Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  02.02.2007 16:18 Poldík
 
Sice trošku víc odeběhnu od tématu,ale vzhledem k tomu,že tuto diskuzi čtou i civilisti a defacto lidé,kteří potřebují naši práci,budu rád ,když si přečtou můj příspěvek.Týká se toho,jak si skoro každý stěžuje na to,za co mají dostat policisté přidáno,když skoro vůbec nejsou vidět v ulicích.Bohužel souhlasím stím, že na ulici potkat někdy policistu je skutečně zázrak,ale NIKDO !!!! NIKDY !!!!! A NIKDE !!!! nenapíše proč tomu tak je.
1.aspektem je , že je nás skutečně málo.A to se nedá změnit ze dne na den a díky novému zákonu bude situace daleko ,daleko horší.Nikdo z těch ,kteří na policisty nadávají,že se flákaj a podobný řeči,k policii dobrovolně nenastoupí. Stali by se okamžitě těmi terči pomluv také.Jednodušší je nadávat a nic proto nedělat.
2.aspektem a skutečnou realitou je,jestli pak skutečně občané vědí jakou práci MUSÍ !!!!! v rámci výkonu služby ten zbytek policistů co ještě na té ulici zůstali,skutečně vykonávat. Zná někdo z vás pravdu o tom, jaká je náplň práce běžného poldy ??? Já vám to povím.
Nejdůležitější prací policisty je přebujelá administrativa,psaní stohů papírů a nic jiného. Dennodenně ,když nastoupí hlídka např.v Praze na denní službu,která je většinou od 08:00 hod do 20:00 hod.první co ráno u šéfa vyfasují,je několik doporučených dopisů od obvodních soudů,které policista povinnen doručovat.V tu chvíli je degradován na poštovního doručovatele. Několikrát za směnu musí oběhnout tyto adresy a zkouší najít člověka,kterému je dopis do vlastních rukou určen. Na všechno musí samozřejmě psát výsledek šetření a obálku.Není žádným tajemstvím,že když jednomu a tomu samému soudu odepíšete, že pan XY na uvedené adrese již 5 let nebydlí,vůbec se nedivíte tomu, že další měsíc přijde jedna a ta samá žádost o doručení znovu. A teď si zpočítejte kolik měsíčně hodin stráví policista touto bezvýznamnou činností,místo toho ,aby hlídal na ulici.
Další lahůdkou je když policista několikrát za den vykonává funkci likvidátora pojišťovny. Ten kdo to nezná,nepochopí,kolik času se strávilo např. nad všemi možnými oznámeními,které byli po nedávné vichřici,jednoznačně docházelo ke škodě na majetku vlivem povětrnostních podmínek,ale na vše museli psát tuny papíru obyčekní policisté.Jakoby nestačilo,aby si k tomu vyjížděli sami pojišťovny.
Dalším nesmyslelm je např. nahlášení ztráty RZ (SPZ)Chápu , že se každý bojí zneužití-je-li RZ skutečně odcizena a někdo si na ní u benziny natankuje plnou,ale oznámení by stačilo udělat na příslušném odboru a ne prostřednictvím policie. Kvůli takto banálnímu oznámení policista vypíše klidně i 14 A4 papíru a to nepočítám ohledání místa činu a fotodokumentaci. A takto bych mohl pokračovat do nekonečna.
Policista v přímém výkonu,díky nadměrné administrativě a díky zbytečným úkonům a mnohdy nesmyslným šetřením opravdu stráví na ulici z 12-ti hodinové směnu úplné minimum !!!!! Jediné co za to však slyší,je , že se někde jistojistě fláká a nic nedělá.To je obrovský omyl,vážení,nikde se nefláká,jen dělá práci za druhé (viz. pošťák a likvidátor pojišťovny)

