Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  27.03.2007 18:07 cibulka
 
Komunisté chtěli Havla
před listopadem do své vlády!
Šéf KSČ Milouš Jakeš odhalil
největší tajemství dnešního
(post) komunistického režimu:
Sametovou "revoluci" provedlo
komunistické Gestapo StB!


Praha - Mohl se stát disident Václav Havel ministrem kultury v předlistopadové komunistické vládě? Jakkoliv absurdní otázka to dnes je, tehdejší generální tajemník KSČ Milouš Jakeš se jí jeden čas podle svých slov vážně zabýval.

„Diskutovali jsme o tom, jak zastavit nástup kontrarevoluce například i tím, že bychom posílili ve vládě tu bezpartijní a jinopartajní část. V rozhovorech mezi sebou jsme si o Havlovi říkali, že kdyby, tak ať se zabývá kulturou,“ říká dnešní důchodce Jakeš. Fakt, že zůstalo jen u úvah, hodnotí někdejší nejmocnější muž v zemi jako chybu.

Unikátní svědectví předlistopadové elity přináší rozsáhlý výzkum Akademie věd s názvem Vítězové a poražení, jehož výsledky budou zveřejněny dnes poprvé. „V dvaceti rozhovorech si mohou lidé zkonfrontovat osobní zkušenosti a vzpomínky z doby pádu komunismu s názory někdejších vůdců této země,“ říká vedoucí výzkumného projektu Miroslav Vaněk. K dalším třiceti rozhovorům pak vědec získal disidenty z období komunistické normalizace. Ti naopak podle Vaňka nabízejí pohledy z „druhé strany barikády“.

K množství překvapivých - často vůbec poprvé zveřejněných - informací patří i ta, že Československo mělo několik svých Gorbačovů. A údajně prý mnohem schopnějších než Sověti. Tuto roli na sebe bere třeba někdejší šéf pražských komunistů Miroslav Štěpán či člen ÚV KSČ Rudolf Hegenbart. Za Hegenbartem údajně přišel šéf slušovického agrokombinátu František Čuba s plánem na svržení Jakeše.

Jakeš: Za Listopad může StB

Nebýt 17. listopadu, ocitl by se nicméně v čele „státostrany“ téměř jistě ambiciózní Štěpán, jehož Jakeš vychovával jako nástupce. „Byla v něm rozhodnost, nebál se zodpovědnosti,“ chválí ho Jakeš.

Škrt přes rozpočet mu ale udělal všemocný šéf tajné policie Aloiz Lorenc, který podle Jakeše naplánoval masakr studentů na Národní třídě. „O tom jsem přesvědčen. Poněvadž z nás udělal úplné hlupáky, když nás informoval o tom, že na Národní třídě se nic nestalo. Šlo o promyšlenou akci StB. Navíc jsem vydal výslovný pokyn, že nesmí být použito síly,“ tvrdí Jakeš.

Tajná policie dělala podle něj vše pro to, aby přispěla k „výměně stráží v čele komunistické strany“.

Diskusi na téma, nakolik jsou výpovědi bývalých komunistických vůdců pravdivé, Vaněk zatím odmítá. „Ale dočkáte se. Příští roky vydáme konfrontaci rozhovorů s archivními prameny a analýzami historiků.“

Jakešovu výpověď považuje za věrohodnou proto, že bývalý generální tajemník KSČ nešetří ani sebe a již patnáct let nemění názory. „Ptáte se na zásah milicí proti demonstracím? Bylo to celé zvorané. V noci mne probudil telefon a já tam v pyžamu u toho telefonu přemýšlím, co dělat. Tak jsem rozhodl, kdo je na cestě, ať dojede do Prahy, kdo není, ať nejezdí,“ popisuje Jakeš rozklad mocenských struktur. „Stále častěji bylo na jejich jednání patrné stáří,“ míní Miroslav Štěpán.

Autor: JAN GAZDÍK

Ruský státní organizovaný zločin
horší než Cosa Nostra
Americká policie je šokována
brutalitou ruských mafiánů
Motto: "Rusové zatím nejsou schopni úspěšně se zapojit do světové ekonomiky a tak vedle nerostných surovin vyvážejí to jediné, co umějí opravdu dobře - organizovaný zločin. Tímto způsobem vysávají celý svět.
Americký deník The New York Times 19. srpna 1999 zveřejnil zprávu, která otřásla celou zemí: ruská státní mafie vyprala prostřednictvím amerického finančního ústavu Bank of New York nejméně 4,2 miliardy dolarů (v přepočtu asi 147 miliard korun). Podle dosud zveřejněných, ale zatím neověřených informací se však tato částka bude blížit spíše deseti miliardám USD, což je asi 350 miliard korun."
Pottsville (USA) - Odpovědnost za smrt pěti lidí, jejichž těla byla na sklonku loňského roku vylovena z vodní nádrže nad Los Angeles, připsal Federální úřad pro vyšetřování (FBI) ruské zločinecké síti. Ve zprávě, o níž nyní informoval americký tisk, američtí vyšetřovatelé uvádějí, že brutalita ruské mafie předčí vše, na co byla Amerika zvyklá v dobách italské Cosy Nostry.

Mrtvé se podařilo identifikovat jako Alexandra Umanského, prezidenta společnosti Advanced Mobile Technologies v Hollywoodu, Georgie Safjojava, prezidenta filmové společnosti Matador Media, šéfproducenta Matadoru Nikolaje Charabadzeho, účetní Ritu Peklerovou a obchodníka Mijera Muskatela. Všichni přišli do Los Angeles z bývalého Sovětského svazu. Ze svých domovů byli uneseni pro výkupné. Krátce poté však byli zavražděni a odklizeni do vod nádrže.

Policie zadržela čtyři podezřelé, rovněž někdejší občany SSSR. Žaloba je viní z vraždy. Miliónové výkupné, které pachatelé vybrali, obětem život nezachránilo.

Případ vzbudil v Los Angeles velký rozruch a místní úřadovna FBI dokonce ustavila zvláštní oddělení pro boj s ruským organizovaným zločinem , který se v Kalifornii nebývale rozmohl.

Prokurátor Anthony Colannino, vedoucí tohoto oddělení, uvedl, že každoročně vstupují do Spojených států ilegálně desítky tisíc ruských zločinců. Mnozí mají za sebou kariéru v komunistické tajné policii, armádě či zvláštních jednotkách ministerstva vnitra. Jsou mezi nimi i bývalí komunističtí aparátčíci. Nejčastěji se specializují na vykrádání bankovních kont a na zpronevěry, pojišťovací podvody, obchod s narkotiky a vydírání.

"Gangsteři ruského původu se snaží násilí vyhnout, ale když už zabíjejí, udělají to bez váhání," řekl Colannino. "Stará italská mafie vás zabila a vdově pak poslala kytici. Tihle lidé, krutí a bezohlední, jsou schopni zabít vás, vaši ženu, děti, sourozence, rodiče i sousedy. Nemusí zbýt nikdo, komu by se kytice dala zaslat." Dále viz http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2004011502

Ruská mafie dnes představuje největší etnickou skupinu organizovaného zločinu v USA - má více členů a působí na rozlehlejším území než mafie asijské a latinsko-americké.


Ruský prezident Vladimír Putin
čelí obvinění z podpory zločinců
NEW YORK/MOSKVA - Němečtí šéfové rusko-německé firmy SPAG jsou vyšetřováni kvůli praní špinavých peněz. Členem dozorčí rady přitom byl od samého počátku nynější ruský prezident. Podivné kontakty ruského prezidenta Vladimira Putina s firmami spojenými s organizovaným zločinem se již loni staly důvodem, proč Washington prosadil zařazení Ruska na černý seznam států napojených na praní špinavých peněz.

