Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  17.01.2008 17:27 Vladislav Kladivo <hammer2@seznam.cz>
 
Ministerstvo spravedlnosti dluží miliony korun
11.06.2007 - 07:38, autor: ČTK.

Praha - Ministerstvu spravedlnosti se nedostávají peníze na to, aby platilo firmám, které od něj v minulosti dostaly zakázky za stamiliony korun. Vše došlo až tak daleko, že jedna ze stavebních společností prodala šedesátimilionový dluh zahraniční bance. Píšou to Hospodářské noviny (HN) s tím, že velkorysé investice do oprav soudů nebo stavby Justičního paláce v Brně zahajoval bývalý ministr Pavel Němec (US-DEU), který už dříve čelil nařčení, že v úřadu plýtval penězi.

Pohledávka vznikla během opravy budovy olomoucké pobočky Krajského soudu v Ostravě. Akce za 380 milionů korun se dostala do problémů loni na podzim. Firmě Tchas, která soud rekonstruovala, ministerstvo ke konci dubna dlužilo 112 milionů. Část pohledávky, asi 58 milionů, proto společnost prodala rakouské Dexia Kommunalkredit Bank AG, která se na podobné obchody zaměřuje.

Když nový ministr Jiří Pospíšil (ODS) a jeho tým lidí nastoupili v září na ministerstvo, chyběla v rozpočtu podle HN miliarda pro justici a 300 milionů na vězeňství. "Být to soukromá firma, tak je zralá na konkurz pro předlužení," řekl HN ekonomický náměstek František Steiner. Exministr Němec to ale odmítá. Všechny investice podle něj schválilo ministerstvo financí, takže na to musely být peníze.





Na základě těchto článků si Vám dovoluji napsat problémy s firmou Tchas která naší firmě nezaplatila za provedené práce.

pozor na Tchas
Napsal Vladislav Kladivo
Středa, 28. listopad 2007, 17:40
KDO NEKLADE ZLU ODPOR,
STÁVÁ SE JEHO OBĚTÍ!

Dobrý den,

rádi bychom Vás požádali o přečtení tohoto článku, jedná se o spor mezi firmou Tchas a naší firmou Hammer.


TCHAS, s r. o. , Ostrava, Mariánské Hory, Novoveská 1139/22, PSČ 709 06

IC: 15504158

DIC: CZ 15504158


V roce 1992 jsem začal podnikat jako fyzická osoba na živnostenský list v oboru dopravy. V roce 1996 jsem rozšířil podnikání v oblasti stavebních, speciálních „výškové práce“ a úklidových prací. Mezi naše významné odběratele patří tyto firmy:Sklárny Chudeřice, a. s. ; Papírna Štětí, a. s. ; Norske Skog, a. s. ; Agrostav, a. s. ; Betonstav, a. s. ; Skanska, a. s. ;

Nord stav, a. s. a další……..

Naše firma se bohužel občas setkala s firmou, která nebyla vůči svým závazkům solventní a několikrát se nám stalo, že jsme byli nuceni vyfakturovat nižší částku než byla skutečná cena za dílo. Ponížená částka dělala cca 15% z celkové fakturační částky. Převážně se jednalo o firmy,s.r.o. a částky nebyly tak vysoké, aby ohrozily chod firmy.

Do problému, který nejde jinak nazvat než krach nejen firmy, ale i mojí osoby, nás dostala firma Tchas Ostrava, která naší firmě nezaplatila provedené práce a poskytnutý materiály na jejich stavbu. Hlavní vinu na celé kauze má p. Ing. Kašpar


Naše firma začala provádět stavební práce pro firmu Tchas Ostrava od ledna roku 2006 na stavbě Praha, bytový dům Prosek, kde firma Tchas stavěla pro firmu Finep Praha tři bytové domy. Naše firma prováděla odborné stavební práce v hodinové sazbě 140,-/1hod po dobu dvou měsíců leden - únor. Fakturace proběhla bez zbytečně dlouhých splatností a v pořádku. V průběhu stavebních prací nám stavbyvedoucí nabídnul účastnit se výběrového řízení na dodávku obkladů a dlažeb včetně jejich montáže. Náš rozpočtář vypracoval cenovou nabídku dle požadovaného zadání. Naše firma byla vybrána na kompletní dodávku a montáž jednoho ze tří objektů. Smlouvu o dílo obě strany podepsali a potvrdili termín nástupu.

