Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  27.03.2007 18:01 cibulka
 
ORGANIZOVANÝ ZLOČIN, NEJMOCNĚJŠÍ STÁTNÍ REZORT: Policie České republiky -stále pod ruskou kontrolou- jako největší skupina čs organizovaného zločinu!
Vydáno dne 20. 02. 2005 (7433 přečtení)


ÚVOD DO SITUACE:

"Členové české vlády a pracovníci ministerstev z let 1993 - 1998 nebudou v souvislosti s několikaset miliardovými daňovými podvody causy lehkých topných olejů (LTO) trestně stíháni. Státní žalobkyně pražského vrchního státního zastupitelství dala policii závazný pokyn, aby případ odložila." Citát z denního tisku 10.11.2004

To nejdůležitější, co v této cause státního organizovaného zločinu musíme rozhodně vědět, chceme-li znát o zemi, ve které žijeme, skutečnou pravdu:

"Většina politiků by nebyla schopna prokázat legální způsob nabytí svých dnešních majetků." (a jim podřízené represívní složky dnešní kriminální (post) komunistické státní moci si této skutečnosti jsou velice dobře vědomy a jejich špičky tyto politiky samy řídí!)

Výše citovaná slova nepochází z některého z nesčetných článků NECENZUROVANÝCH NOVIN, varujících od roku 1990/91 před kriminálními praktikami (post) komunistické státní moci, ale jsou ze sdělení ministra vnitra ČR Františka Bublana v době vrcholícího kriminálního majetkového skandálu předsedy vlády České republiky a ex-ministra vnitra JUDr.Stanislava Grosse z jara 2005...

Co dodat? "Kauza Berdych", správně vyjádřeno, causy státního organizovaného zločinu, pouze společně představují další z mnoha důkazů totální prohnilosti našich státobezpečnostních složek, vnitřní rozklad celé policie, justice a potažmo celého systému státní moci jako takové.

Takový stát a jeho vláda ztrácejí postupně legitimitu v očích občanů, kteří jsou ve stále větší míře nuceni akceptovat a přizpůsobit se skutečnosti, že rostoucí počet oblastí veřejného života společnosti je regulováno nebo řízeno nikoli na základě zákona, v jeho mezích a prostřednictvím legálních institucí, ale spíše na základě neformální autority a moci různých mafií, bratrstev či zájmových skupin, prezentujících a prosazujících své partikulární zájmy jako zájmy veřejné.

Rozsáhlý policejní gang o mnoha desítkách členů byl podle všeho rozdělen na čtyři skupiny, specializované na jednotlivé druhy trestné činnosti. Každou z těchto elitních skupin organizovaného zločinu (spolu)řídili policisté, kteří měli jako důstojníci ÚOOZ na starost právě tuto trestní specializaci. V jeho čele stál mj. stíhaný Josef Opava, napojený na ruskojazyčný organizovaný zločin, velitel celého pražského ÚOOZ...

Poslední vývoj celou kauzu ještě dramatizuje a naznačuje nejen to, že v ÚOOZ zřejmě nepracoval jediný čestný a poctivý vyšší policejní důstojník, ale že kauza se dotýká nejvyšších policejní funkcí v zemi. V pátek dne 17.12. 2004 byli zatčeni zástupce velitele SKPV Zdeněk Pichlík a další vysoký důstojník ÚOOZ Šíma.

ÚOOZ byl zřízen poté, co byl pro trvající úniky informací, trestnou činnost jeho členů a vnitřní spory zrušen Odbor pro boj s organizovaným zločinem (OBOZ), kterému v té době šéfoval František Brázdil, rovněž zapletený do "kauzy Berdych" a jeho zástupcem byl níže zmíněný Josef Opava, dnes obviněný z rozsáhlé trestné činnosti.

Ve skutečnosti však ÚOOZ, resp. jeho velící důstojníci přímo řídili rozsáhlý zločinecký gang čítající desítky dobře organizovaných osob, který se neštítil ničeho počínaje loupežemi a vydíráním a mučením a vraždami konče. Běžnými metodami mučení bylo přejíždění autem, pálení genitálií elektrickým proudem a bití končící smrtí.




STÁTNÍ ORGANIZOVANÝ ZLOČIN,
NEJMOCNĚJŠÍ REZORT ČR:
Policie České republiky,
stále pod ruskou kontrolou,
jako největší skupina
organizovaného zločinu!

Pohled z Evropy

Kauza ÚOOZ pokračuje!

aneb Jak zneuctít policejní pohřeb

Richard Král
(více o autorovi=">>)

17.2.2005

To nejdůležitější, co v této cause státního organizovaného zločinu
musíme rozhodně vědět, chceme-li znát o zemi, ve které žijeme,
skutečnou pravdu:

"Většina politiků by nebyla schopna prokázat
legální způsob nabytí svých dnešních majetků."

(a jim podřízené represívní složky dnešní kriminální (post) komunistické státní moci si této skutečnosti jsou velice dobře vědomy a jejich špičky tyto politiky samy řídí!)

Sdělení ministra vnitra ČR Františka Bublana v době vrcholícího kriminálního majetkového skandálu předsedy vlády České republiky a ex-ministra vnitra JUDr.Stanislava Grosse... Viz PORTRÉT KRIMINÁLNÍHO STÁTU V ZASTOUPENÍ PŘEDSEDY VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY - ČLENA EU, JUDr.STANISLAVA GROSSE@comp. DŮSTOJNÝ POKRAČOVATEL VÁCLAVA KLAUSE!
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2005022704



Z pražské policie opět unikají informace a dějí se podivné incidenty. A "kauza ÚOOZ", nejrozsáhlejší případ organizovaného zločinu řízeným přímo vysokými policejními důstojníky , dostává stále temnější nádech.

Po násilné smrti Zdeňka Janíčka, nalezeného pobodaného a oběšeného ve sklepě, policie ihned zveřejnila verzi o sebevraždě . Pitva prokázala celkem 29 bodných ran, množství bodných ran na krku, a to jak z pravé, tak z levé strany a především minimálně dvě bodné rány v horní části zad. Z policie unikají informace, že Janíček měl na těle hematomy, a podlitinu na tváři. Znamenalo by to, že se nejprve zbil pěstí, poté pobodal na celém těle a nakonec oběsil. Opravdu typická sebevražda...

Média se v tomto případě řídí verzí policie . Psychologové oficiálního světa upozorňují na možnost kombinovaných sebevražd. Padají verze o těžké Janíčkově nemoci, měl prý cukrovku. Nevyrovnal se s problémy v rodině. Spáchal by opravdu trojitou kombinovanou sebevraždu člověk, který je ženatý, má děti, přátele a kousek do důchodu? Dále je patrná křečovitá snaha oddělit Janíčkovu smrt od "kauzy ÚOOZ", což je však absolutně zoufalé, neboť tyto dvě věci hýbají policií a přesně do sebe (mj. časově v souvislosti se zatýkáním Janíčkových kolegů) zapadají . Manželka a dcera Janíčka navíc vypovídají, že byl v posledních týdnech pod velkým psychickým tlakem a v neustálém napětí.

Úterní pohřeb Janíčka byl velmi zvláštní. Pražská policejní správa nedala volno policistům - kolegům Janíčka, kteří se s ním chtěli naposledy rozloučit a museli si brát dovolenou. I přes takové chování jich dorazilo hodně. Byli zamlklí a mlčenliví. Ticho na Janíčkově pohřbu a atmosféra byla prý vskutku zlověstná. Nikdo nepronesl žádný projev, jen příbuzní vzlykali. Čestná salva, jak u podobných pohřbů zvykem, nezazněla.

Obřad poznamenal incident, když neznámý muž neoblečený jako smuteční host začal v jeho průběhu vykřikovat na adresu Janíčka a policie hanlivé výroky. Ačkoli byla místnost plná policistů, po krátké potyčce s policisty (!) usedl muž znovu na lavici smutečních hostů a s pobavením sledoval přítomné. Všemu s kamennými tvářemi přihlíželi policejní prezident Kolář, jeho náměstek Macháně, pražský primátor Pavel Bém, řada poslanců a ministr vnitra Bublan, který však poté odešel. Zřejmě se již na takovou frašku nemohl dívat.

Ptám se, proč ministr vnitra odchází z pohřbu vysokého policejního důstojníka před dokončením obřadu? Proč může jeden drzý výtržník beztrestně narušovat pohřeb vysokého policejního důstojníka?