Jde o další ze série odhalení, které pronásledují Putina od okamžiku, kdy po roce 1991 začal řídit zahraniční ekonomické aktivity Petrohradu v éře starosty Anatolije Sobčaka . S odvoláním na vysokého představitele administrativy bývalého prezidenta Billa Clintona to tvrdí poslední číslo amerického časopisu Newsweek.

Nynější prezident v té době inicioval, případně schvaloval projekty, které pak realizovaly firmy spojené s organizovaným zločinem. Putin se stal Sobčakovým pomocníkem především díky tomu, že byl spojen s tajnou službou FSB a dalšími strukturami, které byly nástupkyněmi sovětské KGB. "Potřebuji pomocníka. Já se dokonce bojím vycházet z kanceláře. Vůbec nevím, co jsou všichni tito lidé zač," postěžoval si tehdy starosta na aktivní byznysmeny.





Německá stopa vede do Kremlu


Jednou z Putinových zásluh o rozvoj rodného města se stalo spojení s německými podnikateli. Známé Dresdner Bank například pomáhal zajistit kanceláře v budově bývalého německého velvyslanectví . V dalších případech aktivní Sobčakův zástupce dohodl odprodej nemovitostí v rámci privatizace městského majetku.

Podle údajů polského listu Rzeczpospolita se do paměti zapsal především prodej hotelů Astoria a Europa. Největší problémy působilo a dosud ruskému prezidentovi působí spojení s německo-ruskou firmou SPAG .

Spoluzakladatel této firmy, se kterým dojednal nesčetně obchodů, německý právník Rudolf Ritter, je právě nyní vyšetřován v lichtenštejnskou a rakouskou prokuraturou. Obviněn je z praní špinavých peněz - v tom nejméně jednoho milionu dolarů pro kolumbijský drogový kartel. Newsweek, podobně jako o něco dříve italský list La Repubblica, tvrdí, že Putin byl členem dozorčí rady SPAG. Figurovat v ní měl dokonce až do 7. května 2000 - tedy do své prezidentské inaugurace . Mluvčí Kremlu to ovšem popírají.

Jiné ruské zdroje trvají na tom, že jeho role byla čestná a neplacená - měl pouze svou účastí zvyšovat důvěryhodnost firmy v očích zahraničních partnerů. Proti Putinovi naopak svědčí jeho úzké vztahy s aktivním činitelem SPAG, jistým Vladimirem Smirnovem. Toho si dokonce později vzal i do hospodářské správy prezidentské administrace.





Přátelství rozvědčíka,
byznysmena a mafiána


Podivné spojení Vladimirů, rozvědčíka a podnikatele, dovršil kontakt s třetím údajným mafiánem Vladimirem Barsukovem (Kumarinem). Ten byl velkým bossem petrohradských kasin a restaurací a je pokládán za hlavu tzv. tambovské mafie. Důvěryhodné ruské zdroje potvrdily, že Putin a Smirnov jsou do dnešního dne spolumajiteli luxusního "městečka" víkendových rezidencí ruských i zahraničních boháčů u Petrohradu .

Informace západních novinářů kupodivu nechaly většinu ruských politiků v klidu. Pouze Sergej Juščenkov, člen parlamentní frakce strany Svaz pravých sil, vyjádřil zklamání nad tím, že Kreml k celé sérii obvinění Putina stále mlčí. "Podle mého názoru je nutné obrátit se k soudu. Informaci tentokrát přinesl respektovaný časopis, a může tak být zasazen těžký úder celé zemi," řekl poslanec.

Nejbližší posuzování důvěryhodnosti Ruska se uskuteční na zářijovém mezinárodním jednání v Paříži, kde budou představitelé z bezmála třiceti států rozhodovat, zda mají zavést sankce proti Rusku jako zemi umožňující praní peněz zločinných syndikátů . Putin si ovšem již připravil svůj argument - na poslední chvíli prosadil schválení zákona, který by měl zúžit prostor pro podobné nelegální transakce.





Vraždy na státní objednávku


O tom, jak v Rusku již dlouhou dobu srůstají ruské tajné služby a organizovaný zločin do jednoho organismu, tento týden vypověděl i skandální text publikovaný pravicovým listem Novaja gazeta. V úryvcích z připravované knihy dlouholetého pracovníka FSB Alexandra Litviněnka se podrobně líčí, jak ruská kontrarozvědka cílevědomě řídila činnost mnohých zločineckých struktur. Viz: http://www.maidan.org.ua/static/mai/1109731267.html

Litviněnko, který letos v květnu získal politický azyl v Británii, je spojencem protiputinovského magnáta Borise Berezovského. Jeho tvrzení jsou ale podle znalců přesná. Putinovi kolegové, a to i v době, kdy Vladimír Putin sám od roku 1998 FSB řídil, měli jednak od soukromých firem získávat peníze pro vlastní potřebu, ale současně je využívat i k plnění "delikátních úkolů" - k vraždám.

Litviněnko v této souvislosti uvádí dlouhý seznam zemí (mimo jiné Jugoslávii, Ukrajinu, Irák), kde najatí vrazi likvidovali lidi, kteří se tam pokoušeli před FSB skrýt. Marně. Viz

http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003092402


RUDÁ MAFIE V NEW YORKU
Rusové zatím nejsou schopni úspěšně se zapojit do světové ekonomiky, a tak vedle nerostných surovin vyvážejí to jediné, co umějí opravdu dobře - organizovaný zločin. Tímto způsobem vysávají celý svět.
Americký deník The New York Times 19. srpna 1999 zveřejnil zprávu, která otřásla celou zemí: ruská státní mafie vyprala prostřednictvím amerického finančního ústavu Bank of New York nejméně 4,2 miliardy dolarů (v přepočtu asi 147 miliard korun). Podle dosud zveřejněných, ale zatím neověřených informací se však tato částka bude blížit spíše deseti miliardám USD, což je asi 350 miliard korun.
Náhodný objev

Před dvěma lety začala britská Národní služba pro potírání zločinu (NCIS) sledovat aktivity společnosti YBM Magnex se sídlem nedaleko americké Filadelfie. Tuto firmu založil významný představitel ruského podsvětí Semjon Mogilevič (viz článek na straně 46). Britové měli podezření, že podnik pere v Londýně a v Kanadě špinavé peníze. Vyšetřování případu přivedlo pracovníky NCIS ke společnosti Benex Worldwide, která měla svůj účet vedený u londýnské pobočky Bank of New York. Od října 1998 do března 1999 vyšetřovatelé na tomto kontě zaznamenali zhruba deset tisíc bankovních převodů. Celkovou částku vypočítali na 4,2 miliardy dolarů. Okamžitě jim došlo, že zřejmě narazili na Mogilevičovu pračku špinavých peněz a upozornili své americké kolegy. Banka ihned odvolala své dvě klíčové zaměstnankyně - Natašu Kagalovskou a Lucy Edwardsovou. Obě ženy se narodily v Rusku a pracovaly ve východoevropské divizi Bank of New York. Manžel Kagalovské (Konstantin) zastával v letech 1992 až 1995 post ruského zástupce v Mezinárodním měnovém fondu . Edwardsová se do Spojených států provdala v osmdesátých letech, aby se později rozvedla a znovu se provdala za ruského podnikatele Petera Berlina. Berlin je podle dostupných informací získaných deníkem The New York Times jediným majitelem a zároveň ředitelem společnosti Benex Worldwide.