V průběhu stavby se zjistilo, že požadovaný rozsah prací není úplný a při stavebních pracích nám nebyla odsouhlasena cena za více práce. Tyto více práce bylo nutné provést v průběhu realizace „ zabudování vanových dvířek, rohových a ukončovacích lišt, atd….“ .

Na daný termín jsme připravili několik subdodavatelů, brigádníků a stavbyvedoucího pro danou akci „celkový počet se pohyboval cca 30 lidí“. Týden před nástupem na danou zakázku jsem volal stavbyvedoucímu a ten mi sdělil, že nástup bude o několik dní posunut. Pokud by se jednalo řádově o pár dní „ 5 až 10 dní „ nic by se nestalo, ale čekání na zahájení prací trvalo cca 2 měsíce, tím dohodnuté subdodávky už na daný termín nebyly volné. V průběhu čekání na zahájení nás požádal stavbyvedoucí, abychom objednali materiály na stavbu. Objednali jsme materiály, které se složily na stavbě a od této doby nám běžela splatnost faktury. Materiály byly uskladněny po dobu třech týdnů bez možnosti využití.

Na danou akci jsme nastoupili dne 3. 5. 2006 a zjistili jsme nepřipravenost stavby z důvodu nerovnosti omítek a jejich následnou vlhkost. Provedli jsme hydroizolace na omítky, které byly nepřipravené a vlhkost omítek byla vyšší než je předepsaná norma při montáži. Předepsaná vlhkost je 8% a vlhkost omítek byla nad 35%. Na vady a překážky v řádném plnění zakázky jsme poukázali ve stavebním deníku. V průběhu stavby nám byla poničena provedená práce, a to díky koordinaci ze strany Tchasu. Odběratel prací do stavebního deníku napsal, že poničené práce budou přeúčtovány firmě Ross, která způsobila poničení prací.

Na tak velké stavbě firma Tchas neprováděla koordinační dny, které jsou standardní na každé větší stavbě.

Po měsíci prací jsme chtěli vyfakturovat provedené práce, ale stavbyvedoucí p. Sztefek nám sdělil, cituji: „ to hovno co jste udělali chcete zaplatit “, ale rozsah prací dělal přes 350 000,-. Naše firma musela začít financovat stavbu z jiných staveb, které jsme současně prováděli. Měli jsme spočítáno, že pokud nám bude umožněno vyfakturovat další měsíc ustojíme to z jiných zdrojů a upozornili jsme na to vedení stavby.

Bez dodatku ke smlouvě o dílo objednatel část naší zakázky předal další firmě, která odebírala náš materiál. Materiály odebírala nová firma bez žádné dohody.

Na stavbě se jednalo hlavně o špatnou koordinaci stavebních prací, komunikaci mezi techniky od objednatele a neustálé opravy stavebních prací ( viz stavební deník ). Neumožnění prací dle potřeb zhotovitele a někdy až úmyslné bránění v přípravách pokračujících prací.

Firma Tchas obcházela naše subdodavatele a informovala se na smluvní vztahy s naší firmou a snažila se přetáhnout naše dodavatele na svoji stranu ( viz. dodavatel obkladů a dlažeb a firma Zemostav ). Díky tomu několik našich dodavatelů ukončili s naší firmou smluvní vztah a nové firmy na tak špatně připravenou stavbu ani nenastoupili. Jedna firma z Ostravska mi při příjezdu na stavbu řekla, že firma Tchas neplatí a odjela zpátky.

Po těchto problémech na stavbě a neumožnění vyfakturovat provedené práce jsme museli ukončit činnost na této stavbě. Na stavbu jsme nastoupili 3. 5. 06 a skončili jsme 15. 7. 06 z důvodu neplacení prací a materiálů. Toto ukončení jsme museli provést i na ostatních stavbách z důvodu finančního krachu. Na druhé stavbě jsme měli zakázku cca 1 000 000,- na stavební práce. Na této stavbě nám firma poskytla mimořádnou zálohu ve výši 90 000,- , kterou jsme použili z části i na financování stavby pro firmu Tchas. Tuto zakázku jsme taktéž museli přerušit v polovině prací z důvodu finanční krize. Na třetí stavbu, která byla před podpisem smlouvy jsme ani nenastoupili a museli zakázku odmítnout.

