Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  19.01.2007 11:02 dennis cleanis <ZV130@volny.cz>
 
Výsledek mimořádného aktivu NOS:

Dne 18. 01. 2007 v Praze projednal mimořádný aktiv formou diskuze připomínky přítomných odborářů, policistů i hasičů. Jednání se zúčastnil i první náměstek ministra vnitra Ing. Jaroslav Salivar, který přislíbil po prvním čtvrtletí rozsáhlé vyhodnocení připomínek a poznatků k situaci v bezpečnostních sborech po účinnosti zákona č. 361/2003 Sb. tak, aby ve 2. čtvrtletí byly provedeny dílčí úpravy systemizace, a tím byla zachována pravidla kariérního růstu. Vyjádřil se i k četným dotazům a ty, které nemohl z časových důvodů zodpovědět, mohou přítomní tlumočit cestou předsedy NOS PČR.
Na aktivu zazněly ze strany přítomných připomínky k problémovým oblastem, které byly definovány především takto:
- zařazování do tříd, problematika systemizace, sjednocení podmínek aplikace v rámci republiky
- ujednocení posuzování směnnosti
- nesouhlas s odstraněním příplatků za soboty, neděle a noc
- rozdílné změny v osobních příplatcích v rámci jednotlivých útvarů
- nesouhlas s hodnostním označením
- ujednocení zvláštních („rizikových“) příplatků
- zápočet mateřské a rodičovské dovolené
- možnost poskytnutí přídavku na bydlení
- snížená valorizace výsluhových příspěvků
Aktiv se zabýval i otázkou plánované a mediálně diskutované demonstrace nespokojených policistů dne 15. 02. 2007. Tato akce není pořádána ani podporována NOS PČR. Na jednání aktivu se nedostavil nikdo z jejich údajných organizátorů, vystupujících pod přezdívkami „Pitbull“a „Hornet01“, přestože byli pozváni.
NOS PČR zná a vnímá oprávněné rozhořčení policistů zařazených především ve 3. a 4. tarifních třídách a vyhodnocuje všechny problémové okruhy. Prozatím volí cestu pokračování jednání s vedením ministerstva vnitra a policejního prezídia. NOS PČR bude nadále postupovat v soustřeďování a vyhodnocování informací od policistů, získaných zejména formou zveřejněných dotazníků. Tyto materiály jsou základem a jasnými argumenty pro jednání s vedením. Demonstrace je poslední možností v případě neúspěchu předchozích kroků. Uspořádání nekoordinované akce může působit proti policii samotné.
Vedení svazu se bude nadále účastnit jednání a předávat připomínky od policistů. Vyhodnocení probíhajících jednání se uskuteční na jarním shromáždění předsedů základních organizací. V nejbližší době zajistí předseda návštěvu prezidenta EuroCOP pana Heinze Kiefera. Tohoto seznámí se situací, která nastala po 1.1.2007. Dále zajistí jeho přijetí u ministra vnitra.
Na základě doručených dotazů a námětů vedení svazu vyžádá NOS PČR právní expertízu některých diskutovaných ustanovení zákona č. 361/2003 Sb.
Za Výkonný výbor NOS PČR
JUDr. Milan Štěpánek, předseda
Co k tomu dodat. Odbory nepochopili jednu věc. Když nepůjdou do demonstrace s námi a pokud dopadne debaklem, nebude je již nikdo brát vážně, protože se na PP a MV nebojí odborů, ale davu, který může být za určitých okolností nemanipulovatelný a nevypočitatelný, oproti odborům. Problematiky byly víceméně vyhodnoceny přesně, tak co chtějí ještě analyzovat? Není třeba něco nového vymýšlet, stačí si přečíst původní verzi zákona, srovnat ji s obdobným zákonem na Slovensku a srovnat jej s požitky vojáků. Na to stačí jeden kvalifikovaný pracovník. Ano, ať přijde MV a řekne jasně, co podpoří a co ne a podá to tak, aby to nevyznělo jako prázdná slova, třeba, že pokud do tehdy a tehdy nebudou naplněny slíbené body, odejde z funkce MV. Jediné, s čím lze souhlasit je návštěva pracovníka Eurocopu, ale má být rozšířené o další prvky, tedy seznámení současných poslanců se situací, podání žaloby na protiprávnost paskvilu, která je zjevná, vyrozumění patřičných pracovníků, kteří v rámci EU mají rozhodovací možnosti týkající se rozšíření Schengenského prostoru a jiné. Tedy to, čeho se můžou na MV obávat. Proč si brát před nimi servítky, když oni si je neberou? Tady jde o vše, snad to jednou odbory pochopí. Když ne, nebudou mít již koho zastupovat.
  30.04.2008 16:17 XP
 