Peníze na pomoc Rusku?


Minulý týden zabavily americké bezpečnostní orgány ze dvou účtů vedených u Bank of New York asi dvacet milionů dolarů. Obě konta patřily společnosti Benex. Speciální jednotka pro potírání ruského organizovaného zločinu, kterou spolu s FBI založila newyorská policie, však podle zprávy deníku The New York Times prověřuje i další konta.

Oficiálně zatím FBI žádné vyšetřování nepotvrdila, nicméně Bank of New York ve svém prohlášení z minulého týdne sdělila, že spolupracuje s bezpečnostními orgány na "vyšetřování pohybů peněz pocházejících z Ruska" . Ve čtvrtek byla o případu velice podrobně informována americká ministryně spravedlnosti Janet Renová.

Také ruská generální prokuratura minulý týden oznámila, že hodlá zahájit vlastní vyšetřování případu. Ruské úřady zároveň ujistily, že s praním špinavých peněz ve Spojených státech nemají nic společného.

Minulý pátek ovšem deník The New York Times zveřejnil informace, podle kterých procházely bankou špinavé peníze celý půlrok bez toho, aby je Bank of New York zaznamenala. Celkem devět účtů společnosti Benex Worldwide bylo totiž založeno mnohem dříve než v březnu 1998, jak se do minulého čtvrtka americké bezpečnostní orgány domnívaly.

The New York Times také v pátek informovaly o tom, že část vypraných peněz mohla pocházet z Mezinárodního měnového fondu, který v roce 1998 poskytl Rusku finanční pomoc ve snaze zastavit řetězové pády ruských bank a posílit rubl. Ministerstvo spravedlnosti se však podle důvěrných zdrojů amerického deníku zatím nedomnívá, že by skandál jakkoli souvisel s aktivitami Mezinárodního měnového fondu.





"Noví" Rusové...


Právě v Mezinárodním měnovém fondu získával své zkušenosti se světovým bankovnictvím Konstantin Kagalovskij (42), který zřejmě pomáhal při transferu peněz na účty společnosti Benex Worldwide. Když se po dvou letech ve funkci ruského zástupce u MMF Kagalovskij loučil se svými kolegy ve Washingtonu, kde fond sídlí, řekl jim, že jeho nový zaměstnavatel - ruská banka Menatěp Bank - bude jedním z pilířů transformace z komunismu do kapitalismu. Deník The Wall Street Journal minulý týden citoval tehdejší Kagalovského slova v tom smyslu, že Menatěp Bank bude pomáhat generovat prestiž a sílu rodícího se ruského soukromého sektoru.

Na první pohled se jeho slova brzy začala naplňovat. Kagalovskij se nastěhoval do luxusního hotelového apartmá s výhledem na Kreml a byl jmenován prvním náměstkem ředitele Menatěp Bank. Počátkem roku řekl na valné hromadě akcionářů, že Menatěp Bank se brzy stane významnou světovou bankou. Svým způsobem měl pravdu. Banka sice loni zkrachovala, ale nyní se stala předmětem vyšetřování v souvislosti s jedním z největších případů praní špinavých peněz v historii USA.

Kagalovskij působí v současnosti ve funkci místopředsedy představenstva ropné společnosti Yukos, kterou v roce 1996 zprivatizovala za velmi nejasných okolností právě Menatěp Bank.

Zajímavý je i příběh Kagalovského manželky Nataši. Narodila se v roce 1954 v tehdejším Leningradu, kde vystudovala orientální vědy. V roce 1979 emigrovala (anebo byla vysazena na Západ sovětskými tajnými službami) do Spojených států a na Univerzitě v Princetonu vystudovala obor zaměřený na Blízký východ. V roce 1986 nastoupila do Irving Bank, kterou v roce 1988 pohltila právě Bank of New York. V Irving Bank se Kagalovská seznámila s Lucy Edwardsovou.

Před sedmi lety byla Nataša Kagalovská vyslána do Ruska, aby spolu s dalšími americkými bankéři pomohla v komunismem zdecimované zemi vytvořit bankovní systém západního střihu. Její šarm a schopnosti ohromily v Rusku nejen americké poradce. Krátce po návratu ze své mise povýšila v roce 1992 Nataša - tehdy ještě Gurfinkelová na šéfku východoevropské divize Bank of New York. Ve svých sedmatřiceti letech se zdála být ženou na svém místě. Nejenže plynně hovořila rusky, ale dokázala pro banku zajistit v Rusku i velice lukrativní obchody. Její "akcie posílily ještě tím, že za muže si vzala někdejšího prominentního kremelského reformátora a později bohatého ruského podnikatele Konstantina Kagalovského.

"Každý ji znal, řekl v rozhovoru pro The New York Times bývalý předseda jedné významné západní banky, která intenzivně obchoduje s Ruskem. " Byla to jednička, především díky svému manželovi , dodal.

Před deseti dny se však její hvězdná kariéra zhroutila. "Je to vážná věc. Řekli mi, abych s nikým o ničem nemluvila. Je mi to všechno moc líto, řekla Kagalovská minulý týden v krátkém telefonickém rozhovoru pro The New York Times.



Rusové kromě nerostných surovin vyvážejí to jediné, co umějí opravdu dobře - organizovaný zločin. Americký deník The New York Times 19. srpna 1999 zveřejnil zprávu, která otřásla celou zemí: ruská mafie vyprala prostřednictvím amerického finančního ústavu Bank of New York nejméně 4,2 miliardy dolarů (v přepočtu asi 147 miliard korun). Podle dosud zveřejněných, ale zatím neověřených informací se však tato částka bude blížit spíše deseti miliardám USD, což je asi 350 miliard korun.
  25.01.2008 22:52 XXX
 
Překlopeno u NOSP. Už je to tady.To je Ivanova první prohra. Jen tak dál a třeba se to spraví k lepšímu.

Aktuální informace - 25. 01. 2008

Vážení kolegové,

tak, jak jsme dnes informovali několik desítek z Vás telefonicky nebo osobně, můžeme nyní potvrdit, že nebude vydán předpis, kterým by měl být nově stanoven výčet útvarů Státní bezpečnosti s kontrarozvědným zaměřením pro účely lustračního zákona a zápočtu dob do doby rozhodné pro výsluhový příspěvek.

Není tedy důvod se obávat nějakého nebezpečí nečekané změny v této oblasti, která by vedla k dalšímu oslabení personálního stavu v Policii ČR.

Pokud v současné době zvažujete ukončení služebního poměru právě z těchto důvodů, neváhejte se kdykoliv obrátit na mě (telefon, e-mail), případně na další kolegy z vedení NOS PČR. Jsme schopni Vás informovat podrobně.