Podle toho, co se šíří elitními vyšetřovacími složkami pražské policie, resp. jejich zbytky, Janíček byl popraven na příkaz rusky hovořících mužů úzce kooperujících s gangy okolo ÚOOZ . Důvod byl prostý, byl členem zvláštního tajného policejního vyšetřovacího týmu, který se touto kauzou zabývá, resp. snaží zabývat. Věděl tedy příliš mnoho, navíc se velmi dobře znal s vazebně stíhanými kolegy, jeho zástupcem Zdeňkem Pichlíkem a Petrem Šímou, bývalým vysokým důstojníkem OBOZ (Odboru pro boj s organizovaným zločinem). Na rozdíl od Pichlíka, který bydlel v luxusní vile a jezdil v luxusním Audi A6, bydlel Janíček ve starém paneláku a používal služební škodovku. To může svědčit o tom, že byl buď opatrný, nebo méně zkorumpovatelný.

V každém případě mohla Janíčkova smrt splnit více účelů. Odstranit zkušeného kriminalistu z vyšetřování. Odstranit policistu, který je velmi těžko zkorumpovatelný či se již bojí nechat se korumpovat. Vyslat varovný signál policii, resp. dalším členům vyšetřovacího týmu. Zbavit se člověka, který věděl příliš mnoho, osobně se znal s řadou obviněných v "kauze ÚOOZ" a pokud by začal mluvit, mohly by padat další hlavy .

Zločinci si zpravidla nedovolují vraždit policisty, a už vůbec ne jejich důstojníky, neboť vědí, že by jim to vrátilo stokrát. Avšak v případě, kdy organizovaný zločin splývá s policií České republiky, jako je tomu v "kauze ÚOOZ", uplatňují zločinci v policii stejné zákony, jako ve svých zločineckých strukturách . Nemají z ochromené a bezbranné policie respekt. Viz:

JAK TO DNES CHODÍ U POLICIE ČR, kterou si občané platí, aby jim sloužila!
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2006120302

Policie má v současnosti dvě možnosti. První je zavření očí a opakování zaklínadla o sebevraždě. Druhá je pečlivé vybrání policistů bez rodiny, s praxí a velkou odvahou, vytvoření nového zvláštního vyšetřovacího týmu "kauzy ÚOOZ" a jeho umístění na vojenskou základnu střeženou praporem zvláštního určení. Stejným způsobem by poté měli být vybráni státní zástupci a soudci .

Jaké možnosti více věříte? Nebuďme naivní!


Viz:
http://www.cibulka.net/nnoviny/nn1998/nn0198/obsah/1.htm
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003051201
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2002021801
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003101201
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2004021801
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2004060901
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003092402


ŘEŠENÍ JE NAŠTĚSTÍ PŘI DOBRÉ POLITICKÉ VŮLI VELICE JEDNODUCHÉ A RYCHLÉ: STAČÍ POUZE ZMĚNIT TECHNICKY JEDNODUCHÝMI A LEVNÝMI ÚPRAVAMI DNEŠNÍ KRIMINÁLNÍ SYSTÉM, KTERÝ TOTO PROSTŘED PO DESETILETÍ UMOŽŇUJE, GENERUJE A JEHO EXPONENTY CHRÁNÍ, V JEHO PRAVÝ SYSTÉMOVÝ OPAK:
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003051202
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2004120101



Odeslat jako odkaz
Odeslat text článku
Vytisknout Kauza ÚOOZ se dramatizuje
Richard Král
(více o autorovi=">>)

9.2.2005
Před časem vyšel na Zvědavci článek zabývající se tzv. "kauzou Berdych", která však zjevně osobu průměrného gangstera a diskotékového vyhazovače Davida Berdycha značně přesahuje. Berdych byl pouze zatčen jako jeden z prvních a jeho zatčení odstartovalo následné masivní zatýkání, a to i v řadách elitních policejních útvarů.
Přesnější označení tedy je spíše "kauza ÚOOZ", neboť zločinecké gangy sami řídili, či s nimi alespoň úzce spolupracovali vysocí důstojníci tohoto policejního útvaru, resp. jeho předchůdce OBOZ (Odbor pro boj s organizovaným zločinem). Kauza nabývá nové obrátky a objevují se první mrtví vysoce postavení policisté.

Zástupce ředitele policejní správy hl.m. Prahy plukovník Zdeněk Janíček byl nalezen oběšený a zkrvavený ve sklepě panelového domu, ve kterém bydlel.

Z policie v této souvislosti unikají vskutku děsivé informace. Někdo ze zatčených začal mluvit, a to takřka neuvěřitelné věci. Věci takového charakteru, že se neví, kdo by je měl vůbec vyšetřovat.

Poté co se fakticky rozpadl "elitní" Útvar pro odhalování organizovaného zločinu (ÚOOZ), přičemž část jeho důstojníků je již ve vazbě, část je obviněna a zbývající skupina čeká, co se bude dít, vyšetřuje dosud nejrozsáhlejší kriminální kauzu v historii České republiky Inspekce ministra vnitra.

Jak se prokázalo již mnohokrát, Inspekce připomíná informační cedník, ze kterého unikají informace především do policie a z ní dále ven. Jedná se o podivného kočkopsa, zvláštní policejní orgán vyšetřující trestnou činnost policie (v komparaci s podobnými evropskými orgány dozorujícími práci policie a případnou trestnou činnost jejích členů jde o velice nestandartní instituci), pod vedením Miroslava Borníka, bývalého vyšetřovatele SNB vyšetřujícím protikomunistické demonstrace v letech 1988-89 a za asistence StB vyslýchajícího zadržené a zmlácené demonstranty .

Je otázkou, co je již na papíře v policejních protokolech, a v této chvíli je tedy možné jen skládat střípky do mozaiky.

Plukovník Zdeněk Janíček patřil k blízkým spolupracovníkům a kamarádům Zdeňka Pichlíka, zástupce velitele Služby kriminální policie a vyšetřování Policie ČR (SKPV), který je již od prosince ve vazbě. Do médií již pronikly informace, že Pichlík vcelku bezstarostně bydlel v luxusní vile v pražské Jesenici, která je v katastru nemovitostí napsána na advokátku Helenu Rejholcovou, která obhajuje mj. "příbramského dona" Jaroslava Starku. Starka byl obviněn již z řady trestných činů, hospodářskými počínaje (fiktivní rekonstrukce příbramského kulturního domu) a násilnými konče (přímá účast na únosu a vydírání italského bankéře Giuseppe Roselliho), DOPOSUD VŠAK NEBYLA PODÁNA ANI OBŽALOBA!

Byl to právě Zdeněk Janíček, který řídil vyšetřování zmiňovaného Roselliho únosu a přímo řídil obvinění a poté vyšetřování Starky. Mimochodem, Roselliho únos hrál klíčovou úlohu v posledních chvílích Union banky, neboť se v jeho důsledku neodehrála mimořádná valná hromada a banka byla de facto ochromena.

A nebyl to jediný významný případ, u jehož zrodu a průběhu se Janíček podílel. Jako ředitel Úřadu vyšetřování policie ČR hl.m. Prahy dozoroval (vždy metodicky, a kdykoli mohl zasáhnout i fakticky) vyšetřování veškerých závažných trestných činů zasahujících území hlavního města. Tedy i neúspěšné, resp. úspěšně zmařené pokusy o vyšetřování trestné činnosti osob napojených na gangy okolo ÚOOZ, tj. vydírání, loupeže a vraždy.

Skutečnost, že Janíčkova smrt přesně zapadá do gradujícího vyšetřování "kauzy ÚOOZ", leccos naznačuje. Janíček byl muž na vrcholu kariéry, a o jeho jméně se vážně spekulovalo v souvislosti s nástupcem Jiřího Koláře ve funkci policejního prezidenta.



O generálmajorovi JUDr.Jiřím Kolářovi (na snímku) a o jeho dlouholetém a vysoce úspěšném působeni za komunistické diktatury a sovětské okupace i po ní se můžeme lecos zajímavého dozvědět na http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003101201.

Ze všech rozhovorů pro policejní časopisy, pro média a i v rozhovorech se samotnými policisty působil plukovník Janíček vždy sebevědomě a sebejistě. Páchá takový muž sebevraždy? Pokud ano, jaké strašné důvody ho k tomu mohou přimět?

