Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  06.08.2009 20:01 prostý občan <ladislav.marek@volny.cz>
 
Podle Langera porušuje Houbovo odvolání služební zákon
5. 8. 2009 15:21, autor: ČT24

Praha - Místopředseda ODS a bývalý ministr vnitra Ivan Langer má za to, že policejní prezident Oldřich Martinů porušil služební zákon, když nechal nahradit svého náměstka Jiřího Houbu. Novinářům řekl, že jde o další politicky motivované rozhodnutí ministerstva vnitra pod vedením Martina Peciny. Podle Langra Pecina i jeho náměstek Jiří Komorous vyvíjeli od počátku svého působení v úřadu enormní nátlak na Houbovo odvolání.

Zpět na článek

Diskuse
V diskusi je 93 příspěvků

Zobrazit: ohodnocení 5 a více ohodnocení 0 a více ohodnocení -5 a více všechny



8
Jeseter, 6. 8. 2009 00:36 .Langer je gauner
Tak to je hustý, ten LANGER je opravdu GAUNER.Policii dovedl ke kolapsu a ještě si bude otvírat "pusu".Ten člověk by měl jít sedět, za to co provedl.
5
honza, 6. 8. 2009 11:53 .RE: Langer je gauner
Máte pravdu, snaží.kryje Topolánka, Dalíka , Hřebíčka a ostatní členy.Jen vyjímečně člen ODS není gauner. Ale hlavně kryje sebe, aby nepraskly jeho podvody.Je příšerný gauner. .. 10
Jan, 6. 8. 2009 00:22 .Íčkovi zřejmě otrnulo
nedivím se, že má íčko obavy, protože policajti snad konečně začnou šetřit jeho aktivity a on skončí ne na vnitru jak touží, ale na Borech kam patří.
1
ach, 6. 8. 2009 14:22 .RE: Íčkovi zřejmě otrnulo
Také bych si to přál, ale myslíš, že bude potrestanej, já tomu moc nevěřím. Jeho hoši ho budou bránit, protože by na ně práskal. .. 9
Karel, 5. 8. 2009 23:21 .nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Co si myslí pan Železný v komentářích, že nikoho ze zátupců ČSSD nenechá domluvit, pořád mu skáče do řeči a myslí si jako pan Langer, že má patent na rozum. Pan Langer dokáže pouze obhajovat problémy ve kterých se nachází pan Topolánek a pořád před lidmi mlží svojí za nic nestojící činnost na ministerstvu vnitra.To co u policie zavedl a tloukl se při tom do prsou tak nemají v souzčasné době ani vyspělé demokratické země. Stači se přesvědčit když oznámíte trestnou činnost , která byla na vás spáchána v těchto zemích. Proto co jsem viděl dne 5.8.2009 na událostech komentářích tak pokud lidé neprokouknou lži pana Langera tak opět ODS vyhrají volby.
6
Svatopluk Beran, 6. 8. 2009 01:18 .RE: nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Řekl bych že tohle pan Železný nezvládl. Proč se přešlo ke Komorousovi, když řeč byla o Houbovi. Pan Bublan jasně řekl že umístění pana Houby na pozici mohl pouze policejní president a to byl pana Martinů. Jak je tedy možné, že ho do pozice prosadil Ivan Langer jakožto ministr. Proč se pan Železný nezeptal pana Langera jakto že ho do dané pozice dosadil on a to ještě bez výběru, když je to pouze provomoc policejního presidenta? Pan Langer je veliký vřed na naší demokracii. Viz. například americká víza a tajný dokument o zavedení protiteroristického střediska u nás za pomoci USA a tím i CIA. Po letech snažení se USA pod podmínkou zrušení vízové povinnosti pro Čechy podařilo přimět českou vládu k vytvoření speciálního protiteroristického centra. Má se nacházet v budově, kde sídlí Útvar pro odhalování organizovaného zločinu a běžný daňový poplatník se o tom, jak je nakládáno s jeho penězi v této oblasti nic nedoví. Praha (INT) Utajena bude i konkrétní podoba, způsob a výsledky práce centra - nedovíme se tedy vůbec nic. Zůstává pouze možnost spekulovat a jelikož podmínky vyplývají z česko-amerických smluv, je nanejvýš pravděpodobné, že vzor činnosti této služby bude v USA. Analytické pracoviště tohoto centra začne pracovat v průběhu prvního čtvrtletí