JUDr. Milan Štěpánek, předseda
  26.01.2008 03:34 jarda
 
Jen jestli v tom Štěpánek nejede s Langerem a nekryje mu záda. Vrána vráně oči nevyklove.
  26.01.2008 08:03 Pavel
 
Je to dobrá zpráva.Otázkou je na jak dlouho to dal I.L. zpátky do šuplete a vytáhne to,když to nebudeme vůbec čekat.Už jim nevěřím ani slovo.
  26.01.2008 08:33 ***
 
for Pavel

Máš bohužel pravdu.Zase tu máme navíc další nejistotu.
  26.01.2008 11:13 Petr
 
Oceňuji současnou snahu NOSP. Bohužel, stále zůstává otázka po stávajících zkušenostech s PP a panem ministrem, nakolik mohu věřit byť i jedinému jejich slovu.
Ať se nediví, ale já už nevěřím.
  26.01.2008 18:42 degradovaný
 
Jasně, že musel rezignovat, protože když mu z PP řekli kolik poldů si to podalo, tak to musel smést ze stolu. Ale jak píše Pavel, na jak dlouho? Tato akce byla pečlivě utajovaná tak, že o tom nevěděl ani PP. Jen někdo, kdo nás má rád , asi z NBÚ (nebo se někdo svinsky spletl) to pustil mezi lidi. Někteří funkcionáři totiž dostali pozitivní výsledek lustrace na základě ještě neexistujícího NMV. No není to Absurdistán? Je!
  26.01.2008 20:33 q
 
to jsou jistoty, asi jako vsadit sportku a objednat si barák za výhru
  27.01.2008 10:21 Pavel
 
Docela by mě zajímalo,co tomu dnes říkají někteří kolegové,když si přečtou příspěvek - degradovaného,kteří tady ještě nedávno psali,že je to zase další fáma.
  28.01.2008 17:01 Luboš
 
Luboš

Vážený pane předsedo nevím na základě čeho se dá usuzovat, že nebude podepsán nebo vydán předpis, kterým by měl být nově stanoven výčet útvarů StB s kontrarozvědným zaměřením pro účely lustračního zákona a zápočtu dob do doby rozhodné pro výsluhový příspěvěk, když jeden můj kolega obdržel v minulém týdnu nové lustračnín osvědčení s výsledkem (pozitivní) a naopak druhý kolega s výsledkem negativním. V prvním případě se jedná o kolegu, které před rokem 1990 sloužil na OPK a druhý kolega před rokem 1990 sloužil na rotě PS. Dle zákona o zpřístupnění svazků vzniklých činností bývalé StB byly do bezpečnostních složek bývalé Stb zahruty i Správa pasů a víz pod kterou spadaly všechny OPK z čehož vyplývá pozitivní lustrace v případě mého prvního kolegy. V případě druhého kolegy tomu tak není neboť útvary PS nikdy nespadaly pod SNB. Dle mých informací existuje prý vyjímka MV, která toto umožňuje. Otázka je, jak dlouho? Nebýt těchto lustrací nikdo by se nedověděl o těchto praktikách až do doby ukončení služebního poměru, kde by nebyly započteny některé doby rozhodné pro výsluhové nároky.
  25.01.2008 22:10 JOb
 
Pplkovníkovi.
Když jsi tak chytrý, znalý a spravedlivý (zde) ke všem, sděl nám kolik má vypočtený celý příspěvek za svoji službu odcházející krajánek středočeský.
Již tu jednou byla na toto téma diskuse, ale to jsme se tu bavili jen samá "chátra" tak to pplk. rozsekni.
Tipy byly 50 litrů a více. Tak kolik má?
A aby jsi to nepletl i s důchodem!
Tedy úplně celý příspěveček!
  26.01.2008 03:36 jarda
 
Tvoje starosti bych chtěl mít! Pracuj, snaž se, staň se krajským ředitelem, služ ta léta, která odsloužil on a pak uvidíš, kolik dostaneš. Jinak jsi zřejmě ještě z policajtova ho... jen pára, tak děláš dusno.
  26.01.2008 12:53 RDM
 
No Jardo není lehké stát se krajským ředitelem. Ne každému vyhovuje modré pojetí světa. Na této úrovni už je to o politice a ne o schopnostech. A tvojí terminologií , to dusno o kterém mluvíš, není pára z lejna kolegy , ale z výkalů co nám padají na hlavy. Hádej odkud ……..
  26.01.2008 12:54 pro jarda
 
Ty si opravdu myslíš,že dejme tomu za 20 až 30 let bude renta (jestli nějaká bude) u někoho 3 x větší než bude průměrný plat (v čistém),jak je to nyní? Doufám,že naivita nejde ruku v ruce s věkem.Nemělo by to být naopak?
  26.01.2008 13:22 asistent
 
...nechápu, jak někdo, kdo chodí do práce má menší příjem, než ten, který pobírá rentu, nebo důchod....asi to tak má být!
  26.01.2008 17:35 Pavel
 
pro asistent

"...nechápu, jak někdo, kdo chodí do práce má menší příjem, než ten, který pobírá rentu, nebo důchod....asi to tak má být!"

Nemá to tak být,jsme ve světě rarita.Mám plno kolegů kamarádů na západ od našich hranic. A nikdo mi to nevěří,co je u nás možné,včetně degradace.
  26.01.2008 18:32 pro asistent a Pavel
 
i tady na stránkách se objevily skutečnosti, že na západ od našich hranic mají renty od 60% výše z hrubého platu, po kratší době služby než u nás. Tady máš max.50% svého hrubéhio platu, po 30-ti letech. tak poklud umítě počítat, je jasné, že po odsloužených 30-ti letech máte (i ve stejné platové třídě) vyšší hrubý plat než po např. 10-ti, 15-ti,... letech.Takže sloužíte-li 5,10,15,... let jistě máte možná menší hrubý plat než ten po 30-ti letech rentu. Ale dosloužíte-li do těch 30 let služby budete na tom oba pánové i další stejně, tak nezáviďte a snažte se.....
  26.01.2008 19:34 Pavel
 
Kde máš ty chytráku záruky,že až bude mít někdo odslouženo 30 let,když má nyní 5,10,15 budou podmínky stejné,jako nyní. To už paskvil 361 nebude dáááávno platit.A co to tady plácáš za nesmyslné počty? Od nás odešel koncem roku kolega z přímého výkonu po 30 letech a dostal rentu 16.200,- . Já tady píšu o papaláších,kteří se rentu zvednou tučnou odměnou několikrát za sebou. A,když odejdou mají i 2x větší rentu,než kolega za stejné roky. To mě přímo sere.
  26.01.2008 20:14 pro Pavel
 
... tak si hochu nejdříve srovnej myšlenky a potom piš. V Tvém původním příspěvku nebylo "o papaláších" ani slovo. Ale zase je pravda, že i jim se renta odvíjí od jejich platu. No a jaký byl plat???? toť otázka, ale s Tvým příspěvkem ohledně renty zjevně nesouvisí,.... A co bude až ty budeš mít odslouženo 30 let Ti nikdo neřekne, protože i zítra může být vše jinak než dnes,... Tak žij realitou a ne nějakou imaginární utopií a přestaň rýpat do druhých,...
  27.01.2008 09:41 Pavel
 
"Tak žij realitou a ne nějakou imaginární utopií a přestaň rýpat do druhých,..."

No samozřejmě,že žiju realitou,která ale čerpá z minulosti,jako u každého z nás.A tato minulost,byla pro nás z přímého výkonu o dost veselejší.
A jestli je pro tebe paskvil 361 a jeho budoucí novela,projev předsedy vlády,zmrazení platů,zatím nepodepsané NMV o dalších lustracích,která už dopadne na pěšáky před rokem 89.................imaginární utopií nebo dokonce rýpání, TAK PRO MĚ ANI NÁHODOU.

