Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  02.04.2008 09:32 ještě chvilku policista
 
Ministr a policejní prezidium si nevidí na špičku nosu, protože nepravdivé, či hrubě zkreslené informace z policejní kampaně každý nově nastoupivší policista okamžitě prohlédne a zjistí, že firma nemá prakticky pro nováčky žádné výhody, které kampaň hlásá. Uvedu příklady taháků kampaně a k tomu dodám celé podmínky, za kterých je možno proklamované výhody získat.
1. Práce, která má smysl a pomáhá celé společnosti. Tato práce měla smysl kdysi, kdy policistů byl dostatek, sloužili rádi a působili jak preventivně, tak represivně. V dnešní době je policistů na základních článcí vlivem působení nového zákona o služebním poměru jako šafránu, takže tak tak stíhají věci evidovat a na nějaké prověřování a vyšetřování již tolik času nezbývá. Dnes na drtivé většině policejních útvarů již není ani hlavním kritériem objasněnost případů, ale nejdůležitější je věc ( podezření z trestného činu či přestupku ) jakýmkoli způsobem v co nejkratší lhůtě, jedno jest, zda ku prospěchu poškozeného. Dalším, v poslední době snad ještě důležitějším kritériem je správné plnění evidence trestního řízení, což je počítačový program, který policistům nejenže jejich administrativní práci neusnadnit a nezjednodušil, ale naopak veškeré administrativní úkony při práci v tomto systému trvají dvoj až trojnásobně delší dobu. Není se pak co divit, že ani policité, kteří ve službě setrvávají, se ke své policejní práci a k úkolům, které by měly být jejich prioritou, příliš nedostanou.
2. Garantované hmotné zajištění a kariérní postup.
Nově nastoupivší policista bude zařazen do 1 stupně 2 tarifní třídy k čemuž dostane zvláštní příplatek dle místa svého služebního zařazení. Poté absolvuje ZOP a vzhledem ke kritickému stavu policistů v Praze, bude po ZOP povinně zařazen jako tzv výpomoc na dobu tří měsíců do hlavního města. Pokud bude mít štěstí a na policejním prezudiu nedostanou, jak jsem již uvedl ke kritickému podstavu policistů v Praze, nápad tuto povinnou výpomoc hlavnímu městu o nějaký měsíc prodloužit, bude zařazen v místě bydliště v rámci okresu na útvar, který je vzhledem k personální situaci v nejzoufalejším stavu. Dostane 3 platovou třídu, kdy jeho čistý plat bude činit ( dle výše zvl. příplatku ) cca 14.000,-Kč až 16.000,-Kč. Toť vše, v tomto platu však je započteno 150 přesčasových hodin zdarma, veškeré příplatky za práci v noci, o dnech pracovního volna či svátcích, kdy svátky, pokud je zařazen ve směnném provozu ( což každý nováček rozhodně bude ) musí rovněž zdarma a bez jakéhokoli příplatku napracovat. Valorizace platů nulová. V letošním roce byla na valorizaci platů určena částka 1,5%, a to na nenárokovou část mzdy, což je osobní příplatek, zvláštní příplatek a odměny, kdy však na základní útvary policie ČR žádné finance na zvýšení zvláštního či osobního příplatku dosud nedorazily a finanční kvóta určená na odměny je nižší než v roce 2007. Tedy u policie proklamované zvýšení platů znamená prakticky v letošním roce jejich reálné snížení, troufnu si říci, vzhledem k inflaci, cca o 10 %.
3. Široké uplatnění dosaženého vzdělání a možnost dalšího vzdělávání .... Vzhledem k hlubokým podstavům, kdy nejvíce policistů je postrádáno na základních útvarech, pohotovostních oddílech apod., je nutno zalepit nejprve tyto personální černé díry. Nehledí se tedy na dosažené vzdělání a jeho případné uplatnění v rámci policie. Nejdůležitější je pro každého z vedoucích pracovníků udržet za každou cenu co největší počet policistů na svém útvaru, a to vzhledem ke skutečnosti, že jednou z důležitých součástí jejich hodnocení nadřízenými je personální situace na jejich útvaru. Vzhledem ke skutečnosti, že dle zákona o služebním poměru, pokud se policista chce přihlásit do výběrového řízení na vyšší místo, musí splňovat, krom jiných kritérií, také služební hodnocení nejméně velmi dobré. Vzhledem k výše uvedenému však celorepublikově jsou vedoucími pracovníky udělována policistům plošně hodnocení pouze dobrá a tímto krokem je prakticky plošně všem zablokován kariérní postup. Tedy přestože může být nově nastoupivší policista odborníkem na slovo vzatým na cokoli, na základě výše popsaného může zastávat celoživotně místo na hlídkové službě v nejnižší tarifní třídě.
4. Nadprůměrný plat.
Jak jsem již popsal výše, vzhledem k neplaceným 150 hodinám ročích přesčasů, neplaceným příplatkům, nepřetržité pracovní době, v mnohých případech dojíždění do místa zaměstnání, odloučení od rodiny či hrazení ubytoven, nechť každý zváží ještě k riziku daného povolání, zda plat ve výši cca 16.000,-Kč po absolvování ZOP je nadstandartní.
