Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  27.01.2006 19:35 Anna Kozlová
 
Pane Pavel,
nedá mi to, abych vám neodpověděla na váš příspěvek.
Mám takoví pocit, že se příliž zaobíráte minulosti do roku 89.
Jenomže my se tady zabýváme situaci po roku 89.
Můžu vám říct, že za komunistu jsem vlastnila jenom svoje ruce a nic jsem nedostala v životě zadarmo. Jelokož nás bylo 9 dětí, tak jsem si musela od svých 15 let na sebe vydělávat.
Co se týká kuponové privatizace, tak musíte uznat, že to byl opravdu podvod století. Jenom málo lidí z toho něco mělo. Já jsem z toho měla 3 tisíce, ale o dalších 30 tisíc, veškeré mé úspory jsem přišla v bance, která byla vytunelovaná.
Co se týká Vítkovic, tak až do 31 prosince 2005 jsem byla jeho zaměstnanec. Pracovala jsem tam přesně 25 roků.
Že tady platy nebyly a nejsou nic moc, tak to je fakt. Když čtu jaký je průměrný plat v české republice, tak se usměji. Můj mzdový výměr za minulí rok, po 25 létech v hutním provozu činí 9.100 Kčs.
Jelikož jsem celé roky pracovala v nepřetržitém provozu a na valcovací trati a to i deset přesčasu každý měsíc, tak jsem si mohla postavit dům. Samozřejmě, že bez půjčky to nešlo. Podotýkam, že jsem byla sama se synem.
Nevím, v kterém závodě jste pracoval vy, ale na valcovacích tratích a úpravnách, u peci i v ocelárně se dřelo a teď se dře ještě víc.
Nemáte pravdu, že Vítkovice jsou na odstřel, vždycky měli plno zakázek a mají pořad. Jenomže po roku 90, ředitel Pastrňák a jeho spolek dělali všechno možné, aby závody vytunelovali a zlikvidovali. Mimochodem, pan Topolánek má také máslo na hlavě. Také se jim podařilo některé závody zlikvidovat. Pod Vítkovice patřilo 7 velkých závodů.
Pracovala jsem v závodě 4 a kdyby si nás tenkrát nekoupil izraelský žid, tak i tento závod by skončil. Dnes je to všechno rozděleno mezi různé firmy a přesto to funguje.
Pavliku, já nejsem zastancem nepravosti ani leváren.
Já se vždy dívám na to, jak se který člověk chová, a co se týká politických stran, tak se v první řadě dívám, co se snaží udělat pro ostatní a ne jenom pro sebe a sobě rovné. S hulváctvím a aroganci začali odesáci. Jenom si vezmi aféru s Grossem. Ten si půjčil na byt, ale odkud měli peníze takový Tlustý, Kalousek, ti nevysvětlili vůbec nic. Je to pokrytectví, když zloděl křičí, chyťte zloděje. Jenom si vezměte chování cele ODS a Klause při volbě prezidenta. Vůbec se nestyděli domlouvat se s komunisty a teď prezident už předem říká, že vladu nebude jmenovat, pokud tam budou komunisté.
Víte, co nemůžu pochopit ? Váš přístup k billboardum, které nechal postavit Říman a klidně lže občanům do očí. Že se objevili další billboardy, které to vyvracejí, tak to je správné. Mezi námi. Kdyby si dovolil Říman o mně takhle lhát, tak si ho vyhledám a nakopnu ho až odletí do Říma.
Že za komunistu nebylo všechno dobré, to víme všichni, ale bylo všechno dobré za vlády odesáku, nebo za ČSSD.
Ale je fakt, že ten náš nešťastný start do kapitalismu zavinila strana Klause. Je také fakt, že pro obyčejné lidi nejvíc dělá ČSSD.
Nedávno jsem četla v časopise úvahu jednoho moudrého člověka a ten říká " lidé mají takovou vládu, jakou si zaslouží " a je na tom hodně pravdy.
Také nemohu s vámi souhlasit, že lidé závidí těm bohatším a že jsou to hlavně voliči sociální demokracie. Když se na to podíváme rozumně, pak je jasné že zbohatlíci a tuneláři budou volit takovou stranu, která jim umožní krást a přitom být nepostižitelní. Máme málo příkladu z minula, kdy největší tuneláři nebyli odsouzení, protože oni vlastně nechtěli nikoho okrást a ti kteří ukradli pár tisíc tak šli sedět.
A proto se vůbec nedivím lidem, kteří celý život tvrdě pracují a přitom si nemohou nic dovolit, že závidí těm, kteří přišli k milionům podvodem. Tak se na to dívejte. Vám je to jedno, že na pár šupu jezdíte od rána do večera ? A takoví Krejčíř, Kožený, Pitr si lebedí ?
Pavlíku, ale ruku na srdce, nejste nějak moc otravený a pesimistický ? Mám pocit, že vidíte všechno černě a na minulost se už vykašlete. Jestli to byli komunisté, odesáci, nebo socialisté a také lidovci, vždy jim jde hlavně o koryta, ale člověk musí volit aspoň menší zlo a uvědomit si co kdo hlásá a hlavně jak se chová.
Náš slavný Komenský řekl ----Vše na tomto světě lze napravit, ale jen jemným teplem lásky, poněvadž jinak je to nemožno.
  26.09.2007 19:57 Jo
 