A ještě poslední, poněkud kriminalistická otázka. Je standardní při sebevraždě oběšením, že se sebevrah ještě předtím, než si uváže smyčku, pro jistotu po(d)řeže? Sklepní kóje, ve které byl oběšený Janíček nalezen, byla celá od krve včetně vstupních mříží.

Za zmínku ještě stojí jedna skutečnost. David Berdych byl po svém dosud nepravomocném rozsudku u Městského soudu v Praze, který ho odsoudil k jedenácti letům nepodmíněně, zjevně v dobré náladě. Usmíval se, vtipkoval s kumpány a vyměňoval si spiklenecké pohledy s publikem. Ve své odsouzení určitě nevěřil. Jaká neotřesitelná jistota ho k tomu vedla?

Co dodat? Policejní a justiční (post) komunistický systém, nastolený a splácaný na počátku devadesátých let, totálně selhal a zkolaboval.

"Kauza ÚOOZ" představuje fatální důkaz, že nádor zločinu již policii prorostl a pohltil úplně a že totální rozkradení a vytunelování České republiky přímo před očima české policie - a možná přímo pod jejim vedením - rozhodně nebyla žádná náhoda!

Je velmi pravděpodobné, že informace, které byly získány během vyšetřování (přesnější slovo by bylo však "vyšetřování") a které mohly vést i k (sebe)vraždě Zdeňka Janíčka, budou zameteny pod koberec, označeny za nevěrohodné, popř. prohlášeny za utajované skutečnosti.

Skutečné a důsledné vyšetřování nemá kdo vést a ve svém důsledku by pro policii znamenalo katastrofu a pro veřejnost šok.


15 let od sametu IV.
Česká policie plně splynula
s organizovaným zločinem

Richard Král
(více o autorovi=">>)

19.12.2004
Na povrch začíná vyplouvat pomalu zřejmě zatím největší skandál, jaký postihl českou policii za dobu její existence od roku 1989. Je svojí povahou natolik neuvěřitelný, hrůzostrašný a děsivý, že připomíná řadu hollywoodských filmů líčících spiknutí v nejvyšších policejních a politických kruzích a jejich spolupráci se zločinem.

Přestože se ministerstvu vnitra pod vedením dnešního předsedy vlády České republiky JUDr.Stanislava Grosse a orgánům činným v trestním řízení dlouhou dobu dařilo jej ututlat, popř. prezentovat jako klasickou kriminální kauzu organizovaného zločinu s "osobním selháním několika policistů", poslední události ukazují, že její rozsah je obrovský a sahá až k nejvyšším policejním a politickým špičkám.


O celé kauze jistě ještě mnoho uslyšíme (za předpokladu, že se najdou odvážní novináři bez rodiny a dostatečně svobodná masmédia), shrňme však některé základní fakta pro nezasvěcené:

Celá kauza začala v letošním roce zatčením, obviněním a obžalováním několika gangsterů okolo Davida Berdycha, bývalého vyhazovače Discolandu Sylvie za éry Ivana Jonáka. Vzhledem k tomu, že byl Berdych zatčen jako jeden z prvních, začala média tuto kauzu spojovat s jeho jménem.

Podle všeho je však David Berdych pouze šéfem jedné skupiny celého organizovaného gangu, který řídili vysocí důstojníci speciálního Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu (ÚOOZ), který se jako zvláštní elitní policejní složka v rámci Služby kriminální policie a vyšetřování Policie ČR (SKPV) specializuje na boj s organizovaným zločinem, a to jak na národní, tak na mezinárodní úrovni. Má na starosti potírání nejzávažnější trestné činnosti, kterou jsou ve smyslu trestního zákona vraždy, loupeže, vydírání apod.

ÚOOZ byl zřízen poté, co byl pro trvající úniky informací, trestnou činnost jeho členů a vnitřní spory zrušen Odbor pro boj s organizovaným zločinem (OBOZ), kterému v té době šéfoval František Brázdil, rovněž zapletený do "kauzy Berdych" a jeho zástupcem byl níže zmíněný Josef Opava, dnes obviněný z rozsáhlé trestné činnosti .

Ve skutečnosti však ÚOOZ, resp. jeho velící důstojníci přímo řídili rozsáhlý zločinecký gang čítající desítky dobře organizovaných osob, který se neštítil ničeho počínaje loupežemi a vydíráním a mučením a vraždami konče. Běžnými metodami mučení bylo přejíždění autem, pálení genitálií elektrickým proudem a bití končící smrtí. Jedna z obětí řádění gangu Jaroslav Dub, kterému bylo vyhrožováno zabitím čtyřletého syna, řekl 30.11. 2004 pro média: "Mnozí z Berdychova gangu jsou stále na svobodě. To nám nahání strach. Na svobodě je dokonce i ten, kdo vydírání a únos syna proti nám zosnoval. Je obžalovaný a přitom si jezdí po Praze a Bohnicích v novém voze Jeep Grand Cherokee a směje se všem do tváře. I obětem. Nikdo se nezajímá, jak přišel k tak drahému autu jako šofér rozvážející po Praze pečivo."

Gang byl podle všeho rozdělen na čtyři skupiny, specializované na jednotlivé druhy trestné činnosti. Každou z těchto elitních skupin organizovaného zločinu (spolu)řídili policisté, kteří měli jako důstojníci ÚOOZ na starost právě tuto trestní specializaci. V jeho čele stál mj. stíhaný Josef Opava, napojený na ruskojazyčný organizovaný zločin, velitel pražského ÚOOZ, dále důstojníci ÚOOZ Petr Kovařík a Jiří Žofčín (mimochodem možná i jejich rozmařilé chování, když brázdili opilí Prahu černým luxusním BMW řady 7, mohlo při troše snahy velice snadno přispět k odhalení celé skupiny) a další. Celkem je v současné době (zatím) stíhaných šest důstojníků ÚOOZ. Policie stále nezadržela většinu členů gangu a na řádné vyšetření případu prostě nejsou kapacity, neboť obviněnými jsou právě příslušníci elitního policejního útvaru, který má podobnou závažnou trestnou činnost vyšetřovat. V ÚOOZ, ale i v celé SKPV vládne chaos a rozklad. Nikdo neví, kdo bude dalším zatčeným, kdo spolupracoval s gangstery a kdo nikoli . Poslední slušní policisté, kteří na to už nemají žaludek, odcházejí.

Poslední vývoj celou kauzu ještě dramatizuje a naznačuje nejen to, že v ÚOOZ zřejmě nepracoval jediný čestný a poctivý vyšší policejní důstojník, ale že kauza se dotýká nejvyšších policejní funkcí v zemi. V pátek dne 17.12. 2004 byli zatčeni zástupce velitele SKPV Zdeněk Pichlík a další vysoký důstojník ÚOOZ Šíma .

Co dodat? " Kauza Berdych" představuje důkaz totální prohnilosti našich bezpečnostních složek, vnitřní rozklad celé policie, justice a potažmo celého systému státní moci jako takové. Takový stát a jeho vláda ztrácejí postupně legitimitu v očích občanů, kteří jsou ve stále větší míře nuceni akceptovat a přizpůsobit se skutečnosti, že rostoucí počet oblastí veřejného života společnosti je regulováno nebo řízeno nikoli na základě zákona, v jeho mezích a prostřednictvím legálních institucí, ale spíše na základě neformální autority a moci různých mafií, bratrstev či zájmových skupin, prezentujících a prosazujících své partikulární zájmy jako zájmy veřejné.

Důkazy o tom, že se nejedná o náhodu, ale o vysoce promyšlenou a dlouhodobou strategii v mnohem vyšší hře, přináší následující vynikající a zřejmě zatím nepřekonaná analýza:

UMĚNÍ VÁLKY: TŘINÁCT ZLATÝCH PRAVIDEL, JAK PORAZIT PROTIVNÍKA BEZ BOJE A ANIŽ TO TUŠÍ: NEJVYŠŠÍ ŠKOLA INFILTRACE A POLITICKO-MASMEDIÁLNÍCH MANIPULACÍ!
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2005112601


Další zdroje ze sdělovacích prostředků:

· Policejní důstojníci skončili za mřížemi

· Soud vzal do vazby dva elitní policisty

Zástupce ředitele pražské policie
a bývalý šéf pražských vyšetřovatelů
Zdeněk Janíček spáchal sebevraždu.
Podrobnosti k případu policie tají.


