Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  11.12.2008 21:05 ivan
 
Vážený pane ministře,

už jsem Vám psala a posílala i odkazy na youtube a na jiné stránky, abyste se podíval, že policejní zásah proti obyvatelům Janova a proti aktivistům Dělnické strany byl neadekvátní !!Posílala jsem Vám i fotky z 18.10.2008 z Janova, kde byli romští aktivisté ozbrojeni mačetami, noži, připevněnými na násadách od koštěte, tyčemi, klíči od aut a jiným nářadím, které nemělo rozhodně sloužit k opravě aut anebo k zametání chodníku. Pročpak to ?? Proč se ti "mírumilovní" Romové ozbrojili takovými věcmi, když nikomu nechtějí ubližovat a chtějí jenom diskutovat ?? Naproti tomu, aktivisté, kteří přišli do Janova na protest, ozbrojení nebyli, našlo se mezi nimi všeho všudy 1 boxer a myslím, že 2 nebo 3 tyče nebo pálky. Ono je lepší zasahovat proti neozbrojeným náctiletým než proti "romským gorilám",které jsou až po zuby ozbrojené, viďte ?? Jak jsem Vám už psala, tato otázka se mne osobně dost dotýká. Bydlím v takové podobné čtvrti už 19 let a můžu říct, že toho mám akorát tak plné zuby, protože jsem byla několikrát takovými "mírumilovnými" Romy napadena bez důvodu, taktéž moje rodina, moji přátele a moji známí. Váš okouzlující úsměv a lehkost Vaší komunikace s nadsázkou je opravdu super a skvělá, ale to bohužel obyvatelům Janova moc nepomůže a taktéž to nepomůže ani nám všem ostatním. Jak by se Vám líbilo, kdybyste šel po ulici, aniž byste zadal jakoukoliv příčinu k napadení a tam by na Vás šest výrostků pokřikovalo jiné různé hanlivé výrazy, které se ani nedají opakovat, od dámského přirození až po ty jejich výrazy, asi tak nějak a kdybyste se na ulici nikde nedovolal pomoci, protože najednou všichni, co jdou kolem jsou hluší a slepí. Co byste dělal na takovém místě ?? Já Vám řeknu, co byste mohl dělat, mohl byste jedině vytáhnout zbraň a říct jim, at Vás nechají v klidu, pak byste měl respekt. Ale co by dělal člověk, který žádnou zbraň nemá ?? Můžete se snažit jim ukázat, že nemáte nejmenší chuť se s nimi pustit do konverzace, pak je naštvete ještě víc a pustí se do Vás. Můžete jím ukázat, že na ně kašlete a že si jdete svojí cestou, ale to je taky naštve, protože si jich nevšímáte. Nebo se s nimi můžete pustit do potyčky, pokud máte alespoň černý pásek Aikida nebo nějaký kurs kung-fu, karate, aj. sebeobranných kursů. Můžete mi říct pane ministře, jak chcete, aby lidé této země v klidu pracovali, když nemají klid ani na ulicích a ani doma, ve svém soukromí, které zajišťuje i listina práv a svobod?? Když tito "mírumilovní" Romové tancují a zpívají nebo se baví 3x - 4x do týdne, do rána, do dvou do čtyř hodin, at už na hřišti pod balkonem anebo u nich doma slaví narozeniny, když grilují na balkoně a Vy jste si zrovna pověsil prádlo a když se ozvete, tak Vám naskáče celá dvacetičlenná rodina do bytu a braňte se proti nim, zavolejte policii, která přijede po dvou až třech hodinách, když už je klid a není co řešit. Co s tím uděláte pane ministře?? Budete se dál na to dívat a usmívat se a brát všechno na lehkou váhu a s nadsázkou?? Jak by bylo Vám, kdyby Vám tito "mírumilovní" Romové ukopali Vašeho syna skoro k smrti a kdyby ležel 3 týdny na lůžku na Áru v bezvědomí a kdyby se z toho jen taktak dostal, tak by se to všechno opakovalo znovu a Váš syn by skoro umřel?? Co byste dělal?? Já myslím, že byste se tak moc hezky už neusmíval...:o( Je fajn mluvit o tom z ministerského křesla někde od stolu a v teple kanceláře?? Myslím, že byste toho moc udělat nemohl. Mohl byste si pořídit zbraň a tu "mírumilovnou romskou menšinu", co umlátila Vašeho syna skoro k smrti odstřelit, ale to by nemělo řešení. No možná ano, sociálka by ušetřila na dávkách a sběrny kovu by neměly takovou tržbu a hlavně byste si vynutil respekt a příště už by Vás nikdo nezastavoval, Vašemu synovi by to sice moc nepomohlo, protože by byl postižený a Vy byste se na něho díval každý den po celý život, ale měl byste alespoň pocit zadostiučinění. Anebo byste mohl pozvat své přátele motorkáře, kteří by jim řádně domluvili a už by se to neopakovalo, pak byste měl klid Vy i Váš syn, protože tito "mírumilovní občané" by si potom už dali na Vás pozor, věděli by, že máte přátele na lepších místech. Anebo byste pozval aktivisty dělnické strany, kteří by ukázali, že se nebojí a že když něco, takže budou stát za občany této země, za