Úplně poslední zítra není.
V Praze na Hlavní poště (u Václaváku) ti doporučený dopis s výpovědí vezmou i v neděli (30.9.2007) až do 23.59 hod.
  26.09.2007 19:03 Hary
 
Pro všechny, kdo má odsloženo 10-14 let a chce odejít podle starého zákona, zítra má poslední den na podání výpovědi. Pro ty co tomu nevěří, tak ať si to zítra ověří na kmenové knize, zítra je poslední den!
  26.09.2007 19:38 Petr
 
Něco podobného jsem už zaslechl ale nevěřil jsem tomu. Tak to asi pravda bude, taky zvažuji odchod mám odslouženo 18 let a hledám něco v civilu
  26.09.2007 19:57 Jo
 
Úplně poslední zítra není.
V Praze na Hlavní poště (u Václaváku) ti doporučený dopis s výpovědí vezmou i v neděli (30.9.2007) až do 23.59 hod.
  26.09.2007 20:25 .
 
Pro Petra máš odslouženo 18 let nemáš na výber už pouze NOVÝ ZÁKON
  26.09.2007 21:57 realista
 
Přečti si zákon - přechodné období je tři roky a ne jeden.
Důležité však je nepřekročit 15 let. máš-li odslouženo např.
12, můžeš sloužit ještě dva roky a odejít podle 186-ky.
Já mám těch 12 a ještě počkám - četl jsem, že návrh rozpočtu na příští rok počítá u policie s citelným nárůstem platů, tak jim dám ještě šanci....
  26.09.2007 22:18 Hary
 
Zopakuji pro nechápající: loňský průměr jsem měl cca 29.600,-Kč. hrubého ( měl jsem v tom samozřejmě započetené přesčasové hodiny, svátky atd.) Letos i s tímto v () mám 27.070,-Kč. Pokud neuzavřu tento rok, tak mi náležitosti budou počítat z posledního platu + průměr z pohyblivých složek za loňský rok, pokud ukončím rok 2007, tak bez těchto položek. Takže u mne dělá výpočet z cca 33.200,-Kč. hrubého, tj. po 14 letech cca 8.000,-Kč., jakmile uzavřu rok tak mi to bude dělat cca 6.500,-Kč., ( pohyblivé složky platu nemám). Takže ať si to každý spočítá sám, já tuto výsluhu bych měl za cca 5-6 let. Děkuji, odcházím.
  27.09.2007 07:33 for realista
 
"že návrh rozpočtu na příští rok počítá u policie s citelným nárůstem platů, tak jim dám ještě šanci...."
To máš pravdu,že policie počítá s citelným nárůstem,ale ne platů.Plat půjde nahoru o celých 1,5%,jako v celé státní správě.Tyto finance budou použity v největší míře na odchodné a to ještě možná nebude stačit.Děláš dobře,že jim dáváš ještě šanci,kolikátou.............?
  27.09.2007 15:19 realisto
 
Je velice naivní si myslet,že za dva roky se bude ještě psát v 361 o přechodném období.
  27.09.2007 16:18 Franta.Š.
 
