, to znamená s kým, pravděpodobně jsi zamindrákovaný jedinec, který nemá s policií naprosto nic společného, takže se nesnaž zařadit tam, kqam nepatříš!
PS: zřejmě jsi si nepřečetl pravidla, to lze usuzovat z výraziva tebou použitého!!
  02.03.2007 23:43 fízl
 
polovina tady těch žvejkalů a šmejdů nemá s náma nic společnýho, tak se na ně vyserte a nic jim neodpovídejte !!
  03.03.2007 01:06 rtu
 
Tak to máš pravdu. Různý magoři si tady vybíjí své mindráky, protože ve vězení neměli k internetu přístup.