Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  01.03.2007 22:38 haski
 
Projev učitelky
(přepis záznamu projevu paní Kriglové na Manifestu 361 v Praze u Křižíkovy fontány)

Dobrý den,
Jmenuji se Ivana Kriglová, jsem matka 4 dětí,učitelka. Přišla jsem podpořit váš Manifest, jelikož jsem přesvědčena, že podpora veřejnosti v tomto případě je velmi důležitá.
Nemohu se smířit s tím, že média nás více informují o pochybeních jednotlivců z řad policie, než o úspěších policie jako celku. Zacházejí tak daleko, že hovoří o selháních i bývalých policistů. Vyvolává to ve mně pocit záměrného poškozování pověsti policie.Mě jako občana, mámu a učitelku zároveň, zajímají informace právě tak o pozitivních jako o negativních výsledcích.
Máme plná vězení, denně se na ulicích potírá zločin,denně řadoví policisté nasazují životy pro naši ochranu. Proč o tom není slyšet?
Naše děti by měly vědět co obnáší povolání řadového policisty, hasiče, celníka, vězeňské služby. Měly by si uvědomovat jejich rizika. A to vše je v silách našich politiků. Nezneužívat policii k politickým šarvátkám, ale zajistit pravomoci a podmínky, aby své ne zaměstnání, ale poslání mohli plnit podle svých idejí.
Zásadně nesouhlasím s tím, jak ministerstvo vnitra prezentuje policii navenek.Musím říct, že zlehčování vašich požadavků a zastiňování hlavních bodů vaší petice z úst pana náměstka Salivara je na pováženou. Dne 22.února 2007 jsem shlédla pořad Události na ČT 2 a byla jsem jako stálý volič ODS zklamána.
Místo toho, aby pánové z ministerstva vyslyšeli připomínky, které vychází z denní praxe, sdělovali divákům s úsměvem, že odchody policistů ze služby jsou normální, ba snad i vítané. Pochopila bych to v případě, že by snad sami tito pánové chtěli opustit teplé židle a vyjít na mráz.
Mě, narozdíl od pana Salivara, silně znepokojuje situace policistů zapříčiňující jejich odchody. Když se zeptáme dětí v mateřské škole, čím chtějí být, většina odpoví, že policistou.
Ano, děti věří ve spravedlnost a komu tato vlastnost zůstává do dospělosti, vybírá si povolání se službou ostatním. K těmto patří i policie. Proto každý, kdo se rozhodne opustit tuto službu, má nezanedbatelný důvod. Bývá jím i ztráta ideálů.
Pokud policisté necítí oporu ve svých nadřízených, jsou stále zesměšňováni a káráni, ztrácí motivaci a chuť k práci. To je zničující nejen pro jednotlivce, ale pro celou společnost.
Proto bychom jako občané měli podpořit Manifest a pánům na ministerstvu připomenout, že policie je tým. A zásadou týmové práce je podporovat se navzájem a nepřipustit rozklad celku kvůli jednání nemorálních jednotlivců, kteří se vyskytují v každém lidském seskupení.

Držím vám palce a přeji podporu médií.
_________________________________________________

Děkujeme paní Kriglová, takovým LIDEM jako Vy, stojí za to sloužit !
  02.06.2008 10:29 Podstav
 
A bude hůř!!!

http://www.nova.cz/tvarchiv/?238v=138110&238p=JUDO&238d=01.06.20 08&238o=
  02.06.2008 11:00 David
 
No a je to tady.Ještě odejde nějaká ta tisícovka kolegů a bezpečnostní rada státu zasedne a její ortel bude jasný........nepustí do civilu už ani nohu - BEZPEČNOST STÁTU.
  02.06.2008 12:30 F1
 
Nic nového, klasické a neustálé stížnosti proč není policie dostupná ihned, teď a v tomto okamžiku a na 4 místech s fyzicky 2 policsty.

A přeci je to jednoduché - kdo se setkal i na jiném místě než u policie s nic neříkajícím ( tak nějak podobně ) " omlouvámě se, ale všichni operátoři hovoří se zákazníky, vyčkejte na volného operátora ......... za poklidné hudby.

