Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  15.02.2007 11:03 xyxy
 
Nejslavnější vězeň Jiří Kajínek



3.1.2007 9:49 | Krimi a záhady

Kdyby se pořádala anketa o nejznámějšího vězně v Česku, asi by s přehledem zvítězil. A existují sázky na to, jestli se mu povede utéct i z Valdic, kde si odpykává svůj doživotní trest.

Doživotní rozsudek vynesl 23. června 1998 Krajský soud v Plzni za dvojnásobnou nájemnou vraždu a jeden pokus o vraždu. Kajínek od začátku vinu popírá a už několik let se snaží o obnovu procesu. Zatím marně. Letos v srpnu Vrchní soud v Praze nevyhověl stížnosti, kterou Jiří Kajínek podal proti verdiktu plzeňského soudu, jímž byla zamítnuta jeho žádost o obnovu procesu. „Dnes je moje víra v justici velice otřesena, ale stále doufám, že je možné se dovolat pravdy a spravedlnosti,” vzkázal z vězení.

Pravda je, že odstupující ministr vnitra Pavel Němec v srpnu podal k Nejvyššímu soudu stížnost pro porušení zákona při posuzování nových důkazů, které chtěla Kajínkova obhajoba v novém procesu použít. Obdobnou stížnost podal v roce 2001 také ministr Pavel Rychetský, ale neuspěl.

Obraz nespravedlivě stíhaného vězně Jiřího Kajínka tak v očích veřejnosti jen sílí. A Kajínek ho pilně podporuje. Prostřednictvím internetu se z vězení vyjadřuje nejen ke svému případu, ale k libovolným tématům. Na jeho podporu se sepisují petice a v nedávném výzkumu o jeho vině pochybovala už vice než polovina dotázaných!

Přitom stačí shrnout prostá fakta a pětačtyřicetiletý Jiří Kajínek se rázem přestane jevit jako „omylem zavřený slušný člověk”. První konflikt ze zákonem měl už jako nezletilý v roce 1974. Do vězení se poprvé dostal v roce 1982 za vloupání do chat. V roce 1985 byl odsouzen znovu, tentokrát za krádeže v bytech, nedovolené ozbrojování a útok na veřejného činitele. Při zatýkání totiž zranil tři policisty železnou tyčí. V roce 1990 byl propuštěn na svobodu v rámci rozsáhlé amnestie prezidenta Václava Havla. Později byl souzen znovu za bytové krádeže, a především za loupežné přepadení policistů v Praze 4, při kterém jim odcizil zbraně a služební vozidlo. Vyfasoval jedenáct let a seděl na Borech.

Patřil k vzorným vězňům kladně hodnoceným za vzorné chování a práci navíc. Proto mu byla povolena dvoudenní dovolená (21. – 23. ledna 1993), přestože byl označen ve spise jako nebezpečný recidivista a taková výhoda mu neměla být vůbec umožněna. Kajínek se z dovolené do věznice nevrátil a stal se trestancem na útěku.

30. 5. 1993 měl kolem osmé večer zastřelit v zatáčce na silnici pod plzeňskou věznicí Bory nejméně dvanácti ranami podnikatele Štefana Jandu (27) a jeho osobního strážce Juliána Pokoše (30). Pětadvacetiletý Vojtěch Pokoš útok přežil jen díky včasnému zásahu záchranky a později se stal korunním svědkem. Vraždu si měl objednat podnikatel Antonín Vlasák a podle obžaloby za ni Kajínkovi dal sto tisíc.

Jiří Kajínek byl dopaden pražskou zásahovou jednotkou 8. února 1994 ve chvíli, kdy před domem v Praze 4 nakládal do luxustního mercedesu tři samopaly, brokovnici, osm pistolí (z toho jednu s tlumičem) a přes sto tisíc nábojů. Ocitl se znovu na Borech, kde zahájil sérii útěků, která nemá v novodobé historii tuzemského vězeňství obdoby. Napřed mu Jana Škardová, zaměstnankyně firmy dovážející do věznice potraviny, propašovala dvanácticentimetrový nůž, za což dostala tučný honorář od Kajínkových kompliců. Tentokrát však Kajínek ještě útěk nedokončil, protože byl náhle přesunut do vazební věznice v Českých Budějovicích (přesun se týkal vice vězňů, kteří prostřednictvím dozorce sázeli tikety). Z budějovické věznice Kajínek utekl v červenci 1994. Ještě týž den ho zatkli u řeky Vltavy.