A přečti si laskavě i další příspěvky o "rýpání", které jsou od jiných kolegů možná dokonce REÁLNĚJŠÍ !!! Nejsem zdaleka sám,kdo jim vidí aspoň trochu do karet.
  27.01.2008 19:46 pro Pavel
 
Kdo nechce pochopit, nepochopí. Pleteš "páté přes deváté". Nedivím se vtipům o policistech, bohužel jsou velmi často reálným odrazem skutečností, chce to jen vynechat emoce, zapojit mozek, pokud není dostačující vlastní, tak i kolegův. Původně jsi"napsal""...nechápu, jak někdo, kdo chodí do práce má menší příjem, než ten, který pobírá rentu, nebo důchod....asi to tak má být!"Nemá to tak být,jsme ve světě rarita.Mám plno kolegů kamarádů na západ od našich hranic. A nikdo mi to nevěří,co je u nás možné,včetně degradace.".... tedy o papaláších ani slovo.,.... poté jako reakce na "i tady na stránkách se objevily skutečnosti, že na západ od našich hranic mají renty od 60% výše z hrubého platu, po kratší době služby než u nás. Tady máš max.50% svého hrubéhio platu, po 30-ti letech. tak poklud umítě počítat, je jasné, že po odsloužených 30-ti letech máte (i ve stejné platové třídě) vyšší hrubý plat než po např. 10-ti, 15-ti,... letech.Takže sloužíte-li 5,10,15,... let jistě máte možná menší hrubý plat než ten po 30-ti letech rentu. Ale dosloužíte-li do těch 30 let služby budete na tom oba pánové i další stejně, tak nezáviďte a snažte se....." již píšeš cosi o "papaláších",.... poté další reakce z které není vůbec patrné "co měl básník na mysli". Již na další nemíním reagovat, protože jak je již uvedeno : "... tak si hochu nejdříve srovnej myšlenky a potom piš. V Tvém původním příspěvku nebylo "o papaláších" ani slovo. Ale zase je pravda, že i jim se renta odvíjí od jejich platu. No a jaký byl plat???? toť otázka, ale s Tvým příspěvkem ohledně renty zjevně nesouvisí,.... A co bude až ty budeš mít odslouženo 30 let Ti nikdo neřekne, protože i zítra může být vše jinak než dnes,... Tak žij realitou a ne nějakou imaginární utopií a přestaň rýpat do druhých,..." A ZÁVĚREM tI PŘEJI hodně štěstí do dalších let, ať jich také odsloužíš alespoň těch 30!!!
  27.01.2008 22:35 Pavel
 
Tak nakonec já pletu "páté přes deváté". Příště to nech psát svého kolegu,ale jen samotného,cituji:

Ale dosloužíte-li do těch 30 let služby budete na tom oba pánové i další stejně, tak nezáviďte a snažte se....."

A co bude až ty budeš mít odslouženo 30 let Ti nikdo neřekne, protože i zítra může být vše jinak než dnes,...
  25.01.2008 20:02 Policista dlouho sloužící <fesoj@post.cz>
 
Pane ministře,
dnes jsem se dozvěděl, že nějakým rozhodnutím budou změněny výsluhové nároky policistů, kteří sloužili ještě před rokem 1990.Neodešli do civilu protože chtěji i nadále sloužit a řešit problémy společnosti v oblasti odhalování trestné činnosti a protože jsou déle sloužící jsou asi nepohodlní a tak se jim prostě odečtou roky a spadnou do podprůměru v mzdách.Proč rovnou neřeknete odejděte my vás nechceme, nepotřebujeme, bylo by to asi rovnější.Nepředpokládám odpověď, protože to se tu nenosí.Děkuji
  25.01.2008 20:16 Stb
 
Jsou to převážně taky"důchodci" a proč mají brát peníze policistům živitelům rodin.
  25.01.2008 22:01 Jan
 
"Estébáku",
nepleť si hovna s ořechy, o důchodcích
pan "Policista dlouho sloužící "
nic nepsal. Takže se buď před psaním zamysli
a nebo se raději nevyjadřuj na veřejném místě!
  25.01.2008 22:04 pro StB
 
Co to tady plácáš za hlouposti, i ti co sloužili před rokem 1990 jsou policisté - kolegové, kteří určitě do současné doby odvedli podstatně více práce než jsi stihl dosud Ty a nejsou všichmi důchodci, kterým budeš mimochodem jednou i Ty. A i oni jsou živitelé rodin. A "brát peníze policistům..." co je to za nesmysl?? Nejdříve uvažuj a potom reaguj, jinak se ztrapňuješ, naštěstí pro Tebe anonymně.
  25.01.2008 22:59 XXX
 
4 Stb.
Podle toho co píšeš, tak jsi mladej zobák, který je blbý jako dlabaný troka a pro samolibost si do toho zobáku nevidí. Ty si myslíš, že ten kdo začal sloužit před rokem 1990 je každý důchodce, nebo estébák. Jsem jeden z nic, sloužím 30 let, s STB jsem neměl nikdy nic společnýho, a do důchodu mám taky ještě hodně daleko, protože v 55 jsem odejít nemohl. I my máme svoje rodiny a taky je musíme živit. Někteří z nás živí i taková telata jako jsi ty. Nezlob se, ale slušněji to napsat nešlo. Docela jsi mě s tím nadzvedl.
  26.01.2008 11:08 Pro Stb
 
Připomínáš mi kočárového koně. Klapky na očích, před sebou svou hrst sena za kterou se ženeš, nevidíš, neslyšíš, nepřemýšlíš. Jen tvoje "já, já, já". Prostě mladý, sobecký, arogantní .... Tvé okolí tě asi musí milovat.
  26.01.2008 13:11 ???
 
No jasně.Důchodci a VUMLISTI si na náš úkor polepšili díky paskvilu 361 a my v přímém výkonu budeme nakonec - sobecký a arogantní. Může tady někdo napsat,kdo si platově pohoršil díky 361 a NENÍ v přímém výkonu a nedělá na směny?
  26.01.2008 13:46 XXX
 
Pro ???
Kolego ty si myslíš, že všicni déle sloužící mají VUML. To jsi ale na velkém omylu. Jak jsem psal jinde sloužím 30 let, mě je 55 let. Co z toho plyne. Mládí v prdeli a do důchodu daleko. Jestli si myslíš, že jsem si na tvůj úkor polepšil, tak to jsi taky vedle. Celých 30 let sloužím v přímém výkonu Po přijetí 361 jsem byl zařazen do 5TT/10 st. a měsíčně jsem si polepšil o 2000,-Kč hrubého oproti dřívějšímu zařazení dle 186 kdy jsem byl v 9 TT/10 st. Myslím si, že to ovšem na tvůj úkor určitě nebylo. Zajisté jsi mladý, perspektivní a hlavně vysokoškolsky vzdělaný, tak máš možnost postupu když se ti na chodníku nelíbí. A jestli na to nemáš, nebo se ti dole líbí, tak si nestěžuj - každému podle jeho zásluh.
  26.01.2008 18:59 samet
 
Pryč s důchodci a bolševiky předlistopadovými.
  26.01.2008 22:57 riflovina
 
Pryč s tuneláři, zloději a spekulanty posametovými.
  25.01.2008 19:50 Konečně něco rozumného
 
Dle informace z NOSu, dnes odpoledne akceptoval MV požadavek NOSu a odmítl podepsat nové NMV ke zpřísnění lustrací a označil tento seznam za nesmyslný. Takže to vypadá, že NOSP tentokráte uspěl. To je jen dobře.
  25.01.2008 19:54 Je to dobře,
 
byla by škoda každého dobrého policisty, který by k vůli tomu odešel.
  25.01.2008 23:00 XXX
 
