Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  12.03.2007 11:25 Fedof <fedof@seznam.cz>
 
Můj o s o b n í názor na petici.

Zdravím všechny slušné účastníky diskusního fóra.
Nemohu se vyjádřit k požadavkům č.5, 11 , protože sloužím u PČR a nechtěl bych nějak ublížit kolegům HZS. Lépe řečeno nevím přesně o co se jedná .Mám přiznáno pr.29 let. A tudíž mám trochu jiný názor na PČR než tvůrci iniciativy a což je pro mě trochu udivující i NOSP PČR. Na začátku mého příspěvku musím sdělit, že nejsem ředitel,ani vedoucí ani agent p.Langera,ale obyčejný inspektor.To proto,aby mi tzv. demokratické vedení iniciativy hned nezačalo nadávat urážkami.
Ale musím před NOSP hluboce smeknout i když nejsem v odborech. Protože posledních několik měsíců iniciativně odbory pracovali podle mě až moc. Rovněž jsem četl mnoho článku na našem necenzurovaném webu KS Ostrava WEBRORUM.Ale i na jiných.
K celkové petici se musím vyjádřit, že s touto n e s o u h l a s í m. Nevím do jaké hloubky iniciátoři znají celkovou problematiku zákona č.361/2003 Sb. (jinak by nikdo nemohl psát, že byl degradován, že mu snížili plat, aspod.).Proč? Protože nemohu pochopit některé očíslované části pro koho budou užitečné? Pro určitou část policistů, které iniciativa zastupuje? Určitě se ale nebude jednat o většinovou část policistů. Já patřím k většině.
Přiznám se, že mě zaskočila hrubost a neslušnost a netaktnost iniciativy a možná, že toto pramení i z neznalostí určitých ,řekl bych interních věcí postupu výkonu služby u PČR. A to se moc nechci vyjadřovat o úrovni jakou projevují starším pisatelům webu . Domnívám se, že by jste se měli přiučit slušnosti od NOSP.
Můj náhled na tuto petici:
Pokud by tyto jednotlivé body, kromě už uvedených č,5 a 11 k těmto se nemohu vyjádřit, byly alceptované, tak by vlastně zákon 361/2003 Sb. nemohl být funkční.. Jaký je vlastně smysl nového zákona., který je podle mě určitě spravedlivější než starý? Nejdřív by si ho měli zakladatelé petice pořádně přečíst,aby ho mohly vůbec kritizovat. Smysl je asi v podstatě takový, že nastavuje novou laťku u bezpečnostních sborů a to takovým směrem, že stará generace odchází za přijatelnějších podmínek (než tomu bylo dle 186/92 Sb.) na zasloužilý odpočinek a bezpečnostní sbor se omlaďuje. Zejména ve vedoucí správě. A k tomu,aby mladší kolegové mohly něco taky řídit se musí tato místa uvolnit a samozřejmě, že musí mít vysokoškolské vzdělání. Podle toho co vidím a slyším starší generace bude odcházet asi do konce roku 2007. Proč to Vám asi nemusím vysvětlovat. Proto mě trochu udivuje NOSP PČR. Závěrem několik p o s t ř e h ů ,nad kterými by se mohl někdo i možná zamyslet:
Proč nepošlete tuto petici k podpisům a vyjádření na jednotlivé oddělení? Proč PP nezjistí anonymním průzkumem,jaká je celková situace u sboru. Schází mi další odbory! A příslušníci mimo policie, kterých se toto taky týká. Nebo ne? S některými náznaky příslušnic a příslušníků, kteří naznačují určitý směr a sílu diskriminace určitého věkového spektra z Vaší strany iniciativy souhlasím. Nevěřím, že naší zákonodárci PS budou do 1 roku s zák.č.361/2003 Sb.cokoliv dělat.Opravdu si myslíte , že poslanci-senátoři a prezident uzákonili zákon, který je v rozporu s naší legislativou a zejména s LLP a svobod? Já určitě ne. Rozhodně nemám námitek proti tomu,aby policisté sloužící na tzv. ulici měli maximum rizikového spíše naopak.Aleje vůbec možná redukce tzv. zvláštního příplatku? Manifestaci jsem v Praze nebyl podpořit protože bych byl proti sobě a taky proti zdravému rozumu.Proč si nezaložíte vlastní web.DF na intranetu? Kde by nechodila veřejnost? Ale osoby, kterých se toto přímo týká.Celkový pohled na danou problematiku by se určitě vykrystalizoval.Máte z toho strach? Zkuste se obrátit na vedení SSm kraje Ostrava, kde máme podle mě větší demokracii v projevu názorů než u Vás v Praze,aby Vám založili DF na ostravských demokratických stránkách . Na služební porady se nebojí a neštítí přijít naší vyšší nadřízení služební funkcionáři z kraje , kteří jsou ochotni vyslyšet si různé námitky, názory, těch, kterých se údajně vy zastáváte. A jsou i ochotní odpovídat ,vysvětlovat a tak zklidňovat celkový neutěšený stavu u PČR, který je podle mě zapříčiněn neinformovaností o novém zákonu. S přáním pěknějších dnů,větší slušnosti a zdravějšího selského rozumu (doufám, že můj příspěvek nebude upravován a cenzurován) Fedof z Ostravska. fedof@seznam.cz
  30.10.2007 10:50 ***
 