občany Janova, kteří mají stejná práva jako romská menšina, ale kteří se jich nemohou domoci, protože vláda na ně kašle a místo, aby se jich policisté zastali, tak po nich stříkají vodním dělem. Řekněte mi prosím pane ministře jaký je rozdíl mezi bílým rasismem a černým ?? Když Rom řekne " ty k**do jedna bílá zk*rv*ná, já tě zab*ju až z tebe bude krev sříkat" anebo " ty sv*ně jedna bílá, já tě roztčt*rtím zaživa", jak je vidět z různých videií na youtube, tak to není rasismus?? To není rasismus, protože to řekl Rom?? Jak byste se zachoval, kdyby do Vaší kamarádky kopaly Romky a nadávaly ji tam a dávaly by jí různá jména, viz výše uvedená. Díval byste se na to a dělal, že svojí kamarádku neznáte anebo byste se na ni vrhnul a přikryl jí vlastním tělem a postavil se takovým krásným "romským dívkám, plnoštíhlé postavy",kterých je 5,když Vy sám vážíte 52 kg a riskoval byste tím i vlastní zdraví ?? Těch případů je mnohem víc, ale lidé se bojí mluvit, protože nemají zastání u policie a když vypovídají, tak je známí Romů zase zastrašují jako svědky. Dokonce i samotní policisté, kteří svědčili u soudu, utíkají od policie a mění trvalé bydliště i telefony, aby je tito "mírumilovní" Romové náhodou nezastihli doma nebo na mobilu. Vím moc dobře o čem mluvím a není a nebyl to jenom jediný případ. Jestliže stát nedokáže zaručit bezpečnost všem obyvatelům stejně, pak si obyvatelé vynutí tu bezpečnost sami !! Pak lidé sami vezmou spravedlnost do svých rukou a sjednají si nápravu jinou cestou. Pak budou vznikat takovéto, podle Vás,extremistické skupiny, domobrany a jiné další různé skupiny obranného charakteru, pokud s tím stát něco neudělá, to je snad pochopitelné, ne ?? Jestliže někdo žije v tomto státě, tak by se měl řídit jeho zákony a dodržovat je a ne, že jedno etnikum bude mít výhody jen proto, že má trošku tmavší barvu kůže. Jak je možné, že Čechům nevadí ani Vietnamci ani Ukrajinci?? Taky určitě dělají různé potíže, ale ne tolik jako romská menšina. A tím, že jim ustoupíte a přistoupíte na jejich požadavky, tím si jenom pod sebou podřežete větev !! Když uvidí, že Vás mohou vydírat a že Vy jako vláda jim na jejich nesmyslné požadavky přistoupíte, pak už nikdy, už nikdy nebudete mít respekt, nejen u této romské menšiny, protože uvidí, co si mohou dovolit, ale nebudete mít ani respekt u obyčejných řadových občanů jako jsem já. Myslím, že píšu každému z duše a že nazývám věci pravými jmény. Jestliže práva a zákony, tak pro všechny stejné, at je ten člověk bílý nebo černý, žlutý nebo fialový!! Jestliže někdo zdemoluje byt a dostane jiný, nový, když člověk na byt čeká 3 až 8 let a nemůže si ho pořídit, protože nemá peníze, tak tomu říkám nehoráznost !! Jestliže někdo napadne člověka a není za to potrestán, když mu zbůsobil újmu na zdraví, jak na těle, tak i na duši, tomu říkám nespravedlnost a zbabělost !! Pane ministře měl byste se na to podívat i z jiné strany, ze strany obyčejného člověka, řadového občana, který nemá žádné výsady a výhody, který nesedí tam někde v parlamentu, který chodí každý den do práce a chce mít klid a bezpečné ulice, aby se po nich nemusel bát chodit. Jestliže Romové chtějí emigrovat do Kanady, tak jim v tom prosím nebraňte a vyhověte jejich požadavkům o emigraci. Kanada je velká, je tam hodně krásných lesů, dost dřeva na sruby. Volnost a svobodu tam budou mít určitě taky. Řeky jsou tam plné lososů a zvěře je tam také učitě dost. Určitě od kanadské vlády dostanou i větší podporu než u nás. Jenom bych ještě uvedla, že pokud by emigrovali, tak by už neměli žádný nárok na byt a podporu při eventuelním se vrácení nazpátek do České republiky. Mají svobodnou vůli, stejně tak jako my, jestliže někdo emigruje ze svobodné vůle, je to jenom jeho rozhodnutí a nikoho jiného. Kdybych se rozhodla emigrovat já a prodala svůj byt, tak by mi ho taky určitě nikdo nevrátil a neměla bych ani nárok na jiný další a dokonce nový. To, co teď předvádějí Romové, tomu se říká v právnické mluvě vydírání a zastrašování !! Teď už záleží jenom na tom, jestli se tahle vláda nechá zastrašovat a vydírat anebo si sjedná pořádek a ukáže, že stojí za právy většiny obyvatel České republiky. Sjednejte si pořádek a nenechte se zastrašovat a ani vydírat!! Neustupte nátlaku romské menšiny a ukažte, že stojíte alespoň za něco a že jsme Vás nevolili nadarmo !! Děkuji za všechny, jichž se to dotýká.