Je to prostě o počtu lidí a jejich psychických a fyzických možnostech a žádné vytížené oddělení není nafukovací balon - je prostě schopno s počtem lidí zvládat výjezdy, dokumentování a výslechy jen v lidsky zvládnutelném měřítku. Až občané uvidí ( asi těžko ) co to znamená předvést 2-3 zadržené pachatele vloupání či krádeže v supermarketu a pod., od zadokumentování místa napadeného pachatelem ( ohledání místa činu ) s vyčkáním na policejního technika, po sehnání poškozeného, jeho výslech, sepsání protokolů o zadržení, výslechů pachatelů, případně jejich převoz do policejních cel ( eskorty za nutného počtu lidí, který se věčně porušuje pro nedostek lidí ) a další spousty administrativních věcí souvisejících se zpracováním případu - tedy náročnost těchto úkonů a logickou nutnost dosti velkého času na provedení všeho potřebného ( po pravdě u uvedeného případu je konec s přijímaním dalších oznámení, tedy myslím s okamžitým výjezdem, tedy pokud se nejedná o ohrožení života a pod. ). To je jen holá pravda nezvládání administrativní náročnosti přijímání oznámení, sepisování každého prdu za stavu jaký je - chybějící policisté a pod. Bohužel lidské schopnosti jsou takové, jako jsou a na dvou místech v jednom čase nelze býti. I u nás jsme často vděčni za to, že na nějaký problém původně oznámený k nám výjede po dohodě Městská policie a zajistí místo atd. Není v tom nic jiného, než nemožnost stíhat několik věcí najednou.

Hlupák toto nepochopí a bude do té policie nesmyslně " šít " a bude kritizovat, chytrý bude přemýšlet, jak z toho ven a co změnit ( třeba i něco vymyslí ) - napovím chce to víc lidí ( ale máme policistů nadbytek, jak stále slyším, takže to asi ne ) nebo změnit systém u Policie ČR -po vzoru Holandsko - tam mají smysl oznámení, kde je člověk pojištěný, případ s neznámým pachatelem řeší občan jen krátkou návštěvou na policii, kde si vyplní formulář pro pojišťovnu za pomoci občanského pracovníka a policie případ vůbec nešetří. Ten kdo není pojištěný má prostě smůlu a policie vyšetřuje jen případy se známým pachatelem, ale zase trochu jinak než zde, není to věcí základního oddělení ( výslechy.... ) , tito policisté musí být na ulici a v tom je smysl po čem se tady stále volá.
Tedy v Holandsku nepřijímá policie spouty neznámých případů, které jsou u nás např. ze +- 30 % objasněny a ze 70 procent odkládány za okolností neskutečné administrativy kolem těchto případů při jejich přijímání, dokumenmtování s výjezdy na místo, sezení na oddělení s neustálým psaním, jak sekretářka, místo aby byli policisté venku na ulici. Tenhle náš model je podle mě přežitý a proto někde " rezignovali na přijímání čekoliv a dokonce kdykoliv - viz. Chorvatsko - úřední hodiny na příjem oznámení, která jsou administrativního charakteru PO-PÁ, kdepak sobota, neděle, kdepak přijít v noci, kdy se vykrádají vozidla a blokovat policisty na místo služby venku a chtít nahlásit krádež dokladů a pod.
U nas je perfektní servis pro občany od nahlášení jasného občansko-právního sporu pod pohrůžkou stížnosti na policisty, že poldové sednou a píší bla,bla, bla, aby věc po nesmyslných výsleších odložili, brzdilo je to v jiné činnosti. Ale paní je spokojená, policie udělala trchu ty,ty, ty na člověka co udělal " občanské potíže a o to jde jednak a na druhou stranu udělala policie pěknou dokumentaci pro civilní žalobu. Prostě česká policie - píše a píše a píše a zase píše a všichni si ztěžují, jak to že nikdo není pořádně na ulici ? To pořád sedí v kanceláři na prdeli u kafíčka ? Kde jsou ti darmošlapové, co si je platíme z daní ? Já bych jim dal ? Makat, makat by potřebovali, aby poznali co je práce. Je to prostě k pousmání to naše policajtování - často absurdní, když si zrovna někdo chce stěžovat za popsaného stavu na oddělení.

Přeji příjemnou kritiku - Zlíňákům, UK, Civilům, Klikům.........
  02.06.2008 13:48 §§
 
Propánajána, Davide, co to tu plodíš za kraviny? Nepustí už ani nohu? No tak ty nohy odejdou samy. Kdo si to dneska a v průběhu tohoto měsíce podá, k 31.8. je volnej. Normální dvouměsíční výpovědní lhůta plynoucí od 1. následujícího měsíce. A "pustí-nepustí" si může víš co.
  02.06.2008 14:35 Ronin
 
pro Davida
Prosím tě, kde bereš ty nesmysly, že tě nepustí do civilu. To jako schválí brannou povinnost nebo co ? Začni se chovat jako policajt a přestaň věřit kachnám.
  03.06.2008 09:12 pro §§ a Ronin
 
No pánové nechte na hlavě.Asi jste ještě mladí četníci,ale to co psal David už u policie bylo!!! Jste ve služebním poměru a ne v pracovním,když stát řekne že je ohrožena bezpečnost státu a jejich občanů po dalším odlivu kolegů do "C",tak můžete psát výpovědi třeba každý den a bude vám to prd platné.Opravdu to není tak jednoduché,jak si představujete!
  03.06.2008 20:17 Ronin
 