Byl přemístěn do Valdic, kde se mu 11. září 1996 podařilo dostat na střechu jednopatrové budovy. V březnu 1997 se při jeho převozu k soudu eskorta střetla s vozem BMW, ve kterém zahynuly dvě ženy. Kajínek byl pak umístěn v „nejstřeženější” věznici – Mírově. Odtamtud utekl riskantním manévrem z okna po provazu 29. října 2000. Několik týdnů republika žila slavným útěkem, než byl Jiří Kajínek 8. prosince 2000 zatčen v bytě pětinásobného pachatele orlických vražd Ludvíka Černého. Komando ho překvapilo rozespalého – nestačil použít ani nabitou pistoli, ani ruční granát, které měl u sebe.

Teď je znovu ve Valdicích, odkud společně s právničkou Klárou Slámovou vede svůj „spravedlivý boj”. V kauze se v lednu 2004 objevil nový svědek, který televizi Nova řekl, že z cely viděl střelbu pod věznicí Bory. Svědek, tehdejší vězeň, Nově vylíčil okolnosti zločinu jinak, než jak je popsaly v rozsudku nad Kajínkem soudy. Kajínek usiluje o obnovu procesu. Můžete mu napsat…
  06.12.2007 20:28 nechuť
 
A další a další znechucení policisté odcházejí do civilu a výhled pro nově přicházející žádný.
  06.12.2007 18:01 RCCP
 
Na jednom velkém aktivu bylo řečeno-kdo nechce u policie sloužit může klidně odejít. Mám takové obavy, že odejdou za chvíli všichni, vždyť ani kolegové z RCCP nemají o práci u OOP a SDP žádný zájem. Taky proč by měli mít za takových podmínek.
  07.12.2007 03:28 jarda
 
Hlavní je, aby se do funkcí dostali podle představ pana ministra "mladí rozhněvaní muži". Pozor, o ženách nemluvil. Možná má problémy se sexuální orientací, ale to jen tak pro pořádek. Koho ale ti "mladí rozhněvaní muži" budou nakonec řídit, toť otázka.
  06.12.2007 10:23 ///
 
Tak jsem si zase přečetl několik stránek. A opět jsem se přesvědčil, že od doby, co jsem od Policie ČR odešel, se nic nezměnilo. Je jistě řada schopných a fundovaných policistů, ale ti určitě nemají čas ani chuť přispívat na tyto stránky. Jestli si někdy I.L. pročítá tyto stránky, tak ho to jen musí utvrzovat v tom, že Policii ČR je třeba rozprášit. Zdá se mi, že někteří z Vás jsou již úplně mimo realitu. Nejvíc se tady rozčilují ti, co "slouží venku na ulici". Taky jsem tak sloužil řadu let, proto vím, o čem mluvím. Začínal jsem za 2.950,.- Kč hrubého, nějakých 20 hodin měsíčně navíc měl každý přímo naplánováno, aby vyšly služby. Další hodiny navíc se objevily v průběhu měsíce při různých akcích. Příplatky nebyly za nic, to slovo nikdo neznal, stejně jako např. vzít si paragraf na nemocné dítě, manželku atd. Podívejte se taky někdy, co za Vaše peníze dělají např. dělníci na severní Moravě.
  06.12.2007 10:40 bumerang
 
Musím reagovat.
Úplně mimo realitu jseš Ty sám, když uvádíš částku 2.950 v Kčs, dnes se platí Kč, jak ty ve svém příspěvku uvádíš a to je zavádějící. Jaké byly prosím tě pořizovací ceny bytů, náklady na živobytí rodiny, to již raději neuvádíš, že. Proč z nás takoví, jako jsi ty dělají kretény.
  06.12.2007 11:08 bumerang
 
