Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  06.08.2009 20:01 prostý občan <ladislav.marek@volny.cz>
 
Podle Langera porušuje Houbovo odvolání služební zákon
5. 8. 2009 15:21, autor: ČT24

Praha - Místopředseda ODS a bývalý ministr vnitra Ivan Langer má za to, že policejní prezident Oldřich Martinů porušil služební zákon, když nechal nahradit svého náměstka Jiřího Houbu. Novinářům řekl, že jde o další politicky motivované rozhodnutí ministerstva vnitra pod vedením Martina Peciny. Podle Langra Pecina i jeho náměstek Jiří Komorous vyvíjeli od počátku svého působení v úřadu enormní nátlak na Houbovo odvolání.

Zpět na článek

Diskuse
V diskusi je 93 příspěvků

Zobrazit: ohodnocení 5 a více ohodnocení 0 a více ohodnocení -5 a více všechny



8
Jeseter, 6. 8. 2009 00:36 .Langer je gauner
Tak to je hustý, ten LANGER je opravdu GAUNER.Policii dovedl ke kolapsu a ještě si bude otvírat "pusu".Ten člověk by měl jít sedět, za to co provedl.
5
honza, 6. 8. 2009 11:53 .RE: Langer je gauner
Máte pravdu, snaží.kryje Topolánka, Dalíka , Hřebíčka a ostatní členy.Jen vyjímečně člen ODS není gauner. Ale hlavně kryje sebe, aby nepraskly jeho podvody.Je příšerný gauner. .. 10
Jan, 6. 8. 2009 00:22 .Íčkovi zřejmě otrnulo
nedivím se, že má íčko obavy, protože policajti snad konečně začnou šetřit jeho aktivity a on skončí ne na vnitru jak touží, ale na Borech kam patří.
1
ach, 6. 8. 2009 14:22 .RE: Íčkovi zřejmě otrnulo
Také bych si to přál, ale myslíš, že bude potrestanej, já tomu moc nevěřím. Jeho hoši ho budou bránit, protože by na ně práskal. .. 9
Karel, 5. 8. 2009 23:21 .nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Co si myslí pan Železný v komentářích, že nikoho ze zátupců ČSSD nenechá domluvit, pořád mu skáče do řeči a myslí si jako pan Langer, že má patent na rozum. Pan Langer dokáže pouze obhajovat problémy ve kterých se nachází pan Topolánek a pořád před lidmi mlží svojí za nic nestojící činnost na ministerstvu vnitra.To co u policie zavedl a tloukl se při tom do prsou tak nemají v souzčasné době ani vyspělé demokratické země. Stači se přesvědčit když oznámíte trestnou činnost , která byla na vás spáchána v těchto zemích. Proto co jsem viděl dne 5.8.2009 na událostech komentářích tak pokud lidé neprokouknou lži pana Langera tak opět ODS vyhrají volby.
6
Svatopluk Beran, 6. 8. 2009 01:18 .RE: nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Řekl bych že tohle pan Železný nezvládl. Proč se přešlo ke Komorousovi, když řeč byla o Houbovi. Pan Bublan jasně řekl že umístění pana Houby na pozici mohl pouze policejní president a to byl pana Martinů. Jak je tedy možné, že ho do pozice prosadil Ivan Langer jakožto ministr. Proč se pan Železný nezeptal pana Langera jakto že ho do dané pozice dosadil on a to ještě bez výběru, když je to pouze provomoc policejního presidenta? Pan Langer je veliký vřed na naší demokracii. Viz. například americká víza a tajný dokument o zavedení protiteroristického střediska u nás za pomoci USA a tím i CIA. Po letech snažení se USA pod podmínkou zrušení vízové povinnosti pro Čechy podařilo přimět českou vládu k vytvoření speciálního protiteroristického centra. Má se nacházet v budově, kde sídlí Útvar pro odhalování organizovaného zločinu a běžný daňový poplatník se o tom, jak je nakládáno s jeho penězi v této oblasti nic nedoví. Praha (INT) Utajena bude i konkrétní podoba, způsob a výsledky práce centra - nedovíme se tedy vůbec nic. Zůstává pouze možnost spekulovat a jelikož podmínky vyplývají z česko-amerických smluv, je nanejvýš pravděpodobné, že vzor činnosti této služby bude v USA. Analytické pracoviště tohoto centra začne pracovat v průběhu prvního čtvrtletí příštího