V té době jsme měli obchod s kanceláří v Praze na Palmovce, kde díky firmě Tchas vzniknul dluh a naše mobilní telefonní čísla, které jsme měli od roku 1996 nám byly odpojeny. Dále máme dluh v KB bance, která na nás podala žalobu.

Firma Tchas na naše výzvy ohledně vyrovnání závazků reagovala neadekvátně a úmyslně protahovala vyúčtování s naší firmou.

Vyúčtování provedl náš rozpočtář dle smlouvy o dílo. Toto vyúčtování jsme předložili firmě Tchas, která nesouhlasila s vyúčtováním. Vyúčtování prováděl p. Kašpar, který se snažil ponížit ceny u jednotlivých prací a materiálů. Ceny za provedené práce byly oceněny bez materiálů, ale p. Kašpar provedl vyúčtování tak, že z cen za práce odečetl materiály, i když tyto materiály byly oceněny zvlášť. Z tohoto důvodu jsme nemohli souhlasit s výslednou cenou. Například na ceně za práce dle smlouvy o dílo:

Montáž obkladu cena dle SoD ……… 289,50 byla ponížena na cenu 204,50

Montáž dlažby cena dle SoD ……….. 295,00 byla ponížena na cenu 126,50

Po několika měsíční urgenci a bez výchozí situace jsme napsali dopis směřovaný na stavební firmy, aby si dali pozor na firmu Tchas. Díky tomuto dopisu nás oslovil p. Paclt, který je generální ředitel ve věcech stavebních a domluvil si s námi jednání. Na jednání jsme se dohodli, že naše firma napíše omluvný dopis na základě vyrovnání a zaplacení dluhu. Vyrovnání ze strany Tchasu nedošlo a naše firma omluvný dopis neposlala, toto se mělo uskutečnit do 4. 10. 06 . Jednání probíhalo v Ostravě. Naopak firma Tchas na moji osobu podala žalobu za pomluvu. Do 23. 10. 07 nám nikdo z Firmy Tchas nezvedal telefon ani nereagovali na e-maily.

Vzhledem k tomu, že na mojí osobu byla uvalena exekuce a již jsme přišli o nemovitost byli jsme nuceni několikrát denně volat řediteli p. Varmužovi, který je podepsán pod SoD a urgovat vyrovnání vzniklého sporu. Pan Varmuža po několika dnech usilovného volání a předávání telefonu sekretářce nám telefon zvednul a navrhnul jednání, které se nakonec ze strany p. Varmuži nekonalo.

V dnešní době jsem bez příjmů a díky firmě Tchas se mi zhroutilo manželství, majetek a chuť do podnikání. Momentálně na mou osobu jsou uvaleny exekuce:

1. exekuce za materiály

2. exekuce za obchod a kancelář

3. exekuce za ossz

4. exekuce na vzp

5. ušlí zisk

6. nedokončená druhá stavba

7. psychická újma

Veškeré průtahy, neadekvátní jednání a úmyslné ponižování cen a likvidaci firmy naše firma připisuje na vrub p. Kašpara. Při jednání na stavbě udeřil do stolu a prohlásil, že půjde klidně přes mrtvoly a že si můžeme stěžovat, kde chceme, protože firma Tchas má roční obrat více než 7 miliard a díky obratu si může zaplatit kvalitní právníky. Na základě našich e-mailů se nám ozvalo několik firem, že měli stejné problémy na stavbách. Máme informace ohledně neprůhledných výběrových řízení s městem, na státních zakázkách v několikanásobném předražením. Na jmenované stavbě nám byl odcizen materiál a poskytnut na jiný objekt, který jsme neměli v SoD, aniž by byl písemně veden ( tento přesun materiálu nařídil p. Kašpar) . Několik subdodavatelů bylo poníženo na fakturaci a v případě potřeby jsou nakloněny svědčit u případného soudu.

Z těchto důvodů hledáme vhodný právní subjekt, který mojí osobu bude zastupovat nejen ve věci Tchasu, ale i následné exekuce.

dne 19. 11. 2007 Praha

Vladislav Kladivo

Hammer

IC: 48314501

DIC CZ7103092766

Kontakt:
Vladislav Kladivo

Javorová 3026

415 01 Teplice

GPRS: +420604545246

e-mail: hammer1@volny.cz

P.S.