Výrok
Příplatky nebyly za nic, to slovo nikdo neznal, stejně jako např. vzít si paragraf na nemocné dítě, manželku atd. Podívejte se taky někdy, co za Vaše peníze dělají např. dělníci na severní Moravě.
Prohlášení
Co jste s nemocným dítětem v té době dělali? Hodili jste ho z mostu a manželku také?
Výrok
Podívejte se taky někdy, co za Vaše peníze dělají např. dělníci na severní Moravě.
Prohlášní
My budm jen rádi, když rozšíří naše řady. Zdar
  06.12.2007 11:17 F1
 
Je více rovin takového uvažování. Jednou z nich je, zda se budem srovnávat s tou službou, která byla před rokem 89 (otec takto sloužil 30 let) a zda budeme chtít být zařazeni v " kategorii " špatně zaplaceného dělníka na Severní moravě ( jejich plat na svědomí nemám a moje manželka pracuje za 7.500 - 8.000,- čistého ). Rozhodně nemám o sobě mínění, že bych neměl být rozumně zaplacen za práci službu, kterou dělám a že je to s parchantama na Severu Čech řehole. Otázkou je proč někdo vymýšlí zdarma hodiny, co je tím důvodem - chybějící lidé ?, nedostatek peněz na zaplacení přesčasů, myšlenka uškodit policistům a testovat jejich nálady či neidentifikovatelný problém ?

Přeci každý ví, že původně bylo v zákoně zdarma 300 hodin. Co bylo důvodem vymyslet 2 měsíce služby zdarma v roce. Důvod byl jistě dle mého finanční, který měl řešit krize personální a krize nedostatku peněz pod.

Kde je nějaká hranice takového uvažování a řeknu na rovinu zákonného ( ale protiústavního - o tom jsem přesvědčen ) vychcávání s lidmi. Co když nějakého notně přemýšlivého poslance napadne dát do zákona třebas ( hypoteticky ) 800 hodin zdarma v zájmu ušetření rozpočtu a uvolněné částky přesunutí do jiné kapitoly. Kde je ta ta hranice " přijatelného " vychcávání " s lidmi ?

Jako poslední otázku bych položil : Každý občan má právo na spravedlivou odměnu za vykonanou práci. Jak by Ústavní soud ČR zhodnotil spravedlivou odměnu při porovnání spravedlivé odměny policisty na stejném zařazení sloužícího např. v Severních Čechách, který zdarma odsloužil 150 hodin a policisty například ve Veselí nad Lužnicí, který žadnou ze 150 hodin neodsloužil, při tom byl jejich plat naprosto stejný. Složitější hodnocení by bylo mezi zaměstnaneckými profesemi, ale u Policie ČR je toto porovnání z charakteru vykonávané služby dostatečně srovnatelné.
Myslím si, že by těžko mohl někdo hovořit o nějaké spravedlivé odměně. Naše služba je o tom, máme jiným pomáhat domoci se spravedlnosti a dohlížet a chránit pořádek a právo - hezky to sice zní, ale na každém kroku vidíme nespravedlnost, vydrbávání s lidmi a námi samotnými a těmi 150 hodinami tomu nasadili tedy korunu.
A pokud je a nebo bude podána ústavní stížnost na porušení zásady spravedlivého odměňování u PČR - na 100 % věřím, že to Ústavní soud posoudí v rovině, jak jsem naznačil. Takže : systém před rokem 89 jistě aktuální již není a nebude, to je každému jasné.
  06.12.2007 11:32 mimo realitu
 
jsi ty. Já nedostanu služební byt, nemám služební auto pro sebe, nikdo za mě nic nezaplatí a jen proto, že změnili zákon jsem přišel o 2000,- měsíčně. Proč? Vysvětlí mi to někdo? Dělám špatně, byl jsem přeplacený, dělám chyby, mám špatné hodnocení? NE, všechno tohle je jen podraz na lidi a zadarmo jsi dělat mohl, já si také neúčtuji čas, který věnuji ve svém "volnu" této práci a že ho je dost. Chci zaplatit za odvedenou práci, nic víc. Pokud mě chceš srovnávat s nějakým lemplem, jen proto, že semtam reaguji na zdejší provokatéry, jsi ubožák.... A srovnávat práci dělníka s poldou....nechceš srovnávat třeba práci doktora s uklízečkou v nemocnici? Pak kdo je mimo realitu...
  06.12.2007 11:43 F1
 
A ještě k tomu paragrafu :