roku. Mluvčí ÚOOZ Pavel Hanták uvedl, že hlavní náplní tohoto pracoviště bude „sběr, vyhodnocování, analýza a zpracování informací o teroristech a osobách důvodně podezřelých z napojení na teroristické organizace. Toto pracoviště bude zároveň za policii vyhodnocovat hrozby plynoucí z terorismu vůči zájmům České republiky." Mluvčí ministerstva vnitra Hana Malá ujišťuje, že s informováním o vznikajícím centru se nepočítá ani do budoucna a že „jediné, co lze obecně o mechanismu spolupráce zveřejnit, je skutečnost, že plně podléhá vnitrostátnímu právu České republiky včetně povinností policie a práv našich občanů zaručených zákonem." O mezinárodním právu zmínka nepadla a vzhledem k Akčnímu (protiteroristickému) plánu, se kterým vláda přišla, se nejeví, že by pravomoci bezpečnostních složek byly omezeny svobodami občanů. A jaká je praxe ve světě? Americká praxe Pokud by se české služby skutečně inspirovaly v USA - a i bez znalostí podmínek je evidentní, že spolupráce je nevyhnutelná - můžeme předpokládat důsledky. Americké bezpečnostní složky mohou například bez rozhodnutí soudu zadržovat kohokoli pro podezření z terorismu ve své věznici Guantánamo, odposlouchávat telefony a číst elektronickou korespondenci. Bez souhlasu cílových států mohou na jejich území podnikat tajné - i vojenské - operace. V Evropských státech si pak už dříve vymohli zavedení tzv.černých listin. Do těch jsou uváděny osoby, podezřelé z terorismu či jeho podpory, kterým jsou podle závažnosti domnělého zločinu blokována konta, zamezen přístup k lékaři atd. Samotné osoby o zařazení do listiny nemusí vědět a de facto není možnost se bránit ani - v případě prokázání neviny - zajistit vyškrtnutí. Britská praxe Nejsilnější omezení v souvislosti s terorismem má v Evropě Velká Británie. Policista zde může po libovolném člověku na ulici požadovat odpovědi na cíl a účel cesty, činnost před cestou. Zároveň může každému prohledat věci, stejně jako jakékoli auto i bez přítomnosti majitele. Ve vazbě může podezřelému bez souhlasu vzít otisky prstů, bot a vzorek slin (poté zanesený do genetické databáze). Podezřelá osoba může být držena ve vazbě (se souhlasem soudce) bez důkazů až 28 dní a i při zproštění obvinění jsou všechny údaje a vzorky uchovány. Ministerstvo vnitra pak na svých stránkách uvádí statistiky zatčení na základě podezření z terorismu v období 11. září 2001 až 31. březen 2007. Z těch vyplývá, že z terorismu a těžkých zločinů bylo obviněno 27 procent zadržených. 54 procent podezřelých nebylo obviněno z žádného zločinu a zbytek překročil zákon v méně závažných věcech. 73 procent osob tedy nebylo z terorismu či těžkých zločinů vůbec obviněno a z toho vyplývá že minimálně v 73 procentech případů jsou tyto pravomoci zneužity. Česká vize v EU Pro období českého předsednictví EU již experti vytvořili program bezpečnostních iniciativ. Hlavními body je blokování internetových stránek a mobilních sítí ve zvláštních případech. Dalším závažným bodem bude migrace. Česká cizinecká policie platí v Evropě i západních zemích mezi nejhorší a nejzkorumpovanější, je tedy s očekáváním, jak se jí podaří moderovat diskusi o padělaných dokladech. V plánu je také téma zavádění biometrických údajů - už i k povolení k pobytu - to je velmi kritizováno organizacemi, chránícími lidská práva a soukromí nejen v Evropě. Ať už se jedná o současnou vládu či opozici, zdá se, že jsou strany připraveny „z bezpečnostních důvodů" dohled pouze utužovat. Není však sjednocování světa proti islámskému terorismu po 11. září pouze obdobou sjednocování Německa proti terorismu „žido-komunistickému", „odhalenému" po vypálení Reichstagu roku 1933?
10
  17.10.2007 17:38 1,5%
 
