Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  28.01.2007 09:54 Článek z portálu iDNES
 
Článek z portálu iDNES
Vedení dělá naschvály, lkají nespokojení policisté
Z dnešní iDNES, adresa:
http://zpravy.idnes.cz/vedeni-dela-naschvaly-lkaji-nespokojeni-p oliciste-fsx-/domaci.asp?c=A070126_145544_domaci_ton


28. ledna 2007 8:28
Protesty policistů proti služebnímu zákonu neutichají. Strážci zákona nespokojení s poklesem platů a snížením hodnosti však museli znovu přesunout plánovanou demonstraci. Vedení jim prý dělá naschvály - v původně avizovaný den jim rušilo dovolené či nařizovalo účast na cvičení.
Původně měl být protest před budovou ministerstva vnitra v polovině února. (více zde) Nový termín demonstrace zatím organizátoři z řad policistů tají.
"Začalo docházet k tomu, že vedení na původní termín najednou naplánovalo dopravně bezpečnostní akce či cvičení pořádkových sil. Rušilo také předem dohodnuté dovolené a dělalo jiné schválnosti," odůvodnil iDNES.cz jeden z organizátorů protestů, který z obavy před postihem vystupuje pod jménem Pitbull.

Konání demonstrace se však podle něj už blíží. "Zatím máme slíbenou účast více než tisícovky nespokojených příslušníků bezpečnostních sil, včetně hasičů a příslušníků vězeňské služby a justiční stráže," dodal.

S demonstrací někteří policisté nesouhlasí
Proti demonstraci se však začínají ozývat kritické hlasy i od samotných policistů. Podle nich organizátoři protestů nezastupují většinový názor v policejním sboru.

"Oni zapomínají, jak na demonstraci bude reagovat veřejnost. Mohou si poštvat spoustu lidí, kteří s námi jinak sympatizují. Například stížnosti na plat se jeví v jiném světle, když se srovnají mzdy naše a například učitelů," řekl iDNES.cz jeden z policistů.

Organizátoři nespolupracují, stěžují si odbory
Předseda policejních odborů Milan Štěpánek zdůraznil, že Nezávislý odborový svaz policie tuto demonstraci nepodporuje. Intenzivně však o dopadech služebního zákona jedná jak s ministerstvem vnitra, tak s policisty.

"Musím otevřeně říct, že vůle akceptovat naše připomínky je velká. Už se vytyčily určité cesty, aby se změnila stávající demonstrace," řekl Štěpánek iDNES.cz.

Podotkl, že demonstrace mohou tato jednání naopak narušit. "Když nás někdo osloví, jsme samozřejmě připraveni spolupracovat. Demonstrace je ale poslední možností v případě neúspěchu předchozích kroků. Uspořádání nekoordinované akce může působit proti policii samotné," podotkl šéf odborů.

Dodal, že na poslední schůzku s policisty byli pozvání i organizátoři demonstrace, kteří vystupují pod přezdívkami Pitbull a Hornet. Nepřišel prý ani jeden.

Ministr: Jedná se, demonstrovat není nutné
Ministr vnitra Ivan Langer tvrdí, že problémy policistů zná. "Demonstruje se v okamžiku, kdy se nejedná, ale v tomto případě jednání probíhají. Důležité je ale vědět, kdo a proti čemu demonstruje," řekl iDNES.cz.

Jako ministr prý může nést odpovědnost za nařízení vlády a za zákon mohou poslanci. "Ale za většinu jsou odpovědní služební funkcionáři, kteří rozhodují o platových třídách, kdo má jaké osobní ohodnocení a v jaké je směně."

"Demonstrace je vždy až to poslední, když se nejedná, ale tady se jedná velmi usilovně," dodal Langer.
  27.02.2008 13:59 ex dopravák S Jmk
 
Kluci na družstvu vydržte ještě nějakou dobu, ten vydlák co vám tedˇ šéfuje vás brzy pohřbí jako to udělal na svých předchozích štacích. Lituju vás pod ním sloužit. Musel bych se stydět za jeho minulost, která vyšla najevo. Kamarádi držte se.
  27.02.2008 13:21 karviňák
 
Všem oponentům policistům vzkazuji, že zde nebrečím já, ale vy. Tak proč bych měl já jít pracovat k vám. Já sice konstatuji, že se na své peníze namakám, ale nestěžují si. Proto bych stejnou výzvu, jakou jste dali vy mně, dal já vám. Tak dejte výpověď a ukažte mimo váš resort co ve vás je. Budete koukat, co budete muset podstoupit, aby jste měsíční plat měli stejný jako u policie, tedy pokud na něj v civilu vůbec dosáhnete. Já si myslím, že u policie nikoho nedrží násilím. Já také nejprve pracoval jako bežný zaměstnanec a protože se mi praktiky mého zaměstnavatele nelíbily, odešel jsem a dělám sám na sebe. Ale chce to odvahu pro sebe něco udělat a ne jenom vést plané a uplakané řeči. A pro otázku manželky policajta zda přiznávám všechny své příjmy uvádím, že ano. A co váš manžel, dává ke každé pokutě i bloky ?
  27.02.2008 13:51 manželka policajta
 
Neznám podnikatele,který by přiznával všechny příjmy.Pokud vy ano,klaním se před vámi.Zato dávám ruku do ohně za manžela a všechny své kamarády policajty-pokuty bez bloků nedávají.S vámi nemá cenu diskutovat.Vy to vidíte úpně jinak než policajt a jeho rodina.Manžel nebrečí,už toho hnusu má dost a tak odchází.
  27.02.2008 17:55 Sohlas
 
s Karviňákem. Bývalý řadový - 12let.
  27.02.2008 18:07 Pavel
 
"s Karviňákem. Bývalý řadový - 12let."