Bez financí se kvalitní práce nedá dělat.
  30.04.2008 16:01 imperius
 
Je tady mnoho negativní energie, musím Vás očistit:

Amsajaluk meds fuk ohome lovas konate rmepetio kumpela maraba esvijuk. Ameno.

Zaříkávadlo platí do dnešní půlnoci.
  30.04.2008 01:45 pro UKÁKLIK
 
Kluci, strašně vás obdivuji. Vy mi určitě poradíte. Nejde mi o peníze, ale trápí mě hemeroidy. Čím to mazat?..... No tak se omlouvám, ale vaše myšlenková lejna mě trochu zmátla.
  30.04.2008 07:23 Klik
 
Ty hemeroidy máš možná z toho, jak chceš vytlačit z PČR více, než je zdrávo.
  01.05.2008 18:44 hm
 
dobré mazadlo zn.Klik
  03.05.2008 22:13 Klik
 
hm: chytré!!!
  29.04.2008 20:38 May day
 
Žádná konstruktivní diskuze se tady nevede, kdejaký závodčí tu kritizuje a vsadím se, že má odslouženo minimum let. Peníze u PČR jsou drženy uměle na této výši, ale k motivaci chybí trochu více.
  29.04.2008 21:06 Pavel
 
Já mám sice odslouženo přes 20 let v přímém výkonu,ale přesto nevidím důvod proč by " kdejaký závodčí,který má odslouženo minimum let" nemohl kritizovat poměry u PČR,které mu vadí. To mají,jako podle tebe držet hubu a krok,tak jak to bejvalo zvykem za komančů,nebo co? Už se konečně prober.A věřím dokonce tomu,že většině vedoucích by se to hodilo do krámu.
  29.04.2008 21:27 Omluva
 
p. Pavle, omlouvam se Vam. Myslel jsem Petra...
  29.04.2008 20:35 IQ
 
Klik je nemocný magor, nebo záškodník.
  30.04.2008 07:21 Klik
 
Ty máš také málo peněz???? To jsem opravdu netušil.
  29.04.2008 20:23 Pro: Klika, UK, Pavla a Jirku
 
Pochybuji, ze mate neco spolecneho s PCR. Vase prispevky jsou nesmyslne a nahravate soucasnemu vedeni. Snizujete poctive policisty...
  29.04.2008 20:31 Pavel
 
Bože můj,co to meleš,tak se rozepiš o co ti jde a jak se tady nahrává současnému vedení
  29.04.2008 19:49 UK
 
Před rokem mě nadzvedl článek v regionálním tisku. Kluk se namazal a něco ztratil (nebudu konkretizovat), přiběhl na PČR s tím, že došlo k TČ. V rámci úkonů trestního řízení (operativní úkony) se ta věc našla. V článku se objevil popis případu včetně dopodrobna vysvětleného operativního úkonu, což musel pustit ven buď policista novináři (jmenovitě bylo vyšetřujícímu policistovi v článku poděkováno) nebo policista poškozenému, který to tlumočil novináři, prostě prašť jako uhoď. Opravdu nemám žádný důvod nějak si vážit lidí, kteří z blbosti prozrazují know-how firmy. Pevně věřím, že i za takto chytrého policistu se zde pláče, ať již z důvodu, že odešel nebo mu byl snížen plat (nepředpokládám, jelikož se jednalo o zpracovatele z OOP).
  29.04.2008 20:44 hmm
 
to je ale podobný žblept, kdy se celý národ diví, jak je možné, že došlo k prozrazení informací,když se u obviněného a k informacím v souladu se zákonem dostalo 10 advokátů.... chytrému napověz, hloupého kopni...
  29.04.2008 21:00 UK
 
pro hmm

(jmenovitě bylo vyšetřujícímu policistovi v článku poděkováno)
  29.04.2008 21:31 no a?
 