Dovoluji si policisty upozornit, že současná činnost dnešní vlády je minimálně protiústavní a , že že stále existuje LZPaS kde stojí- Občané mají právo postavit se na odpor proti každému, kdo by odstraňoval demokratický řád lidských práv a základních svobod, založený Listinou, jestliže činnost ústavních orgánů a účinné použití zákonných prostředků jsou znemožněny. ...znemožněny samotnou vládou.
  30.10.2007 11:29 vyvrhel
 
To je slovo do pranice.
  31.10.2007 08:18 dojná koza
 
Dovoluji si policisty upozornit, že současná činnost dnešní vlády je minimálně protiústavní a , že že stále existuje citace viz níž:LZPaS kde stojí- Občané mají právo postavit se na odpor proti každému, kdo by odstraňoval demokratický řád lidských práv a základních svobod, založený Listinou, jestliže činnost ústavních orgánů a účinné použití zákonných prostředků jsou znemožněny. ...znemožněny samotnou vládou.buď znemožněny nebo poplatny režimu. Když Motejl odpovídal na otázky, z jakého důvodu je krácena valorizace na půlku, oháněl se novým zákonem, byť ten by se zřejmě neměl na ty, kteří odešli za platnosti starého, vůbec vztahovat. Na další otázku, proč tak nepostupují stavební spořitelny u starých smluv, ale nechají je doběhnout, uvedl, že již jednou odpověděl a dál se tím zabývat nebude. Čerpáno z jiných webových stránek.
  31.10.2007 08:19 dojná
 
trochu se to nepovedlo, tak jinak
  30.10.2007 09:49 ... a je to.
 
http://www.novinky.cz/domaci/cunek-pry-ulozil-3-5-milionu-v-dobe --kdy-bral-socialni-davky_125647_k7ik5.html

...tak to je opravdu majster štyk, ten kdo to pustil ven, by si zasloužil medaili, pokud si chce dnešní policie zachovat renomé organizace, která slouží zákonu a tudíž lidu, tak by takových akci čuňas měla udělat podstatně více... koukněte na svého šéfa, ten se taky nerozpakuje pouštět informace když se mu to hodí a hlavně nese.
  30.10.2007 08:43 ala
 
O bože jak jste chytrý, inteligentní a krásný pane ministře. Opět jsem se zhluboka zasmál vešemu článku o nevzdělanosti pracovníků ÚOOZ. Proč jste nám to neřekl při zveřejňování Kubiceho zprávy. V tu dobu to byli ještě pracovníci ELITNÍHO útvaru. Dnes již nejsou pohodlní, tak je rozprášíme pro jejich nevzdělanost, ale hlavně také proto, aby se nemohli věnovat trestným činům pana Čunka. Jste to opravdu super manager, dyž se podívám, jak se vám ta policie pod rukama rozpadá. To je tak, když se plete špatný doktor do věcí kterým nerozumí.
  29.10.2007 22:48 x
 
http://www.lidovky.cz/cunek-zil-z-davek-ukladal-pritom-miliony-f ff-/ln_domov.asp?c=A071029_215838_ln_domov_vvr
Čunek nezdanil příjmy?= delikt= sankce. Pokud se jedná o pravdivou informaci, pak po nás policistech přece nemůže nikdo chtít, aby jsme svoji práci brali vážně, když je Čunek součástí zákonodárství. Otázka zní, jakým směrem se vůbec bude policie do budoucna ubírat. Ta korupce se nepodaří v žádném případě zničit.
  29.10.2007 23:14 Tabáček
 
Víš, kdyby bolševik věděl, jak je snadné beztrestně okrádat vlastní stáda, tak jsme tu měli demokracii od r. 1948 a ne až od sametu.
  29.10.2007 22:33 Polda ze severu <pasovak@seznam.cz>
 