Tak proč jsi šel ty troubo za horčím do C,když byla u nás taková fara
  27.02.2008 18:10 Omyl,
 
já šel za lepším a dosáhl toho. S rentou přečůrám kdejakého vedoucího.Heč, heč.
  27.02.2008 12:37 Policista.taky Karviňák
 
Souhlasím s názorem podnikatele karviňák. Má totiž pravdu! Je vidět, že nemá o policii ani trochu přehled,ale nebál se zde napsat co si myslí a to se dnes cení. Jinak souhlas s tím, že by mohlo odejít 50%,ale papalášů, kteří jsou doslova zadarmo drazí a funkce si rozdávají po známosti. A ty jejich peníze rozdělit mezi policisty v přímém výkonu služby. Já sice nejsem rebelant,ale za chvilku odcházím. Čas se naplnil a okusím špičku výsluhy.
  27.02.2008 11:56 karviňák
 
Přihlásit se nemůžu, protože mi už bylo 40, tak mne pro věk nepřijmou. Jsem živnostník a musím vám říct, co já se nadřu, abych měl 20 čistého měsíčně. Nemám ty prachy za pospávání na noční v autě, jak jsem měl možnost několikráte policajty osobně vidět, nebo jak v televizi ukazují, že si při nějaké akci hrají plácačkami pinčes. Ale já na rozdíl od vás nebrečím a kdyby jsem se svou prací nedokázal uživit, tak bych dělal jinou. Vy ale jenom naoko brečíte, protože by jste šli jinak jinam. Ale kde by jste vydělali tolik co teď, že jo ? Proto drtivá většina z vás bude jen nadávat a nikdy od policie neodejde. Že odešlo 10 % ? Podle toho, jak si stěžujete by muselo odejít aspoň 50 %. Ale proč odcházet, když se máte dobře a mnohde bezpracně.
  27.02.2008 12:17 středočech
 
Přihlásit se můžeš, horní věková hranice pro přijetí neexistuje, takže pokud projdeš psychotesty, zdravotní prohlídkou a fyzickými, můžeš za ty prachy pospávat na noční v autě a pinkat plácačkou pinčes. Tak se ukaž a planě neplkej - víš o té práci prd.
  27.02.2008 12:47 manželka pojicajta
 
Nedá mi to,abych opět nereagovala.Ve svém okruhu mám samé poldy,kteří mají svou práci rádi,dělají ji s plným nasazením i na úkor své rodiny.Vy raději už televizi nesledujte.Pospávání na noční službě?Zkuste sloužit 24 hodin,taky by jste si dal pár minut v autě.A proč policajty brečí?Jen se jim lže a slibuje a všichni je jen buzerují.A ruku na srdce pane podnikateli-přiznáváte všechny vaše příjmy.
  27.02.2008 17:31 pro manželku policajta
 
policajti i při 24hodinové službě jsou placeni za "práci" a ne za pospávání v autě a když pracovat nestíhají tak ať odejdou a nebrečí tady. Proti civilu (nemyslím podnikatele a management na všech úrovních) v pozici zaměstnance jsou policisté placeni, neříkám krásně, ale proti průměrnému občanovi slušně.Hasiči jsou na tom hůř a vidíte je tady brečet? Nevidíte, protože na to nemají čas, pracují.
  27.02.2008 20:04 manželka policisty
 
A co vám říká ze zákona nárok na přestávku při 12, 24 hod.službě.Když není čas,tak nemají ani čas na přestávku na jídlo,natož na odpočinek.Hasič se vyspí,stále nehoří!!!
  27.02.2008 20:49 manželko policisty
 
běžte se podívat k hasičům, dělají i související práce nejen hasí,ale když nehoří tak určitě nespí, jo a na jídlo 30 minut na oběd, jo a jestli jste myslela pospávat těch dalších 15 minut o přestávce v noci v autě, no tak ať se dobře vyspí.A když jste si brala policajta tak jste musela počítat,že to bude i na úkor rodiny pokud to bude chtět dělat rád a s plným nasazením, nebo za co jste si myslela že bude nosit domů výplatu?
  28.02.2008 13:46 když nehoří
 
a jsouv pohotovosti, můžou klidně i spát. Nedělej tu chytrého a věnuj se věcem, o kterých něco víš a kterým rozumíš.... A nesrovnávej laskavě jablka a banány....
  27.02.2008 10:56 Jirka
 