Jestliže nebude upraven současný zákon,ku prospěchu policistů,jestliže tato společnost nezačne brát svého policistu tak jako je tomu běžně ve světě,nezbyde u policejního sboru už ani nikdo,kdo by alespoň toho pošťáka ,nebo likvidátora dělal.
A nesmím zapomínat na případy,kdy nám lidé oznámí,že jim někdo vykrádá např. jejich osobní automobil a jako jediná hlídka v rajónu,chytneme pachatele na místě. Co následuje ??? Ti samí policisté ,co pachatele chytí sním následně stráví X !!! hodin úkony , které by vůbec nemuseli dělat. Takový člověk se přiveze na místní oddělení.Stálá služba využije hlídku k sepsání ÚZ,seznamu věcí a červeňáků,s člověkem se jede na AFIS,k doktorovi,a pak se střeží do doby,než si ho někdo převezme.To někdy trvá i několik hodin.Hlídka po celou dobu není v ulici,ale stará se o jednoho zlodějíčka,který stejně ve finále dostane maximálně pár obecněprospěšných hodin na úklid obce,které z 99 % stejně neodpracuje,a druhý den jde vesele dál krást.Jestliže je znovu chycen,následuje stejný kolotoč nesmyslných úkonů a hlídka celý den znovu zabije na oddělení,než aby střežila venku,kde je to potřeba. A takto to chodí den po dni,službu po službě.
  18.02.2008 21:39 maxim
 
AŽ PŮJDE POSLEDNÍ NECHŤ ZHASNE A ODPLIVNE SI.
  18.02.2008 22:45 Jan
 
Neplivejte pod stůl, jsou tam Vaši kamarádi.
  18.02.2008 20:48 jantar
 
Zdar,čistě teoreticky,jak dlouho po odchodu do civilu se můžeme vrátit do služby bez další nástupní školy?
  18.02.2008 21:37 devastace PČR
 
Herakleitos kdysi prohlásil: Do jedné řeky dvakrát nevstoupíš!"
Když všichni vystupují tož nenastupuj!
  18.02.2008 22:44 Jan
 
Jen dobří holubi se vracejí ....
  18.02.2008 22:50 xx
 
nikdo zákon nezrušil..tedy i v novém je dle mého názoru do roka a do dne..snad mám pravdu..
  20.02.2008 19:03 jantar
 
Tak to jsem tam nenašel---ten rok...právě,že to bude nějaký vnitřní lejstro....
  18.02.2008 19:04 finance
 
Je to bohužel smutné a deprimující, když se policista podívá na výplatní pásku v roce 2006 a 2007 velké změny nenajde.
A rok 2008, kdy inflace okupuje pomalu 8% hranici už značí velké reálné propady příjmů u rozpočtové organizace, kde není na rok 2008 žádné markantní navýšení.
Kdo odchází je pouze normálně a ekonomicky uvažující člověk, který neshledává žádnou budoucnost u tohoto spolku.
  18.02.2008 18:30 bodie.ci5 <bodie.ci5@seznam.cz>
 
Ahoj kolegové, normální kluci a dívky..Dnes jsem se optal, jak je to s oním 3% navýšením v rámci inflace a dozvěděl jsem se, že my, policisté, dostneme pouze 1,5%, přičemž Langer ještě uvažuje o tom, že by tyto již beztak směšné peníze dal pouze jako nenárokovou část do plateb za přesčasy a odměny..Ptám se, kde máme vůbec hranice naší trpělivosti?.Vždyť tohle už je výsměch.Bohužel,naše soudy pracující na zakázku nepomohou,chtělo by to se obrátit do Bruselu a co na to naše odbory? Byly a jsou na hovno, jako vždy..
  18.02.2008 18:34 VSČR
 
Hochu ty ses probudil ze zimního spánku?
  18.02.2008 19:08 PČR
 
Doufám, že tohle střevo není od nás...
  18.02.2008 19:27 "Bodie"....
 
to jsi nemyslel vážně, že????? ale i tak to není zrovna vhodný vtip pro zasmání
  18.02.2008 20:54 LIVIC
 
Bodie, že Ty jsi ten polda, co ho uspala ta femina v Praze ?????, prosím Tě, dej si panáka a až procitneš, tak za domácí úkol si přečti nazpět 30 stran ( to je jednoduchý, kurzorem kliklneš na číslo a pak jenom stránku po stránce) a pak zkus něco napsat.
Chlapče, já když si přečetl to Tvoje " kluci a dívky" tak jsem se málem pochcal !!!!!!!!!!!
  19.02.2008 10:41 klobása
 
na hovno jsi ty, zabržděnče
  18.02.2008 18:30 Chytry z Nitry
 
Děláš dobře, že jim nevěříš. Na odboru soc. zabezpečení MV jsou samí bezcharakterní lumpi a lháří. Nejlépe uděláš, když si sám dobře nastuduješ zákon č. 361/2003 Sb., zejména § 224 a 158. Hlavně studuj zákon, který byl novelizován v roce 2005, kde na konci musí být uvedena účinnost zákona 1. ledna 2007. Pravděpodobně jsi dostal na začátku roku 2007 zápočet, kde by měla být tato doba uvedena.
  18.02.2008 22:33 hh
 
jo maš pravdu..zrovna jsem si vzal kopii našeho nevého zákona a tam je v § 165 odst.2) což je pro nás psáno:Do dobyrozhodné pro vysluhové nároky se nezapočitává:
písm.b) nemocnosti ke službě, po kterou nenaleží služební příjem ve zvláštních případech, nebo nemocenské../ toť ¨citace zákona/ těmto zdrojům věřím, dle nich odcházím...
  18.02.2008 18:13 Roman
 