NEZOUFEJTE MÁ BÝT HŮŘ-TŘEBA VALORIZACE 1,5%, STRAVENKY ZA 10 KČ.
  18.10.2007 12:23 Cheche
 
Žádný papír a pryč, jen bi, bič, bič boží.
  19.10.2007 14:37 pepa
 
Stravenky za 10. To si vlastně polepším. Do civilu nejdu, zůstávám. Důvodem jsou stravenky.
  17.10.2007 17:37 bič a papír
 
Tady je to samý provokatér, jinak se policista, který zažil spadnutí na pevnou zem po nabytí 361 pozná!
  18.10.2007 00:29 bič a pryč
 
Příteli v první řadě se zamysli, čí jsou to vlastně stránky. Velmi rychle pak dojdeš k poznání, že zde je to jen taková výlevka názorů. Nic víc tady nehledej a hlavně nezapomeň spláchnout.
  18.10.2007 12:21 Provokatér
 
Proto jsem za starého zákona odešel, abych spadnutí nezažil.
  17.10.2007 08:56 Daňový poplatník
 
Zejména policisté prosím přestaňte tady už kuňkat a zesměšňovat se. Proč ? Protože jak pan ministr Langer slíbil, tak nikdo nebude mít za tento rok méně, jako loni. A pokud víme, tak ti co mají méně, tak dostávají docela pěkné odměny 30-40 000,-Kč. Tak toho nechte. A ti co mají nejméně musí počkat, aby si taky něco odsloužili a pak taky budou mít. Jako daňový poplatník si přeji, aby jste někteří méně kvákali a začali více pracovat.
  17.10.2007 14:05 mi.bo
 
Jak může být někdo tak hloupý.Buďto jsi provokatér,nebo totální debil.Na ty své bludy jsi přišel jak?Asi budeš Ivanova pravá ruka.
  17.10.2007 17:25 brepta
 
To je vůůůl, kaviárové tousty.
  17.10.2007 18:24 sniper
 
Ty nejsi daňovej poplatník, tak toho nech! Buď jsi vylezl z kriminálu, nebo jsi v lepším případě na pracáku nebo sociálce...
  18.10.2007 03:58 jarda
 
Zapomněl ses podepsat "Langer".
  18.10.2007 04:02 jarda
 
Pro ... : A kdy tedy vlastně pracuješ, když studuješ už druhou Univerzitu?
  18.10.2007 07:13 Civil
 
Pravda se vám nelíbí, kreténi, co?
  18.10.2007 08:17 mibo
 
To civil:další debil na scéně.Komplexy,to jsou svině,že?Až budeš schopen udělat pár kliků,sedů a lehů a uběhnout pár metrů v kuse,tak si to můžeš přijít vyzkoušet a ukázat jaký jsi borec.
  18.10.2007 09:20 ...
 
kdy pracuji? Studium jsem lepil ze svých dovolených, místo toho, abych se flákal jako ty.... tak pokud chceš někoho poučovat a rozumovat, začni laskavě od sebe
  18.10.2007 16:18 Daňový poplatník
 