Pánové nedělejte si srandičky z kolegů. Poslední termín, kdy lze využit možnosti přechodného období a odejít podle 186 je 31.12.2009! Kdo teda chce ať odejde. Ale mám dost kolegů, kteří už to udělali a olitovali! Proč to zjistíte až odevzdáte služebák. Samozřejmě je to Vaše věc. Ale nedojde zase až k tak veliké tragédii. Kdyby jste vydrželi do 30 let, tak by jste zjistili, že jste trochu podle mě naivní i hloupí. Tak pouvažujte.
  27.09.2007 17:58 pepa
 
Pánové zůstaňte. Věřte, bude líp. Když odejde každý kdo tím vyhrožuje, bude muset pomoci armáda. My co zůstaneme neumíme pracovat za tři
  27.09.2007 23:04 jééééééé
 
A vo tom to je, vysát, zmačkat a zahodit.
  26.09.2007 17:27 Petr
 
Tak a jedna žhavá aktualita zde kterou stojí za to si přečíst http://www.ctk.cz/zpravy/vseobecne_view.php?id=273404
opět důvod zvažovat odchod.
  26.09.2007 18:17 Lenka
 
No,já už mám jasno
  27.09.2007 00:20 Zvýhodněný
 
Povinnost odpracovat prvních 150 hodin přesčasů zdarma je podle něj totiž v novém zákoně vyvážena zkrácením týdenní pracovní doby, delší dovolenou a dalšími výhodami.

S těmi hodinami je mi to jasné. Mám sice kratší pracovní dobu, ale chodím déle z práce. Ale co myslel těmi dalšími výhodami ? Rád se nechám poučit , tak sem s nimi………
  27.09.2007 18:15 150
 
Ti co odpracovali nějaké hodiny navíc za měsíc = snížení průměru a tím pádem i mzdy !!! Koukněte na výplatní pásky, čím víc hodin odpracuješ tím víc se ti sníží plat. Podotýkám, že průměr se vypočítává čtvrtletně.
  26.09.2007 12:51 rizikové ohodnocení
 
Pánové také u vás má kancelářský člověk stejné rizikové jako člověk na ulici, který slouží ve dne v noci? Jak je to vůbec možné?
  28.09.2007 04:12 Efendi
 
Spolu s Crazym jste jenom závistiví chudáčci.
  28.09.2007 09:37 David
 
Aáááááááááá,další kancelářský s rizikovým,že by jste si spálil makovici od kávovaru? To je přece nad slunce jasné,proč vznikl před několika lety riz.příplatek,ale pro vás určitě ne,vy jste si ho jen kapánek přivlastnil.
  26.09.2007 10:12 Crazy
 
Ale ti co nikoho nestridaji, jsou tam jen na ranní, nejsou na hlídkové, tak mají v plánech jednou ranní poté jednou odpolední atd...tak berou příplatek za nic, takový by ho neměli dostavat.
  25.09.2007 16:31 Crazy
 
Právě že se s kolegama střídám, sem na hlídkové. Takže podle toho bych měl mít nárok na příplatek, pokud to chápu správně. Třeba znám chlápky, co mají ránní a odpolední a přitom jsou tam jen na ráno a téměř nic nedělají. Takže takovej neprávem přiznanej příplatek :/
  25.09.2007 18:23 Nespokojený Policista
 
Trefil jsi hřebíček na hlavičku. Co vím, a znám kluky, tak na hlídkové mají všichni příplatek za směnnost. Jsi asi výjimka, která potvrzuje pravidlo.
  24.09.2007 22:43 Crazy
 
Ahoj, chci se zeptat, kdy mám právo na příplatek za směnnost?? Na čem to je důležité. Personalistka říkala, že stačí alespon jednou mít noční a mám právo na něj. KDežto zástupce říkal, že to není v žádném případě pravda. Tak by mě zajímalo, co je teda pravda.
Díky za odpověď
  25.09.2007 09:19 Nespokojený Policista
 
Musíš někoho střídat tak, aby ta služba pokračovala dále. Třísměnný a nepřetržitý režim je jasný! Může to být i jen dvousměnný provoz, kdy třeba v noční době už nikdo na oddělení není z různých a jiných důvodů, ale ta služba, kterou konáš je poskytována občanům například až do 22:00 hodin, zdůrazňuji NAPŘÍKLAD, není to taxativně stanoveno. NELZE to ale praktikovat tak, jak se nyní běžně stává, že budeš převážně na denní a jen tak, sem tam, si napíšeš odpolední a budeš požadovat příplatek za směnnost. Toto je sice v současné době běžná praxe a někteří mají přiznaný příplatek za směnnost, šoupnou si semtam odpolední a myslí si, že jsou ve směnném režimu služeb, bohužel se mýlí, ale to je věcí příslušného služebního funkcionáře, že jim ten příplatek přiznal.
Takže jednoduše, pokud někoho "vystřídáš", jedná se o směnný režim, a máš nárok na příplatek, pokud jen příjdeš někdy na odpolední a v kanclu budeš dělat na spisech třeba až do 22hod., nejedná se o směnný režim. Snad Ti to takto bude stačit.
  25.09.2007 11:07 hijack
 