7.2. 2005 15:33 - 20:07 - Aktualizováno

Zdeněk Janíček:
K policii nastoupil 1. 3. 1971 (tedy už v prvních letech sovětské okupace, během níž udělal jako spolehlivý nomenklaturní komunista obrovskou karieru!!! - PC). V roce 1976 se stal vyšetřovatelem hospodářské kriminality. Postupně byl šéfem hospodářské kriminální služby v Praze a ředitelem kriminální služby v Praze 4.

V roce 1996 byl jmenován ředitelem pražského úřadu vyšetřování, poté se stal zástupcem pražského policejního ředitele.

PRAHA - "Můžeme potvrdit, že zástupce ředitele Policie ČR, správy hlavního města Prahy, byl nalezen mrtvý ve svém bydlišti. Příčiny smrti policie vyšetřuje," uvedla policejní mluvčí Eva Brožová s tím, že další informace nebude policie až do odvolání poskytovat.

Informační embargo rozpoutalo spekulace
Náhlá sebevražda oběšením Janíčka jako vysokého policejního důstojníka působícího mnoho let v oblasti policejního vyšetřování a neznámé motivy vyvolaly vlnu dohadů. Podle jednoho z bývalých elitních pražských kriminalistů pravdu soudní lékaři vždy neodhalí.

"Sebevraždu bude třeba důkladně vyšetřit. Mohli ho i oběsit. Znám případy, kdy i soudním lékařům uniklo, že šlo o vraždu a ne sebevraždu. Janíček jako vyšetřovatel hodně věděl a mnohá tajemství si odnesl sebou," říká expolicista.

"Možná si myslel, že by měl být zatčen v rámci akce Uniforma II, která má udeřit proti pražským a středočeským policistům napojeným na Berdychův gang," nabízí jeden z policejních důstojníků další motiv.
Právo, Novinky



RUSKÝ STÁTNÍ ORGANIZOVANÝ ZLOČIN,
NEJMOCNĚJŠÍ REZORT ČESKÉ REPUBLIKY:
JAK RUŠTÍ, DAGESTÁNŠTÍ, ARABŠTÍ A DALŠÍ ZLOČINCI
SROSTLI POD RUSKÝM VEDENÍM
SE SPECIÁLNÍMI ELITNÍMI ÚTVARY
ČESKÉ (POST) KOMUNISTICKÉ POLICIE
V JEJICH NEJVYŠŠÍCH PATRECH:

http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2002021801
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003092402

ÚVOD DO SITUACE:
"Členové české vlády a pracovníci ministerstev z let 1993 - 1998 nebudou v souvislosti s několikaset miliardovými daňovými podvody causy lehkých topných olejů (LTO) trestně stíháni.
Státní žalobkyně pražského vrchního státního zastupitelství dala policii závazný pokyn, aby případ odložila."
Citát z denního tisku 10.11.2004
  25.01.2008 22:52 XXX
 
Překlopeno u NOSP. Už je to tady.To je Ivanova první prohra. Jen tak dál a třeba se to spraví k lepšímu.

Aktuální informace - 25. 01. 2008

Vážení kolegové,

tak, jak jsme dnes informovali několik desítek z Vás telefonicky nebo osobně, můžeme nyní potvrdit, že nebude vydán předpis, kterým by měl být nově stanoven výčet útvarů Státní bezpečnosti s kontrarozvědným zaměřením pro účely lustračního zákona a zápočtu dob do doby rozhodné pro výsluhový příspěvek.

Není tedy důvod se obávat nějakého nebezpečí nečekané změny v této oblasti, která by vedla k dalšímu oslabení personálního stavu v Policii ČR.

Pokud v současné době zvažujete ukončení služebního poměru právě z těchto důvodů, neváhejte se kdykoliv obrátit na mě (telefon, e-mail), případně na další kolegy z vedení NOS PČR. Jsme schopni Vás informovat podrobně.

JUDr. Milan Štěpánek, předseda
  26.01.2008 03:34 jarda
 
Jen jestli v tom Štěpánek nejede s Langerem a nekryje mu záda. Vrána vráně oči nevyklove.
  26.01.2008 08:03 Pavel
 
Je to dobrá zpráva.Otázkou je na jak dlouho to dal I.L. zpátky do šuplete a vytáhne to,když to nebudeme vůbec čekat.Už jim nevěřím ani slovo.
  26.01.2008 08:33 ***
 
for Pavel

Máš bohužel pravdu.Zase tu máme navíc další nejistotu.
  26.01.2008 11:13 Petr
 
Oceňuji současnou snahu NOSP. Bohužel, stále zůstává otázka po stávajících zkušenostech s PP a panem ministrem, nakolik mohu věřit byť i jedinému jejich slovu.
Ať se nediví, ale já už nevěřím.
  26.01.2008 18:42 degradovaný
 
Jasně, že musel rezignovat, protože když mu z PP řekli kolik poldů si to podalo, tak to musel smést ze stolu. Ale jak píše Pavel, na jak dlouho? Tato akce byla pečlivě utajovaná tak, že o tom nevěděl ani PP. Jen někdo, kdo nás má rád , asi z NBÚ (nebo se někdo svinsky spletl) to pustil mezi lidi. Někteří funkcionáři totiž dostali pozitivní výsledek lustrace na základě ještě neexistujícího NMV. No není to Absurdistán? Je!
  26.01.2008 20:33 q
 
to jsou jistoty, asi jako vsadit sportku a objednat si barák za výhru
  27.01.2008 10:21 Pavel
 
Docela by mě zajímalo,co tomu dnes říkají někteří kolegové,když si přečtou příspěvek - degradovaného,kteří tady ještě nedávno psali,že je to zase další fáma.
  28.01.2008 17:01 Luboš
 
Luboš

Vážený pane předsedo nevím na základě čeho se dá usuzovat, že nebude podepsán nebo vydán předpis, kterým by měl být nově stanoven výčet útvarů StB s kontrarozvědným zaměřením pro účely lustračního zákona a zápočtu dob do doby rozhodné pro výsluhový příspěvěk, když jeden můj kolega obdržel v minulém týdnu nové lustračnín osvědčení s výsledkem (pozitivní) a naopak druhý kolega s výsledkem negativním. V prvním případě se jedná o kolegu, které před rokem 1990 sloužil na OPK a druhý kolega před rokem 1990 sloužil na rotě PS. Dle zákona o zpřístupnění svazků vzniklých činností bývalé StB byly do bezpečnostních složek bývalé Stb zahruty i Správa pasů a víz pod kterou spadaly všechny OPK z čehož vyplývá pozitivní lustrace v případě mého prvního kolegy. V případě druhého kolegy tomu tak není neboť útvary PS nikdy nespadaly pod SNB. Dle mých informací existuje prý vyjímka MV, která toto umožňuje. Otázka je, jak dlouho? Nebýt těchto lustrací nikdo by se nedověděl o těchto praktikách až do doby ukončení služebního poměru, kde by nebyly započteny některé doby rozhodné pro výsluhové nároky.
  25.01.2008 22:10 JOb
 
Pplkovníkovi.
Když jsi tak chytrý, znalý a spravedlivý (zde) ke všem, sděl nám kolik má vypočtený celý příspěvek za svoji službu odcházející krajánek středočeský.
Již tu jednou byla na toto téma diskuse, ale to jsme se tu bavili jen samá "chátra" tak to pplk. rozsekni.
Tipy byly 50 litrů a více. Tak kolik má?
A aby jsi to nepletl i s důchodem!
Tedy úplně celý příspěveček!
  26.01.2008 03:36 jarda
 
Tvoje starosti bych chtěl mít! Pracuj, snaž se, staň se krajským ředitelem, služ ta léta, která odsloužil on a pak uvidíš, kolik dostaneš. Jinak jsi zřejmě ještě z policajtova ho... jen pára, tak děláš dusno.
  26.01.2008 12:53 RDM
 
No Jardo není lehké stát se krajským ředitelem. Ne každému vyhovuje modré pojetí světa. Na této úrovni už je to o politice a ne o schopnostech. A tvojí terminologií , to dusno o kterém mluvíš, není pára z lejna kolegy , ale z výkalů co nám padají na hlavy. Hádej odkud ……..
  26.01.2008 12:54 pro jarda
 
Ty si opravdu myslíš,že dejme tomu za 20 až 30 let bude renta (jestli nějaká bude) u někoho 3 x větší než bude průměrný plat (v čistém),jak je to nyní? Doufám,že naivita nejde ruku v ruce s věkem.Nemělo by to být naopak?
  26.01.2008 13:22 asistent
 
...nechápu, jak někdo, kdo chodí do práce má menší příjem, než ten, který pobírá rentu, nebo důchod....asi to tak má být!
  26.01.2008 17:35 Pavel
 
pro asistent

"...nechápu, jak někdo, kdo chodí do práce má menší příjem, než ten, který pobírá rentu, nebo důchod....asi to tak má být!"