Viz příspěvek trochu výše.
  26.01.2008 03:42 jarda
 
Zřejmě má Langer strach, že mu pak nezbude nic jiného, než vzít Martinů pod pazuchu a vyrazit s ním ve dvojhlídce do ulic. Již jsem to jednou psal: Když byl Štrougal ministrem zemědělství, nebyly brambory. Pak byl ministrem vnitra, tak nebyli policajti. A to bylo v 60. letech. Jsme o cca 40 let dál a ministr vnitra může být klidně i ministrem zemědělství, vyjde to nastejno. Konec konců, Langer je ministr vnitra a informatiky, proč mu ještě nepřidat zemědělství, průmysl a hlavně, hlavně zdravotnictví. Vždyť je lékař, ak ať nám předvede, že tu medicínu nevystudoval jenom proto, že dělal nějaké funkce a ve škole měl známé.
  25.01.2008 19:23 Kolaps
 
Lepší odejít než se nechat houpat.
  25.01.2008 20:07 Myslíš,
 
že točení na Ruském kole je pouhé houpání přísl. BS.
  25.01.2008 19:13 YYY
 
Souhlas, odtajni se, hrdino podplukovnická!!!
Taky bych velice rád přijel, rukou bych ti ale rozhodně netřásl, ale ty mě taky asi ne. Jsem zřejmě ten samej zmetek, jako je Petra Lhotáková. Jsem totiž taky jen obyčejný polda z ulice.
Je tu ještě nějaký zmetek podniku?????? Takové to přirovnání se hnusný, surový a nehodný jakéhokoliv podplukovníka, chápeš vůbec tu svojí nadřazenost, nadutče ?
  25.01.2008 21:52 RDM
 
A proč by to dělal. Jen píše své názory. Hloupé ve své loajalitě, ale proč ne. Kazeň musí byt.
Pane pplk. znáte to o té písní a chlebě ? Jenže problém je, že vy k tomu chlebu dostáváte i buček. A ti dole ……… ve vší slušnosti.
  25.01.2008 23:49 npor.
 
je velká pravděpodobnost, že i podplukovník byl na ulici. Možná se ještě dovede vcítit do tvé role, ale ty jsi ubohej magor a vůbec nechápu jak jsi prolezl psychotestama. Jasně, že Petra není zmetek, stejně jako plukovník. S tím, že se tady každej otírá o vedení má pravdu. Přeju Ti aby ses dostal na Správu nebo přímo na PP. Teď v podstatě odpovídáš jen za sebe, v klidu si nadáváš na blbý předpisy, který ani nečteš, protože jim nerozumíš a jejich moc. Odpovědnost za kvalifikovanější práci asi nechceš, protože jí nezvládneš. No a někdo by Ti taky mohl nadávat do zmetků podplukovnickejch - anonymně.
  25.01.2008 19:13 XXX
 
Vážený pane podplukovníku j.n.
Máte úplnou pravdu, že pokud chci diskutovat očekávám slušné jednání a to samozřejmě z obou stran. Rád bych Vás upozornil na skutečnost, že spousta policistů je znepokojena situací u Policie ČR. Tuto nespokojenost dávají najevo třeba na tomto a jiných diskusních fórech. Ovšem problémy zde nadnesené nikdo neřeší. Z toho jsou frustrovaní a pak dochází zbytečně v jejich vyjadřování k hrubosti a sprostotě a to aby dodali důraz na svoje nářky. Myslíte si, že vedení PČR i MV dělá vše proto, aby podřízení byli spokojení ? Proč nejsou řešeny problémy na které je stále poukazováno a proč vedení PČR ale hlavně pan ministr I.L. dělá se jako že je vše v pořádku ? Vždyť spousta na DF zveřejněných názorů a kritiky je zcela adresných a oprávněných. Nový služební zákon přinesl velmi mnoho nespravedlností. Já si myslím, že v tomto vedení zklamalo na celé čáře, že řadoví policisté spoléhali na Vás, že budete tyto nespravedlnosti a připomínky řešit a budete hájit zájmy svých podřízených a nejen svoje. Zdraví Vás bývalý poručík - inspektor, dnes praporčík - inspektor.
  26.01.2008 12:13 Klokan
 
Až moc podobné s názorem Jihočecha reagujícího na podplukovníka nemyslíš? Okopírováno a mírně změněno. To si nedokázal vymyslet nic sám ?
  25.01.2008 18:12 Petr
 
Nechtěli by jste policii řídit nakonec sami?

Zase tak špatný nápad to není. Podívejte se,jak si vede MP bez PP,KŘ,OŘ a já nevím jakých dalších ředitelství, institucí a úřadů.Ale ono to k tomu stejně spěje.
"Takže stěží někdo ,kdo nastoupí může očekávat platové podmínky, jako policista déle sloužící několik desítek let" V tom máte pravdu,ale stěží může někdo očekávat nástupní plat 12.500 čistého za 13 měsíců ve službě. To má můj soused v kotelně,který je tam 4 hodiny denně.
  25.01.2008 18:34 .-.
 
no - ono 12.500 čistá ruka za chození do školy není k zahození. kdo ti kde dá takové stipendium?
  25.01.2008 18:52 XXX
 
Drahý kolego, hovoříš nesmysly. Pokud je mi známo, tak nejnižší plat u PČR co může někdo dostat je v základu 1TT/1 st. 13680 Kč, respektive 15050 Kč. Zajímalo by mě kde jsi přišel na 12500 čistého za 13 měsíců.
  25.01.2008 18:57 ?
 
Jo,když nemáš mladou rodinu,tak je to sranda.Ale po ZOPCE,když jdeš do Prahy a máš 15 litrů na ruku a dojíždíš domů za své,tak si připadáš,jak žebrák.
  27.01.2008 11:18 xxxpornomix
 
taky tě tam nikdo chodit nenutí
  25.01.2008 16:32 pplk.j.n
 
pplk.j.n
Pokud chci s někým diskutovat, tak si musím uvědomit, že tato široká diskuse s laskavým svolením Min.Vnitra od Vás očekává určitou úroveň. Velice obdivuju našeho Min. Vnitra , že po celodenní namáhavé a vyčerpávající práci si v malé chvilce volna počte některé názory. Otázkou je tedy co si o svých podřízených pak pomyslí.
Vážení. Musíte si uvědomit, že práce u bezpečnostního sboru je náročná. Tato je spletitá velkým množstvím zákonů, služebních předpisů a nařízení. Takže kázeň je velice nutná. Je to práce koncipovaná jako celoživotní. Takže stěží někdo ,kdo nastoupí může očekávat platové podmínky, jako policista déle sloužící několik desítek let. Z různých článků diskutéru je zřejmé , že se mnohým nelíbí ani plus a ani mínus. Když policisté starší generace 30 let a více odchází na zasloužilý odpočinek, tak jsou to bolševici, komouši a já již nevím jak jsou různě nazývány. Pokud ale nastává jakási generační obměna i na velících funkcích, tak je taky zle. Pak se zase poukazuje na mladé plukovníky apod. Myslí si snad někdo s diskutérů , že se policie bude řídit sama. A to zespodu? Pochopitelně řídící důstojníci mají větší zodpovědnost , tudíš i platově a samozřejmě , že do budoucna se toto odrazí i v souciální sféře. Tedy upřesňuji samozřejmě i ve výluhových nárocích. Můj názor a předpokládám , že nejen můj je ten, že pokud někdo neprovede kvalitní služební zákrok a ať již svou neschopností, nepozorností nebo způsobením jinými faktory nemůže očekávat služební odměnu .Musí za tento nést plnou zodpovědnost. Ačkoliv nebylo zveřejněno celkové vyhodnocení služebního zákroku se všemi klady i zápory prošetřujícími orgány , už si někdo stěžoval dokonce i ve sdělovacích prostředcích. A co kdyby tak tomu bylo naopak? Pak by si stěžovatel stěžoval na svá práva i přesto, že je sám nedokáže dodržet na určité úrovni. Už jste někdo viděl, že by dělník vyrobil zmetek a toto zveřejnil s tím, že pošpiní vedení podniku? Pokud někdo zde vysloví trochu jiný názor okamžitě se stává terčem vulgárních útoků urážek. Takže jak by jste si to někteří představovali? Umíte kromě hrubosti , závisti a neslušnosti i něco jiného? Nechtěli by jste policii řídit nakonec sami?
  25.01.2008 17:05 mutin
 
