Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  21.01.2005 19:16 Mirek <POLICISTAM@seznam.cz>
 
Pane místopředsedo,
mrzí mne, že se zastáváte zavedení zaměstnávání tzv. Schvarcsystémem. V praxi to vypadá jinak, než vysvětlujete. Například pokud chce jít automechanik pracovat do autoservisu, je mu řečeno, že jedině na živnostenský list. Tím se zbaví povinností zaměstnavatele, neodvádí žádné sociální aj. platby za zaměstnance, nemusí mu ani zajišťovat potřebné množství práce, naopak mu řekne aby šel domů a přišel např. až pozítří na tři hodiny, atd. atd. Tím si pracovník nic nevydělá, neodvede žádné daně a odčerpává vyrovnávací příspěvky ze státního rozpočtu. Zdá se Vám toto, pane místopředsedo, výhodné pro stát a nebo pro zaměstnance?
A jaký máte názor na jednání o činnosti policie ČR? Konkrétně co si myslíte o tom, že u PČR jsou ve služebním poměru policisty zaměstnány stovky policistů, kteří již dávno překročili důchodový věk stanovený jim platným zákonem o služebním poměru na 55 let a více dle odsloužených let v I. skupině. Pan policejní prezident Kolář veřejně prohlásil (viz časopis Policista č. 9/1999 – je na stránkách MV), že v roce, kdy policista dosáhne důchodový věk, musí odejít z funkce. Buď do důchodu a nebo na místo řadového policisty, kde může předávat své zkušenosti mladým policistům. To však fungovalo snad jen rok. Nyní jsou ve většině vrcholových funkcích zakonzervovaní policisté v důvodovém věku, kteří již nemají ani potřebnou výkonnost, rozhled, sebejistotu, schopnost pracovat na PC a další nezbytné managerské vlastnosti. Já jim to nemám za zlé, všichni zestárneme, ale proč tito lidé brzdí činnost PČR? Ještě horší je, že řada těchto přesluhujících si požádala o vyplácení důchodu, o čemž nejsou povinni svého zaměstnavatele ani informovat. Takže nadřízený ani neví kolik má na pracovišti policistů – důchodců pobírajících jak plný plat policisty, tak plný důchod, který jim je dopočítán i za několik let nazpět. Rovněž tak PČR již v minulosti nechala zcivilnit určitá privilegovaná místa a tito bývalý policisté berou příspěvek za službu a k tomu běžný plat. Je toto pane místopředsedo normální, to přece není možné v žádné jiné organizaci či firmě, takové mrhání financemi. Proč musí mít např. krajský ředitel k dispozici i tři služební vozidla. Proč se koncem roku vyloženě rozhazovaly peníze na účelové přesčasové hodiny a od nového roku není ani na uhrazení poctivě odpracovaného přesčasu. Co na toto ekonomika státu? Je toto možné a žádoucí v současné době, kdy se dělá restrikce pracovních míst u policie, kdy jsou slušní a poctiví policisté těmito důchodci stavěni do nejistoty, zda nepřijdou o práci? To opravdu mocní nahoře připustí, aby bylo různými intrikami docíleno propouštění policistů v produktivním věku a byli ponecháváni ve službě již opotřebovaní, přesluhující policisté? To opravdu v zájmu přesluhujících jedinců ve vrcholných funkcích se budou rušit i funkce, kde se opravdu musí dělat? Vypadá to tak, že penzisti shodně podají návrh v tom směru, že přece nezruší svou funkci, to raději funkci podřízeného,co na tom, že dělá práci i za ně.
Pane místopředsedo, jste schopen a ochoten mi k tomuto něco říci? Je možné tento stav nějak napravit? Uděláte pro to něco, a co? Děkuji.
  12.02.2010 13:21 po modré a za světlými zítřky...
 