Nemá to tak být,jsme ve světě rarita.Mám plno kolegů kamarádů na západ od našich hranic. A nikdo mi to nevěří,co je u nás možné,včetně degradace.
  26.01.2008 18:32 pro asistent a Pavel
 
i tady na stránkách se objevily skutečnosti, že na západ od našich hranic mají renty od 60% výše z hrubého platu, po kratší době služby než u nás. Tady máš max.50% svého hrubéhio platu, po 30-ti letech. tak poklud umítě počítat, je jasné, že po odsloužených 30-ti letech máte (i ve stejné platové třídě) vyšší hrubý plat než po např. 10-ti, 15-ti,... letech.Takže sloužíte-li 5,10,15,... let jistě máte možná menší hrubý plat než ten po 30-ti letech rentu. Ale dosloužíte-li do těch 30 let služby budete na tom oba pánové i další stejně, tak nezáviďte a snažte se.....
  26.01.2008 19:34 Pavel
 
Kde máš ty chytráku záruky,že až bude mít někdo odslouženo 30 let,když má nyní 5,10,15 budou podmínky stejné,jako nyní. To už paskvil 361 nebude dáááávno platit.A co to tady plácáš za nesmyslné počty? Od nás odešel koncem roku kolega z přímého výkonu po 30 letech a dostal rentu 16.200,- . Já tady píšu o papaláších,kteří se rentu zvednou tučnou odměnou několikrát za sebou. A,když odejdou mají i 2x větší rentu,než kolega za stejné roky. To mě přímo sere.
  26.01.2008 20:14 pro Pavel
 
... tak si hochu nejdříve srovnej myšlenky a potom piš. V Tvém původním příspěvku nebylo "o papaláších" ani slovo. Ale zase je pravda, že i jim se renta odvíjí od jejich platu. No a jaký byl plat???? toť otázka, ale s Tvým příspěvkem ohledně renty zjevně nesouvisí,.... A co bude až ty budeš mít odslouženo 30 let Ti nikdo neřekne, protože i zítra může být vše jinak než dnes,... Tak žij realitou a ne nějakou imaginární utopií a přestaň rýpat do druhých,...
  27.01.2008 09:41 Pavel
 
"Tak žij realitou a ne nějakou imaginární utopií a přestaň rýpat do druhých,..."

No samozřejmě,že žiju realitou,která ale čerpá z minulosti,jako u každého z nás.A tato minulost,byla pro nás z přímého výkonu o dost veselejší.
A jestli je pro tebe paskvil 361 a jeho budoucí novela,projev předsedy vlády,zmrazení platů,zatím nepodepsané NMV o dalších lustracích,která už dopadne na pěšáky před rokem 89.................imaginární utopií nebo dokonce rýpání, TAK PRO MĚ ANI NÁHODOU.

A přečti si laskavě i další příspěvky o "rýpání", které jsou od jiných kolegů možná dokonce REÁLNĚJŠÍ !!! Nejsem zdaleka sám,kdo jim vidí aspoň trochu do karet.
  27.01.2008 19:46 pro Pavel
 
Kdo nechce pochopit, nepochopí. Pleteš "páté přes deváté". Nedivím se vtipům o policistech, bohužel jsou velmi často reálným odrazem skutečností, chce to jen vynechat emoce, zapojit mozek, pokud není dostačující vlastní, tak i kolegův. Původně jsi"napsal""...nechápu, jak někdo, kdo chodí do práce má menší příjem, než ten, který pobírá rentu, nebo důchod....asi to tak má být!"Nemá to tak být,jsme ve světě rarita.Mám plno kolegů kamarádů na západ od našich hranic. A nikdo mi to nevěří,co je u nás možné,včetně degradace.".... tedy o papaláších ani slovo.,.... poté jako reakce na "i tady na stránkách se objevily skutečnosti, že na západ od našich hranic mají renty od 60% výše z hrubého platu, po kratší době služby než u nás. Tady máš max.50% svého hrubéhio platu, po 30-ti letech. tak poklud umítě počítat, je jasné, že po odsloužených 30-ti letech máte (i ve stejné platové třídě) vyšší hrubý plat než po např. 10-ti, 15-ti,... letech.Takže sloužíte-li 5,10,15,... let jistě máte možná menší hrubý plat než ten po 30-ti letech rentu. Ale dosloužíte-li do těch 30 let služby budete na tom oba pánové i další stejně, tak nezáviďte a snažte se....." již píšeš cosi o "papaláších",.... poté další reakce z které není vůbec patrné "co měl básník na mysli". Již na další nemíním reagovat, protože jak je již uvedeno : "... tak si hochu nejdříve srovnej myšlenky a potom piš. V Tvém původním příspěvku nebylo "o papaláších" ani slovo. Ale zase je pravda, že i jim se renta odvíjí od jejich platu. No a jaký byl plat???? toť otázka, ale s Tvým příspěvkem ohledně renty zjevně nesouvisí,.... A co bude až ty budeš mít odslouženo 30 let Ti nikdo neřekne, protože i zítra může být vše jinak než dnes,... Tak žij realitou a ne nějakou imaginární utopií a přestaň rýpat do druhých,..." A ZÁVĚREM tI PŘEJI hodně štěstí do dalších let, ať jich také odsloužíš alespoň těch 30!!!
  27.01.2008 22:35 Pavel
 
Tak nakonec já pletu "páté přes deváté". Příště to nech psát svého kolegu,ale jen samotného,cituji:

Ale dosloužíte-li do těch 30 let služby budete na tom oba pánové i další stejně, tak nezáviďte a snažte se....."

A co bude až ty budeš mít odslouženo 30 let Ti nikdo neřekne, protože i zítra může být vše jinak než dnes,...
  25.01.2008 20:02 Policista dlouho sloužící <fesoj@post.cz>
 
Pane ministře,
dnes jsem se dozvěděl, že nějakým rozhodnutím budou změněny výsluhové nároky policistů, kteří sloužili ještě před rokem 1990.Neodešli do civilu protože chtěji i nadále sloužit a řešit problémy společnosti v oblasti odhalování trestné činnosti a protože jsou déle sloužící jsou asi nepohodlní a tak se jim prostě odečtou roky a spadnou do podprůměru v mzdách.Proč rovnou neřeknete odejděte my vás nechceme, nepotřebujeme, bylo by to asi rovnější.Nepředpokládám odpověď, protože to se tu nenosí.Děkuji
  25.01.2008 20:16 Stb
 
Jsou to převážně taky"důchodci" a proč mají brát peníze policistům živitelům rodin.
  25.01.2008 22:01 Jan
 
"Estébáku",
nepleť si hovna s ořechy, o důchodcích
pan "Policista dlouho sloužící "
nic nepsal. Takže se buď před psaním zamysli
a nebo se raději nevyjadřuj na veřejném místě!
  25.01.2008 22:04 pro StB
 
Co to tady plácáš za hlouposti, i ti co sloužili před rokem 1990 jsou policisté - kolegové, kteří určitě do současné doby odvedli podstatně více práce než jsi stihl dosud Ty a nejsou všichmi důchodci, kterým budeš mimochodem jednou i Ty. A i oni jsou živitelé rodin. A "brát peníze policistům..." co je to za nesmysl?? Nejdříve uvažuj a potom reaguj, jinak se ztrapňuješ, naštěstí pro Tebe anonymně.
  25.01.2008 22:59 XXX
 
4 Stb.
Podle toho co píšeš, tak jsi mladej zobák, který je blbý jako dlabaný troka a pro samolibost si do toho zobáku nevidí. Ty si myslíš, že ten kdo začal sloužit před rokem 1990 je každý důchodce, nebo estébák. Jsem jeden z nic, sloužím 30 let, s STB jsem neměl nikdy nic společnýho, a do důchodu mám taky ještě hodně daleko, protože v 55 jsem odejít nemohl. I my máme svoje rodiny a taky je musíme živit. Někteří z nás živí i taková telata jako jsi ty. Nezlob se, ale slušněji to napsat nešlo. Docela jsi mě s tím nadzvedl.
  26.01.2008 11:08 Pro Stb
 
Připomínáš mi kočárového koně. Klapky na očích, před sebou svou hrst sena za kterou se ženeš, nevidíš, neslyšíš, nepřemýšlíš. Jen tvoje "já, já, já". Prostě mladý, sobecký, arogantní .... Tvé okolí tě asi musí milovat.
  26.01.2008 13:11 ???
 