Hlavně o tom rozhoduje služební funkcionář, který může, ale také nemusí příplatek přiznat, je to nenároková složka platu. A můžete bouchat odpoledních, nočních kolik chcete:)
  25.09.2007 13:05 JO
 
U POLICIE NAŠTĚSTÍ JEN DO 31.12. TOHO ROKU, KDY TI BUDE 65 LET!!!
  26.09.2007 18:37 Robocop
 
Pro Jen ať odchází.
Nikoho tady neoblbuji a doporučuji ti si přečíst článek kolegy Eastmenna na sekci Policie ČR a hasiči.
  28.09.2007 20:45 Ivan
 
Pokud se střídají raní odpolední, je nárok na příplatek ze zákona a měl jsi to mít v platovém výměru a pokud ne, podívej se na stránky NOS a požádej o pomoc, jistě rádi poradí.
  23.09.2007 20:59 odchody perpektivních
 
Tak odcházejí spíš kolegové co mají...náct let, ale důchodci zatím zůstávají. Čím to asi je?
  24.09.2007 13:46 Job
 
Tím, že neumíš počítat. Plat + 9 - 10.000 Kč důchodu je víc než plat. Tak proč to nevydržet do 65 let? Nu, ale zase si ti nenahrabanci zkrátí či úplně zruší krásné prožívání důchodu, kdy ještě na něco mají.
  24.09.2007 14:03 Jen ať odchází.
 
Jen ať odchází kolegové, kteří mají nást. let. Nikdo je taky nedrží. Čák důchodci to zatím ještě podrží.
  24.09.2007 14:13 zneviditelnili se
 
A jestlipak jste si kolegové všimli, že tito důchodci ve funkcích se dříve neustále zviditelňovali, neustále vše hlásili novinářům, neustále někde byla jejich jména. A ejhle, teď už sedí na židli a ani nedutají, aby si jich nikdo nevšiml a dožili se k důchodu ještě pohádkového příspěvku z našich platů. Jen se divím panu ministrovi, že je ve funkcích trpí. Po jejich odchodu zřejmě už jejich místa obsazována nebudou, takže vlastně oni berou peníze za nic!!!!On je ale opravdu některé nikdo nepotřebuje.
  24.09.2007 18:28 Robocop
 
Pro Jen ať odchází.
Koukám, že jsi provokatér nebo další netáhlo u sboru, protože normální polda ve výkonu tohle nemůže napsat. Každého řadového poldy s 10 a více letou praxí, který odejde je škoda.
  24.09.2007 18:39 Jen ať odchází.
 
Robocope, oblbovat můžeš veřejnost , ale mě ne.
  24.09.2007 18:42 Z.
 
Ale pánové v civilu také lidé co jsou na funkcích a v kanclu zůstávají pracovat i v důchodovém věku a pobírají plat + důchod. Takhle to je a bude vždycky.
  25.09.2007 13:06 jo
 
U POLICIE NAŠTĚSTÍ JEN DO 31.12. TOHO ROKU, KDY TI BUDE 65 LET!!!
  23.09.2007 20:32 JO
 
NENECH SE ZBLBNOUT OD VEDENÍ, ŽE NEJDŘÍVE MUSÍŠ MÍT TO A TO VYPLNĚNÉ. I KDYBY JSI TO PODAL POSLEDNÍ DEN V ZÁŘÍ (NECH SI TO NA KOPII SAMOZŘEJMĚ POTVRDIT!!!!!!! NEBO TO POŠLI DOPORUČENĚ POŠTOU, VŠE JE PLATNÉ!!!!!!!!!!) BEZ JAKÝCHKOLIV FORMALIT (TISKOPIS, POTVRZENÍ OD LÉKAŘE A PODOBNÉ KRAVINKY) NAPSANÉ NA ČISTÉM PAPÍŘE MUSÍ TI TO VZÍT A PODEPSAT RESP. VYHOVĚT TI V ZÁKONNÉM TERMÍNU 2 KALENDÁŘNÍCH MĚSÍCŮ (DO 30.11.2007). "FORMALITY" DOŽENEŠ V DALŠÍCH DVOU MĚSÍCÍCH DO ODCHODU. PÁČKO.
  24.09.2007 13:44 Petr
 
Jo těm co mohou odejít je hej. Ale co my co na to nemáme (roky ani platy).
  23.09.2007 18:30 May day
 
Mně vadí spíš jeho bezcharakterní a bezpáteřní úsměv vůči policejním problémům.