Dva vlastníci této společnosti p. Lasák a p. Daněk jsou na seznamech STB, proč jsme tenkrát stáli na letné a cinkali klíčema když stejní lidé nadále likvidují osoby, firmy.
  18.05.2008 21:56 hh
 
nic proti normálním kolegům, ale ty jseš vážně kokot
  18.05.2008 20:56 kolaps policie
 
Všechno je to o penězích a ty bohužel u PČR nejsou nijak oslnivé. Být větší zaměstnanost a větší výběr pracovních míst jako třeba v Praze, tak je slavná POLICIE BEZ LIDÍ.
  18.05.2008 19:48 hh
 
for imperius...ty běž do hajzlu..forma jako celoživotní poslání tě za 20 let přejde...civil za 12...
  18.05.2008 20:58 Imperius
 
Ty už v tom hajzlu jseš :-)
  18.05.2008 18:26 Longin
 
ahoj, kdyz mi PCR zaplati studium, chvili budu slouzit a budu se chtit vyplatit, pritom mi zbudou na vyplaceni 2 roky, nevite kolik to tak muze stat?
  18.05.2008 19:09 IMPERIUS
 
vYPADNI HNED, TAKOVÉ VYČURÁNKY NEPOTŘEBUJEME! VOLNO KE STUDIU BY MĚLI DOSTÁVAT POLICISTÉ, KTEŘÍ BEROU NAŠI PRÁCI JAKO CELOŽIVOTNÍ POSLÁNÍ!
  19.05.2008 13:04 klobása
 
pro Longino ti tady těžko někdo řekne, obrať se jinam, třeba personální, atp. Jinak policie mi taky platí denní studium ( po 11 letech služby ) a musel jsem se upsat na trojnásobek doby. U policie chci zůstat, ale čistě TEORETICKY, když by mi po škole někdo nabídl zajímavou práci za 50 tis. čistýho, tak klidně odejdu a furt se mi vyplatí tu školu splácet a policie o nic nepřijde. Ta možnost tu prostě je, tak nic špatnýho na tom nevidim.
  20.05.2008 15:37 padre
 
Manželce to spočítali za 3 roky na 102 tisíc. Minulý rok dokončila policejní akademii (dálkové studium). Sloužila u RCPP, to před vánoci skončilo a další nabídka zněla chodit kontrolovat ubytovny zahraničních dělníků apod. Kvůli tomu si VŠ dělat nemusela. Navíc by musela dojíždět 65 km. Taky se několikrát zúčastnila komedie zvané "výběrové řízení". "Vítěz" šel na úplně jinou funkci a na "vyhrané" uvolněné místo byl dosazen někdo jiný. Tak to zabalila. Ale vidím na ní, že ji to štve, chtěla sloužit dál. Jinak by se na studium ve 40 letech mohla vyprdnout. Na zaplacení školy padne odchodné a život půjde dál.
  21.05.2008 23:30 F1
 
Pravdou je, že policie tolik vysokoškoláků vůbec nepotřebuje. Kdo si ji udělá ( VŠ ) tak jen pro hřejivý pocit vyplněné kolonky před jménem, protože realita je spousta vysokoškoláků na jedno uvolněné místo a vysokoškoláci rostou, jak houby po dešti. Každý kdo má dirku do zadečku by chtěl teplé místečko, velet a pod. a celá dnešní doba je o tom s tím vydrbat. V tomhle stylu, který zde dříve nebyl bohužel lépe nebude. Pamatuji dobu, když jsem nastoupil, že zaručené bylo - šlapat ulici, postoupit časem na trestní spisy a při získání zkušeností, opakuji zkušeností možný postup na kriminálku. A dneska ? Všichni chtějí někam utíkat z obvodů a kam ? 10 velitelů na jednoho makáče - blbce, který se nezblbnul a nešel dělat balakáře ? Takhlen to ale fungovat nemůže, to je jisté. U policie to mělo být, jak už tady někdo nakousnul po vzoru zahraničí, kde mají vysoké školy " špičky " řídících pracovníků, jinak ostatní postupují nebo mohou vykonávat zodpovědnější práci při vzdělávání se v resortních školících střediscích. Ale u nás to šlo cestou k pousmání - vysokoškoláků lesníků, zemědělců máme už dostatek, ale přes to se všichni hystericky hrnou do studijí tématicky " vhodných VŠ " , aby potom mohli mít pocit, že je pod úroveň, že dělají stejnou práci jako před vystudováním VŠ, ale policie tolik VŠ nepotřebuje to je jasné a je to dnes již bijící do očí.
  18.05.2008 17:40 Klik
 