příštího roku. Mluvčí ÚOOZ Pavel Hanták uvedl, že hlavní náplní tohoto pracoviště bude „sběr, vyhodnocování, analýza a zpracování informací o teroristech a osobách důvodně podezřelých z napojení na teroristické organizace. Toto pracoviště bude zároveň za policii vyhodnocovat hrozby plynoucí z terorismu vůči zájmům České republiky." Mluvčí ministerstva vnitra Hana Malá ujišťuje, že s informováním o vznikajícím centru se nepočítá ani do budoucna a že „jediné, co lze obecně o mechanismu spolupráce zveřejnit, je skutečnost, že plně podléhá vnitrostátnímu právu České republiky včetně povinností policie a práv našich občanů zaručených zákonem." O mezinárodním právu zmínka nepadla a vzhledem k Akčnímu (protiteroristickému) plánu, se kterým vláda přišla, se nejeví, že by pravomoci bezpečnostních složek byly omezeny svobodami občanů. A jaká je praxe ve světě? Americká praxe Pokud by se české služby skutečně inspirovaly v USA - a i bez znalostí podmínek je evidentní, že spolupráce je nevyhnutelná - můžeme předpokládat důsledky. Americké bezpečnostní složky mohou například bez rozhodnutí soudu zadržovat kohokoli pro podezření z terorismu ve své věznici Guantánamo, odposlouchávat telefony a číst elektronickou korespondenci. Bez souhlasu cílových států mohou na jejich území podnikat tajné - i vojenské - operace. V Evropských státech si pak už dříve vymohli zavedení tzv.černých listin. Do těch jsou uváděny osoby, podezřelé z terorismu či jeho podpory, kterým jsou podle závažnosti domnělého zločinu blokována konta, zamezen přístup k lékaři atd. Samotné osoby o zařazení do listiny nemusí vědět a de facto není možnost se bránit ani - v případě prokázání neviny - zajistit vyškrtnutí. Britská praxe Nejsilnější omezení v souvislosti s terorismem má v Evropě Velká Británie. Policista zde může po libovolném člověku na ulici požadovat odpovědi na cíl a účel cesty, činnost před cestou. Zároveň může každému prohledat věci, stejně jako jakékoli auto i bez přítomnosti majitele. Ve vazbě může podezřelému bez souhlasu vzít otisky prstů, bot a vzorek slin (poté zanesený do genetické databáze). Podezřelá osoba může být držena ve vazbě (se souhlasem soudce) bez důkazů až 28 dní a i při zproštění obvinění jsou všechny údaje a vzorky uchovány. Ministerstvo vnitra pak na svých stránkách uvádí statistiky zatčení na základě podezření z terorismu v období 11. září 2001 až 31. březen 2007. Z těch vyplývá, že z terorismu a těžkých zločinů bylo obviněno 27 procent zadržených. 54 procent podezřelých nebylo obviněno z žádného zločinu a zbytek překročil zákon v méně závažných věcech. 73 procent osob tedy nebylo z terorismu či těžkých zločinů vůbec obviněno a z toho vyplývá že minimálně v 73 procentech případů jsou tyto pravomoci zneužity. Česká vize v EU Pro období českého předsednictví EU již experti vytvořili program bezpečnostních iniciativ. Hlavními body je blokování internetových stránek a mobilních sítí ve zvláštních případech. Dalším závažným bodem bude migrace. Česká cizinecká policie platí v Evropě i západních zemích mezi nejhorší a nejzkorumpovanější, je tedy s očekáváním, jak se jí podaří moderovat diskusi o padělaných dokladech. V plánu je také téma zavádění biometrických údajů - už i k povolení k pobytu - to je velmi kritizováno organizacemi, chránícími lidská práva a soukromí nejen v Evropě. Ať už se jedná o současnou vládu či opozici, zdá se, že jsou strany připraveny „z bezpečnostních důvodů" dohled pouze utužovat. Není však sjednocování světa proti islámskému terorismu po 11. září pouze obdobou sjednocování Německa proti terorismu „žido-komunistickému", „odhalenému" po vypálení Reichstagu roku 1933?
10
  26.09.2007 19:57 Jo
 