Zatím
  28.02.2008 19:23 DRZTE HUBY
 
xx

zítra podávám žádost do C po 18 letech..renta 9.500 Kč, raději nějaká..než případně možná nic?
reagovat
28.02.2008 19:22 DRZTE HUBY

Dle 186 jsi musel brát více jak 32tis. hrubého. Já se ptám za co, furt tady bulíte, že máte málo a přitom bere nehorázný prachy. DRŽTE TADY HUBY, ŽE NEMÁTE PRACHY. Zkus to v c vydělat, budeš mít pořádnou honičku.
  28.02.2008 19:23 Karla
 
Jo jo, souhlas!!!!!!!!
  28.02.2008 19:25 Bobik
 
Tady si stěžuje jen pár hlupáků, já jsem u PČR velice spokojen a vážím si této práce.
  28.02.2008 19:54 Pro držte huby
 
umíš se hodně dobře vyjadřovat, Tvé IQ je zřejmě dost vysoké asi tak na hranici 35... proto víc peněz mít asi nebudeš, ale nebreč, krabicové víno za 25 kč a ubytovnu za 100 kč taky seženeš.
  28.02.2008 18:58 po modré
 
Zdravím GRU tvůj modrý vzor a přestavitel naší vlády, který vystudoval vojenskou školu za pomoci KSČ ocenil lidi, kteří si to moc nezasloužili.
  28.02.2008 19:00 real
 
..co je ale podstatné náš premiér nemá vychování a státníkem nebude ani za 15 let.
  28.02.2008 18:30 GRU
 
