Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  12.03.2007 11:25 Fedof <fedof@seznam.cz>
 
Můj o s o b n í názor na petici.

Zdravím všechny slušné účastníky diskusního fóra.
Nemohu se vyjádřit k požadavkům č.5, 11 , protože sloužím u PČR a nechtěl bych nějak ublížit kolegům HZS. Lépe řečeno nevím přesně o co se jedná .Mám přiznáno pr.29 let. A tudíž mám trochu jiný názor na PČR než tvůrci iniciativy a což je pro mě trochu udivující i NOSP PČR. Na začátku mého příspěvku musím sdělit, že nejsem ředitel,ani vedoucí ani agent p.Langera,ale obyčejný inspektor.To proto,aby mi tzv. demokratické vedení iniciativy hned nezačalo nadávat urážkami.
Ale musím před NOSP hluboce smeknout i když nejsem v odborech. Protože posledních několik měsíců iniciativně odbory pracovali podle mě až moc. Rovněž jsem četl mnoho článku na našem necenzurovaném webu KS Ostrava WEBRORUM.Ale i na jiných.
K celkové petici se musím vyjádřit, že s touto n e s o u h l a s í m. Nevím do jaké hloubky iniciátoři znají celkovou problematiku zákona č.361/2003 Sb. (jinak by nikdo nemohl psát, že byl degradován, že mu snížili plat, aspod.).Proč? Protože nemohu pochopit některé očíslované části pro koho budou užitečné? Pro určitou část policistů, které iniciativa zastupuje? Určitě se ale nebude jednat o většinovou část policistů. Já patřím k většině.
Přiznám se, že mě zaskočila hrubost a neslušnost a netaktnost iniciativy a možná, že toto pramení i z neznalostí určitých ,řekl bych interních věcí postupu výkonu služby u PČR. A to se moc nechci vyjadřovat o úrovni jakou projevují starším pisatelům webu . Domnívám se, že by jste se měli přiučit slušnosti od NOSP.
Můj náhled na tuto petici:
Pokud by tyto jednotlivé body, kromě už uvedených č,5 a 11 k těmto se nemohu vyjádřit, byly alceptované, tak by vlastně zákon 361/2003 Sb. nemohl být funkční.. Jaký je vlastně smysl nového zákona., který je podle mě určitě spravedlivější než starý? Nejdřív by si ho měli zakladatelé petice pořádně přečíst,aby ho mohly vůbec kritizovat. Smysl je asi v podstatě takový, že nastavuje novou laťku u bezpečnostních sborů a to takovým směrem, že stará generace odchází za přijatelnějších podmínek (než tomu bylo dle 186/92 Sb.) na zasloužilý odpočinek a bezpečnostní sbor se omlaďuje. Zejména ve vedoucí správě. A k tomu,aby mladší kolegové mohly něco taky řídit se musí tato místa uvolnit a samozřejmě, že musí mít vysokoškolské vzdělání. Podle toho co vidím a slyším starší generace bude odcházet asi do konce roku 2007. Proč to Vám asi nemusím vysvětlovat. Proto mě trochu udivuje NOSP PČR. Závěrem několik p o s t ř e h ů ,nad kterými by se mohl někdo i možná zamyslet:
Proč nepošlete tuto petici k podpisům a vyjádření na jednotlivé oddělení? Proč PP nezjistí anonymním průzkumem,jaká je celková situace u sboru. Schází mi další odbory! A příslušníci mimo policie, kterých se toto taky týká. Nebo ne? S některými náznaky příslušnic a příslušníků, kteří naznačují určitý směr a sílu diskriminace určitého věkového spektra z Vaší strany iniciativy souhlasím. Nevěřím, že naší zákonodárci PS budou do 1 roku s zák.č.361/2003 Sb.cokoliv dělat.Opravdu si myslíte , že poslanci-senátoři a prezident uzákonili zákon, který je v rozporu s naší legislativou a zejména s LLP a svobod? Já určitě ne. Rozhodně nemám námitek proti tomu,aby policisté sloužící na tzv. ulici měli maximum rizikového spíše naopak.Aleje vůbec možná redukce tzv. zvláštního příplatku? Manifestaci jsem v Praze nebyl podpořit protože bych byl proti sobě a taky proti zdravému rozumu.Proč si nezaložíte vlastní web.DF na intranetu? Kde by nechodila veřejnost? Ale osoby, kterých se toto přímo týká.Celkový pohled na danou problematiku by se určitě vykrystalizoval.Máte z toho strach? Zkuste se obrátit na vedení SSm kraje Ostrava, kde máme podle mě větší demokracii v projevu názorů než u Vás v Praze,aby Vám založili DF na ostravských demokratických stránkách . Na služební porady se nebojí a neštítí přijít naší vyšší nadřízení služební funkcionáři z kraje , kteří jsou ochotni vyslyšet si různé námitky, názory, těch, kterých se údajně vy zastáváte. A jsou i ochotní odpovídat ,vysvětlovat a tak zklidňovat celkový neutěšený stavu u PČR, který je podle mě zapříčiněn neinformovaností o novém zákonu. S přáním pěknějších dnů,větší slušnosti a zdravějšího selského rozumu (doufám, že můj příspěvek nebude upravován a cenzurován) Fedof z Ostravska. fedof@seznam.cz
  18.02.2008 21:39 maxim
 