No jasně.Důchodci a VUMLISTI si na náš úkor polepšili díky paskvilu 361 a my v přímém výkonu budeme nakonec - sobecký a arogantní. Může tady někdo napsat,kdo si platově pohoršil díky 361 a NENÍ v přímém výkonu a nedělá na směny?
  26.01.2008 13:46 XXX
 
Pro ???
Kolego ty si myslíš, že všicni déle sloužící mají VUML. To jsi ale na velkém omylu. Jak jsem psal jinde sloužím 30 let, mě je 55 let. Co z toho plyne. Mládí v prdeli a do důchodu daleko. Jestli si myslíš, že jsem si na tvůj úkor polepšil, tak to jsi taky vedle. Celých 30 let sloužím v přímém výkonu Po přijetí 361 jsem byl zařazen do 5TT/10 st. a měsíčně jsem si polepšil o 2000,-Kč hrubého oproti dřívějšímu zařazení dle 186 kdy jsem byl v 9 TT/10 st. Myslím si, že to ovšem na tvůj úkor určitě nebylo. Zajisté jsi mladý, perspektivní a hlavně vysokoškolsky vzdělaný, tak máš možnost postupu když se ti na chodníku nelíbí. A jestli na to nemáš, nebo se ti dole líbí, tak si nestěžuj - každému podle jeho zásluh.
  26.01.2008 18:59 samet
 
Pryč s důchodci a bolševiky předlistopadovými.
  26.01.2008 22:57 riflovina
 
Pryč s tuneláři, zloději a spekulanty posametovými.
  25.01.2008 19:50 Konečně něco rozumného
 
Dle informace z NOSu, dnes odpoledne akceptoval MV požadavek NOSu a odmítl podepsat nové NMV ke zpřísnění lustrací a označil tento seznam za nesmyslný. Takže to vypadá, že NOSP tentokráte uspěl. To je jen dobře.
  25.01.2008 19:54 Je to dobře,
 
byla by škoda každého dobrého policisty, který by k vůli tomu odešel.
  25.01.2008 23:00 XXX
 
Viz příspěvek trochu výše.
  26.01.2008 03:42 jarda
 
Zřejmě má Langer strach, že mu pak nezbude nic jiného, než vzít Martinů pod pazuchu a vyrazit s ním ve dvojhlídce do ulic. Již jsem to jednou psal: Když byl Štrougal ministrem zemědělství, nebyly brambory. Pak byl ministrem vnitra, tak nebyli policajti. A to bylo v 60. letech. Jsme o cca 40 let dál a ministr vnitra může být klidně i ministrem zemědělství, vyjde to nastejno. Konec konců, Langer je ministr vnitra a informatiky, proč mu ještě nepřidat zemědělství, průmysl a hlavně, hlavně zdravotnictví. Vždyť je lékař, ak ať nám předvede, že tu medicínu nevystudoval jenom proto, že dělal nějaké funkce a ve škole měl známé.
  25.01.2008 19:23 Kolaps
 
Lepší odejít než se nechat houpat.
  25.01.2008 20:07 Myslíš,
 
že točení na Ruském kole je pouhé houpání přísl. BS.
  25.01.2008 19:13 YYY
 
Souhlas, odtajni se, hrdino podplukovnická!!!
Taky bych velice rád přijel, rukou bych ti ale rozhodně netřásl, ale ty mě taky asi ne. Jsem zřejmě ten samej zmetek, jako je Petra Lhotáková. Jsem totiž taky jen obyčejný polda z ulice.
Je tu ještě nějaký zmetek podniku?????? Takové to přirovnání se hnusný, surový a nehodný jakéhokoliv podplukovníka, chápeš vůbec tu svojí nadřazenost, nadutče ?
  25.01.2008 21:52 RDM
 
A proč by to dělal. Jen píše své názory. Hloupé ve své loajalitě, ale proč ne. Kazeň musí byt.
Pane pplk. znáte to o té písní a chlebě ? Jenže problém je, že vy k tomu chlebu dostáváte i buček. A ti dole ……… ve vší slušnosti.
  25.01.2008 23:49 npor.
 
je velká pravděpodobnost, že i podplukovník byl na ulici. Možná se ještě dovede vcítit do tvé role, ale ty jsi ubohej magor a vůbec nechápu jak jsi prolezl psychotestama. Jasně, že Petra není zmetek, stejně jako plukovník. S tím, že se tady každej otírá o vedení má pravdu. Přeju Ti aby ses dostal na Správu nebo přímo na PP. Teď v podstatě odpovídáš jen za sebe, v klidu si nadáváš na blbý předpisy, který ani nečteš, protože jim nerozumíš a jejich moc. Odpovědnost za kvalifikovanější práci asi nechceš, protože jí nezvládneš. No a někdo by Ti taky mohl nadávat do zmetků podplukovnickejch - anonymně.
  25.01.2008 19:13 XXX
 
Vážený pane podplukovníku j.n.
Máte úplnou pravdu, že pokud chci diskutovat očekávám slušné jednání a to samozřejmě z obou stran. Rád bych Vás upozornil na skutečnost, že spousta policistů je znepokojena situací u Policie ČR. Tuto nespokojenost dávají najevo třeba na tomto a jiných diskusních fórech. Ovšem problémy zde nadnesené nikdo neřeší. Z toho jsou frustrovaní a pak dochází zbytečně v jejich vyjadřování k hrubosti a sprostotě a to aby dodali důraz na svoje nářky. Myslíte si, že vedení PČR i MV dělá vše proto, aby podřízení byli spokojení ? Proč nejsou řešeny problémy na které je stále poukazováno a proč vedení PČR ale hlavně pan ministr I.L. dělá se jako že je vše v pořádku ? Vždyť spousta na DF zveřejněných názorů a kritiky je zcela adresných a oprávněných. Nový služební zákon přinesl velmi mnoho nespravedlností. Já si myslím, že v tomto vedení zklamalo na celé čáře, že řadoví policisté spoléhali na Vás, že budete tyto nespravedlnosti a připomínky řešit a budete hájit zájmy svých podřízených a nejen svoje. Zdraví Vás bývalý poručík - inspektor, dnes praporčík - inspektor.
  26.01.2008 12:13 Klokan
 
Až moc podobné s názorem Jihočecha reagujícího na podplukovníka nemyslíš? Okopírováno a mírně změněno. To si nedokázal vymyslet nic sám ?
  25.01.2008 18:12 Petr
 
Nechtěli by jste policii řídit nakonec sami?

Zase tak špatný nápad to není. Podívejte se,jak si vede MP bez PP,KŘ,OŘ a já nevím jakých dalších ředitelství, institucí a úřadů.Ale ono to k tomu stejně spěje.
"Takže stěží někdo ,kdo nastoupí může očekávat platové podmínky, jako policista déle sloužící několik desítek let" V tom máte pravdu,ale stěží může někdo očekávat nástupní plat 12.500 čistého za 13 měsíců ve službě. To má můj soused v kotelně,který je tam 4 hodiny denně.
  25.01.2008 18:34 .-.
 
no - ono 12.500 čistá ruka za chození do školy není k zahození. kdo ti kde dá takové stipendium?
  25.01.2008 18:52 XXX
 
Drahý kolego, hovoříš nesmysly. Pokud je mi známo, tak nejnižší plat u PČR co může někdo dostat je v základu 1TT/1 st. 13680 Kč, respektive 15050 Kč. Zajímalo by mě kde jsi přišel na 12500 čistého za 13 měsíců.
  25.01.2008 18:57 ?
 
