Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  27.01.2006 19:35 Anna Kozlová
 
Pane Pavel,
nedá mi to, abych vám neodpověděla na váš příspěvek.
Mám takoví pocit, že se příliž zaobíráte minulosti do roku 89.
Jenomže my se tady zabýváme situaci po roku 89.
Můžu vám říct, že za komunistu jsem vlastnila jenom svoje ruce a nic jsem nedostala v životě zadarmo. Jelokož nás bylo 9 dětí, tak jsem si musela od svých 15 let na sebe vydělávat.
Co se týká kuponové privatizace, tak musíte uznat, že to byl opravdu podvod století. Jenom málo lidí z toho něco mělo. Já jsem z toho měla 3 tisíce, ale o dalších 30 tisíc, veškeré mé úspory jsem přišla v bance, která byla vytunelovaná.
Co se týká Vítkovic, tak až do 31 prosince 2005 jsem byla jeho zaměstnanec. Pracovala jsem tam přesně 25 roků.
Že tady platy nebyly a nejsou nic moc, tak to je fakt. Když čtu jaký je průměrný plat v české republice, tak se usměji. Můj mzdový výměr za minulí rok, po 25 létech v hutním provozu činí 9.100 Kčs.
Jelikož jsem celé roky pracovala v nepřetržitém provozu a na valcovací trati a to i deset přesčasu každý měsíc, tak jsem si mohla postavit dům. Samozřejmě, že bez půjčky to nešlo. Podotýkam, že jsem byla sama se synem.
Nevím, v kterém závodě jste pracoval vy, ale na valcovacích tratích a úpravnách, u peci i v ocelárně se dřelo a teď se dře ještě víc.
Nemáte pravdu, že Vítkovice jsou na odstřel, vždycky měli plno zakázek a mají pořad. Jenomže po roku 90, ředitel Pastrňák a jeho spolek dělali všechno možné, aby závody vytunelovali a zlikvidovali. Mimochodem, pan Topolánek má také máslo na hlavě. Také se jim podařilo některé závody zlikvidovat. Pod Vítkovice patřilo 7 velkých závodů.
Pracovala jsem v závodě 4 a kdyby si nás tenkrát nekoupil izraelský žid, tak i tento závod by skončil. Dnes je to všechno rozděleno mezi různé firmy a přesto to funguje.
Pavliku, já nejsem zastancem nepravosti ani leváren.
Já se vždy dívám na to, jak se který člověk chová, a co se týká politických stran, tak se v první řadě dívám, co se snaží udělat pro ostatní a ne jenom pro sebe a sobě rovné. S hulváctvím a aroganci začali odesáci. Jenom si vezmi aféru s Grossem. Ten si půjčil na byt, ale odkud měli peníze takový Tlustý, Kalousek, ti nevysvětlili vůbec nic. Je to pokrytectví, když zloděl křičí, chyťte zloděje. Jenom si vezměte chování cele ODS a Klause při volbě prezidenta. Vůbec se nestyděli domlouvat se s komunisty a teď prezident už předem říká, že vladu nebude jmenovat, pokud tam budou komunisté.
Víte, co nemůžu pochopit ? Váš přístup k billboardum, které nechal postavit Říman a klidně lže občanům do očí. Že se objevili další billboardy, které to vyvracejí, tak to je správné. Mezi námi. Kdyby si dovolil Říman o mně takhle lhát, tak si ho vyhledám a nakopnu ho až odletí do Říma.
Že za komunistu nebylo všechno dobré, to víme všichni, ale bylo všechno dobré za vlády odesáku, nebo za ČSSD.
Ale je fakt, že ten náš nešťastný start do kapitalismu zavinila strana Klause. Je také fakt, že pro obyčejné lidi nejvíc dělá ČSSD.
Nedávno jsem četla v časopise úvahu jednoho moudrého člověka a ten říká " lidé mají takovou vládu, jakou si zaslouží " a je na tom hodně pravdy.
Také nemohu s vámi souhlasit, že lidé závidí těm bohatším a že jsou to hlavně voliči sociální demokracie. Když se na to podíváme rozumně, pak je jasné že zbohatlíci a tuneláři budou volit takovou stranu, která jim umožní krást a přitom být nepostižitelní. Máme málo příkladu z minula, kdy největší tuneláři nebyli odsouzení, protože oni vlastně nechtěli nikoho okrást a ti kteří ukradli pár tisíc tak šli sedět.
A proto se vůbec nedivím lidem, kteří celý život tvrdě pracují a přitom si nemohou nic dovolit, že závidí těm, kteří přišli k milionům podvodem. Tak se na to dívejte. Vám je to jedno, že na pár šupu jezdíte od rána do večera ? A takoví Krejčíř, Kožený, Pitr si lebedí ?
Pavlíku, ale ruku na srdce, nejste nějak moc otravený a pesimistický ? Mám pocit, že vidíte všechno černě a na minulost se už vykašlete. Jestli to byli komunisté, odesáci, nebo socialisté a také lidovci, vždy jim jde hlavně o koryta, ale člověk musí volit aspoň menší zlo a uvědomit si co kdo hlásá a hlavně jak se chová.
Náš slavný Komenský řekl ----Vše na tomto světě lze napravit, ale jen jemným teplem lásky, poněvadž jinak je to nemožno.
  23.11.2007 19:48 10%
 