Zdravím všechny Klici. Přesně takhle se schovává srab z řad PČR a tak se chová i k podpoře UBS, NOS aby se něco změnilo. Hlavně bejt dobře zašitej a vystrkovat růžky jen opatrně a raději s maskou, aby mě náhodou někdo nepoznal, že se chci ozvat. Je mě Vás líto chudáci. Odhaduji 85% příslušníků PČR.
  18.05.2008 19:54 Klik
 
tak vystup veřejně fešáku...pokud na to máš
  19.05.2008 05:24 Klik pravý
 
A máme ho !!! Hrdina v koutě!!!
  19.05.2008 05:27 Klik
 
hehe, nevystoupil srab (svrab) Klik původní, ale hubu má jako ministr
  19.05.2008 18:56 pro Klik
 
Hele znám jednu hezkou písničku:
Kalamajka Klik, Klik, Klik
oženil se komeník…………
Stupidní, že ? Ale to jsou všechny tvé příspěvky.
  19.05.2008 19:45 Klik
 
Máš tam chybu vosle!!! Tak to jsou zase tvoje příspěvky, prostě kritizovat za každou cenu. Hlavně přidat prachy, ale bojovat neumíš srabe.
  18.05.2008 11:36 rentiér-25 let v přímém výkonu. <Ilona.Markova@volny.cz>
 
Zdravím bývalé kolegy. Pročetl jsem si zde zpět několik stran. Problém sloužících policistů v přímém výkonu, hasičů, bachařů je v tom, že se neplatí příplatky, noční, svátky, soboty, neděle, nadělávání svátků, 150 hodin zadarmo, další hodiny zadarmo na oltář vlasti a další paskvily nového zákona. Stačilo by tyto příplatky platit, kdo co odsloužil. Nebyl by takový odliv policistů střední generace a mladší kolegy by to dále motivovalo sloužit. Je pravdou, že policejní řemeslo, hasičské a bachařské v přímém výkonu, toto velice psychicky a fyzicky vyčerpává. To co jsme studovali ,dávno zapomněli, proto je zde tzv. sociální dávka, výsluhový příspěvek. k upřesněni, příspěvek pro tzv. ztížené pracovní uplatnění .Je zde též otázka věku, např. po 40 letech věku. Jsem v civilu třetí rok, žádný med, ale dá se slušně vydělat. Jsem bez sobot, nedělí, svátky doma, jsem spokojený. Mohu policejní a civilní život srovnávat. Kdo chce dělat, tak si práci najde. Kdo chce sloužit, v přímém výkonu, bude sloužit, otázka je, za jakých podmínek. Nás rentiéry to také štve, přejeme bývalým kolegům, ať mají lepší finanční ohodnocení a sociální jistoty. Jenomže stát nezajímáme, jsme represivní složka. Sloužil jsem též v Praze před lety. Kolegové z Moravy, co slouží v Praze, není jim proplácena ubytovna, cesta a jiné náhrady, jsou od rodin, tak jim to nezávidím. Zda chce vnitro, aby mimopražský policista sloužil v Praze, tak je nutno tyto výdaje hradit. Služba na ulici v současné době není lehká, nasazovat život a zdraví. Přeji kolegům zdraví, štěstí, jak v policejním životě , tak v soukromí, zdraví bývalý kolega por Marek z České Lípy. Jsem si vědom, že zde je veřejný web, na provokatéry a hulváty nereaguji.
  18.05.2008 16:23 Foun
 