Ahoj kolegové, už mě ani nebaví číst tady tu stěnu nářků. Jo situace je k pláči, ale upřímě řečeno všichni umí akorát kecat a brečet s kamarádama u piva, příp. tady na těch stránkách. Myslím, že je to na všech odd. stejný, když je třeba za něco bojovat, viz. demonstrace minulý rok (dopadlo to jak se dalo čekat), tak se zdá, že ona ta situace vlastně není tak špatná. A ať mi tu nikdo neplácá, že má strach z pomsty nadřízených. Kdyby do toho šli všichni - není se čeho bát. Ale to je kámen úrazu. Jak již bylo řečeno - potřebujeme rýt držkou v zemi... Jestli někdo neví o čem mluvím, tak se podívejte jak svou nespokojenost dali najevo kolegové v Anglii. To co tady předvádíme před očima veřejnosti je bohužel k ničemu.

Přeji pevné nervy do další práce...
  18.02.2008 19:10 Jirka
 
Moje řeč...
  18.02.2008 20:25 Petra Lhotáková
 
I moje řeč......
  18.02.2008 18:07 Franta
 
Taky se chystám odejít a mám něco obdobného můžete poradit.
  18.02.2008 17:32 budoucí C
 
Poldové..kolegové a kolegyně...vím, že tady se kecá někdy tkzv: o ničem, ale vážně já mám problém, který se týká nás, lidí-policistů...
No a můj asi někdy náš problém...
Mám odsloženo 18 let a nějaké dobné, podle starého zákona nemůžu se odporoučet..aler v tom mám problém, já jdu podle nového, tj.: od 01.01.2007..Jen mám problém v tom, že já jsem za těch 18 let byl na PN pro zranění kolene, které mi neuznali asi 2 roky celkově na PN/myšleno nad 30 dní/......Dneska jsem volal na Vnitro-soc.zabezpečení .atd..Bylo mi řečeno, že s odečtem nemocenské podle nového i starého zákona je to stéjnsé...Prostě chci do CCCC a má obavy aby mi neodečetli nemocenskou... POLICISTE poradtě mi../ kreténům nevěřím / díky
  18.02.2008 18:31 Chytry z Nitry
 
Děláš dobře, že jim nevěříš. Na odboru soc. zabezpečení MV jsou samí bezcharakterní lumpi a lháří. Nejlépe uděláš, když si sám dobře nastuduješ zákon č. 361/2003 Sb., zejména § 224 a 158. Hlavně studuj zákon, který byl novelizován v roce 2005, kde na konci musí být uvedena účinnost zákona 1. ledna 2007. Pravděpodobně jsi dostal na začátku roku 2007 zápočet, kde by měla být tato doba uvedena.
  18.02.2008 18:51 trp
 
Vůbec nevadí, žes marodil nad 30 dní, rozhodující je, zda jsi pobíral nemocenskou či ne.Jestli jsi nemocenskou pobíral, tak doba marodění se započítává, pokud jsi žádný plat nepobíral, tak ti ta doba nebude započítána do doby odsloužené služby. Máš to v zákoně 361.
  18.02.2008 17:30 inflace 7,5%
 
Odebrání směnnosti je skutečně hotová věc a mám obavy, že tam bude víc dalších a bolestivějších věcí, které vyženou další stovky lidí do civilu.
  18.02.2008 18:04 VSČR
 
To by se musel novelizovat zákon 361/2003 Sb.
Jak si na to přišel?
  18.02.2008 10:12 Sigi <Demoness@seznam.cz>
 
dnes mě měl vedoucí ciziny ObŘ podepisovat přeřazení na obvod a opět se potvrdilo, že by mu z koryta utekla ovečka a to přece on nedovolí, takže zamítnutí, jako mnoha a mnoha lidem předemnou... Netušil jsem, že přeřazení je tak problematické...