Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  28.01.2007 09:54 Článek z portálu iDNES
 
Článek z portálu iDNES
Vedení dělá naschvály, lkají nespokojení policisté
Z dnešní iDNES, adresa:
http://zpravy.idnes.cz/vedeni-dela-naschvaly-lkaji-nespokojeni-p oliciste-fsx-/domaci.asp?c=A070126_145544_domaci_ton


28. ledna 2007 8:28
Protesty policistů proti služebnímu zákonu neutichají. Strážci zákona nespokojení s poklesem platů a snížením hodnosti však museli znovu přesunout plánovanou demonstraci. Vedení jim prý dělá naschvály - v původně avizovaný den jim rušilo dovolené či nařizovalo účast na cvičení.
Původně měl být protest před budovou ministerstva vnitra v polovině února. (více zde) Nový termín demonstrace zatím organizátoři z řad policistů tají.
"Začalo docházet k tomu, že vedení na původní termín najednou naplánovalo dopravně bezpečnostní akce či cvičení pořádkových sil. Rušilo také předem dohodnuté dovolené a dělalo jiné schválnosti," odůvodnil iDNES.cz jeden z organizátorů protestů, který z obavy před postihem vystupuje pod jménem Pitbull.

Konání demonstrace se však podle něj už blíží. "Zatím máme slíbenou účast více než tisícovky nespokojených příslušníků bezpečnostních sil, včetně hasičů a příslušníků vězeňské služby a justiční stráže," dodal.

S demonstrací někteří policisté nesouhlasí
Proti demonstraci se však začínají ozývat kritické hlasy i od samotných policistů. Podle nich organizátoři protestů nezastupují většinový názor v policejním sboru.

"Oni zapomínají, jak na demonstraci bude reagovat veřejnost. Mohou si poštvat spoustu lidí, kteří s námi jinak sympatizují. Například stížnosti na plat se jeví v jiném světle, když se srovnají mzdy naše a například učitelů," řekl iDNES.cz jeden z policistů.

Organizátoři nespolupracují, stěžují si odbory
Předseda policejních odborů Milan Štěpánek zdůraznil, že Nezávislý odborový svaz policie tuto demonstraci nepodporuje. Intenzivně však o dopadech služebního zákona jedná jak s ministerstvem vnitra, tak s policisty.

"Musím otevřeně říct, že vůle akceptovat naše připomínky je velká. Už se vytyčily určité cesty, aby se změnila stávající demonstrace," řekl Štěpánek iDNES.cz.

Podotkl, že demonstrace mohou tato jednání naopak narušit. "Když nás někdo osloví, jsme samozřejmě připraveni spolupracovat. Demonstrace je ale poslední možností v případě neúspěchu předchozích kroků. Uspořádání nekoordinované akce může působit proti policii samotné," podotkl šéf odborů.

Dodal, že na poslední schůzku s policisty byli pozvání i organizátoři demonstrace, kteří vystupují pod přezdívkami Pitbull a Hornet. Nepřišel prý ani jeden.

Ministr: Jedná se, demonstrovat není nutné
Ministr vnitra Ivan Langer tvrdí, že problémy policistů zná. "Demonstruje se v okamžiku, kdy se nejedná, ale v tomto případě jednání probíhají. Důležité je ale vědět, kdo a proti čemu demonstruje," řekl iDNES.cz.

Jako ministr prý může nést odpovědnost za nařízení vlády a za zákon mohou poslanci. "Ale za většinu jsou odpovědní služební funkcionáři, kteří rozhodují o platových třídách, kdo má jaké osobní ohodnocení a v jaké je směně."

"Demonstrace je vždy až to poslední, když se nejedná, ale tady se jedná velmi usilovně," dodal Langer.
  13.03.2008 19:52 průměr
 
Už si vy všichni idioti tady uvědomte, že platy se ve většině případů vždy uvádějí v hrubejch! Vždyť si neumíte ani vypočítat plat, nemocenskou a dovolenku. Tak nefňukejte jako poslední kurvy. Pokud nejste v našem státě VIP a umělecký celebrity, tak je tak jako tak většina poldů nad průměrem běžnýho občana. Pokud se vám to nelíbí, tak neslužte a běžte do pííp.... Co jste to tady za mongoloidy ?
  13.03.2008 21:31 macek
 
Vezmi si prášek.
  13.03.2008 22:22 XXX-pravý
 
A právě jsi se probudil a zjistil jsi, že je 21 století,že probíhá přestavba policie novou tentokráte modrou totalitou a tebe z toho bolí hlava že ano chudáčku. Zase si jdi hajnout a spi dál, on tě možná někdo probudí až bude po všem.
  14.03.2008 00:44 Tony
 
Ty jsi ale ocas pane průměr
  14.03.2008 11:24 F1
 
Podle té " nenávisti " k policii to vypadá na delikventa se 4-5 stránkami záznamů v RT. Škoda více slov pro temnou část společnosti.
  13.03.2008 19:48 klik
 
