Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  20.02.2008 09:10 žádnej zelenáč
 
Zdravím. Před několika dny jsme kontrolovali jednoho pána, který pracuje jako dělník v jednom konkrétním podniku na severu Čech. Říkal, že děljí 12-ky. Měsíčně má 16 čistého. V úkole je možné si vydělat běžně 20.000,-Kč. A když je potřeba můžou si v úkole i přivydělat více.

Ba se ptám: CO SI MŮŽOU PŘIVYDĚLAT POLICISTÉ ??? :-(

Zkuste těm dělníkům říct, když si budou chtít přivydělat, že si musejí nejdříve odpracovat 150 hod. !!!

Myslíte, že by v takovém podniku udržely dobré zaměstnance ???
  29.04.2008 18:30 IQ
 
Kliku ty magore vezmi si prášek.
  29.04.2008 19:27 Klik
 
Jsi chudák a bohužel pravda ti je proti srsti. Myslím, že tvé rozhodnutí v praxi je ovlivněno !!! a místo prášku si dej pauzu, protože ti to leze nějak na mozek. Když tady někdo napíše svůj názor a něco proti PČR, je to špatně, ale bohužel takto jste vnímáni na veřejnosti! Mám návrh, uděláme anketu a budeme se ptát lidí na ulici, co si o Vás myslí t.j. PČR versus MP. Předem znám výsledek a proč tomu tak je si odpověz sám!!!
  29.04.2008 19:43 Kliku kliku
 
jesti je tady někdo chudák, jsi to ty (pardon vy) a je mi vás líto. Z vaší argumentace je zřejmé, že vám je absolutně jedno, jestli tu komunikujete se zkušeným vyšetřovatelem, policistou s několika desítkami let praxe, speciálně vycvičenými policisty ze zásahových jednotek nebo z obvodních oddělení, kteří dělají tolik práce v administrativě, co vy neuvidíte za celý svůj život ani kdybyste dělal 20 let v tiskárně. Vy prostě máte třídního nepřítele Policii ČR a tak budete hudrovat do aleluja, dokud rozumější neustoupí. Přeji Vám v tomto hodně úspěchů, já si zde užil a odcházím, s Vámi se debatovat nedá, vy to totiž nechcete. Sbohem
  29.04.2008 19:50 Pavel
 
Kliku já mám lepší návrh.Uděláme anketu a budeme se ptát lidí na ulici, co si myslí a co je pro ně přijatelnější,jestli nadstav poldů v kancelářích,nebo podstav poldů na ulici.Já odpověď znám a sloužím na ulici a ty?
  29.04.2008 20:14 Klik
 
Pavle, v tomto máš zajisté pravdu, ale myslím, že to je otázka pro toho nahoře. Mám s ním také nevyřízené účty, ale trochu jiné než trápí Vás.
  29.04.2008 20:23 Pavel
 
Kliku

V tom případě vítej do klubu "přátel" I.L.
  29.04.2008 18:18 Klik
 
29.04.2008 17:31 jirka

Za co chcete odměny, vždyť je vás vidět tak maximálně na procházce po parku, případně hrát plácačkami tenis či někde v noci stát zaparkované v ústraní v těžkém limbu.

Ano. je to většinou tak a proto plný souhlas! Znám, vím o tom a po třech pivech ti měšťák řekne, jak se slouží společné hlídky po 20h. Jinak včera krásné počasí a hlídky na cestě a dnes malinko pod mrakem a už jsou v kutlochu a bude to pokračovat, než zase bude hezky. Je to na přidání tak možná pár na holou!!!
  29.04.2008 18:23 ?
 
Kliku vypni se nevíš o čem mluvíš
  29.04.2008 18:26 Klik
 
Já možná nevím o čem mluvím, ale vidím a slyším dobře!!!
  29.04.2008 19:11 ?
 
Já Tě chápu, nedokázal jsem si dříve také představit co práce policisty obnáší, ale teď už to vím a můžu Ti to říct psaní, lhůty, psaní, lhůty, psaní, lhůty, psaní, lhůty,psaní, lhůty, psaní, lhůty,psaní, lhůty, psaní, lhůty,psaní, lhůty, psaní, lhůty,psaní, lhůty, psaní, lhůty,psaní, lhůty, psaní, lhůty. Je Ti to jasné, rozumíš tomu, stačí Ti to, jestli ne, tak se přihlas mezi těch pár co zůstalo a můžeš si to vyzkoušet. Jen tak mimochodem já o žádné odměny nestojím, jelikož 1000,Kč za rok mě nezabije.
  29.04.2008 17:13 pro ...
 