http://antiods.webnode.cz/korupce/
Langere,bal si kufry.
  11.02.2010 20:18 petr
 
Jak to vedeme? Od 1.1.2010 14 Krajských ředitelství PČR z bývalých 8. Tzn. 6 nových Krajských ředitelů, jeho několik náměstků pro různé potřebné věci a dalších 6x X nových funkcí pro výkon provozu Krajských ředitelství PČR. Když to vidím v TV, třeba jak se z tiskových mluvčích nových Krajských ředitelství PČR a jejich spolupracovníků stávají z poručíků a poručic majoři a majorky, z nadpraporčíků a nadraporčic se stávají poručíci, tak se mi nechce věřit, že jsme v nějaké ekonomické a finanční krizi. A kdo platí ten další ansábl funkcí na nově zřízených Krajských ředitelstvích PČR? Opět daňový poplatník, nebo kdo?
V základních činnostech PČR, ale policistů nepřibývá a na ty co zbyli se stále něco nového nabaluje.
Jak to tedy je?
Kde se na to berou peníze?
Je vše v pořádku?
  11.02.2010 22:51 XXXP
 
Petře v pořádku není NIC a ještě dlouho nebude.
  12.02.2010 10:46 xyz
 
Zřízení 14 krajů, jak ve veřejné správě i samosprávě, tak i u policie byla největší hloupost od roku 1990...
  14.02.2010 17:48 Z
 
souhlas , je to tak
  09.02.2010 16:46 tunelář Íčko
 
Kde chybí argumenty, zvedá se hlas," reagoval Langers s tím, že Zaorálek je v jeho očích hulvát. "Jste pouhopouhý hysterický žvanil," doplnil výtku místopředseda ODS.
  10.02.2010 07:26 ***
 
O panu Langerovi si každý soudný člověk v republice myslí svoje. A nic hezkého to není.
  09.02.2010 15:09 ty
 
prašivče mafiánskej,tááááhni už k čertu,když jsem tě dneska viděl v tv,tak se mi chtělo blít!!!Jsi namočenej v průserech a není ti hanba mluvit o korupci.Už aby jsi byl v base i s celou odss§§§§§§§§§§
  09.02.2010 16:46 modrý lupič
 
Smrt modrým sráčům.
  09.02.2010 22:12 Majkl <241203@atlas.cz>
 
Absolutní souhlas, je to jeden z největších sígrů, rozvracečů a likvidátorů policie. Hulvát první třídy stále se jen šklebící a ignorující normální slušné lidi. Hraje si na nadčlověka a přitom je obyčejný "hraboš"..
  08.02.2010 08:29 fekete
 
a proč by to byla ostuda říci kolik máme rentu nebo plat? Já odešel po deseti letech (plus rok vojny), využil jsem přechodného období a má výsluha je 8.283,-Kč - někdy mám nepříjemný pocit z toho, jak je to prezentováno jako nějaká milost nebo co je možné jen v ČR (prostě jsem státu něco odvedl - a služba byla někdy opravdu perná a nebezpečná - a myslím že mi stát něco dluží) - i když na druhou stranu souhlasím níže s Josefem, že je u P ČR také spousta zašíváků, lidí, kteří P ČR mají jako zaopatřovací ústav, ale to spíše souvisí se stavem P ČR i společnosti
  08.02.2010 07:24 do civilu
 
tak hurá, kdo půjde další, nějak se vám nechce? Jo nadávat a brát slušný prachy, to by vám šlo!!!!
  09.02.2010 11:27 Alena
 
Vaše starosti bych chtěla mít. Víte co? Nechte to na nich, jak se rozhodnou.
  09.02.2010 15:10 nechce
 
pane xy svazáku...
  09.02.2010 19:20 to
 
je škoda, dříve to tu bylo plný, že by bylo u PČR dobře?
  10.02.2010 07:22 Petr
 
pro "to"
Dříve to tu bylo plné diskuzí policistů, kteří si předávali jak dobré, tak špatné zkušenosti ve své práci, ukazovali na nedostatky nového Zákona o PČR, nevhodné chování svých nadřízených, prostě na věci, které je pálí a mají zájem je změnit k lepšímu.
Časem tuto stránku objevili civilisté, kteří o práci PČR nic nevědí, ale cítí se oprávněni napadat všechno, co PČR dělá. To už potom není diskuze, ale vulgární urážky, které není ochoten každý snášet.
Proto se policisté přemístili jinam.
  07.02.2010 11:00 Lombardi
 
STOP stav a rozvrat policie pokračuje. Není na mandatorní složky není na benzin neni na odměny je to krize!
  08.02.2010 07:23 Za
 
co by jste chtěli odměnu!!! Proboha!!!!
  06.02.2010 17:17 ostuda
 
policajti si jezdí na obědy a večeře sl. auty přímo domů!!!!!!!!!
  06.02.2010 18:19 xyz
 
