Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  21.04.2007 12:06 Ladislav Marek-držet při sobě-demonstrace nutná <ilona.markova@volny.cz>
 
Přečetl jsem si zde diskusi děs a hrůza. Hlavně provokace některých pod hlavičkou civil. Je jasné, že když si středoškolsky, vysokoškolsky, se středním a bez vzdělání občané jako povinnou četbu po chvilce přečtou starý a nový náš zákon, zjistí, že je zde účelově státem ožebračit ušeřit peníze na řadových policistech, je výhodný pro ty, co jsou ve funkcích a nejméně 3O let. Je rarita, že masa plukovníků má důchod a k tomu ještě nehorázný plat, toto je rarita v Evropě, snad i ve světe, nikdo jim nic nezávidí, ale vyhlásil bych výběrové řízení na všechny funkce a nestačily by plné autobusy pro výstup, protože plukovníci počkají ccc 1. rok a pak polici pápápápápápápá. Je zde propastný rozdíl v platech řadových policistů a a ti co velí. Je jasné, že dneska nikdo dělat zadarmo nebude, bez příplatků, noční, soboty, neděle, nadělávat cc 10 svátků, 150 hodin za dáčo, bude do konce roku ještě hodně akcí, takže dále ve službě, rodina stranou. Dostal jsem dneska zamítnutí odvolání proti poloviční valorizaci, pánové, mocipáni se špatně vyspí, pak žádná valorizace, pak se sundají tzv. renty, dneska výsluhový příspěvek nejsme právní stát, pořád se mění pravidla hry. Pracuji po celé ČR, dělám obdobnou práci, v současné době, když jsem viděl platové tabulky mám o 10000,-Kč více, čistou hlavu, bez šikany, jsem pan Marek, již občan 1. kategorie, ale pořád duchem policista, 24 let na ulici je pořádný kus života. Kdo má nárok na rentu, připlácne k tomu plat, dokud je mladý, je pak v pohodě, ale po 40ti letech věku, pak po 50 ti letech věku, je to problém, jste staří opotřebovaní, že jsme nasazovali život , zdraví, rodiny trpěly a další negativa, to nikoho nezajímá, jenom, civilistů smích, v televizi se uvádějí bláboly, proti policistů, hasičům, bachařům, ale bez této práce by společnost neexistovala, co je bohatému majetek, když jej někdo ze zadu křápne do hlavy a neužije jej a podobně. Prirorita občanů je chránit život, zdraví a majetek, úkol policie, ale toto mocipáni nechápou, novým zákonem ušetří ročně miliardy korun, stačí cc 2500,-Kč ušetřených v průměru u ccc poloviny policistů, x 12 měsíců, kdyby se ale tyto peníze nerozkrádaly, to je největší zlo v republice. Mnoho policistů ccc8 let do zadu co šlo nuceně do civilu, jde to přes 10000 osob, by sloužilo dále po 10 let, miliardy korun stál výcvik, výzbroj, výstroj, zkušenosti, duševno, vzdělání, hold jsme velice bohatý stát, na to máme. Každá skupina občanů si hájí svoje sociální jistoty, lékaři, učitelé, dělníci ve škodovce, protože kapitalismus není nic dobrého pro lidi. Pro provokatéry, názory Vám neberu, ale když nerozumíte podstatě věci, tak neotravujte, když závidíte, bežtě dělat dle nového zákona třeba policisty, bachaře, hasiče, a pak se Vás zeptám po 24 letech, jak se slouží za těchto podmínek, jestli zde ještě budu.Každý kdo zde má nemístní poznámky, kdyby Vám někdo šáhl na peníze, na jistoty, to by byl řev, tak pánové buďte soudní. Pro mladší kolegy, nesočte na starší, nemají to lehké, jsme na jedné lodi. Jediná cesta, a to je demonstrace, nejlépe s učiteli, lékaři, státními zaměstnaci proti státu, protože se připravuje další naše ožebračení, všechno sundají, je jim to jedno. Také je jasné, že při dnešních podmínkách většina sloužících poicistů nedosáne ani 15 let služby, půjdou do civilu a stát ušetří. Je zajímavé, že všude ve světe si policistů váží, u nás nejmenší renty, i dle nového zákona, včetně kolegů ze Slovenska. Nikdo nepůjde k policii bez socialních jistot, pak třeba po 40 letech věku, nebude zdraví sloužit, praxe v oboru pryč, asi z Vás by mohl být bezdomáč, toto ať si přečtou poslanci , je jich asi 200, dva slepili nějakou vládu, prostě demokracie jenom duní. Toto nejsou nářky, u nne to bude zapár let na lepší nákup při té valorizaci, je nutno zvýšit platy řadovým policistů, zkoridovat platy mocipánům, slova pana Langra, ale nějak se mu to nedaří, věřím v lepší zítřky, kdybych byl civil, tak držím palce, protože policie je třeba, hasičů, bachařů, ale jsem pořád duchem polda po 24 letech služby, nebýt toho zlodějského zákona, sloužil bych dále, jako nás tisíce rentiérům, držme při spolu , nehádejme se, civilisté mají radost, dejte na sebe chlapi pozor, všude samá zvěř, nehodní lidé, justice netrestá prasárny jak má, pěknou sobotu a něděli přeje bývalý kolega por Marek Ladislav sloužící na OOP Česká Lípa.
  01.04.2008 15:04 Dark
 