5. Ozdravné pobyty a lázeňská péče hrazené Policií ČR.
V dovětku ale již není uvedeno, že nárok vzniká až po absolvování 15-ti let služby. Dále zde není uvedeno, že vzhledem k nedostatku finančních prostředků vycházejí lázeňské pobyty v každém roce odhadem pouze pro 10 % policistů, kteří na ně mají nárok. Další absolvují tzv ozdravné pobyty, kdy mají v nějakém rekreačním zařízení Policie ČR, či zařízení se kterým policie uzavře smouvu uhrazen pobyt a stravu a je na nich, jak si svůj pobyt zorganizují. Tato forma ozdravných pobytů bude ale zřejmě brzy, vzhledem k nedostatku finančních prostředků a postupnému rozprodávání rekreačních zařízení Policie ČR nahrazena formou tělesných rehabilitačních aktivit, pod vedením bojařů v místě pracoviště, kdy si policisté po dobu 10 pracovních dnů v roce budou chodit pod vedením bojařů zacvičit. Pro nováčky však psát o ozdravném pobytu nemá smysl, neboť v současné době není u Policie ČR zřejmé co bude platit příští měsíc a ne za nějakých 15 let.
6. Rozvoj fyzických schopností policie ( má řadu sportovních zařízení ). Je pravdou, že policie má sportovní zařízení, ale rovněž je nutno uvést, že ne všude. Ale to, že možná budu mít možnost po pracobní době si někde zacvičit, asi není pro většinu oslovených hlavní prioritou náborové kampaně. Zvláště když jsou v současné době přijímáni takoví, kteří nejsou sto udělat při přijímacím řízení jediný klik, či shyb, o běhu ani nemluvě.
7. 6 týdnů dovolené pro každého policistu či policistku. Toto heslo náborové kampaně jako jediné je pravdivé. Ovšem, že by tato délka dovolené byla až tak extrémní oproti dovolené, které poskutuje řada firem v soukromém sektoru, nechám na uvážení každého.
8. Osobní příplatky a příplatky za vedení ... Je pravdou, že osobní příplatky mohou, dle zákona o služebním poměru dosáhnou výše až 50 % u nižších tarifních tříd a až 100% u vyšších tarifních tříd, avšak finanční prostředky na ně vyčleněné pro základní útvary či SKPV jsou mizivé. U drtivé většiny obvodních oddělení jsou pouze v řádu stokorun na každého jednotlivce. Tento stav panuje odedávna a není v dohlednu jeho zlepšení.
9. Za kvalitní a dlouholetou službu odchodné a výslužné dle zákona. To je pravda, ale nárok vzniká teprve po odsloužených 15-ti letech, kdy vzhledem k situaci u policie, ani déle sloužící policisté, kteří již mají na výsluhy nárok, po všech krocích vlády nevěří, že tato výhoda zůstane zachována. Jak jsem již uvedl, u policie v současné době není zřejmé co se stane za měsíc, natož za rok či 15 let.
10. Prppracovaný systém sociálních a kulturních benefitů jako vlastní rekreační zařízení, příspěvky na rekreace, stravování, penzijní připojištění, sportovní a kulturní akce a další . K tomuto bych chtěl uvést, že tyto benefity jsou hrazeny z fondu kulturných a sociálních potřeb, který však nikdy není nastaven podle potřeb policistů na nejnižších článcích, ale je direktivně nařízen shůry bez ohledů na požadavky policistů. Čili, přestože na základě celorepublikových pravidel čerpání FKSP je mnoho možností, jak tyto benefity žádat, u jednotlivých krajů je toto již odlošné, na základě toho, jak zástupci jednotlivých krajů, podotýkám, bez ohledů na potřeby policistů, o čerpání těchto prostředků rozhodnou. Jsou tedy kraje, kde je možno pouze získat jednou za x let příspěvek na dovolenou ve výši 10,-Kč ( já jej získal pouze jednou za 20 let služby ) a čerpání jiných výhod již není povolen. Jsou kraje, kde je přispíváno na penzujní připojištění měšíční částkou do 200,-Kč, avšak toto je opět vázáno kupříkladu na odsloužení 10 let. Jsou kraje, kde mají příspěvek na stravenky, kde mnohde však policie přispívá denně celých 7,-Kč ( slovy sedm Korun českých ) na jednu stravenku. Co se týče rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, tak tato rekreační zařízení jsou postupně rozprodávána, takže získat poukaz do takovéhoto zařízení bude v příštích letech pro řadové policisty již téměř nereálné.
Vzhledem k tomu, jaká hesla náborová kampaň propaguje, posuďte sami, zda se jedná o kampaň klamavou, či nikoli. Ale nechci nikoho od služby od policie zradit, není nad vastní zkušenost. Já jsem kdysi dávno, ještě za normálního stavu, pln elánu s radostí, tehdy ještě k SNB, nastoupil a po odpracovaných letech ve stavu, ve kterém se v současné době Policie ČR nachází a kam pod vedením současného ministra směřuje, s ještě větší radostí odcházím.
  08.10.2007 16:13 Conan <gedy.lee@seznam.cz>
 