Jo,když nemáš mladou rodinu,tak je to sranda.Ale po ZOPCE,když jdeš do Prahy a máš 15 litrů na ruku a dojíždíš domů za své,tak si připadáš,jak žebrák.
  27.01.2008 11:18 xxxpornomix
 
taky tě tam nikdo chodit nenutí
  25.01.2008 16:32 pplk.j.n
 
pplk.j.n
Pokud chci s někým diskutovat, tak si musím uvědomit, že tato široká diskuse s laskavým svolením Min.Vnitra od Vás očekává určitou úroveň. Velice obdivuju našeho Min. Vnitra , že po celodenní namáhavé a vyčerpávající práci si v malé chvilce volna počte některé názory. Otázkou je tedy co si o svých podřízených pak pomyslí.
Vážení. Musíte si uvědomit, že práce u bezpečnostního sboru je náročná. Tato je spletitá velkým množstvím zákonů, služebních předpisů a nařízení. Takže kázeň je velice nutná. Je to práce koncipovaná jako celoživotní. Takže stěží někdo ,kdo nastoupí může očekávat platové podmínky, jako policista déle sloužící několik desítek let. Z různých článků diskutéru je zřejmé , že se mnohým nelíbí ani plus a ani mínus. Když policisté starší generace 30 let a více odchází na zasloužilý odpočinek, tak jsou to bolševici, komouši a já již nevím jak jsou různě nazývány. Pokud ale nastává jakási generační obměna i na velících funkcích, tak je taky zle. Pak se zase poukazuje na mladé plukovníky apod. Myslí si snad někdo s diskutérů , že se policie bude řídit sama. A to zespodu? Pochopitelně řídící důstojníci mají větší zodpovědnost , tudíš i platově a samozřejmě , že do budoucna se toto odrazí i v souciální sféře. Tedy upřesňuji samozřejmě i ve výluhových nárocích. Můj názor a předpokládám , že nejen můj je ten, že pokud někdo neprovede kvalitní služební zákrok a ať již svou neschopností, nepozorností nebo způsobením jinými faktory nemůže očekávat služební odměnu .Musí za tento nést plnou zodpovědnost. Ačkoliv nebylo zveřejněno celkové vyhodnocení služebního zákroku se všemi klady i zápory prošetřujícími orgány , už si někdo stěžoval dokonce i ve sdělovacích prostředcích. A co kdyby tak tomu bylo naopak? Pak by si stěžovatel stěžoval na svá práva i přesto, že je sám nedokáže dodržet na určité úrovni. Už jste někdo viděl, že by dělník vyrobil zmetek a toto zveřejnil s tím, že pošpiní vedení podniku? Pokud někdo zde vysloví trochu jiný názor okamžitě se stává terčem vulgárních útoků urážek. Takže jak by jste si to někteří představovali? Umíte kromě hrubosti , závisti a neslušnosti i něco jiného? Nechtěli by jste policii řídit nakonec sami?
  25.01.2008 17:05 mutin
 
Opravdu si myslíte , že přivést policie k totálnímu rozpadu bylo pro pana ministra tak vyčerpávající ? Souhlasím s Vámi v tom ,že človíček ,který nastoupí nemůže chtít tolik peněz jako např. já po 17 letech (nebo chtít může ,ale pak patří asi jinam).Souhlasím i s tím, že důstojníci mají větší zodpovědnost a tudíž plat (tedy pokud tu zodpovědnost nepřenesou na někoho jiného což v mnoha případech dělají. No a ten plat ANO , ale neslučuje se to s tím co MV tvrdíval, že nejví c musí mít lidi na ulici.) A dostáváme s k jádru zakopaného psa a to k odměňování. Píšete o nekvalitně provedené zákroku versus odměně. A co naopak? Kvalitně provedený zákrok, výsledky atd. Nevím jak kde , ale tady u nás to chodí tak ,že ,,mužstvo,, se snaží , nosí výsledky , objasňuje atd. , ale odměna skončí na stole vedoucího . A ne malá. Jsou to odměny okolo 5-10000 Kč. A mužstvo? To si během roku rozdělí co zbude. Na hlavu to dělá v průměru 2000,- /rok. Myslíte si že to je odměna? Pro mě ne .Předpokládám , že tím špatně provedeným zákrokem jste myslel zákrok p. Lhotákové. Nejsem samozřejmě obeznámen se vším okolo tohoto případu , vím jen to co prošlo médii,internetem a intranetem , ale podle tohoto ten zmetek (jak to přirovnáváte k fabrice) vyrobil někdo jiný. Podle mě nejprve operační (jak si může dovolit neposlat pomoc hlídce? ) a posléze vedoucí zmíněné p. Lhotákové (jak si může dovolit zamítnout nebo odložit její žádost o vyšetření u lékaře ? ) . No nicméně myslím , že každému je už teď jasné jak celá kauza dopadne. Kdyby p. Lhotáková případ neprohnala médii,tak by se to nějak udělalo a ututlalo. Ale teď ? Potřebujou viníka , toho kdo to celé zpackal. A kdo to bude? Paní Lhotáková přeci. Vždyť jako je to všude tak i u policie ,,ruka ruku meje,, a vedení nikdy nepůjde proti sobě .
  25.01.2008 18:27 Jihočech
 
Vážený pane podplukovníku !
S velkou pozorností jsem si přečetl Vaše názory a v mnohém s Vámi souhlasím. Práce s lidmi je velice náročná a co je velmi náročné zejména na psychiku je umět nést zodpovědnost za své lidi - podřízené. Ale rád bych upozornil na jednu skutečnost. Spousta policistů je znepokojena situací u Policie ČR. Svoji nespokojenost dávají najevo třeba na tomto diskusním fóru. Ale jejich problémy nikdo neřeší. Z toho jsou flustrovaní a zbytečně se uchylují k hrubosti a sprostotě. Myslíte si, že management policie dělá vše proto, aby podřízení byli spokojení ? Proč se problémy na které je stále poukazováno neřeší a dělá se jako že je vše v pořádku ? Vždyť spousta zde zveřejněných názorů a kritiky je zcela oprávněná! Nový zákon přinesl skutečně dost nespravedlností a já myslím, že řadoví policisté spoléhali na Vás jako management, že budete tyto nespravedlnosti řešit a budete hájit zájmy svých podřízených. Z toho všeho poté vzniká v policii nepříjemná atmosféra, která má za následek jenom závist. Sloužím u Policie ČR od roku 1991 a musím říct, že bylo mnohem lépe. S pozdravem kapitán.
  25.01.2008 18:49 x
 
Pane plukovníku,
plně s Vašim příspěvkem souhlasím, ale není přece možné, pokud po nás nadřízení požadují něco, co nedává logiku. Viz. informátoři, kvantita spisů na úkor kvality. Legalizace výnosů je logické, že bude spis trvat delší dobu, než je obvyklé a oni to nechápou. Prosím Vás zamyslete se nad tím, pokud nejste odtržen od reality a víte o čem hovořím. Nemá smysl se zde rozepisovat.
  25.01.2008 18:53 x
 
Pane plukovníku,
nyní jsem si přečetl Váš níže uvedený příspěvek a musím říci, že ruším to, že s Vámi soulasím a sděluji Vám, že jste blbec a vylýzanec a běžte se vycpat s Vašim názorem.
  25.01.2008 18:54 Petra Lhotáková
 
Drahý pane podplukovníku,

musím Vám vyseknout pochvalu, neboť lepší reklamu, než dotčený podplukovník mužstvo nenadchne tolik, jako "zmetek", co si dovolil zveřejně poukázat na evidentní pochybení "vedení podniku".
Zajímavé je, že Vaše milé reakce na mou osobu začali zrovna v době, kdy jsme podali oficiální stížnost na vedení OOP Vlašim, OŘ Benešov a jistého plk., nyní již ředitele správy Stč kraje.
Doporučuji Vám držet se dál své kancelářské pozice, nenechte se víc rozčilovat věcmi, které se Vás osobně netýkají a pokud týkají, o čemž nepochybuji, věřte, že ani mě se výroba zmetků a navíc jejich tolerování v podnice nelíbí.
S přáním krásného večera
Petra Lhotáková
  25.01.2008 19:06 mazec
 
Tak to je mazec! Měl by ses odtajnit, podplukovníku, přijel bych ti osobně potřást pravicí. Tak kde sloužíš? Vlašim, Benešov nebo správa středočechů?? Kolegové by prý se mnou jeli taky, protože většího machra jsme zřejmě ještě neviděli!

pro Paní s velkým "P" Petru Lhotákovou
- děkujem, to je mazec!!!
  25.01.2008 19:15 YYY
 