"Dvě stovky textových zpráv poslal podle médií finský ministr zahraničí Ilkka Kanerva erotické tanečnici Johanně Tukiainenové. Vedení jeho konzervativní Strany národní koalice proto rozhodlo, že už není důvěryhodný a z ministerského úřadu musí odejít".
p. Čunek, proč nejsme alespoň truchu více na sever.
  01.04.2008 14:56 končím
 
Této vládě já už sloužit prostě nemůžu

http://www.novinky.cz/clanek/136558-cunek-se-vraci-do-vlady-schw arzenberg-zustava.html
  02.04.2008 07:22 Jarda
 
Ani se nedivím, já také ne a tak to balím.
  02.04.2008 14:30 Já myslel,
 
že jsi sloužil občanům, jak tady většina deklaruje?
  02.04.2008 17:00 XXX-pravý
 
Pokud jsem řádně obeznámen se zákonem 361, tak nesloužíš vládě, ale lidu této země a podle nového hesla jim máš pomáhat a chránit je. Napiš na rovinu proč odcházíš a nemontuj do toho vládu, je to blbost.
  01.04.2008 14:29 manis.longus
 
Tak jsem zvědavý, co na nás, na policisty, náši pantáti vymyslí, když už se chystají i na armádu. Už i jim chtějí danit jejich příspěvek na bydlení...
  01.04.2008 09:24 Robocop
 
Před měsícem nám konečně po roce a půl slibování nového vozidla vyřadili ojetou Felicii r.v. 96 s najetými 310 000 Km. Za ni jsme prozatím dostali Felicii z OHS r.v. 99 s 280 000 Km s příslibem, že v květnu nejpozději v červnu dostaneme novou Fabii. Uvedenou Felici z OHS jsme měli dojet a hlídkaři jako my měli dostat novou Fabii. Jaká je realita v tomto roce na náš okres přijde místo tří slibovaných Fabii pouze jedna, která jde na DI. Hlídkaři dostanou nejvíce ojetou Felicii z DI a nám zůstane ta jejich.
Je mi jasné, že taková škatulata s vozidly proběhla i na jiných okresech. Dokonce jsem se od chlapů v dílně dozvěděl, že ve vedlejším okrese vyřazená a odstrojena vozidla budou muset znovu nastrojit a vrátit zpět na oddělení ze kterého je vyřadili. Hlavně, že se všude prezentuje jak se technické zázemí u PČR zlepšuje a vozidla starší 8 let nebo více jak 300 000 Km budou vyřazována.
  01.04.2008 10:31 ROBOCOPE
 
vzpamatuje se, hlídková a obchůzková služba se vykonává pěšky, tak proč služební vozidlo a ještě Fábii, to by se ti líbilo, vozidla jsou potřeba pro policejní šlechtu !!!!!!
  01.04.2008 11:40 Robocop
 
pro neznámého
Já osobně budu klidně chodit pešky, ale díky podstavu jsme rádi, že postavíme dvojku na šichtu a ta jenom zpracovává nápad a občas si dělá na svých spisech. Něco podobného je i na OHS tam mají místo 12 lidí na směně 3 max 4 lidi a nikdo nestíhá.
A zapomněl jsi na image PČR, které naše vedení hlásá, když mě můžou tepat za špatně vyžehlené puky na kalhotách tak já zase můžu chtít od vedení slušné auto a nemusí být zrovna nové.
  01.04.2008 18:02 PI
 