Tento pán na jehož foru diskutujeme, by měl okamžitě rezignovat na svojí funkci, neboť se jedná přímo o demagoga a člověka který nerozumí téměř ničemu do čeho se angažuje. Za co dostal pokutu? Vyhodi ho měli, on by to jistě navrhl komukoliv.
  08.10.2007 17:50 kuk
 
Ja, ja, už tam neměl být.
  08.10.2007 15:35 Policista
 
Ve Vratimově zatčena půlka odvodního oddělení, policisté jsou podezřelí z braní úplatků. Super. Doufám, že vedoucí oddělení okamžitě bude odvolán. Pánové pěkně jste udělali zase dobré jméno policii. A ať mi nikdo neříká, že brali úplatky, protože měli málo peněz. Když to vidím koho ze zoufalství berou v dnešní době k policii, tak se pomalu přestávám divit, jaké nám dělají někteří policisté "dobré jméno". A to není první případ, kdy bylo odhaleno oddělení, kde policisté brali úplatky. Tohle se stát za ministra p. Bublana, tak už vidím jak pak Langer vykřikuje, aby ihned odstoupil policej. prezident ba i ministr vnitra, jak on to vždycky uměl. Ale pan Langer se z toho zase vykroutí, že? Nespokojení policisté s novým zákonem, odcházející zkušení policisté do civilu, scházejících 3500 policistů (zatím), policisté beroucí úplatky. A my pořád slyšíme, že se nic neděje. Aby jednou pane ministře nebylo už pozdě.
  08.10.2007 16:27 Tomáš <Tomino@seznam.cz>
 