Úplně poslední zítra není.
V Praze na Hlavní poště (u Václaváku) ti doporučený dopis s výpovědí vezmou i v neděli (30.9.2007) až do 23.59 hod.
  26.09.2007 19:03 Hary
 
Pro všechny, kdo má odsloženo 10-14 let a chce odejít podle starého zákona, zítra má poslední den na podání výpovědi. Pro ty co tomu nevěří, tak ať si to zítra ověří na kmenové knize, zítra je poslední den!
  26.09.2007 19:38 Petr
 
Něco podobného jsem už zaslechl ale nevěřil jsem tomu. Tak to asi pravda bude, taky zvažuji odchod mám odslouženo 18 let a hledám něco v civilu
  26.09.2007 19:57 Jo
 
Úplně poslední zítra není.
V Praze na Hlavní poště (u Václaváku) ti doporučený dopis s výpovědí vezmou i v neděli (30.9.2007) až do 23.59 hod.
  26.09.2007 20:25 .
 
Pro Petra máš odslouženo 18 let nemáš na výber už pouze NOVÝ ZÁKON
  26.09.2007 21:57 realista
 
Přečti si zákon - přechodné období je tři roky a ne jeden.
Důležité však je nepřekročit 15 let. máš-li odslouženo např.
12, můžeš sloužit ještě dva roky a odejít podle 186-ky.
Já mám těch 12 a ještě počkám - četl jsem, že návrh rozpočtu na příští rok počítá u policie s citelným nárůstem platů, tak jim dám ještě šanci....
  26.09.2007 22:18 Hary
 
Zopakuji pro nechápající: loňský průměr jsem měl cca 29.600,-Kč. hrubého ( měl jsem v tom samozřejmě započetené přesčasové hodiny, svátky atd.) Letos i s tímto v () mám 27.070,-Kč. Pokud neuzavřu tento rok, tak mi náležitosti budou počítat z posledního platu + průměr z pohyblivých složek za loňský rok, pokud ukončím rok 2007, tak bez těchto položek. Takže u mne dělá výpočet z cca 33.200,-Kč. hrubého, tj. po 14 letech cca 8.000,-Kč., jakmile uzavřu rok tak mi to bude dělat cca 6.500,-Kč., ( pohyblivé složky platu nemám). Takže ať si to každý spočítá sám, já tuto výsluhu bych měl za cca 5-6 let. Děkuji, odcházím.
  27.09.2007 07:33 for realista
 
"že návrh rozpočtu na příští rok počítá u policie s citelným nárůstem platů, tak jim dám ještě šanci...."
To máš pravdu,že policie počítá s citelným nárůstem,ale ne platů.Plat půjde nahoru o celých 1,5%,jako v celé státní správě.Tyto finance budou použity v největší míře na odchodné a to ještě možná nebude stačit.Děláš dobře,že jim dáváš ještě šanci,kolikátou.............?
  27.09.2007 15:19 realisto
 
Je velice naivní si myslet,že za dva roky se bude ještě psát v 361 o přechodném období.
  27.09.2007 16:18 Franta.Š.
 
Pánové nedělejte si srandičky z kolegů. Poslední termín, kdy lze využit možnosti přechodného období a odejít podle 186 je 31.12.2009! Kdo teda chce ať odejde. Ale mám dost kolegů, kteří už to udělali a olitovali! Proč to zjistíte až odevzdáte služebák. Samozřejmě je to Vaše věc. Ale nedojde zase až k tak veliké tragédii. Kdyby jste vydrželi do 30 let, tak by jste zjistili, že jste trochu podle mě naivní i hloupí. Tak pouvažujte.
  27.09.2007 17:58 pepa
 
Pánové zůstaňte. Věřte, bude líp. Když odejde každý kdo tím vyhrožuje, bude muset pomoci armáda. My co zůstaneme neumíme pracovat za tři
  27.09.2007 23:04 jééééééé
 
A vo tom to je, vysát, zmačkat a zahodit.
  26.09.2007 17:27 Petr
 
Tak a jedna žhavá aktualita zde kterou stojí za to si přečíst http://www.ctk.cz/zpravy/vseobecne_view.php?id=273404
opět důvod zvažovat odchod.
  26.09.2007 18:17 Lenka
 
No,já už mám jasno
  27.09.2007 00:20 Zvýhodněný
 
Povinnost odpracovat prvních 150 hodin přesčasů zdarma je podle něj totiž v novém zákoně vyvážena zkrácením týdenní pracovní doby, delší dovolenou a dalšími výhodami.