Mám dvě děti, kdy jsem si nikdy paragraf na dítě nevzal a vždy byla doma manželka. Také na to nějak nejsem zvyklý, když někdo z poldů si vezme paragraf. Ale po pravdě je to tím, že jsem na občasnou prosbu manželky, abych si vzal pragraf, kdy ona již trpělivost zaměstnavatele vyčerpala, odpověděl že nemůžu, že mám v práci problém se spisy ( což byla vždy pravda ), že v práci musím být. Takže jsem ji tímto zatahoval do ještě větších problémů s jejím zaměstnavatelem a jen proto, že je u tohoto zaměstnavatele dlouho, nedošlo k situaci " vyhazov, takovou se stále nemocnými dětmi tady nepotřebuju ". U některých kolegů jsou ale jejich manželky také na místech, kde vzít si praragraf na nemocné děti nekolikrát za sebou, případně vůbec si ho vzít znamená " vyhazov " .

Takže pane " tři šikmé svlislé čárky " takové to za socialismu nebylo, dnes je to jiné život je jiný a člověk do dělá, jak se dá, aby " přežil " tyhle jednoznačné zápory nové doby. Za socialismu sice také nadávali, když ženská chyběla, ale nějaký vyhazov za marodící děti ? v té době ? Jinak pro pořádek je mi 42 let.
  06.12.2007 13:17 ***
 
Pro ///
No to tě ještě trhnu. S manželem jsme začínali za 1.080,-,
ale nájem za byt vč.poplatků za služby 100,- Kč, 14 dní dovolené s celým zaopatřením vč.dopravy 140,- Kč/osobu,děti jsme také netopili, ale brali jsme si §,ve službě jsme byli podle potřeby, ze základního platu se dalo celkem slušně žít. Ale vztahy mezi námi byly určitě lepší.
  06.12.2007 14:19 nova doba
 
Jo pane kadrovaku, v dobe kdy si zacinal, byla mjaka prumerna mzda, samozrejme delnicka trida mela vic nez nadprumer. Pises, ze si slouzil na ulici, kolik si mel donucovaku za sluzbu a kde si slouzil? V zime jeden caj s rumem v kazdy druhy putice, yo se slouzilo trochu jinak.Stalo se ti nekdy, ze ti plivnul drban do ksichtu, asi ne jinak bys takhle nemluvil, driv si to nikdo nedovolil. Nesrovnavej pravek s dneskem. Manzelka mela pracovni dobu 8-16 a tim to haslo, dneska se maka jinak!!! mluvis jak hloupej civil, jo ono se rychle zapomina. Taky policajt ma neco jako volny cas, tak proc by do tyhle rubriky neprispel? Vis co uzivej si civilu a neplet se nekam kam uz nepatris.
  06.12.2007 15:26 ...
 
nová dobo, už se aspoň holíš? nebo ses teprve nedávno přestal počurávat?
  07.12.2007 09:17 Miras
 
Souhlas s ///
  07.12.2007 09:24 pro F1
 
Policajta v sobě nezapřeš. Tom jak zcela nesprávně používáš slovo KDY, je hrozný, ale buď v klidu, dělá to spousta policajtů. To máte tak chudou slovní zásobu, nebo proč je to slůvko u policajtů tak oblíbený ?
  07.12.2007 11:00 F1
 
Zřejmě to asi bude těmi mega souvětími ve výroku usneseních, jejich odůvodnění a pod. No ale chtěl bych vidět tvůj sloh, protože já o těch " kdy " například v těch usneseních moc dobře vím, ale ať se snažím, jak se snažím, tak zjišťuji, že v těch usneseních bez těch " kdy " to jaksi dost dobře nejde.
Ale jinak ti rozumím, vím, že jseš častý kritik " kdy ", včetně jiných stránek než je Langerova a také nemáš rád, když někdo kritizuje osoby s VŠ. Tím jsem se, ale naštěstí neprovinil.
A nakonec : Já alespoň na těchto stránkách hodnotím úroveň myšlení lidí a jejich názorů, kdy kdy kdy kdy zapomenuté čárky, překlepy atd. mě nezajímají. Jinak na ZOP jsem měl ze 30 lidí z čestiny za jedna a se mnou ještě pouze dva človíčci, takže to snad nebude se mnou tak špatné. Celý život od základky až po tu ZOP jsem měl češtináře, kteří nic neodpouštěli, takže kolikrát si říkám, že to asi bylo v pořádku, že člověka dusili.