Souhlas, odtajni se, hrdino podplukovnická!!!
Taky bych velice rád přijel, rukou bych ti ale rozhodně netřásl, ale ty mě taky asi ne. Jsem zřejmě ten samej zmetek, jako je Petra Lhotáková. Jsem totiž taky jen obyčejný polda z ulice.
Je tu ještě nějaký zmetek podniku?????? Takové to přirovnání se hnusný, surový a nehodný jakéhokoliv podplukovníka, chápeš vůbec tu svojí nadřazenost, nadutče ?
  25.01.2008 20:15 muf
 
ty jsi zmetek, podpodpodpodplukovníku
  26.01.2008 11:11 jarda
 
Ty jó, to je síla! Buď se jmenuješ ve skutečnosti Martinů nebo Langer, jinak není možné, aby někdo jiný takový blábol napsal. Ještě by´s mohl být z Inspekce MV, tam jsou taky takové tupé hlavy.
  26.01.2008 19:53 asdf
 
když polda upozorní na nedostatky, podrazy, na nedodržování základních práv, špínu u firmy (což je i ze zákona 361/2003Sb.jeho POVINNOSTÍ), tak vyrábí zmetky? Tak jsi tomyslel podplukovnickej? :-))) vás tam víc takových, tak můžete jít klidně všichni do civilu na zaslouženou rentu, protože bez takových ta firma pojede i bez vedení.......
  25.01.2008 12:37 pplk.j.n.
 
Vážený Ch z N. Proč si ještě neodsloužíte 20 let a pak budete myslet i mluvit jinak. Myslíte si , že máte ve všem pravdu? On výsluhový příspěvek je skutečně za určité omezení. Za to, že se člověk více opotřebuje hlavně psychicky i fyzicky. Je to dorovnávání řekl bych dlužné částky za služby pro společnost. Pokud by bylo na mě. Tak bych výsluhy dával až po 20-25 létech skutečně náročné služby, zejména ve velících funkcích. Vy ,Lhotákové a jim podobni by u sboru neměli co dělat. Myslím si, že Vás nikdo k policii násilím nenutil. Bylo to Vaše svobodné rozhodnutí. Nebo ne ?
  25.01.2008 12:52 F1
 
Pro pplk.j.n.

To jste Vážený asi spadnul ze židle a nebo možná spíš z větší výšky.

Výsluhy zejména ve velících funkcích ? Tomu ani nemohu uvěřit, že jste něco takového mohl vůbec vypustit. Nenamítám nic proti odpovědnosti se zpovídat za službu, kterou odvádějí podřízení a toto někde obhájit v takovém postu.
Ale opravdu přemýšlíte tak, že ti pěšáci v každodenním styku s drbany, s toxikomany, různými agresivními grázly, kteří nám doslova prokopou mříze v místnostech pro předvedené, z demolují dveře skokem hlavou do dveří a spousty dalších chuťovek ve dne v noci, v sobotu v neděli, ve svátkách, že tito lidé mají službu lehkou, když často nemají ani čas se slušně v klidu najíst.
Jste asi srandista a nevíte vůbec co se děje " tam dole ". Jestli tohle myslíte Vážně, tak jste již skutečně ztratil schopnost vidět " realitu " a to je jen smutné nic víc, nic míň a tedy se nedivím, jsetli tam " nahoře takto uvažují o podřízených " Fuj tabjl. Odplivl jsem si, ale na balkon ne doma, jsem slušný člověk.
  25.01.2008 12:58 F1
 
A jako doplněk by jste se musel podívat někam jinam mimo ČR. Například v armádě ve Francii odchází do důchodu poddůstojnící po 15 letech služby. Důstojnící mají nárok odejít až pod 25 letech, tedy musí ještě dalších 10 let nasloužit. Proč asi je to takto zařízené - odpovím, protože chápou že ti v " zákopech jsou dříve na odchod, než ti velící.
  25.01.2008 13:08 Pavel
 
Tak jestli zákon a novelu k 361 dávají dohromady podobní mudrlanti,tak už chápu,proč máme u policie podstav. Já,kdybych byl na vašem místě,tak bych dal rentu až po 35ti letech,ale jen policistům v kancelářích. A o víkendech a svátcích by sloužili na obvodech a dopravkách hoši z PP,protože by tam už nikdo z řadových nebyl.
Jo,ještě jste nám měl připomenout,že nás k policii nikdo nenutil a že za bránou stojí tisícovky dalších.
  25.01.2008 13:18 mazec
 
drahý pane podplukovníku,
můžete zde národu i mě napsat, čím vám konkrétně Lhotáková a jí podobní vadí, proč nemají u sboru co dělat ?
Nestyďte se a v klidu se rozepište. Času i místa zde máte dost. Takto by vás mohl kdokoli napadnout jinými názory, ale když ty své řádně osvětlíte, budete třeba pochopen.
  25.01.2008 14:07 Foun
 
Vážený pplk., a Tebe někdo k Policii nutil? V něčem s Tebou souhlasím, ale házet všechny do jednoho pytle není fér. Každý jednotlivec u sboru má to své místo. Nešlo by to bez řadových, ani bez velících. Otázkou je, kdo má být na jakém místě, v jakém hodnostním označení (záměrně neuvádím po staru HODNOST) a za kolik. A už vůbec to nepůjde dál, když padesátiletého podpraporčíka bude drbat dvacetiletý podplukovník z prezídia. Pokud chápeš, o co mi jde, tak je dobře, v opačném případě platí heslo, že potrefená husa se vždycky ozve.
  25.01.2008 14:10 mutin
 
Velevážený pane pplk Jardo Nejlepší (pplk.j.n.) : Nebudu se rozepisovat nad Vaším brekem , že lidé ve vedoucích funkcích jsou Ti , kterí jsou na tom nejhůře . Sám víte , že je to blábol nad bláboly futrál. Ale musím reagovat na Vaše cituji:Vy ,Lhotákové a jim podobni by u sboru neměli co dělat.,, Z tohoto cítím, že paní Lhotáková Vám zřejmě šlape na paty a máte z ní strach . Není to tak ? Neznám Vás , ale myslím , že si Vás dovedu živě představit . Dle mého názoru jste jeden z těch alibistických pupíků , který sedí minimálně na funkci velitele služby a ctí lidi od OŘ dále a pěkně jim pochlebuje. Paní Lhotákové přeji aby boj s větrnými mlýny vyhrála i když jak se říká proti větru nena......š .
  25.01.2008 14:20 degradovaný
 
Lidi, co na to reagujete? Je to provokace.
  25.01.2008 14:32 pro pplk.j.n
 
Za velitelské funkce bys dával výsluhu jó? To jsi pěknej blb, asi jeden z nich. Děláš ze sebe jen kašpara.
  25.01.2008 15:55 Pane pplk.j.n.
 
Až nebudou "u sboru" Lhotákové a jim podobní (a nebude to dlouho trvat a nebude nikdo), komu pak budete "velet"?
  25.01.2008 16:10 Pane pplk.j.n.
 
Máte pravdu v tom, že služba je náročná jak psychicky, tak fyzicky. Neberu vám psychickou zátěž na velících funkcích, s tou fyzickou jsou v pohodě. Na ulici ovšem zátěž na psychiku je stejná, ať je vám 20 nebo 60. Ale umíte si představit policistu po 60, jak hbitě nahání lumpíky? K tomu asi slouží ta výsluha, aby když už fyzicky nemůže, nemusel na stará kolena chodit na sociálku pro podporu, aby za službu vlasti vůbec přežil.Podívejte se na výsluhy v EU.
  25.01.2008 16:31 polda
 
Pro F1, nemluv nesmysly ve Francii jdou důstojníci do výsluhy po 25 letech protože do nich stát investoval a chce to z nich dostat. Stát se důstojníkem v e Francii není jednoduché, Praporčíci mohou odejít po 15 letech protože nejsou pro stát tak důležití, ne jak si to vykládáš ty.
  25.01.2008 18:21 Chytry z Nitry
 
Vážený pane pplk.j.n.
Neodsloužím si už ani jeden den, protože jak jsem již uvedl, tak bych už k bezpečenostnímu sboru nenastoupil ani za zlaté prase a kdyby mi některý ze synů sdělil, nedejbože dcera, že chce býti příslušníkem bezpečenostního sboru, tak bych ho proškolil tak, že by ho to už nikdy nenapadlo.
  25.01.2008 20:17 muf
 
Ty hňupe, co si jí furt bereš do huby? p. Lhotákovou, myslim.