Není lepší těch 10% dát raději všem, nebo se to tady rozhádá a už to nikdo nezachrání. Kriminalisté sice chodí s rypáky nahoru ale občas něco vytvoří plo blaho společnosti.
  23.11.2007 22:38 -
 
Dát všem nebo nedat nikomu - to už je vcelku jedno, ne? A co asi bude pro erár levnější?
  24.11.2007 07:54 sniper
 
Větší blbost jsem neslyšel!
  24.11.2007 12:45 klobása
 
pro 10% a devastace policie:

Oba jste jenom ubozí závistivci, nic víc.
  24.11.2007 15:39 sdf
 
Šetříme pro PP
  24.11.2007 17:50 Klobáso asi nikdy nepochopíš
 
Klobáso asi nikdy nepochopíš, že to není závist, ale jen touha po spravedlivém odměňování. Já nevím jaké máš zkušenosti ze svého okolí, ale moji bývalí kolegové, kteří jsou na kriminálce si rozhodně nestěžují na to, že jsou prakticky každou sobotu a neděli doma, svátky jim nadělají nějaké to volno, které tráví s rodinou, noční jim nic neříkají krom měsíčního výjezdu operativce, takže beru jako naprosto samozřejmé, že za tyto " časy " služeb je nějaká "satisfakce ", která je i jasně vyjádřena zakoníkem práce pro civilní zaměstnance. Naprosto ale nechápu, že někoho pobuřuje, že se o právo mít příplatek za tyto směny, někoho negativně dotýká a takřka jej to pobuřuje. Jinak se všeobecně ví dle lékařských pramenů, že noční práce vykonávaná celý život znamená takovou zvýšenou zátěž na mozek, který je nucen proti zákonitostem přírody
fungovat v noční době, že dochází dle lékařských odhadů ke zkrácení lidského života až o 5 let. Za sebe mohu říci, že po nočních mě bolí palice. Noční dělám 22 let. Kdo tohle zná, tak ty kecy o zrušení příplatků pro směnaře chápe úplně jinak. Takže žádná závist, jen nespravedlnost, kterou by někteří chtěli ještě udělat nespravedlnější. Pouč se a podívej se do slovenského zákona o služ. poměru. Každý prd je zaplacen. Co je tedy v ČR na směnném systému jiného ?
  25.11.2007 13:08 klobása
 