Nazdar komunisti!!!!!!!!! Jak jinak si mám vysvětlit, že plivete takový hnus na Mašíny. Kdo z Vás zažil padesátá léta?? Jak vidím, politické vraždy zinscenovaných politických procesů Vám nikomu asi nevadí. Kdo z Vás ví, že na rozsudku Dr.Horákové bylo napsáno-popravu vykonat trýznivým způsobem! Jste obyčejná banda ubožáků. Popravení váleční hrdinové, kteří bojovali za to, aby jste se vy, měli dobře, ti jsou vám u prdele, co? Pro mě jsou Mašínové hrdinové. V tomoto případě Topolánkovi děkuji. Ať si starý pán na hradě, který nemůže Mašíny vystát, trhne nohou!!! Nemám bývalého lampasáka Topolánka rád, ani ptáky z ODS, ale v tomto případě mu fandím. Sám jsem po 20-ti letech sundal v lednu uniformu. To znamená, že jsem sloužil za tzv. bývalého režimu. Jistě, každý máte plnou hubu demokracie a slušnosti. Tak začněte nejdříve každý sám u sebe. Kdo z Vás by se k něčemu odhodlal, kdyby mu komunisti někoho popravili za politicky jiný názor, nebo jenom proto, že je válečný hrdina!! Plivete na lidi, kteří na rozdíl od Vás mají svou čest. To vám nevadí, že v Parlamentu a Senátu jsou poslanci politické strany, která v minulosti popravovala své politické odpůrce!! Proto bych Vám radil, navlečte se do své propocené uniformy, nazujte sešmajdané polobotky, přehoďte si přehazovačku pod brigadýrku a jděte buzerovat bezdomovce a děti na kolech bez přilby. Závěrem se tímto omlouvám všem slušným a čestným policistům, kteří svoji práci vykonávají přes všechny problémy, které jim náročnou službu znepříjemňují. Vás si dámy a pánové hluboce vážím. Ale z takových šmejdů, o kterých jsem psal, tak z těch mi je na blití!!!
  28.02.2008 18:40 pro gru
 
Člověk, který podřízne spoutaného člověka, který mu tím pádem nemůže ublížit, je u mě prachsprostý vrah. Takhle likvidují své zajatce snad jen talibanci. To nemá s odbojem nic společného. A člověk, který se takového vraha zastává je u mě buďto psychicky narušený nabo úplný pitomec. Odboj je jedna věc a vražda druhá. A za tímto si stojím i přesto, že nemalá část mé rodiny seděla za politiku v komunistických kriminálech v 50. letech. Zločin schovaný za politikou, nic víc Mašínové nejsou.
  28.02.2008 18:44 tomtom
 
kdyby mu komunisti někoho popravili ? Co prosim? Mašínové to za kopečky zabalili v roce 1953. První poprava rbyla v roce 1955 (strejda Ctibor Novák). Matka Mašúnů zemřela v roce 1956. Takže co sem sakra meleš nějakou odplatu za popravy někoho!!?? A k té cti....zastřelit svázanýho člověka...to snad nepotřebuje komentář.
  28.02.2008 18:52 Schimanski
 
Máte pravdu GRU, například vzor a základ KDU-ČSL, křesťanská církev v minulosti brutálně , pro majetek a z podlosti popravila např. úpálením zaživa tisíce lidí. A ty
" křížové " výpravy šířicí křesťansví ohněm a mečem za sebou zanechaly rovněž desetiticíce mrtvol. Jejich pohrobci v parlamentu a senátu nemají co dělat.
  28.02.2008 20:36 polda
 
Ty jsi fakt úplný debil. Psal jsi, že jsi po 20-ti letech sundal uniformu. Já nastupoval také před dvaceti lety, ale že berou i hovada, která schvalují trestné činy vraždy jsem si nemyslel. Kdyby tak Mašín podřízl tvého tátu, také bys jej opěvoval ? Nebo kdyby někdo jiný před 20-ti léty, kdy jsi nastoupil k SNB z rádoby odbojářských a politických důvodů zastřelil třeba tebe. Třeba coby doprovod pancéřového vozu kterými se převážely výplaty a SNB jim dělala ozbrojený doprovod, a to jen proto, aby měl na úplatky pro útěk za hranice. Fakt pro takové inteligenty jako jsi ty nemám slov.
  28.02.2008 22:31 Ronin
 
Já rozhodně komunista nejsem a na rozdíl od tebe můžu s klidným svědomím říct, že moje rodina zažila jejich perzekuci. Možná se snížíš ke lži, že i tvoje rodina byla také perzekuovaná komunisty, ale každý ví, že by tě pak nevzali k SNB. Mašínové podle tebe byli hrdinové, ale pro mě jsou stejný vrazi jako komunisti z 50 let, kteří mají na svědomí tebou zmiňované procesy.
A jinak nevím jak jsi mohl dělat poldu, když vidíš hrdinství ve sprosté vraždě na bezmocném a omameném člověku, kterého podřízli jako prase na porážce.
  29.02.2008 09:34 souhlas!!!
 