Ochranná služba nasazuje krky taky za pár šupek.
  13.03.2008 19:53 průměr
 
nasazuje tak leda píču...
  15.03.2008 09:52 manifest
 
ochranná služba???? Co to je ??? hlídají zeď a za 10 let u PČR zvládnou maximálně KO, nebo KV.
  15.03.2008 22:00 pro průměr a manifest
 
ty jsi na ochranné službě pracoval, že vystupuješ tak "informovaně"? myslím že jsi buď nikdy nepracoval nejen u ochranné služby, ale ani u žádné další složky policie, pokud se snad mýlím, potom jsi na některé z policejních služeb mohl nejvýše tak pracovat na vrátnici,...potom je mi líto, že se tady vůbec prezentuješ, když ničemu nerozumíš a jako vrátný ani rozumět nemůžeš,....
  13.03.2008 19:16 taky polda
 
Neptejte se, co může policie udělat pro vás, ale co vy můžete udělat pro policii!
  13.03.2008 22:24 XXX-pravý
 
To už je ohrátý a hlavně starý. Na to se už nehraje. Napřed mi musí policie vytvořit podmínky a pak se budu zabývat tím co mohu pro ni udělat. Obráceně to nefunguje.
  15.03.2008 22:14 "XXX pravý"
 
To už je ohrátý a hlavně starý. Na to se už nehraje. Napřed mi musí policie vytvořit podmínky a pak se budu zabývat tím co mohu pro ni udělat. Obráceně to nefunguje. Myslíš že to obáceně nefunguje? Pro mě policie udělala hodně a přiznávám se, že já jsem pro policii dosud neudělala nic a proč bych taky jako poškozený občan měla? A navíc si myslím, že pokud jsi policista, neděláš nic pro policii, ale potažmo pro mě - jako občana a to snad platí "od jak živa". Proto se i podepisuji pro to, že policie nikdy nebyla politickým nástrojem KSČ, protože do roku 1989 policista nepracoval pro KSČ, ale pro občana a mělo to být tak i dnes. Pokud Ty jsi k práci u policie motivován politicky nemáš u této složky co dělat, protože policie má ze zákona politickou příslušnost zakázanou,....
  13.03.2008 16:43 Ivan
 
U policie je na nic jiného než na finance a zdravotní problémy nedá nadávat.
  13.03.2008 16:40 Max
 
K brečení je důvod, inflace u 8 procent, stravenky za 30, práce moc a na výplatní pásce poměrně bída.
  13.03.2008 19:04 klik
 
Jsi hlupák!!!!!
  13.03.2008 20:44 rrr
 
Tak se na to vyser a jdi makat rukama.To se ti nechce co? Tam bys debile brečel 5x tolik.
  13.03.2008 21:32 max
 
Hlavně, že jsme slušní a nasloucháme diskuzi ve dva pitomci.
  13.03.2008 22:27 XXX-pravý
 
4 Max

Když se ti podmínky u policie nelíbí, tak jdi pracovat rukama. Nevyděláš si ani tolik jako policista po ZOP ve 3TT. Přestaň fňukat a začni něco dělat. Přeji ti hodně úspěchů.
  13.03.2008 23:26 ...
 
Aspoň že máte nějaké stravenky. U nás jsou sice přes týden zajištěné obědy v jídelně, ale o víkendu smůla - stravenky se u nás nevedou...
  15.03.2008 15:51 taky polda
 
Takže je vás tupejch na oddělení víc? No potěš... Pokud s tím současným stavem nedokážete nic udělat, tak jak se říká "moudřejší ustoupí"...jestli to není vedení, tak je řada na vás. Můžete změnit oddělení nebo i firmu, ne? Naše oddělení funguje v pohodě, nadřízení dělají co mají a my taky.
  16.03.2008 12:53 pro MAX
 
u nás sice stravenky za 40, ale z toho 31,-Kč si zaplatíš ty sám, a stravování v restauracích, kde se za stravenku (tedy 40?-Kč) samozřejmě nenajíš,....
  13.03.2008 14:43 taky polda
 
Vy, co brečíte, že máte málo, odejděte. A vy, závistivci, pojďte si to zkusit!
  13.03.2008 16:37 4 taky polda
 
"Vy, co brečíte, že máte málo, odejděte"

Už se tak děje a ve velkém (-6500 poldů)
  13.03.2008 16:40 taky polda
 
Už se těším, až se to začne vyprazdňovat...o ušetřené penízky za mzdy se šábneme... :)))
  13.03.2008 17:42 Ronin
 
pro taky polda
Koukám, že když se rozdával rozum tak jsi stál v té druhé frontě co ? Šábneš se akorát o tu práci co budeš muset udělat za kolegy co odešli.
PS: hlavně mi tady nepiš, že tu brečím, protože si nestěžuji na výši platu. Mě vadí současný stav u PČR, kdy se vyjebává s těmi poctivými blbci, kteří musí dělat za ty líné a neschopné. Jestli nevíš o čem mluvím tak mám na mysli rozdělení na chovné a tažné.
  13.03.2008 18:46 taky polda
 
pro roniče (slz):
Jó, stál jsem v té kratší... :))) (takže se na mne dostalo dříve i více :)))
Co děláš proto, aby se to změnilo? (Kromě ronění slziček? :)))
  13.03.2008 19:05 Klik
 