Neobhajuji tady to, že se sebrat příplatek za směnnost lidem sloužícím ve směnném provozu. Mě se nelíbí ta řevnivost mezi jednotlivými složkami, mezi vysokoškoláky a nevysokoškoláky, řadovými a managementem, atd. Je hrozně jednoduchý paušalizovat a říct, že kriminalisté nosí rypáky nahoru, někde nedělají ani do tří, manažeři jsou vepři nenažraný, atd. Zamyslete se, sakra, trošku nad sebou. Na všech postech sloužej lidi normální a debilní, tak si to laskavě uvědomte a přestaňte se napadat mezi sebou.
  25.11.2007 13:10 klobása
 
oprava: ..že se má sebrat...
  26.11.2007 12:49 pro klobásu
 
Ty raději drž rypák, tvoje příspěvky jsou na úrovni malého spratka ( zřejmě někde na SKPV). Makej a vyser se na příspěvky magore.
  26.11.2007 17:09 pro idiota bez nicku
 
další zamindrákovanej chudák, co víc k tobě dodat?
  23.11.2007 14:49 ***
 
petruna: Srovnání nesrovnatelného
Také mám pár slov pro občana a jemu podobné.
Policisté a podnikatelé jsou si v jistém směru dosti podobní. Tím, že po několikaleté trvdé práci končí většinou s psychickými problémy, buď v ordinaci lékaře, nebo s provazem kolem krku.
Policisté, kteří okusili neskutečný tlak na osobnost člověka zejména v zátěžových situacích, kdy se denně "vtělují" do role jiných zaměstnání - soudce, když musí rozhodnout při rodinných hádkách a bitkách, který většinou přihlížejí děti, poradce, kdy musí vysvětit veškeré možnosti pro řešení vzniklých jakýchkoliv situací, lékaře, kdy musí poskytnout první pomoc, ač je sám zraněn, psychologa, když musí jít vyrozumět rodiče, že se jim právě zabil syn v autě....o každodenním nadáváním řidičů o buzeraci nemluvě.
Pak taky striktně dodržovat pravidla jemu daná, což znamená - v uniformě nesmí jíst, pít a kouřit, nesmí policii znevážit tím, že by v uniformě někde čůral za stromem a byl viděn, třeba při dopravní akci, kam je velen na několik hodin bez možnosti vykonání běžných lidských potřeb v lidských podmínkách, není mu zima, déšť a sníh, slunce, ani vedro mu taky nevadí, má přeci mít snížený práh bolesti a emočního cítění. Vlastně ani jíst ani pít nemusí, vydrží to.....Musí.
Podnikatel maká, až se z něho kouří, protože jeho píle a snaha je mu finanční jistotou. Je pánem svého času, může si dělat co kdy chce, ale i tak je posedlý nekonečnou touhou po větším bohatství, která jej časem odtrhne od rodiny, od pravých přátel, ztratí osobnost, neboť peníze ho pohltí....Nemusí.
Šel by takový podnikatel dělat policajta?
  23.11.2007 16:16 Civil
 
Nešel, protože nemusí. Ale policajt by taky nešel dělat podnikatele, protože na to nemá. Alespoň ti zde diskutující. A když jde, tak končí záhy s tím provazem kolem krku.
  24.11.2007 15:36 býv.
 
Každý dělá a bude dělat co umí a na co stačí. Nelíbí se někomu? Nechceš, nedělej! Běž jinam, hledej, makej aby jsi se užívil. Toť každého správa.
  23.11.2007 13:47 .
 
Tak dneska jsem se dozvěděl, že snad údajně se bude asi rušit příplatek 10 %, aby hoši z kriminálky nebyly ke škodě. Ale nikdo nevidí jaké to je sloužit v noci , svátky neděle. Nic proti kriminálce, ale přece jenom pěkně v civilu a pěkně od pondělí do pátku. Hmmm jestli to udělají, tak si myslím, že uteče i ten poslední zbytek těch dobráckých policajtů v uniformě. Tohle všechno co se děje v poslední době u Policie je na pováženou. Jediný náznak a nečekám na nic a mizím jako pára nad hrncem
  23.11.2007 17:32 překvapený
 