Tykání mi nevadí mezi kolegama, ale zde diskutuje policista s civilem. Vadí mi vulgarita (i na této stránce ty debile...). Řekni mi, kde jsem napsal, že zde píší jen poldové do 5 let délky služby. Ale v poslední době čím mladší polda tím vulgárnější (podle vlastní zkušenosti). Civil mi nevadí, všude chleba od dvou kůrkách, já hlavně již potřeboval změnu.
  29.04.2008 17:40 hmmm
 
tu změnu potřebuje asi každý po cca 10-15 letech a když nepřijde u jednoho zaměstnání, rozhodne se odejít. Uvažuji o tom pořád. Stejně jako nepoznáme, jestli zde píše polda s kratší délkou služby, stejně tak nepoznáme, jestli je vůbec poldou. Jedna z nevýhod anonymního diskuzního fóra, ale s tím také nic nenaděláme :-)) Tak přeji klidnou práci v soukromém sektoru, zdraví a slušnější diskuze, měj se :-)))
  29.04.2008 17:04 exhumovaný rebel
 
jen na okraj. Původně jsem se domníval, že je to pouze sledovaný, ale nakonec z mé vlastní zkušenosti jsem zjistil, že víc, než to. Nevím, čím jsem si to zasloužil, ale zamezili mi přístup z jedné IP adresy. Stalo se mi to poté, co jsem měl už podruhé otázky přímo na Langera, jednou mi odpověděl vyhýbavě na Idnes , podruhé v Blesku vůbec, ale od toho dne jsem tu s původní IP adresou skončil. Občas sem, jako bejvalej zaskočim, ale je to tu pořád stejný. Tady to nevyřešíte, tak začněte něco dělat, nebo třeba nedělat. Náznaky na UBS už byly. Ale je to spíš jen plácání do vody.
  29.04.2008 17:42 ...
 
UBS ani NOSP nic nevyřeší, dokud lidi nepochopí, že je síla v organizovanosti a z vlastní zkušenosti vím, že u "naší firmy" je drtivá většina vyčůránku typu - udělej sám a já se svezu - takže zase o ničem :-(
  29.04.2008 14:57 GEES
 
Jak to tady čtu tak u policie je to čím dál horší. Sloužil jsem 23 let a do C jsem odešel před 2 roky. Sloužil jsem celou dobu na OOP (v průměrů 20 policistů). Do civilu jsem neodešel kvůli penězům, nikdy jsem neříkal, že mám málo peněz, rovněž tak jsem neodešel ohledně nějakým sporům s přímým nadřízeným se kterým jsem vycházel dobře a ani jsem neměl nějaký spor s jinýma nadřízenými. Rovněž práce si mi líbila, kdy jsem pracoval jako zpracovatel, ale na takovém OOP i další práce (práce všeho druhu). Odešel jsem z důvodu, že se mi již nelíbilo jak vedení policie od okresu výše začalo předvádět svojí politiku a zejména její aplikaci t.j. arogance, povýšenost, kariérismus, nařízení, které postrádali jakoukoliv logiku a slušné velitele spláchli sebou. Na druhé straně nastupující generace je to samé, mistři světa aniž by něco uměli a dokázali a od samotného začátku, pokud není po nich tak křičí. Je to vidět i zde na tomto foru. Je hned většinou poznat, kdo článek napsal podle vulgarity, samá tykačka a pokud má někdo jiný názor tak urážky a podobně. Co dneska v policejních školách učí? Policista by se měl slušně chovat za každé situace a to i když je anonymní. Ten, kdo slouží méně jak 5 let (jsou výjimky) by si ani neměl říkat, že je policista, ale pouze, že pracuje u policie, tím neříkám, že si nezaslouží mzdu, protože riziku se již vystavuje (starší policisté určitě chápou a těch co se to týká pochopí až budou starší). Nelíbí se mi, že se tady brečí pořád, že s platem neuživí rodinu. S platem policisty rodinu každý uživí (nesmí, ale hned chtít mít vše). Když se mu nelíbí plat tak ať aspoň brečí, že si myslí, že pracuje dobře a chce být lépe odměněn. Nejvíc brečí ty mladší a určitě se mu plat nezměnil od nástupu a jaký mu byl garantován (mimo předčasových neplacených hodin, ale ty existovaly již před tím, že do 22.00 se pracovalo přesčas zadarmo, říkalo se že to máš v hodnostním). Je třeba si sednou a začít počítat zda, jsem si od nástupu k policii platově pohoršil (průměrný plat, hodnota platu vůči civilnímu platu a podobně).Převážně se tady diskutuje o platech, ale skoro vůbec ne co mi se mělo změnit jiného u policie, o zákonech a podobně.
  29.04.2008 16:56 ...
 