Mám zájem o vstup k PČR, ale nevím, zda splňuji podmínku bezúhonnosti. Před nějakým časem jsem se porval a byl jsem vyšetřován PČR pro podezření ze spáchání TČ výtržnictví. O TČ se nakonec nejednalo a byl jsem pozván na přestupkové, kde se to dojednávalo. Na přestupkové se to shodilo ze stolu pro nedostatek důkazů. Díky za Odpověď. Jirka - Brno
  27.02.2008 11:58 Pavel
 
Co blbneš? Přečti si tady na DF nejméně 20 stránek zpátky a potom se znovu zeptej.
  27.02.2008 17:46 Pokud
 
jsi n e b y l pravocně uznán vinný rozhodnutím příslušného úřadu, který přestupek projednával, hledí se na Tebe jako bys byl nevinen, tedy bezúhonný.
Vážený Jirko, opravdu si to tu raději přečti, než tam vlezeš. Já osobně už nikdy bych se tam nevrátil, božský svobodný civil. Pro mě prostě neplatí, jak tady někteří hlasitě zdůrazňují, "jednou polda-navždy polda". Ti co to tady deklarují, jenom kňučí, ale se svým životem nejsou schopni nic udělat.
  27.02.2008 10:16 kameník
 
www.denik.cz/z_domova/policista_levne
  27.02.2008 10:07 karviňák
 
Pane ministře, nenechejte se zastrašit negativními názory. Jste nejlepší ministr, kterého policie kdy měla a kterého by si policie mohla přát. Vaši kluci se pod vámi budou mít jako v balvlnce. Byl jsem nedávno na jedné z policejních stanic a změnilo se to k nepoznání. Přijímací místnost nádherná, teď ještě budou mít nové vozy, peněz mají oproti civilním profesím jako šlupek. Divím se, že si někteří policajti stěžují. Asi se jim nechce makat a chtěli by prachy zadarmo. Fandím vám a s rebelanty se vypořádejte. Takoví, co si práce a vaší dobroty neváží by u policie neměli co dělat. Ať jdou. Alespoň je nahradí mladí, kteří mají zájem pracovat a nepotřebují na rozdíl od starých nekonečně dlouhou dobu na adaptaci v nových podmínkách.
  27.02.2008 10:33 Pavel
 
Hele Zlíňáku buď jsi to ty,nebo máš bratrance i v Karviné? Jinak to není možný.Takový blábol mohl napsat jenom někdo od vás:

"Takoví, co si práce a vaší dobroty neváží by u policie neměli co dělat. Ať jdou. Alespoň je nahradí mladí, kteří mají zájem pracovat a nepotřebují na rozdíl od starých nekonečně dlouhou dobu na adaptaci v nových podmínkách."
  27.02.2008 11:13 manželka policajta
 
Chtělo by to,aby jste se probudil.Žiju 23 let s policistou a jsem šťastná,že k 1.4.08 odchází.Své děti bych přerazila,kdyby přišly s myšlenkou sloužit u policie/naštěstí mají,ale rozum!!!/
  27.02.2008 11:17 JAREK
 
Karviňáku, přihlas se. Dávám ti jenom týden a pak se z toho pose...
  27.02.2008 11:22 JAREK
 
Karvińáku dej se k nám, dávám ti tak týden a budeš pryč.
  27.02.2008 12:41 Brňák
 
Kolegový by měli ukusit brněnský chlebík , tedy projekt zvýšení platů.Doufám,že kromě Prahy je to nemine.
  27.02.2008 12:51 Láďa
 
JARKU nemluv hloupě. Já sloužím 32 let a ještě jsem se z toho neposral. A proč si myslíš, že by se měl posrat karviňák? Na takových jako ty asi stojí celá policie?! Tak to je vidět.
  27.02.2008 21:12 aaa, pro karvináka
 
Jsem taky z KA, ale za tebe se stydím. Ty musíš být ale tupé pako !!! Jak můžeš policajty srovnávat s jakýmkoli civilním povoláním, natož dělnickým někde ve fabrice. Už jen nástup k PČR je zcela odlišný a dál......nemá cenu ti to ani psát.Mám za sebou 15 let v civilním sektoru,teď u PČR, tak to mohu srovnat. To ty asi nemůžeš co?
  27.02.2008 09:53 zeli
 
Zlíňák

Připojuji se k Luďkovi a děkuji panu ministrovi Langrovi za to co všechno pro policejní sbor udělal. Určitě ne všichni jsou tu policisté. Děkuji pane ministře, děkuji, děkuji!


Tohle když čtu tak by mě trefil šlak. To je jako kdyby za mnou chodili lidi a děkovali, že jsem jim zajebal spis. !!!
  27.02.2008 09:50 zeli
 
na těchto stránkách se mi hrozně líbí, jak se na mě pokaždé usmívá pan Langer. :-)
  27.02.2008 09:49 zeli <polda66@seznam.cz>
 
hromadná výpověd je jediná možnost, jak by se někdo s těch nablblíků chytnul za rypák. (teda možná) Je taky možnost, že by se jim bez policie víc zalíbilo jejich fungování, tak by jí prostě zrušili. :-)