Já myslel, že kriminalista pracuje i odpoledne, v noci, soboty neděle atd. Nebo se pachatelé nemusí od 15.00 hod. ničeho obávat ? Vzpamatujte se, co tu píšete za bludy....
  23.11.2007 18:29 1
 
no jak kde! Někde nedělaj ani do 15h
  23.11.2007 19:44 Niance
 
Kriminalisté ti arogantní hošíci si nic jiného nezaslouží než 10% dolů
  23.11.2007 20:48 x
 
Pro Niance,
to co jsi zde napsal, na to se nedá ani reagovat, pouze Ti dám jednu radu do života, starej se sám o sebe a makej jako Ti kriminalisti, neboť je patrno, že nemáš ani ponětí, co ta práce obnáší a jestli se u Vás flákají, to je problém jejich nadřízeného a můžeš jít žalovat třeba svému řediteli, ale neurážej zde ostatní poctivé policisty.
  24.11.2007 12:29 bez cenzury
 
Nežaluji, starám se o sebe, pracuji poctivě a pouze konstatuji jaká je situace mezi jednotlivými složkami.
  24.11.2007 12:48 klobása
 
pro 1 a Niance:

Další závistiví idioti...
  24.11.2007 18:55 1
 
Klobása: Nikomu nezávidím, dobře si přečti, co jsem napsal. Říkám někde!! Neházím všechny do jednoho pytle. Tam kde makaj, tak ať mají klidně peněz jako šlupek! A neurážej laskavě ostatní za jejich názor!
  25.11.2007 13:13 klobása
 
1:
S tim idiotem jsem to přehnal, uznávám a omlouvám se. Ale mě prostě vždycky řeči typu: kriminalisti jsou cháska arogantních nemakačenků, nebo management je banda vepřů , nasere!
  23.11.2007 13:19 XXX
 
Došlo na moje slova. Z oddělení 3 a 4 typu udělají stanice bez vedoucích a je vymalováno.

http://www.iprima.cz/zpravodajstviasport/?460e=1610
  24.11.2007 12:49 karlos
 
jedině dobře
  23.11.2007 12:07 býv.
 
Keců, keců, keců. Je pátek člověče. Nerozčiluj se. Víkend pře náma, pohoda džééééés. :-).
  24.11.2007 12:45 xxx
 
Tady už to bez rozčilování nejde, tady to jde ke dnu a zpívat se u toho nedá.
  23.11.2007 07:43 Dušan
 
http://www.iprima.cz/zpravodajstviasport/?460e=1610

Když jsem tady nedávno dal příspěvek,že je u nás náčelníků,jak u indiánů a vysokoškoláci padají z oken i když v přímém výkonu nemá kdo sloužit.To bylo keců co?
  23.11.2007 09:44 Poměr
 
Velitel 1 : 8 policistů přímé bezpečnostní povahy výkonu služby.
Policista nepřímé bezpečnostní povahy výkonu služby 1 : 3.8
policistům přímé bezpečnostní povahy výkonu služby.

Děkuji za případnou opravu mého příspěvku
  22.11.2007 22:22 Pro Tojefuck
 
Jinak ta spodní třetina krajů není špatná, né ? Ale ten vršek už tak slavný není. Jinak sloužím v Ústeckém a je to u nás samý pervitiňák a nebo nepřizpůsobivej.
  22.11.2007 18:33 krok vzad
 
Jen ať si život policisty každý vyzkouší, ať všichni ví co to je chodit na noční, ve svátek, soboty a neděle. Jaké to je pracovat pod tlakem a strachem s nepravidelnou stravou a rozhozeným biorytmem. Pracovat pod lidmi, kteří se chovají jako vepři, neví co to je tolerance a kompromis akorát je zajímají výsledky a čárky. Bohužel ty podmínky jsou poslední dobou nedobré a vše co je ještě dobré a osvědčené tak se ubíjí a nahrazuje neskutečnými věcmi zatěžující policisty.
  22.11.2007 09:56 tojefuck
 