jak jsi exkolego přišel na to, že tu reagují jen poldové do 5let délky služby? Celkem by mě tvůj výzkum zajímal...:-)))
  29.04.2008 17:00 ...
 
a nezlob se prosím, že ti nevykám, v policejní branži je to ve výkonu běžné. Pokud navíc srovnám další diskuzní fóra na Internetu, je toto sice tvrdší, ale ne sprosté. Z výkonu jistě moc dobře znáš, coje to vulgarita a hulvátsví. Souhlasím s tebou v tom směru, že slečinky typu: "Nemám čím uživit rodinu" aj. jsou uplakané báby, ale je zbytečné se tím zabývat. Tyhle lidi nezměníš. Jak je jinak v soukromém sektoru, měnil bys?
  29.04.2008 17:14 pro...
 
Promiň reakci jsem omylem dal do nového článku.
  29.04.2008 17:22 Mutino
 
100 % souhlas .
  29.04.2008 12:51 SUPER OOP
 
1. Dnes je 29.04.2008 a plán služeb na měsíc květen není ještě jako každý předchozí měsíc vyhotoven.
2. Odměny hlídkařů nejsou, protože podle velitele na to mají nárok, jen úsekáři, kterých je málo...
3. Všichni hlídkaři z OOP mají hodnocení DOBRÉ - utéci se nedá
4. Za 6. měsíců na tomto OOP nemám žádnou odměnu, jakožto všichni další hlídkaři.

Připadá Vám to normální za takových podmínek pracovat?
  29.04.2008 17:28 Mutino
 
ad 1. To si asi budeš muset pobrečet u šéfa
ad 2. To se asi budeš muset zeptat velitele služby. (ale odměny nejsou nikde)
ad. 3. Ale dá. Vedoucí ti může napsat nové hodnocení.
ad 4 . No teď asi souhrn na otázky 2-3 nezlob se na mě , ale co jsi ze 6 měsíců dokázal tak zázračného , že chceš odměny a hodnocení lepší než DOBRÉ. ???????
  29.04.2008 17:31 jirka
 
Za co chcete odměny, vždyť je vás vidět tak maximálně na procházce po parku, případně hrát plácačkami tenis či někde v noci stát zaparkované v ústraní v těžkém limbu.
  29.04.2008 17:46 jirko
 
za posledních x měsíců jsem zadržel několik nebezpečných pachatelů, zajišťoval desítky speciálních služeb a tvé házení všech do jednoho pytle mě uráží. Taky nepíšu nic o tom, že jsi neschopný a nic neděláš, protože tvůj kolega pekař zapekl myš do chleba, kapišto?
  29.04.2008 18:17 Jirka
 
By mě zajímalo čeho se dopustili ti nebezpeční pachatelé a jaké speciální služby jsi zajišťoval.
  29.04.2008 19:24 zajímat tě to může
 
a to je tak všechno a pozor na ten chleba....:-)))
  29.04.2008 19:28 UK
 
No, on i pachatel trestného činu zanedbání povinné výživy dle § 213 tr. zákona je zvlášt nebezpečný. Z jakého důvodu by jinak byl tento čin zařazen v zákoně mezi trestnými činy.
  29.04.2008 19:37 pro UK
 
čin nebezpečný pro společnost, ne čin zvláště nebezpečný pro společnost. Zvláště nebezpečný tak max.recidivista, chceš-li polemizovat nad malichernostmi, zdař
  29.04.2008 19:56 UK
 
matláš do toho materiální stránku TČ, ale v mém příspěvku se to týkalo osoby pachatele (nikoliv ve smyslu § 41 tr. zákona) a nikoliv materiální stránky TČ
  29.04.2008 20:57 nematlám
 
o ní jsem hovořil úmyslně. Načti si § 62 trestního zákona, to by mělo stačit. A neřeš koho jsem chytl nebo nechytl, přemýšlej nad smyslem vložení příspěvku.
  29.04.2008 11:34 opravdu trefný
 
http://www.policista.cz/clanky/reportaz/policie-ukazuje-vice-svo u-neschopnost-nez-schopnost-rika-reporterka-225/
  29.04.2008 06:42 jarda
 