No čím to asi bude snad né těma výhodama co máme o 2.5 h kratší pracovní doba v týdnu hi ve skutečnosti ji máme tak o 10 hodin týdně delší, nebo ten supr týden dovolené navíc hmm kvalita zvláště když dovolenou z důvodu nedostatku lidí dostanu po třech dnech každej měsíc a ještě, když ji nechci. 14 dnů rehabilitace no co na to říct snad jen to, že to využijí jen staří pardálové co jsou tam ted, protože z mladých v takovým bordelu nikdo tak dlouho nezůstane, aby měl nárok na rehabilitaci. A ke každé výhodě by se dalo něco říct, ale to je marný to je jako házet perly sviním. Prostě dokud policista nebude na úrovni po všech stránkách jak vědomostních, fyzických i platových tak budeme všem jen pro smích a bude to jen horší a horší a to mi věřte. A tak se ani nějak těm klukům nedivím, ale ona to je vizitka především jednoho člověka, že a my všichni víme koho.
  08.10.2007 16:30 new
 
a ty si myslíš,že všichni co byli odvoláni jsou nováčci,kteří byli vybráni letos za zjednodušených podmínek??Já myslim,že ne,že tam najdem i nějakého "důchodce".Tak všechno nesvalujte na nováčky..
  08.10.2007 17:36 Polda 33
 
Pro Tomáše
Nevím kolego, ale schvalovat braní úplatků tím, že nás okradli o proplácení příplatků za soboty, neděle a noční je podle mne ujeté. Je pravda, že nás okrádají, ale přece to nejde řešit tím, že si necháš zaplatit od opilce nebo piráta silnic. Jestli je pravda, že to tak kolegové ve Vratimově praktikovali tak mi jich vůbec není líto.
  08.10.2007 18:04 Z.
 
Já si myslím, že chyba je v systému. Městská policie vybrané pokuty odvádí městu a to naoplátku MP dává pěkné odmněny. Proč by to nemohlo platit u PČR? Pokuty dávají převážně policisté z oddělění zařazení v nejnižších plat. třídách, aspoň by jim to kompenzovalo plat. třídy např. SKPV kde se začíná od 5 třídy nahoru.
  08.10.2007 18:09 cukr od občanů
 
Inu k někomu se 361 nastavil krásně čelem s hrstmi cukru a některým nastavil záda s bičem a 150h marasmu a dalších sraček.
  08.10.2007 19:30 Pavel
 
Propánakrále, co je to za blbost, omlouvat braní bez bloků snížením platu, případně to vydávat za chybu systému?!? Je to profesní selhání těch několika dotyčných, kteří tím jenom nahráli všem "inteligentům", kteří nás mají za tlupu zkorumpovaných tupých nemakačenků. Díky vám, kolegové, hůř jste nám posloužit nemohli. Fakt tleskám!!
  08.10.2007 20:52 yirka
 
Souhlasím Pavle, každý slušný polda se musí za ty prodejné onuce stydět. Bohužel veřejnost vychází (nemá-li osobní zkušenost) z médií, no a ty se zajímají jen o ty černé ovce. Nicméně i takové jednání lumpů mezi námi vyhání ty slušné, takže kdo vlastně zůstane ?!
  08.10.2007 23:48 Lupus pro yirku
 
Další morální kazatel. A odkud si své informace čerpal ty yiorko ? Ne tak z médií ? Než začneš o onucích počkej co jim prokážou, protože pokud potíráš prezunkci neviny, jsi slušný policista ? V každém stádě se najde černá ovce, ale hodně a zdůrazňuji opravdu velmi hodně záleží i na pastýři. Jinak stádo zvlčí.
  09.10.2007 07:08 pro Lupus pro yirku
 