Chytří pánové až budete mít čas a přestanete být vulgární, tak se občan taky podívejte na Vás služební intranet. Pak uvidíte, že mám pravdu!
  18.10.2007 17:14 Pro daňového poplatníka
 
kterým jsme i my, policisté: služební intranet je sice hezká věc, ale co je psáno, není ve státní sféře dáno. To jsou životní zkušenosti. Odměny v řádu 30-40.000,-Kč? Kde jste k této báchorce přišel? Nedíval jste se náhodou na finančním oddělení na výplatní lístky s odměnami okresních ředitelů? Pak bych tomu i věřil. Za letošních 9 měsíců jsem v propadu 15.000,-Kč čistého, odslouženo mám 12 let, VŠ a další studuji a výsledky oproti loňskému roku mám větší. Takže už to prosím Vás nehulte a jděte se vypotit.......
  16.10.2007 22:30 pro Akademika
 
Nehraj si tady na Komenského,nikdo na to není tady zvědavý.Do vysokoškoláků tady nikdo nerejpe,každý je strůjcem svého štěstí,tady jde o to,že vysokoškoláci už padají oknem,ale v přímém výkonu už skoro nikdo není.
  16.10.2007 22:40 Úměra nepřímá
 
Čím více ekonomů ve společnosti, tím horší ekonomika státu, i když tato prý vzrůstá. Rozumíte tomu, já ne, jsem asi úplně blbej a politici jsou rádio. Je čas Českou republiku přejmenovat na republiku Bohnickou, nebo Dobřanskou.
  17.10.2007 17:06 hmmm
 
zajímavé konstatování.... Nás je přes 50 vysokoškoláků v přímém výkonu na útvaru a dalších 60 středoškoláků VŠ studuje dálkově. Ze kterých oken že to padáme? Rád bych se na ně podíval z té ulice ty experte....
  17.10.2007 17:20 pro hmm
 
Jen by mě zajímalo, co jste vystudovali? Určitě to jsou ty rychlokvašné tříleté bakalařské, s návštěvou jednou za měsíc , v Budějovicích někde v lese, nebo jím podobné obory socialní pedogogika. To máme ale sociální odborníky u policie, ŽE ?
  17.10.2007 18:55 pro ubožáčka
 
Jseš jenom závistivej chudák, kterej bude do smrti nula, tak tady aspoň nadáváš na vysokoškoláky, viď? Všem rozumnejm lidem jseš jenom a pouze k smíchu...
  18.10.2007 00:01 ...
 
Logicky. Nepůjdu studovat medicínu, když jsem polda. Na právnické fakultě mi nikdo denní studium nepovolí a dálkově nelze. Nejblížší obor, který využiješ pro tuhle práci je např.soc.pedagogika. Jestli ovšem vůbec víš, co to sociální pedagogika je. Obávám se, že nevíš nic a umíš druhé jen pomlouvat. Navíc na rozdíl od tebe máme rodiny, které musím i při tom dálkovém studiu živit, ale to ty nepochopíš, umíš jen kydat a pomlouvat, protože sám jsi neschopný a nula. Co máš ty kromě těch keců o studiu jednou za měsíc a kde se studuje stylet den v měsíci a mám zkoušky, zápočty, projekty apod.? Mj.mezi další vysoké školy, které máme, patří Policejní akademie, vojenská, ekonomky, FTVS, dokonce i strojárna. Zbývá ti pár let a poletíš dolů stejně rychle, jako jsi šel nahoru, ty odborníku od narození...
  18.10.2007 00:04 a k těm
 
tříletým rychlokvašným školám ti povím jen tolik, že bys měl sám studovat, abys neplácal takové hovadiny. Lisabonská strategie ti nic neříká, jinak bys tu ze sebe nedělal hlupáka
  18.10.2007 00:10 ...
 
a abych to ukončil, tak jsem vystudoval Univerzitu a další Univerzitu studuji a takoví rozumbradové jako ty se zmůžou celý život jen na žvásty a sami neumí nic pořádně....
  18.10.2007 12:19 rychlokvaška
 
Bože, to je diskuze. Již se nedivím dnešní úrovni a prestiži policie.
  18.10.2007 17:18 ...
 
diskuze se odvíjí od toho, kdo do ní přispívá. Pokud dotyčný nemá ani ponětí o náplni práce u bezpečnostní složky, tak se od toho také odvíjí další...end
  18.10.2007 20:56 pro........
 