Možná některým tazatelům odpovím jednou krátkou historkou. V nedávné době jsem hovořil se svým bývalým kolegou, pracujícím v nižší velitelské funkci na úrovni kraje. Záměrně neuvádím bližší údaje, každému je jistě jasné proč. Tento kolega u PČR slouží cca 30 let. Zaujalo mě to, co řekl o svém současném nadřízeném. Řekl, že za svoji kariéru zažil několik velitelů, většiny si více či méně vážil, i když každý měl své mouchy. Současný velitel je však člověk, kterého není možné si vážit, neboť nejenže velí něčemu, o čem nemá vůbec pojem, tudíž tomu naprosto nerozumí, tímto se nijak netají, ale ještě navíc naprosto ignoruje základního zásady slušného chování a principů jednání nadřízeného vůči podřízeným. Z vlastní zkušenosti z doby, než jsem od PČR odešel, musím s názorem svého bývalého kolegy souhlasit. Za svojí takřka třicetiletou kariéru jsem se také setkal s celou řadou velitelů. S většinou z nich se dalo vyjít a bylo možné si jich vážit, někteří dokonce byli skvělí šéfové. jen v polovině 80. let jsem se setkal s člověkem, který dělal tehdy náčelníka jednoho místního oddělení v Praze. Toho jsem již tehdy hodnotil jako člověka, který velí něčemu, čemu nerozumí, a jeho lidské kvality byly na úrovni závodního chrta. Možná, že se situace opakuje a k vedoucím funkcím se v současné době dostávají lidé, kteří mají obdobný profil, jako tehdejší vedoucí MO. A, upozorňuji, bylo to v letech, kdy řady tehdejší VB opouštěla řada kvalitních lidí, kteří nemohli snést chování nadřízených. A do plejády tehdejších šéfů chtě nechtě musím zařadit i plk. Bečváře, politruka S SNB hl. m. Prahy. Že by přeci jen reinkarnace fungovala?
To je jen můj skromný příspěvek k diskusi, proč odchází množství lidí od PČR do civilu. Nemusíte se mnou souhlasit, můžete být dokonce i proti, ale to je tak všechno, co s tím můžete udělat.
  28.04.2008 23:04 UK
 
Pokud se Vám nelíbí, to co jsem napsal níže o příjmech policistů (modelový případ "mladíka" celý život v 3 PT), jsou pouze dvě možnosti (navrácení příplatků neuvažuji), a to:

1. Zvýšit tarify o cca 5-10.000,- Kč za současného zachování výsluh.
2. Zvýšit tarify o cca 5-10.000,- Kč a zrušit výsluhy.

Mám pocit, že varianta č. 2 je tou, kterou si svým nářkem asi chcete vyprosit.
  28.04.2008 23:16 pro UK
 
neřeš, tady brečí jen ti kteří ještě u policie (za těch pár roků co slouží) nic nedokázali, nebo jsou tak neschopní, že kdyby sloužili do smrti tak stejně nic nedokáží, proto si "něco" dokazují tady a očekávají, že občan neznalý poměrů u policie, je bude litovat jako chudinky, kterým je státem křivděno, ovšem nechápou (pouze do výše jejich IQ), že to co je tady denně omýláno se jednou i obyčejnému člověku také otráví. V minulosti je možná občan i litoval, dnes??? už jsou mu jen k smíchu,...
  28.04.2008 23:24 UK
 
pro prvého přispěvatele

A proto je potřeba každého ufňukance seknout argumentem, proti kterému nebude moci nic namítnout (samozřejmě kromě vulgarit, což není námitka, ale výpověď o jeho duchovnu).
  29.04.2008 00:00 F1
 
Ano dokolečka dokola a zase dokolečka dokola a tak stále, až je to jenom bla, bla, bla.

Ale nepopiratelným faktem je to, že ty hromadné úprky od Policie ČR a jinak se tomu ani nedá říkat, musejí mít nějakou tu příčinu. Ať někdo spočítá kolik již odešlo lidí v průběhu 5 let. V zahraničí člověk běžně vidí i na ulici věkovou všehochuť policistů. U nás se to již začíná podobat skautskému oddílu.