Nejste sami, neboj -:)
  31.03.2008 23:03 Gejza
 
Tak ty výsluhové příspěvky, na které jsme měli po 15.ti letech služby nárok se od 1. 7. 2008 údajně ruší a max. odchdného je 3 násobek. Mj. přiznané výsluhové příspěvky za službu se budou zdaňovat, a to i zpětně.
  31.03.2008 23:36 xxx
 
A to zdanění si bude každý moci vybrat, protože to bude formou příspěvku pro politickou stranu a to KSČM 80 procent, ČSSD 60 procent, SZ 40 procent, lidovci 30 procent a ODS 20 procent z celkové výše příspěvku.
  01.04.2008 00:12 1.4.2008
 
APRÍL,....
  01.04.2008 08:49 ,
 
KECÁŠ
  31.03.2008 21:55 kolaps
 
Všichni odcházejí a zbytek je už znechucen a odejde stejně!
  31.03.2008 21:55 kolaps
 
Všichni odcházejí a zbytek je už znechucen a odejde stejně!
  31.03.2008 21:50 Klik
 
Sparta spadne do druhý ligy, vedení zakrývalo dluhy v milionech!!!!
  31.03.2008 20:52 Kadlec
 
A já jsem slyšel od jedné důchodkyně ve frontě na mlíko, že od 1.5. budeme mít všichni stejný plat, ale v Eurech. a Kdo půjde na rentu, tak ji bude mít ve výši trojnásobku hrubého platu měsíčně.
  31.03.2008 22:38 XXX-pravý
 
Nic hloupějšího jsi vymyslet nedokázal? To je hrůza, u policie vládne nervozita, každý má nervy jako špagáty a ty přijdeš s tímhle. To už není vtip, ale provokace.
  31.03.2008 19:57 NO NAME
 
Může mi někdo laskavě vysvětlit jak je možné že POLICIE nesmí zasáhnout proti těmto výtržnostem fanoušků ???K čemu teda tam ta POLICIE je ?????? Proč mají zakázáno těm zmetkům rozbít držky za jejich chování,protože nic jiného na ně neplatí.Tohle ta vaše demokracie ??? Oni můžou kopat,zapalovat,nadávat, ničit majetek a nikdo jim za to nemůže nic udělat ???

http://www.novinky.cz/clanek/136491-derby-prazskych-s-provazely- vytrznosti-fanousku.html
  31.03.2008 20:04 Spravedlnost
 
Před zraky policistů ,ničili majetek ,který jim evidentně nepatří,dopouštěli se tak minimálně přestupku a nikdo nezasáhl.Já odhodím vajgla na ulici a hned dostanu litr pokutu za znečišťování. Pan Langer by se měl na to video podívat a odstoupit,protože nedokáže policii dát žádnou pravomoc a chuligáni si prostě můžou dělat co chtějí.Problém je , že to ani nejsou pořádní chuligáni,ti by se k ničemu takovému neponížili,je to jen banda mladejch fakanů co po dvou pivech přicházejí o zbytek mozku co jim ještě zbyl.
  31.03.2008 22:13 Rejpal
 
To vám nikdo nevysvětlí. Oni by je možná ti policisté rádi srovnali do latě, ale když velitel nezavelí tak sami od sebe aktivní být nemohou. A možná už ani nechtějí. Dočkali by se zase od těch "spravedlivých" jen nadávek a urážek.
Občané si musí uvědomit, co vlastně od policistů chtějí.
  31.03.2008 22:17 PI
 
Tak koukám, že se tady ale někdo vyzná ..


1. Kladu otázku k čemu je pořadatelská služba, která za to inkasuje peníze a majitel stadionu, který za vstup vybírá peníze taky?

2. Další otázka pro "NO NAME" je ta, zda-li máš představu o tom co je to jednotné velení a zodpovědnost toho co o tom rozhodoval?