Víš kdo mu děkoval,kdo zveřejnil a jak přišel k jeho jménu? Je to totéž.
  29.04.2008 22:32 UK
 
Co chcete po mě? Abych odkaz na ten článek pověsil zde na web a zařadil se tím po bok toho blba z OOP? Jinak pro přiblížení, jedná se o informace, které neznají mnohdy policisté po 10 letech služby (viz. případ fotek mrtvého Karla Svobody), tak je naprosto zbytečně je pouštět veřejnosti a tím si stěžovat odhalování jiných TČ. Třeba tento konkrétní případ mohl někoho naštvat a v závažnějším případě jej už nebude možno použít nebo posloužil jako naprosto instruktážní případ drbanům, jak se vyhnout odhalení. Chcete ještě stále dělat advokáta blbcovi z OOP?
  29.04.2008 22:43 UK
 
oprava - ztěžovat
  30.04.2008 12:45 F1
 
Tak si říkám proč je z toho čtiva tak cítit, že ty na OOP ( a patrně MOP ), jsou blbci blbý nejblbější a pochválen buď rozum těch ostatních.
Ano do terče, jsem z OOP a v době fotek " Svobody " jsem se také s kolegy z " OOP " podivoval nad " amatérstvím " těch co si mysleli, že vyhodí kartičky a je to vyřešený ( záměrně nerozepisuji, abych nevyzradil know-how, které je ale stejně v televizi jistě popsáno, jak to bývá neb redaktoři tyto " postupy policie " již znají ).
  29.04.2008 19:45 Provokatérům
 
třikrát ZDAR ZDAR ZDAR :-)))))
  29.04.2008 18:45 ?
 
O čem se tady pořád handrkujete, když odchází tolik policistů, tak asi není něco v pořádku, už se Vy chytráci (jak z civilu tak PČR) co se tady chvástáte jaký jsme ufňukánci proberte. Proč někdo nezveřejnil ještě statistiku odkud odešlo z policie nejvíc lidí (z obvodních oddělení, nebo z prezidia, pořádkové jednotky, dopravní služby). Asi by OO PČR jasně vyhrála. Já vím pouze jedno a to můžu říct z praxe, že to jde pěkně do kytek, když už dochází ke slučování služeb dvou obvodních oddělení (u nás v okrese ve dvou případech) a lidé co zůstali jsou čím dál víc zatěžováni administrativou po těch co odešli. Položme si otázku, jak dlouho to můžou asi vydržet ? Měl by se někdo z vedení PČR zajít podívat na běžné útvary a možná by poznal realitu, ale myslím si, že tu asi nikdo vidět nechce.
  29.04.2008 19:05 UK
 
A proto budeme bojovat za každýho policistu v uniformě, ikdyby to byl naprostý lempl, který jenom řve chci prachy, chci prachy, dejte mi odměny.
  29.04.2008 19:15 ?
 
Už níže Ti řekli kolegová, že to není jenom o penězích, tak co chceš ještě slyšet, ale jedno je jisté rodinu za něco uživit musíš a když si nemůžeš ani nikde oficiálně přividělat je to těžké.
  29.04.2008 19:22 UK
 
A o čem, že to je? Třeba o slušném chování? Z jakého důvodu mi tykáte? Mohl bych si do Vás ještě rýpnout, ale nechá toho.
  29.04.2008 19:31 pro UK
 
když už není pádná argumentace, vytasíte tykání? I Vy ješito. Pokud je vizitkou neslušného chování policistů a jejich reakcí po roce a půl účinnosti 361/2003Sb.to, že někomu tykají, tak jejich nervy považuji za vysoce nadprůměrné :-))))
  29.04.2008 19:38 Pavel
 
Ku.rva UKáčko ty jsi snad mentál,nebo co?! Už ti tady kolegové několikrát zdůraznili,že odchody od PČR nejsou jenom o penězích a ty si tady pořád budeš kecat tu svou.Nebudu ti tady psát všechny důvody co vedou některé policisty k odchodu od PČR,stačí jen tady číst a trochu se nad tím zamyslet,jestli máš čím.
  29.04.2008 18:33 BÍDA
 
ODMĚNY NEJSOU A KDYŽ UŽ JE DAJÍ TAK JSOU TO UBOHÉ ALMUŽNY, KTERÉ NEMAJÍ S DŮSTOJNÝM JEDNÁNÍM A OCENĚNÍM POLICISTŮ NIC SPOLEČNÉHO.