Správně.Ještě bych připoměl slova I.L.,které rád pronášel, před rokem: Nový zákon 361 zamete s korupčním jednáním policistů,jejich platy se zvýší řádově o tísícekoruny.A teď prohlašuje,že každý policista si polepšil o 3500Kč.Tak sakra,proč bere úplatky,když je na tom tak dobře? To bude asi tím,že policie je v současné době stabilizovaná:-) Ono všechno souvisí se vším.
  09.10.2007 12:36 Canis
 
for Lupus:
Prezunkcí dozajista myslíš presumpci, nicht wahr?-)
  09.10.2007 14:34 Karlos
 
Každej, kdo se zastává těch úplatnejch rádobykolegů, je idiot.
A ty Lupusi, jestli jseš policajt, tak jseš ještě něco navíc. "Prezunkce" - to je teda opravdu hustý :-)))
  09.10.2007 19:25 Lupus
 
Pro Canis :Děkuji za upozornění, to slovo je z jiného světa.
Pro Karlos :Závidím ti tvůj zjednodušený pohled na svět. Na jedné straně neomylný a poctivý Karlos a té druhé, idioti . Nezastávám se , ale chápu že ovečka může klopýtnout když přežvykuje bodláky a kouká, jak se skot cpe jetelem.
  09.10.2007 19:43 Z. pro Pavla
 
Vžádném případě se nezastáván policistů, kteří brali úplatky, ale sáhni si do svědomí, ty jsi nikdy ve službě při nějaké příležitosti nedostal kafe, colu nebo čaj zadarmo? A ten co ti to dal, tak ti to dal proto aby si příště při kontrole přihmouřil oči, a v tom případě se už také jedná o ůplatek nebo ne?
  10.10.2007 11:32 Karlos
 
Nejsem neomylný, ale jekékoliv zastávání se úplatných kolegů mi přijde amorální a v mých očích je neomlouvá vůbec nic! Veškerý omluvy typu, že je to špatnou situací a podobné kecy tady vážně neobstojí.
A vy, co se jich zastáváte - jděte už do hajzlu s touhle kolegialitou naruby !!!
  10.10.2007 14:29 Pavel
 
pro "Z.":
Ano, občas si o noční zajedu na pumpu na kafčo a někdy mi ho holky ani neúčtují - ovšem je to na pumpě, kde se nám sem tam povede chytit nějakého toho filutu, který se neobtěžuje s placením benzínu, a tedy šetříme děvčatům z obsluhy peníze, které by jinak doplácely do kasy ze svého. Nedostávám to kafe v očekávání nějaké úlevy při řešení přestupku. Naproti tomu pokud někoho chytím ožralého, bez papírů, s propadlou technickou či v zákazu, rozhodně si mě kolou, stovkou či taškou jižního ovoce nekoupí. A to je docela rozdíl, ne?
  08.10.2007 14:38 Proč v Plzni vedoucí policejní funkce ovládají důchodci - kdysi komunisté, inu jaký pán...
 
Kdo je čerstvý generál Moltaš? Nejstarší krajský policejní ředitel, který sloužil i komunistickému režimu. • Média
ÚTERNÍ GLOSY 13.09.2005 Miroslava Macka
(ViditelnýMacek.cz, 13. září 2005)

Velmi zajímavý text mi poslal čtenář glos O. L.: V poslední době se hovoří o zvýšeném počtu odcházejících příslušníků Policie České republiky a to policistů střední generace. Tuto skutečnost dokonce potvrdil i ministr vnitra. Zamyslel se však někdo nad důvody, které vedou tyto policisty k rozhodnutí ukončit služební poměr? Obecně je to znechucení nikoliv nad politiky a politickou situaci, jak se nám pan minstr snažil včera v pořadu televize Prima namluvit, ale nad situací uvnitř policie.