Sice se počítám spíš ke střední generaci poldů, ale nemáš pravdu a je to jednoduché. Zapomněl jsi, že musíš splňovat určitá kritéria a když je nesplňuješ tak tě musí propustit do civilu. Jak se vedení chová k nám tak se musíš chovat i ty k nim, protože láska a pravda nezvítězí nad lží a nenávisti a se slušností také nikam nedojdeš.
  01.06.2008 21:03 modrá faleš
 
Co příspěvek to provokace, tady je snad jen 5% příspěvků od skutečných policistů.
  01.06.2008 20:05 v kopru
 
Co výběrové řízení na techniku to tunel a zlodějina, co zakázka pro policii to tunel a zlodějina, co nákup nových technologií to tunel a zlodějina. Jak to tady může fungovat?
  01.06.2008 20:35 Imperius
 
Rozumíš vůbec tunelům a zlodějině? Postav se na silnici a dávej raději pokuty hlupákům, kteří jsou ochotni pokutu zaplatit. :-)
  01.06.2008 21:01 kopr
 
Jasně , že tomu rozumím a dokážu si představit ty veřejné zakázky, mimochodem na silnici jsem si taky prožil pár let, ale dnes za vlády modrých strak už je to o hubu a zdraví.
  02.06.2008 13:51 §§
 
Kopr - a za parovlády, grossovlády či špidlovlády to na silnici o hubu a o zdraví nebylo? Lidi se začali jako hovada chovat až po posledních volbách? Zamysli se, než něco napíšeš, ať to není úplná blbost.
  01.06.2008 19:58 devastace policie
 
SEBRAT SE A ODEJÍT nikoliv pomáhat a chránit.
  01.06.2008 20:36 Imperius
 
Seber se a odejdi! :-)
  01.06.2008 19:51 F1
 
bez komentáře
  01.06.2008 20:36 Imperisus
 
Nekomentuj!
  01.06.2008 19:23 bejvalka
 
kluci prosim vás, přestaňte reagovat na ty provokatéry. Je to baví a vy se tady zbytečně rozčilujete. Sami pro ně připravujete živnou půdu. Snad vám to třeba někdy dojde. Zdravim
  01.06.2008 20:37 Imperius
 
Nikoho nezdrav a vypadni!
  01.06.2008 19:21 bejvalka
 
slyšim tady neustále připomínky, jak si to maj kluci zkusit v civilu. Já to risknul, dvakrát jsem byl bez práce, ale nikdy bych se do toho pomáhajícího ústavu nevrátil. Jenom představa mít jako nejvyššího nadřízenýho člověka, který před tím, než se stal ministrem, nezakrýval své antipatie k policii.
  01.06.2008 20:38 Imperius
 
Tak se nevracej, stejně na Tě všichni se.. Fuck
  01.06.2008 19:17 bejvalka
 
před chvílí se v občanském džuduobjevila jedna z prvních poznámek, jak jde celá policie do pr. A s heslem pomáchat a chránit.
  01.06.2008 20:39 Imperius
 
Kdybys tu před chvílí nebyla, tak se nic nestalo!
  01.06.2008 15:40 Zlíňák
 
Foune, že ty taky chrápeš ve službě u fryštácké přehrady a chodíš na kafíčko ke Kalendům?

:-)
  01.06.2008 20:40 Imperius
 
Máš recht!
  02.06.2008 01:00 Foun
 
Zlíňáku, bohužel to nedělám a ani nesloužím ve Fryštáku. Jak je vidět, pravděpodobně znáš ale poměry na sever od OŘ, což mi jaksi potvrzuje můj předpoklad, že jsi opravdu polda ze zlínského kraje. Jestli ovšem sloužíš ve Fryštáku, tak to se tam musíte mít tedy dobře, zvláště pod nedávno ustanoveným novým vedením, když tak často projevuješ zde svoji spokojenost se současným stavem u policie. Jsem si ale téměř jistý, že nejsi řadový četník (přiznáš to?), protože jinak by ses nemohl takto zde vyjadřovat. Je evidentní, že spokojenost se současným stavem u policie může být jen mezi vyššími funkcionáři, neboť tito mají novým zákonem nasypáno o dost více, než dříve měli. Tak to prostě je!
  01.06.2008 11:37 Není co řešit - KONČÍM
 
http://www.nova.cz/tvarchiv/?238d=21.08.2007&238m=d&238p=TNOVINY &238v=113466
  01.06.2008 20:40 Imperius
 
Skonči, zdarec, shnilý palec :-) :-) :-)