GRU máš 100% - ní pravdu. Plně s tebou spuhlasím. Souhlasit a mít stejný názor má jistě každý trochu civilizovaný člověk, který si tříbí názory na základě reality a nepodléhá nastrčeným názorům slaboduchých. V tomhle je p. Topolánek frajer a nikdo na něj nemá. I když mám stejné výhrady k ODS jako ty. Přesto s komunisty nikdy, nikdy nebudu sympatizovat!!! Ty ať o tom drží pusy a jsou rádi, že je tenkrát Havel svou humánností podržel, šmejdi vypočítavý.
Bratři Mašínové patří mezi lidi 3. odboje, kteří pro lepší časy opravdu něco udělali. Většina dneštní generace jen chce, ale naprosto nic nejsou ochotni udělat pro druhého!!! V tom je ten rozdíl mezi úspěšnými a těmi co jen kritizují. GRU díky za příspěvek. Jsem 14 let sloužící ve VS ČR a stále váhám, jestli je dnes ještě důstojné sloužit a nosit uniformu.
  29.02.2008 10:17 pro souhlasícího
 
Píšeš : "Bratři Mašínové patří mezi lidi 3. odboje, kteří pro lepší časy opravdu něco udělali. Většina dneštní generace jen chce, ale naprosto nic nejsou ochotni udělat pro druhého!!!" a proto se ptám, zda můžeš nějak ozřejmit, co že ti bratři Mašínové ve 3.odboji pro lepší časy v naší republice udělali? tedy krom toho, že při útěku za sebou nechali dost mrtvých. Myslíš, že vrah je hrdina? Utekla spousta dalších a mrtví za nimi nezůstali. No nic, třeba se "heparinový" Zelenka také dočká metálu za to, že bojoval za lepší časy v ČR.Takže trocha soudnosti by neškodila VRAH ZůSTANE VRAHEM a na tom nic nezměníš ani ty, ani Topolánek s medailemi.(nebo s gulemi??)
  29.02.2008 12:23 F1
 
Jistě :

Podříznutí svázaného policisty je hrdinský čin, výrazně se projevující destabilizací totalitního režimu. Komu pomohli ? Jen sobě. Ale za jakou cenu ? Že to odnesl řadový polda, nástroj vladnoucí třídy ?

Vždyť jste pane GRU jen hlupák říznutý fanatismem. Do disentu uteklo spoustu lidí včetně z mé rodiny. Tito " jiní " lidé nikoho vraždit nemuseli a vybrali si nenásilnou formu. Tihle hošánci Mašínové se rozhodnuli pro násilnou formu a evidentně pro splnění svých představ a cílů udělali cokoliv.

Směle se mohou zařadit vedle sériového vraha " Mrázka " Rozdíl je pramalý a jejich činy neměly absolutně žádný vliv na politiku státu.
Takže já se jako občan ČR stydím za " Topola ", který vyznamenal útěk z nesvobody za doprovodu několika zbytečných vražd a prachsprosté loupeže. Je to pohrdání lidským životem a tohle bylo jasné Havlovi i Klausovi. Proto se neodhodlali k " medajlování "
  29.02.2008 16:16 Gru,
 
Na první pohled obyčejná, věcná informace. Pro staromódně nepostmoderního člověka, který zná pouze základní fakta, je to ovšem zpráva absolutně zavádějící. Skupina bratří Mašínů nezabila všechny tyto osoby při útěku z Československa. Mašínové a Milan Paumer se prostříleli do Západního Berlína až v roce 1953, přičemž zabili tři příslušníky východoněmecké policie.
Události, o kterých se v článku hovoří, se odehrály mezi lety 1951 a 1952 a byly uskutečněny v rámci pečlivě naplánovaných akcí. Jednalo se o přepadení stanice SNB v Chlumci nad Cidlinou (13. září 1951) a v Čelákovicích (28. září 1951), kdy byli usmrceni dva policisté.Svázaný policista byl pak podříznut "hrdinou" Ctiradem Mašínem. Pokladník byl pak zastřelen Josefem Mašínem 2. srpna 1952 při přepadu vozidla s penězmi na výplaty dělníkům státního podniku Kovolis.
A k tomu podpálili pár stohů.
Je jen dobře, že s vašimi názory již nejste policistou.
  28.02.2008 18:17 xx
 