S těmi hodinami je mi to jasné. Mám sice kratší pracovní dobu, ale chodím déle z práce. Ale co myslel těmi dalšími výhodami ? Rád se nechám poučit , tak sem s nimi………
  27.09.2007 18:15 150
 
Ti co odpracovali nějaké hodiny navíc za měsíc = snížení průměru a tím pádem i mzdy !!! Koukněte na výplatní pásky, čím víc hodin odpracuješ tím víc se ti sníží plat. Podotýkám, že průměr se vypočítává čtvrtletně.
  26.09.2007 12:51 rizikové ohodnocení
 
Pánové také u vás má kancelářský člověk stejné rizikové jako člověk na ulici, který slouží ve dne v noci? Jak je to vůbec možné?
  28.09.2007 04:12 Efendi
 
Spolu s Crazym jste jenom závistiví chudáčci.
  28.09.2007 09:37 David
 
Aáááááááááá,další kancelářský s rizikovým,že by jste si spálil makovici od kávovaru? To je přece nad slunce jasné,proč vznikl před několika lety riz.příplatek,ale pro vás určitě ne,vy jste si ho jen kapánek přivlastnil.
  26.09.2007 10:12 Crazy
 
Ale ti co nikoho nestridaji, jsou tam jen na ranní, nejsou na hlídkové, tak mají v plánech jednou ranní poté jednou odpolední atd...tak berou příplatek za nic, takový by ho neměli dostavat.
  25.09.2007 16:31 Crazy
 
Právě že se s kolegama střídám, sem na hlídkové. Takže podle toho bych měl mít nárok na příplatek, pokud to chápu správně. Třeba znám chlápky, co mají ránní a odpolední a přitom jsou tam jen na ráno a téměř nic nedělají. Takže takovej neprávem přiznanej příplatek :/
  25.09.2007 18:23 Nespokojený Policista
 
Trefil jsi hřebíček na hlavičku. Co vím, a znám kluky, tak na hlídkové mají všichni příplatek za směnnost. Jsi asi výjimka, která potvrzuje pravidlo.
  24.09.2007 22:43 Crazy
 
Ahoj, chci se zeptat, kdy mám právo na příplatek za směnnost?? Na čem to je důležité. Personalistka říkala, že stačí alespon jednou mít noční a mám právo na něj. KDežto zástupce říkal, že to není v žádném případě pravda. Tak by mě zajímalo, co je teda pravda.
Díky za odpověď
  25.09.2007 09:19 Nespokojený Policista
 
Musíš někoho střídat tak, aby ta služba pokračovala dále. Třísměnný a nepřetržitý režim je jasný! Může to být i jen dvousměnný provoz, kdy třeba v noční době už nikdo na oddělení není z různých a jiných důvodů, ale ta služba, kterou konáš je poskytována občanům například až do 22:00 hodin, zdůrazňuji NAPŘÍKLAD, není to taxativně stanoveno. NELZE to ale praktikovat tak, jak se nyní běžně stává, že budeš převážně na denní a jen tak, sem tam, si napíšeš odpolední a budeš požadovat příplatek za směnnost. Toto je sice v současné době běžná praxe a někteří mají přiznaný příplatek za směnnost, šoupnou si semtam odpolední a myslí si, že jsou ve směnném režimu služeb, bohužel se mýlí, ale to je věcí příslušného služebního funkcionáře, že jim ten příplatek přiznal.
Takže jednoduše, pokud někoho "vystřídáš", jedná se o směnný režim, a máš nárok na příplatek, pokud jen příjdeš někdy na odpolední a v kanclu budeš dělat na spisech třeba až do 22hod., nejedná se o směnný režim. Snad Ti to takto bude stačit.
  25.09.2007 11:07 hijack
 
Hlavně o tom rozhoduje služební funkcionář, který může, ale také nemusí příplatek přiznat, je to nenároková složka platu. A můžete bouchat odpoledních, nočních kolik chcete:)
  25.09.2007 13:05 JO
 