Tuto situaci zavinili nevyšší představitelé ministerstva i policie a to po nástupu sociální demokracie. Perspektivní generace policistů, která mnohdy dostudovala po roce 1989 (nikoliv Vysokou školu SNB se svou marxistickou teorií řízení), se do vedoucích funkcí nedostane, neboť funkce "okupuje" generace téměř šedesátníků, mnohdy starších. Mohl bych zde jmenovat průřezově: plk. JUDr. MOLTAŠ – nejstarší krajský ředitel, jež byl v této funkci před rokem 1989, tedy řídil i jednotky Stb, plk. JUDr. KADEŘÁBEK, zástupce ředitele Úřadu služby kriminální policie a vyšetřování Policejního prezidia, ale i jeho nadřízený plk. JUDr. ŽELÁSKO, vedoucí pracovníci Inspekce ministra vnitra např. plk. JUDr. SCHWARZ, jež před drahným časem dovršil úctyhodnou šedesátku, a mnoho jiných na úrovni okresů i krajů, jež jen a pouze vyčkávají na ty nejvýhodnější podmínky, aniž by byli přínosem pro rezort (pro jejich rigiditu jsou spíše na obtíž). V této souvislosti si vzpomínám na vynucený odchod do důchodu tehdejšího krajského ředitele východočeské policie plk. JUDr. FLORIANA a to vzápětí po nástupu ministra vnitra Grulicha do funkce v roce 1998. Zdůvodnění? Pan Florian je starý, už dosáhnul důchodového věku 55 let!!! V té době však neexistovala zrůdnost ve formě souběhu služebního příjmu a důchodu, z čehož se těší výše uvedení pánové a mnoho dalších. Mnoho daňových poplatníků pravděpodobně neví, že nejen plat, ale i důchod těmto pánům je vyplácen z rozpočtu ministerstva vnitra. Počítejme: 40.000,- služební příjem (s odvody na sociální a zdravotní pojištění je to již 54.000,- Kč) plus důchod v průměrné výši 11.000,- Kč, dohromady na každého "MOLTAŠE" 65 tisíc korun z kapes daňového poplatníka. Velmi by mne zajímalo, kolik je oněch "MOLTAŠŮ" (omlouvám se, že jsem si jméno vypůjčil a generalizoval) ve služebním poměru pobírajících spravedlivou odměnu ve formě důchodu (poslední myšlenku nemyslím pejorativně, někteří z nich si to skutečně zaslouží, ale nechť odejdou taky na spravedlivý odpočinek) ve služebním poměru dosud "vegetuje". Právě tyto skutečnosti jsou pravým důvodem odchodu mladší a střední generace policistů a nikoliv jejich "nezažranost" a touha po příspěvku za službu, na který v současné době mají nárok policisté, kteří jsou ve služebním poměru 10 a více let.
  08.10.2007 17:01 Civil
 
Ty ses asi zbláznil!!! Za 40000 by Moltaš ani ráno nevstal z postele. Minimálně dvacku přidej.
  08.10.2007 18:11 Ráj důchodců
 
Protože tento zákon poslal do kolen mladé policisty a staré vynáší do nebes. Hnus..
  08.10.2007 18:41 Jo
 
Pana doktora Schwarze vynech. Byl za totáče vyhozen a 1990 znovu reaktivován. Tak pozor, necpi všechny do jednoho pytle.
  08.10.2007 21:49 z.spra <z.spra@mbox.vol.cz>
 