Jedině souhlas!!!!!!
  14.03.2008 10:15 Ronin
 
Pro taky polda
Nad současným stavem u PČR musí každý normální polda brečet, protože v našem spolku je normální podlízat a donášet na kolegy. Dříve se takto choval možná jeden až tři jedinci na oddělení a v současné době je to každý druhý. Těmto kolegům se nechce makat a ty zbylý co makaj to už nezvládají. Mluvíš tady hodně o civilním sektoru, ale tam ty kteří málo makají berou malou výplatu. Já i kolegové na směně makáme za neschopné kolegy a uděláme skoro jejich polovinu práce, ale bereme skoro stejně a to mi na rozdíl od tebe nepřipadá normální.
Víš co proto děláme s kolegy začali jsme dělat jako ty kolegové flákači a hádáme se s vedením, protože držet hubu a krok nás nebaví.
Jestli jsi spokojený se současným stavem tak jsi buď tupá ovce nebo vychcánek, kterému současná doba vyhovuje, ale veř na každého jednou dojde.
  15.03.2008 15:54 taky polda
 
Takže je vás tupejch na oddělení víc? No potěš... Pokud s tím současným stavem nedokážete nic udělat, tak jak se říká "moudřejší ustoupí"...jestli to není vedení, tak je řada na vás. Můžete změnit oddělení nebo i firmu, ne? Naše oddělení funguje v pohodě, nadřízení dělají co mají a my taky.
  13.03.2008 11:53 Klik
 
Opět jsem zahlédl partičku řadových policistů v restauraci a stěžovali si na peníze, jak neuživí rodinu atd. a přitom chlemcaj PLZEŇSKÉ PIVO za 28Kč. Držte tady už o těch penězích huby!!!!!!!
  13.03.2008 12:00 Bruce Dickinson
 
Kliku jdi se hodit rybám
  13.03.2008 12:05
 
je takhle vidím neustále.
  13.03.2008 12:37 F1
 
Znám spoustu lidí, kteří si stěžují na peníze, ale měsíčně prokouří 2.000,- Kč, společně oba dokonce 4.000,- Kč. Taky si stěžují, že nemají peníze. Jak to tedy je s těmi penězi ? Je to nějaké zamotané. Hlupáka chytřejším neuděláš.
  13.03.2008 12:41 Mutino
 
Uživit rodina se dá to jo , ale žádnej zázrak to není. Kor když je žena na mateřské. A co se týče pifka tak myslím , že není moc velkej rozdíl v tom dát si gambáč za 25 nebo Plzničku za 28.
No a ještě něco. Já osobně mám cca 22000 za nějakou odvedenou práci a rodinka sociálů kde nikdo nepracuje (osobně takovou rodinku znám) má na dávkách za nic 19800,- . Celkem nepoměr ne ?
  13.03.2008 14:10 bývalý obyčejný polda
 
Máš pravdu, když jsem sloužil, tak polovina policejtů dělala a polovina se vezla, ale nejvíc brečeli ohledně penízků ty co se vezli a přitom měli stejný peníze. Myslím si, že u policie hodně bordelu, ale peněz je tak akorát (ani málo ani hodně).
  13.03.2008 14:20 XXX-pravý
 
Závidíš policajtům plzeňský pivo? To tě teda lituju. Celý problém není o tom jaké pivo piješ a kolik si vyděláš, ale za jakou cenu si prachy vyděláš. U policie opravdu není peněz málo, ale rozhodně si nemůžeš moc zvedat hlavu, natož si vyskočit. Já po 30-ti letech mám průměr který uvádí Langer v náborové kampani a to je hrubého. Zdá se ti to hodně za takovou práci jakou policie dělá? Mě osobně to stačí, je to na slušný žití, ale jak jsem říkal, nevyskočíš si.
  13.03.2008 14:21 ...
 
Jenom jedno, a celej večer, chudáci...
  13.03.2008 19:03 Klik
 
Prostě jenom bulíte tak odejděte a makejte a začněte živit rodinu za polovic jelita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  13.03.2008 19:54 průměr
 
bravo!!! souhlas
  12.03.2008 22:43 jarda
 
Já být ministrem vnitra,tak bych náborové stránky PČR umístnil někde na servrech Vietnamské socialistické republiky,...možná by se úspěch dostavil.
  13.03.2008 14:20 jablečný
 
Čínské by bylo lepší :-)))
  12.03.2008 22:14 polda
 
Tam v podpalubí topič přikládá, na lodi je na ---- nálada.
  12.03.2008 18:42 Pavel
 
Když pan ministr komentoval odchod erudovaných policistů do civilu, suverénně tvrdil, že nebude problémem jejich náhrada mladými uchazeči. Realita je poněkud jiná. Co by jste tomu řekl, pane ministře?

http://azpravy.atlas.cz/domov/ostatni/153176-k-policii-se-hlasi- i-delikventi.aspx