Hlavně jestli ty tvoje Univerzity jsou ti k něčemu u policie, protože, když vidím některé vysokoškoláky při policejní práci, na místě činu, tak mi je z toho špatně. Hlavně, že má vysokou školu, ale o práci policie skoro nic neví, leda tak z rychlíku. Pak kouká jak vyvoraná myš a neví co má dělat a čeká až mu někdo poradí co má vůbec dělat, jestli se to dělá tak nebo onak. Ono můžeš mít deset vysokých škol, ale budou ti k ničemu, když nebudeš vědět o policejní práci nic. Bohužel v dnešní době poctivá policejní práce se pomalu vytrácí.
  18.10.2007 21:53 Pavel
 
No,něco na tom bude,protože naše krajské vedení se za posledních několik let rozrostlo o několik desítek jistě velice zaneprázdněných vysokoškoláků (stačí porovnat telefonní seznamy) zatímco u nás na OOP je personální situace přesně opačná.TOP manažéři,by si měli konečně uvědomit,že jsme tady pro lidi a ne pro ambice a kariérní rúst.
  19.10.2007 13:18 ....
 
vyšší vzdělání mi je jistě ku prospěchu, jinak bych nestudoval. Více znalostí, větší celkový přehled atd. Rozdíl mezi tím, co jsem dělal před tím je ten, že dnes "za stejné peníze - tedy bez příplatku za vedení" mám navíc pod sebou 10-15 lidí a velím jim. Společně s ostatním zajištěním těch lidí a instruktážemi jdou "výstupy" přes mou osobu, takže odpovědnost zadarmo. Tak nějak to vypadá a studovat jsem začal po 8 letech v přímém výkonu na ulici, takže praxe byla v té době už celkem slušná. V přímém výkonu jsem stále. Toť vše. Problém tu byl opět nadhozen takový, že nějaký moula se střední školou začíná buď díky své lenivosti nebo neschopnosti dostat se na školu, upozorňovat na to, že ostatní věnují svůj volný čas, nervy u zkoušek a čas pro rodinu studiu a zvýšení si svého vzdělání. Obdobně jsou na tom i ti, kteří pobírají služební volno dle zákona s tím rozdílem, že uzavírají s PČR dohodu, kterou se zavazují a nejde o malé částky. Možnost začít studovat má každý z nás - to považuji za obrovskou výhodu nového zákona, dle staré 186/1992Sb. mi ředitel s personální pravomocí na mou žádost studovat PA odpověděl, že si váží mé snahy, ale potřebuje lidi na chodník, takže mi studijní volno nedá. Teď ji podepíší komukoliv. Tak toho buď využijte, nebo se alespoň nenavážejte do lidí, kteří investují tím nejvhodnějším způsobem do vzdělání. Tímto debatu ze své strany končím a přeji hezký den
  19.10.2007 13:25 Akademik
 
Naprostý souhlas s ...... !!!
  19.10.2007 17:48 ?????
 