A teď se opakuji ( bla, bla, bla )

To, že na 46000 míst policistů ČR chybí kolem 5.500 míst
a na 9.500 míst profi hasičů v ČR chybí asi kolem 80 míst je faktickým problémem " něčeho " co umí někdo definovat a někdo ne. To, že jsou obě tyto profese pod stejným zákonem o služ. poměru a z toho vyplývajících, jak " pozitiv " , tak " negativ ", tedy například to stále omílané zvýhodnění odchodu do civilu na rentu, jaksi nějak zůstává bez odezvy třeba právě u těch hasičů. Co to tedy smrdí v tom našem království " policie ". Čím to je, že okolo slyším služebníky v uniformě po 10 letech služby, jak plánují odchod pryč znechuceni službou. Proč ty lidi přestalo bavit " pomáhat a chránit ". A při tom to jsou i často lidi, kteří se sami staví do role lidí, kteří šli k policii skutečně " pomáhat a chránit ". Tedy alespoň měli takové ideje.
Není to jen o penězích, je to také o otrávenosti lidí nad způsoby u policie, chybějící motivace, častá nesmyslná práce, postavení policie ve společnosti - také díky za výrazné pomoci politiků, kterým to asi tak vyhovovalo, že si do té policie mohou kopnout atd. Tenhle namíchaný jedovatý plyn otrávil evidentně již hodně poldů.
  29.04.2008 00:55 pro F1
 
Tě F1 obdivuji , jakou máš výdrž v házení perel vepřovýmu. Občas se tu člověk něco dozvěděl, občas zasmál, ale tahle prezentace lehce zmateného UK, už nudí. Měl by dostat sedativa, ale vůbec bych se nedivil , kdyby měl nějakou funkci u naší moderní firmy.
  29.04.2008 01:02 pro pro UK
 
ty jsi šel k PČR, abys dělal kariéru? Ty jsi šel k PČR, abys byl po letech na funkci? A sakra a já pomáhal od školy slabším a vracel jim svačiny a totéž dělal i u firmy, ke které jsem s tímto nastoupil. Nějaká kariéra mě vůbec nezajímala do doby, než jsem zjistil, kolik takových obejdů, co za desítky roků nikdy pořádně na ulici nesloužili machruje na funkcích a rozumuje nad tím, jak se má chlap zachraňující kejháky na ulicích chovat a jak reagovat i na to poslední, které ho v uniformě drželo, když chybělo chování a jednání, vztahy, komunikace, prostředí, vybavení aj.
  29.04.2008 01:44 pro pro UK
 
Ne, karieru u policie nedělám, nejsem u policie s cílem získat po letech funkci, taky nevracím ve škole slabším svačiny, ani toto nebylo důvodem mého nástupu k policii. Nějaká kariéra mě vůbec nezajímala a nezajímá, desítky roků pořádně sloužím na ulici, nemachruji na funkcích a nerozumuji nad tím, jak se má chlap zachraňující kejháky na ulicích chovat a jak reagovat i na to poslední, které ho v uniformě drželo, když chybělo chování a jednání, vztahy, komunikace, prostředí, vybavení aj., ale i bez rozumování ty kejháky doslova desítky let na ulicích zachraňuji,...a to že chybí chování a jednání, vztahy, komunikace, prostředí, aj. je chybou tvých kolegů, u nás to nechybí,.... tak nebreč a konej, aby to nechybělo ani u vás,
  29.04.2008 02:08 XXX
 
Všichni máme možnost volby, tak se zvedni, dej žádost do civilu a uvidíme....
Netvrdím, že jde vše v poho, ale jaký si to uděláš, takový to máš...
Jde o můj názor, jen se o něj dělím, nikomu ho nevnucuji.
  29.04.2008 02:42 pro pro UK
 
a kdepracuješ, jdu k Vám :-))))
  29.04.2008 02:50 pro XXX
 
tohle žvaní s oblibou ti, co nenáborovali ani jednoho člověka k firmě. Takové žvásty mě opravdu nezajímají, kolem mě odchází dost lidí na to, aby mi to vadilo nebo abych to házel za hlavu. Nedoplatím na to totiž já, já se o sebe postarám bez potíží. Zkus přemýšlet nad tím, co udělat pro to, aby ti lidé neodcházeli a něco pro to udělat a ne neustále žvanit věty typu: "Tak si jdi".... Jestli nejsi slepý, lidi jdou a pořád se nic nemění. Na závěr se zkus zamyslet nad tím, kdo odnese podstavy, přetížení lidí pracujících za chybějící, zdarma, za peníze z roku 2007 i v 2010. Hádej. P.S.: odešel další dobrý parťák po 12 letech služby, tak se nediv, že jsem vytočený z podobných keců....
  29.04.2008 02:58 Dane
 
a co zkusit s tím, co nefunguje, něco udělat a ne se balit pořád do civilu? To tě nenapadlo?
  28.04.2008 22:55 UK
 