Málem jsi mě Miras rozhodil pantofle.
  07.12.2007 11:14 F1 na Mirase
 
Jinak Miras šťourat dokáže každy a nikdo není neomylný. Je to i o toleranci jiných a připustit u sebe sama, že nejsem dokonalý. Kritika je někdy ošemetná, střílející do vlastních řad. Až budeš příště psát svůj názor, tak si uvědom, že před " NEBO " se nepíše čárka.
Finito.
  07.12.2007 11:51 Polda 33
 
Pro Mirase nebo Karlose ?
Koukám, že jsi zase začal svojí kritiku ohledně KDY, ale kolega F1 ti to pěkně nandal. Jinak zapomínáš , že naše práce se točí kolem 7 základních kriminalistických otázek KDY,KDE, KDO, JAK, CO,ČÍM a PROČ a pak se není čemu divit, že je poldové stále používají. Tomu se odborně říká profesní deformace, ale tou ty netrpíš, protože se určitě nepředřeš co ?
  07.12.2007 12:27 Polda 33
 
Jinak Mirasi nebo jak jsi vlastně říkáš ? Na tomto fóru označuješ každého, kdo si stěžuje na současný stav u PČR za ubrečence. Ve skutečnosti jsi sám osobně takový srab, který nemá odvahu při kritice někoho jiného ani tolik odvahy, aby označil příspěvek svým nickem. Každý normální polda se zamyslí nad obsahem příspěvků a ne jako ty nad jejich pravopisem. Mě osobně jsi tímto přesvědčil, že jsi zamindrákovaný polda, který umí možná tak sepisovat papíry, ale na ulici jsi nepoužitelný.
PS: Pro tvojí informaci i sám pán nejvyšší osobně přiznal, že stav PČR je kritický a to je už co říct. Tím pádem nejsme ubrečenci, ale souhlasíme se svým ministrem.
  07.12.2007 14:36 Polda 33
 
Jinak Mirasi nebo jak jsi vlastně říkáš ? Na tomto fóru označuješ každého, kdo si stěžuje na současný stav u PČR za ubrečence. Ve skutečnosti jsi sám osobně takový srab, který při kritice někoho jiného nemá ani odvahu, aby označil příspěvek svým nickem. Každý normální polda se zamyslí nad obsahem příspěvků a ne jako ty nad jejich pravopisem. Mě osobně jsi tímto přesvědčil, že jsi zamindrákovaný polda, který umí možná tak sepisovat papíry, ale na ulici jsi nepoužitelný.
PS: Pro tvojí informaci i sám pán nejvyšší osobně přiznal, že stav PČR je kritický a to je už co říct. Tím pádem nejsme ubrečenci, ale souhlasíme se svým ministrem.
  06.12.2007 08:40 bejvalka
 
musim se smát, jak se rozčilujou ti, kterých se dotýká, že odešel nějakej vedoucí. Pro jejich funkci je totiž důležitý, aby tam ještě někdo trochu schopnej zůstal. Kdyby ne, mají problém oni, nedejpánbů, že by museli časem do terénu. Fandim klukům, co odcházej a ještě víc těm poctivejm vedoucím, kterým je z nastavenýho systému špatně a opouštěj potápějící se loď. Místo, aby zajela do doku, dělaj se do ní další díry a na můstku je to samej kapitán.
  06.12.2007 08:59 :-)
 
těch vedoucích, zástupců, zástupců zástupců je tolik, že odchodem jednoho se absolutně nic nestane. A kéž by schopných vedoucích, se schopností nejen vést, ale chovat se k podřízeným i jako člověk bylo maximum...
  06.12.2007 11:16 bejvalka
 
bohužel podřízených začíná být minimum )))
  05.12.2007 20:20 MODRÝ HNŮJ
 
MODRÝ HNŮJ JE TŘEBA VYKYDAT NEŽ ZNIČÍ CELOU POLICII.
  05.12.2007 19:23 police <p-o-l-i-c-e@seznam.cz>
 