Opravdu si myslíte , že přivést policie k totálnímu rozpadu bylo pro pana ministra tak vyčerpávající ? Souhlasím s Vámi v tom ,že človíček ,který nastoupí nemůže chtít tolik peněz jako např. já po 17 letech (nebo chtít může ,ale pak patří asi jinam).Souhlasím i s tím, že důstojníci mají větší zodpovědnost a tudíž plat (tedy pokud tu zodpovědnost nepřenesou na někoho jiného což v mnoha případech dělají. No a ten plat ANO , ale neslučuje se to s tím co MV tvrdíval, že nejví c musí mít lidi na ulici.) A dostáváme s k jádru zakopaného psa a to k odměňování. Píšete o nekvalitně provedené zákroku versus odměně. A co naopak? Kvalitně provedený zákrok, výsledky atd. Nevím jak kde , ale tady u nás to chodí tak ,že ,,mužstvo,, se snaží , nosí výsledky , objasňuje atd. , ale odměna skončí na stole vedoucího . A ne malá. Jsou to odměny okolo 5-10000 Kč. A mužstvo? To si během roku rozdělí co zbude. Na hlavu to dělá v průměru 2000,- /rok. Myslíte si že to je odměna? Pro mě ne .Předpokládám , že tím špatně provedeným zákrokem jste myslel zákrok p. Lhotákové. Nejsem samozřejmě obeznámen se vším okolo tohoto případu , vím jen to co prošlo médii,internetem a intranetem , ale podle tohoto ten zmetek (jak to přirovnáváte k fabrice) vyrobil někdo jiný. Podle mě nejprve operační (jak si může dovolit neposlat pomoc hlídce? ) a posléze vedoucí zmíněné p. Lhotákové (jak si může dovolit zamítnout nebo odložit její žádost o vyšetření u lékaře ? ) . No nicméně myslím , že každému je už teď jasné jak celá kauza dopadne. Kdyby p. Lhotáková případ neprohnala médii,tak by se to nějak udělalo a ututlalo. Ale teď ? Potřebujou viníka , toho kdo to celé zpackal. A kdo to bude? Paní Lhotáková přeci. Vždyť jako je to všude tak i u policie ,,ruka ruku meje,, a vedení nikdy nepůjde proti sobě .
  25.01.2008 18:27 Jihočech
 
Vážený pane podplukovníku !
S velkou pozorností jsem si přečetl Vaše názory a v mnohém s Vámi souhlasím. Práce s lidmi je velice náročná a co je velmi náročné zejména na psychiku je umět nést zodpovědnost za své lidi - podřízené. Ale rád bych upozornil na jednu skutečnost. Spousta policistů je znepokojena situací u Policie ČR. Svoji nespokojenost dávají najevo třeba na tomto diskusním fóru. Ale jejich problémy nikdo neřeší. Z toho jsou flustrovaní a zbytečně se uchylují k hrubosti a sprostotě. Myslíte si, že management policie dělá vše proto, aby podřízení byli spokojení ? Proč se problémy na které je stále poukazováno neřeší a dělá se jako že je vše v pořádku ? Vždyť spousta zde zveřejněných názorů a kritiky je zcela oprávněná! Nový zákon přinesl skutečně dost nespravedlností a já myslím, že řadoví policisté spoléhali na Vás jako management, že budete tyto nespravedlnosti řešit a budete hájit zájmy svých podřízených. Z toho všeho poté vzniká v policii nepříjemná atmosféra, která má za následek jenom závist. Sloužím u Policie ČR od roku 1991 a musím říct, že bylo mnohem lépe. S pozdravem kapitán.
  25.01.2008 18:49 x
 
Pane plukovníku,
plně s Vašim příspěvkem souhlasím, ale není přece možné, pokud po nás nadřízení požadují něco, co nedává logiku. Viz. informátoři, kvantita spisů na úkor kvality. Legalizace výnosů je logické, že bude spis trvat delší dobu, než je obvyklé a oni to nechápou. Prosím Vás zamyslete se nad tím, pokud nejste odtržen od reality a víte o čem hovořím. Nemá smysl se zde rozepisovat.
  25.01.2008 18:53 x
 
Pane plukovníku,
nyní jsem si přečetl Váš níže uvedený příspěvek a musím říci, že ruším to, že s Vámi soulasím a sděluji Vám, že jste blbec a vylýzanec a běžte se vycpat s Vašim názorem.
  25.01.2008 18:54 Petra Lhotáková
 
Drahý pane podplukovníku,

musím Vám vyseknout pochvalu, neboť lepší reklamu, než dotčený podplukovník mužstvo nenadchne tolik, jako "zmetek", co si dovolil zveřejně poukázat na evidentní pochybení "vedení podniku".
Zajímavé je, že Vaše milé reakce na mou osobu začali zrovna v době, kdy jsme podali oficiální stížnost na vedení OOP Vlašim, OŘ Benešov a jistého plk., nyní již ředitele správy Stč kraje.
Doporučuji Vám držet se dál své kancelářské pozice, nenechte se víc rozčilovat věcmi, které se Vás osobně netýkají a pokud týkají, o čemž nepochybuji, věřte, že ani mě se výroba zmetků a navíc jejich tolerování v podnice nelíbí.
S přáním krásného večera
Petra Lhotáková
  25.01.2008 19:06 mazec
 
Tak to je mazec! Měl by ses odtajnit, podplukovníku, přijel bych ti osobně potřást pravicí. Tak kde sloužíš? Vlašim, Benešov nebo správa středočechů?? Kolegové by prý se mnou jeli taky, protože většího machra jsme zřejmě ještě neviděli!

pro Paní s velkým "P" Petru Lhotákovou
- děkujem, to je mazec!!!
  25.01.2008 19:15 YYY
 
Souhlas, odtajni se, hrdino podplukovnická!!!
Taky bych velice rád přijel, rukou bych ti ale rozhodně netřásl, ale ty mě taky asi ne. Jsem zřejmě ten samej zmetek, jako je Petra Lhotáková. Jsem totiž taky jen obyčejný polda z ulice.
Je tu ještě nějaký zmetek podniku?????? Takové to přirovnání se hnusný, surový a nehodný jakéhokoliv podplukovníka, chápeš vůbec tu svojí nadřazenost, nadutče ?
  25.01.2008 20:15 muf
 
ty jsi zmetek, podpodpodpodplukovníku
  26.01.2008 11:11 jarda
 
Ty jó, to je síla! Buď se jmenuješ ve skutečnosti Martinů nebo Langer, jinak není možné, aby někdo jiný takový blábol napsal. Ještě by´s mohl být z Inspekce MV, tam jsou taky takové tupé hlavy.
  26.01.2008 19:53 asdf
 
když polda upozorní na nedostatky, podrazy, na nedodržování základních práv, špínu u firmy (což je i ze zákona 361/2003Sb.jeho POVINNOSTÍ), tak vyrábí zmetky? Tak jsi tomyslel podplukovnickej? :-))) vás tam víc takových, tak můžete jít klidně všichni do civilu na zaslouženou rentu, protože bez takových ta firma pojede i bez vedení.......
  25.01.2008 12:37 pplk.j.n.
 