Dnes jsem se dozvěděl, že místo které mi bylo slíbeno v reorganizované cizinecké policii, dostane až do odchodu do civilu jako trafiku, jeden policejní důchodce. Je mi na blití. Takto to chodí pod velením pplk. Babičíka....Nemohla by tam zasáhnout inspekce??
  29.10.2007 22:52 Tabáček
 
Nemohla, ta si hlídá svoje trafiky. Zdar.
  30.10.2007 09:56 SPRAVEDLNOST
 
IMV spí???
Inspekce by musela zasáhnout na více místech, všude kde si funkcionáři neoprávněně dali 100 % osobního ohodnocení na úkor řadových policistů a to jen proto, že jsou důchodci a odejdou s 50 % hrubého platu, což u některých činí skoro 50 tis Kč. To není jen amorální. Co je to, když si někdo takto neoprávněně zvedne plat? Nespí IMV nebo se bojí sáhnout do řad vysokých funkcionářů? Určitě se ozve nějaký důchodce - komunista a bude mluvit o závisti. Ne, nezávidím, věřím, že boží mlýny melou spravedlivě i když pomalu, ale nesnáším zloděje a jak nazvat jejich způsob neoprávněného, zdůrazňujji neoprávněného obohacování?
  30.10.2007 11:49 bejvalka
 
to je naprosto normální. Na oplátku jezdí nebo jezdilo vedení na kontroly rozpisu služeb, abychom tehdy neměli moc nočních sobot, nedělí a nedejbože svátků. Je to furt stejný, ale spíš horší )))
  30.10.2007 15:04 Jo
 
Chlapče, komunisti jsme byli všici, jináč to u sboru ani nešlo. Jen jsi zapomněl dodat, že si 100% přidělili papaláši, buď sami či jeden druhému. To je vlastně jedno. Vrána vráně oči nevyklove. Takže neděl na staré a komunisty, ale na papaláše a ty druhé!
  30.10.2007 20:30 degradovaný
 
Dej podnět.
  29.10.2007 22:30 sci fi
 
..ramenatý policista Tonda Maňák vstupuje do svého týden starého služebního mercedesu, byl nucen si vzít tuto terénní káru 4x4, protože jede provádět hlídkovou činnost do chatové oblasti v nedalekých křivoklátských lesích, kde má sám malou chatičku asi za 100 000 Euro. Jeho plně prodyšnou a velmi pohodlnou uniformu, doplňují goratexové služební boty, jejichž levnější verze se zhruba za 250 Euro prodávají i ve specializovaných, civilních obchodech. Ještě se zastaví u známého, kterému zjistil na personálce podmínky přijetí k Policii České republiky. Fyzické testy jsou velmi náročné o psychotestech ani nemluvě. Policie si to může dovolit, jde přeci o prestižní povolání a ze 350 uchazečů je přijat pouze jeden. Přes to jsou téměř všechna tabulková místa obsazena...většinou vysokoškoláky. Tonda nastartuje svůj Mercedes a vyráží..v duchu přemýšlí kam pojedou se svojí ženou letos na dovolenou. V loňském roce to nebylo na jachtě kolegy Petra u opobřeží Jihoafrické republiky vůbec špatné. No nic vrací se do reality. Většina kolemjdoucích se na něj vesele usmívá, občas nějaká dívka šibalsky mrkne. Je to krásné povolání pomáhat lidem, ale je to tak lehké s tak přehlednými, jasnými a v postatě neměnnými zákony, které nám naše elita připravila...příští rok jsou opět volby a Tonda má jasno, svůj hlas dám opět ODS
  30.10.2007 13:29 malovenkovan
 
Dobrý, fakt dobrý....
  30.10.2007 20:00 cizina
 
To není sci fi,ale tvrdá realita kolegů s hranic se SRN.
  30.10.2007 20:26 taky cizina
 
Jen na ty vysokoškoláky si nehrají,jako u nás
  29.10.2007 21:24 Devastace
 
Nárust kriminality, dopravních nehod, vyhasínání zapalených policistů, rozepře na odděleních,urážky.. to je všechno výsledkem opravdu motivujícího poslání s nástupem 361.
  29.10.2007 21:19 odchozí
 
Pan Langer a ti darebáci v křeslech vedení policie nemají zájem na ničem, natož na lepším ohodnocení a podmínkách pro své lidi.
  29.10.2007 21:12 malovenkovan
 