U POLICIE NAŠTĚSTÍ JEN DO 31.12. TOHO ROKU, KDY TI BUDE 65 LET!!!
  26.09.2007 18:37 Robocop
 
Pro Jen ať odchází.
Nikoho tady neoblbuji a doporučuji ti si přečíst článek kolegy Eastmenna na sekci Policie ČR a hasiči.
  28.09.2007 20:45 Ivan
 
Pokud se střídají raní odpolední, je nárok na příplatek ze zákona a měl jsi to mít v platovém výměru a pokud ne, podívej se na stránky NOS a požádej o pomoc, jistě rádi poradí.
  23.09.2007 20:59 odchody perpektivních
 
Tak odcházejí spíš kolegové co mají...náct let, ale důchodci zatím zůstávají. Čím to asi je?
  24.09.2007 13:46 Job
 
Tím, že neumíš počítat. Plat + 9 - 10.000 Kč důchodu je víc než plat. Tak proč to nevydržet do 65 let? Nu, ale zase si ti nenahrabanci zkrátí či úplně zruší krásné prožívání důchodu, kdy ještě na něco mají.
  24.09.2007 14:03 Jen ať odchází.
 
Jen ať odchází kolegové, kteří mají nást. let. Nikdo je taky nedrží. Čák důchodci to zatím ještě podrží.
  24.09.2007 14:13 zneviditelnili se
 
A jestlipak jste si kolegové všimli, že tito důchodci ve funkcích se dříve neustále zviditelňovali, neustále vše hlásili novinářům, neustále někde byla jejich jména. A ejhle, teď už sedí na židli a ani nedutají, aby si jich nikdo nevšiml a dožili se k důchodu ještě pohádkového příspěvku z našich platů. Jen se divím panu ministrovi, že je ve funkcích trpí. Po jejich odchodu zřejmě už jejich místa obsazována nebudou, takže vlastně oni berou peníze za nic!!!!On je ale opravdu některé nikdo nepotřebuje.
  24.09.2007 18:28 Robocop
 
Pro Jen ať odchází.
Koukám, že jsi provokatér nebo další netáhlo u sboru, protože normální polda ve výkonu tohle nemůže napsat. Každého řadového poldy s 10 a více letou praxí, který odejde je škoda.
  24.09.2007 18:39 Jen ať odchází.
 
Robocope, oblbovat můžeš veřejnost , ale mě ne.
  24.09.2007 18:42 Z.
 
Ale pánové v civilu také lidé co jsou na funkcích a v kanclu zůstávají pracovat i v důchodovém věku a pobírají plat + důchod. Takhle to je a bude vždycky.
  25.09.2007 13:06 jo
 
U POLICIE NAŠTĚSTÍ JEN DO 31.12. TOHO ROKU, KDY TI BUDE 65 LET!!!
  23.09.2007 20:32 JO
 
NENECH SE ZBLBNOUT OD VEDENÍ, ŽE NEJDŘÍVE MUSÍŠ MÍT TO A TO VYPLNĚNÉ. I KDYBY JSI TO PODAL POSLEDNÍ DEN V ZÁŘÍ (NECH SI TO NA KOPII SAMOZŘEJMĚ POTVRDIT!!!!!!! NEBO TO POŠLI DOPORUČENĚ POŠTOU, VŠE JE PLATNÉ!!!!!!!!!!) BEZ JAKÝCHKOLIV FORMALIT (TISKOPIS, POTVRZENÍ OD LÉKAŘE A PODOBNÉ KRAVINKY) NAPSANÉ NA ČISTÉM PAPÍŘE MUSÍ TI TO VZÍT A PODEPSAT RESP. VYHOVĚT TI V ZÁKONNÉM TERMÍNU 2 KALENDÁŘNÍCH MĚSÍCŮ (DO 30.11.2007). "FORMALITY" DOŽENEŠ V DALŠÍCH DVOU MĚSÍCÍCH DO ODCHODU. PÁČKO.
  24.09.2007 13:44 Petr
 
Jo těm co mohou odejít je hej. Ale co my co na to nemáme (roky ani platy).
  23.09.2007 18:30 May day
 
Mně vadí spíš jeho bezcharakterní a bezpáteřní úsměv vůči policejním problémům.