A kam mají jet, když je to nejblíž, kde se vaří...
  07.02.2010 10:57 Lexus
 
To víš za 30 Kč stravenku se v restauraci asi těžko najedí.
  07.02.2010 17:05 Chytrolíne,
 
my stojíme frontu na polévku v Armádě spásy. Už jsi spokojený?
  08.02.2010 15:30 pro chytrolína,
 
chytrolíne, ty si sice vystojíš frontu na polévku v Armádě spásy, ale máš ji zadarmo, policajt na ni musí do hospody a dá za ni tu stravenku v hodnotě 30,- kč.Už jsi taky spokojený?
  09.02.2010 11:24 Pro Krista pána,
 
co se pořád do policistů navážíte? Zatím jim nestačí k životu vzduch a za 30,- Kč se v restauraci nenají. Závodní kuchyně na služebnách pokud vím také nemají. Odstavit auto před služebnou, dojít domů najíst se a vrátit zpět na služebnu za 30 minut přestávky na oběd nestačí. Pokud má bydliště v rajonu, proč by se nenajedl doma? Koukám, že kdyby se policisté rozkrájeli, některým jedincům se prostě nezavděčí.
A to nejsem polda, ale normální ženská.
  06.02.2010 13:12 Je to málo?
 
Po 31 letech v 6/11 hrubý plat 39.700,-Kč. To není normální, už aby schválili strop výsluh a změnili tabulku pro bezpečnostní sbory, protože to je neúnosné co je v našem státě možné!!!!
  06.02.2010 21:22 Petr <petrk@seznam.cz>
 
M
  07.02.2010 10:58 Armagedon
 
Pojď vyzkoušet v dnešní době práci u tohoto sboru. Nedožiješ důchodu jak tě ta práce zlisuje.
  08.02.2010 07:22 Ty
 
žvanile,vono to je hrozná dřina bejt v so a ne na oběd doma. Fakt chudinky!!!!!
  08.02.2010 07:35 pro Argamedona
 
A kde se důchodu dožiješ ?
  13.02.2010 05:15 jarda <j.flinta@seznam.cz>
 
Souhlasím, je to málo!
  05.02.2010 17:42 xx
 
chlapi, kolik má v dnešní době zpracovatel na OO PČR v 6/7 se směnností a dvěmi dětmi...díky...myslím čistého
  05.02.2010 18:40 XXXP
 
Nikdy se neptej na čistý příjem, ale vždy na hrubou mzdu.
  05.02.2010 20:33 rentiér Vysočina
 
Já jsem měl při odchodu do civilu po 31 letech v 6/11 hrubý plat 39.700,-Kč.Takže jsem na nic nečekal.
  06.02.2010 18:16 pro rentiéra z Vysočiny
 
Nevím, jestli si naříkáš nebo se chválíš, ale nevěřím tomu, že by někdo po 31 letech služby byl tak tupý a psal jaký měl plat a tedy i výsluchu. Asi jde o provokaci a jak se dívám výše, tak se již někteří chytli...
  06.02.2010 18:27 ...
 
Podívej se k tabulkách přičti rizikáč a případně i osobní a vše vlož ma internetu do mzdové kalkulačky, kde uvedeš i to, že máš dvě děti. Věřím, že to zvládneš a podruhé se na takové pitomosti neptej a hledej, jak si odpovíš sám .
  08.02.2010 08:27 fekete
 
a proč by to byla ostuda říci kolik máme rentu nebo plat? Já odešel po deseti letech (plus rok vojny), využil jsem přechodného období a má výsluha je 8.283,-Kč - někdy mám nepříjemný pocit z toho, jak je to prezentováno jako nějaká milost nebo co je možné jen v ČR (prostě jsem státu něco odvedl - a služba byla někdy opravdu perná a nebezpečná - a myslím že mi stát něco dluží) - i když na druhou stranu souhlasím níže s Josefem, že je u P ČR také spousta zašíváků, lidí, kteří P ČR mají jako zaopatřovací ústav, ale to spíše souvisí se stavem P ČR i společnosti