zítra podávám žádost do C po 18 letech..renta 9.500 Kč, raději nějaká..než případně možná nic?
  28.02.2008 19:22 DRZTE HUBY
 
Dle 186 jsi musel brát více jak 32tis. hrubého. Já se ptám za co, furt tady bulíte, že máte málo a přitom bere nehorázný prachy. DRŽTE TADY HUBY, ŽE NEMÁTE PRACHY. Zkus to v c vydělat, budeš mít pořádnou honičku.
  28.02.2008 20:08 Pro držte hubu
 
Ty jsi asi úplný kokot. Zmontuj se a vypláchni si hubu, jinak bys tady nemohl blít takový nesmysly.
  28.02.2008 15:32 totálně znechucenej
 
Tak jen čekám až se najde někdo kdo si řekne, že nynější režim je taky totalitní, vletí na nějakou policejní služebnu a povraždí pár policajtů. Předpokládám, že ho osobně vyznamená pan Langer neboť jak je vidět není vražda jako vražda. Ostuda, hanba, hnus. Vyznamenat sprosté vrahy, to tu ještě nebylo. Zejména podříznutí spoutaného, a v té chvíli již bezbranného člověka, je čin hodný hrdinů bojujících proti režimu
  28.02.2008 16:45 pro všechny
 
no a co jste čekali, vždyť v 1989, když se drali k moci, tak proletářsky se heslem "nebudeme jako oni", no a to přeci splnili, "nejsou jako oni", JSOU HORŠÍ NEŽ ONIi. Takže co jste si zvolili to máte, jenže to máme i my co jsme si je nezvolili. No tak další volby jsou za 2 roky,...
  28.02.2008 15:21 totálně znechucenej
 
datum, místo: 13.9. 1951, Chlumec nad Cidlinou
oběť: příslušník SNB Oldřich Kašík
akce: přepad stanice SNB za účelem získání zbraní
plán: nechat se taxíkem zavést na místo, omámit a svázat taxikáře, vylákat příslušníka SNB ze stanice, venku ho udeřit železnou tyčí a tím zneškodnit (konkrétní postup nebyl přesně stanoven, mělo se postupovat dle situace na místě)
provedení: když se příslušník otočil zády, aby si zašel pro cosi zpět do stanice, Ctirad Mašín vytáhl z rukávu ocel a praštil ho po zátylku. Příslušník se otřesen pomalu otočil zpět a pokusil se vytáhnout pistoli. Josef Mašín ho okamžitě dvěma výstřely zastřelil.
výsledek: Přepad se nezdařil, střelba mohla vyburcovat celou stanici a proto bratři Mašínové okamžitě rychle ujeli.

datum, místo: 28.9. 1951, Čelákovice
oběť: příslušník SNB četař Jaroslav Honzátko
akce: přepad stanice SNB za účelem získání zbraní
plán: přivolat sanitku k fingované nehodě, zmocnit se jí (taxík nepřipadal po přechozím nezdaru v úvahu), řidiče a zdravotníka omámit a přivázat ke stromu (běžná praxe Mašínů), sanitkou se dopravit k policejní stanici v Čelákovicích, vylákat příslušníka, omámit ho a svázat, sebrat mu klíče a zmocnit se zbraní
provedení: podle plánu, příslušník vylákán k fingované nehodě, odzbrojen a spoután, zavezen zpět na stanici, přinucen vydat klíče a ukázat ukryté zbraně, následně omámen a po vyhodnocení nebezpečí (příslušník byl evidentně velmi zkušený a celou dobu si bratry Mašínovy pozorně prohlížel), rozhodnuto že musí být zabit, aby nemohl vypovídat a podat popis pachatelů, jež si zjevně velmi dobře zapamatoval. Ctirad Mašín ho tedy podřezal.
výsledek: Přepad byl úspěšný, zbraně byly získány.