Máš naprostou pravdu! Problém s neproplácením příplatků za odsloužené svátky, soboty, neděle a noční je VELKÝ PROBLÉM a nespravedlnost nového zákona o služebním poměru. Cítím to jako velkou diskriminaci příslušníků BS ze strany státu. Je také podivné, že prezident ČR nyní nepodepsal antidiskriminační zákon, ač jsme jediný stát v EU, který ho zatím ještě nemá a hrozí nám tak velmi vysoké sankce ze strany EU. Proč ten problém ale srovnávám s antidiskriminačním zákonem? Jen účelově, protože jak jistě víte, pracujícím vězňům v našich věznicích budou tyto příplatky s účinností od 1.6.2008 propláceny, neboť i oni poukazovali na to, že se cítí být diskriminováni oproti ostatním pracujícím a že když jsou nuceni pracovat i v noční době, zaměstnavatel jim tyto příplatky nyní nemusí platit. Ten, kdo bojoval za práva vězňů tedy uspěl, a tak se můžou pracující vězni těšit na tyto příplatky. Za příslušníky BS asi nikdo takto silně nebojuje, a tak i nadále budeme bez těchto spravedlivých příplatků. Proto se cítím být v tomto směru diskriminován a to ze strany státní moci. Stát se o své zaměstnance nestará a odborové organizace BS nemají takové silné páky, aby se za své příslušníky postavily. Vězeň, který byl odsouzen k odpykání trestu za svá protiprávní jednání je snad něco víc, než příslušník BS, který jejich trestnou činnost odhaluje? Koho si stát váží víc? Vězně, nebo svého zaměstnance? Kdy už přijde doba, kdy nebude spravedlivost slepá a někdo odpovědný se chytí za rypák a pochopí, že je zde něco špatně?
  18.05.2008 17:34 bývalý policista
 
Máš naprostou pravdu. Jsem již rovněž v civilnim sektrou po 26 létech služby.
  18.05.2008 11:29 UK
 
Pro prvého diskutujícího:

V práci mimo jiné posuzuji rozdíly mezi krádeží a podvodem, ublížením na zdraví a vraždou atd., a dále vykonávám kroky na to navazující. A co děláte v práci vy, že vám tato otázka připadá jako projev dlouhé chvíle?
  18.05.2008 12:17 pro UK
 
Nevěřím, že něco tak hloupého může sloužit u PČR. Ty jsi byl na místě ? Ty znáš fakta? Ty chceš něco od klávesnice posuzovat?
  18.05.2008 12:53 UK
 
Odkazuji na prvotní příspěvek a především na: Je pravděpodobná kvalifikace skutku odpovídající vzhledem k výše popsanému ději? Berme toto jako teoretickou diskusi.
  18.05.2008 15:03 teorieticka diskuze
 
hmm. A to je jeden z hlavnich duvodu, proc se ptam, co delas za praci, ze mas tolik casu resit s prominutim hovadiny nad klavesnici a cas premyslet nad nesmrtelnosti brouka. Resit pravdepodobnost spravne kvalifikace skutku u clanku, ktery sesmolil nejaky pisalek, ktery je hodnoceny za vystup, aniz by nekdo kontroloval, je-li jeho vystup na urovni a odpovida zakonum nasi zeme a jestli svym zblebtem do jakychkoliv medii neposkodi konkretni osobu, organizaci nebo instituci...... a to je to kopani se do zadnice nudou. Nehodnot nesmyslnost, nekompetentnost a neznalost nejakeho novinare a starej se radeji o veci, kterym rozumis. Udelas lepe.
  18.05.2008 22:01 XXX-pravý
 
4 UK
V tomto případě bych dal za pravdu dalším dikutujícím, protože ani jeden z nás neví žádné podrobnosti k uvedenému případu. Čistě teoreticky mohlo jít o nepřiměřenou obranu s následkem těžkého ublížení na zdraví, ale taky mohlo jít o vraždu. Mrtvý muž již nepromluví a policista si bude tvrdit svoji verzi. Pokud k tomu nejsou žádní svědci, tak nevím nevím.
  18.05.2008 09:25 UK
 
Máme tady další odbornou (odpornou?) diskusi nedoceněných policistů. Skutkově (každý bude vědět) se jedná zhruba o toto: Novinkám člověk blízký k rodině zesnulého muže sdělil, že k události došlo po půl třetí ráno. V té době začal štěkat pes, kterého měl provokovat opilý policista. Ten byl v civilu. Muž vstal a seběhl dolů, aby zjistil, co se děje. Po chvilce došlo mezi mužem a opilým policistou k potyčce. Během ní skončil policista na zemi, vytáhl zbraň a zastřelil psa i muže. Podle blízkého zdroje měl být napadený muž postřelen do nohy a následně do hrudi (zdroj: Novinky).