Já nepatřím pod vašeho ministra, přestože jsem ve služebním poměru také. O panu Moltašovi nic nevím, jen jméno jsem zaslechl. Nelíbí se mně ale váš pohled, vaše skoro nenávist vůči starším příslušníkům vašeho sboru. Vy jistě budete mladí až do důchodového věku, viďte. Vaše pohrdání jimi vás přejde až jiní budou jednou takto psát o vás. Já jsem celník. A s úctou a obrovským respektem vzpomínám na kolegy, kteří jimi byli již za první republiky, kteří mě učili nejen řemeslu ale i takové poctivosti, o jaké si vy (ne osobně) můžete nechat jen zdát. Říkáte nám spáči a podobnými ještě výrazy nás označujete. Buťe si jisti, že jednou budete psát stejnou odpověď, jako píši nyní já.
  08.10.2007 22:31 To je pohled zpět do r.2005 - citace z ÚTERNÍ GLOSY 13.09.2005 Miroslava Macka
 
Apropó přidat dvacku by zřejmě nestačilo, když jeho náměstkové berou skoro stovku, alespoň ZŘTŘ se tím vychloubá, a to konkrétní částkou koli má přes devadesátku. A nám přece také narostly několikanásobně platy, nebo ne, pochopitelně, že NE!
  09.10.2007 06:36 pro z.spra
 
Tady přece vůbec nejde o pohrdání věkem,jak se pořád domníváte.
S úctou a obrovským respektem vzpomínáte na kolegy, kteří jimi byli již za první republiky, kteří vás učili nejen řemeslu ale i takové poctivosti.
A měli za vás tito starší kolegové po odchodu větší rentu nebo důchod,než vy plat?
  09.10.2007 08:37 K.K.K.
 
No je vidět jak moc je pisatel hloupý. Tedy kolik důchodců dle pisatele v e g e t u j e v jiných oblastech ? Důchodci přece nemají zakázáno pracovat. Nebo ano ? To ,že různí služební funkcionáři pracovali již před revolucí a neměli by? A proč ? Kolik řídících pracovníků, podnikatelů učitelů,politiků pracovalo před revolucí? A tito dnes nesmí pracovat v řídících fumkcích? Jestliže zákony platí pro občany, kteří nebyli komunusty tak platí i pro bývalé nebo i pro současné komunisty. Nechci se autora osobně dotknout, ale kdyby opravdu hloupost nadnášela, tak by mohl zdarma cestovat do vesmíru, ale tam by asi nepotkal moc bývalých komunistů…………..
  09.10.2007 12:51 Jo
 
Pro K.K.K. Trefil jsi hřebík na hlavičku, lépe to ani nejde.
  09.10.2007 14:39 pro K.K.K.
 
K článku z r.2005 se vyjadřovat nebudu, dnes je zcela odlišná doba. Nemohu se ale ztotožnit s názorem na důchodce. Každý stárneme jinak a nelze asi věc posuzovat plošně. Zákon stanoví důchodový věk v 65 letech. Dobře, tak proč ale máme penzisty, proč nejdou do důchodu až v důchodovém věku 65 let, ale již v 55 letech si o důchod požádají a pak se většinou jen vezou v židli a bačkorách? To je to se mě se nelíbí a zřejmě mám pravdu, když díky tomuhle managementu, většinou přestárlých, vyhořelých důchodců je PČR ve stavu v jakém je. Ano i jinde dělají důchodci, ale ne tak, že by pan ředitel začal pobírat důchod a dál vysedával nečinně na své židli na velmi vysoký peníz. Tak to v civilu nefunguje, to by všechny firmy zkrachovaly. Pokud jsi tedy policajt např. věku 60 let, jsi fyzicky a psychicky zdatný, nevyhořelý, apod. buď dál policistou, šéfem, ale proboha jen jedno, buď důchodce a nebo policista. Dost dobře si neumím představit, až zestárne generace dívek, co si tito naši nadřízení znáborovali. To si také myslíte, že budeme mít na ulici statné více jak šedesátileté babičky???? Dříve důchodci u policie vykřikovali, že si důchodu neužijí, že jsou opotřebovaní. Dnes se zakonzervují a parazitují na dvou platech. Jak má stát mít prostředky na sociální podpory mladých rodin, jejichž otcové nemohou mnohdy sehnat práci jen proto, že na dobrých místech (na řadových jen vyjímečně) sedí nenažraní důchodci? Podotýkám, že jim peníze nezávidím, ani nejsem o moc mladší ale tuhle sociální nespravedlnost odsuzuji.A ještě: páni důchodce - funkcionáři, co takhle rotace kádrů, proč to usnulo, že by jste jinde neuspěli nebo přišli o své známé?
  08.10.2007 12:16 Dušan
 