AŽ PŮJDE POSLEDNÍ NECHŤ ZHASNE A ODPLIVNE SI.
  18.02.2008 22:45 Jan
 
Neplivejte pod stůl, jsou tam Vaši kamarádi.
  18.02.2008 20:48 jantar
 
Zdar,čistě teoreticky,jak dlouho po odchodu do civilu se můžeme vrátit do služby bez další nástupní školy?
  18.02.2008 21:37 devastace PČR
 
Herakleitos kdysi prohlásil: Do jedné řeky dvakrát nevstoupíš!"
Když všichni vystupují tož nenastupuj!
  18.02.2008 22:44 Jan
 
Jen dobří holubi se vracejí ....
  18.02.2008 22:50 xx
 
nikdo zákon nezrušil..tedy i v novém je dle mého názoru do roka a do dne..snad mám pravdu..
  20.02.2008 19:03 jantar
 
Tak to jsem tam nenašel---ten rok...právě,že to bude nějaký vnitřní lejstro....
  18.02.2008 19:04 finance
 
Je to bohužel smutné a deprimující, když se policista podívá na výplatní pásku v roce 2006 a 2007 velké změny nenajde.
A rok 2008, kdy inflace okupuje pomalu 8% hranici už značí velké reálné propady příjmů u rozpočtové organizace, kde není na rok 2008 žádné markantní navýšení.
Kdo odchází je pouze normálně a ekonomicky uvažující člověk, který neshledává žádnou budoucnost u tohoto spolku.
  18.02.2008 18:30 bodie.ci5 <bodie.ci5@seznam.cz>
 
Ahoj kolegové, normální kluci a dívky..Dnes jsem se optal, jak je to s oním 3% navýšením v rámci inflace a dozvěděl jsem se, že my, policisté, dostneme pouze 1,5%, přičemž Langer ještě uvažuje o tom, že by tyto již beztak směšné peníze dal pouze jako nenárokovou část do plateb za přesčasy a odměny..Ptám se, kde máme vůbec hranice naší trpělivosti?.Vždyť tohle už je výsměch.Bohužel,naše soudy pracující na zakázku nepomohou,chtělo by to se obrátit do Bruselu a co na to naše odbory? Byly a jsou na hovno, jako vždy..
  18.02.2008 18:34 VSČR
 
Hochu ty ses probudil ze zimního spánku?
  18.02.2008 19:08 PČR
 
Doufám, že tohle střevo není od nás...
  18.02.2008 19:27 "Bodie"....
 
to jsi nemyslel vážně, že????? ale i tak to není zrovna vhodný vtip pro zasmání
  18.02.2008 20:54 LIVIC
 
Bodie, že Ty jsi ten polda, co ho uspala ta femina v Praze ?????, prosím Tě, dej si panáka a až procitneš, tak za domácí úkol si přečti nazpět 30 stran ( to je jednoduchý, kurzorem kliklneš na číslo a pak jenom stránku po stránce) a pak zkus něco napsat.
Chlapče, já když si přečetl to Tvoje " kluci a dívky" tak jsem se málem pochcal !!!!!!!!!!!
  19.02.2008 10:41 klobása
 
na hovno jsi ty, zabržděnče
  18.02.2008 18:30 Chytry z Nitry
 
Děláš dobře, že jim nevěříš. Na odboru soc. zabezpečení MV jsou samí bezcharakterní lumpi a lháří. Nejlépe uděláš, když si sám dobře nastuduješ zákon č. 361/2003 Sb., zejména § 224 a 158. Hlavně studuj zákon, který byl novelizován v roce 2005, kde na konci musí být uvedena účinnost zákona 1. ledna 2007. Pravděpodobně jsi dostal na začátku roku 2007 zápočet, kde by měla být tato doba uvedena.
  18.02.2008 22:33 hh
 
jo maš pravdu..zrovna jsem si vzal kopii našeho nevého zákona a tam je v § 165 odst.2) což je pro nás psáno:Do dobyrozhodné pro vysluhové nároky se nezapočitává:
písm.b) nemocnosti ke službě, po kterou nenaleží služební příjem ve zvláštních případech, nebo nemocenské../ toť ¨citace zákona/ těmto zdrojům věřím, dle nich odcházím...
  18.02.2008 18:13 Roman
 