Podle Novy by mohl být případ kvalifikován nikoli jako vražda, ale jako ublížení na zdraví s následkem smrti, za což by pachateli hrozilo maximálně osm let vězení (zdroj: aktuálně.cz).

Je pravděpodobná kvalifikace skutku odpovídající vzhledem k výše popsanému ději? Berme toto jako teoretickou diskusi.
  18.05.2008 10:37 chlape
 
tvoje starosti bych chtěl mít. Co děláš za práci, že se tak kopeš do zadnice?
  18.05.2008 11:29 bzik
 
UK myslím že problém této události leží někdejinde nežjak vyznívá tvůj příspěvek
  18.05.2008 11:29 UK
 
V práci mimo jiné posuzuji rozdíly mezi krádeží a podvodem, ublížením na zdraví a vraždou atd., a dále vykonávám kroky na to navazující. A co děláte v práci vy, že vám tato otázka připadá jako projev dlouhé chvíle?
  18.05.2008 11:31 UK
 
to bzik

A kde tedy leží problém této události?
  18.05.2008 12:04 Klik
 
jmenuji se Ivan, tak mi tak říkej. A nepotlačuj demokracii, protože tím otvorem jsi asi nejdřív vylezl ty a potom až to ostatní..viď ?
  18.05.2008 12:05 klik třetí
 
ale ten druhý první klik, ne ten první klik
  18.05.2008 12:15 Klik
 
Pro klika co má kliku, že tím otvorem vylezl a až pak se to spustilo :-)
  17.05.2008 20:45 Todor
 
Tomu bezcharkternímu čurákovi s kuním ksichtem je to ovšem vše úplně jedno. Hlavně když může chrochtat v tom svém korytě.
  18.05.2008 08:53 Policista
 
To je úroveň, pane. Doufám, že nejste policista.
  18.05.2008 09:10 Klik
 
Ano to jsou prosím dnešní policisté a jejich vyjadřování. Zaslouží si akorát přidat práci, opravdu jenom bulíte a nevíte co je pořádná práce. Je zajímavé, že HASIČI a ZDRAVOTNÍCI podstupují kolikrát větší riziko než policisté a tolik si nestěžují. Todore jen tak dál, děláš tady opravdu dobré jméno PČR a za tohle vyjadřování by jsi dostal i v soukromé firmě po letech. Jsi hrdina!
  18.05.2008 09:37 Gejza
 
Dávám ti Todore za pravdu. Je to lump zkorumpovaný a doufejme, že jeho dny, včetně celé arogantní vlády, jsou sečteny.
  18.05.2008 10:06 Klik
 
Ani se Vám páni policisté nedivím, že nadáváte. Ono dělat ze sebe vola v tom mundůru za pár kaček...no nic moc
  18.05.2008 11:35 Klik druhý
 
Děkuji druhému Kliku za vyjádření svého názoru a je vidět, že nevýš kudy kam. Já ti to teda řeknu , bež tam kde ti lezou hovna!
  18.05.2008 12:00 Klik třetí
 
Ale tam už jsi ty. Prosím jinou lokalizaci.
  18.05.2008 12:03 klik třetí pro klika druhého, aby si to špatně nevysvětlil klik první
 
Ale tam už jsi ty. Prosím jinou lokalizaci.
  18.05.2008 12:09 klik třetí
 
ale ten druhý první klik, ne ten první klik
  18.05.2008 17:36 Klik první
 
Druzí a další Klici jsou jelita, co lezou kam nemají a jsou posránkové, schovávat se za orig. Klika.
  19.05.2008 12:10 XXX-pravý
 
4 Todor
Promiň Todore, ale ty jsi kus hňupa. To neznamená, že když toho pána na MV nemáš rád, tak mu budeš veřejně sprostě nadávat. To se nedělá už jen ze slušnosti, protože to čtou i další lidé z civilu a co si pak o nás policistech pomyslí - to si přečti na fóru, je toho tady dost.
  17.05.2008 09:57 Zlíňák
 