3. Když zasáhne police je to špatně, když nezasáhne je to taky špatně, kdy policie přestane být politickým "otloukánkem", aby se příslušní zodpovědní pracovníci, kteří o zákroku rozhodují nebyli politického tlaku veřejnosti a naší zvrácené politiky?
  31.03.2008 23:42 NO NAME
 
Pro PI .Došlo k poškozování cizího majetku před zraky policie.Tečka.Policie v tomto případě měla zakročit.Tečka.Ve smyslu hesla pomáhat a chránit a zejména dle zákona o policii ČR měla přítomná policie chránit majetek. Selhal zřejmě velitel zásahu a nebo velitel těch policistů a podle mě by měl uhradit ze svého případnou škodu. Tahat sem politiku a nebo nějakou případnou (následnou) zodpovědnost je nesmysl. Dobrý velitel by si zákrok vždy obhájil !!!Tedy měl by. Od toho tam je.Po chvilce řádění měl vystoupit,vyzvat (jménem zákona) k ukončení toho zvěrstva a při případném neuposlechnutí výzvy měl nekompromisně zakročit.Tečka.Domnívám se že v situaci ,kterou jsem na videu viděl,dokonce mohl upustit od výzvy a mohl zakročit okamžitě ,aby zabránil větší škodě na majetku a aby ochránil život a zdraví osob ať už z řad (rádobyfanoušků) tak z řad za plotem stojících policistů. Při případném lámání chleba, by si svůj zákrok měl obhájit.Od toho je to velitel,od toho je ustanoven do funkce za kterou měsíčně pobírá určité ohodnocení své práce z kapes daňových poplatníků.Reakce typu , že se třeba bál ,aby ho pak někdo nepopotahoval za špatně rozhodnutý zákrok sem snad ani netahej. Takhle obyčejného člověka (nepolicistu) rozhodně nepřesvědčíš o zákonu,právu a případné spravedlnosti.
  01.04.2008 01:09 IL řečený kachní prdel <nadtopolem@podleskal>
 
Souhlasím s Tebou kolego - pomáhat a chránit - nechránili a nepomáhali. Policie Čr je tu na dvě věci - na ho.no a na nic. Ale tím nemyslím TY kluky co u ní slouží, ale CELÉ VEDENÍ v čele s kachní prdelí!
  01.04.2008 09:17 NO NAME
 
Naprosto souhlasím s tvrzením, že obyčejní policisté za to nemohou,musí jen poslouchat a plnit rozkazy svých nadřízených. Celé vedení policie včetně I.L. by mělo okamžitě odstoupit dokud ještě někdo u policie zůstal.Vůbec se nedivím že od policie lidé spíše odcházejí,když se bojí zakročit proti násilníkům,z důvodu aby později nebyli popotahováni za špatné rozhodnutí a neadekvátní zákrok.Laicky řečeno.....Chuligán v této zemi může cokoliv a kohokoliv rozflákat , policie a média to nechají být,jakmile by jedinkrát policista přetáhl rádobyfanouška obuškem,hned by každý křičel něco o lidských právech ,policejní brutalitě a já nevím co ještě. To je vážně smutné a k pláči. Už se ani nedivím že policie nezasáhla ,ale zasáhnout by prostě měla.I kdyby jí při tom natáčelo stovky televizních kamer.V případě co bylo na kameru zaznamenáno ,by se pak nikdo nemohl divit že by parta rádobyfanoušků dostala přes zadek ,když to nedokázali udělat jejich rodiče. Hezký den :-)
  01.04.2008 16:14 PI
 
Já nediskutuji o tom, že police měla zasáhnout dříve to je přeci jasné, jen upozorňuji na chyby v systému ..


Dále taky říkám, že 99% -ní vinu na vzniklé situaci nese provozovatel stadionu, neboť má si najmout řádnou ochranku. (proč taky, že když to zastane stát a to je zdarma)

Dále taky říkám, že provozovatel na stadion nemusí pustit podnapilé osoby, které výtržnosti trpí a nemusí na stadionu povolit prodej alkoholu ... (ale proč to nepovolit, když jsou z toho další zisky)

Pak by tyto problémy nemusela řešit policie ...
  01.04.2008 20:36 alex
 
uvědomte si, že pokud by policisté zakročili proti každému, kdo se tam dopustil přestupku, tak by tam již neměl kdo zakročovat a místně příslušné oddělení POLICIE by tyto přestupky a jednotlivé přestupce zpracovávala ještě "dva týdny" po ukončení utkání. Tím neříkám, že by POLICIE měla přehlížet při těchto akcích jednání mající znaky přestupku nebo tr. činu. Spíše by se však měla zaujmout opatření srovnatelná např. s Velkou Británií a ta jsou zřejmě pro naši příliš demokratickou společnost nepřijatelná.