Já myslím,že není o čem............

http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/domaci-ekonomika/clanek.pht ml?id=510254
  08.10.2007 08:37 relais <relais@seznam.cz>
 
Problém se spisy pana Kubiceho má ještě jeden rozměr bez ohledu kdo zveřejnil/nezveřejnil. Kdybych já, jako zaměstnanec státu ve služebním poměru svojí nedbalostí nechal někoho nahlédnout (o pořízení fotografie se ani neodvážím napsat) byť na jednu stránku spisu a kdyby to vyšlo najevo, letěl bych na minutu možná i nohama napřed. Hrubé porušení kázně je už to, když vyjdu na chodbu, vzdálím se poněkud, ale ještě tak, že na dveře vidím a nezamknu. I na rehabilitaci v lázních jsem přistoupil k recepci a recepční okamžitě bleskově ukryla písemnosti pacientů a bylo jí úplně jedno, jak to bilo do očí. Tak se chová zodpovědný pracovník. Ministr jej ovšem učí něčemu jinému. Ledabylosti. Nezodpovědnosti. A jako zaměstnanci, který je placen (s nadsázkou) aby "nevěřil" mě nutně musí napadnout i jiné varianty: vědomě/nevědomě; úmyslně/neúmyslně . . .
  08.10.2007 09:03 Polda 33
 
Všude ve světě by takový politik skončil a stáhl se do ústraní, ale u nás je z něho ministr vnitra. Jenom díky tomuto nemůže mít policie žádnou důvěru.
  08.10.2007 14:09 :-)
 
nikde ve svete nedela funkci MV clovek ktery byl podezrely a proverovany policii. ustanovenim do funkce tohoto cloveka nastalo jedine - rozpraseni IMV, ktera mela Ivanka rozpracovaneho a zruseni FIPO ktere zase melo rozdelane jeho kamarady a proverovalo jeho obchody v OL - viz dum na namesti. doufam ze pro priste vite koho nevoli
  07.10.2007 20:46 |~|
 
jak je vidět povedlo se o co šlo, otrávit to všem lidem a pomalu upadat do zapomnění,
  07.10.2007 15:50 may day
 
Stává se z tohoto místa ráj provokatérů.
  07.10.2007 11:57 nováček
 
no když to tady tak čtu,tak jsem nějakej nejistej kam sem to vlezl:-))
  06.10.2007 22:08 kdysi tvůj
 
Kdysi jsem ti fandil,ale taď když tě vidím je mi zle.
  06.10.2007 20:27 ranní ptáče
 
Dnes byla krásná DBA od 03,00 h. Opravdu ti panáčci z prezídia neví v kolik vyhnat policisty do ulic aby se zavděčili.
  07.10.2007 10:23 Miras
 
On panáček musel něco dělat a nemohl spinkat, tak je naštvanej, že ???
  07.10.2007 20:19 pro Miras
 
Kdyby jsi to měl zadarmo a ještě k tomu,tak brzo ráno a v neděli,tak by jsi byl na 1000% nasraný taky ty lamo.
  09.10.2007 14:42 Miras
 
To máš pravdu, to bych byl nasranej, ale otázka je, jestli sis to nevymyslel jenom proto, abys mě mohl trumfnout. Každopádně bych z takové DBA nepřinesl jedinou pokutu.