Tak jsem si dnes prohlédl statistiky policejního prezidia. Jen v měsíci září (říjen ještě není uzavřen) odešlo od policie do civilu dalších 158 (jak příznačné toto číslo) poldů. Z toho dvě třetiny jsou kluci, kteří mají odlouženo od 0-14 let ! To je ten ministrem proklamovaný generační špunt, který bylo třeba uvolnit ? Aby odcházeli do civilu mladí z přímého výkonu ? Asi ano. Možná jednou i pan I.L. pochopí, že manageři v kancelářích s tučnými platy a důchody opravdu proti gaunerům bojovat nebudou... Ti si totiž budou i nadále prožívat své čárkománie a naivní bludy a představy o tom, co se skutečně děje na ulici, zatímco kriminalita pomalu a jistě bude vzrůstat. No, překlopíme-li to do politiky, jen doufejme, že toto volební období je pro modrohrůzovládu to nadlouhou poslední...
  29.10.2007 22:28 q
 
Je to jejich svobodná vůle, že odešli a netrap se tím.
  30.10.2007 13:32 malovenkovan
 
Trápit se tím tedy sakra musím. Protože jsou to kolikrát zkušení a schopní poldové, za které není náhrada. A protože za ně bude muset například sloužit někdo jiný v rámci svých podělaných 150 hodin grátis. Další a další argumenty nemají smysl. Ti co ví, o čem mluvím, mi dají za pravdu...
  30.10.2007 20:07 Polda 33
 
Máš recht kolego, kdo neslouží na zatíženém oddělení to nepochopí a od příštího roku bude ještě hůř. Soudy mají šetřit a je jasné, kdo bude doručovat písemnosti místo pošty.
  30.10.2007 20:25 pro Polda 33
 
Máš pravdu s tou poštou,jenom nás na oddělení zaráží,že si pošta účtuje poplatky od soudu za písemnosti,které doručím JÁ.A naše vedení je tak tupé,že jim to ještě žere.
  29.10.2007 21:08 manželka policisty
 
K současné policii. Manžel slouží 16 let, myslím, že stále rád. Byl zařazen v platové třídě, která vyžaduje VŠ vzdělání. Z tohoto důvodu ve svém volném čase studuje 3. rok vysokou školu, což ví i jeho zaměstnavatel. Manžel nevyžaduje žádné úlevy v podobě studijního volna apod. Že již řadu let vydělávám více peněz než on (máme dvě děti) a musím tudíž opravdu "makat", jsem si zvykla. Na jeho nulové osobní ohodnocení jsem si také zvykla. Na neplacení přesčasů jsem si také zvykla (dojíždí 50 km), policie na to má zákon. Na před začátkem měsíce několikrát změněnou dobu služeb také, musím přizpůsobit svou, byť též náročnou práci, protože o děti se někdo postarat musí, buď já nebo on. Nyní přišla další novinka. Přestože manžel dělá fakticky stále tudéž práci, byla některým z nich snížena platová třída na středoškolskou, jemu také, což musel podepsat, nedovolil si jinak. Říká se tomu zřejmě reorganizace. Já sama mám VŠ a své další vzdělávání (doktorát) jsem z důvodů časových i finančních odložila právě proto, aby mohl dostudovat manžel a měl dříve po něm výslovně vyžadované vzdělání a abych mohla poskytnout kvalitní vzdělání a kroužky dětem. Jeho studia nás jakožto rodinu stála několik desítek tisíc korun a řadu dní, kdy je ve škole, ne s rodinou. Tento postup zaměstnavatele je potupný, urážející a bohužel demotivující.
  29.10.2007 21:15 malovenkovan
 
Ano potupné, demotivující a urážející. Jako téměř veškeré jednání vedení vůči řadovým policistům.
  29.10.2007 21:27 poplatník
 
Když není co tunelovat, tak se musí reformovat. V pseudodemokracii se jeden účet platí dvakrát.
  30.10.2007 11:46 bejvalka
 
prošel jsem přijímacími testy na důstojnickou, proto mi sebrali osobní a dali ho tomu, který přijímačky neudělal. Prý že nám ho vrátí po abolvování. Nic jsem si z toho nedělal i když mě to stálo taky dost peněz, nakonec mi DŠ zaručila další postup. Po škole jsme přišel zpátky na obvod s tím, že nám osobní dají, až si ho zasloužíme. Po měsíci došlo na reorganizaci v řadách policie údajně proto, že je moc důstojínků. Tímto jsem měl po postupu, už mě čekal jen nprap. Leda bych se někde upíchl jako vedoucí, ale leštič bez názoru jsem bohužel nebyl. To bylo v r. 1993. Než aby ze mě dělalo vedení vola, v tom roce jsem na vlastní žádost a po 10ti letech odešel. Myslím, že je to podobné )))