Ty akademiku, tys tak blbej, žes nepoznal hodnostní oz. kapitán, těch teček jsi tam dal trochu moc. Namáš náhodou matfyz?
  16.10.2007 18:44 gejza
 
Nezoufejte, bude hůř.
  16.10.2007 17:46 sbor laiků
 
SDN se rozpadá na více okresech, taková papírová pojišťovací služba pro pojišťovny to je opravdu k pláči.
  16.10.2007 17:43 vyhásínání
 
Vládne tady "blbá nálada" a to pan Langer vymýšlí další a další svinstva na policisty, jak jim znepříjemnit službu a život.
  16.10.2007 14:09 r
 
Problém policie jsou odchody policistů a lavina školáků se studijním volnem.
  16.10.2007 17:03 Polda 33
 
S tím musím souhlasit. U nás v okrese bylo trendem, že nový kolegové co byli zařazení na OHS a nechtěli makat šli na denní studium na PA. Po jejich návratu s titulem Bc. byli tito kolegové bez zkušeností zařazeni na OOK za zkušené kolegy co odešli. Komu by se chtělo na stará kolena si dodělávat VŠ, když to celou dobu nepotřeboval.
  16.10.2007 19:02 Akademik
 
Polda 33:
Ty by sis měl hlavně zopakovat gramatiku ( novÝ kolegové ), než tady začneš nadávat na kolegy, kteří se dále vzdělávají, jelikož nechtějí navždy smrdět na OHS nebo OOP. Spoustě lidem nevadí dělat celý život na OOP - to je v pořádku, je to jejich volba. Ale přestaňte už probůh pořád rejpat do vysokoškoláků, vypadá to, jako kdybyste záviděli...
  16.10.2007 22:09 Pavel
 
to Akademik

Jedním ze základních studijních předpokladů je porozumět psanému textu, pokud tedy ctěný akademiku reaguješ na text Poldy 33, jako že reaguješ, evidentně se ti tohoto předpokladu nedostává.
  17.10.2007 15:50 Polda 33
 
For Akademik
Nikomu se nenadával, ale pouze jsem poukázal na zhovadilost současné doby, kdy je preferované vzdělání na úkor praxe. Mě osobně vadí, že 40 letého operativce nebo vyšetřováka s 20 letou praxí bez VŠ vzdělání má nahradit 25 letý kolega, který má odslouženo mimo školy tak půl roku na OHS.
Víš jaký je výsledek, že třeba objasněnost kriminálky u nás v okrese rapidně klesla a víš proč ? Zkušenosti a znalost pachatelů žádná VŠ nenahradí a Policie ČR se neuváženě zbavuje odborníků, které nemá kým nahradit.
  18.10.2007 11:05 někdo
 
plně s tebou souhlasím, u nás na okrese je to taky tak a jelikož všichni vedoucí mají odslouženo okolo 3 let tak to i vypadá. Hlavně že mají školu. Nezávidím jim, ale určitá praxe neškodí a pokud mám něčemu vládnout a v rajonu trefím akorát do bufetu na oběd, je to špatně. Můj názor je, že minimálně po vedoucího SKPV by měla být preferována krom vzdělání i praxe. Potom už je to jen o politice, kdo s kým se zná a podobně.
  19.10.2007 18:55 pro "někdo"
 
Trošku to dramatizuješ, nezdá se ti?
  16.10.2007 12:38 Rentier <Plustek@quick.cz>
 
Po tzv. sametové revoluci, zrušili prevenci proti tr. činnosti ( a strašně se tím chlubili), nyní sklízíme zasetou úrodu. Jako kriminalisté v té době jsme věděli, kdy si který KZO uprdl, nebo jak se v base domluvili na tr.činosti po propuštění. Nový režim, chtěl vše ihned odsoudit, žádné rozpracování TČ, na cokrim. spisy nebo opěr. spisy k tr. činnosti. Posledních několik roků začali ale hovořit o tom, jak je prevence nutná - z křížkem po funuse.
  16.10.2007 12:19 Petr
 
Tak u nás už to začalo,nebo lépe řečeno graduje.Včera to podalo do "C" asi 50% kolegů z DI a nejvíc z nehodovky.Není nad stabilizovanou policii.
  16.10.2007 17:42 nezájem o PČR
 
Ale jinak se vlastně vůbec nic neděje, analytici to zametou pod koberec.