Co tady pořád fňukáte? Kdybyste nedostali příspěvěk za službu při odchodu do civilu, tak jste finančně úplně v prdeli! Podívejte se na své známé jaké mají příjmy. (nemluvím o úspěšných podnikatelích, ale zaměstnancích)Jsou hluboce pod našimi platy.
  17.05.2008 10:15 hmmmm
 
..........
  17.05.2008 11:49 čert
 
...pro zasvěcené ... mluví Vaňkovka
  17.05.2008 14:36 das
 
Mícháš hrušky s jabkama. To přeci nejde, řekl by pan Langr
  17.05.2008 16:21 karel
 
Nevím zda mícháš hrušky s jablky, ale naprosto přesně vím, že jsi debil bez vzdělání, který s největší pravděpodobností vyšl z páté obecné. Pokud bys měl aspoň celou základní školu, tak bys takovou hovadinu z huby nevypustil. (musím použít takovýto slovník, neboť ty se svým vzděláním bys jinak nevěděl co ti říkám).
  17.05.2008 20:16 Robocop
 
Co ty tady stále lžeš, protože velmi záleží na regionu a hlavně na tom jedinci ? Moji bývalý kolegové co odešli už do civilu mají jako dělníci stejný plat jako u PČR. Já osobně se za pár měsíců zachovám úplně stejně jako mojí bývalý kolegové, protože v novém pracovišti se ke mně budou chovat slušně a nebudu muset dělat za jiné.
  17.05.2008 20:30 jpo
 
Tak k tomu fňikání hrdino. Manželka nastoupila do nového zaměstnání v listopadu min. roku. Maturitu nemá. Po této době se v dubnové výplatě dostala nad můj plat po 10 letech odsloužených na ulici ( PPO). Jen pro zajímavost 27900 Kč hrubého. A to jsem velice, velice dobře hodnocen, sloužím 7 nočních v měsíci, jeden víkend v měsíci mám volný, o svátky v PD větší pracovní dobu, povinnost pracovat zadarmo do 150h. Manželka: práce od pondělka do pátku 8 hodin, žádné směny, volné víkendy , svátky atd... mimochodem je obyčejný pracovník v soukromé firmě.
Co ty na to? Zkus se probrat!!
  17.05.2008 20:30 jpo
 
Tak k tomu fňikání hrdino. Manželka nastoupila do nového zaměstnání v listopadu min. roku. Maturitu nemá. Po této době se v dubnové výplatě dostala nad můj plat po 10 letech odsloužených na ulici ( PPO). Jen pro zajímavost 27900 Kč hrubého. A to jsem velice, velice dobře hodnocen, sloužím 7 nočních v měsíci, jeden víkend v měsíci mám volný, o svátky v PD větší pracovní dobu, povinnost pracovat zadarmo do 150h. Manželka: práce od pondělka do pátku 8 hodin, žádné směny, volné víkendy , svátky atd... mimochodem je obyčejný pracovník v soukromé firmě.
Co ty na to? Zkus se probrat!!
  17.05.2008 21:43 sss
 
Někteří policisté se neumí vůbec slušně vyjádřit. Já jsem již druhý měsíc v civilu a pokud se jedná práce, tak tu jsem si sehnal, placená sice moc není, ale jsem spokojený. Bez výsluhového příspěvku, by však to nebylo dobré.
  17.05.2008 23:57 jpo
 
přeji Tvé manželce tak pěkný plat, asi má dobrého zaměstnavatele, ale nezevšeobecňuj. Moje dcera má vystudovanou VŠ, je zaměstnána v soukromém zdravotním zařízení (ve státních zařízeních jsou plné stavy), v poměrně velkém okresním městě a před 10-ti měsíci byl její hrubý plat kolem 13.500,- Kč (dnes je již 10 měsíců na mateřské dovolené). A to myslím, je plat policisty i na OOP jistě vyšší. Takže ne každý má v civilu, i po absolvování VŠ, v soukromé sféře (pokud nepodniká sám, což bez odpovídající praxe nelze) vyšší plat. A protože jsem více jak 30 roků sloužila u PČR, tak vím o čem mluvím. Není to plat na nějaké "vyskakování", ale za slušné živobytí se u PČR dělat dá. Z vlastní zkušenosti to mohu potvrdit, pokud však k policii nastupuje někdo "jen pro získání výsluhy - příspěvku" s tím, že odejde po 10-ti (dnes 15-ti) letech za lepším", tak asi není co řešit,.....