datum, místo:2.8. 1952, mezi Čáslaví a Hedvíkovem
oběť: pokladník Kovolisu Josef Rošický
akce: přepad vozu vezoucí výplaty do Hedvíkova za účelem získání většího finančního obnosu na úplatky pro akci na osvobození Ctirada Mašína, který byl toho času ve věznici v Jýchymově
plán: zastavit vůz převážející hotovost v stejnokroji lidových milicí, předstírat vyšetřování, posádku vylákat z auta, omámit a svázat
provedení: V autě cestovaly čtyři osoby - řidič, bezpečák, pokladní a vedoucí závodní kuchyně, která zde byla shodou okolností (požádala kolegy o svezení). Proti nim stáli Josef Mašín a Václav Švéda. Václav zastavil vůz, vyzval řidiče aby se legitimoval, když bezpečák protestoval, přistoupil z druhé strany Josef Mašín a s namířenou pistolí jim oběma přikázal vydat zbraně a vystoupit, což se také stalo. Josef Mašín si sedl za volant, zatímco Václav vedl oba zajatce pěšky. Josef s autem odbočil k lesíku, když se pokladník pokusil zezadu zasáhnout do řízení. Josef zastavil a přikázal oběma vystoupit, aby je odvedl k lesíku, kde je chtěli svázat, taktéž pěšky. Během cesty pokladník vytáhl pistoli, kterou měl dosud ukrytou, a namířil na Josefa. Ten zjistil, že jeho vlastní pistole mu vypadla v autě, a tak se chladnokrevně vrhl na pokladníka, který stál asi 2m od něj, sebral mu pistoli a, poněvadž pokladník stále kladl odpor, během potyčky ho zastřelil jeho vlastní zbraní. Zbylí tři byli zavedeni do lesíka a tam ponecháni.
výsledek: Přepad byl úspěšný, peníze byly získány.

Dále je bratrům Mašínům někdy vyčítána akce, kdy založili požár jedenácti stohů slámy na jižní Moravě, a následné zranění člena Pomocné stráže VB a velitele hasičů z Mořic Leciana. Účelem akce bylo narušit socialistické hospodářství (družstva soustředila slámu na jednom místě a její ztráty znamenala značné problémy) a morálku (po každé takové akci, která oficiálně nebyla nijak komentována ve snaze ji před obyvatelstvem utajit, se vyrojily divoké zvěsti o partyzánech). Když všechny stohy hořely a Ctirad Mašín a Václav Švéda se vraceli na kolech domů (podle plánu už měli být v bezpečí, ale vlivem technické závady na kole se zdrželi), upozornil na sebe Ctirad Mašín svým českým dialektem. Poněvadž měl problémy s padajícím řetězem, zůstával pozadu, a když je za vesnicí zastavili dva muži, nedokázal tak jako Václav Švéda včas ujet. Když mu Lecian zahradil cestu a pokusil se ho legitimovat, vytáhl Ctirad pistoli a vypálil dvě rány. Lecián se zasažen svalil na zem, muž kteý ho doprovázel se dal na útěk - Ctirad Mašín po něm taktéž dvakrát vystřelil, ale nezasáhl. Lecián byl poměrně těžce zraněn, ale vyléčil se (někde se uvádí že zranění zanechalo trvalé následky, čímž je patrně myšleno to, že přišel o jedno oko).
  28.02.2008 17:28 Ronin
 
Tak jsem si naivně myslel, že ODS včele s Topolánkem mě už nemůže svojí vulgaritou překvapit, ale opak je pravdou. Už jenom čekám až budou in memoriam předávat medaile Banderovcům.
  28.02.2008 18:45 Schimanski
 