Když jsem odcházel od policie, bylo mi to líto, ale už jsem prostě dál neviděl perspektivu setrvat dál u této složky. Snažil jsem se svojí práci dělat dobře jenže už sem si řekl, to ne! Teď už vím, že jsem se rozhodl dobře. Odešel jsem jinam a dělám skoro stejnou práci jako důkaz toho, že mi tato nikdy nevadila a nebyla důvodem k odchodu a že jsem odešel na protest proti novému sl. zákonu a všem "langrům" a lidem, kteří PČR dostávají pomálu ke dnu. Vám všem kteří ještě držíte zbytky praporu PČR držím pěstě i když už patřím jen mezi lidi, kteří tak mohou činit pouze zvenčí.
  22.11.2007 10:55 F1
 
Tomu rozumí spousta lidí, kteří již odešli, jsou v " režimu odchodu " , nebo každý den ve službě přemýšlejí jestli už to pověsit na hřebíček - bez jasné vize a stolika neřešenými problémy se slouží špatně a kdo to " nahoře " nachápe bebo nechce chápat, nese vinu za tento stav, který tady rozhodně v tomto měřitku nepanoval.
  22.11.2007 12:23 xXx
 
Odešel jsi jinam a děláš skoro stejnou práci - takže to vypadá, že jsi šel z OHS k Městské, v obou případech někoho chytíš a vezeš ho na obvod, ať si to tam užijou, je to tak? Jinými slovy děláš furt to samé, jenom sis spočetl, že bude výhodnější si rentu nechat spočítat z roku 2006. Takže Ti vlastně Langer finančně pomohl tím, že Tě nakopl k odchodu.
  22.11.2007 14:03 JsPe
 
Nevšiml jsem si, že by někdo někoho u policie držel. A komu se nelíbí, tak ať jde do civilu. Většinou se ale jedná o policisty, kteří to mají moc dobře spočitané a déle ani nechtěli pracovat u policie. A při svém hloupém odchodu aby se plitovali tady o tom píší, aby byiy důležití.A až všichni ti vyčuránkové odejdou tak nám bude všem lépe....
  22.11.2007 15:08 býv.
 
JsPe! I ty máš částečně pravdu, ale lépe už fakt bylo.
  22.11.2007 17:21 JsPe
 
JsPe myslím, že lépe bylo a nic dobrého tady policisty nečeká. Nevím kdo je vyčuraný, ale rozhodně poslední měsíce nehodnotím v dobrém světle. Takže souhlas s odchodem a přeji mu to.
  22.11.2007 20:26 tojefuck
 
Možná to zní blbě, ale já když jsem nastupoval k policii, volil jsem si tohle zaměstnání jako celoživotní práci a nehodlal jsem se ani na stáří zašít do kanclu. Nový služební zákon však přede mě postavil volbu buď spoléhat na zdraví až do důchodového věku a blbnout v tělocvičně při testech jako 18nácti letý, nebo jít jinam dokud o mě byl jinde zájem. Copak jste nikdo nežil nebo nežijete prací policisty tak, aby renta nebyla na prvním místě, když se rozhodujete jak dál? K sakru lidi co je to s některými z Vás? To je jako závist? Za co? Za ty tisíce hodin mrznutí venku, rvačky, zákroky, překonávání strachu, za maxímální odpovědnost a boj s častou blbostí? Své dřívější práci jsem obětoval rodinu i část svého zdraví (proto jsem na tenhle paragraf v novém sl. zákoně taky naštván - není to nic hrozného ale jen do doby než se to zhorší, pak bych to neutajil..ale s "béčkem" bych sloužit nemohl). Ano, hned mi předhodíte, že to byla moje volba. Máte pravdu a mohu jasně říct, že jí nelituju. Vše má své pro a proti. Renta je věc dobrá, ale chytit grázla a stisknutí ruky od poškozeného s poděkováním za pomoc byl pocit, který byl víc než peníze, ale to pochopí jen někdo. Někteří z Vás vidí holt na prvním místě jen ty prachy. Ta naše povaha česká, že?
  22.11.2007 20:47 Kdos
 