Ahoj kolegové, už mě ani nebaví číst tady tu stěnu nářků. Jo situace je k pláči, ale upřímě řečeno všichni umí akorát kecat a brečet s kamarádama u piva, příp. tady na těch stránkách. Myslím, že je to na všech odd. stejný, když je třeba za něco bojovat, viz. demonstrace minulý rok (dopadlo to jak se dalo čekat), tak se zdá, že ona ta situace vlastně není tak špatná. A ať mi tu nikdo neplácá, že má strach z pomsty nadřízených. Kdyby do toho šli všichni - není se čeho bát. Ale to je kámen úrazu. Jak již bylo řečeno - potřebujeme rýt držkou v zemi... Jestli někdo neví o čem mluvím, tak se podívejte jak svou nespokojenost dali najevo kolegové v Anglii. To co tady předvádíme před očima veřejnosti je bohužel k ničemu.

Přeji pevné nervy do další práce...
  18.02.2008 19:10 Jirka
 
Moje řeč...
  18.02.2008 20:25 Petra Lhotáková
 
I moje řeč......
  18.02.2008 18:07 Franta
 
Taky se chystám odejít a mám něco obdobného můžete poradit.
  18.02.2008 17:32 budoucí C
 
Poldové..kolegové a kolegyně...vím, že tady se kecá někdy tkzv: o ničem, ale vážně já mám problém, který se týká nás, lidí-policistů...
No a můj asi někdy náš problém...
Mám odsloženo 18 let a nějaké dobné, podle starého zákona nemůžu se odporoučet..aler v tom mám problém, já jdu podle nového, tj.: od 01.01.2007..Jen mám problém v tom, že já jsem za těch 18 let byl na PN pro zranění kolene, které mi neuznali asi 2 roky celkově na PN/myšleno nad 30 dní/......Dneska jsem volal na Vnitro-soc.zabezpečení .atd..Bylo mi řečeno, že s odečtem nemocenské podle nového i starého zákona je to stéjnsé...Prostě chci do CCCC a má obavy aby mi neodečetli nemocenskou... POLICISTE poradtě mi../ kreténům nevěřím / díky
  18.02.2008 18:31 Chytry z Nitry
 
Děláš dobře, že jim nevěříš. Na odboru soc. zabezpečení MV jsou samí bezcharakterní lumpi a lháří. Nejlépe uděláš, když si sám dobře nastuduješ zákon č. 361/2003 Sb., zejména § 224 a 158. Hlavně studuj zákon, který byl novelizován v roce 2005, kde na konci musí být uvedena účinnost zákona 1. ledna 2007. Pravděpodobně jsi dostal na začátku roku 2007 zápočet, kde by měla být tato doba uvedena.
  18.02.2008 18:51 trp
 
Vůbec nevadí, žes marodil nad 30 dní, rozhodující je, zda jsi pobíral nemocenskou či ne.Jestli jsi nemocenskou pobíral, tak doba marodění se započítává, pokud jsi žádný plat nepobíral, tak ti ta doba nebude započítána do doby odsloužené služby. Máš to v zákoně 361.
  18.02.2008 17:30 inflace 7,5%
 
Odebrání směnnosti je skutečně hotová věc a mám obavy, že tam bude víc dalších a bolestivějších věcí, které vyženou další stovky lidí do civilu.
  18.02.2008 18:04 VSČR
 
To by se musel novelizovat zákon 361/2003 Sb.
Jak si na to přišel?
  18.02.2008 10:12 Sigi <Demoness@seznam.cz>
 
dnes mě měl vedoucí ciziny ObŘ podepisovat přeřazení na obvod a opět se potvrdilo, že by mu z koryta utekla ovečka a to přece on nedovolí, takže zamítnutí, jako mnoha a mnoha lidem předemnou... Netušil jsem, že přeřazení je tak problematické...