Těm chlapcům zcela jednoznačně nešlo o nějaký odpor vůči režimu, jim šlo pouze o jedno, získat peníze a zdrhnout. Za lepším, za svobodou. Pokud budou při tom muset někoho zlikvidovat, je to jedno, stejně byli všichni komunisti, tak co. Z popisovaného jednání bylo vždy patrné , že se jednalo o zbabělou a úkladnou vraždu.
Pokud by se skutečně chtěli zviditelnit politicky, jak nyní vehementně tvrdí,měli si vybrat k přepadení oficielní představitele tehdejšího režimu, kteří měli moc něco ovládat, o něčem podstatném rozhodovat. Tímto jejich teroristickým způsobem, kdy úkladně zneuživali situace,které navíc sami připravovali a vytvářeli, si mohou vysloužit pouze opovržení. To, že je oceňuje právě Topolánek, je zcela příznačné. Úklady a podvody má zjevně v krvi. Ma místě Mašínů bych ale " vyznamenání" předané takovým člověkem odmítl převzít. Není to totiž uznání za něco navíc, za něco na výsost správného , vyžadujícího osobní oběť, za něco, pro co by si je měli ostatní vážit, ale pouze servilní akt jednoho hloupého arogantního politika, který už neví jak by si dokázal, že on si to prostě může dovolit , že má stále ještě ty " gule"
Jinak je patrné, že byl " stažen" z veřejného života a místo něj začal vystupovat Bém. I v zaslepené ODS si zřejmě již uvědomují, že takový hlupák v čele jim bere ty ostře sledované body.
  28.02.2008 15:14 MP
 
Kolegáčkové, když to u vás stojí tak za hovno, jděte sloužit k nám na městskou. Už tam máme dva z PČR a jsou úplně vysmátí. Výsluha + slušnej plat= cca 30 000 Kč čistota
  28.02.2008 15:32 Libek
 
No tak třeba v našem okresním městě bývalé policisty velitel MP nechce. Prý mají rentu......je to magor, co více dodat.
  28.02.2008 15:41 MP pro Libka
 
Tak to je fakt magor. Takové praktiky ( teda většinou ) by měli brát všemi deseti. Je to hnus, co se u PČR v poslední době děje. Není to tak dlouho, co jsem chtěl sám přestoupit k PČR, ale po shlédnutí této diskuse jsem si to v poslední chvíli rozmyslel. Máte sice výsluhu ( zatím), ale to je jediná výhoda oproti MP. Jinak držím palce a ať se to zlepší.
  28.02.2008 18:12 Pavel
 
4 Libek

"No tak třeba v našem okresním městě bývalé policisty velitel MP nechce. Prý mají rentu......je to magor, co více dodat."

No,tak to by mě řekl velite MP jenom jednou.To je diskriminace,jak vyšitá.Mít u sebe diktafon nebo svědka,tak bych to rozjel až by se z toho měšťáček pos... Menšině by nic podobného určitě neřekl.
  28.02.2008 14:19 Pepa
 
Tak jsem dnes hodil do polenice medaili za věrnost věnovanou IL, neboť nechci mít doma medaili od vlády, která je rozdává prachsprostým vrahům. Nejsem totiž jako oni.
  28.02.2008 14:31 Libek
 
" A komu tím prospějete, co !!" :-))

Mě u této sebranky gaunerů nepřekvapí už nic. Topolánek by dal medaili i AH, kdyby žil.
Tím svým obdorováním Mašínů u mne spadl na samé dno.
  28.02.2008 13:12 tragedie
 
Pan Topolánek je snad opravdu na hlavu jinak by neodměnil lidi ,kteří se prostříleli na západ za cenu mnoha životů.
Opravdu je vidět, že absolvent komunistické vojenské školy se mění podle režimu jako korouhev.
  28.02.2008 12:52 XXX
 
Vyznamenání Josefa Mašína je výsměchem demokracii a všem zákonům ať platili dříve nebo nyní. Při jejich údajném protikomunistickém odboji když opouštěli republiku zemřeli neviní lidé a to je vražda. A pokud mě paměť neklame tak tak VRAŽDA byla vždy TRESTNÝM ČINEM.
DÍKY PANE PREMIÉRE TOPOLÁNKU DĚLÁTE ČESKÉ REPUBLICE PĚKNOU OSTUDU A TO NEJEN DOMA ( viz presidentské volby), ALE JIŽ I V ZAHRANIČÍ.
  28.02.2008 18:39 Běžte
 
s tím do řiti. Topol ani neví, že tyto stránky diskuze vůbec existují