TOJEFUCK - mluvíž mne z duše. Plně s tebou souhlasím. Taky jsem při nástupu říkal,že umřu jako policista.ale skutečnosti mne donutili odejít. Všichni kdo zůstali, tak jim držím palce. Kolega který odešel již po revoluci říkal,že člověk se policajtem rodí, tj. i po odchodu je policajt a bude jím i dále. Jinak odchod u něj byl jak nemoc, trvalo to 1/6 roku než si srovnal s civilem. Ještě dneska však se o policii zajímá a policistům pomáhá a fandí. Bohužel stále menšímu počtu. I já jsem za "8". Nejhorší rozhodnutí je odejít. Pak už to jde.
  22.11.2007 20:52 Polda 33
 
Pro tojefuck
Prosím tě, že si něco děláš z keců JsPe, protože každý normální polda co slouží delší dobu je z práce u PČR otrávený.
  22.11.2007 22:12 Pro Tojefuck
 
Nenech se vůbec vyprovokovat od těch rádoby kritiků. Docela chápu proč takhlen kritizují. Totiž u PČR jsou tak propastné rozdíly v zatížení jednotlivých policistů, že na jedné straně se polda na zatíženém oddělení ani v klidu nenají a zase někde ( nebudu říkat kde ) se ve službě nudí a jaksi šichta neutíká a každá hodina ve službě se vleče a služba je neskutečně dlouhá. U nás když se nastoupí služba, tak už člověk řeší nějaké to vloupání, pak se člověk modlí aby se alespoň stačil najíst a nejel z nedojezeného oběda pro nějakého pachatele v marketu a pod., oznámení za oznámením a hle najednou je večer a člověk by potřeboval nějak prodloužit ten den, aby ty podělaný papíry vůbec dopsal. Na druhé straně se někde dloubou v nose a vím co mluvím neb nějakou tu dobu sloužím. Zkrátka obvody pořádkový v nějakých městech a samozřejmě v každém případě v Praze jsou zaměstnaný dost často nad hlavu.
Takže ty co odcházejí naprosto chápu, protože abych každou službu proseděl u počítače u jednoho oznámení za druhým s rozostřeným monitorem až člověka na konci směny z toho pálí oči za neustálé směšných nicotných kritik nadřízených a vůbec dovolit si jít na dovolenou, kdy řada lidí na takových odděleních chodí ještě dodělávat spisy.
A nahoře chytráci furt vymýšlí další předpisy, které často s realitou nemají nic společného. Kdysi jsem šel dělat policajta a ne směnu prosedět za počítačem, takže teď mají ti chytráci nahoře možnost místo těch svých byrokratických předpisů vymyslet něco co pomůže policii nebýt furt v kanceláři u těch papírů - můžou si vzít příklad v Nizozemí, kde trestné činy od počátku bez známého pachatele vůbec nevyšetřují a což je 80-90 % času stráveného v kanceláři u českého policajta

Jinak zatížení a tedy, jak kdo a kde se musí poprat s problémy je jasně definovatelné - počet TČ na 1000 obyvatel :

- Praha 57
- Ústecký kraj 30
- Liberecký 26
- Středočeský 24
- Karlovarský 23
- Jihomoravský 21
- Jihočeský 20
- Plzeňský 19
- Moravskoslezský 16,5
- Olomoucký 16
- Královehradecký 15
- Pardubický 14
- Zlínský 12,2
- Vysočina 11,7
  24.11.2007 12:51 karlos
 
Kdos:
To je v pořádku, že odcházíš, s tvým pravopisem si dělal policii stejně jenom ostudu.
  26.11.2007 12:58 pro Karlos
 
Je škoda, že odchází, ale ty jsi měl být už dávno někde jinde a né u Policie. Zřejmě jseš nějaká kancelářská krysa, buď tak hodnej a nepiš do této diskuze, nasíráš akorát policisty v přímém výkoně, zřejmě ani nevíš co to je.
  26.11.2007 17:13 karlos
 
Všichni brečíte jak odcházíte, jak jste byli okolnostmi donuceni, atd. Vždyť běžte, ono to nějak dopadne a půjde to i bez vás!
  21.11.2007 23:53 Gejza
 
Nebojte, už ten megazmrd dlouho vládnout nebude.