Vážení, stěžujete si, jak s Vámi je nepěkně zacházeno (od nadřízených, pachatelů, spoluobčanů), ale na moji argumentaci se Vám, kromě urážek, nějak nedostává slov. Kde bude asi chyba?
  28.04.2008 23:23 taky demagog
 
Tak si ještě vážený pane k těm Vašim krásným cifrám připočtěte 34 let x 150 hod. "zdarma", nemožnost si přivydělat jedinou korunu jinou činností a další skvělé výhody. Jmenujte mi další tak skvělou práci, kde jste povinen pro zaměstnavatele nasadit vlastní život. Argumentů je mnoho, ale nemá cenu je zde uvádět, Vy zjevně nevíte o čem hovoříte. Běžte si to zkusit, volných míst je mnoho. I Vy si můžete užít Vámi uváděné výhody.
  28.04.2008 23:30 UK
 
150 hodin - § 54 z.č. 361/2003 Sb., - Příslušníkovi lze v důležitém zájmu služby nařídit výkon služby přesčas nejvýše v rozsahu 150 hodin v kalendářním roce.

Vážený pane, pokud si necháte pod hlavičkou důležitého zájmu služby od nadřízeného vnutit bežný výkon Vaší služební činnosti, tak je to jenom Váš osobní problém. Kapišto?
  29.04.2008 00:28 F1
 
Ano, ale to již není jen o tom, že nějaký přímý nadřízený zneužívá. Ono je to evidentně za tiché podpory i Krajských ředitelů, když například v průměru byl stav proplacených a neproplacených přesčasových hodin celorepublikově v průměru 5O % ku 50 %, ale např. Ústecký kraj neproplatil 98 % přesčasů a proplatil 2 %. V současné době tyto hodiny ( 150 ) využívají na cvičení pořádkových jednotek a pod. a to po tolikrát přetřásaném zneužívání " výjimečnosti " 150 hodin v důležitém zájmu služby, jednání NOSP s pol. prezidentem, který vydal plnění trvalého úkolu. Prostě nejsou prachy, tak se to zneužívá. Přijeď na mimořádnou službu. Cestu na mimořádnou službu si zaplať ze svého a zadotuj stát. Co na tom, že poslanci si klidně budou platit hromadnou dopravu ze svého, ale až jim zvednou plat ( jinak by na to neměli ). Četníka ženou na mimořádnou službu a ať si to tedy zaplatí. Holt mimořádná služba něco stojí. Tohle se přeci děje masově, bez skrupulí a v tom je problém, že kam se to dostalo. Okolo šmejda se točí samá práva, která si nikdo nedovolí zpochybnit, ale s tím četníkem je smýkáno jako s hadrem a že si ten kontrast moc dobře uvědomuje je jen faktem. Není to tak jednoduché s tím kapištěm.
  29.04.2008 00:36 m
 
UK, ty jsi asi spadl na hlavu. Asi nevíš, že pod důležitý zájem služby jde "napasovat" úplně všechno. Stěžuj si, že stejná práce není důležitý zájem služby a vytře si s Tebou každý nadřízený svůj kaďák. Asi jsi opravdu trochu mimo.
  29.04.2008 01:54 "m"
 
Každý vedoucí si dovolí k podřízenému jen to, co si nechá podřízený od nadřízeného líbit. Tak se vzmuž (jsi-li chlap alespoň kalibru Petry Lhotákové) a nenech si tebou kritizované od vedoucího líbit, potom ovšem ztratíš důvod si tady ztěžovat na svého nadřízeného. Jsi-li chytrý, využiješ litery zákona ve svůj prospěch, v opačném případě buď zticha a mlčky trp.
  29.04.2008 02:08 XXX
 
Všichni máme možnost volby, tak se zvedni, dej žádost do civilu a uvidíme....
Netvrdím, že jde vše v poho, ale jaký si to uděláš, takový to máš...
Jde o můj názor, jen se o něj dělím, nikomu ho nevnucuji.
  30.04.2008 07:21 Zírám
 
Jenže právě ono kouzelné "důležítý zájem služby"...pro chod útvaru je důležité pokrýt služby...pro chod útvaru je důležité zajistit ostrahu cel...pro chd útvaru je důležité poslat lidi na DBA...pro chod útvaru je důležité zpracovat spisi...pro chod útvaru blablabla....To je právě ta kouzelná formule. Takže mi tady nevykládejte něco o tom že co si necháme líbit to máme.