Reakce "Jak to funguje v Holandsku"
To jak to funguje v EU? Mam odslouzene desitky mesicu v ruznych policejnich mirovych misich. Kazdy den slouzite s kolegama z celeho sveta a jste s nima i po praci, bydlite s nima, proste porad. Udelal jsem si svuj maly pruzkum, jak je na tom cesky polda. Vysledek? Ze statu EU suverene nejhur(krome Litvy, Lotysska apod.) neberu nejake prepocitavani platu atd. Myslim tim podminky v praci, karierni rad, postaveni ve spolecnosti. Ve zkratce, nikde policajty asi nemilujou, ale maji respekt. Proc? Myslite si jako pan ministr a jim podobni, ze zaruka kvality a repektu je VS? Opak je pravdou. VS musi mit jen vrcholny funkce, ostatni prochazi behem kariery klasicke kurzy, protoze to delaji poctive zadna tlacenka, tak tim si vychovavaji kvalitni odborniky.Pr. Muj posledni zahr.tym - slozeni:Nemecko, Svedsko, Norsko, USA, CR. Nejnizsi hodnost, krome me byl kpt. jinak plk. az genpor. ani ten nemel VS, dustojnik z nejvyspelejsiho statu EU zarazenim doma pol.prezidko. Pr. prescasu, nocnich atd. samozrejme vsechno placene s priplatkama. Pr. mimo sluzbu udelas nehodu a mas alkohol(bez zraneni). Vsude to je klasicky prestupek podlehajici disciplinarce, zadne propusteni od sboru atd. jak u nas. Vzal jsem extrem, nesouhlasim samozrejme s chlastem za volantem, ale jako priklad to staci. U nas, moznost propusteni i za pouheho podezreni z tr.c. ci spachani prestupku. Proste nas novy zakon nema v EU obdoby, to co se deje jen populismus vuci chudakum danovym poplatnikum, kteri si tak na nas porad stezuji. Chtel bych videt obcana CR, kdybych mu za odhozeni nedopalku na zem vypalil flastr 1000 Kc, bez jakychkoliv diskuzi. Oni prave zacinaji u takovyhle prkotin,co my povazujem za buzeraci.Za tu dobu si u nich na to lidi zvykly a proto z nima nemaji problemy pri reseni dulezitejsich veci. Proto ma ten policajt respekt, protoze si pak obcani uvedomi, ze to je k jejich prospechu.Je to ale vsechno o celkovem systemu, ktery u nas neni a nikdo ho nechce nastolit.Nasi dnesni lidri, nechci utocit na vsechny, ale v mem okoli to stoji za h... Taky uz mam chute odejit, protoze se to porad jen zhorsuje. Mejte se
  07.12.2007 11:04 F1
 
Nesmyslná hysterie s VŠ, bez ní nebude snad český polda ani člověkem.
  05.12.2007 17:58 Chraň Tě pámbůch
 
jestli je pravda, co o Tobě řekl jeden poslanec včera.
  06.12.2007 20:28 ??
 
PÁMBŮCH?? No tě péro, ty ale musíš být inteligentní!!
  05.12.2007 17:56 lídr Odporu Dle Sákona ODS
 
Jestli neodejdete, budete odejiti. Už jste to tu jednou rozkradli, proč jste nám znovu lhali? Na tom normal člověk nevydělá. Vy jste tvrdili, že všichni. Ona taková malá defenestrace jednou za pár desítek let není špatná. Podívej se dnes z okna, co Vás čeká. Nebojíš se ?
  05.12.2007 17:52 Total na šrot
 
Už na Vás chystáme mlátičku (slámy, coz myslel). Ještě si tu policii více rozlož, pak už nám v tom nic nezabrání
  05.12.2007 17:49 Renata <prase2504@seznam.cz>
 
Až se přestaneš usmívat jako zloděj po akci, tak Ti někdo bude věřit. Tak stupidní ksicht nemá nikdo z vlády. Zatím jsi jen rozprášil Ty, co by Tvým kámošům molhi ublížit. Je mě to jedno, stejně padnete , možná to nebude ale tak sametové a to si pište, že jestli bude chybět v jakémkoli resortu byť jen pětikoruna, tak si to s Vámi lidi vyřídí jinak než s komoušema.
  06.12.2007 20:30 ??
 
prase 2504 - no to je moc pěkný mail!