Vážený Ch z N. Proč si ještě neodsloužíte 20 let a pak budete myslet i mluvit jinak. Myslíte si , že máte ve všem pravdu? On výsluhový příspěvek je skutečně za určité omezení. Za to, že se člověk více opotřebuje hlavně psychicky i fyzicky. Je to dorovnávání řekl bych dlužné částky za služby pro společnost. Pokud by bylo na mě. Tak bych výsluhy dával až po 20-25 létech skutečně náročné služby, zejména ve velících funkcích. Vy ,Lhotákové a jim podobni by u sboru neměli co dělat. Myslím si, že Vás nikdo k policii násilím nenutil. Bylo to Vaše svobodné rozhodnutí. Nebo ne ?
  25.01.2008 12:52 F1
 
Pro pplk.j.n.

To jste Vážený asi spadnul ze židle a nebo možná spíš z větší výšky.

Výsluhy zejména ve velících funkcích ? Tomu ani nemohu uvěřit, že jste něco takového mohl vůbec vypustit. Nenamítám nic proti odpovědnosti se zpovídat za službu, kterou odvádějí podřízení a toto někde obhájit v takovém postu.
Ale opravdu přemýšlíte tak, že ti pěšáci v každodenním styku s drbany, s toxikomany, různými agresivními grázly, kteří nám doslova prokopou mříze v místnostech pro předvedené, z demolují dveře skokem hlavou do dveří a spousty dalších chuťovek ve dne v noci, v sobotu v neděli, ve svátkách, že tito lidé mají službu lehkou, když často nemají ani čas se slušně v klidu najíst.
Jste asi srandista a nevíte vůbec co se děje " tam dole ". Jestli tohle myslíte Vážně, tak jste již skutečně ztratil schopnost vidět " realitu " a to je jen smutné nic víc, nic míň a tedy se nedivím, jsetli tam " nahoře takto uvažují o podřízených " Fuj tabjl. Odplivl jsem si, ale na balkon ne doma, jsem slušný člověk.
  25.01.2008 12:58 F1
 
A jako doplněk by jste se musel podívat někam jinam mimo ČR. Například v armádě ve Francii odchází do důchodu poddůstojnící po 15 letech služby. Důstojnící mají nárok odejít až pod 25 letech, tedy musí ještě dalších 10 let nasloužit. Proč asi je to takto zařízené - odpovím, protože chápou že ti v " zákopech jsou dříve na odchod, než ti velící.
  25.01.2008 13:08 Pavel
 
Tak jestli zákon a novelu k 361 dávají dohromady podobní mudrlanti,tak už chápu,proč máme u policie podstav. Já,kdybych byl na vašem místě,tak bych dal rentu až po 35ti letech,ale jen policistům v kancelářích. A o víkendech a svátcích by sloužili na obvodech a dopravkách hoši z PP,protože by tam už nikdo z řadových nebyl.
Jo,ještě jste nám měl připomenout,že nás k policii nikdo nenutil a že za bránou stojí tisícovky dalších.
  25.01.2008 13:18 mazec
 
drahý pane podplukovníku,
můžete zde národu i mě napsat, čím vám konkrétně Lhotáková a jí podobní vadí, proč nemají u sboru co dělat ?
Nestyďte se a v klidu se rozepište. Času i místa zde máte dost. Takto by vás mohl kdokoli napadnout jinými názory, ale když ty své řádně osvětlíte, budete třeba pochopen.
  25.01.2008 14:07 Foun
 
Vážený pplk., a Tebe někdo k Policii nutil? V něčem s Tebou souhlasím, ale házet všechny do jednoho pytle není fér. Každý jednotlivec u sboru má to své místo. Nešlo by to bez řadových, ani bez velících. Otázkou je, kdo má být na jakém místě, v jakém hodnostním označení (záměrně neuvádím po staru HODNOST) a za kolik. A už vůbec to nepůjde dál, když padesátiletého podpraporčíka bude drbat dvacetiletý podplukovník z prezídia. Pokud chápeš, o co mi jde, tak je dobře, v opačném případě platí heslo, že potrefená husa se vždycky ozve.
  25.01.2008 14:10 mutin
 
Velevážený pane pplk Jardo Nejlepší (pplk.j.n.) : Nebudu se rozepisovat nad Vaším brekem , že lidé ve vedoucích funkcích jsou Ti , kterí jsou na tom nejhůře . Sám víte , že je to blábol nad bláboly futrál. Ale musím reagovat na Vaše cituji:Vy ,Lhotákové a jim podobni by u sboru neměli co dělat.,, Z tohoto cítím, že paní Lhotáková Vám zřejmě šlape na paty a máte z ní strach . Není to tak ? Neznám Vás , ale myslím , že si Vás dovedu živě představit . Dle mého názoru jste jeden z těch alibistických pupíků , který sedí minimálně na funkci velitele služby a ctí lidi od OŘ dále a pěkně jim pochlebuje. Paní Lhotákové přeji aby boj s větrnými mlýny vyhrála i když jak se říká proti větru nena......š .
  25.01.2008 14:20 degradovaný
 
Lidi, co na to reagujete? Je to provokace.
  25.01.2008 14:32 pro pplk.j.n
 
Za velitelské funkce bys dával výsluhu jó? To jsi pěknej blb, asi jeden z nich. Děláš ze sebe jen kašpara.
  25.01.2008 15:55 Pane pplk.j.n.
 
Až nebudou "u sboru" Lhotákové a jim podobní (a nebude to dlouho trvat a nebude nikdo), komu pak budete "velet"?
  25.01.2008 16:10 Pane pplk.j.n.
 
Máte pravdu v tom, že služba je náročná jak psychicky, tak fyzicky. Neberu vám psychickou zátěž na velících funkcích, s tou fyzickou jsou v pohodě. Na ulici ovšem zátěž na psychiku je stejná, ať je vám 20 nebo 60. Ale umíte si představit policistu po 60, jak hbitě nahání lumpíky? K tomu asi slouží ta výsluha, aby když už fyzicky nemůže, nemusel na stará kolena chodit na sociálku pro podporu, aby za službu vlasti vůbec přežil.Podívejte se na výsluhy v EU.
  25.01.2008 16:31 polda
 
Pro F1, nemluv nesmysly ve Francii jdou důstojníci do výsluhy po 25 letech protože do nich stát investoval a chce to z nich dostat. Stát se důstojníkem v e Francii není jednoduché, Praporčíci mohou odejít po 15 letech protože nejsou pro stát tak důležití, ne jak si to vykládáš ty.
  25.01.2008 18:21 Chytry z Nitry
 
Vážený pane pplk.j.n.
Neodsloužím si už ani jeden den, protože jak jsem již uvedl, tak bych už k bezpečenostnímu sboru nenastoupil ani za zlaté prase a kdyby mi některý ze synů sdělil, nedejbože dcera, že chce býti příslušníkem bezpečenostního sboru, tak bych ho proškolil tak, že by ho to už nikdy nenapadlo.
  25.01.2008 20:17 muf
 
Ty hňupe, co si jí furt bereš do huby? p. Lhotákovou, myslim.